نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفری ارزان و عالی با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از شهرهای پر گردشگر دنیا است. در سفر با تور بانکوک می توانید از مکان های دیدنی این شهر دیدن کنید و خاطرات بسیار خوشی را در ذهن خود ثبت نمایید. از طریق سایت گلفام سفر می توانید انواع تور بانکوک را با شرایط و قیمت های مختلف رزرو نمایید.

تور بانکوک

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.

از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

هزینه های سفر به تور بانکوک

اینکه گفته شود در سفر به بانکوک چه هزینه ای خرج خواهد شد، شاید گفته ای اشتباه باشد زیرا قیمت تور بانکوک تحت تاثیر عوامل بسیاری نرخ گذاری می شود. در واقع قبل از پرواز، مسافر با هزینه هایی در رابطه با نوع بلیط هواپیما بانکوک، انتخاب ایرلاین هوایی، هزینه های صدور ویزا و پاسپورت هزینه تور بانکوک، پرداخت هزینه رزرو هتل در نوع و درجه های مختلف و...قرار دارد در حین سفر هم خرید سوغاتی، سرو غذاهای محلی، بازدید از مکان های دیدنی به صورت متفرقه و.... همگی می توانند باعث شوند تا سفر به بانکوک در قیمت های گوناگونی به مسافران ارائه گردد.

بدون شک قیمت تور شهر بانکوک زمانی که مسافر از بلیط هواپیمایی بیزینسی استفاده نموده و بهترین خدمات ایرلاین را در اختیار داشته باشد و در بانکوک در هتل های پنج ستاره اقامت داشته باشد و فوق العاده ترین سرویس دهی را در تور لوکس بانکوک به خود تعلق دهد، تور بانکوک بالاترین قیمت را خواهد داشت.

تور لحظه آخری بانکوک

تور لوکس و تور لحظه آخری بانکوک

سفر به بانکوک را می توان با تورهای مختلفی انجام داد. نوع توری که با آن سفر می کنید بستگی به انتخاب شما، شرایط زمانی و میزان بودجه شما برای سفر دارد. اگر از بابت بودجه سفر نگرانی ندارید با تور لوکس که دارای امکانات بسیار زیاد است می توانید سفر کنید. در صورتی که می خواهید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، تور لحظه آخری بانکوک که اندکی پیش از شروع سفر بلیط آن فروخته می شود، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری برای افرادی مناسب است که محدودیتی برای سفر ندارند و در هر زمانی آماده سفر با تور بانکوک هستند.

رزرو آنلاین هتل بانکوک

یکی از شرایط سفر به بانکوک بعد از خرید بلیط هواپیما بانکوک، رزرو هتل در بانکوک می باشد. زیرا بدون ارائه دادن واچر هتل یا همان رسید رزرو هتل در بانکوک سفارت کشور تایلند برای مسافر ویزا صادر نخواهد کرد. بنابراین به هر روش ممکن می بایست محل اقامتی در بانکوک برای مسافر رزرو شود. از این رو آژانس مسافرتی گلفام سفر برای رفاه حال مسافران در تور بانکوک با شناختی که بر روی لوکس ترین هتل ها مانند هتل شانگری لا بانکوک، هتل بانیان تری، هتل میلینیوم هیلتون و دانستن خدماتی که هتل های ارزان قیمت مانند هتل ایبیس سیام، هتل مرکور سیام، هتل سوخومویت ارائه می دهند می تواند در اسرع وقت با رزرو آنلاین هتل بانکوک رسید هتل را به در اختیار مسافر قرار دهد. البته در رزرو آنلاین هتل بانکوک مسافران می توانند با وارد کردن هتل خاص و درخواست خدمات ویژه در رزرو هتل توسط گلفام سفر مشارکت داشته باشند.

رزرو هتل بانکوک

بلیط هواپیما بانکوک

به طور حتم لازمه رفتن به شهر بانکوک تهیه بلیط هواپیما بانکوک است که این راه می تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام گیرد. البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در موقعیت های مختلف سایت گلفام سفر شرایطی را فراهم آورده است تا مسافران بتوانند به راحتی با وارد شدن به سایت گلفام سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما بانکوک کنند. البته کاربر در این سایت این امکان را دارد تا قبل از خرید بلیط هواپیما بانکوک با لیست کاملی از پرواز های بانکوک آشنا شده و نوع بلیط هواپیما و البته تعداد ایرلاین های هوایی را در پروازهای متنوع با یکدیگر مقایسه نماید. بنابراین در خرید های اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک زمینه انتخاب برای مسافر بیشتر از خرید های حضوری فراهم است. از طرفی سایت گلفام سفر با خرید بلیط هواپیما بانکوک این فرصت را به مسافر داده تا با انتخاب تور بانکوک اقدامات لازم برای ویزای تایلند، رزرو هتل، ترانسفر و.....انجام گیرد.



:: برچسب‌ها: تور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

راهنمای سفر به آنتالیا

شهر توریستی و ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه به دلیل جاذبه های گردشگری و تفریحی متعددی که دارد سالانه مقصد گردشگران زیادی به خصوص گردشگرانی از کشور ایران قرار می گیرد، زیرا همانطور که می دانید فاصله کشور ترکیه و ایران چندان زیاد نبوده با این حال شرایط سفر به آنتالیا و رزرو تور آنتالیا برای بیشتر افراد مهیا می شود. لازم است بدانید بعد از استانبول آنتالیا دومین مقصد گردشگری در این کشور محسوب شده زیرا سواحل طولانی وسیعی دارد و دارای استراحتگاه های کوچک و بزرگی بوده و همچنین مراکز خرید متعددی داشته که می توانید بهترین سوغاتی ها را از آن خریداری کنید.

از طرفی وجود جاذبه های تاریخی متعدد در سراسر شهر آنتالیا از جمله مواردی است که موجب شده است تور گردشگری این شهر برای تاریخ دوستان نیز جذاب باشد. توجه داشته باشید بیشترین امکانات رفاهی در سواحل ترکیه در آنتالیا قرار داشته به همین دلیل هر کسی که تمایل به استفاده از امکانات ساحلی این کشور را داشته باشد بهتر است به آنتالیا سفر کند پارک های آبی این شهر نیز متعدد هستند به طوری که بزرگترین پارک آبی مدیترانه نیز در این شهر واقع شده و بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود.

تور آنتالیا

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا که شهر جزیره ای در ترکیه است به طور کلی آب و هوای استوایی دارد، با این حال می توان گفت تمامی فصول سال جهت رزرو تور آنتالیا مناسب است. اما افرادی که تمایل دارند از تفریحات ساحلی سواحل بکر این شهر لذت ببرند بهتر است که فصل بهار، تابستان و اوایل پاییز را انتخاب کنند زیرا در زمستان و نیمه دوم پاییز معمولا بارندگی در این شهر اتفاق می افتد. البته لازم به ذکر است که بدانید افرادی که تمایل به گردش در زیر باران های ملایم دارند می توانند فصل زمستان را جهت سفر به این شهر انتخاب کنند زیرا به ندرت برف و یخبندان در آنتالیا مشاهده شده است. از طرفی باید توجه داشته باشید که یکی دیگر از دلایلی که می توان گفت فصل پاییز و بهار برای رزرو تور آنتالیا مناسب است، این است که علیرغم مساعد بودن آب و هوا در این فصل، حراج های زیادی برگزار می شود که توریستها و گردشگران می توانند ضمن بازدید از جاذبه های این شهر، برندهای بسیار با کیفیتی نیز خریداری نمایند.

راهنمای سفر به تور آنتالیا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای اولین بار قرار است به آنتالیا و یا کشورهای خارجی سفر کنید لازم است بدانید که انتخاب تور برای شما مناسب تر خواهد بود زیرا در تورهای مسافرتی راهنمایان فارسی زبان در تمام طول این سفر همراه شما هستند که شما را در خصوص سفر راهنمایی می کنند. در هنگام سفر به آنتالیا باید توجه داشته باشید که این شهر علاوه بر سواحل بکر و بی نظیری که دارد بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ ترکیه را در خود جای داده است. با این حال افرادی که مجذوب سواحل بی نظیر این شهر شدند و تمایل دارند جهت بازدید از این سواحل اقدام به رزرو تور آنتالیا کنند، بد نیست که به اماکن باستانی و تاریخی این شهر نیز سری بزنند، زیرا بدون شک برای آنها نیز جذاب خواهد بود. توجه داشته باشید در آنتالیا سرگرمی های زیادی وجود دارد به طوری که می توانید روی شن های ماسه ای و سفید راه بروید، زیر آفتاب به تماشای آرامش مدیترانه بنشینید و یا ورزش ها و تفریحات آبی هیجان انگیز آب های مدیترانه را امتحان کنید.

قیمت تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا

تور آنتالیا که در سایت گلفام سفر ارائه می شود به گردشگران خدمات متعددی ارائه داده به طوری که افراد می توانند با رزرو این تور خدمات زیادی را تجربه کنند. توجه داشته باشید بار رزرو تور آنتالیا، بلیط رفت و برگشت شما توسط مدیران رزرو شده و برنامه سفر بسیار کاملی در نظر گرفته می شود تا سفری دلچسب را تجربه نمایید. حال لازم است در خصوص قیمت تور آنتالیا بدانید، یکی از مهمترین موارد تعیین کننده این قیمت، خدمات ارائه در تور می باشد اما مطمئن باشید که علیرغم اینکه در گلفام سفر برای شما خدمات بی نظیری در نظر گرفته شده است قیمت آن نیز مقرون به صرفه می باشد.

تور لوکس و تور لحظه آخری آنتالیا

تور لوکس آنتالیا جز آن دسته از تور هایی است که خدمات بسیار متعددی را برای افراد در نظر گرفته و انتخاب این تور گردشگری به شما کمک می کند که سفری جذاب را تجربه کنید. افرادی که به دنبال سفری اقتصادی هستند نیز می توانند تور لحظه آخری آنتالیا را انتخاب نموده به طوریکه این تور گردشگری معمولاً در چند ساعت مانده به پرواز ارائه می شود و قیمت بسیار مناسب تری دارد.

بلیط هواپیما آنتالیا

در هنگام رزرو تور آنتالیا در اولین اقدام لازم است که بلیط هواپیما شهر را داشته باشید. برای این منظور می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کرده و تاریخ سفر خودتان را مشخص کنید تا لیستی از پروازهای آن تاریخ برای شما به نمایش گذاشته شود. سپس در این مرحله شما می توانید با توجه به سلیقه خود، کلاس پروازی بلیط تان را انتخاب نموده و به صورت اینترنتی هزینه آن را بپردازید و سپس آن را رزرو کنید. توجه داشته باشید نوع شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و ساعت حرکت کرد از جمله مواردی است که در نوسانات قیمت بلیط هواپیما آنتالیا تاثیر گذار است اما به طور کلی می توان گفت افراد می توانند در سایت گلفام سفر ارزان قیمت ترین بلیط هواپیما آنتالیا را رزرو نمایند.

رزرو آنلاین هتل در تور آنتالیا

بسیاری از افراد تمایل دارند که در هنگام سفرهای خارجی قبل از سفر هتل خود را در مقصد رزرو کرده تا در هنگام رسیدن به مقصد شان با مشکلی در خصوص اقامتگاه مواجه نشوند. با این وجود باید توجه داشته باشید که امکان رزرو آنلاین هتل آنتالیا در تور آنتالیا در حال حاضر از طریق سایت  گلفام سفر به وجود آمده است، که شما می توانید با بررسی هتل های این شهر، آن چه که با سلیقه شما بیشتر همخوانی دارد را انتخاب نمایید. لازم است بدانید هتل ۵ ستاره آکرا یکی از بی نظیر ترین هتل های آنتالیا بوده که استقبال و پذیرایی مناسبی از مهمانان خود به همراه می آورد و با اقامت در این هتل می توانید در چند قدمی ساحل بوده در حالی که فاصله بسیار کمی با مرکز شهر دارید.

تمامی اتاق های آن رو به دریا بوده و معلوم است که روز تان را با صدای مرغ های دریایی و خنکای دریای مدیترانه شروع خواهید کرد. هتل سو اند آکوالند دیگر هتل پنج ستاره و همه چی تمام آنتالیا بوده که می توان گفت خود یک شهرک مجهز است و تمام امکانات مناسب در هنگام اقامت را در اختیار شما قرار می دهد. این هتل لوکس، نمای سفید رنگ داشته که بسیار باشکوه و جذاب می باشد، همچنین در این هتل یک سرزمین آبی تمام عیار با بیش از ۱۲ سرسره و استخر موج و صخره و زمین بازی اختصاصی کودکان وجود داشته که شما می توانید در آن ساعت بسیار خوشی را سپری کنید. اما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در اطراف جاذبه های تاریخی آنتالیا اقامت داشته باشید می توانید در منطقه قدیمی لارا اقدام به رزرو هتل کنید. توجه داشته باشید در این منطقه هتل های ۴ ستاره و پنج ستاره بی نظیری با امکانات بسیار متعدد در اختیار شما قرار می گیرد که در چند قدمی تعداد زیادی از جاذبه ها است.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

راهنمای سفر به تور مالدیو

یکی از رویایی ترین مقاصد توریستی و گردشگری در آسیا کشور مالدیو است که کشوری جزیره ای در اقیانوس هند می باشد. پایتخت این کشور شهر ماله است و جزایری متعددی نیز در این کشور قرار دارد. با وجود اینکه این کشور مجموعه جزایری در جنوب غربی کرانه های هندوستان است و بیش از هزار جزیره کوچک دارد طبیعتاً سفر به آن می تواند جذاب باشد. بین جزایر مختلف این کشور با قایق های پر سرعت پیموده می شود که خود یکی از جاذبه های این کشور به شمار می رود و می تواند برای افراد جذابیت های داشته باشد.
همچنین شما می توانید در مسیر خود ماهی های پرنده ،دلفین ها و بسیاری از آبزیان را از نزدیک ببینید که بدون شک برای تان جالب توجه است. همچنین در هنگام رزرو تور مالدیو باید توجه داشته باشید که برخی از جزایر این کشور به گردشگری اختصاص یافته و گردشگران می توانند مستقیما از فرودگاه بین المللی ماله به این جزایر بروند و سفری بی نظیر را تجربه کنند.

تور مالدیو

آب و هوای مالدیو

به دلیل قرار گرفتن مجمع الجزایر مالدیو در مجاورت اقیانوس هند آب و هوای مالدیو همیشه رطوبتی می باشد و همین امر سبب شده است تا مالدیو طبیعتی خاص و منحصر بفرد داشته باشد. اما اگر قصد دارید با گلفام سفر به مالدیو سفر کنید بد نیست بدانید که مالدیو از نظر موقعیت جغرافیایی در آب و هوای گرمسیری قرار گرفته است. لذا در بیشتر فصل های سال آب و هوا در مالدیو مساعد می باشد. بنابراین با آژانس مسافرتی گلفام سفر متقاضیان می توانند در یکی از پکیج های تور لحظه آخری مالدیو و یا تور لوکس مالدیو سفر خاطره انگیزی به مالدیو داشته باشند

بلیط هواپیما مالدیو

مطمئنا برای سفر به مالدیو مسافران می بایست بلیط هواپیما مالدیو را تهیه نمایند. با توجه به این مسئله که بیشتر مسافران شناخت کافی بر روی نمونه بلیط های هواپیمایی ندارند و گاهی اوقات هزینه های بالایی را بابت خرید بلیط های پروازی پرداخت می نمایند. بنابراین سایت گلفام سفر در نظر دارد تا برای متقاضیان، خرید بلیط هواپیمای مالدیو را انجام دهد. از این رو کسانی که تمایل دارند بلیط هوایی مالدیو را به دست آورند بهتر است به سایت گلفام سفر مراجعه نموده و با وارد نمودن مبداء ، مقصد همچنین تاریخ و زمان پرواز و تعیین نمودن تعداد مسافران از کارگزاران سایت گلفام سفر درخواست نموده تا یکی از نمونه بلیط های هواپیمایی را خریداری یا رزرو نماید.
اما لازم است بدانید که همیشه رزرو بلیط های هواپیمایی به صورت اینترنتی بهتر از خریدهای حضوری می باشد زیرا در خریدهای آنلاین مسافر این قابلیت را دارد تا لیست کاملی از پروازهای مالدیو را مشاهده نموده و مطابق با سلیقه و بودجه و تاریخ و زمان در نظر گرفته خود بلیط هواپیمای مالدیو را انتخاب و خریداری نماید.

سفر به مالدیو

خرید بلیط هواپیما مالدیو

امروزه با خریداری و رزرو بلیط هواپیما مالدیو توسط سایت گلفام سفر بخش عمده ای از دغدغه ها برای سفر به مالدیو برطرف خواهد شد. زیرا گلفام سفر ضمن خرید تور مالدیو خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت مالدیو را از جمله خدمات خود قرار داده است. از طرفی گلفام سفر همراه با بلیط هواپیما مالدیو، گشت شهری در مالدیو، ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه مالدیو تا هتل رزرو شده، بیمه مسافرتی در حین سفر با تور مالدیو و راهنمای فارسی زبان را در اختیار مسافر قرار می دهد. البته در شرایطی که مسافر متقاضی نوعی کلاس پروازی و یا خدمات ویژه همچنین درخواست کننده فرودگاه مورد نظری باشد، این امکان وجود دارد تا در سایت گلفام سفر هنگام خریداری و یا رزرو تور شهر مالدیو مسافر تقاضای خود را وارد نماید تا گلفام سفر مسافر را برای رسیدن به هدف راهنمایی نماید. جالب است بدانید انتخاب فرودگاه مالدیو، خدمات و تشریفات فرودگاهی می تواند بر قیمت بلیط هواپیما مالدیو تاثیرات بسزایی را داشته باشد. بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما مالدیو بهتر است، ضمن وارد کردن مبداء، مقصد، تاریخ و زمان رفت و برگشت، یک طرفه بودن و یا دوطرفه بودن، تعداد مسافران، کاربر هرگونه درخواست دیگری دارد در حین تهیه بلیط هواپیما مالدیو وارد نماید تا آژانس مسافرتی مطابق با نظر مسافر بلیط مسافرتی را رزرو نما

رزرو آنلاین هتل در تور مالدیو

اقامتگاه های متفاوتی مانند مهمان خانه ها، هاستل ها و هتل های چند ستاره در مالدیو وجود دارد که هر کدام قیمت های منحصر بفردی را به خود اختصاص داده اند. در تور مالدیو بنا به انتخاب و هزینه ی مسافر این امکان وجود دارد تا یکی از هتل های مالدیو مانند هتل ایادا مالدیو ، هتل ولاسارو، هتل پارادایس، هتل شرایتون، هتل سان آیلند و....انتخاب شود. البته برای رزرو هتل متناسب با سلیقه و بودجه مسافر سایت گلفام سفر شرایطی را مهیا ساخته است تا مسافران برای انتخاب گزینه ی مناسب با وارد شدن به وب سایت گلفام سفر بتوانند با موقعیت جغرافیایی هتل، تعداد اتاق ها، خدمات و سرویس دهی هتل، نوع دکوراسیون اتاق ها همچنین عکس هتل و اتاق و سایر فضاهای دیگر اتاق آشنا شده، قیمت اقامت در هتل را مشاهده نموده سپس با آگاهی کامل اقدام به رزرو آنلاین هتل در مالدیو نمایند

قیمت تور مالدیو

با وجود اینکه در حال حاضر امکان رزرو تور مالدیو از طریق سایت گلفام سفر فراهم شده است طبیعتاً افراد میتوانند از طریق این سایت ارزان ترین تور گردشگری این کشور را با بهترین خدمات ارائه شده دریافت کنند. اما در خصوص قیمت این تور باید توجه داشته باشید که زمان سفر یکی از مهمترین مواردی است که در قیمت آن تاثیر می گذارد. به طوری که اگر زمان هایی را برای سفر به مالدیو انتخاب کنید که طرفداران زیادی دارد طبیعت باید قیمت بیشتری برای تور مالدیو بپردازد، اما در فصول خلوت سال که گردشگران کمتری قصد سفر به این کشور را می کنند وضعیت قیمت تور مالدیو نیز در پایین ترین حد خود قرار دارد.

قیمت تور مالدیو

تور لحظه آخری مالدیو

یکی از انواع تورهای قیمت مناسب مالدیو، تور لحظه آخری این کشور بوده به طوری که در چند روز مانده به سفر هنگامی که آژانس های مسافرتی و چارتر کنندگان مشاهده می کنند همه بلیط هایشان به فروش نرفته است جهت اینکه افراد بیشتری را ترغیب به خرید تور کنند قیمت این تور را پایین آورده و به عنوان تور لحظه آخری آن را به فروش می رسانند. توجه داشته باشید اگر در سایت گلفام سفر به چرخید می توانید تورهای ارزان قیمت لحظه آخری را مشاهده کنید. اما باید بدانید که این تورها چند روز مانده به سفر ارائه شده و برای افرادی مناسب است که می تواند سریع جهت سفر به مالدیو آماده شوند.



:: برچسب‌ها: تور مالدیو , تور لوکس مالدیو, قیمت تور مالدیو , رزرو آنلاین هتل مالدیو , تور ارزان مالدیو , تور مالدیو نوروز,خرید آنلاین تور مالدیو ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول

یکی از شهرهای بزرگ و مشهور کشور ترکیه، استانبول نام دارد که دارای قدمت زیادی است و در آن آثار تاریخی و دیدنی بسیار زیادی وجود دارد. استانبول به سبب آب و هوای بسیار خوبی که دارد و همچنین با وجود جاذبه های تماشایی خود، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان است. افراد زیادی از ایران نیز با تور استانبول به این شهر سفر می کنند. در تور استانبول شما می توانید از جاهای تاریخی و دیدنی این شهر دیدن کرده و به مراکز خرید این شهر سر بزنید. با خرید آنلاین تور استانبول شما می توانید خدماتی مانند بیمه مسافرتی، رزرو هتل، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، کلاس پروازی مختلف و تاریخ سفر را برای سفر خود انتخاب کنید.

تور ارزان استانبول

هتل های اقامتی در استانبول

یکی از مهمترین و اساسی ترین نگرانی های بسیاری از گردشگران، اقامت در شهر جدید است که می خواهد از آن بازدید داشته باشد که بی شک این موضوع برای گردشگران عازم استانبول نیز به وجود می آید. در این خصوص می توان گفت که تورهای استانبول با رزرو بهترین و لوکس ترین هتل های اقامتی، بهترین خدمات را در اختیار گردشگران گذاشته و از مهمترین و مشهورترین هتل های شهر استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هتل پوینت بارباروس: یکی از شیک ترین و بی نظیرترین هتل های شهر استانبول، هتل پوینت بارباروس می باشد که این هتل در بهترین موقعیت جغرافیایی واقع شده است و یکی از پرترددترین هتل های این شهر نیز به شمار می آِید.
  • هتل هیلتون گاردن: هتل هیلتون از لوکس ترین و مجهزترین هتل های استانبول می باشد که دارای 210 اتاق بسیار شیکی می باشد و از مهمترین امکانات این هتل می توان به مواردی از جمله پارکینگ، اینترنت رایگان و حمام خصوصی اشاره نمود.
  • هتل مارمارا تکسیم: یکی دیگر از هتل های 5 ستاره استانبول، هتل مارمارا تکسیم می باشد که این هتل با داشتن 388 اتاق خود یکی از بزرگ ترین هتل های این شهر بوده و مورد توجه بسیاری از مجریان برگزار کننده تور استانبول نیز واقع شده است.

خرید بلیط هواپیما استانبول

شیوه راحتی که برای خرید بلیط هواپیما استانبول می توان به کار برد، خرید آنلاین می باشد. با خرید آنلاین این بلیط شما می توانید از مزایای این شیوه بهره مند شوید و خرید این بلیط را خیلی فوری انجام دهید. پس از وارد شدن به سایت با مشخص نمودن مبدا و مقصد سفر خود می توانید بلیط های گوناگونی که برای استانبول وجود دارد را مشاهده کرده و با بررسی قیمت بلیط ها یکی از آنها را برای سفر خود انتخاب نمایید. مسافران می توانند این بلیط را در نوع رفت یا رفت و برگشت انتخاب نمایند. خرید آنلاین بلیط استانبول این امکان را برای مسافران فراهم می کند که بلیط خود را به همراه خدماتی که ایرلاین های مختلف در نظر می گیرند، انتخاب کنند. با توجه به نوع خدمات ارائه شده برای بلیط هواپیما استانبول قیمت این بلیط متغیر خواهد بود.

قیمت تور استانبول

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

بلیط هواپیما در تور دبی

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت گلفام سفر با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور دبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت گلفام سفر بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست.

تور دبی

هزینه های سفر به تور دبی

در هنگام رزرو تور دبی یکی از مهمترین مواردی که مورد توجه افراد و مسافرین قرار می گیرد، هزینه های سفر به تور لوکس دبی است. به طور کلی باید توجه داشته باشید که دبی یکی از شهرهای لوکس و گران بوده و با این حال لازم است که بودجه کافی برای سفر به این شهر در نظر بگیرد. مثلاً مشاهده می شود هاستل ها و هتل های این شهر تنوع چندانی نداشته و تمامی آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده اما قیمت آن نیز نسبتا بالا است. هزینه خورد و خوراک یکی دیگر از هزینه هایی است که باید به آن توجه شود به طوری که باید بدانید اگر در رستوران ها و هتل های دبی غذا میل کنید طبیعتاً باید هزینه زیادی بپردازید زیرا غذاهای این مکان ها بسیار با کیفیت می باشد. اما اگر بخواهید در هزینه های سفر تان صرفه جویی کنید می توانید قیمت های منطقی در دیگر نقاط شهر پیدا کرده و در رستوران های محلی غذاهای خوشمزه اما ارزان تری را میل کنید. هزینه حمل و نقل دیگر هزینه ای است که در سفر به دبی برای شما وجود دارد. حال اگر برای رسیدن به مقصد عجله نداشته باشید می توانید از اتوبوس استفاده کرده که قیمت نسبتاً مناسبی دارد. تاکسی که وسیله ای راحت تر برای طی کردن مسافت های دور در دبی است نسبت به اتوبوس هزینه بیشتری دارد.



:: برچسب‌ها: تور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان, راهنمای سفر به استانبول, تور هوایی استانبول, تور دبی, آب و هوای دبی, هزینه های سفر به دبی, تور لحظه آخری دبی, هزینه های زندگی در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 750
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

شهر زیبا و قدیمی استانبول

ترکیه یکی از کشورهای گردشگری می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های فراوان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و هر ساله گردشگران بسیاری را در خود جای می دهد. شهرهای متعددی در این کشور ارزش دیدن خواهند داشت که یکی از بهترین شهرها را می توان استانبول دانست. شهر استانبول در بخش مرزی ترکیه واقع شده و نصف این شهر متعلق به اروپا و نصف دیگر متعلق به آسیا می باشد. به دلیل اروپا و آسیایی بودن این شهر شاهد فرهنگ های مختلف در استانبول هستیم و به همین دلیل انتخاب این شهر می تواند سفری رویایی برای هر شخصی باشد. شهر استانبول از جنبه های مختلفی برای ترکیه حائز اهمیت است و شاید بسیاری این تصور را داشته باشند که استانبول پایتخت ترکیه است چرا که نام آنکارا حتی کمتر از استانبول به چشم می خورد. در شهر استانبول جاذبه های گردشگری متعددی ارزش دیدن خواهند داشت که هر یک از این جاذبه ها ویژگی های منحصر و خاص خود را دارند و توجه همگان را به خود جلب خواهند کرد. لازم به ذکر است که قبل از سفر به استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا پس از سفر دچار هیچ گونه سردرگمی نشوید.

شهر زیبای استانبول

آب و هوای استانبول

با وجود شرایط جغرافیایی استانبول باید گفت این شهر به طور کلی در هر ناحیه تغییرات آب و هوایی متعددی دارد به طوری که شما در هنگام رزرو تور استانبول و سفر به این شهر سه نوع آب و هوای مختلف مدیترانه ای، گرمسیری و اقیانوسی را مشاهده خواهید کرد. در گرمترین ماه سال درجه هوا در این شهر ۲۴ درجه سانتیگراد می باشد و سردترین ماه سال که فوریه است میانگین دما در استانبول ۶ درجه سانتیگراد است و همچنین میزان بارندگی نیز در این شهر ۱۰۰ میلیمتر در ماه ژانویه اندازه گیری شده است. حال لازم است بدانید تقریبا همه ماه سال جهت سفر به استانبول مناسب است اما اگر تمایل دارید که از هر نظر سفری دلپذیر داشته باشید انتخاب پاییز و بهار مناسب خواهد بود زیرا در این ماه علاوه بر دلچسب بودن هوا حراج ها و جشنواره های زیادی برگزار می شود.

انواع تور استانبول

تور استانبول را می توان از جنبه های مختلفی از یکدیگر تفکیک نمود که از جمله مهمترین مواردی که سبب تفکیک تور استانبول خواهد شد می توان به میزان خدماتی اشاره کرد که در طول سفر ارائه خواهد شد چرا که تورهای مختلف خدمات متفاوتی خواهند داشت و البته این خدمات توسط شرکت کنندگان در تور نیز قابلیت کنترل خواهند داشت. تعداد روزهای سفر یکی دیگر از مواردی است که سبب تفکیک تور استانبول خواهد شد و به همین دلیل می توانید انواع تورهای استانبول را در تعداد روزهای متفاوت مشاهده نمایید. تورها از نظر نحوه برگزاری نیز از یکدیگر تفکیک می شوند چرا که برخی از تورها زمینی و برخی دیگر هوایی هستند و معمولا تورهای هوایی به دلیل سهولت در سفر بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. جهت شرکت در تور می توانید به وب سایت اینترنتی شرکت گلفام سفر مراجعه نموده و لیست کاملی از انواع تورهای مختلف را مشاهده نمایید و امکان رزرو بهترین تور با کمترین میزان هزینه ها برای شما وجود خواهد داشت.

انواع تور های گلفام سفر به استانبول

تور لحظه آخری استانبول

به طور کلی در خصوص قیمت بلیط استانبول باید توجه داشته باشید جهت کاهش هزینه های این بلیط می توانید اقدام به خرید بلیط لحظه آخری چارتر استانبول نمایید. به طوریکه تور لحظه آخری استانبول جزو تورهای ارزان قیمت بوده که در اکثر مواقع از بلیط های سیستمی و تورهای سیستمی قیمت پایین تری دارد. مهمترین دلیل این امر نزدیک بودن به زمان و کامل نبود ظرفیت هواپیما می باشد، که در این مواقع چارتر کنندگان جهت جلوگیری از ضرر اقدام به ارائه بلیط استانبول با قیمت ارزان تری می نمایند که افراد می توانند جهت داشتن سفری اقتصادی این نوع تور استانبول را انتخاب کنند.

تور لوکس استانبول

یکی دیگر از انواع تور های استانبول تور لوکس این شهر بوده که به افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند سفری بسیار دلپذیر و فوق العاده خاطره انگیز برای خود به ارمغان بیاورند و از طرفی به هزینه های سفر توجهی ندارد. این تور به گونه ای است که در آن بهترین هتل استانبول رزرو شده و با بهترین ایرلاین سفر شما آغاز می شود.

رزرو آنلاین هتل در استانبول

رزرو آنلاین هتل در تور استانبول یکی از خدمات بیشمار سایت گلفام سفر می باشد به طوری که اگر شما هم قصد رزرو تور استانبول را داشته باشید قبل از سفر به این شهر می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را از طریق این سایت پیدا کرده و با این وجود سفری بهتر را تجربه کنید. یکی از هتل های ۴ ستاره این شهر هتل نوا پلازا کریستال می باشد که تنها در یک قدمی میدان تقسیم واقع شده و با وجود قرارگیری ایستگاه اتوبوس در کنار این هتل، حمل و نقل سراسری شهر استانبول به راحتی در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد.

از طرفی مراکز خرید، رستوران، بارهای فراوان و بوتیک هایی دور تا دور این هتل را احاطه کرده است. هتل الیت ورلد پرستیژ دیگر هتل استانبول می باشد که جزو هتل های متوسط این شهر است اما دارای امکانات خوبی می باشد. این هتل از جمله هتل های ۴ ستاره استانبول است که دکوراسیون بسیار شیکی دارد. اما افرادی که تمایل دارند در هنگام رزرو تور استانبول در هتل های ارزان قیمت اقدام به رزرو اتاق کنند می توانند هتل اوسن که جزو هتل های ۳ ستاره استانبول است بسیار ارزان قیمت و تمیز می باشد را انتخاب نمایید.

این هتل خدمات فوق العاده خوبی داشته به طوری که امکاناتی چون وای فای، رستوران، صبحانه کامل و بوفه دارد. یکی از هتل های لوکس و مدرن استانبول هتل کرون پلازای استانبول است که در منطقه تاریخی این شهر واقع شده است و جزو هتل های پنج ستاره بزرگ و باشکوه این شهر است و افرادی که به دنبال اقامت لوکس و استفاده از امکانات فوق العاده از جمله پذیرایی دلپذیر، اینترنت بی سیم، استفاده از سالن بدنسازی، حمام و استخر سرپوشیده هستند می توانند این هتل را در هنگام سفر به استانبول انتخاب کنند.

بلیط هواپیما استانبول و قیمت تور استانبول

در سایت گلفام سفر لیست کاملی از پروازهای استانبول وجود داشته به طوری که افراد می توانند برای تهیه بلیط هواپیما استانبول با قیمت مناسب به این سایت مراجعه کرده و پس از مشخص کردن تاریخ سفر و پرواز مورد نظر به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند. توجه داشته باشید رزرو بلیط هواپیما در فصول کم گردشگر سال از جمله روش هایی است که می توان بلیط را با قیمت مناسب دریافت کرد. از طرفی انتخاب ایرلاین و نوع کلاس پروازی از دیگر مواردی است که در قیمت تور استانبول و بلیط هواپیمای استانبول تاثیر می گذارد.



:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت تور استانبول , تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی جاذبه های دیدنی و گردشگری آسیا 

جاذبه های گردشگری سریلانکا 

سریلانکا یکی از کشورهایی می باشد که در جنوب قاره آسیا واقع شده است و با داشتن 19.000.000 نفر جمعیت به یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان در سال های اخیر تبدیل شده است. کلمبو از بزرگترین شهرهای این کشور و پایتخت آن نیز به شمار می آید. این کشور با داشتن فرهنگ، آداب و رسوم بسیار متفاوت و بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر کشورهای جهان به سوی خود جلب کند که به همین منظور نیز سالانه شاهد برگزاری انواع بسیار مختلفی از تور سریلانکا هستیم که مجریان آژانس های مسافرتی توانسته اند با توجه به علاقه مندی های گردشگران بهترین و بی نظیرترین تورهای سریلانکا را طراحی کنند.
اگر شما نیز قصد بازدید از جاذبه های گردشگری سریلانکا را دارید می توانید با رزرو و خرید آنلاین تور سریلانکا  در اولین فرصت به دست آمده سفر خود را به این کشور شکل دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان رزرو تور سریلانکا و جاذبه های قابل بازدید در این کشور توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم.

سفر به سریلانکا


بهترین زمان رزرو تور سریلانکا


یکی از مهمترین و اساسی ترین دغدغه های بسیاری از گردشگران و مسافران، بهترین زمان رزرو و خرید تور سریلانکا می باشد که بی شک مهمترین عامل برای بهترین زمان رزرو این تور، شرایط آب و هوایی این کشور می باشد که در این خصوص می توان گفت، کشور سریلانکا دارای دو فصل گرم و خشک می باشد و با توجه به قرار گرفتن آن در نزدیکی خط استوا، میانگین دمای آن در طول سال حدود 32 درجه سانتی گراد می باشد. اگر قصد دارید تا تحت بهترین و مناسب ترین شرایط آب و هوایی از جاذبه های دیدنی این کشور بازدید داشته باشید می توانید اواخر فصل تابستان و فصل پاییز را به این منظور انتخاب کنید. مجریان برگزار کننده تورهای سریلانکا نیز کاملا به این موضوع آگاه هستند و با طراحی تورهای مختلف به مقصد این کشور توانسته اند توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کنند. با رزرو تور سریلانکا در بهترین و مناسب ترین موقعیت زمانی می توانید به راحتی و با خیال راحت از جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور نیز بازدید داشته باشید و بهترین و بی نظیرترین لحظات را برای خود نیز به ارمغان آورید.

جاذبه های گردشگری هند

کشور هند مملو از جاذبه های طبیعی و تاریخی می باشد و بهترین جاذبه ها در این کشور انتظار شما را می کشند. با سفر به همراه تور دهلی می توانید از تمامی این جاذبه ها دیدن نمایید و بیشترین جاذبه های هند را می توان به دو شهر دهلی و آگرا نسبت داد. دهلی پایتخت کشور هند بوده و بیشترین جاذبه ها را به خود اختصاص داده است علاقمندان به شرکت در ایت تور میتوانند رزرو آنلاین هتل دهلی را از سایت ما انتخاب کرده و یا با ورود به قیمت تور، تور دهلی را رزرو کرده و سفری خوش را با ما تجربه کنند.. قلعه ها و معابد دهلی از جمله بهترین جاذبه های این شهر زیبا و پر هیاهو می باشد و تماشای بافت مدرن و قدیمی شهر برای همگان لذت بخش خواهد بود. علاوه بر مراکز گردشگری می توانید مراکز فروش دهلی را نیز هدف قرار دهید و می توانید تمامی سوغاتی های سفر را از این فروشگاه ها خریداری نمایید. آگرا از دیگر شهر هایی است که جاذبه های بسیاری را در خود جای داده و تماشای دژ های مستحکم آن می تواند انتخابی مناسب برایتان باشد. با سفر به همراه تور دهلی یک برنامه سفر تنظیم خواهد شد و بازدید از تمامی جاذبه های هند طبق برنامه انجام خواهد شد.

جاذبه های آنتالیا

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام سفر به آنتالیا برای رزرو تور گردشگری این شهر توجه به تور لوکس آنتالیا و تور لحظه آخری آنتالیا است. توجه داشته باشید افرادی که تمایل دارند سفری اقتصادی و به صرفه داشته باشند می‌توانند تور لحظه آخری آنتالیا که توسط چارتر کنندگان ارائه می شود را انتخاب کنند. اما تور لوکس آنتالیا به آن دسته از افراد پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند سفری بی نظیر را به این شهر تجربه کنند. با این وجود شما در تور لوکس آنتالیا در بهترین هتل ها اقامت خواهید داشت و به طور حتم سفری بی نظیر در انتظارتان است اما باید بدانید برای این تور لازم است هزینه بیشتری بپردازید.


تور آنتالیا و رزرو بلیط هواپیما


حال با وجود آنچه در خصوص هتل های آنتالیا گفته شد اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا را داشته باشید می توانید با مطالعه ویژگی بهترین هتل های این شهر و با توجه به سلیقه خود بهترین آن را انتخاب کنید. همچنین لازم است بدانید در سایت گلفام سفر علاوه بر این که رزرو آنلاین هتل در آنتالیا برای شما ممکن شده است می توانید تور مسافرتی مناسبی نیز با شرایط مورد نظر خود رزرو کنید و از طرفی باید توجه داشته باشید تهیه بلیط
تور هوایی آنتالیا یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام سفر و رزرو بلیط هواپیما آنتالیا باید مورد توجه قرار بگیرد. با این وجود شما می توانید به راحتی از طریق این سایت نوع کلاس پروازی و نوع ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از مشخص نمودن تاریخ سفر، بلیط تان را رزرو کنید و سپس به رزرو هتل در آنتالیا بپردازید.

 

قیمت تور آنتایا

جاذبه های دبی 

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت گلفام سفر با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور دبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت گلفام سفر بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست.

تور دبی

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تور سریلانکا, تور لوکس سریلانکا, تور ارزان سریلانکا, تور دبی, تور لحظه آخری دبی, قیمت تور دبی, تور آنتالیا, تور هوایی آنتالیا, آب و هوای آنتالیا, تور هند, هزینه های سفر به هند, راهنمای سفر به هند ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور سریلانکا

آیا شما نیز به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی کشور سریلانکا هستید؟ آیا می دانید که با تور سریلانکا می توانید در کوتاهترین زمان ممکن از جاذبه های بسیار زیادی بازدید داشته باشید؟ سریلانکا یکی از کشورهایی می باشد که در جنوب قاره آسیا واقع شده است و با داشتن 19.000.000 نفر جمعیت به یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان در سال های اخیر تبدیل شده است. کلمبو از بزرگترین شهرهای این کشور و پایتخت آن نیز به شمار می آید. این کشور با داشتن فرهنگ، آداب و رسوم بسیار متفاوت و بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر کشورهای جهان به سوی خود جلب کند که به همین منظور نیز سالانه شاهد برگزاری انواع بسیار مختلفی از تور سریلانکا هستیم که مجریان آژانس های مسافرتی توانسته اند با توجه به علاقه مندی های گردشگران بهترین و بی نظیرترین تورهای سریلانکا را طراحی کنند.
اگر شما نیز قصد بازدید از جاذبه های گردشگری سریلانکا را دارید می توانید با رزرو و خرید بلیط هواپیمای سریلانکا در اولین فرصت به دست آمده سفر خود را به این کشور شکل دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان رزرو تور سریلانکا و جاذبه های قابل بازدید در این کشور توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم.

سفر به سریلانکا

بهترین زمان رزرو تور سریلانکا

یکی از مهمترین و اساسی ترین دغدغه های بسیاری از گردشگران و مسافران، بهترین زمان رزرو و خرید تور سریلانکا می باشد که بی شک مهمترین عامل برای بهترین زمان رزرو این تور، شرایط آب و هوایی این کشور می باشد که در این خصوص می توان گفت، کشور سریلانکا دارای دو فصل گرم و خشک می باشد و با توجه به قرار گرفتن آن در نزدیکی خط استوا، میانگین دمای آن در طول سال حدود 32 درجه سانتی گراد می باشد. اگر قصد دارید تا تحت بهترین و مناسب ترین شرایط آب و هوایی از جاذبه های دیدنی این کشور بازدید داشته باشید می توانید اواخر فصل تابستان و فصل پاییز را به این منظور انتخاب کنید. مجریان برگزار کننده تورهای سریلانکا نیز کاملا به این موضوع آگاه هستند و با طراحی تورهای مختلف به مقصد این کشور توانسته اند توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کنند. با رزرو تور سریلانکا در بهترین و مناسب ترین موقعیت زمانی می توانید به راحتی و با خیال راحت از جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور نیز بازدید داشته باشید و بهترین و بی نظیرترین لحظات را برای خود نیز به ارمغان آورید.

جاذبه های گردشگری سریلانکا

کشور سریلانکا دارای مناظر منابع طبیعی فراوانی می باشد و همین مسئله است که سبب گشته نام این کشور در صدر لیست کشورهای معروف توریستی قرار بگیرد این کشور مناطقی باستانی با قدمتی بالغ بر بیش از 3 هزار سال را دارا می باشد. پارک های طبیعی، سواحل بی نظیر، معابد و مناظر باستانی از جمله مناطق گردشگری این کشور می باشد.
برخی از معروف ترین و پر مخاطب ترین جاذبه های گردشگری این جزیره که در تور سریلانکا حتما باید از آنها دیدن کرد:
• شهر باستانی سیگیریا:
سیگیریا شهری باستانی و تاریخی که به عنوان یکی از مهم ترین مناطق تاریخی جهان نیز بشمار می رود و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است؛ این شهر باستانی در منطقه بکر و زیبا در کشور سریلانکا قرار دارد و بیشتر به جهت قرار داشتن قصر یکی از پادشاهان قدیمی که مربوط به قرن میلادی است به شهرت رسیده است؛ این قلعه در بالای صخره ای بزرگ قرار دارد که اطراف آن را جنگلی بی نظیر فرا گرفته است.
• شهر کندی:
شهر کندی نیز از جمله یکی از بی نظیر ترین شهر های این جزیره می باشد که به شدت مورد استقبال گردشگران و توریستان قرار گرفته است؛ کندی منطقه ای جذاب با طبیعتی خیره کننده و آب و هوایی معتدل می باشد این شهر نیز مانند شهر سیگیریا به دلیل داشتن قدمتی تاریخی و به سبب معابد بودائی به شهرت رسیده است؛ وجود دندان مقدس، دارا بودن موزه های تاریخی و طبیعتی بکر از جمله دلایل محبوبیت و شهرت این شهر می باشد.

سریلانکا
• جنگل حفاظت شده سینا راجا:
جنگل سینهاراجا یکی از جنگلهای دست نخورده و تحت حفاظت در جهان می باشد که گردش در آن مناسب افراد ماجراجو است؛ این جنگل یکی از جنگل های بارانی دنیا می باشد که دارای گونه های حیوانی فراوانی نیز است. متاسفانه جنگل سیناراجا تنها جنگل بارانی باقی مانده در این جزیره می باشد و به همین دلیل تحت حفاظت جدی یونسکو قرار دارد.
• معبد غار دامبولا:
غار دامبولا یکی از جمله غارهای کشور سریلانکا می باشد که در قلب کوه است و علت شهرت آن معبدی می باشد که در این غار ساخته شده است؛ معبد غار دامبولا یکی از بزرگ ترین غارهای معبدی جهان می باشد.
• شهر کلمبو(پایتخت فعلی کشور سریلانکا)
کلمبو به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین شهر کشور سریلانکا شناخته شده است این شهر نیز یکی از شهر های تاریخی این کشور می باشد: نام شهر کلمبو برگرفته از کلمه ای به معنای بندری گر از برگ درختان انبه می باشد. کلمبو شهری است با مردمان چند ملیتی که دلیل آن وجود مهاجران زیاد از دیگر کشور هایی همچون کشورهای اروپایی، چینی تباران، هلندی ها و .. می باشد.
• شهر تاریخی گاله:
شهر تاریخی گاله یکی از پر مخاطب ترین شهر های کشور سریلانکا در صنعت گردشگری می باشد؛ این شهر قدمت بسیار زیادی دارد و در گذشته توسط چندی از دریانوردان کشف شده است، این شهر ساحلی جزیره سریلانکا علاوه بر داشتن طبیعت و ساحلی بکر دارای قلعه ای قدیمی از دوران جنگ و استعمار این کشور می باشد؛ این قلعه بصورت چشم گیری بر زیبایی این شهر تاثیر گذار می باشد به همین دلیل است که این شهر به عنوان یکی از مقاصد اصلی در سفر به سریلانکا است.

دیدنی های سریلانکا
جاذبه های تفریحی تور سریلانکا

کشور سریلانکا علاوه بر دارا بودن مناطق طبیعی گردشگری جاذبه های تفریحی فراوانی نیز دارد که در این ادامه به معرفی این جاذبه ها می پردازیم:
1. سینما معروف مجستیک: یکی از بهترین سینما های جهان که می تواند سفرتان را به یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای عمرتان تبدیل کند.
2. پارک آبی بی نظیر و بزرگ leisure world سریلانکا؛ که به عنوان بزرگ ترین پارک آبی آسیا معروف می باشد.
3. شهربازی و پارک بزرگ کلمبو پایتخت سریلانکا با عنوان excel world entertainment park یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این کشور است که در سفر به این کشور سر زدن به آن را نباید فراموش کنیم.



:: برچسب‌ها: تور سریلانکا, قیمت تور سریلانکا, رزرو آنلاین هتل سریلانکا, تور ارزان سریلانکا, تور سریلانکا نوروز, تور لوکس سریلانکا, خرید آنلاین تور سریلانکا, تور لحظه آخری سریلانکا, آب و هوای سریلانکا ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی شهر آنتالیا

شهر آنتالیا در مرکز استان آنتالیا واقع شده است. این استان در جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارد و جنوب آن را عمدتا سواحل دریای مدیترانه تشکیل می دهد. مساحت این شهر حدود 20 کیلومتر مربع می باشد و حدود 1.000.000 نفر جمعیت دارد. جمعیت این شهر به دلیل امکانات رفاهی مناسب و اقتصاد و امنیت آن روز به روز در حال رشد و افزایش است به طوری که جمعیت این شهر در چهار دهه گذشته حدود 10 برابر افزایش یافته است. از طرفی جمعیت این شهر در فصل های مناسب گردشگری به طور قابل توجهی افزایش می یابد به همین دلیل اقتصاد شهر و استان آنتالیا بر گردشگری استوار است. در ادامه بیشتر با جاذبه های گردشگری و آب و هوای آنتالیا آشنا خواهید شد.

تور آنتالیا

جاذبه های طبیعی شهر آنتالیا

آبشار دودن: این آبشار معروف ترین و محبوب ترین آبشار شهر می باشد که در شمال شرقی آنتالیا قرار گرفته است. در اطراف این آبشار سایبان ها و اماکن اقامتی برای گردشگران وجود دارد که با پرداخت هزینه قادر به استفاده از آنها خواهید بود. ساحل کنیالتی: شهر آنتالیا دارای سواحل متعددی است اما سواحل لارا و به خصوص کنیالتی دو ساحل پرطرفدار بین گردشگران می باشند. ساحل کنیالتی دارای امکانات رفاهی مناسب و همچنین فضای سبز زیبا و امن است و به خاطر نزدیک بودن به مرکز شهر پیشنهادی ویژه برای دوستداران دریا به حساب می آید. غار کارائین: غار کارائین می تواند یکی از شگفت انگیز ترین مکان ها برای گردشگران باشد. این غار به دوران پارینه سنگی تعلق دارد و شامل موزه ای با اشیایی متعلق به 160.000 سال پیش می باشد. این غار در کوه چان واقع شده است که پس از بازدید از آن می توانید به گشت و گذار در اطراف کوه بپردازید.

سفر با تور گردشگری آنتالیا به رستوران و کافه های این شهر

در سفر با تور آنتالیا می توانید برنامه ای نیز برای خوردن غذاهای محلی ترکیه و دیگر غذاهای جهان داشته باشید. می توانید در سفر با این تور به رستوران ها و همچنین کافه های متعدد این شهر مراجعه کنید. کافه و رستوران های شهر آنتالیا به یک یا دو مورد ختم نمی شوند که می توان به مهمترین آنها با عنوان اسب دیوانه اشاره کرد که جزء رستوران های شناخته شده بین المللی محسوب می شود. شما عزیزان می توانید برنامه های ویژه و شاخصی مانند ساعت های شاد را نیز در این رستوران مشاهده کنید. غذاخوری سراسر نیز یکی دیگر از رستوران ها شناخته می شود که عمارت ۳۰۰ ساله آن را میزبانی می کند.

مراکز خرید در سفر با تور تفریحی آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا و یا هر تور مسافرتی دیگر مسافران و گردشگران می توانند برای خرید خود نیز برنامه مشخصی داشته باشند. آنتالیا دارای مراکز خرید متعددی است هر چند که تعداد آنها به مراکز خرید شهر استانبول کشور ترکیه نمی رسد. اگر بخواهیم از مراکز قدیمی, مدرن یا سنتی این شهر اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم می بایست به نام بازار اورینت اشاره کنیم. این بازار از جمله مراکز فروش فرش است که برای خرید فرش های گلیم و قالی می توانید به آن مراجعه کنید. منطقه دو سی مالتی نیز یکی دیگر از مراکزی است که در آن می توانید فروشگاه ها و مراکز بزرگ خرید را مشاهده کنید و هر آنچه نیاز دارید از آنها خریداری نمایید. البته بازار قدیمی آنتالیا نیز شناخته شده می باشد که می توانید با مراجعه به میدان ساعت که این بازار رو به روی آن است خرید خود

قیمت تور آنتالیا

مزایا سفر با تور استانبول

اگر شما نیز به دنبال سفر به شهر استانبول و بازدید از جاذبه های این شهر هستید می توانید با رزرو تور استانبول به راحتی به این هدف خود دسترسی داشته باشید. البته بسیاری از گردشگران و توریست ها قبل از رزرو تور مورد نظر خود به دنبال مزایای خرید آنلاین تور استانبول هستند تا از این طریق به راحتی بتوانند سفر خود را آغاز کنند. از مهمترین مزایای سفر با تور استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به همراه داشتن با تجربه ترین و حرفه ای ترین تور لیدر
  • امکان اقامت در یکی از بهترین هتل های استانبول
  • امکان بازدید از جاذبه های گردشگری بسیار متنوع در استانبول
  • آشنایی با همسفران بسیار خوش ذوق و خوش سلیقه
  • فرصت آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم استانبول
  • خرید بلیط هواپیمای استانبول به قیمت بسیار مناسب
  • ترانسفرهای بسیار راحت از فرودگاه تا هتل و برعکس
  • امکان جابه جایی بسیار راحت با ون ها یا اتوبوس های گردشگری در درون شهر
  • رزرو لوکس ترین رستوران های استانبول برای صرف لذیذترین غذاها

تور استانبول

جاذبه های گردشگری استانبول

استانبول مملو از مناطقی است که تماشای آنها عاری از لذت نخواهد بود و این جاذبه ها را می توان به دو نوع تاریخی و مدرن دسته بندی نمود. جاذبه های تاریخی متعددی در سطح شهر استانبول قرار دارند که در تور استانبول می توانید از آنها دیدن نمایید. جاذبه های مدرن این شهر از دیگر مناطقی هستند که ارزش دیدن خواهند داشت و به همین دلیل گشت و گذار در سطح شهر استانبول بسیار لذت بخش خواهد بود و می توانید بافت مدرن و تاریخی شهر را در کنار یکدیگر مشاهده نمایید. مساجد متعددی در شهر استانبول ساخته شده اند و با مراجعه به موزه های استانبول می توانید با فرهنگ و تاریخ این شهر آشنایی بیشتری پیدا کرده و سفر را برای خود بهتر و لذت بخش تر نمایید. استانبول سواحل متعددی دارد که این سواحل می توانند به عنوان بهترین مراکز تفریحی این شهر به شمار آیند و بی شک می توانید از انواع تفریحات دریایی متنوع در این سواحل لذت ببرید. با سفر به همراه تور استانبول نیز می توانید تمامی جاذبه های گردشگری استانبول را هدف قرار دهید و هیچ یک از آنها از قلم نخواهد افتاد.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا, هزینه های زندگی در آنتالیا, تور استانبول, تور ارزان استانبول, اب و هوای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()