نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

آب و هوای چهار فصل این کشور ساحلی لذت تور بلغارستان را برای شما چندین برابر می کند. بلغارستان به دلیل قرار گرفتن در ساحل زیبای دریای سیاه، دارای سواحل چشم نواز و دل انگیزی است. به جرات می توان گفت یکی از دلایل مهم تعداد بالای گردشگران این کشور، سواحل زیبای آن می باشد کشور بلغارستان در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است. این کشور زیبا و تاریخی اروپایی به دلیل وجود جاذبه های گردشگری فراوان، هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

تور بلغارستان

قبل از سفر به بلغارستان خوب است راجع به مناطق دیدنی و تفریحی آنجا اطلاعات دقیقی کسب نمایید تا بتوانید از تور بلغارستان استفاده کافی و لازم را ببرید. بلغارستان ارزانترین کشور اروپایی برای سفر می باشد. پایتخت بلغارستان شهری زیبا و خوش آب و هوا به نام سوفیا است. جمعیت بلغارستان چیزی در حدود ۷۳۶۴۵۷۰ نفر می باشد. جالب است بدانید رشد منفی این کشور در جهان حرف اول را می زند. واحد پولشان لف یا lev است. تقریبا ۸۵ درصد جمعیت بلغارستان، بلغاری تبار و ۱۵درصد بقیه ترک و کولی می باشند. در صادرات اسانس رز در دنیا تک می باشند. همچنین در صادرات ماشین آلات، کفش، آهن، فولاد و پوشاک بسیار فعال می باشند که این مساله در رشد اقتصادی کشور بلغارستان حائز اهمیت است. اکثر مردم بلغارستان مسیحی هستند و فقط تعداد کمی مسلمان در این کشور، زندگی می کنند.

برای آشنایی کامل با کشور بلغارستان به سایت ما مراجعه کنید.

آشنایی با بلغارستان

آب و هوای بلغارستان

کشور زیبای بلغارستان، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب است. بلغارستان در واقع کشوری، چهار فصل با هوای متعادل و مرطوب می باشد. به همین منظور تمام فصل های سال برای سفر مناسب است. تابستان های زیاد گرمی ندارد. همچنین زمستان های بسیار سرد و غیرقابل تحمل هم ندارد. بهترین فصل تور بلغارستان، اردیبهشت تا شهریور می باشد. در تابستان در طول روز حداکثر دما بین ۲5تا۳5 درجه سانتیگراد است. در طول شب در تابستان، دمای هوا خنک تر می باشد و دما بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است.

بلغارستان چون کشوری ساحلی است در ماه های خرداد و تیر، رطوبت به حداکثر میزان خود می رسد. در قسمت های جنوبی بلغارستان از سرمای هوا کاسته شده و دما گرمتر، و از رطوبت بالاتری برخوردار است. خوب است بدانید فصل پاییز در بلغارستان فصلی رویایی است با رنگهای متنوع طبیعت، که چشم های گردشگران را خیره می نماید. دمای هوا در فصل پاییز خنک و دلنواز می باشد. بسیاری از گردشگران فصل پاییز را برای گردش و پیاده روی کنار سواحل زیبای بلغارستان انتخاب می کنند.

آب و هوا و دریاهای بلغارستان

رزرو بلیط تور بلغارستان

برای تهیه بلیط تور و رزرو بلیط هواپیما بلغارستان به صورت آنلاین، اولین کار اطلاع از وضعیت بلیط های پرواز بلغارستان، می باشد. تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بلغارستان را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع بلیط پروازتان را از نظر رفت و برگشت یا فقط بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید.

نتایج پرواز بلغارستان برای شما قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بلغارستان بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بلغارستان را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بلغارستان سفر پر خاطره ای را در ذهن خود ثبت نمایید. اگر به سایت گلفام سفر مراجعه کنید به اطلاعات راجع به رزرو بلیط هواپیمای بلغارستان دسترسی پیدا می کنید و سفری آرام و دل انگیزی را آغاز می کنید.

تور بلغارستان

رزرو بلیط هواپیما تور بلغارستان

یکی از اقدامات مهم قبل از سفر رزرو بلیط تور بلغارستان است. شما می توانید بدون حضور فیزیکی به آژانس های هواپیمایی یا دفاتر فروش بلیط به صورت آنلاین، بلیط پرواز خود را تهیه نمایید که 24 ساعته این کار انجام پذیر است. ابتدا مقصد خود را انتخاب نمایید سپس لیست پروازهای خارجی روی صفحه نمایان می شود که بر اساس قیمت و کلاس پرواز از ارزانترین تا گران ترین بلیط را می توانید انتخاب نمایید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بلیط را از نظر ایرلاین، تاریخ و ساعت حرکت انتخاب نمایید. بلیط را می توانید از نظر رفت و برگشت یا فقط رفت انتخاب نمایید.

در آخر خدمات بلیط تور بلغارستان که شامل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تعداد توقف، زمان توقف و انتخاب فرودگاه برای شما نمایان می شود و بر اساس هزینه خود نوع بلیط پرواز به بلغارستان را خرید نمایید. از سایت گلفام سفر که یکی از سایت های فروش بلیط است می توانید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

برای اطلاع از نحوه دریافت ویزای بلغارستان به سایت ما مراجعه کنید.

رزرو هتل در تور بلغارستان

از دیگر اقدامات مهم قبل از پرواز به سمت بلغارستان رزرو هتل مورد نظر می باشد که اگر این کار را برای بعد از تور بلغارستان واگذار کنید باعث سر در گمی، اتلاف وقت و خستگی بیش از حد می شود یا حتی ممکن است هتل دلخواه شما با قیمت مناسب و متناسب با خدمات ارائه شده پیدا نکنید و به علت خستگی نتوانید محل اقامت مناسبی برای سفر خود تهیه کنید. از این رو شما می توانید به راحتی با یک رایانه به صورت آنلاین هتل اقامت مورد تایید خود را رزرو نمایید.

ستاره های هتل، وای فای رایگان، وعده های غذایی، تعداد شب های اقامت، تعداد اتاق ها، تعداد نفرات و دیگر خدمات رفاهی هتل از منو هایی می باشد که بر روی صفحه مانیتور شما ظاهر می شود و شما بر اساس هزینه مورد نظر خود کیفیت و نوع هتل را انتخاب و رزرو می کنید. موقعیت جغرافیایی هتل در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. هر چه هتل اقامت شما به مکان های تفریحی و گردشگری نزدیک تر باشد هتل از قیمت بالاتری برخوردار است. در بلغارستان هتل های گران قیمت در نزدیکی ساحل زیبا و چشم نواز قرار دارند. گردشگران بعد از پیاده روی در کنار ساحل و موج سواری در دریا از هتل محل اقامت خود بدون هیچ خستگی و زحمتی استفاده می نمایند.

آیا می خواهید درباره جاذبه های گردشگری بلغارستان اطلاعات کسب کنید؟ به سایت ما مراجعه کنید.

هتل های بلغارستان

راهنمای سفر با تور بلغارستان

کشور بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شهر صوفیا است. زبان رسمی مردم این کشور بلغاری بوده و ۸۵ درصد مردم آن بلغاری تبار هستند و بقیه مردم این کشور را تبار ترک و کولی تشکیل می دهند. لازم است بدانید بیشتر سواحل تفریحی این کشور در اطراف شهر وارنا واقع شده که با وجود تمیزی و بکر بودن این سواحل هر ساله افراد زیادی اقدام به اخذ تور بلغارستان و سفر به این کشور می کنند. از طرفی کلیسا های بسیار باشکوهی در جای جای این کشور قرار داشته که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. رستوران ها، سواحل و خیابان های قدیمی آن همه و همه جزو آن دسته از جاذبه های گردشگری کشور بلغارستان بوده که با این وجود طبیعتا است سفر به این کشور خالی از لطف نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر درباره راهنمای سفر به بلغارستان به سایت ما مراجعه کنید.

جاذبه های بلغارستان

سایر اطلاعات درباره بلغارستان:



:: برچسب‌ها: تور بلغارستان, تور ارزان بلغارستان, تور لوکس بلغارستان, تور لحظه آخری بلغارستان, قیمت تور بلغارستان, هزینه های سفر به بلغارستان, آب و هوای بلغارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

ویتنام یکی از کشورهای تاریخی است که دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد. این کشور دارای دو بخش آب و هوایی معتدل و استوایی می باشد. جهت سفر با تور ویتنام می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید. در این سایت می توانید به راحتی رزرو هتل محل اقامت و همچنین رزرو بلیط هواپیما ویتنام را انجام دهید.

تور ویتنام

بهتر است قبل از سفر به ویتنام راجع به این کشور رویایی و پر پیچ و خم اطلاعاتی کسب نمایید تا در حین سفر نهایت استفاده را از این کشور بی نظیر ببرید. تور ویتنام به علت موقعیت جغرافیایی بی نظیرش بسیار لذت بخش و پر خاطره است. آب و هوای ویتنام به سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی این کشور بستگی دارد و از تنوع بالایی برخوردار می باشد. در سفر به کشور ویتنام ازسه شهر زیبا و بی نظیر آن حتما دیدن نمایید. شهر هانویی که پایتخت ویتنام می باشد و دارای مراکز خرید و جاهای دیدنی بسیار زیادی است. هوشی مین، دومین شهر شلوغ ویتنام می باشد که دیدنش خالی از لطف نیست.

شهر دانانگ، زیباترین شهر ساحلی کشور ویتنام می باشد و چنانچه تور لوکس می خواهید از هتل ها و رستوران های شهر دانانگ استفاده کنید. اگر به دیدن آثار تاریخی علاقه دارید کشور ویتنام مکان مناسبی برای دیدن بناهای تاریخی است. آثار به جا مانده از جنگ در این کشور امروزه به جاذبه های گردشگری تبدیل شده است. اگر به موزه های آنجا که قبلا پناهگاه و تونل زیر زمینی بوده سر بزنید کاملا با تاریخ جنگ این کشور و آثار به جا مانده آشنا خواهید شد.

شما می توانید برای آشنایی کامل با کشور ویتنام به سایت ما مراجعه کنید.

معرفی کشور ویتنام

آب و هوای ویتنام

کشور ویتنام شکل پر پیچ و خمی دارد و به همین دلیل از آب و هوای متنوعی برخوردار است قسمت شمالی که با کشور چین همسایه است دارای مناطق کوهستانی می باشد و از آب و هوای خاص کوهستان بهره می برد به طوریکه تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سردی دارد. بخش جنوبی ویتنام چون به دریا نزدیک است گرمتر می باشد و البته نسبت به بقیه بخش ها رطوبت بیشتری نیز دارد. بخش مرکزی آب و هوای استوایی و خشکی دارد. با این حساب می توان گفت اختلاف دما در مکان های مختلف ویتنام مشهود می باشد به طوریکه اختلاف دمای مرکز و جنوب کشور با شمال کشور تفاوت زیادی دارد. اگر می خواهید از سواحل زیبا و هوای مرطوب ویتنام استفاده کنید به قسمت جنوبی سفر کنید و چنانچه تور ویتنام در فصل سرد سال یعنی زمستان می باشد به شمال کشور نروید زیرا سرمای شدید و بارش برف و باران در این فصل آزار دهنده است.

آشنایی با 11 تا ازمعروف ترین هتل‌ های ویتنام در سایت ما.

راهنمای سفر به ویتنام

در کشور ویتنام مکان های طبیعی و دیدنی شگفت انگیزی وجود دارد که باعث شده گردشگران زیادی به این نقطه سفر کنند. غذاهای لذیذ، آداب و رسوم متفاوت، قلعه ها و پاگوداهای قدیمی موجب شده اند تا این کشور برای گردشگران بسیار محبوب باشد. معابد تاریخی، جزایر زیبا، معماری دیدنی، سواحل زیبا و مزارع پلکانی برنج از دیگر جذابیت هایی هستند که در سفر با تور ویتنام می توان از دیدن آنها لذت برد.

موزه های مختلف این کشور برای علاقه مندان به تاریخ مکان بسیار خوبی هستند. واحد پول در ویتنام دونگ (VND) است. زبان رسمی این کشور ویتنامی می باشد. از نظر اختلاف زمانی این کشور دو ساعت و نیم از کشور ما جلوتر می باشد. فرودگاه های بین المللی این کشور عبارتند از فرودگاه بین المللی دا نانگ، فرودگاه بین المللی کن دو، هوشی مین (شهر) فرودگاه سایگون و هانوی فرودگاه بین المللی نوا به

برای اطلاع از بهترین زمان سفر به ویتنام و اطلاعات کامل تر درباره راهنمای سفر به ویتنام می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

 

تور ویتنام

هزینه های سفر با تور ویتنام

سفر با تور ویتنام نیز مانند هر تور دیگری نیاز به پرداخت کردن هزینه های مختلف دارد. تهیه ویزای ویتنام اولین اقدام است که باید پیش از سفر انجام داد و این کار نیاز به صرف هزینه دارد. در تور ویتنام دیگر هزینه هایی که باید در نظر گرفت، عبارتند از: هزینه هتل محل اقامت، هزینه حمل و نقل در شهر، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه خوراک و مواد غذایی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه های سفر به ویتنام از سایت ما دیدن کنید.

قیمت تور ویتنام

قیمت تور ویتنام از فاکتورهای مهمی است که هر مسافری پیش از سفر خود باید به آن توجه داشته باشد. انتخاب تور ویتنام بستگی بسیار زیادی به قیمت این تور دارد. مسافران این مقصد می توانند با وارد شدن در سایت شاهد انواع تورهای ویتنام با خدمات مختلف و قیمت های گوناگون باشند. هر مسافری پس از بررسی این تورها و قیمت های آنها می تواند یک تور مناسب برای سفر خود را انتخاب کند. در سایت گلفام سفر مسافران می توانند شاهد تورهای مختلف ویتنام باشند و یکی از این تورها را برای سفر خود انتخاب کنند. در تعیین قیمت یک تور ویتنام مواردی مانتد قیمت بلیط هواپیما ویتنام، مدت زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پرواری و شرکت ارائه دهنده تور دخیل هستند. برای کم کردن هزینه های سفر خود و تور ارزان قیمت ویتنام می توان بلیط های پروازی ارزانتر را انتخاب کرد. همچنین رزرو هتل های ارزان تر در مقصد می تواند کمک بسیار زیادی به کم کردن هزینه ها در سفر باشد. در برخی از سایت های ارائه دهنده تور ویتنام مانند سایت گلفام سفر در ایام خاصی این تور با قیمت کمتری عرضه می شود. شما با وارد شدن به این سایت و بررسی مرتب آن می توانید تورهای مختلف با امکانات متنوع آنها را از نظر قیمتی با هم مقایسه کنید و توری که برای شما مناسب باشد را انتخاب کنید.

تور لوکس و تور لحظه آخری ویتنام

تورهایی که به مقصد ویتنام سفر می کنند در انواع مختلفی به مسافران ارائه می شود. فرق این نوع تورها در میزان و نوع خدمات و امکاناتی است که به مسافران عرضه می شود. خدمات فرودگاهی، گشت شهری، ترانسفر، بیمه مسافرتی و رزرو هتل از جمله امکانات تور ویتنام می باشد. اگر می خواهید با تور لوکس ویتنام سفر کنید لازم است بدانید که قیمت این تور نسبت به دیگر تورهای ارائه دهنده بیشتر خواهد بود. تور لحظه آخری ویتنام از انواع تور است که در صورتی که برای سفر خود دارای محدودیت زمانی نیستید، گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری ویتنام چون در مدت کوتاهی قبل از شروع سفر به فروش می رسد، دارای قیمت ارزان تری نسبت به دیگر انواع تور ویتنام می باشد.

 

تور جذاب ویتنام

رزرو هتل در ویتنام

قبل از سفر به کشور ویتنام حتما هتل محل اقامت خود را رزرو نمایید زیرا به قدری جاذبه های دیدنی و تفریحی این کشور زیاد می باشد که برای تماشای آنها وقت کم می آورید. شما میتوانید به صورت آنلاین هتل انتخابی خود را رزرو کنید. وارد گوگل شده و منوی جستجوی هتل ویتنام را فعال کنید. لیست هتل ها و تعداد ستاره آنها برای شما نمایش داده می شود از ارزانترین تا گرانترین هتل ها در جلوی چشمان شما قرار می گیرند. سپس بر اساس قیمت دلخواه هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس با ادامه جستجو در گوگل امکانات و خدمات هتل همراه با عکس های متنوع از قسمت های مختلف هتل برای شما آشکار می شود و شما بر اساس مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل، تعداد اتاق مورد نیاز و تعداد مسافران همراه هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و تور ویتنام را با محل اقامت با کیفیت آغاز می نمایید. برای این کار می توانید به سایت گلفام سفر هم سری بزنید و راهنمایی بگیرید.

آشنایی با ویتنام

آشنایی با دیگر جاذبه های شگفت آور ویتنام در سایت ما.



:: برچسب‌ها: تور ویتنام, قیمت تور ویتنام, تور لوکس ویتنام, رزرو آنلاین هتل ویتنام, تور ارزان ویتنام, تور لحظه آخری ویتنام, آب و هوای ویتنام, راهنمای سفر به ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور تایلند

کشور تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار دارد پایتخت این کشور شهر بانکوک است. شما می توانید با انتخاب تور تایلند» از این کشور زیبا دیدن کنید. نام قبلی این کشور سیاه بوده است تایلند در منطقه‌ای به نام شبه جزیره هندوچین است که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد این کشور از شمال با کشورهای میانمار و لائوس و از سوی شرق با کشورهای لائوس و کامبوج و از جنوب با کشور مالزی مرز مشترک دارد این کشور از سوی غرب در کنار دریای آندامان همجوار است و از سوی جنوب با خلیج تایلند همسایه است زبان رسمی این کشور زبان تایلندی است پرجمعیت ترین شهر این کشور پایتخت آن یعنی شهر بانکوک است اکثریت مردم تایلند بودایی هستند مساحت کشور تایلند ۵۱۳ هزار کیلومتر مربع است و جمعیتی نزدیک به ۶۸ میلیون نفر را دارا می باشد آب و هوای کشور تایلند گرمسیری است در این منطقه سه فصل با آب و هوای مختلف وجود دارد فصل گرم و خشک فصل بارانی و فصل خنک از آن جمله است. فصل گرم و خشک از اسفند ماه آغاز می شود و تا پایان خرداد ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا ۷۵ درصد است و دمای هوا بالا است فصل بارانی از ماه تیر آغاز می شود و تا اوایل آبان ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا بالا می رود و دمای هوا کمی کاهش می یابد فصل خنک هم از اواخر آبان آغاز می شود و در بهمن ماه به پایان میرسد. در این فصل دمای هوا اندکی کاهش می یابد و بسیار دلپذیر می شود.

تور تایلند

جاذبه های گردشگری تایلند

طبیعت کشور تایلند از نظر جاذبه های گردشگری بسیار غنی است کشور تایلند با دارا بودن ساحل های بسیار طولانی که آنها به خودی خود یکی از قطب های گردشگری در منطقه می تواند باشد و جنگل های گرمسیری زیبا هر ساله میلیون‌ها گردشگر را برای دیدار از زیبایی های این کشور به طرف خود میکشد. از آثار تاریخی این کشور می ‌توان به معبد های قدیمی و مجسمه های بودا که از قدمت تاریخی برخوردار هستند می توان اشاره کرد. افزون بر جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی که در کشور تایلند قرار دارد این کشور با به کار بردن تکنولوژی روز دنیا و معماری پیشرفته آثار و ساختمان های جدیدی را بسازد که تبدیل به قطب گردشگری شده اند.

جاذبه های تایلند

غذا تایلندی که باید امتحان کنید

امکان ندارد در تایلند باشید و در حال خوردن یکی از غذاهای لذیذ تایلندی نباشید! نه تنها شما که گردشگر هستید، بلکه تایلندی ها نیز عادت دارند که در حال راه رفتن مشغول غذاخوردن باشند. تایلندی ها یک سس مخصوص دارند که سس ماهی نام دارد و با مزه تند و شیرین در تمامی غذاهایشان به کار می رود. همانطور که می دانید برنج جزء جدایی ناپذیر غذاهای آسیایی ها است. فرقی ندارد به کدام شهر تایلند سفر می کنید، حتما برنج پخته شده در برگ درخت موز را امتحان کنید. این برنج مزه ای منحصر به فرد دارد که تا میل نکنید متوجه نمی شوید اما برگ را نخورید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با غذاهای تایلندی و مواد اولیه آن ها آشنا شوید.

آداب غذایی در تایلند

نکته ای که در عموم مردم تایلند همه گیر است، استفاده ی زیاد از ادویه جات می باشد و مسافران به سختی می توانند از غذا یا خوراکی های تایلندی میل کنند، زیرا بیش از اندازه به ماهی، میگو، صدف و خرچنگ فلفل می زنند. تایلندی ها اعتفاد دارند که باید در یک غذا، طعم های مختلفی مثل شوری، ترشی، شیرینی و تندی حس شود که اکثرا با ذائقه ایرانیان هماهنگی ندارد. در تایلند غذاهای دریایی بسیار زیاد و پرطرفدار هستند و آن ها را با برنج می خورند. با توجه به قرارگیری تایلند در منطقه استوایی آب و هوایی خاص دارد و میوه های متنوع و خاص، انبه های خوشمزه، آناناس، هندوانه، مژکی، ترگیل، پاپایا در این کشور پیدا می شوند. در دکه های خیابانی تایلند می توانید شاهد حشرات سرخ شده از قبیل سوسک باشید که بسیار پر طرفدار هستند. شیرینی های تایلندی بسیار خوشمزه اند، بیسکوئیت های شکلاتی، کیک های لیمویی که با شیر نارگیل تهیه می شود برخی از بهترین شیرینی های تایلندی هستند.

معروفترین غذاهای تایلند

 

  • پد کراپو مو سَپ (Pad Krapow Moo Saap)

پد کراپو مو سَپ غذایست که هرچه تندتر باشد، تایلندی ها بیشتر می پسندند، به طوری که لب و دهانشان کاملا بسوزد! برنج و گوشت چرب، فلفل، ریحان، سس سویا، گردو و اسفناج مواد تشکیل دهنده این غذای تند و شیرین تایلندی هستند.

پد کراپو سپ

  • کای مد ما موآنگ (Kai Med Ma Muang)

کای مد ما موآنگ یا خوراک آجیل! در این غذا انواع آجیل سرخ شده به همراه مرغ، هویج، قارچ، سس سویا و عسل و البته فلفل به وفور یافت می شود. این خوراک طعمی شیرین و تند اما متفاوت دارد.

کای مد ما موآنگ

  • تام یام گونگ (Tom Yum Goong)

بوی قوی سوپ تام یام گونگ در میان گردشگران به عنوان بوی تایلند شهرت دارد. مواد اولیه این سوپ کلاسیک تایلندی از چیلی، برگ لیمو، سس ماهی، آبلیمو و قارچ قهوه ای تشکیل شده و مزه ای بسیار تند دارد. میگو و قارچ که اصلی ترین مواد این غذا هستند با سس مخصوص ماهی مزه دار شده اند و کافیست یک قاشق از آن را امتحان کنید تا تفاوت غذای تایلندی با دیگر کشورها برایتان واضح شود.

تام یام گونگ

آب و هوای تایلند

آب و هوایتایلند گرمسیری است در این منطقه سه فصل با آب و هوای مختلف وجود دارد فصل گرم و خشک فصل بارانی و فصل خنک از آن جمله است. فصل گرم و خشک از اسفند ماه آغاز می شود و تا پایان خرداد ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا ۷۵ درصد است و دمای هوا بالا است فصل بارانی از ماه تیر آغاز می شود و تا اوایل آبان ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا بالا می رود و دمای هوا کمی کاهش می یابد فصل خنک هم از اواخر آبان آغاز می شود و در بهمن ماه به پایان میرسد. در این فصل دمای هوا اندکی کاهش می یابد و بسیار دلپذیر می شود. شما می توانید با انتخاب تور تایلند» از این کشور زیبا دیدن کنید.

آب و هوای تایلند

شما با مراجعه به سایت ما می توانید از نحوه گرفتن ویزای تایلند و راهنمای سفر به تایلند بدون تور و بهترین شهر های تایلند برای سفر مجردی و بسیاری از اطلاعات دیگر راجبه تایلند مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: تور تایلند ,قیمت تور تایلند ,تور لحظه آخری تایلند ,تور ارزان تایلند ,تور لوکس تایلند ,خرید آنلاین تور تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

دروازه هند و تور هند:

بدون شک یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری بمبئی دروازه هند می باشد که امروزه به سمبل و نماد این شهر تبدیل شده است. این بنای عظیم و باشکوه در سال 1924 به مناسبت بازدیدِ شاه جرج پنجم و ملکه ماری از بمبئی ساخته شده و جالب است بدانید که این دروازه آخرین جایی بود که ارتش و سربازان انگلیسی از هند خارج شدند و نقطه پایانی بر استعمار طولانی و حضور انگلیسی ها در هند قرار دادند. این دروازه به گونه ای ساخته شده که وقتی مسافران با قایق به سمت بندر بمبئی می آیند اولین چیزی که می بینند همین دروازه است. به همین دلیل هم این بنا به دروازه هند مشهور شده و امروزه دروازه هند یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری بمبئی بوده و بسیاری از توریست ها که با تورهند به این شهر سفر کنند، بمبئی گردی را از این نقطه شروع می کنند.

جاذبه های هند

بمبئی در هندوستان:

شهر بمبئی یا مومبای یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای کشور هند می باشد و سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود می کشاند. صنعت سینمایی مشهور و پرطرفدار بالیوود در شهر بمبئی مستقر هستند و بسیاری از فیلم های هندی هم در خیابان های این شهر فیلمبرداری می شوند. علاوه بر این بناها و جاذبه های تاریخی و گردشگری و همین طور غذاهای خوشمزه و لذیذ هندی این شهر را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده و از طرفی نزدیک بودن بمبئی به شهر ساحلی و توریستی گوا هم باعث شده تا مسافران زیادی با استفاده از تورهند می توانند به این شهر زیبا سفر کنند.

تورهند و معبد آکشاردام:

معبد آکشاردام یکی از بزرگ ترین و شگفت انگیزترین اماکن دیدنی هند محسوب می شود. این معبد طلایی، مزین به تکنولوژی و معماری مدرن بوده که ساخت آن در سال 2005 و توسط معماران و کارگران هندی، تکمیل شده است. این بنا هم اکنون یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی هند است. اگر در تورهند به دهلی نو، پایتخت این کشور تاریخی سفر کنید، علاوه بر بازید معبد آکشاردام، از قلعه سرخ، دروازه دهلی نو یا مقبره ماهاتا گاندی می توانید دیدن کنید.

معبد آکشاردام

خصوصیات و نحوه برخورد مردم هند:

هندی ها روش خاصی برای سلام و احوالپرسی یا خداحافظی با دیگر افراد دارند. مانند دیگر کشورها و ملت ها که سنت و رفتار خاصی برای سلام کردن دارند، خصوصیات اخلاقی مردم هند هم آداب خاصی در این مورد دارد. هندی ها برای سلام کردن دو کف دست خود را بر روی هم می گذارند و دستانشان را روبروی صورت قرار می دهند. سپس کمی صورت خود را به جلو خم نموده و همزمان با این حرکت کلمه ناماسته را بیان می کنند. ناماسته (Namaste ) یا ناماسکار (Namaskar ) به زبان هندی، به معنی سلام و خداحافظی است و در کل برای خوشامد گویی و دعا برای اشخاص به کار می رود. اگر گردشگران وارد خانه های مردم هند شوند، متوجه خواهند شد که در خانه هایشان شمع و چراغ بسیاری وجود دارد. همچنین از آداب و رسوم یا خصوصیات اخلاقی مردم هند این است که هر صبح و شب چراغ و شمعی را در خانه خود روشن می کنند. مردم هند هنگام ورود به اماکن مذهبی کفش های خود را از پا در می آورند. مردم هند همچنین هنگام انجام بعضی از مراسم های مذهبی مانند مراسم پوجا سر خود را با پارچه ای بلند همانند عمامه پوشش می دهد.

تورهند و قلعه آگرا:

آگرا فورت یا قلعه آگرا معروف ترین بنای اگرا بعد از تاج محل بوده که در مرکز آن قرار گرفته است حتی می توان از آگرا فورت به تاج محل نگاهی انداخت این مکان اقامت گاه اصلی پادشاهی مغول تا سال 1638 بود. آن هم در زمانی که پایتخت هند از آگرا به دهلی انتقال پیدا کرد. این مجموعه گردشگران را یاد قلعه های جیپور می اندازد. توریستان خارجی که با تورهند و دیگر روش ها به این مکان می آیند باید 7 دلار بابت بازدید از این مکان پرداخت کنند که در مقایسه با دیگر مقبره ها، قلعه ها و فورت ها در آسیا مقدار کمی است این قلعه یکی از قدیمی ترین قلعه های ساخت مغولان در هند می باشد که در زمان پادشاهی اکبر شاه در 1565 به عنوان دژی نظامی ساخته شده است. با این وجود پس از مرگ او، کاربری قلعه تغییر پیدا کرد و به مکان زندگی جانشینان اکبر شاه مانند شاه جهان مبدل شد. از جاذبه ها و بخش های دیدنی درون این قلعه می توان به شیشه محل (کاخ آیینه)، دیوان عام (سالن انتظار عموم) و دیوان خاص (محل ملاقات های خصوصی شاه) اشاره داشت، برای ورود به این قلعه باید از دروازه عمار سینگ وارد قلعه سرخ آگرا شد.

قلعه آگرا

ویژگی های کشور هندوستان:

پرچم ملی کشور هند دارای سه رنگ افقی، از بالا به پایین، زعفرانی، سفید و سبز است. در وسط این پرچم گردونه ای با بیست و چهار پره به رنگ سرمه ای وجود دارد. رنگ زعفرانی سمبل شجاعت، دلیری، وارستگی و فداکاری، رنگ سفید بیان گر خلوص و حقیقت و رنگ سبز به معنای ایمان، اعتقاد، باروری و حاصل خیزی هستند. گردونه پرچم که به آن دارما چاکرا می گویند، نمادی باستانی در آیین بوداست که توسط آشوکا پادشاه قدرت مند قرن چهارم قبل از میلاد به عنوان گردونه قانون استفاده شده است. غذاهای معروف هند: پسنده، کورما، نرگسی کوفته، مرغ باخانی، کاچوری، دالموت، جلبی، کولفی، مخلوط بمبئی، کتی پیچ، مومو، پاپری چات، راسمالای، ساگ، گلاب جامون، روغن جوش، بنجاری گوشت، مرغ کاری، پان پراک، بریانی حیدرآبادی، ایدلی، سمبر، ویندالو، دوپیازه، شله، لال مانس، مرغ تنوری، چیکن تکه مصالح، پاکوره، دوسا، باپا اولو هستند.

جاذبه های گردشگری کشور هندوستان

کشور هندوستان جایگاه فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلفی است. این سرزمین دارای تاریخ بسیار طولانی است و در دوره های مختلف حکومتهای گوناگونی بر این کشورهای حکمرانی کردهاند و هر کدام از آنها یادگاری را از خود به جای گذاشته اند. این ساختمان ها نه تنها از نظر تاریخی دارای اهمیت هستند که از نظر هنری زیبایی های خاص خود را دارند و کسانی که از این بنا ها دیدن کردهاند لذت بسیار زیادی را برده اند. یکی از این ساختمان ها که یادگاری از یک عشق می باشد ساختمان معروف تاج محل است که در میان گردشگران مختلف جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. هند دارای تاریخ بسیار طولانی می باشد و همین مطلب باعث شده که کشور هندوستان رنگین کمانی از فرهنگ ها و سنتهای گوناگون می باشد. همین آیین ها و جشنواره ها تعداد زیادی گردشگر را به سوی سرزمین هندوستان کشانده است جشنواره هایی که بیشتر جنبه دینی دارد اما به خاطر زیبایی هایی که دارند.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما از معروف ترین و بهترین سوغاتی های هند و جاذبه های هند و اماکن اقامتی ارزان هند دیدن فرمایید.



:: برچسب‌ها: تور هند, قیمت تور هند, تور هند ارزان,ویزای هند,بلیط هواپیما هند ,
:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور کوش آداسی

یکی از شهر های مورد علاقه ایرانی ها برای سفر به خصوص در تابستان شهر کوش آداسی است. این شهر مقصد بسیار مناسبی برای خوش گذراندن و گردش است. این شهر ساحلی برای ساحل های بی نظیری که دارد از محبوبیت بالای در بین ایرانی ها بر خوردار است. کوش آداسی یکی از شهر های معروف ترکیه برای سفر به این کشور است. کوش آداسی واقع در یک جزیره است. کوش آداسی یکی از نزدیک ترین شهر های این کشور به یونان است که این فاصله کم با یونان باعث جذب خیلی گردشگر به این شهر شده است. کوش آداسی شهری با جمعیت 100 هزار نفری است. انتخاب تور کوش آداسی در تابستان میتواند یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای سفر باشد. این شهر دارای آب و هوای معتدلی است. نزدیکی به مراکز تفریحی و داشتن سواحل بسیار زیبا باعث شده است این شهر یکی از قطب های گردشگری ترکیه باشد. انتخاب تور کوش آداسی با یکی از دیگر شهر های ترکیه می تواند سفر جداب و طولانی تری را در ترکیه برای شما رقم بزند.

تور گردشگری کوش آداسی

تاریخ تمدن در این شهر به 3 هزار سال قبل از میلاد بر می گردد. یکی از نکات جالب این شهر این است که این شهر و جزایر اطرافش در قرن 5 قبل از میلاد به تصرف ارتش ایران در آمده بود. کوش آداسی را میتوان آفتابی ترین شهر ترکیه دانست این شهر در طول سال بیش از 300 روز آفتابی است. برای سفر به این شهر حتما باید به همراه داشتن کرم ضد آفتاب و کلاف آفتابی و عینک آفتابی را نیز به چک لیست سفر خود اضافه کنید. تور کوش آداسی جزو تور های محبوب و پر طرفدار و از جمله مقرون به صرفه ای است که در ایران طرفداران خاص خودش را دارد.

برای اطلاع از مراکز خرید کوش آداسی به سایت ما مراجعه کنید.

پرینه و تور کوشی آداسی:

پرینه یکی دیگر از جاذبه های کوش آداسی می باشد که در تور کوشی آداسی می توان به این مکان رفت که کنار منظزه ی کوهستانیمحیط زیست طبیعی و همچنین بازمانده های تمدن هلینمی که از تمدن یونانیان به جای مانده، یکی از دیدنی ترین جاذبه های موجود درکوش آداسی است که در نهایت 450 سال قبل از میلاد مسیح بسیار پر رونق و پیشرفته بوده، این شهر به خاطر بالا آمدن سطح آبرودخانه ی میندر، تا حد زیادی به زیر آب رفت و نابود شد. در این منطقه، آمفی تئاتری 6500 نفری را در خود دارد.

پرینه در کوش آداسی

بلیط هواپیما کوشی آداسی و دیدن مناظر و جاذبه های زیبای آن:

شهر ساحلی کوش آداسی در سواحل دریای اژه، 90 کیلومتری جنوب شهر ازمیر قرار گرفته و اطراف آن را بناهای قدیمیمحبوبی احاطه کرده اند. این شهر زیبا دارای تاریخی غنی بوده و همچنین طبیعت و سواحل دوست داشتنی آن، باعث شده تا بهیک شهر گردشگری محبوب تبدیل شود. اگر گردشگران قصد سفر به این شهر را دارند، به جای گرفتن بلیط هواپیما کوشی آداسیباید بلیط هواپیمایی ازمیر را تهیه کرده و سپس از آن جا به کوشی آداسی بروند.

ویژگی های شهر کوشی آداسی و جاذبه هایش:

آب و هوای کوش آداسی معتدل می باشد. تابستانهای آن از اوایل اردیبهشت شروع می شود و تا اوایل آبان ادامه دارد. بخشی ازشهرت توریستی کوش آداسی به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، افس،پاموکاله، مارماریس و بدروم است. از جاذبههای گردشگری کوش آداسی پرینه نه بوده که جاذبه ای تاریخی با مناظر کوهستانی زیباییاست که قدمت آن به دوره یونان باستان رسیده است. از دیگر مکانهای دیدنی دیگر آن جزیره کبوتر می باشد که در حدود قرن نوزدهممیلادی ساخته شده و با دیوارهای مانند حصارش، شبیه به یک قلعه است. این منطقه مکان مناسبی جهت استراحت و قدم زدن در کناردریاست با طي مسيري 1.5 کيلومتري که بسيار هم جذاب و مفرح است به اسکله اي می رسد که شهر را به جزيره کبوتر وصلمی کند و در امتداد اسکله کشتي هاي تفريحي را می توان دید که به شما تورهاي دريايي را پيشنهاد ميکنند که از تفریحات کوش آداسیمی باشد. مسير دريايي کشتي کروز به جزيره کبوتر می رسد. جزيره کبوتر با چشم انداز 360 درجه اي محل مناسبي براي آرامشوعکاسي است و در جزيره بقاياي توپ هايي را که قبلا جهت مقابله با مهاجمان استفاده می شد، قابل رویت است. همچنین درختانزیتون سفید پوشی وجود دارد، که روی آن شکوفه نيست و آن چه که دیده می شود دستمال هاي سفيدرنگي است که براي برآوردهشدن آرزوها به شاخه هاي درخت گره زده شده است.

کوش آداسی یا آنتالیا؟ برای کسب اطلاعات به سایت ما مراجعه کنید.

شهر کوش آداسی

یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه با عنوان جزیره پرنده در تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهر های زیبای ترکیه است که از لحاظ جغرافیایی در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی ترکیه واقع شده است. این شهر زیبا و چشم نواز، جزو زیبا ترین شهر های ترکیه می باشد که به خاطر جاذبه های گردشگری بسیار زیاد آن به عنوان یک شهر توریستی در نظر گرفته می شود. با توجه به محبوبیت آنتالیا، ساخت و طراحی این شهر به گونهای انجام شده که بهترین امکانات را برای مسافران و توریست ها فراهم می کند. به طور کلی می توان گفت شهر آنتالیا مرکز گردشگری اصلی در کشور ترکیه محسوب می شود. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر زیبا که با شرکت در تور کوش آداسی می توانید از آنها دیدار کنید می توان به بندر کوش آداسی، کاروانسرای اوکاز محمد پادشاه، ساحل زیبای کوش آداسی، بازدید از پرینه در کوش آداسی، رستوران های بسیار زیبا و مناظر طبیعی دل انگیز اشاره کرد. این تنها بخش کوچکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی است.

جزیره پرنده

امروزه شهر های کشور ترکیه مثل آنتالیا، استانبول، کوش آداسی و ازمیر محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند. به محض رسیدن به روز های تعطیل اولین شهری که برای گشت و گذار انتخاب می کنند یکی از این شهر ها بوده که در صدر آنها تور کوش آداسی و آنتالیا هستند. اکثر کسانی که به شهر کوش آداسی سفر می کنند به خاطر دیدن جاذبه های گردشگری و زیبایی های طبیعی این شهر است. این استقبال دلایل دیگری هم دارد که یکی از مهم ترین آنها امکانات فوق العاده این شهر برای توریست ها و گردشگران است. شما می توانید خیلی راحت با تهیه یک بلیط تور کوش آداسی از بهشت زیبای زنده واقع در کشور ترکیه نهایت استفاده را داشته باشید. کما اینکه تور کوش آداسی با ویژگی ها و برنامه های متنوع و قیمت عالی در همین سایت وجود دارد و می توانید جهت بررسی شرایط و اطلاع از هزینه های موجود آنها را مشاهده کنید.

اطلاعات دیگر درباره کوش آداسی



:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی ,قیمت تور کوش آداسی ,تور لحظه آخری کوش آداسی, تور هوایی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور مالزی

یکی از کشور های مورد توجه گرشگران در منطقه آسیا به خصوص جنوب آسیا که مورد توجه قرار می گیرد کشور مالزی است. ما در این متن چیکیده ای از مطالب سفر به کشور مالزی و تور مالزی را برایتان بازگو می کنیم. یکی از نکات مثبت کشور مالزی تنوع در جاذبه های گردشگری این کشور است که میتواند هر گردشگری با هر سلیقه ای را جهت انتخاب تور مالزی ترغیب کند. مالزی با توع در فرهنگ و جاذبه های گردشگری میتواند هر مسافری را عاشق خودش کند. شما با انتخاب تور مالزی می توانید دنیای از تجربیات و زیبایی را تجربه کنید. کشور مالی در جنوب شرق آسیا واقع شده است که دریای چین این کشور را به دو بخش تقسیم کرده است، که هر دو بخش از مناظر و طبیعت حدودا یکسانی بهره می برند. مساحت کل این کشور نیز 329.758 کیلومتر مربع است، کشور مالزی 31.834.000 جمعیت دارد.

برای اطلاع از راهنمای سفر مالزی به سایت ما مراجعه کنید.

زبان رسمی این کشور زبان مالایی است و واحد پول این کشور نیز رینگیت است. کشور مالزی در مجاورت خط استوا قرار گرفته است که این امر باعث شد است که این کشور هوای مرطوب و استوایی داشته باشد. میانگین بارش سالانه در این کشور به 250 سانتی متر و دمای هوا به 27 درجه سانتی گراد نیز می رسد. بهترین زمان سفر به مالزی بین ماه های مارس و اکتبر است دلیل آن نیز هوای استوایی این کشور است که در این ماه ها میزان بارندگی و رطوبت به حداقل خود می رسد. فستیوال های مختف در این کشور، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند که برای شرکت در این فستیوال ها میتوانید از تور های مالزی که این بازه زمانی برگزار می شوند استفاده کنید. در کشور مالزی برای صرف یک وعده غذایی در رستوران باید 10 رینگیت هزینه کنید. قیمت یک وعده مک دونالد در مالزی 13 رینگیت می باشد.

تور مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی

کشور مالزی دارای تاریخ بسیار طولانی است و ساختمان ها و آثار و ابنیه قدیمی بسیار زیادی در این کشور وجود دارد همچنین طبیعت کشور مالزی هم از نظر جاذبه های گردشگری بسیار غنی است کشور مالزی با دارا بودن ساحل های بسیار طولانی و تعدادی جزیره بسیار زیبا که هر کدام از آنها به خودی خود یکی از قطب های گردشگری در منطقه می تواند باشد و جنگل های گرمسیری زیبا هر ساله میلیون‌ها گردشگر را برای دیدار از زیبایی های این کشور به طرف خود میکشد. از آثار تاریخی این کشور می ‌توان به معبد های قدیمی و مجسمه بلند بودا در غارهای باتو کیو اشاره کرد. افزون بر جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی که در کشور مالزی قرار دارد این کشور با به کار بردن تکنولوژی روز دنیا و معماری پیشرفته آثار و ساختمان های جدیدی را بسازد که تبدیل به قتبه گردشگری شده‌اند از جمله این آثار می‌توان به برج دوقلو پتروناس مالزی و پل معلق آسمان اشاره کرد.

برای فهمیدن بهترین زمان سفر به مالزی به سایت ما مراجعه کنید.

تورمالزی و موزه ملی ان

یکی از موزه های دیدنی و تماشایی در میان جاذبه های گردشگری کوالالامپور و تورمالزی موزه ملی مالزی است که در نزدیکی باغهای دریاچه پردانا قرار گرفته و نشان گر تاریخ این کشور می باشد. همچنین منطقه جالان دامانسارا در کوالالامپور مالزی یکی ازدیدنی ترین محله های مالزی است. ساختمان موزه ملی بنایی دیدنی با معماری بومی آن بوده که در آن دستاوردهای افراد سیاسی مالزیبه همراه گنج هایی که از سلطان ترنگانو باقی مانده را در این موزه به نمایش گذاشته اند.

موزه ملی مالزی

مالزی و دیگر جاذبه های آن

با وجود پراکندگی جغرافیایی در سراسر مجمع الجزایر، این کشور پذیرای گردشگران و توریست های مختلف از اقسا نقاط جهان می باشد. هتل های مالزی مانند سایر هتل های جهان از مسافرخانه تا هتل های پنج ستاره لوکس و برندهای معتبر هتل داری همهنوع خدماتی با هر بودجه ای به مسافرین ارائه داده اند. با توجه به پراکندگی وفراوانی این هتل ها در سراسر این کشور و دسترسیبه مکان های دیدنی و سایر تفریح گاه ها و قابلیت دسترسی به نقاط با یکدیگر در حال رقابت هستند و امکانات این هتل به درجهونوع هتل می باشد. انواع مختلف هتل های 3 ستاره مالزی، هتل های 4 ستاره مالزی،هتل کاسمو مالزی، هتل فلوراما کوالالامپور و.. . در این کشور قرار دارند. شهر زیبای کوالالامپورآمیخته ای از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن شهری است. محله چینیها، دهکده فرانسوی، پارک دریاچه، موزه ملی، برج های دوقلوی پتروناس و … همه تنها بخش کوچکی از جاذبه های دیدنیکوالالامپور محسوب می شوند. با گردش در کوالالامپور با طبیعت سرسبز و چشم اندازهای زیبا، شهری با قدمتی 150 ساله،فرهنگی غنی پر قدمت ، مراکز خرید گوناگون، غذاهای خوش طعم ، هتلهای 5 ستاره با قیمت های مناسب، معابد تاریخی ،پارک های زیبا و... می توان دیدن کرد.

برای آگاهی از شرایط ویزای مالزی به سایت ما مراجعه کنید.

آکواریوم کوالالامپور

آکواریوم مالزی از دیگر جاذبه های گردشگری کوالالامپور است که در سطح بین المللی مطرح شده است. این آکواریوم در مرکزکنوانسیون مالزی قرار دارد و منطقه به اندازه 464 هزار و 515 متر مربع را پوشش داده است. در این آکواریوم که تونلی به اندازه90 متر دارد، می توان بیش از 150 گونه آبزی را تماشا کرد. از آبزیان و ماهی های کوچک گرفته تا ماهی های پستاندار بزرگ دراین آکواریوم وجود دارند. هر چند که ورودی این آکواریوم برای بسیاری از گردشگران زیاد است اما ارزش دیدن را دارد. اینآکواریوم هر روزه از ساعت 11 صبح تا ساعت 8 شب باز است. برنامه های آموزشی بسیاری نیز برای مدارس و نوجوانان دراین آکواریوم برگزار شده است. کوسه های آکواریوم از پرطرفدارترین حیوانات درون آکواریوم هستند. اگر گردشگران با خانواده وکودکان خود با تورمالزی به این کشور سفر کنند، می توانند به تماشای این آکواریوم جذاب بروند.

آکواریوم کوالالامپور

مالزی و مردم آن

غذاهای مالزی در مقایسه با غذاهای جنوب شرقی آسیا چندان تند نیستند. فروشندگان خیابانی وقتی در حال درست کردن غذا برایگردشگران می باشند فقط از مقداری کمی ادویه استفاده می کنند. به غیر از فود کورت ها و فروشنده های خیابانی، در مالزیرستوران های زیادی هم وجود دارد که بیشتر مالزیایی، چینی و هندی هستند. اگر پیدا کردن بهترین رستوران برایتان مشکلمی باشد. مردم مالزی عاشق فست فود بوده و در مالزی فست فودهای زنجیره ای زیادی مثل مک دونالد فعال هستند.

سایر دانستنی ها و جاذبه های مالزی:



:: برچسب‌ها: تور مالزی, قیمت تور مالزی, رزرو آنلاین هتل مالزی, بلیط هواپیما مالزی, تور ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سریلانکا

سریلانکا جزیره ای در جنوب آسیا است که در اقیانوس هند و جنوب کشور هند واقع شده است. این جزیره زیبا را با نام جواهر اقیانوس هند می شناسند که دارای مناظر و چشم اندازهای خارق العاده ای می باشد. اگر که قصد دارید مسافرت بعدی خود را به این کشور بی سر و صدا سفر کنید، می توانید در ادامه با مناطق و جاذبه های گردشگری و تور سریلانکا بیشتر آشنا شوید.

از میان جاذبه های گردشگری سریلانکا می توان به الا، نووارا الیا، پرورشگاه فیل پیناوالا و شهر باستانی سیگیریا اشاره کرد. الا یکی از مکان های دیدنی زیبا برای بازدید در سریلانکا است با تماشای چشم اندازهای خیره کننده از الا شگفت زده خواهید شد. این ایستگاه تپه ای واقع در وسط شهر است که با مزارع چای در دامنه های تپه و جنگل های موجود در بالای تپه جایی جز برای نفس کشیدن نیست. بدون شک الا، یکی از زیباترین مکان های بازدید در سریلانکا است. بهترین زمان برای بازدید از الا، ژانویه تا مارس است زیرا احتمال بارندگی کم است و همچنین می توانید از پیاده روی در آن لذت ببرید. نحوه رسیدن به الا: الا 235 کیلومتر با کلمبو فاصله دارد. از ایستگاه قطار Colombo Fort می توانید با قطار مستقیم به الا بروید.

معرفی تور سریلانکا

شهر باستانی سیگیریا از دیگر جاذبه های گردشگری و مناطق تاریخی و توریستی سریلانکا است که در شمال مرکزی سریلانکا واقع شده است. از این شهر باستانی ویرانه ای بیش باقی نمانده است که جاذبه اصلی آن قلعه آن است که از چند کاخ و باغ تشکیل شده است. سال ساخت این کاخ ها به قرن پنج میلادی باز می گردد. البته نا گفته نماند که شهر باستانی سیگریا در سال 1982 در یونسکو به ثبت رسید.

جهت اطلاع ازراهنمای سفر به سریلانکا به سایت ما مراجعه کنید.

تور سری لانکا

جمعیت این کشور بیست میلیون نفر است ۷۵ درصد از برق در سریلانکا هندوآریایی هستند و ۱۱ از قوم تامیل. چای سیلان یکی از از معروفترین چای های جهان است و با کیفیت ترین چای جهان به شمار می رود طبیعت کشور سریلانکا برای طبیعت گردان میتواند بسیار جالب توجه باشد. ۷۰ درصد جمعیت کشور سریلانکا بودایی هستند و بقیه ادیان اسلامی و مسیحی سایر ادیان را دارند. شما با انتخاب تور سریلانکا می توانید از از جاذبه های های این کشور دیدار کنید. کشور سریلانکا در جنوبی ترین نقطه آسیا و در میان آبهای اقیانوس هند قرار دارد نام قدیمی این کشور سیلان بوده است در کتاب های تاریخی ایران به این کشور سراندیب را دادهاند بزرگ ترین شهر این کشور شهر کلمبو است سریلانکا از قرن نوزدهم مستعمره کشور انگلیس بود و یک سال پس از استقلال هندوستان این کشور نیز به استقلال رسید.

آیا می خواهید از هزینه های سفر به سریلانکا مطلع شوید؟ به سایت ما مراجعه کنید.

جغرافیای سریلانکا

جزیره سریلانکا از دشت های تپه ماهوری در ساحل تشکیل شده است و کوهستان های آن تنها در مناطق مرکزی و جنوب قرار دارند بلندترین کوه سریلانکا تنها ۲۵۰۰ متر ارتفاع دارد. در کشور سریلانکا سد رودخانه وجود دارد که بلندترین رودخانه جهان ۳۳۵ کیلومتر درازا دارد که در مسیر رودخانه سریلانکا ۵۱ آبشار طبیعی با ارتفاع ۱۰ متر یا بیشتر وجود دارد بلندترین آبشار سریلانکا آبشار بامبار آکاندا است که بلندی آن ۲۶۳ متر است. در ساحل جزیره سریلانکا جنگل های حرا به بزرگی هفت هزار هکتار وجود دارد در سال ۲۰۰۴ میلادی یک سونامی بزرگ در آب اقیانوس هند به وجود آمد و خسارت های زیادی را به کشورهای اطراف اقیانوس وارد آورد اما همین جنگل های حرا سپر محافظ ای برای کشور سریلانکا شد و این سونامی خسارت کمتری را به کشور سریلانکا وارد کرد.

جغرافیای سریلانکا

جاذبه های گردشگری سریلانکا

کشور سریلانکا دارای مناظر منابع طبیعی فراوانی می باشد و همین مسئله است که سبب گشته نام این کشور در صدر لیست کشورهای معروف توریستی قرار بگیرد این کشور مناطقی باستانی با قدمتی بالغ بر بیش از 3 هزار سال را دارا می باشد. پارک های طبیعی، سواحل بی نظیر، معابد و مناظر باستانی از جمله مناطق گردشگری این کشور می باشد.
برخی از معروف ترین و پر مخاطب ترین جاذبه های گردشگری این جزیره که در تور سریلانکا حتما باید از آنها دیدن کرد:

  • شهر باستانی سیگیریا:

سیگیریا شهری باستانی و تاریخی که به عنوان یکی از مهم ترین مناطق تاریخی جهان نیز بشمار می رود و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است؛ این شهر باستانی در منطقه بکر و زیبا در کشور سریلانکا قرار دارد و بیشتر به جهت قرار داشتن قصر یکی از پادشاهان قدیمی که مربوط به قرن میلادی است به شهرت رسیده است؛ این قلعه در بالای صخره ای بزرگ قرار دارد که اطراف آن را جنگلی بی نظیر فرا گرفته است.

شهر باستانی سیگیریا

  • شهر کندی:

شهر کندی نیز از جمله یکی از بی نظیر ترین شهر های این جزیره می باشد که به شدت مورد استقبال گردشگران و توریستان قرار گرفته است؛ کندی منطقه ای جذاب با طبیعتی خیره کننده و آب و هوایی معتدل می باشد این شهر نیز مانند شهر سیگیریا به دلیل داشتن قدمتی تاریخی و به سبب معابد بودائی به شهرت رسیده است؛ وجود دندان مقدس، دارا بودن موزه های تاریخی و طبیعتی بکر از جمله دلایل محبوبیت و شهرت این شهر می باشد.

جهت آشنایی با 8 جاذبه دیدنی سریلانکا از سایت ما دیدن فرمایید.

  • جنگل حفاظت شده سینا راجا:

جنگل سینهاراجا یکی از جنگلهای دست نخورده و تحت حفاظت در جهان می باشد که گردش در آن مناسب افراد ماجراجو است؛ این جنگل یکی از جنگل های بارانی دنیا می باشد که دارای گونه های حیوانی فراوانی نیز است. متاسفانه جنگل سیناراجا تنها جنگل بارانی باقی مانده در این جزیره می باشد و به همین دلیل تحت حفاظت جدی یونسکو قرار دارد.

جنگل سینا راجا

  • معبد غار دامبولا:

غار دامبولا یکی از جمله غارهای کشور سریلانکا می باشد که در قلب کوه است و علت شهرت آن معبدی می باشد که در این غار ساخته شده است؛ معبد غار دامبولا یکی از بزرگ ترین غارهای معبدی جهان می باشد.

  • شهر کلمبو(پایتخت فعلی کشور سریلانکا)

کلمبو به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین شهر کشور سریلانکا شناخته شده است این شهر نیز یکی از شهر های تاریخی این کشور می باشد: نام شهر کلمبو برگرفته از کلمه ای به معنای بندری گر از برگ درختان انبه می باشد. کلمبو شهری است با مردمان چند ملیتی که دلیل آن وجود مهاجران زیاد از دیگر کشور هایی همچون کشورهای اروپایی، چینی تباران، هلندی ها و .. می باشد.

بهترین زمان سفر به سریلانکا چه موقع است؟ در سایت ما مشاهده کنید.

  • شهر تاریخی گاله:

شهر تاریخی گاله یکی از پر مخاطب ترین شهر های کشور سریلانکا در صنعت گردشگری می باشد؛ این شهر قدمت بسیار زیادی دارد و در گذشته توسط چندی از دریانوردان کشف شده است، این شهر ساحلی جزیره سریلانکا علاوه بر داشتن طبیعت و ساحلی بکر دارای قلعه ای قدیمی از دوران جنگ و استعمار این کشور می باشد؛ این قلعه بصورت چشم گیری بر زیبایی این شهر تاثیر گذار می باشد به همین دلیل است که این شهر به عنوان یکی از مقاصد اصلی در سفر به سریلانکا است.

شهر گاله



:: برچسب‌ها: تور سریلانکا, قیمت تور سریلانکا, رزرو آنلاین هتل سریلانکا, تور ارزان سریلانکا, تور سریلانکا نوروز, تور لوکس سریلانکا, خرید آنلاین تور سریلانکا, تور لحظه آخری سریلانکا, آب و هوای سریلانکا ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه

امروزه تور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و سایر شهر های ترکیه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند که روزانه به طرفداران آنها افزوده می شود. از مهم ترین و محبوب ترین شهر های ترکیه، شهر توریستی استانبول است که همه شما با آن آشنایی دارید و حداقل یک مرتبه اسم آن را شنیده اید. به طور کلی می توان گفت از مکان ها مناسب برای مسافرت با هدف گردشگری و یا تفریح در ترکیه محسوب می شود که جاذبه های گردشگری بیار زیادی دارد. تور استانبول با توجه به علاقه بسیار زیاد افراد به ترکیه و شهر های آن برای تمام ساعات شبانه روز و روزهای هفته تدارک دیده می شود. با توجه به امکانات و شرایط مختلف تور های مختلف می توان هزینه های متفاوتی را برای سایر تور ها در نظر گرفت. سایر افراد با توجه به موقعیت و شرایط مربوطه اقدام به خرید بلیط تور استانبول می کنند و یا برخی از آنها ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما به صورت جداگانه سفر کنند.

با مراجعه به سایت ما از شهربازی های استانبول دیدن فرمایید.

با خرید بلیط تور استانبول می توانید بندر های زیبا را در کنار درختان نخل و لنگرگاه ها مشاهده کنید چرا که شهر استانبول به دریای مرمره راه پیدا می کند. نوع ساخت خانه های این شهر زیبا به گونه‌ای جالب و دل انگیز است به طوری که دارای خیابان های کم عرض و خانه های قدیمی است که فرهنگ قدیم و تاریخ این شهر را به بیننده معرفی می کند. این شهر زیبا با آب و هوای بادخیز عالی که دارد می تواند تنها با یکبار شرکت کردن در تور استانبول به سادگی زیبایی ها و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان آورد و دلیلی دوباره برای مسافرت به این شهر زیبا برای شما فراهم سازد. از دیگر برجستگی های این شهر بزرگ نام بردن از آن به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا است.

تور استانبول

می توانید با مشاهده سایت ما از بهترین بنای تاریخی استانبول با خبر شوید.

تور استانبول، مشاهده جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور ترکیه

تور استانبول این روز ها در بین مردم کشور ما بسیار محبوبیت پیدا کرده است. نه تنها تور استانبول بلکه می توان گفت دیگر شهر های کشور ترکیه اولین انتخاب مردم ایران برای مسافرت و گشت و گذار هستند. استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که از لحاظ اقتصادی و تجاری نقش مهمی را در این کشور بازی می کند. تمام قسمت های این شهر زیبا رنگ و بوی تاریخ ترکیه را در خود جای داده است. بنا ها و مساجد زیبایی در این شهر بنا شده است که هنر معماری را به دید تماشاگر می رساند. تور استانبول می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای مسافرت در روز های تعطیل، ایام عید و روز های تابستان باشد. خرید بلیط تور استانبول مانند سایر تور های دیگر می تواند به سادگی از طریق سایت های آژانس های هواپیمایی انجام شود. 

تور استانبول بیشترین کارایی را برای آن دسته از افرادی دارد که می خواهند برای اولین بار به این کشور سفر کنند. با توجه به نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه بهتر است با یک گروه خاص سفر کرده تا بتوانند علاوه بر استفاده از برنامه های متنوع تور مسافرتی از زیبایی های فوق العاده شهر استانبول نهایت لذت را ببرند. توجه به این نکته مهم و ضروری است که اگر می خواهید برای اولین بار به شهر یا کشوری سفر کنید بهتر است اطلاعات کلی را در مورد مکان های دیدنی، غرهنگ و زبان آنها داشته باشید. بدین صورت در صورت نبودن راهنما می توانید به سادگی شرایط را کنترل کنید. کسانی که به دلایل کاری یا تحصیلی به این شهر رفت و آمد دارند خرید بلیط هواپیما استانبول را به صورت جداگانه انجام می دهند. این افراد با رفت و آمد مکرر به این شهر با تمام قوانین و نکته های لازم آشنا شده اند و حتی می توانند یک راهنمای مناسب برای افراد تازه وارد باشند. در نهایت می توان گفت که اگر برای بار اول می خواهید به استانبول سفر کنید بهتراست سفر با تور استانبول را انتخاب کنید. انواع تور استانبول در تعداد روز های متفاوت و زمان های معین در همین سایت وجود دارد که می توانید آنها را بررسی و انتخاب کنید. 

شهر استانبول

سفر به مرکز فرهنگ و اقتصاد ترکیه با تور استانبول

تور استانبول، می تواند برای هر گردشگری جالب و دیدنی باشد. تمام گردشگران دنیا که به دنبال منظره های خاص و متفاوت هستند حتما به استانبول سفر کرده اند و همواره به دنبال یک موقعیت مناسب برای تجربه  دوباره سفر استانبول خود خواهند بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید استانبول، تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. تاریخچه فوق العاده استانبول در کنار تاریخچه مردم کشور ترکیه بسیار وسیع و دل انگیز بوده و می توان آثار و نشانه هایی از آن را در بناهای متفاوت شهر های دیدنی آن مشاهده کرد. تور استانبول از تور های مورد علاقه مردم کشور ماست که امروزه بسیار زیاد مورد استقبال قرار می گیرد.

از زمان های دور تا به امروز استانبول از مهم ترین شهر های ترکیه محسوب می شد. در صورتی که این شهر پایتخت کشور ترکیه نبوده ولی از مهم ترین و اصلی ترین مراکز کسب و کار و تجارت در کل کشور محسوب می شود. قیمت های متفاوت تور استانبول با توجه به شرایط و ویژگی های تور در نظر گرفته می شود که در هر آژانس مسافرتی متفاوت خواهد بود. با یک جستجوی کوچک می توانید انواع و اقسام تور های استانبول را مشاهده کنید که در نهایت چند تور مسافرتی متناسب با شرایط شما پیدا خواهد شد. ولیکن نکته قابل توجه در اینجا خرید بلیط یک تور استانبول مناسب با شرایط عالی و هزینه های بسیار منطقی است. در بین تمامی این تور ها تنها می تواند چند مورد مناسب پیدا کرد که با شرایط شما سازگار باشد. در این آژانس هواپیمایی می توانید انواع تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا، دو عدد از بهترین تور های شهری ترکیه را با بهترین شرایط و برنامه های عالی خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور های مسافرتی با ما همراه باشید.

دیدنی های استانبول

دانستنی های دیگر در ارتباط با استانبول



:: برچسب‌ها: تور ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ازمیر ارزان, تور لوکس ازمیر, هزینه های سفر به ازمیر, راهنمای سفر به ازمیر, تور لحظه اخری ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه

امروزه تور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و سایر شهر های ترکیه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند که روزانه به طرفداران آنها افزوده می شود. از مهم ترین و محبوب ترین شهر های ترکیه، شهر توریستی استانبول است که همه شما با آن آشنایی دارید و حداقل یک مرتبه اسم آن را شنیده اید. به طور کلی می توان گفت از مکان ها مناسب برای مسافرت با هدف گردشگری و یا تفریح در ترکیه محسوب می شود که جاذبه های گردشگری بیار زیادی دارد. تور استانبول با توجه به علاقه بسیار زیاد افراد به ترکیه و شهر های آن برای تمام ساعات شبانه روز و روزهای هفته تدارک دیده می شود. با توجه به امکانات و شرایط مختلف تور های مختلف می توان هزینه های متفاوتی را برای سایر تور ها در نظر گرفت. سایر افراد با توجه به موقعیت و شرایط مربوطه اقدام به خرید بلیط تور استانبول می کنند و یا برخی از آنها ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما به صورت جداگانه سفر کنند.

با مراجعه به سایت ما از شهربازی های استانبول دیدن فرمایید.

با خرید بلیط تور استانبول می توانید بندر های زیبا را در کنار درختان نخل و لنگرگاه ها مشاهده کنید چرا که شهر استانبول به دریای مرمره راه پیدا می کند. نوع ساخت خانه های این شهر زیبا به گونه‌ای جالب و دل انگیز است به طوری که دارای خیابان های کم عرض و خانه های قدیمی است که فرهنگ قدیم و تاریخ این شهر را به بیننده معرفی می کند. این شهر زیبا با آب و هوای بادخیز عالی که دارد می تواند تنها با یکبار شرکت کردن در تور استانبول به سادگی زیبایی ها و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان آورد و دلیلی دوباره برای مسافرت به این شهر زیبا برای شما فراهم سازد. از دیگر برجستگی های این شهر بزرگ نام بردن از آن به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا است.

تور استانبول

می توانید با مشاهده سایت ما از بهترین بنای تاریخی استانبول با خبر شوید.

تور استانبول، مشاهده جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور ترکیه

تور استانبول این روز ها در بین مردم کشور ما بسیار محبوبیت پیدا کرده است. نه تنها تور استانبول بلکه می توان گفت دیگر شهر های کشور ترکیه اولین انتخاب مردم ایران برای مسافرت و گشت و گذار هستند. استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که از لحاظ اقتصادی و تجاری نقش مهمی را در این کشور بازی می کند. تمام قسمت های این شهر زیبا رنگ و بوی تاریخ ترکیه را در خود جای داده است. بنا ها و مساجد زیبایی در این شهر بنا شده است که هنر معماری را به دید تماشاگر می رساند. تور استانبول می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای مسافرت در روز های تعطیل، ایام عید و روز های تابستان باشد. خرید بلیط تور استانبول مانند سایر تور های دیگر می تواند به سادگی از طریق سایت های آژانس های هواپیمایی انجام شود. 

تور استانبول بیشترین کارایی را برای آن دسته از افرادی دارد که می خواهند برای اولین بار به این کشور سفر کنند. با توجه به نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه بهتر است با یک گروه خاص سفر کرده تا بتوانند علاوه بر استفاده از برنامه های متنوع تور مسافرتی از زیبایی های فوق العاده شهر استانبول نهایت لذت را ببرند. توجه به این نکته مهم و ضروری است که اگر می خواهید برای اولین بار به شهر یا کشوری سفر کنید بهتر است اطلاعات کلی را در مورد مکان های دیدنی، غرهنگ و زبان آنها داشته باشید. بدین صورت در صورت نبودن راهنما می توانید به سادگی شرایط را کنترل کنید. کسانی که به دلایل کاری یا تحصیلی به این شهر رفت و آمد دارند خرید بلیط هواپیما استانبول را به صورت جداگانه انجام می دهند. این افراد با رفت و آمد مکرر به این شهر با تمام قوانین و نکته های لازم آشنا شده اند و حتی می توانند یک راهنمای مناسب برای افراد تازه وارد باشند. در نهایت می توان گفت که اگر برای بار اول می خواهید به استانبول سفر کنید بهتراست سفر با تور استانبول را انتخاب کنید. انواع تور استانبول در تعداد روز های متفاوت و زمان های معین در همین سایت وجود دارد که می توانید آنها را بررسی و انتخاب کنید. 

شهر استانبول

سفر به مرکز فرهنگ و اقتصاد ترکیه با تور استانبول

تور استانبول، می تواند برای هر گردشگری جالب و دیدنی باشد. تمام گردشگران دنیا که به دنبال منظره های خاص و متفاوت هستند حتما به استانبول سفر کرده اند و همواره به دنبال یک موقعیت مناسب برای تجربه  دوباره سفر استانبول خود خواهند بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید استانبول، تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. تاریخچه فوق العاده استانبول در کنار تاریخچه مردم کشور ترکیه بسیار وسیع و دل انگیز بوده و می توان آثار و نشانه هایی از آن را در بناهای متفاوت شهر های دیدنی آن مشاهده کرد. تور استانبول از تور های مورد علاقه مردم کشور ماست که امروزه بسیار زیاد مورد استقبال قرار می گیرد.

از زمان های دور تا به امروز استانبول از مهم ترین شهر های ترکیه محسوب می شد. در صورتی که این شهر پایتخت کشور ترکیه نبوده ولی از مهم ترین و اصلی ترین مراکز کسب و کار و تجارت در کل کشور محسوب می شود. قیمت های متفاوت تور استانبول با توجه به شرایط و ویژگی های تور در نظر گرفته می شود که در هر آژانس مسافرتی متفاوت خواهد بود. با یک جستجوی کوچک می توانید انواع و اقسام تور های استانبول را مشاهده کنید که در نهایت چند تور مسافرتی متناسب با شرایط شما پیدا خواهد شد. ولیکن نکته قابل توجه در اینجا خرید بلیط یک تور استانبول مناسب با شرایط عالی و هزینه های بسیار منطقی است. در بین تمامی این تور ها تنها می تواند چند مورد مناسب پیدا کرد که با شرایط شما سازگار باشد. در این آژانس هواپیمایی می توانید انواع تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا، دو عدد از بهترین تور های شهری ترکیه را با بهترین شرایط و برنامه های عالی خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور های مسافرتی با ما همراه باشید.

دیدنی های استانبول

دانستنی های دیگر در ارتباط با استانبول



:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت تور استانبول , تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور بالی

بالی یک جزیره کوچک در کشور بزرگ اندونزی است کشور اندونزی همیشه به عنوان یک کشور مسلمان شناخته می شود اما مردم جزیره بالی هندو هستند جزیره بالی در میان دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است آب و هوای این جزیره با سایر نقاط کشور اندونزی بسیار تفاوت دارد و از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است جمعیت این جزیره بیش از ۳ میلیون نفر است یک کوه آتشفشانی در جزیره بالی وجود دارد که به زبان اندونزی مادر کوه نامیده می شود بلندی این کوه ۳۰۰۰ متر از سطح دریا است خاک کشاورزی جزیره بالی بسیار حاصلخیز است محصولی که در این جزیره کاشته می شود بیشتر برنج است یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره مزارع کاشت برنج در ارتفاعات جزیره بالی است که به صورت پلکانی شکل هستند جزیره بالی در جنوب خط استوا قرار گرفته است. شهر دنپازار مرکز اداری و بزرگترین شهر در جزیره بالی است طبیعت بسیار زیبای جزیره بالی گردشگران بسیاری را به این جزیره می کشاند در کنار شالیزارهای پلکانی برنج رودخانه های پر پیچ و خم و آبشار های بسیار زیبا که گردشگران بسیاری را برای بازدید به جزیره بالی می کشاند مراسم و آیین هایی که مردم جزیره بالی دارند در غالب فستیوال ها جشنوارههای گوناگون مسافران و گردشگران را از سراسر جهان به جزیره کوچک بالی می آورد این جزیره کوچک و زیبا یک مرکز برای طبیعت گردان در قاره آسیا و کل جهان به شمار می رود. شما با انتخاب تور بالی میتوانید از زیباییهای این جزیره دیدن کنید.

برای دیدن 10تا از جاذبه های جزیره زیبایبالی به سایت ما مراجعه کنید.

جزیره بالی

راهنمای سفر به بالی

کشور اندونزی که مجمع الجزایری است، دارای جزیره های متعددی بوده با این ها جزو محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می رود. در این بین جزیره کوچک و مرکز کشور اندونزی شهر بالی می باشد که دارای سواحل بسیار رویایی است و مردمی بسیار مهمان نواز داشته با این حال اگر شما هم تمایل دارید سفری در کشورهای آسیای داشته باشید پیشنهاد می شود حتماً به این جزیره زیبا سفر کنید. این جزیره از لحاظ جغرافیایی بین دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته و کوچکترین جزیره در بزرگترین مجمع الجزایر جهان است. زبان رسمی آنها اندونزیایی بوده و حدود چهار و نیم ساعت با تهران اختلاف ساعت دارد. جاذبه های متعددی در این جزیره وجود داشته که یکی از جذاب ترین آنها پارک های موجود در این جزیره است به طوریکه پارک پرندگان بالی که حدود ۲۵۰ گونه پرنده را در خود دارد همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جلب می کند. پارک آبی واتربوم بالی نیز مجموعه ای از پارک های زنجیره ای بوده که تفریحات بسیار متنوع و هیجان انگیزی در آن قرار دارد. جهت سفر به شهر بالی باید ویزا تهیه کرده که مدارک مورد نیاز برای ویزای بالی فرم درخواست ویزا، شناسنامه و کارت ملی، گذرنامه دارای اعتبار حداقل ۶ ماه، دو قطعه عکس، بلیط هواپیما، تاییدیه رزرو هتل، نامه تمکن مالی و گردش حساب بانکی می باشد.

برای توضیحات بیشتر درباره راهنمای سفر به بالی از سایت ما دیدن نمایید.

تور بالی

برای دانستن بهترین زمان سفر به بالی از سایت ما دیدن فرمایید.

آب و هوای بالی

آب و هوای این جزیره زیبا استوایی است اما از ماه خرداد تا شهریور باد بسیار خنکی از جالب اقیانوس به طرف جزیره می بازد که هوای این جزیره را بسیار دلپذیر می کند در این فصل گردشگران بسیار زیادی به جزیره بالی مسافرت میکنند

آب و هوای بالی

کوه باتور

کوه باتور در شمال شرقی بالی واقع شده است و 1717متر ارتفاع دارد. این کوه یک آتشفشان نیمه فعال با چهار دهانه است. روزانه صدها نفر از قله باتور بازدید می کنند و به تماشای طلوع آفتاب در بالای کوه می نشینند. این آتشفشان فعال مقدس در منطقه کینتمانی در ارتفاعات مرکزی بالی قرار دارد و در فاصله زمانی حدود یک ساعت با ماشین از اوبود قرار دارد. پیاده روی در این قله نیز مدت هاست در لیست موارد برتر بالی قرار گرفته است. پیاده روی در مسیرهای پیاده روی حدود دو تا سه ساعت طول می کشد. مسیرهای هدایتی معمولاً شامل صبحانه است که تخم مرغ های آن توسط بخار آتشفشان فعال پخته می شوند. در تور بالی داشتن کفش های پیاده روی محکم، ضروری است و توصیه می شود کفش هایی با لایه های زیاد بپوشید.

هزینه های سفر به تور بالی

به طور کلی می توان گفت سفر به بالی همانند هر شهر دیگری هزینه هایی در بر خواهد داشت. به طوری که مهمترین این هزینه ها شامل هزینه اقامت، خورد و خوراک و حمل و نقل در بالی است. حال قبل از اینکه تور بالی را رزرو کنید باید توجه داشته باشید تنها مشکلی که در بالی نخواهید داشت مرتبط با اقامت است، زیرا در این جزیره بیش از 30 هزار مرکز اقامتی وجود داشته که می توانید با توجه به بودجه خود در یکی از این هتل ها و هاستل ها اقدام به رزرو اتاق کنید. توجه داشته باشید هزینه خورد و خوراک در شهر بالی نیز به گونه ای است که این شهر دارای انواع غذاهای خوشمزه بوده و با این وجود هر فردی با هر سلیقه ای که تور بالی را رزرو کند می تواند در این شهر غذا های خوشمزه میل نماید. رستوران های خیابانی و ساحلی بالی انواع غذاها را با بهترین کیفیت سرو می کنند. باید توجه داشته باشید قیمت منو های مک دونالد در شهر بالی به نسبت ارزان تر از رستوران های آن است.

هزینه سفر به بالی

در خصوص هزینه حمل و نقل نیز باید توجه داشته باشید که طبیعتاً هزینه تاکسی در این شهر از هزینه اتوبوس بیشتر بوده با این وجود اگر می خواهید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید بهتر است از اتوبوس ها جهت گشت و گذار در سطح شهر استفاده نمایید. نکته دیگری که در هنگام رزرو تور بالی باید به آن توجه داشته باشید، نسبت به هزینه خرید و سوغاتی است زیرا بسیاری از گردشگران در هنگام سفر به شهرها و کشورهای خارجی تمایل دارند برای عزیزانشان هدیه هایی بخرند. لازم است بدانید اگر در جزیره بالی بخواهید سوغاتی تهیه کنید، هیچگاه قیمتی که در ابتدا به شما گفتند را قبول نکنید زیرا با کمی چانه زدن می توانید محصول را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.

بلیط هواپیما بالی

در هنگام سفر به بالی رزرو بلیط هواپیما یکی از مهمترین مواردی است که گردشگران باید به آن توجه داشته باشند. بسیاری از افراد برای سفر به این جزیره از تورهای بالی استفاده کرده که در این تورها بلیط رفت و برگشت شما توسط مجریان تور تهیه شده و از این بابت هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد. لازم است بدانید از طریق سایت گلفام سفر نیز میتوانید تور بالی و یا بلیط هواپیمای بالی را به راحتی تهیه کرده که جهت این امر باید تاریخ سفر، نوع کلاس پروازی، ایرلاین و موارد این چنین را مشخص کرده تا بلیطی متناسب با شرایط شما ارائه شود. در اینجا شما می توانید بنا به آنچه تمایل دارید بلیط این شهر را به صورت آنلاین رزرو کنید.

دانستنی ها و جاذبه های دیگر بالی:بالی جزیره خدایان



:: برچسب‌ها: تور بالی, تور لوکس بالی, تور لحظه آخری بالی, قیمت تور بالی, رزرو آنلاین هتل بالی, تور ارزان بالی, بلیط هواپیما بالی, تور بالی نوروز, آب و هوای بالی, راهنمای سفر به بالی ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور آنتالیا، دومین شهر بزرگ ترکیه

تور آنتالیا بعد از تور استانبول از جمله تور های معروف و محبوب کشور ترکیه است که در برخی مواقع به دلیل زیبایی و جذابیت مکانی به عنوان تور های بزرگ و بسیار محبوب نامیده می شود. آنتالیا دومین شهر بزرگ ترکیه است. که از شهر های توریستی ترکیه محسوب می شود. آنتالیا در قسمت غربی ترکیه وجود دارد و یک قسمت بزرگی از تاریخچه و نشانه های فرهنگی ترکیه را در خود جای داده است. تور آنتالیا می توان از محبوب ترین و جذاب ترین تور های گردشگری در ترکیه بشمار آید چرا که آنتالیا به عنوان اولین اقامتگاه انسانی در کشور ترکیه می باشد. می توان برای روز های تعطیل و مناسبت های ویژه، اقدام به خرید سایر تور های مسافرتی نمایید که از جمله آنها تور آنتالیا و تور استانبول است. ترکیه در چند سال اخیر به عنوان یک کشور بسیار عالی در زمینه گردشگری در نظر گرفته می شود که از جمله شهر های جذاب و دیدنی آن می توان به آنتالیا، کوش آداسی و از همه مهم تر استانبول اشاره کرد.

برای دیدن بهترین مرکز خرید آنتالیا به سایت ما مراجعه کنید.

برای خرید بلیط تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه می توان به سادگی از همین سایت استفاده کرد و با امکانات و شرایط عالی یک مسافرت دل انگیز را تجربه می کنید. تور آنتالیا، در کنار تور استانبول و تور کوش آداسی با توجه به موارد متفاوتی تعیین هزینه می شود. به طور کلی اقلام متفاوتی در تعیین هزینه و کیفیت تور های مسافرتی تاثیر گذار هستند که از مهم ترین آنها می توان به تعداد روز ها و مکان مورد نظر اشاره کرد. تور های مخصوص شهر های ترکیه تقریبا با هزینه های یکسانی قیمت گذاری می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه در ادامه با ما همراه شوید.

شهر آنتالیا

خرید بلیط تور آنتالیا

جهت شرکت در سایر تور ها از جمله تور آنتالیا نیاز به خرید بلیط هواپیما آنتالیا دارید. شما می توانید به سادگی از طریق چندین روش مختلف اقدام به خرید انواع بلیط های تور های مختلف نمایید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارهای خرید و رزرو بلیط از طریق سیستم های کامپیئتری انجام می شود. شما می توانید به سادگی به اینترنت متصل شوید و با ورود به سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی و جساجوی ساده تور آنتالیا اقدام به خرید یا رزرو بلیط تور آنتالیا نمایید. آزانس های مسافرتی با خدمات متفاوتی اقدام به راه اندازی سایر تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا می کنند. بعلاوه اگر آدرس اینترنتی سایت آژانس هواپیمایی مورد نظر را در اختیار نداشتید، می توانید با جستجو در موتور های جستجو به سادگی چندین سایت معتبر جهت اطلاع از انواع تور های مسافرتی و زمان های موجود برای رزرو بلیط تور آنتالیا یا سایر تور های مسافرتی، بدست آورید.

برای اطلاع از راهنمای جامع خرید در آنتالیا به سایت ما سر بزنید.

تور های مسافرتی برای کسانی که تا به حال به یک مکان مشخص سفر نداشته اند و می خواهند از تمام مکان های گردشگری دیدن کنند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کسانی که آشنایی اندکی در مورد یک مکان خاص مانند آنتالیا دارند می توانند به سادگی از قسمت خرید بلیط هواپیما آنتالیا به صورت تکی یا چندین نفره اقدام به خرید بلیط آنتالیا یا مکان های دیگر نمایید. بهتر است بلیط های خود را از سایت های معتبر دارای نماد اعتماد و آژانس های مسافرتی شناخته شده تهیه کنید. بدین صورت دیگر نگرانی بابت تاخیر های بوجود آمده و مشکلاتی که می تواند در تور های مسافرتی بوجود آید نخواهید داشت. شما می توانید تنها با رزرو یا خرید بلیط هواپیما آنتالیا در زمان مشخص به شهر زیبای آنتالیا مسافرت کرده و علاوه بر استفاده از خدمات عالی تور مسافرتی با قیمت مناسب، شاهد انواع جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی شهر آنتالیا باشید. خرید بلیط هواپیما آنتالیا در هر قسمت از هواپیما با نظر خود شما و امکانات انتخابی شما امکان پذیر خواهد بود و می توان از مدت زمان سفر و تاریخ برگشت برای انجام سایر برنامه ریزی ها مطلع شد.

تور آنتالیا

آیا می خواهید در ارتباط با دسترسی فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر اطلاعات کسب کنید؟ به سایت ما سر بزنید.

آشنایی با فرهنگ و تاریخ کشور ترکیه با تور آنتالیا

تور آنتالیا، می تواند یک موقعیت مناسب برای مشاهده اولین سکونتگاه مردم ترکیه باشد. آنتالیا پس از استانبول به عنوان محبوب ترین شهر توریستی با مکان های گردشگری بسیار زیبا در ترکیه است که می تواند به عنوان اولین انتخاب هر کسی برای مسافرت در اوقات فراغت باشد. همانطور که کمی قبل اشاره شد بهتر است قبل از سفر به نقطه‌ای از زمین، اطلاعات لازم و کافی از تاریخچه و مکان های دیدنی، همچنین زبان و فرهنگ آن منطقه داشته باشید تا بتوانید نهایت استفاده را از سفر خود ببرید. با توجه به محبوبیت تور آنتالیا در بین تور ها، امکانات فوق العاده مناسبی برای مسافران در این شهر در نظر گرفته اند. تور آنتالیا می تواند در تمام ساعات شبانه روز و در تعداد روز های متفاوتی با توجه به نظر افراد انتخاب شود.

تور آنتالیا در آژانس های مسافرتی مختلف، با هزینه های متفاوتی خواهد بود که این تفاوت ها می تواند به دلایل بسیار زیادی باشد. هر کدام از این تور ها برنامه هایی برای نمایش جاذبه های گردشگری به مسافران دارند و زمان های متفاوتی را به این برنامه ها اختصاص می دهند. همچنین می توان گفت که مکان مورد نظر برای اقامت در آنتالیا و وعده های غذایی تداریک دیده شده در هر تور متفاوت بوده و تاثیر زیادی در قیمت های تور می گذارد. قبل از خرید بلیط تور آنتالیا بهتر است که انواع تور ها را بررسی کنید و تور سازگار و مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید. می توانید بهترین و مناسب ترین تور های مسافرتی را در این سایت مشاهده کنید که تور آنتالیا را با مناسب ترین قیمت برای شما در نظر گرفته است. بدین صورت می توانید با انتخاب یک تور عالی با شرایط بسیار مناسب، لذت یک سفر تفریحی گردشگری به شهر زیبای آنتالیا را تجربه کنید. تمام این امکانات به صورت اینترنتی از طریق سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی به شما معرفی شده و در صورت خرید به سادگی با روش های جدید می توان اقدام به پرداخت تمام هزینه های تور آنتالیا و یا سایر تور های مسافرتی نمایید.

جاذبه های آنتالیا

اطلاعات دیگر درباره آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است که یکی از کشور های است که مرز مشترک آبی با ایران دارد و فاصله کم این کشور تا ایران و لوکس بودن این شهر باعث شده گرشگران زیادی را از ایران حذب کند. این شهر با دارا بودن جاذبه های مدرنی که دارد و هر روز هم به تعداد آن ها اضافه می شود. مقصد خیلی جذابی برای گرشگران می باشد. انتخاب تور دبی مناسب می تواند انتخاب به نسب بهتری تا سفر شخصی به شهر دبی باشد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. سفر گروهی به دبی به شدت توصیه می شود زیرا جاذبه های گردشگری زیادی از جمله شهر بازی های مدرن می تواند جذابیت سفر گروهی را برای شما دو چندان کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که سفر به یک شهر لوکس طبیعتا هزینه های خاص خود را هم دارد که توصیه ما برای کاهش هزینه در سفر به دبی استفاده از تور دبی لحظه آخری است.

dobai tour

خط هوایی امارات یکی از بهترین خطوط هوایی در دنیا است که میتواند جذابیت سفر را از همان شهر مبدا برای شما به ارمغان بیاورد. تور دبی ارزان قیمت معمولا از پرواز های ارزان قیمت اسفاده می کند پس بنابراین اگر مبلغ برای شما مهم نیست و دنبال یک سفر لوکس هستید میتوانید از سفر با هواپیمایی امارات لذت ببرید که انتخاب یک تور دبی لوکس میتواند کمک به سزای به شما بکند. یک تور لوکس میتواند بهترین هتل ها بهترین خطوط هوایی و بهترین ها رو برای گردش در دبی برا شما رقم بزند. در سفر به دبی گزینه های زیادی برای خرید غذا است که ارزان یا گران بودن آن به انتخاب شما بستگی دارد. به طور مثال حمص غذایی خوشمزه و مقرون به صرفه ای است. اگر به دنبال کاهش هزینه سفر در دبی هستید جمعه بازار های این شهر را نیز از دست ندهید که میتواندی در آن جا غذا و نوشیدنی های ارزان قیمت پیدا کنید. در دبی با توجه به قیمت کم سیم کارت نیازی به رومینگ آن نمی باشد شما میتوانید با خرید یه سیم کارت 25 درهمی هزینه های تماس خود را نیز به حداقل برسانید. دبی بیش تر به برج هایش مشهور است، دیدن منظره غروب آفتاب در برج های سر به فلک کشیده دبی می تواند یک منظره بی نظیر را برای شما و همسفرانتان رقم بزند.

بلیط هواپیما به دبی

دبی، پرجمعیت ترین شیخ نشین در امارات متحده عربی بوده که در سواحل خلیج فارس واقع شده است. دبی شهری با 4110 کیلومتر مربع مساحت در صحرای عرب قرارگرفته است. تاریخ شهر دبی به 3 هزار سال پیش از میلاد بازمی گردد. دبی روزگاری یک روستای ماهیگیری کوچک بود. منطقه دیره از شرق در احاطه شهر امیرنشین شارجه و از جنوب در احاطه شهر آل عویر بوده و فرودگاه بین المللی دبی در جنوب این منطقه قرارگرفته است. برج های آسمان خراش مجلل دبی در جاده شیخ زاید هستند. دبی دومین شهر گران دنیاست.

dobai city

پرواز به دبی

مسافت پروازی بین تهران و دبی 1235 کیلومتر است. سریع ترین زمان پرواز مستقیم از دبی به تهران 1 ساعت و 50 دقیقه زمان می برود. 5 ایرلاین پرواز مستقیم در مسیر دبی-تهران ارائه می دهند. این ایرلاین ها عبارتند از: ماهان ایر ، فلای دبی، ایر عربیا، ایران ایر و امارات.

بلیط هواپیما دبی

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به دبی را انتخاب کنید و بلیط هواپیما به دبی را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.

فرودگاه دبی

فرودگاه بین المللی دبی (DXB) در سال 1960 افتتاح شد. در سال 2018 تعداد مسافران از 90 میلیون نیز گذشت و در حال حاضر سومین فرودگاه پررفت و آمد جهان است. این فرودگاه توان جابه جایی 3 میلیون تن بار در سال را دارد. فرودگاه دبی در سایتی با 2900 هکتار مساحت بنا شده و پروازهای بیش از 100 ایرلاین به بیش از 240 مقصد را در خود جای می دهد.

فرودگاه بین المللی دبی سه ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی دارد: ترمینال شماره 1: اصلی ترین ترمینال فرودگاه که اکثر پروازهای طولانی و ایرلاین های معتبر از این ترمینال انجام می شوند. ترمینال شماره 2: معمولا پروازهای منطقه ای و پروازهای خلیج فارس و جنوب آسیا از این ترمینال انجام می شوند. ترمینال شماره 3: مختص ایرلاین های امارت و کانتاس که از نظر وسعت و مساحت دومین ساختمان بزرگ جهان محسوب می شود.

dobai airplane

فاصله هوایی پرواز مستقیم دبی- تهران 1197 کیلومتر است و 2 ساعت و 10 دقیقه زمان می برود. فاصله هوایی مشهد-دبی حدود 1285 کیلومتر است و زمان پرواز دبی-مشهد حدود 2 ساعت و 40 دقیقه است. زمان پرواز دبی-شیراز حدود 1 ساعت و 25 دقیقه است. زمان پرواز دبی-اصفهان حدود 1 ساعت و 50 دقیقه است.

ترانسفر از فرودگاه دبی به شهر دبی

برای دسترسی از فرودگاه دبی به شهر دبی 3 راه وجود دارد: اتوبوس، مترو و تاکسی. فرقی ندارد هتل شما در کجای شهر قرارگرفته باشد، با اتوبوس حدود 1 ساعت و 20 دقیقه زمان برای رسیدن به هتل لازم است. قیمت بلیط اتوبوس از 2 دلار شروع می شود. مترو سریعترین راه دسترسی از فرودگاه دبی به هتل مورد نظر است که تقریبا 50 دقیقه زمان می برد. اما یادتان باشد که هزینه تاکسی اصلا با اتوبوس و مترو قابل مقایسه نیست و با اینکه شما را در 45 دقیقه به مقصد می رساند اما هزینه ای حدود 400 هزارتومان برای شما به همراه دارد. این نکته را نیز بدانید که فاصله فرودگاه دبی تا شهر تنها 5 کیلومتر است اما ساحل خلیج فارس و اکثر هتل ها 30-40 کیلومتر بیشتر فاصله دارند.

سایر خدمات مسافرتی دبی

با توجه به وجود سایت های متعدد شما می توانید به غیر از رزرو آنلاین بلیط هواپیما به دبی، هتل خود را از طریق سایت رزرو کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با شهر دبی، راهنمای سفر و مقالات معرفی متعددی در سایت های گردشگری موجود هستند.

dobai

شما با مراجعه به سایت ما می توانید در ارتباط با بهترین ساحل های دبی و شرایط ویزای دبی برای دختران و راهنمای سفر به دبی و سایر دانستنی های دبی اطلاعات کسب کنید.



:: برچسب‌ها: تور دبی, تور ارزان دبی, تور لحظه اخری دبی, تور دبی نوروزی, تور لوکس دبی, قیمت تور دبی, ویزای دبی, اب و هوای دبی, راهنمای سفر به دبی, هزینه های سفر به دبی, هزینه های زندگی در دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()