نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور ارمنستان

ارمنستان از جمله کشورهایی است که می تواند به دلیل نیاز نداشتن به اخذ روادید یا اخذ ویزای ارمنستان برای ایرانیان به عنوان مقصد بسیار مناسبی انتخاب شود. مهمترین شهر این کشور یعنی ایروان که به عنوان پایتخت ارمنستان برگزیده شده است دارای بیشترین جاذبه های چشمگیر و خاص می باشد. ارمنستان به دلیل داشتن کلیساهای زیاد قدمت داشته و بناهای باستانی بی نظیر در کنار مناظر طبیعی و دیدنی های دلنواز توانسته به عنوان جلوه متفاوتی از زیباترین کشورهای دنیا به حساب آید.
شاید دلیل انتخاب آژانس مسافرتی گلفام سفر از تور ارمنستان همین زیبایی های منحصر به فرد این کشور باشد. گلفام سفر هر ساله در موقعیت های مختلف با همراهی بسیاری از گردشگران و توریست ها بازدید از ارتفاعات بی بدیل ارمنستان همچنین رفتن به سواحل دریاچه سوان و داشتن بهترین و جذاب ترین روزها را در کشور ارمنستان از دست نخواهد داد. بدون شک هر مسافری نمی تواند با اقامت چند روزه تمام زیبایی ها و جاذبه های ارمنستان را تماشا نماید بلکه باید بارها به این کشور سفر نماید تا متوجه شود که ارمنستان چه بهشت کوچکی بر روی این کره خاکی می باشد.

سفر به ارمنستان

آب و هوای ارمنستان

ارمنستان از نظر آب و هوا تقریبا با شرایط جوی و دمای فصلی آب و هوای کشور ایران مطابقت دارد. یعنی زمستان های سرد همراه با بارش برف و باران، تابستان های نسبتا گرم که گاهی اوقات دمای هوا در مرداد ماه تا ۴۰ درجه هم افزایش خواهد داشت، پاییزهای نسبتا خنک که ممکن است در ماه های آخر بارش باران دیده شود و بهار دل انگیز که با داشتن آب و هوای معتدل و مرطوب، ارمنستان را در بهترین شرایط آب و هوایی قرار می دهد. امروزه بیشتر مسافران تمایل دارند در فصل بهار و تابستان سفری به ارمنستان داشته باشند به طوری که گردش در دل طبیعت و صومعه های ارمنستان از جمله مهمترین گردش های سفر به این کشور به حساب می آید.

راهنمای سفر با تور ارمنستان

ارمنستان کشوری زیبا و سرسبز است که سالانه میزبان گردشگران مختلفی می باشد. این کشور را باید اولین کشوری در جهان دانست که در آن دین مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود پذیرفت. در طول تاریخ این کشور بازدید از مکان های تاریخی مسیحیت و سفر کردن از جمله کارهای بسیار مهم بوده است. در سفر با تور ارمنستان می توان از نظاره مکان های طبیعی و کوهنوردی در کوه های آرارات لذت بسیار زیادی برد. طولانی ترین خط تله کابین دنیا در ارمنستان است که از میان کوه های عبور می کند. مردم ارمنستان بسیار مهربان و مهمان نواز هستند. واحد پول رسمی در ارمنستان درام می باشد. زبان رسمی مردم این کشور زبان ارمنی است و از زبان روسی نیز در این کشور به میزان زیاد استفاده می شود. پایتخت ارمنستان شهر ایروان است.

هزینه های سفر با تور ارمنستان

برای سفر با تور ارمنستان لازم است که هزینه های مختلفی را پرداخت کنید. اولین هزینه مربوط به ویزای ارمنستان می باشد. پس از آن شما باید در سفر خود به ارمنستان برای مدت زمان اقامت خود هزینه های هتل را پرداخت کنید. هزینه بازدید از مکان های تفریحی و دیدنی در ارمنستان، هزینه حمل و نقل و هزینه خورد و خوراک از دیگر هزینه های ضروری سفر شما می باشند.

تور ارمنستان

قیمت تور ارمنستان

هر گردشگر و مسافری که می خواهد با تور ارمنستان سفر کند، اولین موضوعی را که بررسی می کند، قیمت تور ارمنستان می باشد. قیمت تور تأثیر بسیار مهمی روی انتخاب مسافران می گذارد. در سایت های ارائه دهنده تور ارمنستان انواع مختلف از تور این مقصد با قیمت های گوناگون درج می شود تا مسافران بتوانند پس از بررسی کامل تور مورد نظر خود را انتخاب کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت های ارائه دهنده تور ارمنستان است که مسافران پیش از سفر خود می توانند با مراجعه به این سایت به راحتی رزرو تور ارمنستان را انجام دهند.
در مورد اینکه چرا هر تور دارای قیمتی است باید گفت چون آژانس های ارائه دهنده تورهای مختلف، برای تور امکانات ویژه ای را در نظر می گیرند، لذا این تورها دارای قیمت های متنوعی هستند. قیمت گذاری تور ارمنستان با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، قیمت بلیط هواپیما ارمنستان، مدت زمان سفر با تور، نوع ایرلاین، زمان سفر و شرکت ارائه دهنده تور تعیین می گردد. در صورتی که می خواهید با تور ارمنستان سفر کنید و به دنبال راهی هستید که هزینه های سفر شما را کمتر کند، با تهیه بلیط ارزان قیمت ارمنستان می توانید سفر ارزان تری به ارمنستان داشته باشید. سایت گلفام سفر در برخی از ایام سال بلیط ارمنستان را با قیمت های مناسب تری عرضه می کند. شما با وارد شدن در این سایت پس از زدن گزینه های مبدا و مقصد می توانید شاهد تور ارمنستان با انواع و قیمت های مختلف باشید.

بلیط هواپیما ارمنستان

یکی از راه های سفر به ارمنستان استفاده از پرواز هوایی است که توسط ایرلاین های مختلف از مبداء های متفاوت به مقصد ارمنستان در فرودگاه زوارتنوتس مهمترین فرودگاه بین المللی ارمنستان انجام می گیرد. این فرودگاه روزانه پروازهای متعددی از کشورهای مختلف خصوصا کشور ایران را پذیرا می باشد. فرودگاه زوارتنوتس شامل سه ترمینال است که مسافران ایرانی این امکان را دارند با خرید و یا رزرو نمونه های متنوعی از بلیط های هواپیمایی آکونومی یا بیزینسی خود را به یکی از این ترمینال ها برسانند.
امروزه بلیط هواپیما ارمنستان توسط ایرلاین های مختلفی به مسافران ارائه می شود که آژانس مسافرتی گلفام سفر جهت رفاه حال مسافران ارمنستان این شرایط را به وجود آورده تا بدون وجود هیچ دغدغه ای در تور ارمنستان خریداری و رزرو بلیط هواپیما ارمنستان را انجام دهد. این آژانس مسافرتی معتبر می تواند همراه با خرید بلیط هواپیما ارمنستان امکانات دیگری نظیر رزرو آنلاین هتل ارمنستان ، بیمه مسافرتی، گشت شهری، ترانسفر، خدمات و تشریفات فرودگاهی را در اختیار مسافران قرار دهد.

انواع تور ارمنستان

انواع تور ارمنستان

همانطور که گفته شد تور ارمنستان در سایت گلفام سفر دارای انواع مختلفی است که افراد میتوانند متناسب با سلیقه شان نوعی از آن را انتخاب کنند. مثلا تور لوکس ارمنستان یکی از تورهای بینظیر این کشور بوده که برای افرادی که قصد سفر تفریحی به این کشور را دارند بسیار مناسب می باشد. اگرچه قیمت تور لوکس ارمنستان ممکن است زیاد باشد اما طبیعتاً با خدمات عالی که ارائه می شود نظر شما جلب خواهد شد. تور لحظه آخری دیگر تور ارائه شده در سایت گلفام سفر می باشد که قیمت نسبتا مناسب تری دارد.



:: برچسب‌ها: تور ارمنستان, تور ارزان ارمنستان, تور لوکس ارمنستان, تور لحظه اخری ارمنستان, قیمت تور ارمنستان, اب و هوای ارمنستان, هزینه های سفر به ارمنستان, هزینه های زندگی در ارمنستان, راهنمای سفر به ارمنستان, رزرو انلاین هتل ارمنستان, خرید انلاین تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر با تور آنتالیا و فرود در فرودگاه بین المللی آن

سفر با تور آنتالیا از مزیت های بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال با رزرو این تور تفریحی می توانید خرید بلیط رفت و برگشت را نیز به کارشناسان و کارمندان آژانس مربوطه بسپارید چرا که از مهمترین خدمات تورهای تفریحی و گردشگری رزرو بلیط های مسافرتی به مقصد می باشد. پس از رزرو بلیط هواپیما آنتالیا و آغاز سفر می بایست در فرودگاه بین المللی آنتالیا پرواز شما بنشیند. این نکته را در ابتدا یادآور شویم که طبق قوانین کشور ترکیه پروازهای ایرانی نمی توانند در فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا فرود آیند. در رابطه با این فرودگاه می توان اطلاعات مهمی را عنوان نمود. این فرودگاه در شرق شهر آنتالیا واقع شده و در فاصله ۱۰ کیلومتری آن می باشد از ترین ویژگی های این فرودگاه می توان به امکان پرواز به صورت به صورت معمولی و یا چارتری اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که افرادی که در این فرودگاه فرود می آیند میتوانند از تاکسی هایی که در اطراف آن به چشم می خورد برای رسیدن به هتل مورد نظر خود استفاده نمایند. این نکته را فراموش نکنید که در تور تفریحی آنتالیا تمامی تدابیر برای پرواز و فرود بسیار آسان در فرودگاه های مختلف آنتالیا در نظر گرفته شده که فرودگاه اسپارتا یکی از آنها محسوب می شود که شهر آنتالیا تا این مکان تنها سه ساعت فاصله دارد.

تور آنتالیا

جاذبه های دیدنی آنتالیا با تور آنتالیا

گردشگران و توریست هایی که تور آنتالیا را برای سفر خود به این شهر انتخاب می کنند می توانند به شکل برنامه ریزی شده از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در این شهر بازدید داشته باشند به طوری که از مهمترین جاذبه های آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • منطقه باستانی آسپندوس: شهر باستانی آسپندوس از قدیمی ترین مناطق شهر آنتالیا بوده که در زمان های قدیم در این مکان به خرید و فروش اسب می پرداختند و امروزه از این شهر می توان باقی ماده ای کلیسا، حمام ها و میدان اصلی را مشاهده کرد.
  • غار موزه کارائین: یکی از قدیمی ترین غارهای جهان بوده و قدمت آن را به دوران پارینه سنگی می دانند در درون این غار یک موزه بسیار کوچک نیز تاسیس کرده اند و اشیا کشف شده از این غار را در این موزه نگهداری می کنند.
  • پاموک قلعه: پاموک به معنای پنبه می باشد که این قلعه از سنگ های رسوبی حاصل از چشمه های آبگرم تشکیل شده است و از شکل و رنگ بسیار منحصر به فردی برخوردار است.
  • دروازه هادریان: یکی از تاریخی ترین و زیباترین بناهای شهر آنتالیا می باشد که قسمت های بسیار مختلفی از آن را در آنتالیای قدیم می توان مشاهده کرد.

قیمت تور آنتالیا

اماکن و امکانات تفریحی شهر

کوه تاختالی: کوه های تاختالی با ارتفاع 2300 متری در امتداد دریا قرار گرفته اند، با استفاده از تله کابین می توانید به بالای کوه رفته و علاوه بر لذت بردن از مناظر فوق العاده و عکاسی از امکانات رفاهی شامل رستوران و کافه ها استفاده کنید در صورتی که طرفدار ورزش های پرهیجان هستید و خرید آنلاین تور آنتالیا را دارید پاراگلایدر سواری و چتر بازی در ارتفاعات ساحل و کوه می تواند یک تجربه شگفت انگیز باشد. آکواریوم آنتالیا: زمانی که به شهر آنتالیا سفر کنید مسلما نام آکواریوم آنتالیا را از سایر توریست ها و تور لیدرها خواهید شنید. این آکواریوم شامل 40 آکواریوم تم دار و یک آکواریوم تونلی به طول 131 متر است که گفته می شود بزرگترین آکواریوم تونلی دنیا از این حیث می باشد. اگر از حیوانات آبزی و یا قدم زدن در یک تونل آبی برای شما جذاب است حتما بازدید از این مکان را در برنامه خود بگنجانید. تفریحات آبی: همانطور که گفته شد بخش قابل توجهی از شهر آنتالیا را سواحل تشکیل می دهند پس تفریحات آبی را می توان در هر نقطه از سواحل این شهر تجربه کرد فرقی نمی کند در هتل های مجاور ساحل مستقر هستید و یا با تورهای گردشگری در حال سفر هستید، تفریحات آبی برای تمام گردشگران مهیا می باشد، پس زمانی که تورهای آنتالیا را انتخاب کردید تفریحات آبی مثل غواصی، شنا و پاراسیلینگ را فراموش نکنید. پارک دلفین و باغ وحش آنتالیا: دلفین ها حیوانات جذاب و باهوشی هستند اگر دیدن نمایش دلفین ها و فوک ها را دوست دارید، پارک دلفین را فراموش نکنید، باغ وحش آنتالیا نیز برای دوستداران حیوانات بسیار جذاب است و با بازدید از این مکان می توانید حیوانات گوناگون را ببینید.

خرید در تور آنتالیا

همه به خرید کردن علاقه فراوان دارند. لذت هر سفر به خرید کردن است. اگر می خواهید آرامش داشته باشید در مراکز خرید گردش و خرید کنید. مراکز خرید در آنتالیا فراوان است. می توانید با مراجعه به مسئول تور آنتالیا از محل و زمان خرید اطلاع کسب کنید.در این شهر شما هر بودجه ای که داشته باشید باز هم می توانید خرید کنید و در بازارهای سنتی و مدرن آن گردش نمایید. برای کسانی که عاشق سفر هستند آنتالیا یک منطقه ویژه است. در این شهر شما همان طور که می توانید در آب شنا کنید و لذت ببرید. می توانید در دامنه کوه های بلند ان از ورزش مفرح اسکی لذت ببرید. اگر هم به باران و ترنم قطرات آن علاقه دارید. بازهم این منطقه به علاقه شما احترام می گذارد و شما را به باران های کوتاه و شاعرانه دعوت می کند.

خرید آنلاین تور آنتالیا

خرید بلیط آنتالیا

سفر با تور آنتالیا به این شهر دارای محاسن و معایبی است. اما اگر شما واقعا علاقه دارید که با تور به سفر بروید می توانید با تحقیق از یک تور مناسب به یک آژانس مسافرتی رفته و اقدام به خرید آنلاین بلیط آنتالیا کنید. اما همیشه هنگام خرید از سایت های گردشگری مراقب باشید تا در دام شیادان و کلاهبرداران نیفتید. همیشه از افراد مطلع در این زمینه اطلاعات بگیرید. و سپس اقدام به خرید تور آنتالیا کنید. با توجه به وجود هتل های بسیار در آنتالیا شما می توانید نسبت به هزینه ای که می خواهید در این سفر کنید اقدام به تهیه تور آنتالیا مناسب با بودجه خود نمایید. سایت گردشگری ما با برگزاری بهترین و مناسب ترین تورهای گردشی شما را به خرید از این سایت دعوت می نماید. در صورت بروز مشکل و یا داشتن پرسش همکاران ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. یک تور لذت بخش را با آژانس مسافرتی ما و تورهای گردشی ما تجربه کنید.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()