چند نکته در مورد تور قبرس شمالی
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی جاذبه های تور قبرس شمالی 

قبرس شمالی یکی از کشورهای زیبای دریای مدیترانه و از بهترین مقاصد گردشگری جهان است. طبیعت گردان، علاقمندان به طبیعت ساحلی و دریایی، گردشگرانی که نیاز به محیطی آرام و بدون تنش دارند همگی می توانند تور قبرس شمالی را برای سفر انتخاب کنند. جاذبه های قبرس شمالی تنها منحصر به طبیعت نیست، بلکه این کشور همچون همسایه اش، ترکیه تاریخی کهن دارد و می تواند توجه علاقمندان به تاریخ را به خود جلب کند. پیش از برنامه ریزی مقدمات سفر به قبرس برای آشنایی بیشتر با این تور قبرس شمالی با ما همراه باشید.

خرید تور قبرس

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی جزیره ای در دریای مدیترانه در جنوب ترکیه و البته سومین جزیره وسیع این منطقه است. قبرس شمالی در مرزهای جغرافیایی آسیا واقع شده است اما از لحاظ سیاسی وابسته به اروپا و یکی از کشورهای قاره سبز است. قبرس شمالی با سواحل زیبای خود معروف است و توانسته با انواع بازی های دریایی و جاذبه های تاریخی در صنعت گردشگری قد علم کند.

قبرس شمالی آب و هوایی مدیترانه ای دارد. زمستان هایی مطلوب ولی تابستان اندکی گرم است. در فصول سرد سال بارش برف و باران دارد، در عین حال در سواحل خنکای مطبوعی دارد که موجب محبوبیت تور قبرس شمالی در نیمه دوم سال شده است.  میانگین دمای هوای جزیره در زمستان 17 درجه و در تابستان 28 درجه است.

بهترین زمان سفر و رزرو آنلاین تور قبرس شمالی اوایل بهار تا اوایل پاییز است. در این فصول جزیره مملو از گردشگر است و هتل ها بهترین امکانات و تفریحات را ارائه می دهند. بهار بهترین زمان برای لذت بردن از طبیعت جزیره است اما پاییز هم طرفداران خود را دارد. همچنین اگر اهل اسکی هستید زمستان قبرس منتظر شماست. پس برای خرید تور قبرس شمالی و سفری هیجان انگیز تعلل نکنید.

قیمت تور قبرس شمالی

اخذ ویزای قبرس شمالی

قبرس یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است. اگرچه این جزیره زیبا و پرطرفدار هنوز به عضویت شینگن در نیامده اما مقررات سختی را برای صدور ویزا دارد. پس بهتر است از طریق تورهای گردشگری و تور خرید قبرس شمالی نسبت به اخذ ویزا اقدام کرده و نگرانی بیشتر نداشته باشید. همچنین فراموش نکنید ویزای قبرس در آینده برای پروسه اخذ ویزای شینگن دارای اهمیت بسیار است.

قبرس شمالی برای متقاضیان ایرانی ویزای توریستی، تجاری، تحصیلی و ویزای اقامت دائم صادر می کند. بین 8 تا 10 روز کاری صدور ویزای قبرس شمالی زمان نیاز دارد و البته سفارت این کشور در تهران شرایط را آسان کرده است.

ویزای توریستی قبرس برای سفر به جزیره و ثبت نام در تور حداکثر به مدت 2 هفته و به صورت سینگل یا یک بار ورود صادر می شود. برای اخذ این ویزا همان مدارک همیشگی پاسپورت و شناسنامه، عکس مطابق استانداردهای سفارت، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل، رزرو هتل خارجی و رزرو پرواز ضروری است. دیگر شرایط و مدارک این ویزا مشابه ویزای کشورهای اروپایی است که توسط مسئول تور قبرس شمالی برای شما توضیح داده خواهد شد.

انواع تور قبرس شمالی 

تورهای قبرس شمالی با قیمت های مختلف و با اهداف مختلف برنامه ریزی می شود. شما می توانید بنا بر هدف از سفر، بودجه در اختیار، شهرها و جاذبه های مورد علاقه برای بازدید، یکی از انواع تور قبرس شمالی را انتخاب کنید. همچنین بر اساس زمان سفر، آب و هوا قبرس شمالی در نیمه اول یا دوم سال قیمت تور می تواند متفاوت باشد.

 

مزایا و شرایط تور قبرس شمالی

با ثبت نام تور قبرس شمالی می توان گفت درصد رد ویزا کم خواهد شد، زیرا مسئول تور به همه نکات ضروری و مدارک توجه خواهد کرد. همچنین تور تمامی جاذبه های طبیعی و تاریخی را به فراخور سلیقه گردشگران در برنامه قرار خواهد داد، در نتیجه شما در سفر با تور لیدر مجرب همراه هستید و می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید

برنامه غذایی، گشت ها، تفریحات همگی منظم اعلام می شود و گردشگران با میل شخصی می توانند خارج از برنامه تور نیز به گشت و گذار بپردازند. تور لیدر با توجه به آشنایی پیشین با قوانین و زبان بومی بسیاری از مشکلات را مرتفع کرده، همچنین در سفر با تور نه تنها هزینه حمل و نقل شما کم می شود بلکه احتیاج به جستجو برای وسایل نقلیه ندارید.

تورهای قبرس از 3 شب و 4 روز تا 5 شب و 6 روز برنامه ریزی شده اند و با بهترین هواپیماهای ترکیش ایرلاین و اطلس گلوبال گردشگران ایرانی را به زیباترین جزیره دریای مدیترانه خواهد رساند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

لذت خرید اینترنتی بلیط

آژانس گلفام سفر برای آسایش شما عزیزان نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما را به راحت ترین حالت ارائه می دهد. برای خرید بلیط اینترنتی کافیست وارد سایت گلفام سفر بشوید و در صفحه نخست، شهر مبدا، شهر مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران و کلاس پروازی را انتخاب کرده و روی دکمه ی جستجو کلیک کنید. سپس لیست پرواز های موجود بر حسب ارزان ترین به گرانترین نمایش می دهد. شما می توانید با همراه داشتن کارت بانکی و کارت ملی برای خرید بلیط های پرواز داخلی و همراه داشتن کارت بانکی و پاسپورت برای خرید بلیط های پرواز خارجی اقدام کنید.

خرید بلیط هواپیما قبرس

خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی می تواند به نفعتان باشد! زیرا آژانس مسافرتی به صورت مستقیم با شرکت هواپیمایی در ارتباط است. شما می توانید از طریق آژانس مسافرتی گلفام سفر بلیط به اقصی نقاط دنیا خریداری کنید. این بلیط ها به دو صورت چارتری و سیستمی در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند. آژانس گلفام سفر چارترکننده مستقیم بلیط های هواپیما در بسیاری از مسیرهای محبوب ایرانیان است و شما با خرید از این آژانس می توانید از پرداخت هزینه بالا جلوگیری کنید. همچنین تیم مجرب بند الف در گلفام سفر می توانند برای شما عزیزان بلیط پرواز بیش از 900 ایرلاین به مقصد بیش از 70 کشور جهان رزرو کنند.

جاذبه های قبرس شمالی

قلعه سنت هیلاریون

یکی از بهترین مکان هایی که در تور قبرس شمالی منتظر شماست با نام قلعه هیلاریون مقدس یا سنت هیلاریون شناخته می شود. این قلعه قرن دهم، به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های جزیره قدمتی کهن دارد و در منطقه کوهستانی کایرنیا واقع شده است. سنت هیلاری ابتدا صومعه مومنان مسیحیت بود. اگرچه این بنا در قرن دهم بنا شد اما در قرن یازده برج و بارویی به آن اضافه شد و با اهداف نظامی توسط رومی ها تغییر کاربری داد.

در طبقه فوقانی خانواده سلطنتی امپراتور روم شرقی زندگی می کرد و طبقه های پایین نوعی محل اداره امور و مملکت داری بود. این قلعه چشم اندازی فوق العاده به ساحل دارد و از اصلی ترین برنامه های گشت و گذار تور است.

منطقه کوهستانی ترودوس

در جنوب غربی جزیره قبرس دهکده های سنتی و قدمی ترودوس در انتظار شماست. خیابان هایی سنگفرش شده، کلیساها و صومعه هایی کهن و مملو از تزئینات در تور قبرس از برنامه های بازدید هستند. تمامی جاذبه های ترودوس و کلیساهای باشکوه به نقاشی های قرون وسطایی مزین شده است. صومعه ها و کلیساهای این منطقه در لیست میراث جهانی ثبت شده و لذت سفر در تاریخ را به شما القا خواهد کرد.

تور قبرس

شهر لارناکا

شهر زیبای لارناکا در جنوب شرقی قبرس مملو از جاذبه های توریستی و سواحل تفریحی است. انواع بازی ها و تفریحات دریایی، هوای آفتابی در نیمه اول سال و آرامش محیط لارناکا به مقصد محبوب تور قبرس تبدیل کرده است.

کلیسای سنت لازاروس جاذبه تاریخی لارناکا است و میدان قدیمی شهر یعنی میدان تورکیش شما را به سفری در دل تاریخ سواحل مدیترانه دعوت خواهد کرد. علاوه بر همه این موارد لارناکا بهشت طبیعت گردان و علاقمندان حیات وحش است. فلامینگوها که در نیمه اول سال برای مهاجرت های فصلی از جزیره عبور می کنند، لارناکا را به مقصدی مناسب برای پرنده نگری تبدیل کرده اند.

خرید تورارزان قبرس شمالی

ساحل نیسی

مشهورترین جاذبه طبیعی قبرس ساحل دیدنی نیسی با شن های سفید است. در تور قبرس شمالی بدون شک سواحل در صدر لیست گردش قرار دارند، پس نیسی را از دست ندهید.  ساحل نیسی منطقه ای بکر و زیبا با انواع تفریحات و بازی های دریایی است. آب سواحل این منطقه شفاف و نیلگون است و علی رغم توجه گردشگران همچنان زیبا و لوکس باقی مانده است. تفریح در این ساحل یک روز از شما زمان خواهد گرفت و با انواع کافه ها و رستوران ها، امکانات متنوع و وسایل رفاهی تجربه ای ماندگار در این تور خواهد شد.

در نهایت باید گفت قبرس از جزایر زیبای مدیترانه با قوانین ویژه برای صدور ویزا است. با خرید تور قبرس شمالی به راحتی ویزای این کشور را گرفته و سفری فوق العاده را تجربه کنید.

 





:: برچسب‌ها: تور قبرس شمالی , تور لحظه آخری قبرس شمالی , رزرو آنلاین هتل قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: