نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

خرید آسان بلیط هواپیما 

بلیط هواپیما در کنار دیگر بلیط های مسافرتی عرضه می شود تا مسافران بتوانند با رزرو آن به مقصد مورد نظر خود سفر کنند. برای این نوع بلیط خدمات مختلفی در نظر گرفته می شود که می توان براساس آن ها سفری راحت را تجربه نمود. برای سفرهای داخلی خود نیز می توانید به رزرو این بلیط اقدام نمایید. بلیط های هوایی ایتالیا، کانادا و فرانسه را می توان از بلیط هایی برشمرد که میزان تقاضا برای رزرو آن ها بالاست. در زمان رزرو بلیط می بایست قیمت آن را نیز در نظر بگیرید. چندین عامل می توانند شما را در مطلع کردن نرخ بلیط های هوایی یاری رسانند. یکی از این موارد نوع امکانات و خدمات پرواز براساس کلاس های اکونومی، فرست و بیزینس کلاس می باشد. برای رزرو هر کدام از بلیط های داخلی و خارجی می توانید به سایت آژانس مسافرتی گلفام سفرمراجعه نمایید. در چند ثانیه برای شما شرایطی فراهم خواهد شد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین بلیط هوایی را رزرو کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با بلیط های هوایی کسب کنید.

نکاتی در مورد بلیط هواپیما چارتر

در صورتی که قصد خرید بلیط چارتر را دارید بهتر است به برخی از نکات در این خصوص توجه داشته باشید. بلیط های چارتر معمولا از بلیط های سیستمی ارزان تر هستند و به همین دلیل ممکن است زود پر شوند و بهتر است حداکثر تا دو روز پیش از پرواز بلیط خود را تهیه نمایید. همچنین این سری از بلیط ها معمولا تخفیفی برای کودکان و خردسالان قائل نشده و بهتر است اگر می خواهید بلیط هواپیما برای بزرگسالان تهیه نمایید، چارتر می تواند مورد مناسب برای شما باشد. خرید اینترنتی این سری از بلیط ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار رود. در واقع شما می توانید با خرید اینترنتی این سری از بلیط ها در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و در کوتاه ترین زمان بلیط خود را تهیه کنید. خرید اینترنتی  از سایت گلفام سفر برای صرفه جویی در هزینه ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. در هنگام خرید بهتر است در وارد کردن اطلاعات دقت داشته باشید چرا که این سری از بلیط ها قابلیت بازگشت و استرداد ندارند و ممکن است در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات از ورود شما به هواپیما جلوگیری شود

تور قبرس

بهترین زمان سفر به قبرس شمالی

 جزیره قبرس دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد که دارای تابستان های خشک و  زمستان های معتدل است. در قبرس شمالی در فصل تابستان با آب و هوای گرم رو برو خواهید شد و آسمان صاف و بدون ابر است. اما سواحل قبرس بسیار لذت بخش و فرصتی عالی برای بازدید مسافرین از سواحل مدیترانه ای می باشد. در فصل زمستان قبرس آب و هوایی معتدل دارد و با بارش باران و برف رو برو است. قبرس دارای بهترین آب و هوا است و دارای آب و هوای سالمی دارد. بهترین زمان سفرو رزو تور قبرس شمالی در فصل بهار و پاییز می باشد که آب و هوای خنک و ملایمی دارد. در صورتی که بخواهید زیبایی های آن را در تابستان ببینید، کلاه آفتاب گیر و کرم ضد آفتاب به همراه داشته باشید تا گرمای آن شما را غافلگیر نکند.

قیمت تور کوالالامپور

بهترین زمان رزرو تور کوالالامپور

شهر زیبای کوالالامپور دارای آب و هوایی استوایی و گرم است و همین آب و هوا باعث شده است تا این شهر در تمام فصول سال دارای آب و هوایی گرم و مرطوب باشد و این به دلیل موقعیت جغرافیایی و محل قرارگیری این شهر در نزدیکی خط استوا است. میانگین دمای هوا در شهر کوالالامپور، 2 درجه سانتی گراد است. بنابراین شما می توانید در هر فصلی از سال به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید. ماه ها بهمن و اسفند یکی از خنک ترین ماه ها در این شهر هستند و ماه مرداد نیز گرم ترین ماه در کوالالامپور است. سفر در ماه های دی و بهمن و همچینن ماه رمضان به این شهر بسیار می تواند برای شما جالب توجه باشد، زیرا در این ماه ها فستیوال ها و جشنواره های بسیار زیادی در این شهر برگزار می شود. بنابراین سعی کنید طی این ماه ها اقدام به خرید بلیط کوالالامپور نمایید.

تور استانبول

یکی از شهرهای بزرگ و مشهور کشور ترکیه، استانبول نام دارد که دارای قدمت زیادی است و در آن آثار تاریخی و دیدنی بسیار زیادی وجود دارد. استانبول به سبب آب و هوای بسیار خوبی که دارد و همچنین با وجود جاذبه های تماشایی خود، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان است. افراد زیادی از ایران نیز با تور استانبول به این شهر سفر می کنند. در تور استانبول شما می توانید از جاهای تاریخی و دیدنی این شهر دیدن کرده و به مراکز خرید این شهر سر بزنید. با رزرو اینترنتی تور استانبول، تور دهلی و... می توانید خدماتی مانند بیمه مسافرتی، رزرو هتل، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، کلاس پروازی مختلف و تاریخ سفر را برای سفر خود انتخاب کنید.

بهترین تور ترکیه 

آنتالیا یکی از شهرهای پر بازدید در تور ترکیه است. اگر قصد مسافرت و گردش دارید حتما به آنتالیا سفر کنید. سفر با تور آنتالیا یکی از پر جاذبه ترین سفرهای گردشگری است. اگر تعطیلات در پیش رو دارید توصیه ما به شما سفر به آنتالیا است.در این مقاله ما شما را با این شهر کشور ترکیه آشنا خواهیم کرد.

 

تور آنتالیا

شاید فکر کنید که این شهر فقط به خاطر خوش آب و هوایی مقصد گردشگران است اما این گفته درست نیست. دوست داران فرهنگ و هنر و تاریخ نیز می توانند به این شهر سفر کنند و از تاریخ پر بار این منطقه و آثار به جا مانده از گذشتگان در آن لذت ببرند.

 

شهر آنتالیا در تور آنتالیا

سفر کردن با تورهای مسافرتی گلفام سفر برای خیلی از افراد پر جاذبه تر از تنهایی سفر کردن است. اما فراموش نکنید که همیشه تورآنتالیا را از آژانس های مسافرتی خوب تهیه کنید. اگر در انتخاب تور دقت لازم را نکنید. حتما سفر برای شما لذت بخش نخواهد بود. در تور آنتالیا می توانید از مکان هایی دیدن کنید که شاید بیشتر شبیه به رویا باشد. برای صنعت توریسم آنقدر در این شهر کار شده است که هر فردی را به سوی این شهر برای گردش می کشاند. همچنین بازارها در این شهر اگر چه به مانند شهر استانبول نیست. اما چیزی کمتر از آن هم ندارد. مکان های تاریخی در این شهر را با تور آنتالیا ببینید. زیرا لذت آن دو برابر بیشتر خواهد شد.طاق نصرت هادریانوس، هیراپولیس و منار شیاردار از جمله این آثار دیدنی است.

 تور بالی


بسیاری از گردشگران و توریست هایی که به دنبال سفر به جزیره بالی هستند، می خواهند در بهترین زمان و شرایط آب و هوایی به این جزیره سفر داشته باشند. با توجه به اینکه جزیره مذکور در نزدیکی خط استوا واقع شده است دارای آب و هوای استوایی بوده و این موضوع نیز سهم بسیار زیادی را در جلب نظر گردشگران و توریست ها به سوی خود داشته است. توجه داشته باشید که میانگین دما در این جزیره در حدود 26 درجه سانتیگراد بوده و سواحل این جزیره در زمان طلوع و غروب خورشید بسیار دیدنی و جذاب می شود که بهترین فرصت را برای به ثبت رساندن شگفت انگیزترین تصاویر به وجود می آورد. مجریان برگزار کننده تور بالی نیز به این موضوع آگاه بوده و سعی بر آن دارند تا تورهای خود را در بهترین و مناسب ترین شرایط آب و هوایی این جزیره برگزار کنند و از این طریق رضایت مسافران خود را به دست بیاورند. از بهترین و مناسب ترین ماه هایی که می توانید به این جزیره سفر داشته باشید می توان به ماه های مه، جولای و ژوئن اشاره نمود البته زمان اوقات فراغت شما نیز در این امر دخیل خواهد بود و شما می توانید با توجه به اوقات فراغت خود یکی از بهترین توربالی را انتخاب و رزرو نمایید.برای تهیه بلیط هواپیما بالی میتوانید به وب سایت گلفام سفر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، گلفام سفر ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جذاب ترین تور گردشگری ترکیه

یکی از جذاب ترین تورهای گردشگری که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر نقاط جهان و به خصوص کشور ایران به سوی خود جلب کرده؛ تور استانبول است. افراد بسیاری برای تجربه یک سفر خوب و خاطره انگیز در کنار دوستان و خانواده خود استانبول را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مختصر و مفیدی را در خصوص تور استانبول در اختیار شما قرار دهیم تا قبل از شروع سفر به عنوان یک راهنما و مشاور خوب همراه شما باشیم.
تور گردشگری استانبول

آشنایی با شهر استانبول در کشور ترکیه

کشور ترکیه از جمله کشورهای توریستی جهان محسوب می شود و در بین گردشگران داخلی و خارجی از شهرت جهانی برخوردار می باشد. این کشور کوچک و زیبا در همسایگی شمال غربی ایران و بین 4 دریای مدیترانه، مرمره، سیاه و اژه واقع شده است. ترکیه با شهرهایی منحصر به فرد که هر یک از جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیاری برخوردار بوده اند؛ همواره مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد. استانبول به عنوان یکی از این شهرهای توریستی و دیدنی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری مخصوصا برای ایرانیان به شمار می آید که در کنار جاذبه های خاص خود و مراکز اقامتی و تجاری بیشمار ایام خوش و خاطره انگیزی را برای گردشگران تور استانبول به یادگار خواهد گذاشت.
مساحت شهر رویایی استانبول حدود 1830 کیلومتر مربع است و به عنوان یکی از شهرهای ساحلی کشور ترکیه در مجاورت دریای نیلگون مرمره و بین دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. همچنین 1.500.000 نفر از جمعیت ترکیه در این شهر زندگی می کنند و از نظر فرهنگ و آداب و رسوم در خیلی از موارد به ایرانیان شباهت دارند.

مناسب ترین زمان برای سفر با تور استانبول

بی شک در هر سفری مناسب ترین زمان ایام تعطیلات می باشد. توجه داشته باشید که اگر قصد صرفه جویی در هزینه های سفر خود را دارید، ایام تعطیلات گزینه مناسبی برای تور رویایی استانبول نخواهد بود و در این ایام به دلیل حجم بالای مسافران قیمت ها بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. فصل بهار و تابستان با زیبایی های بی نظیر خود همواره یکی از بهترین زمان ها برای دیدن جاذبه های گردشگری تور استانبول محسوب می شود. آب و هوای عالی فصل بهار در کنار ساحل و طبیعت سرسبز این شهر خیره کننده بوده و باعث هجوم مسافران به این شهر می شود.
البته این به این معنا نیست که فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان اصلا در تور استانبول توصیه نمی شود، بلکه هر یک از این فصل ها نیز در نوع خود منصر به فرد بوده و قیمت تور استانبول در این فصل ها ارزان تر از سایر ایام سال است. قدم زدن بر روی خیابان های سنگفرش شده در فصل پاییز و شنیدن صدای خش خش برگ ها به همراه بوی خاک باران خورده یکی دیگر از جذابیت این شهر در فصل پاییز است.
رزرو تور استانبول

جذابیت های شهر استانبول در کشور ترکیه

استانبول به عنوان شهری از دوگانگی ها شناخته می شود که جاذبه های طبیعی و مصنوعی آن به شیوه ای خارق العاده کنار هم قرار گرفته و مناظری حیرت انگیز را خلق کرده اند. همچنین در اکثر مناطق این شهر معماری سنتی و مدرن ساختمان های به شکلی زیبا در کنار یکدیگر به چشم می خورد. انواع هتل ها، مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات خود آماده خدمت رسانی به گردشگران تور استانبول بوده و اوقاتی خوش را برای آنها رقم خواهند زد. همچنین همانطور که گفته شد این شهر به عنوان یک شهر ساحلی در کشور ترکیه شناخته می شود و اسکله های ساحلی متعدد آن به همراه کافه ها و رستوران های متنوع و برخی از تفریحات و ورزش های آبی نظیر قایق سواری از جذابیت این شهر زیبا در تور استانبول محسوب می شود.

مکان ها و آثار تاریخی تور استانبول

مساجد عثمانی باشکوه و بناهای تاریخی متعددی در این شهر وجود دارد که به عنوان بخش کوچکی از جاذبه های تور گردشگری استانبول به شمار می آیند؛ هر یک از این مکان ها با معماری خاص و منحصر به فرد خود بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته و می توان به عنوان نمونه ای از آثار به یادماندنی استانبول به هر یک از موراد زیر اشاره کرد:
  • موزه تاریخی و معروف: پرا، ایاصوفیه (قصر سلطنتی حاجیا صوفیا)، هنرهای اسلامی، فرش، موزائیک، هنرهای زیبا، کارخانه راحمی کوچ، سنت ایرنه، چینعلی کوشک
  • مسجد: سلیمانیه، آبی سلطان احمد، ایاصوفیه، رستم پاشا، یتی
  • قصر و کاخ: توپکاپی، دولما باغچه، کوچوک سو، بیلربیی
  • عمارت: ایحلامور، ماسلاک
  • آب انبار باسیلیکا سیسترن
  • بازار بزرگ
  • برج گالاتا
  • میدان هیپودرومپارک آبی آکوالند
  • حصار روم ائلی یا دژ اروپایی
جاذبه های استانبول

جاذبه های طبیعی تور گردشگری استانبول

طبیعت همیشه سبز به همراه جزایر و سواحل متعدد دریای مرمره در این شهر همواره یکی از مناظر بی نظیر طبیعی در تور ارزان استانبول بوده و شامل جزایر پرنس، صدف، کینالی آدا، بورگاز آداسی، هیبلی آدا و بیوک آدا و سواحل زیبای (Burc)، نان استاپ، (suma ) می باشد. این مکان ها با فراهم کردم امکاناتی نظیر رستوران ها و کافه های ساحلی شیک، اجرای موسیقی زنده و برگزاری مهمانی ساحلی و همچنین ورزش های تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، جت اسکی، شنا و قایق سواری در تلاش هستند که اوقات خوشی را برای مسافران رقم بزنند.
نکته: مردم در هر یک از 4 جزیره معروف کینالی آدا، بورگاز آداسی، هیبلی آدا و بیوک آدا از درشکه به جای اتومبیل برای رفت و آمد استفاده می کنند.

خدمات ارائه شده در تور گردشگری استانبول

به طور کلی خدمات تور استانبول شامل پروازهای ایمن و متعدد، تعیین مدت اقامت بر اساس نظر شما، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه، وعده های غذایی و گشت شهری به همراه یک راهنما می باشد. در همین راستا شما برای انتخاب تور استانبول کافی است به صورت حضوری یا غیر حضوری به آژانس های گردشگری معتبر و یا سایت آنها مراجعه کرده تا از کلیه اطلاعات لازم را در خصوص هزینه، زمان و خدمات تور گردشگری استانبول در کشور ترکیه آگاه شوید.

قیمت تور استانبول

بعد از اطمینان از زمان و مقصد سفر خود با مراجعه به سایت آژانس های گردشگری می توانید از انواع تورهای در نظرگرفته شده در تاریخ مورد نظر برای شهر استانبول آگاه شده و متناسب با بودجه خود برای رزرو تور استانبول مورد نظر خود اقدام کنید. قیمت تور استانبول به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و با توجه به نوسانات بازار ارز و شرایط تحریم کشورمان نمی توان به صورت دقیق مشخص کرد تور استانبول در هر زمان از سال چه قیمتی دارد. از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت تور گردشگری استانبول می توان به زمان سفر، بلیط رفت و برگشت هواپیما، نوع و درجه هتل، مدت زمان اقامت و به طور کلی، تمامی خدماتی که در تور استانبول توسط آن آژانس گردشگری ارائه می شود؛ اشاره کرد.
برای خرید تور ازمیر و سایر تور های ترکیه میتوانید به وب سایت گلفام سفر مراجعه کنید.


:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , رزرو آنلاین هتل استانبول , بلیط هوایی استانبول , تور هوایی استانبول , خرید آنلاین تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی بهترین تور ترکیه 

آنتالیا یکی از شهرهای پر بازدید در تور ترکیه است. اگر قصد مسافرت و گردش دارید حتما به آنتالیا سفر کنید. سفر با تور آنتالیا یکی از پر جاذبه ترین سفرهای گردشگری است. اگر تعطیلات در پیش رو دارید توصیه ما به شما سفر به آنتالیا است.در این مقاله ما شما را با این شهر کشور ترکیه آشنا خواهیم کرد.

کمی در باره کشور ترکیه

کشور ترکیه به علت نزدیکی به کشور ما بسیار برای گردش مناسب است. آب و هوا در این کشور با وجود آب های محاصره کرده آن بسیار مطلوب است. شهر آنتالیا نیز یکی از شهرهای زیبا و منحصر به فرد کشور ترکیه است. به علت آب و هوای خوب و مناسب بیشتر گردشگران خارجی این شهر را برای سفر انتخاب می کنند.

تور آنتالیا

شاید فکر کنید که این شهر فقط به خاطر خوش آب و هوایی مقصد گردشگران است اما این گفته درست نیست. دوست داران فرهنگ و هنر و تاریخ نیز می توانند به این شهر سفر کنند و از تاریخ پر بار این منطقه و آثار به جا مانده از گذشتگان در آن لذت ببرند.

 

شهر آنتالیا در تور آنتالیا

سفر کردن با تورهای مسافرتی گلفام سفر برای خیلی از افراد پر جاذبه تر از تنهایی سفر کردن است. اما فراموش نکنید که همیشه تورآنتالیا را از آژانس های مسافرتی خوب تهیه کنید. اگر در انتخاب تور دقت لازم را نکنید. حتما سفر برای شما لذت بخش نخواهد بود. در تور آنتالیا می توانید از مکان هایی دیدن کنید که شاید بیشتر شبیه به رویا باشد. برای صنعت توریسم آنقدر در این شهر کار شده است که هر فردی را به سوی این شهر برای گردش می کشاند. همچنین بازارها در این شهر اگر چه به مانند شهر استانبول نیست. اما چیزی کمتر از آن هم ندارد. مکان های تاریخی در این شهر را با تور آنتالیا ببینید. زیرا لذت آن دو برابر بیشتر خواهد شد.طاق نصرت هادریانوس، هیراپولیس و منار شیاردار از جمله این آثار دیدنی است.

هیرا پلیس در پاموکاله

هیراپولیس یک شهر است اما افسانه ای و زیبا. این شهر بر فراز قله پاموکاله یک اثر تاریخی توریستی است. به طور حتم تا به حال نام چشمه های آب شور پاموکاله را شنیده اید. این چشمه ها رنگی است  و نمونه آن در ایران نیز وجود دارد. در تور آنتالیا دیدن از این شهر افسانه ای را هرگز از دست ندهید. هیرا پلیس و پاموکاله جزئی از میراث ثبت شده در یونسکو هستند.

گردش در مینی سیتی آنتالیا

شاید دوست داشته باشید در یک پارک کوچک قدم بزنید. اما این فقط یک پارک نیست. در مینی سیتی می توانید بسیاری از مناطق دیدنی و زیبای کشور ترکیه را در نمونه ای کوچک و مینیاتوری ببینید و لذت ببرید.

ساید: این منطقه مابین آنتالیا و آنالیا قرار دارد. افسانه ها می گویند که این محل وعده گاه کلئوپاترا و مارکوس آنتونیوس بوده است. یک تئاتر 2500 نفره نیز در این قسمت وجود دارد. در کنار آن نیز یک موزه باستان شناسی قرار دارد که دیدن از آن بدون لطف هم نیست.

جاذبه های تور آنتالیا

چند منطقه گردشی در تور آنتالیا

ساحل لارا یکی از سواحل زیبای آنتالیا است. در این منطقه آنقدر اماکن رفاهی و اقامتی زیاد است که در آن سر در گم خواهید شد. ساحل این منطقه برای شنا و تفریحات آبی بسیار مناسب است. اگر به این تفریحات علاقمند هستید این ساحل را انتخاب کنید. در این منطقه مراکز خرید نیز به تعداد وجود دارد. سادگی در رسیدن به این منطقه از مرکز شهر آنتالیا این قسمت را برای افراد دوست داشتنی تر کرده است.

کمر نیز یکی دیگر از مناطق گردشی در آنتالیا است. سعی کنید در تور لحظه آخری آنتالیا حتما از این منطقه نیز دیدن کنید. منطقه کمر در نزدیکی کوه توروس قرار دارد. برای همین برای دوست داران طبیعت و کوهنوردی بسیار مورد توجه است.اما این منطقه از هتل های لوکس و تجملی نیز بی بهره نیست. طبیعت و کوه و جنگل را در هتل های لوکس آن تجربه کنید.

بلک بهشتی است که بر روی زمین ساخته شده است. آب ها در سواحل این منطقه به حدی شفاف است که کف دریا را می توان به وضوح دید . برای گردشگران عاشق طبیعت و دریا این یک مکان جادویی و سحرانگیز است که شما را با خود به رویایی عمیق خواهد برد. در این منطقه شاهد اقامتگاه هایی با بسیاری از امکانات رفاهی خواهید بود.  در سفر با تور آنتالیا به این منطقه نیز سری بزنید.

سواحل زیبا در آنتالیا

ساحل المپوس: اگر شما در مورد تاریخ چیزی هم نمی دانید مشکلی نیست. اما این ساحل آن چنان شما را در خود فرو می برد که حس می کنید در گذشته این منطقه سفر می کنید. این منطقه یکی از بندرهای مهم در استان لیکیه بوده  و آن را به خاطر ثروت فراوانش می شناختند.

ساحل آلانیا: اگر به دنبال سفری بدون هزینه به یک ساحل هستید حتما در تور آنتالیا به این ساحل سفر کنید. اما فراموش نکنید اگر چه ابتدا هزینه ای برای ورود به آن پرداخت نمی کنید. اما برای استفاده از خدمات و باشگاه های موجود در آن هزینه دریافت می شود.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید در تور آنتالیا

همه به خرید کردن علاقه فراوان دارند. لذت هر سفر به خرید کردن است. اگر می خواهید آرامش داشته باشید در مراکز خرید گردش و خرید کنید. مراکز خرید در آنتالیا فراوان است. می توانید با مراجعه به مسئول تور ارزان آنتالیا از محل و زمان خرید اطلاع کسب کنید.در این شهر شما هر بودجه ای که داشته باشید باز هم می توانید خرید کنید و در بازارهای سنتی و مدرن آن گردش نمایید.

برای کسانی که عاشق سفر هستند آنتالیا یک منطقه ویژه است. در این شهر شما همان طور که می توانید در آب شنا کنید و لذت ببرید. می توانید در دامنه کوه های بلند ان از ورزش مفرح اسکی لذت ببرید. اگر هم به باران و ترنم قطرات آن علاقه دارید. بازهم این منطقه به علاقه شما احترام می گذارد و شما را به باران های کوتاه و شاعرانه دعوت می کند.

خرید بلیط آنتالیا

سفر با تور آنتالیا به این شهر دارای محاسن و معایبی است. اما اگر شما واقعا علاقه دارید که با تور به سفر بروید می توانید با تحقیق از یک تور مناسب به یک آژانس مسافرتی رفته و اقدام به خرید بلیط آنتالیا کنید. اما همیشه هنگام خرید از سایت های گردشگری مراقب باشید تا در دام شیادان و کلاهبرداران نیفتید. همیشه از افراد مطلع در این زمینه اطلاعات بگیرید. و سپس اقدام به خرید تور آنتالیا  و رزرو آنلاین هتل آنتالیا کنید. با توجه به وجود هتل های بسیار در آنتالیا شما می توانید نسبت به هزینه ای که می خواهید در این سفر کنید اقدام به تهیه تور آنتالیا مناسب با بودجه خود نمایید. سایت گردشگری ما با برگزاری بهترین و مناسب ترین تورهای گردشی شما را به خرید از این سایت دعوت می نماید. در صورت بروز مشکل و یا داشتن پرسش همکاران ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. یک تور لذت بخش را با آژانس مسافرتی ما و تورهای گردشی ما تجربه کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: تور ترکیه , قیمت تور ترکیه , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه نوروز , رزرو آنلاین هتل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

روسیه یکی از کشورهای توریستی قاره اروپا می باشد که سالانه گردشگران بسیار زیادی از آن بازدید می کنند، به همین علت در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا کمی درباره تور روسیه و جاذبه های گردشگری این کشور صحبت کنیم. اگر علاقه مند به آشنایی با کشور روسیه، جاذبه های گردشگری این کشور و همین طور مراکز خرید و هتل های این کشور هستید، بهتر از این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید و اطلاعاتی جامع و کامل درباره این کشور و تور روسیه به دست آورید.

تور روسیه

کشور روسیه

کشور روسیه پهناورترین کشور جهان می باشد که در قسمت های شمالی منطقه اوراسیا قرار گرفته است، بخشی از این کشور در آسیای شمالی قرار گرفته است و بخشی دیگر از آن در قاره اروپا واقع شده است. در اطراف این کشور دریاها و اقیانوس های زیادی از جمله اقیانوس آرام شمالی، اقیانوس منجمد شمالی، دریای بی رنگ، دریای ژاپن، دریای کاسپین و همینطور دریای سیاه قرار گرفته است. کشور روسیه دارای مساحتی بالغ بر ۱۷ میلیون کیلومتر مربع می باشد که از این لحاظ بزرگترین و پهناور ترین کشور دنیا است. بیشتر مناطق این کشور به ویژه مناطقی که در شمال این کشور و در نزدیکی سیبری هستند به دلیل سردی آب و هوا خالی از سکنه می باشند. پایتخت این کشور شهر مسکو است که به عنوان بزرگترین شهر قاره اروپا شناخته می شود، روسیه از لحاظ جمعیت نیز پرجمعیت ترین کشورهای جهان است و با جمعیتی بیش از ۱۴۴ میلیون نفر در رده نهمین کشور پرجمعیت دنیا قرار دارد.

برای راخنمایی بیشتر در خصوص خرید تور مسکو به لینک های زیر مراجعه بفرمایید.

آب و هوای روسیه

کشور روسیه در طول سال دارای آب و هوای متفاوتی می باشد که این اختلاف بسیار زیاد است، در برخی از روزهای سال دمای هوا به ۳۷ درجه سانتی گراد می رسد که در این دما معمولاً یخ های این منطقه شروع به ذوب شدن می کند، در برخی دیگر از روزها دمای هوای کشور روسیه به منفی ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد که معمولاً در فصل زمستان شاهد این اتفاق هستیم. ماه های جولای و آگوست گرمترین ماه های سال در کشور روسیه هستند که به همین دلیل در این ماه ها می توانید مسافران و گردشگران بسیار زیادی را در کشور روسیه مشاهده کنید که به تور روسیه رفته اند. در فصل زمستان معمولا توریست هایی به تور روسیه می روند که علاقه مند به برف و یخ می باشد، فصل زمستان در کشور روسیه بسیار برفی است و شما با سفر به این کشور در این فصل می توانید شاهد بارش برف در این کشور بوده و از جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبای آن در فصل زمستان دیدن کنید.

بازدید از میدان سرخ روسیه در تور روسیه

یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای کشور روسیه که در تور لحظه آخری روسیه حتما باید از آن دیدن کنید، میدان سرخ شهر مسکو است، این میدان را می توان مهم ترین میدان شهر مسکو دانست که جاذبه های گردشگری زیادی از جمله کاخ کرملین و همچنین کلیسای جامع سنت باسیل در این میدان قرار گرفته اند. تقریبا بیشتر خیابان های اصلی شهر مسکو روسیه به این میدان منتهی می شوند. در این میدان کنسرت های بسیار بزرگی برگزار می شود و خوانندگان معروف کشور روسیه و همچنین خوانندگان بزرگ دنیا معمولاً به صورت هفتگی در این میدان کنسرت های خود را برگزار می کنند. این میدان را می توان یک منطقه بسیار حساس در شهر مسکو به شمار می آید که در اطراف آن مناطق تجاری و اداری بسیار زیادی قرار دارد. اگر در تور روسیه موفق شوید که در یکی از هتل هایی که در این میدان قرار دارد اتاق رزرو کنید، می توانید به راحتی به بیشتر جاذبه های گردشگری و همینطور مراکز خرید این شهر دسترسی داشته باشید و به این ترتیب به میزان بسیار زیادی از هزینه های تور روسیه بکاهید.

کلیسای جامع شهر سنت پترزبورگ

کلیسای جامع شهر سنت پترزبورگ که با نام کلیسای کازان نیز شناخته می شود، یکی از بهترین بناهای کشور روسیه می باشد، یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می شود توریست ها در تور لوکس روسیه از این ساختمان دیدن کنند معماری فوق العاده زیبای آن است که در سبک کلاسیسیم روسی ساخته شده است. این کلیسا به عنوان یکی از بزرگ ترین عبادتگاه های کشور روسیه نیز شناخته می شود و محل دفن شخصیت معروفی چون فیلد مارشال کوتوزوف نیز می باشد. این کلیسا در مرکز شهر سنت پترزبورگ واقع شده است و در حال حاضر تنها کلیسای در حال کار ارتدوکس در این شهر می باشد. این کلیسا از آن جا که یک عبادتگاه بسیار مشهور در کشور روسیه به شمار می آید در روزهای مقدس افراد بسیار زیادی به آن مراجعه می کنند. شما نیز می توانید در تمامی روزهای هفته به این کلیسا مراجعه کنید و از معماری فوق العاده زیبای آن نهایت لذت را ببرید.

موزه هنرهای زیبای پوشکین

موزه هنرهای زیبای پوشکین یکی از آثار گردشگری هنری کشور روسیه می باشد که در شهر مسکو واقع شده است، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های هنری دنیا شناخته می شود که در آن می توانید آثاری از مصر باستان و یونان را مشاهده کنید. امروزه در این موزه بیش از ۷۰۰ هزار اثر هنری از دوره های مختلف تاریخی وجود دارد که علاقه مندان به تاریخ و هنر می توانند در تور روسیه از آن دیدن کنند. اگر علاقه مند به آثار باستانی می باشید حتما از این موزه دیدن کنید، مطمئن باشید در هیچ کجا دنیا نمی توانید این چنین مجموعه عظیمی از آثار تاریخی و باستانی را به صورت یکجا مشاهده کنید.

تور ارزان روسیه

بازدید از تئاتر مارتینسکی را از دست ندهید!

اگر علاقه مند به تئاترهای موزیکال هستید بازدید از تئاتر مارتینسکی در شهر سن پترزبورگ روسیه به شما توصیه می شود، این تئاتر یکی از بزرگترین تئاترهای موزیکال دنیا است که در تور روسیه حتما باید از آن دیدن کنید. نام دیگر این تئاتر تئاتر بال می باشد که به پاس زحمات سر گی کیروف به این نام نام گذاری شده است. معماری این ساختمان از نوع نئوکلاسیک می باشد که این نوع معماری در میان روس ها بسیار مشهور است. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده است این ساختمان بسیار محبوب باشد و در میان توریست ها از طرفداران بسیار زیادی برخوردار باشد، تزئینات و دکور داخلی این ساختمان است که به صورت منحصر به فردی طراحی شده اند.

قصر کاترین و پارک تزارسکو

قصر کاترین و پارک تزارسکو در واقع یک روستای بسیار معروف در کشور روسیه می باشد که مربوط به دوره امپراطوری در سن پترزبورگ است، اگر در تور روسیه علاقه مند هستید که از یک محیط کاملا محلی و روستایی و بسیار زیبا دیدن کنید، حتما به این روستا سفر کنید. در این منطقه می توانید قصر کاترین را با معماری فوق العاده زیبا و اتاق های کوچک و دیدنی و همینطور پارک بزرگی که در اطراف این قدر وجود دارد مشاهده کنید. در این پارک مجسمه ها و آثار هنری متعددی قرار گرفته است که جلوه زیبایی به این محیط بخشیده است. یکی از مهمترین ویژگی های گردشگری این منطقه این است که مهم نیست در چه فصلی از سال از آن دیدن کنید، در هر فصلی این منطقه دارای زیبایی های بسیار زیادی است.

مرکز خرید اروپتسکی در روسیه

کشور روسیه دارای مراکز خرید بسیار زیادی است که در تور روسیه می توانید خریدهای خود را از این مراکز خرید انجام دهید. مرکز خرید اروپتسکی یکی از مراکز خرید جدید این کشور می باشد که در سال ۲۰۰۶ در شهر مسکو افتتاح شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع مختلفی از برندهای بین المللی و جهانی را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید محصولات این برند ها کنید. این مرکز خرید امکانات فراوانی را برای راحتی توریست هایی که به تور روسیه آمده اند فراهم کرده است که از جمله آنها می توان به سینمای چند بعدی، فروشگاه مواد غذایی، سوپرمارکت و یک کافه کوچک برای استراحت اشاره کرد.

مرکز خرید گوم در روسیه

مجتمع تجاری گوم یکی از مراکز خرید بسیار معتبر در کشور روسیه می باشد که سالانه توریست های بسیار زیادی برای خرید سوغاتی و وسایل مورد نیاز خود به آن مراجعه می کنند. این مرکز خرید دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که یکی از عوامل مهم در جذب توریست هایی است که به تور روسیه رفته اند. مجتمع تجاری گوم در نزدیکی میدان سرخ و در مرکز شهر مسکو واقع شده است و بی شک می توان آن را بزرگترین مرکز تجاری کشور روسیه دانست. این مجتمع تجاری در سال ۱۸۹۳ میلادی تاسیس شده و دارای ۲۰۰ فروشگاه مختلف است که در هر طبقه می توانید محصولات مختلفی با برندهای مدرن دنیا را مشاهده کرده و اقدام به خرید آنها کنید. اگر در تور روسیه به دنبال یک مرکز خرید معتبر برای انجام خریدهای خود می گردید مجتمع تجاری گوم میتواند بهترین گزینه ای باشد که در مقابل شما قرار می گیرد.

کافه رستوران پوشگین در تور روسیه

اگر در تور روسیه قصد دارید به رستورانی بروید که به سبک قدیمی ساخته شده باشد، کافه رستوران پوشکین می تواند بهترین گزینه ای باشد که در مقابل شما قرار می گیرد. در این رستوران با مسافران و گردشگران همانند نجیب زاده ها رفتار می شود که همین موضوع باعث شده است بسیاری از توریست ها علاقه داشته باشند که حداقل یک بار در تور روسیه به این کافه رستوران مراجعه کند. کافه رستوران پوشکین دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که در سبک معماری باروک طراحی و ساخته شده است که یکی از مهم ترین مشخصه های آن کتابخانه های فراوانی است که بر دیوارهای این رستوران نصب شدند. این کافه رستوران دارای چهار بخش مختلف به نام های داروخانه، اتاق شومینه، طرح تابستانی و کتابخانه می باشد که در هر بخش برنامه های ویژه ای برای مسافران و گردشگران اجرا می شود.

بازدید از رستوران لافکالافکا در تور روسیه

رستوران لافکالافکا در کشور روسیه یکی از رستوران های خاص این کشور می باشد که دیوارهای آن از آجر و تیرهای آهنی ساخته شده اند. رنگ آمیزی دیوارهای این رستوران توسط رنگ های آرامش بخش و ملایم صورت گرفته است که همین موضوع باعث می شود تا در هنگام میل کردن غذا در این رستوران احساس آرامش داشته باشید. این رستوران یکی از رستوران های شلوغ کشور روسیه است که در صورتی که علاقه داشته باشید در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد غذای خود را صرف کنید، این رستوران می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. رستوران لافکالافکا غذاهای متنوعی را برای مشتریان فراهم می کند که با یکبار مراجعه به آن می توانید شب خاطره انگیزی را برای خود به وجود بیاورید.

هتل های روسیه

  • هتل 5 ستاره کورینتیا:

یک هتل 5 ستاره که بی شک جزء زیباترین هتل های روسیه است، اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی بسیار زیبا می باشند و تهویه مناسبی نیز دارند. از جمله امکانات آن می توان به حمام اختصاصی، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و ... اشاره کرد. این هتل امکان ترانسفر فرودگاهی را برای مسافران فراهم می کند تا به راحتی بتوانند خود را از فرودگاه به این هتل برسانند.

برای رزرو آنلاین هتل روسیه به سایت گلفام سفر مراجعه بفرمایید.

تور لحظه آخری روسیه

  • هتل ریتز کارلتون مسکو:

این هتل جزء هتل های برتر کشور روسیه است که در میدان سرخ شهر مسکو واقع شده است. در نزدیکی این هتل مرکز خرید گوم قرار دارد که با 3 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. از امکانات این هتل می توان مواردی همچون مرکز تناسب اندام، حمام خصوصی و با امکانات بسیار، رستورانی بسیار شیک و ... را نام برد. اگر علاقه مند هستید که در تور روسیه اقامت راحتی را داشته باشید به شما توصیه می کنیم حتما این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید.

  • هتل پولمن سوچی:

یکی از هتل های بسیار زیبا که در شهر معروف سوچی در روسیه واقع شده است، این هتل در مرکز شهر سوچی واقع شده و در نزدیکی آن جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. این هتل یک هتل 5 ستاره است که اتاق های آن بسیار لوکس هستند و امکانات بسیار زیادی را برای افرادی که به تور روسیه آمده اند فراهم کرده است.

  • هتل هلیپارک امپیر مسکو:

این هتل دارای موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای است که اطراف آن بسیاری از جاذبه های گردشگری روسیه قرار گرفته اند. اتاق های این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشند و تهویه مناسبی نیز دارند. این اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند. در این هتل یک رستوران نیز وجود دارد که می توانید وعده های غذایی خود را در تور روسیه در این رستوران میل کنید. در سر تا سر قسمت های این هتل شما به اینترنت رایگان به صورت وای فای دسترسی دارید و می توانید درون اتاق ها نیز از اینترنت رایگان استفاده کنید.

ویزای روسیه

برای رفتن به تور روسیه باید ابتدا اقدام به دریافت ویزای روسیه کنید، برای این که بتوانید ویزای روسیه را دریافت کنید باید ابتدا وقت سفارت روسیه را دریافت کنید که برای این کار می توانید وارد وب سایت سفارت روسیه شوید و اقدام به دریافت وقت سفارت روسیه کنید. بعد از دریافت وقت سفارت روسیه باید مدارک خود را آماده کنید تا در تاریخ مقرر به سفارت این کشور مراجعه کنید. آدرس سفارت روسیه در ایران در تهران، خیابان نوفل لوشاتو و پلاک 37 واقع شده است. در صورتی که قصد دارید قبل از مراجعه به این سفارت با آن تماس بگیرید، می توانید با شماره تلفن 66728873 تماس بگیرید.

سفارت این کشور در روزهای شنبه و چهارشبه تعطیل است و در سایر روزها نیز می توانید از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر به این سفارت مراجعه کنید، توجه داشته باشید که در صورت هر گونه مشکلی می توانید با شماره ی داده شده تماس حاصل کرده و مشکل خود را در صورت امکان به صورت تلفنی حل کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای روسیه

برای دریافت ویزای روسیه نیاز به مدارکی دارید که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

  • پاسپورت با دست کم شش ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس 3 در 4 که دارای پس زمینه سفید باشد و تصویر شما به صورت کامل در آن آمده باشد.
  • بلیط هواپیما روسیه
  • مدرک معتبر رزرو اتاق در هتلی در کشور روسیه
  • کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه اصل این مدارک
  • فرم کامل اطلاعات شخصی
  • فرم کامل تعهد بازگشت به کشور
  • مدارک مربوط به ازواج
  • مدارک مالی معتبر که تضمین کننده تمکن مالی شما برای رفتن به تور روسیه می باشد (پرینت حساب های بانکی شما)
  • در صورتی که دانشجو و یا دانش آموز هستید باید نامه اشتغال به تحصیل خود را به سفارت روسیه تحویل دهید.

بهترین زمان رفتن به تور روسیه

اگر قصد دارید در بهترین شرایط آب و هوایی به تور روسیه بروید بهتر است ماه های آوریل و می را برای این کار انتخاب کنید، در این ماه ها میانگین دمای کشور روسیه بین 10 درجه سانتی گراد و 15.6 درجه سانتی گراد می باشد و خورشید در بیشتر ساعت های روز می تابد و شما این فرصت را دارید که از جاذبه های گردشگری کشور روسیه در طول روز دیدن کنید. یکی دیگر از مزایای رفتن به تور روسیه در این موقع از سال این است که قیمت هتل های کشور روسیه هنوز به اوج خود نرسیده است و شما می توانید از هزینه های اقامت خود در کشور روسیه به میزان بسیار زیادی بکاهید. توریستی ترین فصل برای رفتن به تور روسیه فصل تابستان می باشد، در این موقع از سال آب و هوای روسیه بسیار خوب است و دمای هوا بالاست و شما در این کشور به هیچ وجه احساس سرما نمی کنید. در این فصل با این که توریست های زیادی در کشور روسیه هستند ولی هزینه اقامت در این کشور بسیار بالا است.



:: برچسب‌ها: تور روسیه, تور لوکس روسیه, تور ارزان روسیه, قیمت تور روسیه, ویزای روسیه, اب و هوای روسیه, راهنمای سفر به روسیه, هزینه های سفر به روسیه, راهنمای سفر به روسیه, بلیط هواپیما روسیه, رزرو انلاین هتل روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

دبی که از شهر های بزرگ امارات متحده عربی می باشد، یکی از شهر هایی است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است،ما قصد داریم در این مطلب شما را با تور دبی که از پرطرفدار ترین تور های گردشگری می باشد بیشتر آشنا کنیم و هر آن چه درباره این شهر توریستی نیاز است را برای شما ارائه دهیم.

تور ارزان دبی

دبی

از نظر موقعیت جغرافیایی دبی از شهر های امارات متحده عربی می باشد که در سواحل خلیج فارس در جنوب ایران در صحرای عرب واقع شده که به دلیل تغییراتی که در چند دهه اخیر در این شهر ایجاد شده، دبی را به یکی از شهر های توریستی مبدل کرده است. جاذبه های گردشگری، مراکز خرید لوکس، مراکز تفریحی و ... همگی موجب شده است تا هر ساله گردشگران بسیاری برای سفر به این شهر عربی از طریق تور ارزان دبی اقدام نمایند. پرواز به این شهر بسیار آسان می باشد و تقریبا تمامی آژانس های هواپیمایی در طول ماه به این شهر پرواز خواهند داشت. قطعا یکی از مهم ترین بخش های سفر، اقامت در محیطی مناسب با امکانات کامل می باشد که با اقامت در هتل های این شهر می توان در محیطی فوق العاده، اوقات خوشی را سپری نمود. با اخذ ویزای گردشگری دبی می توانید به این شهر سفر کرده و از جاذبه های گردشگری دبی لذت ببرید.هر ساله کنسرت های بسیاری نیز از خوانندگان سراسر دنیا در این شهر برگزار می شود که با سفر به شهر زیبای دبی، می توانید از لذت شرکت در کنسرت خوانندگان مطرح نیز بهره مند شوید.

اخذ ویزای دبی

قبل از سفر با تور لحظه آخری دبی باید ابتدا به اخذ ویزای دبی اقدام نمود. انواع ویزای دبی شامل: ویزای گردشگری، کاری، ترانسپورت و تجاری می باشد. طول مدت زمان ویزای توریستی دبی معمولا 2 هفته، 1 ماه و یا حداکثر 3 ماهه می باشد. توجه داشته باشید که در صورت اخذ ویزای یک ماهه شما می توانید با پرداخت هزینه ویزای خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید نمایید. از ویژگی های ویزای دبی عدم نیاز به انجام مصاحبه ی حضوری می باشد. آدرس سفارت امارات، واقع در غرب تهران، خیابان ایران زمین می باشد، اما توجه داشته باشید که به منظور دریافت ویزای توریستی نیاز به مراجعه به سفارت نبوده و از طریق آژانس های هواپیمایی می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز به منظور اخذ ویزای دبی به قرار زیر می باشد:

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس جدید و رنگی با پیش زمینه ای سفید
  • فرم تکمیل شده از مشخصات فرد متقاضی
  • اطلاعات دقیق مرتبط با محل سکونت و یا محل کار

به منظور دریافت فرم و یا اطلاعات دقیق تر درباره مدارک مورد نیاز، می توانید به سایت سفارت امارات نیز مراجعه نمایید.

باید ها و نباید ها در تور دبی

هر کشور و حتی هر کدام از شهر های آن، قانون و فرهنگ خاص خود را دارند که در صورت سفر به آن جا باید به تمامی باید ها و نباید ها توجه نمود. در صورت سفر با تور لوکس دبی نیز باید به منظور پیشگیری از جریمه شدن به موارد ذیل توجه نمایید:

  1. حمل و یا مصرف هر گونه مواد مخدر ممنوع: در تمامی شهر های کشور امارات در صورت حمل و یا مصرف مواد مخدر می تواند منجر به جریمه هایی از جمله، حداقل 4 سال حبس و حتی اخراج از کشور امارات شود.
  2. به پوشش خود توجه کنید: فراموش نکنید که دبی از شهرهایی است که اغلب مردم آن مسلمان می باشند پس در صورت سفر با تور دبی باید به پوشش خود توجه نمایید و از پوشیدن هرگونه لباس بسیار باز و یا برهنه گشتن به خصوص در مراکز عمومی شهر خودداری نمایید در غیر این صورت به صورت قانونی با فرد متخلف برخورد خواهد شد.
  3. هر گونه توهین به اسلام و احکام حاکم بر دبی ممنوع: هر گونه سخن و یا رفتاری که توهین به دین مبین اسلام باشد، نوعی بی قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد. همچنین از توهین به سران حاکم بر طایفه های این شهر نیز خودداری نمایید.
  4. در رفتار با خانم ها دقت کنید: فرهنگ دبی به گونه ای است که شما به آسانی نمی توانید با خانم های غریبه معاشرت کنید پس در نحوه برخورد و رفتار خود با خانم ها در طی سفر با تور دبی توجه لازم را داشته باشید.
  5. فحش و ناسزا ممنوع: در حرکات فیزیکی و زبان بدن خود در ضمن صحبت کردن دقت نمایید، چرا که بیان هر نوع کلام غیر مودبانه و یا استفاده نا صحیح از زبان بدن، فرد را مشمول جرایم سنگینی خواهد کرد.

زمان مناسب برای سفر با تور دبی

با توجه به موقعیت جغرافیایی دبی، اغلب دارای هوای گرم و خشک می باشد. در فصل تابستان دمای هوا به اوج خود خواهد رسید که ممکن است سفر شما را اندکی سخت نماید این در حالی است که در فصل زمستان به دلیل بارش هایی هر چند اندک، دمای هوا اندکی کاهش یافته و خنک تر خواهد شد به همین دلیل در فصول سرد سال، دبی شاهد گردشگران بسیاری می باشد. اما اگر قصد دارید تا در زمان های خلوت با تور دبی سفر کنید و هزینه هایی نیز که به منظور محل اقامت پرداخت می کنید کاهش یابد، می توانید در فصل تابستان با تور دبی سفر نمایید.

تور دبی

اکثریت پرواز ها به مقصد دبی به طور مستقیم انجام می گردد. با توجه به این موضوع که برخی از پرواز ها به سایر کشور ها به طور مستقیم از ایران امکان پذیر نخواهد بود، ابتدا پرواز به دبی انجام خواهد شد و بعد از آن به کشور مقصد سفر خواهند کرد در نتیجه تمامی آژانس های هواپیمایی در طول هفته پروازهایی را به مقصد دبی خواهند داشت. هر یک از شرکت های هواپیمایی، پکیج تور ارزان دبی را به گونه ای متفاوت ارائه خواهند کرد. معمولا پکیج تور دبی شامل، بیمه سفر، تور لیدر فارسی زبان، رزرو هتل می باشد. که شما می توانید از آن ها بهره مند شوید.

بلیط های هواپیما برای سفر با تور دبی

به منظور سفر با تور دبی شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید.

  1. بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک بلیط هواپیما را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد.
  2. بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور دبی ما به شما بلیط های سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط ها حداقل دو هفته قبل از سفر با تور دبی اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید.

ویژگی های مراکز خرید دبی

دبی به عنوان پایتخت خرید در کل خاورمیانه شناخته شده است که شما می توانید با هر میزان توان مالی از فروشگاه های دبی خرید نمایید. در شهر دبی مالیاتی به منظور فروش کالا دریافت نمی شود، از طرفی نیز هزینه گمرک به منظور واردات کالا بسیار اندک می باشد. همین امر موجب شده تا مراکز خرید، کالا های خود را با قیمت هایی مناسب به فروش برسانند. از دیگر ویژگی های مراکز خرید این شهر که در صورت سفر با تور ارزان دوبی می توانید از آن ها بهره مند شوید، امکانات مرکز خرید ها می باشد که از این میان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. سیستم های تهویه و خنک کننده
  2. پارکینگ هایی با ظرفیت بالا
  3. محل بازی کودکان
  4. رستوران، فست فود و کافی شاپ
  5. سالن هایی جهت برگزاری کنسرت

توجه داشته باشید که امکانات نام برده شده، بسته به نوع مرکز خرید متفاوت خواهد بود.

تور دبی

معرفی مراکز خرید در تور دبی

در طی سفر با تور دبی هم مراکز خرید لوکس و لاکچری و هم مرکز و بازار هایی با قیمت هایی بسیار پایین و استثنایی را مشاهده خواهید کرد. که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

  1. دراگون مارت یکی از مراکز خرید بزرگ چینی در دبی بوده که تمامی کالاهایی که به فروش می رساند چینی می باشد.
  2. ابن بطوطه یکی از مراکز خرید ویژه ی دبی می باشد که بر اساس زندگی شخصیتی به این نام ساخته شده و از معماری ویژه ای نیز برخوردار است و توصیه می کنیم تا در صورت سفر با تور دبی از این مرکز خرید حتما دیدن نمایید.
  3. اوت لت مال از مراکز خرید معروف دبی می باشد که می توانید کالاهای برند را با قیمتی باور نکردنی خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید سوغاتی با قیمتی بسیار ارزان هستید ما به شما اوت لت مال را پیشنهاد می کنیم.

از دیگر مراکز خرید که در طول سفر با تور دوبی می توانید از آن ها دیدن نمایید می توان به اوت لت ویلیج، مرکاتو، برجمان، وافی، سیتی سنتر، مال امارات و دبی مال اشاره کرد. هر یک از این مراکز خرید ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که بازدید از آن ها در طول سفر با تور دبی خالی از لطف نیست.

سوغاتی های دبی چیست؟

هر ساله گردشگران بسیاری با تور دبی به این شهر سفر می کنند در نتیجه قصد داریم تا شما را با چند مورد از سوغاتی های این شهر آشنا نماییم تا در صورت سفر با تور دبی بتوانید یادگاری های زیبایی را برای عزیزان خود تهیه نمایید.

  1. از شاخصه های شهر دبی، برج خلیفه است، که مجسمه این برج در سایز و اندازه های متفاوت، از سوغاتی های مرسوم این شهر می باشد.
  2. پارچه و لباس با عکس و طرح هایی از شهر دبی از دیگر سوغاتی هایی می باشد که در صورت سفر با تور دبی می توان تهیه نمود.
  3. از پرطرفدار ترین سوغاتی ها می توان به خرمای بتیل اشاره کرد که طعم فوق العاده آن باعث شده تا با وجود قیمت بالایی که دارد باز هم از پرفروش ترین سوغاتی های دبی باشد و این خرما با آجیل های مختلف پر می شود که باعث شده تا طعمی متفاوت داشته باشد.
  4. عطر و ادکلن های عربی رایحه ای متفاوت دارند که معمولا سلیقه خاصی را می طلبند.
  5. از سوغاتی های با ارزش دبی می توان به خرید طلا اشاره کرد. در این شهر طلا فروشی های بسیاری وجود دارد که در صورت سفر با تور لوکس دوبی می توانید از آن ها دیدن کرده و طلای مناسب خود را خریداری نمایید.

دیگر سوغاتی های دبی شامل: تابلو فرش های دستباف، خنجر های طرح دار، ادویه های عربی و ... می باشد.

جاذبه های گردشگری دبی

قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری دبی آشنا کنیم تا قبل از سفر با تور دبی بتوانید آگاهی لازم با مکان های دیدنی دبی داشته باشید. با وجودی که دبی تنها چند دهه است که رونق گرفته و تبدیل به یک شهر توریستی شده است اما جاذبه های بسیاری برای گردشگران دارد. در ادامه درباره برخی از جاذبه های دبی توضیح خواهیم داد. مسجد جمیرا به دلیل معماری فوق العاده ای که دارد از محبوب ترین مکان های دیدنی دبی می باشد. جزیره نخل دبی که آوازه ی آن تقریبا به گوش همگان رسیده است علاوه بر جاذبه هایی که دارد، از جمله مکان های تفریحی نیز تلقی می شود. در این جزیره لوکس ترین رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و مراکز خرید ها و ... قرار گرفته اند.

بازدید از برج خلیفه در سفر با تور دبی

برج خلیفه یکی از شاخصه های شهر دبی می باشد. این برج که از مرتفع ترین ساختمان های جهان می باشد، از پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری دبی تلقی می شود. با تهیه بلیط می توانید وارد برج شده و از آن دیدن نمایید. با قرار گرفتن در طبقات فوقانی، می توانید تصویری بی نظیر و 360 درجه از شهر دبی را مشاهده نمایید. در صورت سفر با تور لحظه آخری دوبی دیدن از این برج به خصوص در شب را به شما توصیه می کنیم.

بازدید از موزه ی دبی در سفر با تور دبی

اگر مایل هستید تا اندکی مرور بر تاریخ داشته باشید می توانید به موزه ای که در قلعه ای به نام آل فهیدی قرار دارد بروید. این قلعه که به منظور حفظ و مراقبت از دبی ساخته شده است، امروزه به موزه ای پرطرفدار تبدیل گشته است. بلوک های مرجانی که دیوار های آن را تشکیل داده اند، جلوه ای خاص به این موزه داده است. این قلعه در دوره های مختلف نقش های متفاوتی داشته است که از این میان می توان به محل زندگی حاکم آن زمان و محل برگزاری جلسات مهم اشاره کرد. چنان چه با تور دبی به این شهر سفر کردید، بازدید از این موزه خالی از لطف نیست.

تفریحگاه های دبی

با سفر به همراه تور دبی قطعا در کنار خرید، بازدید از مناطق دیدنی و ... نیاز است تا اندکی نیز به تفریح بپردازید.

  1. آکواریوم دبی: آکواریومی در دل مرکز خرید دبی مال می باشد که طراحی آن به گونه ای متفاوت بوده و شما با بازدید از این آکواریوم می توانید بیش از 140 گونه از آبزیان را مشاهده کنید. از دیگر تفریح های مرتبط با این بخش می توان به غواصی در فضاهایی شیشه ای و یا سوار شدن بر قایق های شیشه ای اشاره نمود.

  2. سافاری: در صورت سفر با تور دبی حتما تجربه ی لذت بخشی با سافاری دبی کسب خواهید کرد. سافاری مجموعه ای است که شامل آفرود سواری، شتر سواری، قدم زدن بر روی شن های داغ و ... می باشد که همگی در دل صحرای دبی صورت می گیرد.
  3. شهربازی آی ام جی ورد: یکی از مهیج ترین مکان های تفریحی که در طی سفر با تور دبی می توانید از آن لذت ببرید، شهربازی سرپوشیده این شهر می باشد که از بزرگترین شهربازی های دنیا محسوب می شود. تمامی بازی های هیجان انگیز، ترسناک و ماجراجویانه را در این شهربازی تجربه خواهید کرد. در این مکان فروشگاه ها و رستوران های بسیاری نیز موجود می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مدت زمان بیشتری را در این شهربازی مانده و لذت ببرید.

هتل های دبی

از مهم ترین بخش های سفر با تور دبی، انتخاب محل اقامتی مناسب می باشد. از ویژگی های یک محل اقامت مناسب، علاوه بر امکانات و تجهیزات خوب، کیفیت در سرویس دهی نیز می باشد که باید به موقعیت جغرافیایی قرارگیری هتل نیز اشاره کرد. برای مثال هتل شما اگر به مرکز شهر نزدیک تر باشد قطعا راحت تر می توانید به مرکز خرید ها و دیگر بخش های شهر دسترسی پیدا نمایید. در ادامه شما را با تعدادی از هتل های دبی آشنا خواهیم کرد:

  1. برج عرب: این برج از مجهز ترین و مرتفع ترین هتل ها در کل دنیا می باشد این هتل هفت ستاره معماری فوق العاده و متفاوتی دارد که به شکل بادبان کشتی می باشد.
  2. رکسوس پریمیوم: این هتل در قلب شهر قرار گرفته است و دارای معماری کاملا مدرن می باشد و از لوکس ترین هتل های دبی به شمار می آید.
  3. هتل ال خلیج پالیس
  4. هتل آل ماها
  5. و ...

تر لوکس دبی

هر ساله افراد بسیاری با تور دبی به این شهر سفر می کنند که به منظور میزبانی هر چه بیشتر و بهتر هتل های بسیاری ساخته شده است که ما تنها به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم.

گلفام سفر در تمامی مراحل سفر در خدمت شما مسافرین محترم است.



:: برچسب‌ها: تور دبی, تور ارزان دبی, تور لحظه اخری دبی, تور دبی نوروزی, تور لوکس دبی, قیمت تور دبی, ویزای دبی, اب و هوای دبی, راهنمای سفر به دبی, هزینه های سفر به دبی, هزینه های زندگی در دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بهشت استوایی کجاست ؟

مالدیو؛ بهشت روی زمین

مالدیو بهشت روی زمین، یکی از رویایی ترین مجمع الجزایر در نزدیکی اقیانوس آرام است که حتی لقب بهشت استوایی را کسب کرده است. تور مالدیو را عموما برای ماه عسل و یا سفرهای لوکس از طریق سایت گلفام سفر رزرو می نمایند  که با ماسه های سفید و سواحل شنی سفید سفری فراموش نشدنی برای شما رقم می زند. مالدیو مجمع الجزایری از 1192 جزیره در اقیانوس هند است که ماله پایتخت آن است. مالدیو آرام ترین نقطه ی کره ی زمین محسوب می شود با وجود شور هیجانی که در ساحل بعضی از این جزایر برپاست، آرامش آبی اقیانوس بر تمام این ها چیره می شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بهشت روی زمین یا همان کشور مالدیو سفر کنیم و آن را بیشتر بشناسیم.

قیمت تور مالدیو

مالدیو کجاست؟

کشور کوچک مالدیو، همسایه هند و سریلانکا از جزایر کوچکی تشکیل شده است. دریاچه های فیروزه ای رنگ و زلال و کم عمق، سواحلی با شن های سفید، قایق سواری با قایق های کوچک و بزرگ تفریحی، هواپیماهای دریای، ورزش های آبی، کاخ ریاست جمهوری و موزه ملی و بازارهای محلی همه و همه از جذابیت های این کشور کوچک هستند. توسعه و رونق صنعت توریسم تحولات اقتصادی بسیاری را با خود به همراه داشتند. پایتخت کشور مالدیو، شهر «ماله» می باشد که به معروف ترین جزیره مالدیو می باشد و با ۱۵۰ هزار نفر شهروند، یکی از کم جمعیت ترین پایتخت های دنیا به حساب می آید.

 

اطلاعات کلی جزیره مالدیو

مالدیو جزیره ای در اقیانوس هند واقع در جنوب غربی هند می باشد. کشور مالدیو کوچکترین کشور در قاره آسیا می باشد. کمترین فاصله ای که مالدیو تا کرانه های هند دارد 600 کیلومتر است. مساحت خشکی های مجمع الجزایر 1192 جزیره مرجانیِ مالدیو برابر با 298 کیلومتر مربع است. از این بین 200 عدد از جزیره ها مسکونی بوده که 88 جزیره دارای اقامتگاه های گردشگری هستند. زبان رسمی کشور مالدیو زبان دیوهی و واحد پول روفیه است.

رزرو آنلاین تور مالدیو

آب و هوای جزیره مالدیو

با نزدیکی جزیره مالدیو به اقیانوس هند، آب و هوای مالدیو گرم استوایی است و دو فصل بارانی دارد. در مجموع مالدیو مقصد مناسب گردشگران علاقه مند به تفریحات آبی و ساحلی می باشد.

 

استان های مالدیو

  • استان ماتی اوتوروشامل آب‌سنگ ها الیف، آب‌سنگ ها دالو و آب‌سنگ شاویانی
  • ‏استان اوتوروشامل آب‌سنگ نونو، آب‌سنگ را، آب‌سنگ با و آب‌سنگ لاویانی
  • ‏استان مدو اوتوروشامل آب‌سنگ کافو، آب‌سنگ الیفو الیفو، آب‌سنگ الیفو دالو و آب‌سنگ واوو
  • استان مدوشامل آب‌سنگ میمو، آب‌سنگ فافو و آب‌سنگ دالو
  • ‏استان مدو دکونوشامل آب‌سنگ تا و آب‌سنگ لامو
  • استان ماتی دکونو: شامل آب‌سنگ گافو الیفو و آب‌سنگ گافو دالو
  • ‏استان دکونوشامل آب‌سنگ گناویانی و شهر آدو

 

دسترسی به مالدیو

برای سفر به مالدیو شما می توانید از خرید بلیط هواپیما  و پرواز به فرودگاه بین المللی شهر ماله، پایتخت مالدیو، بروید. طول پرواز از تهران تا ماله حدود 6 ساعت می باشد. ساعت ماله حدود 1.5 ساعت جلوتر از تهران می باشد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

هزینه حمل و نقل در مالدیو

 هزینه تاکسی در مالدیو با ورود 25 روفیه و به ازای هر کیلومتر 40 روفیه به مبلغ اضافه می شود. به طور میانگین یک تاکسی سواری برای شما 100 روفیه تمام می شود. خرید بلیط تک سفره اتوبوس در مالدیو 10 روفیه هزینه دارد.

جاذبه های توریستی مالدیو

برخی از جزایر تور مالدیو مختص گردشگری هستند. در این جزایر هتل‌هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندان آن از مهاجران کشورهای همسایه هستند. گردشگران مستقیماّ از فرودگاه بین‌المللی ماله به این جزایر می‌آیند. مردم عادی مالدیو، ارتباط چندانی با گردشگران خارجی ندارند. نام ماله از کلمه «ماهالای» گرفته شده که در زبان سانسکریت به معنای «خانه بزرگ» است و به طور کلی در این زبان این کلمه اشاره به قصر پادشاه دارد. این شهر مرکز همه فعالیت‌های تجاری است که از چهار بخش: هنویرو ، گالولهو ، مافانو و ماچانگولی تشکیل شده‌است. مسجد جامع ، موزه ملی ، مقر مولی آگ ، مسجد قدیمی و بازار ماهی از نقاط دیدنی شهر ماله می‌باشند.

  1. غواصی و اسنورکلینگ

اهمیت غواصی در مالدیو به قدری زیاد است که حتی نخست وزیر این کشور از هیات دولت خواسته است تا غواصی یاد بگیرند. به ‏دلیل قرار گرفتن این کشور در یکی از بکر ترین مکان های اقیانوس هند، یکی از بهترین مکان های دیدنی و بکر برای رزرو آنلاین هتل و گذراندن تعطیلات و استفاده از تفریحات آبی و زیر آبی، ‏جزایر زیبای این کشور می باشد.

  1. صخره های مرجانی / Banana Reef

در میان آب سنگ ماله ی شمالی، مقصد محبوب غواصان و شناگران برای تماشای صخره های مرجانی مرسوم به صخره موز لذت می باشد. این مکان ایده آب غواصان مبتدی و حرفه ای است. غارها، صخره های تاقی شکل و مرجان های نرم دارند. در مرکز این صخره، یک صخره‌ی تاقی شکل بزرگ وجود دارد که بر اثر جریان‌های اقیانوس تشکیل شده است. در این محدوده، انواع آبزیان زیبا و رنگارنگ زندگی می کنند. صخره‌ی مرجانی، یک منطقه‌ی محافظت ‌شده‌ی دریایی است.

  1. بندرگاه آتول / Atoll

به علت موقعیت جغرافیایی خاص مالدیو و راه های خشکی محدود به این جزیره، برای گشت و گذار موظفید از قایق و کشتی استفاده کنید. در بندرگاه آتول می توانید کشتی و قایق تفریحی شوار شوید و در اطراف مالدیو گردش کنید. همچنین مکانی مناسب غواصی است.

  1. موزه ملی مالدیو

موزه ملی ماله در پارک سلطان واقع شده که مجموعه ای ارزشمند از اشیای قیمتی و عتیقه بیانگر تاریخ و فرهنگ این جزیره را در خود جای داده است. موزه ملی ماله در تاریخ 19 نوامبر 1952 افتتاح شد.

رزرو هتل مالدیو

  1. مسجد جامع مالدیو

یکی از جاذبه های تاریخی تور مالدیو بازدید از مسجد السلطان بزرگ ترین مسجد کشور مالدیو است که در پایتخت آن بنا نهاده شده است. سال ساخت آن به 1656 میلادی بازمی‌گردد. این مسجد شامل یک مرکز اسلامی‌بزرگ نیز هست و نزدیک 5000 نفر می‌توانند در آن همزمان نماز بخوانند. گلدسته های طلایی و زیبای این مسجد بر زیبایی های شهر ماله افزوده است. بسیاری از قهرمانان و افراد معروف و شخصیت های تاثیرگذار مالدیو در این مسجد دفن شده اند.

 

  1. ریزورت های مالدیو

برخی از خاص ترین هتل ها و ریزورت های دنیا در مالدیو واقع شده اند. هتل هایی که دسترسی خاصی دارند؛ به صورتی که از هواپیما در فرودگاه پیاده می شوید و برای رسیدن به این ریزورت ها که هر کدام در جزیره ای مختص خود واقع شده اند باید از طریق قایق های تندرو یا هواپیماهای آبی اقدام کنید. اکثر هتل های لوکس مالدیو تعداد 4 الی 5 ستاره داشته و لوکس هستند. بسته به نوع خدمات و فاصله و نوع حمل و نقل، هزینه ای جداگانه از شما دریافت می کنند.

 

 



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جاذبه های تور آنتالیا

سفر با تور آنتالیا لذت بسیار زیادی دارد چرا که اینگونه تورهای مسافرتی سفر را برای گردشگران راحت تر می کنند. در سفر با تورهای مسافرتی و گردشگری آنتالیا تنها می توانید از اماکن دیدنی و تاریخی این شهر دیدن کنید. یکی از آنها غار کارائین می باشد. در کنار این مکان دیدنی می‌توانید از موزه تاریخی ایتالیا نیز دیدن نمایید. در سفر با تور می توانید به مراکز خرید مدرن و سنتی آنتالیا نیز مراجعه کرده و بهترین محصولات از برندهای شناخته شده را خریداری نمایید. در این شهر  رزرو هتل آنتالیا با قیمت‌های بالا, متوسط و پایین وجود دارد که در زمان رزرو تور آنتالیا می توانید به آنها توجه کنید. برای خوردن غذاهای ترکی رستوران های متعددی در سطح شهر وجود دارند که می توان به رستوران سراسر اشاره نمود.

جاذبه های تور انتالیا

سفر به دیدنی ترین مکان دنیا با تور آنتالیا

کشور ترکیه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و توریستی در دنیا محسوب می‌شود چرا که شهرهای بسیار زیبا و دیدنی را در خود جای داده است که یکی از آنها آنتالیا می باشد. اگر قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید توصیه می‌کنیم که از طریق رزرو تور آنتالیا اقدامات لازم را به انجام برسانید چرا که سفر کردن با این گونه از تورهای مسافرتی بدون هیچگونه کم و کاستی می‌تواند سفر را برای شما هیجان انگیز تر نماید. جالب است بدانید یکی از اماکن دیدنی در دنیا شهر آنتالیا شناخته می‌شود و این طبق گفته ابن بطوطه می‌باشد.

 از مهمترین مکان های دیدنی در شهر آنتالیا می‌توان به غار کارائین اشاره نمود هر چند مکان های تاریخی متعددی در آنتالیا به چشم می‌خورند که می‌توانند برای بسیاری از توریست جالب توجه باشند. اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در رابطه با این شهر زیبا و خوش آب و هوا کسب کنید می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. این نکته را فراموش نکنید که سفر کردن با تور تفریحی آنتالیا از مزیت‌های بسیاری برخوردار است که در ادامه به این موضوع نیز اشاره ای خواهیم داشت.

 تور آنتالیا 

 سفر با تور آنتالیا از مزیت‌های بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال با رزرو این تور تفریحی می توانید خرید بلیط رفت و برگشت را نیز به کارشناسان و کارمندان آژانس مربوطه بسپارید چرا که از مهمترین خدمات تورهای تفریحی و گردشگری رزرو بلیط های مسافرتی به مقصد می باشد. پس از خرید بلیط آنتالیا و آغاز سفر می بایست در فرودگاه بین المللی آنتالیا پرواز شما بنشیند. این نکته را در ابتدا یادآور شویم که طبق قوانین کشور ترکیه پروازهای ایرانی نمی توانند در فرودگاه بین‌المللی شهر آنتالیا فرود آیند. در رابطه با این فرودگاه می توان اطلاعات مهمی را عنوان نمود.

 این فرودگاه در شرق شهر آنتالیا واقع شده و در فاصله ۱۰ کیلومتری آن می‌باشد از ترین ویژگی های این فرودگاه می توان به امکان پرواز به صورت به صورت معمولی و یا چارتری اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که افرادی که در این فرودگاه فرود می آیند میتوانند از تاکسی هایی که در اطراف آن به چشم می‌خورد برای رسیدن به هتل مورد نظر خود استفاده نمایند. این نکته را فراموش نکنید که در تور تفریحی آنتالیا تمامی تدابیر برای پرواز و فرود بسیار آسان در فرودگاه‌های مختلف آنتالیا در نظر گرفته شده که فرودگاه اسپارتا یکی از آنها محسوب می شود که شهر آنتالیا تا این مکان تنها سه ساعت فاصله دارد.

رزرو هتل آنتالیا

جاذبه های گردشگری تور آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا برنامه ای کامل تدارک دیده شده تا مسافران و گردشگران بتوانند از آثار تاریخی برجسته این شهری دیدن کنند. جالب است بدانید آنتالیا به دلیل وجود مکان های تاریخی و قدیمی شناخته شده می باشد که می توان به منار شیاردار و هیراپولیس اشاره کرد. همچنین موزه تاریخی نیز در آنتالیا به چشم می‌خورد که در آن مجسمه های بزرگ و همچنین تئاتر پرده را می توان مشاهده نمود.

 نکته مهم و قابل توجه این است که استخوان فک بابانوئل نیز در این مجموعه قرار گرفته است. از مهمترین مکان های توریستی, تفریحی و تاریخی در این شهر می‌توان به دروازه دریانوس اشاره نمود. این دروازه که سال ساخت آن به سال 130 می رسد توسط امپراتوری روم بنا شده است. این نکته را فراموش نکنید که مدت‌ها قبل این دروازه به عنوان درب ورودی آنتالیا محسوب می شد. البته در کنار این آثار می‌توان به آثار دیگری مانند اسپندوس, هیراپولیس و چند مورد دیگر اشاره نمود که در سفر با تور لوکس آنتالیا می توانید از آن ها دیدن کنید.

 

معرفی رستوران و کافه های آنتالیا 

در سفر با تور آنتالیا می توانید برنامه ای نیز برای خوردن غذاهای محلی ترکیه و دیگر غذاهای جهان داشته باشید. می توانید در سفر با این تور به رستوران ها و همچنین کافه های متعدد این شهر مراجعه کنید. کافه و رستوران های شهر آنتالیا به یک یا دو مورد ختم نمی شوند که می‌توان به مهمترین آنها با عنوان اسب دیوانه اشاره کرد که جزء رستوران های شناخته شده بین‌المللی محسوب می‌شود. شما عزیزان می توانید برنامه های ویژه و شاخصی مانند ساعت های شاد را نیز در این رستوران مشاهده کنید. غذاخوری سراسر نیز یکی دیگر از رستوران ها شناخته می شود که عمارت ۳۰۰ ساله آن را میزبانی می‌کند. 

معرفی مراکز خرید در سفر با آنتالیا

 در سفر با تور آنتالیا و یا هر تور مسافرتی دیگر مسافران و گردشگران می‌توانند برای خرید خود نیز برنامه مشخصی داشته باشند. آنتالیا دارای مراکز خرید متعددی است هر چند که تعداد آنها به مراکز خرید شهر استانبول کشور ترکیه نمی رسد. اگر بخواهیم از مراکز قدیمی, مدرن یا سنتی این شهر اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم می بایست به نام بازار اورینت اشاره کنیم. این بازار از جمله مراکز فروش فرش است که برای خرید فرش های گلیم و قالی می توانید به آن مراجعه کنید.

 منطقه دو سی مالتی نیز یکی دیگر از مراکزی است که در آن می توانید فروشگاه ها و مراکز بزرگ خرید را مشاهده کنید و هر آنچه نیاز دارید از آنها خریداری نمایید. البته بازار قدیمی آنتالیا نیز شناخته شده می باشد که می توانید با مراجعه به میدان ساعت که این بازار رو به روی آن است خرید خود را به انجام برسانید. در آنتالیا مراکز خرید مارک مختلفی نیز مشاهده می‌شوند. پاساژ میگروس اوزدیلک پارک و چند مورد دیگر جزء این مراکز شناخته می شوند.

تورارزان آنتالیا

معرفی بهترین هتل های آنتالیا 

در سفر با تور آنتالیا می بایستی برای اقامت مسافران و گردشگران اقدام به رزرو آنلاین هتل نمایید. جالب است بدانید آنتالیا به عنوان مهد هتل های لوکس و مدرن کشور ترکیه شناخته می‌شود که با ورود به این شهر متوجه آسمان خراش هایی با این عنوان خواهید شد.

 اگر بخواهیم از هتل‌های شناخته شده این شهر چند مورد را عنوان کنیم می‌توانیم به دِلفین دیوا پریمیر اشاره‌ای داشته باشیم. دلفین پالاس نیز یکی دیگر از هتل‌های لوکس آنتالیا محسوب می‌شود. پودینگ مارینا رزیدنس به همراه هتل آی سی هتل رزیدنس نیز جزء هتل های مدرن و چند ستاره آنتالیا به شمار می روند. هرچند هتلها و اقامتگاههای ارزان نیز در این شهر وجود دارند که می توان به لیبرتی هتل لارا اشاره نمود.

 

 

  



:: برچسب‌ها: قیمت تور آنتالیا, تور لحظه آخری آنتالیا,تور آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از شهرهای پر گردشگر دنیا است. در سفر با تور بانکوک می توانید از مکان های دیدنی این شهر دیدن کنید و خاطرات بسیار خوشی را در ذهن خود ثبت نمایید. از طریق سایت گلفام سفر می توانید انواع تور بانکوک را با شرایط و قیمت های مختلف رزرو نمایید.

قیمت تور بانکوک

برای هر مسافر و گردشگری هزینه سفر یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که پیش از سفر خود به آن دقت می کند. انتخاب تور بانکوک توسط مسافران نیز بستگی به قیمت این تور دارد. سایت هایی که فروش تور بانکوک را انجام می دهند، روزانه انواع تور با قیمت های مختلف را ارائه می کنند. به کمک سایت گلفام سفر مسافران می توانت. انواع تور بانکوک را با قیمت های مختلف مشاهده کرده سپس یکی از این تورها را برای سفر خود انتخاب کنند. در این سایت انواع تورها با توجه به خدمات و امکانات که برای مسافران در نظر گرفته اند، دارای قیمت های گوناگونی هستند. مسافران ابن امکان را خواهند داشت که بررسی های لازم روی تورها و قیمت های آنها را انجام دهند سپس متناسب با شرایط خود یکی از این تورها را جهت سفر خود انتخاب نمایند.

تور ارزان بانکوک

به طور کلی قیمت تور بانکوک را بر اساس مواردی مانند بلیط هواپیما بانکوک، هزینه هتل محل اقامت، مدت زمان سفر، کلاس پروازی و نوع ایرلاینی که پرواز به سوی بانکوک با آن انجام می شود، تعیین می گردد. اگر قصد دارید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، می توانید پس از مراجعه به سایت گلفام سفر بلیط های پروازی ارزان قیمت به این شهر را پیدا کنید و سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید. ممکن است بسیاری از مسافران تصور خوبی نسبت به تورهای ارزان قیمت بانکوک نداشته باشند اما همیشه اینگونه نیست که در تورهای ارزان قیمت امکانات و کیفیت پایینی برای مسافران در نظر گرفته شود.

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.

از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

رزرو آنلاین هتل بانکوک

چون بانکوک شهری است که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد، سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. در شهر بانکوک هتل های بسیار زیادی جهت اقامت این مسافران ساخته شده است. با سفر در تور بانکوک شما می توانید طبق بودجه سفر خود در یکی از این هتل ها اقامت داشته باشید. برخی از این هتل هایی که در شهر بانکوک هستند چند ستاره و برخی دیگر هاستل های ارزان قیمت هستند. هتل های چند ستاره ای که در شهر بانکوک هستند با توجه به امکانات و خدماتی که دارند، معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

اگر به دنبال سفر ارزان تر در تور لحظه آخری بانکوک هستید، می توانید اقامتگاه ها و هاستل های این شهر را برای سفر خود رزرو کنید. جهت رزرو آنلاین هتل بانکوک به شیوه اینترنتی می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که از طریق آن می توان علاوه بر رزرو تور برای رزرو کردن هتل های این شهر نیز اقدام کرد. پس از وارد شدن به این سایت لیستی از هتل ها با خدمات و امکاناتی که دارند به همراه قیمت آن ها به شما نشان داده می شوند. شما متناسب با شرایط سفر خود می توانید هر یک از این هتل ها را برای اقامت خود رزرو کنید.

بلیط هواپیما بانکوک

تهیه بلیط بانکوک اولین چیزی است که باید قبل از سفر به این شهر برای آن اقدام کرد. بدون شک اگر خرید خود را برای بلیط بانکوک به روزهای اوج سفر و ایامی که گردشگر پذیری زیاد باشد، واگذاری کنید خرید بلیط برای شما سخت خواهد شد. در ایامی که یفر له بانکوک زیاد می باشد و تعداد مسافران این تپر زیاد باشد بهتر است که نسبت به تهیه بلیط رفت و بلیط برگشت بانکوک اقدام کنید تا هنگام برگشت خود با مشکلی مواجه نشوید. آیا می دانید بلیط هواپیما بانکوک با چه قیمتی فروخته می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت قیمت بلیط هواپیما بانکوک همیشه ثابت نبوده و بستگی به موارد بسیار زیادی دارد.

معمولا آژانس های مسافرتی که این بلیط را ارائه می دهند با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، زمان سفر، نوع فرودگاه مقصد، نوع پرواز و ... قیمت های مختلفی را برای بلیط هواپیما بانکوک در نظر می گیرند. مسافران می توانند برای تهیه این بلیط پس از وارد شدن به سایت این بلیط را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در خرید اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک می توان این بلیط را فوری و خیلی راحت رزرو کرد. همچنین مسافران می توان در هر مکانی و هر ساعتی از شبانه روز این بلیط را برای سفر خود خریداری کنند. خرید آنلاین بلیط بانکوک این امکان را به مسافران می دهد که با مقایسه قیمت ها بلیط مناسب برای خود را بهتر پیدا کنند.

بلیط هواپیما بانکوک

هزینه های سفر با تور بانکوک

سفر به تایلند شامل هزینه های مختلفی می باشد. از جمله این هزینه هایی که لازم است انجام شود، هزینه ویزا، هزینه هتل، هزینه خورد و خوراک، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه حمل و نقل شهری می باشد.

تور لوکس و تور لحظه آخری بانکوک

سفر به بانکوک را می توان با تورهای مختلفی انجام داد. نوع توری که با آن سفر می کنید بستگی به انتخاب شما، شرایط زمانی و میزان بودجه شما برای سفر دارد. اگر از بابت بودجه سفر نگرانی ندارید با تور لوکس بانکوک که دارای امکانات بسیار زیاد است می توانید سفر کنید. در صورتی که می خواهید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، تور لحظه آخری که اندکی پیش از شروع سفر بلیط آن فروخته می شود، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری برای افرادی مناسب است که محدودیتی برای سفر ندارند و در هر زمانی آماده سفر با تور بانکوک هستند.



:: برچسب‌ها: تور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از شهرهای پر گردشگر دنیا است. در سفر با تور بانکوک می توانید از مکان های دیدنی این شهر دیدن کنید و خاطرات بسیار خوشی را در ذهن خود ثبت نمایید. از طریق سایت گلفام سفر می توانید انواع تور بانکوک را با شرایط و قیمت های مختلف رزرو نمایید.

قیمت تور بانکوک

برای هر مسافر و گردشگری هزینه سفر یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که پیش از سفر خود به آن دقت می کند. انتخاب تور بانکوک توسط مسافران نیز بستگی به قیمت این تور دارد. سایت هایی که فروش تور بانکوک را انجام می دهند، روزانه انواع تور با قیمت های مختلف را ارائه می کنند. به کمک سایت گلفام سفر مسافران می توانت. انواع تور بانکوک را با قیمت های مختلف مشاهده کرده سپس یکی از این تورها را برای سفر خود انتخاب کنند. در این سایت انواع تورها با توجه به خدمات و امکانات که برای مسافران در نظر گرفته اند، دارای قیمت های گوناگونی هستند. مسافران ابن امکان را خواهند داشت که بررسی های لازم روی تورها و قیمت های آنها را انجام دهند سپس متناسب با شرایط خود یکی از این تورها را جهت سفر خود انتخاب نمایند.

تور ارزان بانکوک

به طور کلی قیمت تور بانکوک را بر اساس مواردی مانند بلیط هواپیما بانکوک، هزینه هتل محل اقامت، مدت زمان سفر، کلاس پروازی و نوع ایرلاینی که پرواز به سوی بانکوک با آن انجام می شود، تعیین می گردد. اگر قصد دارید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، می توانید پس از مراجعه به سایت گلفام سفر بلیط های پروازی ارزان قیمت به این شهر را پیدا کنید و سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید. ممکن است بسیاری از مسافران تصور خوبی نسبت به تورهای ارزان قیمت بانکوک نداشته باشند اما همیشه اینگونه نیست که در تورهای ارزان قیمت امکانات و کیفیت پایینی برای مسافران در نظر گرفته شود.

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.

از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

رزرو آنلاین هتل بانکوک

چون بانکوک شهری است که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد، سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. در شهر بانکوک هتل های بسیار زیادی جهت اقامت این مسافران ساخته شده است. با سفر در تور بانکوک شما می توانید طبق بودجه سفر خود در یکی از این هتل ها اقامت داشته باشید. برخی از این هتل هایی که در شهر بانکوک هستند چند ستاره و برخی دیگر هاستل های ارزان قیمت هستند. هتل های چند ستاره ای که در شهر بانکوک هستند با توجه به امکانات و خدماتی که دارند، معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

اگر به دنبال سفر ارزان تر در تور لحظه آخری بانکوک هستید، می توانید اقامتگاه ها و هاستل های این شهر را برای سفر خود رزرو کنید. جهت رزرو آنلاین هتل بانکوک به شیوه اینترنتی می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که از طریق آن می توان علاوه بر رزرو تور برای رزرو کردن هتل های این شهر نیز اقدام کرد. پس از وارد شدن به این سایت لیستی از هتل ها با خدمات و امکاناتی که دارند به همراه قیمت آن ها به شما نشان داده می شوند. شما متناسب با شرایط سفر خود می توانید هر یک از این هتل ها را برای اقامت خود رزرو کنید.

بلیط هواپیما بانکوک

تهیه بلیط بانکوک اولین چیزی است که باید قبل از سفر به این شهر برای آن اقدام کرد. بدون شک اگر خرید خود را برای بلیط بانکوک به روزهای اوج سفر و ایامی که گردشگر پذیری زیاد باشد، واگذاری کنید خرید بلیط برای شما سخت خواهد شد. در ایامی که یفر له بانکوک زیاد می باشد و تعداد مسافران این تپر زیاد باشد بهتر است که نسبت به تهیه بلیط رفت و بلیط برگشت بانکوک اقدام کنید تا هنگام برگشت خود با مشکلی مواجه نشوید. آیا می دانید بلیط هواپیما بانکوک با چه قیمتی فروخته می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت قیمت بلیط هواپیما بانکوک همیشه ثابت نبوده و بستگی به موارد بسیار زیادی دارد.

معمولا آژانس های مسافرتی که این بلیط را ارائه می دهند با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، زمان سفر، نوع فرودگاه مقصد، نوع پرواز و ... قیمت های مختلفی را برای بلیط هواپیما بانکوک در نظر می گیرند. مسافران می توانند برای تهیه این بلیط پس از وارد شدن به سایت این بلیط را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در خرید اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک می توان این بلیط را فوری و خیلی راحت رزرو کرد. همچنین مسافران می توان در هر مکانی و هر ساعتی از شبانه روز این بلیط را برای سفر خود خریداری کنند. خرید آنلاین بلیط بانکوک این امکان را به مسافران می دهد که با مقایسه قیمت ها بلیط مناسب برای خود را بهتر پیدا کنند.

بلیط هواپیما بانکوک

هزینه های سفر با تور بانکوک

سفر به تایلند شامل هزینه های مختلفی می باشد. از جمله این هزینه هایی که لازم است انجام شود، هزینه ویزا، هزینه هتل، هزینه خورد و خوراک، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه حمل و نقل شهری می باشد.

تور لوکس و تور لحظه آخری بانکوک

سفر به بانکوک را می توان با تورهای مختلفی انجام داد. نوع توری که با آن سفر می کنید بستگی به انتخاب شما، شرایط زمانی و میزان بودجه شما برای سفر دارد. اگر از بابت بودجه سفر نگرانی ندارید با تور لوکس بانکوک که دارای امکانات بسیار زیاد است می توانید سفر کنید. در صورتی که می خواهید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، تور لحظه آخری که اندکی پیش از شروع سفر بلیط آن فروخته می شود، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری برای افرادی مناسب است که محدودیتی برای سفر ندارند و در هر زمانی آماده سفر با تور بانکوک هستند.



:: برچسب‌ها: تور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جاذبه های تور سنگاپور 

سنگاپور یکی از کشورهای جنوب شرقی قاره آسیا می باشد. این کشور با داشتن جاذبه های بسیار مقصد گردشگران و مسافران زیادی از گوشه و کنار دنیا می باشد. برای سفر به این کشور می توانید از طریق رزرو تور سنگاپور اقدام کنید. هزینه سفر به این کشور تقریبا بالا می باشد. سنگاپور دارای آب و هوای یکنواختی بوده و در آن بارندگی و میزان رطوبت بالا است. برای رزرو بلیط هواپیما سنگاپور و همچنین رزرو هتل سنگاپور این کشور برای مدت زمان اقامت خود می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کنید و تور سنگاپور را خیلی راحت به شیوه آنلاین رزرو کنید.

رزرو آنلاین بلیط سنگاپور

قیمت تور سنگاپور

مشابه دیگر تورهایی که برای مقاصد مختلف وجود دارد، قیمت تور سنگاپور نیز بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود. برخی از این عوامل که در قیمت تور سنگاپور نقش دارند، عبارتند از نوع ایرلاینی که قرار است سفر با آن انجام شود، تاریخ سفر، مدت زمان سفر، کلاس پروازی، نوع هتل محل اقامت و ...

بنابراین هزینه تور سنگاپور همیشه ثابت نیست. بسیاری از افراد می خواهند که سفر ارزان قیمتی داشته باشند. برای اینکه سفر به سنگاپور برای شما با هزینه کمتری انجام شود، رزرو کردن بلیط ارزان قیمت می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. لازم به ذکر است که همیشه بلیط ارزان قیمت به معنای بی کیفیت بودن نیست. بلیط های لحظه آخری و بلبط چارتری از جمله بلیط های ارزان قیمتی هستند که برای مقصد سنگاپور در نظر گرفته می شوند. سایت گلفام سفر یکی از مراکزی است که می توانید برای پیدا کردن تور سنگاپور به آن مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید قیمت انواع تورهایی که برای سنگاپور هستند را مشاهده کرده و مطابق با بودجه تعیین شده خود برای سفر یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

رزرو آنلاین هتل سنگاپور

مسافرانی که قصد دارند با تور به کشور سنگاپور سفر کنند یکی از دغدغه های اصلی که برای سفر خود خواهند داشت، پیدا کردن هتل مناسب برای اقامت خود است. در سنگاپور تنوع بسیاری از هتل های مختلف وجود دارد و مسافران می توانید برای مدت زمان اقامت خود مطابق با هزینه ای که برای سفر خود تعیین کرده اند، یکی از این هتل ها را رزرو نمایند. اگر می خواهید رزرو هتل سنگاپور را به راحتی ترتیب دهید، از طریق رزرواسیون آنلاین می توانید این کار را به سادگی انجام دهید. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که مسافران می توانند در سفر خود به سنگاپور با مراجعه به آن لیست هتل های مختلف این کشور را مشاهده کرده و یکی از آن ها را برای اقامت خود انتخاب نمایند. هزینه این هتل ها بستگی به موقعیت مکانی هتل، کلاس هتل و مدت زمان اقامت شما در هتل دارد. خدمات و امکانات هتل های این کشور بسیار متنوع می باشد.

خرید بلیط هواپیما

راهنمای سفر با تور سنگاپور

برای سفر با تور سنگاپور لازم است که با اطلاعات ضروری و نکات مهم درباره این کشور آشنا شوید. سنگاپور یک کشور گران قیمت است که در جنوب شرق آسیا قرار دارد. این کشور را می توان کوچک ترین کشوری نامید که در این بخش از آسیا واقع شده است. پارک های استوایی، باغ وحش زیبا، مراکز خرید متعدد، غذاهای وینی و هندی همگی از تفریحات و سرگرمی هایی هستند که در تور سنگاپور می توان از آن ها لذت کافی را برد. سنگاپور از نظر اختلاف ساعت با ایران ۴ ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. زبان رسمی مردم این کشور انگلیسی، ماندارین، تامیل مالایی است. واحد پول کشور سنگاپور دلار سنگاپور (SGD) بوده و فرودگاه بین المللی این کشور فرودگاه چانگی سنگاپور می باشد. از طریق سفر با تور سنگاپور می توانید سفر امن و راحتی داشته باشید و اطلاعات بیشتری در سفر خود کسب کنید. همچنین سفر با تور دارای این مزیت است که تور لیدر برای بازدید از مکان های دیدنی شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

 بلیط هواپیما سنگاپور

پیش از سفر به سنگاپور نیاز است که شما برای خرید بلیط هواپیما به مقصد یکی از فرودگاه های این کشور را رزرو نمایید. برای خرید و رزرو بلیط سنگاپور انواع مختلفی از بلیط ها برای این مقصد وجود دارند. از انواع مهم این بلیط ها می توان به بلیط سیستمی، بلیط چارتری، بلیط لحظه آخری و ... اشاره کرد. چون هریک از این بلیط ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند، مسافران طبق شرایطی که دارند می توانند هر کدام از این بلیط ها را رزرو کرده و سفر خود را با آن بلیط هواپیما و امکاناتی که دارد، انجام دهند. قیمت بلیط هواپیما سنگاپور بستگی به مواردی مانند شرکت هواپیمایی، نوع بلیط و ... دارد. یکی از روش های راحتی که از طریق آن می توانید بلیط هواپیما سنگاپور را تهیه کنید، شیوه خرید آنلاین است. شما با مراجعه به سایت گلفام سفر می توانید با زدن مبدا و مقصد سفر خود این بلیط را برای سفر خود رزرو کنید. امکان انتخاب بلیط هواپیما سنگاپور به صورت رفت و رفت و برگشتی برای مسافران وجود دارد. خرید آنلاین کمک می کند که شما این بلیط را خیلی فوری و به راحتی تهیه کنید.

رزرو هتل سنگاپور

هزینه سفر با تور سنگاپور

در سفر به سنگاپور یکی از موارد مهمی که برای مسافران وجود دارد، هزینه سفر می باشد. سنگاپور از جمله گران ترین کشورهای دنیا محسوب می شود. به طوری که در سال های پیش این شهر عنوان نخستین شهر گران دنیا را داشت. پس این کشور در مقایسه با شهر تهران یک کشور گران بوده و اختلاف هزینه بسیار با کشور ما دارد. مواردی مانند حمل و نقل، خرید، غذا و اقامت از جمله هزینه هایی هستند که در سفر با سنگاپور دارای ۸۰ تا ۱۴۰ درصد تفاوت سطح قیمت با کشور ما می باشد.

 

آب و هوای سنگاپور

در سفر با تور سنگاپور نیاز است که از وضعیت آب و هوایی این کشور اطلاع داشته باشید. این کشور چون دارای موقعیت جغرافیایی است که در کنار ساحل و آب می باشد، از آب و هوای ثابت و یکنواختی برخوردار می باشد. سنگاپور دارای رطوبت بالا و بارندگی زیادی است و در اکثر مواقع سال وضعیت آب و هوای این کشور به این گونه می باشد. دمای هوای این کشور بین ۲۵ تا ۳۱ درجه بوده و در ۴۰ درصد از روزهای سال این شهر دارای رعد و برق می باشد. رطوبت نسبی که در سنگاپور است بین ۷۰ تا ۸۰ درصد بوده و گرم ترین ماه سال در این کشور ماه آوریل و در ژانویه هوای این شهر بسیار خنک لست. همچنین مرطوب ترین ماه سال در این کشور ماه نوامبر می باشد.

 

تور لوکس و تور لحظه آخری سنگاپور

برای سفر با سنگاپور می توان تورهای مختلفی که به این مقصد می روند را رزرو کرد. هر کدام از این تورها دارای قیمتی بوده و در آن ها خدمات مختلفی برای مسافران در نظر گرفته می شود. مسافران طبق شرایط خود این امکان را دارند که هر کدام از این تورها را رزرو نمایند. تور لوکس سنگاپور دارای امکانات بسیار ویژه برای مسافران بوده و در آن خدمات بسیار خوبی در طول سفر به مسافران ارائه می شود. یکی دیگر از تورهایی که برای سنگاپور وجود دارد، تور لحظه آخری به این مقصد نی باشد. بلیط این تورها اندکی پیش از زمان سفر فروخته می شود و مسافران باید خیلی سریع برای خرید این بلیط اقدام کنند. بلیط  لحظه آخری سنگاپور معمولا دارای قیمت کمتری هستند. همچنین در این نوع تورها که از انواع تور چارتری محسوب می شوند، امکان کنسل کردن تور وجود ندارد. شما با رفتن در سایت گلفام سفر می توانید با هر یک از این تورها که تمایل دارید، به سنگاپور سفر کنید.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، گلفام سفر ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، تور سنگاپور، تور ارزان سنگاپور، تور لوکس سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بلیط هواپیما به ازمیر

ازمیر یکی از شهرهای معروف ترکیه و بعد از استانبول و آنکارا سومین شهر بزرگ بوده که در ساحل دریای اژه واقع شده است. ازمیر شهری تجاری، صنعتی و بندری است که به عنوان پایتخت منطقه اژه معروف است. نام قدیمی ازمیر (Smyrna) بود که در آتش سوزی حاصل از جنگ استقلال ترکیه در سال 1992 ویران شد. امروزه حدود 4 میلیون نفر جمعیت، یکی از مدرن ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. همچنین هتل ها، مراکز خرید، رستوران ها، بازارها و مکان های دیدنی و تفریحی تورازمیر، این شهر را به یکی از شهرهای توریست پذیر ترکیه بدل ساخته است. تاریخ سکونت در شهر ازمیر به 6500 سال پیش از میلاد باز می گردد. شهر باستانی افسوس نیز در جنوب شهر واقع شده است.
تو ازمیر

پرواز به ازمیر

مسافت پروازی بین تهران و ازمیر 2167 کیلومتر است. سریع ترین زمان پرواز مستقیم از ازمیر به تهران 1 ساعت و 37 دقیقه زمان می برود. هرچند که متوسط زمان پرواز از تهران به ازمیر حدود 3 ساعت و 15 دقیقه می باشد. 5 ایرلاین پرواز مستقیم در مسیر ازمیر-تهران ارائه می دهند.

چگونه به ازمیر سفر کنیم؟

بسته به شهر مبدا، روش هایی از قبیل هواپیما، قطار و اتوبوس برای دسترسی به ازمیر وجود دارند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر (Adnan Menderes Airport) در فاصله 18 کیلومتری جنوب مرکز ازمیر واقع شده است. پروازهای مستقیمی از شهرهای ایران به ازمیر وجود دارند که برای شما امکان سفر مستقیم به ازمیر را فراهم می کنند. البته اگر به شهرهای آنتالیا، استانبول یا آنکارا سفر کرده باشید نیز می توایند با پروازهای داخلی به ازمیر بروید. ایستگاه های قطار (Basmane) و (Alsancak) در ازمیر وجود دارند که می توانید با استفاده از سیستم ریلی ترکیه به آن ها دست یابید. همچنین ایستگاه اتوبوس ازمیر در شش کیلومتری شمال شرق این شهر قرار دارد که می توانید از شهرهای مختلف ترکیه به ازمیر بروید.

بلیط هواپیما ازمیر

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به ازمیر را انتخاب کنید و بلیط هواپیما به ازمیر را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.
بلیط هواپیما ازمیر

قیمت بلیط و میزان بار قابل حمل در پرواز به ازمیر

قیمت بلیط هواپیما ازمیر به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه ای تغییر می کند. مواردی مانند کلاس پروازی و شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیما بر روی قیمت بلیط تاثیر می گذارند. شرایط آب و هوایی بیش از تاثیر بر قیمت بلیط هواپیما بر میزان سفرها تاثیر بگذارد. همچنین قیمت بلیط ازمیر در فصل های مختلف تغییرات زیادی دارند و در فصل های لو سیزن (فصل های کم سفر) قیمت های بسیار ارزانتری برای آن ها در نظر گرفته می شود. به طور کلی مقدار بار مجاز در هر پرواز متقاوت است. بسته به ایرلاین مسافرتی، مسیر پروازی و کلاس پروازی، این میزان بین 20 تا 50 کیلوگرم متغیر است. البته میزان بار قابل حمل بر روی بلیط شما چاپ می شود و باید آن را در نظر داشته باشید. به طور مثال پرواز اطلس گلوبال به شما اجازه حمل 30 کیلوگرم بار برای هر بلیط می دهد.

بلیط چارتر یا سیستمی؟

بلیط چارتر به بلیط های هواپیمایی گفته می شوند که توسط یک آژانس یا دفتر خدمات مسافرتی برای بازه ای زمانی اجاره شده باشد. درحالی که بلیط سیستمی به بلیط های گفته می شود که خرید آن ها از آژانس گردشگری و خرید مستقیم از هواپیمایی فرقی ندارد، زیرا قیمت آن ها بر اساس مصوب خود شرکت هوایی می باشد. به همین دلیل شما با خرید بلیط چارتری می توانید بلیطی ارزان تر تهیه کنید. البته این نکته را در نظر بگیرید که بلیط سیستمی قابلیت کنسلی و استرداد داشته در حالی که بلیط های چارتری را در اکثر موارد نمی توانید کنسل کنید و یا با جریمه هایی بسیار سنگین امکان دارد.
بلیط هواپیما چارتر

فرودگاه عدنان مندرس ازمیر (Adnan Menderes Airport)

فرودگاه عدنان مندرس در 18 کیلومتری جنوب مرکز ازمیر قرار گرفته که نام آن به عدنان مِندرس، نخست وزیر سابق ترکیه مربوط می شود. این فرودگاه در سال 1987 به بهره برداری رسید. در سال 2006 ترمینال جدید پروازهای خارجی این فرودگاه افتتاح شد. بر اساس آمارها فرودگاه عدنان مندرس از لحاظ حجم مسافر در رده پنجم و از لحاظ حمل بار در رده چهارم کشور ترکیه قرار دارد.

مسیرهای پروازی از فرودگاه ازمیر

شما می توانید از فرودگاه ازمیر به مسیرهای: آدانا، آنکارا، آنتالیا، تور بدروم، دیاربکر، الازیغ، حاتای، استانبول، قونیه، ماردین، سامسون، ترابزون، آلبورگ، بارسلونا، بلفاست، برگامو، بیلبائو، بیلاند، بوردو، برست، کپنهاگ، سورک، دوبلین، لیون، مادرید، مارسی، نانتس، پال د مالورکا، پاریس، شانون، تل آویو، تولوز، منیز، ورونا، زاراگوزا، آمستردام، آتن، برلین، ارجان قبرس، فرانکورت، هانوور، لندن، مونستر، مونیخ، نورنبرگ، اسلو، استکهلم، اشتوتگارت، وین، زوریخ و تهران سفر کنید.

مسیرهای اصلی پرواز به ازمیر

پرواز چارتری ایرلاین اطلس گلوبال در فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فرود می آید. اطلس گلوبال، ترکیش ایرلانز، ایران ایر، هواپیمایی قشم، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی ماهان، پگاسوس ایرلاینز برخی از ایرلاین های محبوب مسیر ازمیر به تهران هستند. مسیرهای اصلی پرواز به ازمیر از شهر تهران بوده، اما امکان دارد به صورت مقطعی از برخی شهرهای بزرگ کشور نیز پرواز مستقیم به ازمیر وجود داشته باشد.

ترانسفر از فرودگاه عدنان به شهر ازمیر

پرواز به ازمیر به فرودگاه عدنان مندرس صورت می گیرید. برای رفتن به مرکز شهر علاوه بر استفاده از اتومبیل شخصی و تاکسی می توانید با استفاده از اتوبوس های واحد شهرداری اسهات (Eshot) ازمیر، خطوط اتوبوسرانی شرکت خدمات هوایی هاواش (Havas) و خطوط ریلی ایزبان (Izban) به شهر ازمیر دسترسی داشته باشید. همچنین اگر برای سفرتان از آژانس گردشگری تور تهیه کنید، هماهنگی های لازم برای ترانسفر رفت و برگشت شما توسط آژانس تقبل می شود.

قوانین و مقررات برای کنسلی و تغییر تاریخ

قوانین مربوط به تغییر تاریخ و کنسلی بلیط بر اساس بخشنامه های ارائه شده توسط خطوط هواپیمایی می باشند که در زمان رزرو بلیط در قسمت قوانین بلیط ذکر می شوند.

سایر خدمات مسافرتی ازمیر

با توجه به وجود سایت های متعدد شما می توانید به غیر از رزرو آنلاین بلیط هواپیما به ازمیر، هتل خود را از طریق سایت رزرو کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با شهر ازمیر، راهنمای سفر و مقالات معرفی متعددی در سایت های گردشگری موجود هستند.


:: برچسب‌ها: تور ازمیر , قیمت تور ازمیر , تور ازمیر ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

با جشن های ملی مالزی آشنا شوید

مالزی سرزمین فرهنگ و فستیوال هاست. مالزی در کنار پایتختی مدرن مملو از آسمان خراش ها و برج ها، طبیعتی زیبا، فرهنگی دوست داشتنی و غذاهای بی نظیر به شما ارائه می دهد. با وجود فرهنگ غنی و تنوع مذاهب در سرزمین سرزنده ی مالزی، فستیوال های بیشماری در طول سال در این کشور برگزار می شوند. شما می توانید با حضور در فستیوال و جشن های مالزی با فرهنگ و سنت های مالایی آشنا شوید. همچنین مراسم های مربوط به اسلام، مسیحیت، بودائیسم و هندوئیسم همگی در این کشور برگزار می شوند. جشنواره های مالزی معمولا به دو دسته ی فرهنگی و مذهبی تقسیم می شوند. جشنواره های مذهبی عبارتند از: سال نوی مسیحی، سال نوی چینی، دیپاوالی و حتی جشنواره هایی سنتی تر مانند برداشت سالانه و از این قبیل وجود دارند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در فستیوال های مالزی شرکت کنیم و با جشن های ملی در تور مالزی بیشتر آشنا شویم.

تور مالزی

  • جشن تایپوسام

شما میتوانید برنامه سفر خود را برای تور لوکس مالزی جوری برنامه ریزی کنید که با جشن تایپوسام همزمان باشد.
جشن تایپوسام (Thaipusam) فستیوالی مقدس در میان هندوهای تمیل (در جنوب هند) است که هر ساله در تاریخ 31 ژانویه به منظور قدردانی از خدای موروگان - خدای جنگ در باور هندوها - در غار باتو (Batu Cave) برگزار می شود. در تقویم ملی مالزی این جشن با نام «عید تایپوسام» ثبت شده و تعطیل رسمی است. جشن تایپوسام در اصل مربوط به هندوستان است. در این فستیوال می توانید شاهد سوراخ کردن های دردناک بدن و مراسم مذهبی باشید. جشن ها و فستیوال های هندی تایپوسام و دیوالی در کشورهای هند، مالزی و سنگاپور برگزار می شوند. جشن تایپوسام پرزرق و برق ترین مراسم تایپوسام در دنیاست.

جشن سال نوی چینی ها

جشن سال نوی چینی ها یکی از چندین جشن سال نو است که در مالزی برگزار می شود و بهترین زمان برای شرکت در تور مالزی است. در این مراسم در ماه فوریه خیابان های مالزی پر از رقص شیرها و اژدها شده و مردم با رقص و پایکوبی تلاش می کنند روح شیطان را بیرون کنند. جالب است بدانید در این فستیوال مردم در فروشگاه ها، خانه ها و حتی محل کارشان مشغول رقص هستند. همچنین اکثر مناطق شهر و مراکز خرید با فانوس های قرمز رنگ تزئین شده و بچه ها پاکت قرمز رنگ به دست می گیرند تا بزرگترها درون آن ها پول بگذارند، آن ها معتقدند این پول خوش شانسی می آورد. این جشنواره در طول 15 روز برگزار می شود.

  • جشن وساک

جشن وساک (Wesak) مختص بودایی های مالزی است، که در روز یکشنبه در زمان ماه کامل اجرا می شود. در مراسم وساک منظره دلنشینی از شمع و گل تا دوردست ها به چشم می خورد. جشن وساک مراسم و آداب مخصوص خود را دارد که برای گردشگران جذاب است. جشن وساک در طول ماه می در شهرها و معابد بودایی برگزار می شود.پس اگر قصد شرکت در جشن وساک رو دارید بلیط تور ارزان مالزی خود را برای ماه می رزرو کنید.

  • فستیوال دیپاوالی

فستیوال دیپاوالی (Deepavali) توسط هندوها برگزار می شود، به طوری که خانه هایشان را با چراغ ها تزئین می کنند تا نور بر تاریکی غلبه کند و شیطان را نابود کند. همچنین نقاشی های جالبی با برنج رنگارنگ از طرح های زیبا و رنگی می کشند. معمولا در این روز از افراد مسن تر خانواده هم دیدن می کنند و برای احترام، غذاهای لذیذ و خوشمزه هندی برای آن ها می برند.

برای خرید تور، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به سایت گلفام سفر مراجعه کنید.

فستیوال برداشت محصول کاماتان

فستیوال کاماتان (Kaamatan) در روز 30 و 31 ماه می در شهر صباح برگزار می شود و یکی از تجربه های جالب فرهنگ این سرزمین محسوب می شود. در این روز مردم به خانه های هم می روند و با غذا و نوشیدنی از هم پذیرایی می کنند و عده ای در خیابان ها مشغول جشن و پایکوبی هستند. رقص های این فستیوال برای گردشگران جالب و دیدنی می باشند.

  • روز ملی هاری مردکا مالزی

روز 31 آگوست برای وطن پرستی، وحدت و شادی مالایی ها با حضور همه نژادها و اعتقادات مختلف روز ملی مالزی (Hari Merdeka) جشن گرفته می شود. در روز ملی رهبران حکومتی و پادشاهان و ماموران کشور شرکت می کنند و از رژه های باشکوه خیابانی دیدن می کنند. در این روز شما می توانید در همه جای کشور پرچم مالزی را مشاهده کنید.گلفام سفر برگزار کننده تور ارزان مالزی میباشد و در تمامی مراحل با شما مسافرین محترم است.

  • فستیوال فانوس

قطعا با فستیوال فانوس (Lantern festival) چینی ها آشنایی دارید که البته به نام های فستیوال کیک ماه (Moon cake Festival) و جشنواره نیمه پاییز (Mid-autumn Festival) نیز شناخته می شود و هر ساله در تاریخ 15 آگوست در سراسر دنیا برگزار می شود. داستان فستیوال فانوس ریشه در فرهنگ باستانی چین دارد. شما می توانید به مدت دو ماه شاهد تزئینات زیبای فانوس در خیابان ها باشید و انواع طعم های کیک ماه را در فروشگاه های مالزی نوش جان کنید!

تور لوکس مالزی

  • جشنواره خرید مگاسل

جشنواره مگاسل مالزی (Malaysia Mega Sale) یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین فستیوال های مالزی است که 2 بار در سال برگزار می شود. در ماه جولای و آگوست شما می توانید در این جشنواره شرکت کنید و از حراج های 70% خرید کنید و با هزینه بسیارکم اجناس خوبی را تهیه کنید. همچنین مگاسل در تمام شهرهای مالزی برگزار می شود.

  • جشن گاوای دایاک

در جشن گاوای دایاک (Gawai Dayak) مردم محلی یعنی دایاک ها در روزهای اول و دوم ماه ژوئن هر سال با به تن کردن لباس های محلی یک رقص و آواز سنتی تمام عیار برای پایان فصل برداشت برنج برگزار می کنند. از جمله رسوم جشن دایاک کالزی می توان به رقص و آواز، جنگ خروس ها، نوشیدنی محلی تهیه شده از برنج (Tuak) و طبخ غذاهای خوشمزه اشاره کرد.

پیشنهاد ما برای شما شرکت در تور لحظه آخری مالزی در زمان جشن گاوای دایاک میباد.

  • جشن عید فطر

از آنجایی که جمعیت مسلمان زیادی در مالزی زندگی می کنند، عید فطر در پایان ماه رمضان برگزار می شود که از بزرگترین جشن های کشور و جزو تعطیلات رسمی محسوب می شوند. در عید فطر مردم غذاهای متنوع می پزند. ایام عید در مالزی به این صورت است که یک روز قبل و یک روز بعد از آن نیز تعطیل است و در کل جشن عید فطر سه روز به طول می انجامد.

  • جشن کریسمس

در تاریخ 22 تا 25 دسامبر هر سال هم به مناسبت جشن کریسمس در این کشور تعطیل رسمی است و جشن های مختلفی از جمله آتش بازی شب سال نو در این کشور با جمعیت مسیحیان بسیار کم برگزار می شود.



:: برچسب‌ها: تور مالزی, قیمت تور مالزی, رزرو آنلاین هتل مالزی, بلیط هواپیما مالزی, تور ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

ویتنام یکی از کشورهای تاریخی است که دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد. این کشور دارای دو بخش آب و هوایی معتدل و استوایی می باشد. جهت سفر با تور ویتنام می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید. در این سایت می توانید به راحتی رزرو هتل محل اقامت و همچنین رزرو بلیط هواپیما ویتنام را انجام دهید.

تور ویتنام

آب و هوای ویتنام

کشور ویتنام دارای دو منطقه آب و هوایی معتدل و استوایی می باشد. فصل بارانی یا مانسون تاثیر بسیار زیادی در آب و هوای این کشور دارد. روزهای آفتابی قابل توجهی نیز در ویتنام وجود دارد. در این کشور میزان بارش باران و رطوبت زیاد است و نواحی که به استوا نزدیک تر هستند و بخش های کوهستانی در ویتنام دارای آب و هوای معتدلی می باشند. میانگین دمای سالانه ویتنام حدود ۲۲ تا ۲۷ درجه سانتی گراد است. این کشور دو فصل مختلف دارد. از نوامبر تا آوریل فصل سرد در این کشور به طول می انجامد. ماه های مه تا اکتبر فصل گرم سال در ویتنام هستند. در جنوب ویتنام این اختلاف دما قابل توجه نمی باشد. در بخش های شمالی این کشور تفاوت دما را بیشتر می توان مشاهده کرد. اختلاف دما در این بخش حدود ۱۲ درجه سانتی گراد است.

راهنمای سفر به ویتنام

در کشور ویتنام مکان های طبیعی و دیدنی شگفت انگیزی وجود دارد که باعث شده گردشگران زیادی به این نقطه سفر کنند. غذاهای لذیذ، آداب و رسوم متفاوت، قلعه ها و پاگوداهای قدیمی موجب شده اند تا این کشور برای گردشگران بسیار محبوب باشد. معابد تاریخی، جزایر زیبا، معماری دیدنی، سواحل زیبا و مزارع پلکانی برنج از دیگر جذابیت هایی هستند که در سفر با تور لوکس ویتنام می توان از دیدن آنها لذت برد.

موزه های مختلف این کشور برای علاقه مندان به تاریخ مکان بسیار خوبی هستند. واحد پول در ویتنام دونگ (VND) است. زبان رسمی این کشور ویتنامی می باشد. از نظر اختلاف زمانی این کشور دو ساعت و نیم از کشور ما جلوتر می باشد. فرودگاه های بین المللی این کشور عبارتند از فرودگاه بین المللی دا نانگ، فرودگاه بین المللی کن دو، هوشی مین (شهر) فرودگاه سایگون و هانوی فرودگاه بین المللی نوا به

تور ارزان ویتنام

هزینه های سفر با تور ویتنام

سفر با تور ویتنام نیز مانند هر تور دیگری نیاز به پرداخت کردن هزینه های مختلف دارد. تهیه ویزای ویتنام اولین اقدام است که باید پیش از سفر انجام داد و این کار نیاز به صرف هزینه دارد. در تور ویتنام دیگر هزینه هایی که باید در نظر گرفت، عبارتند از: هزینه هتل محل اقامت، هزینه حمل و نقل در شهر، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه خوراک و مواد غذایی است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ویتنام

تهیه بلیط هواپیما ویتنام از جمله اقداماتی است که لازم است پیش از سفر به این مقصد انجام شود. شما برای اینکه سفر راحتی داشته باشید، بهتر است که برای سفر خود بلیط رفت و برگشت را رزرو کنید تا هنگام برگشتن به ایران مشکلی از بابت خرید بلیط نداشته باشید. معمولا در ایام اوج مسافرت ها امکان تهیه بلیط سخت می شود، پس بهتر است این کار را به روزهای آخر موکول نکنید. زمان سفر، فرودگاه مقصد، کلاس پروازی، نوع پرواز، تاریخ خرید بلیط، شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیما و میزان توقف هایی که در طول مسیر اتفاق می افتد از موارد مهمی هستند که روی قیمت نهایی بلیط هواپیما ویتنام تاثیر می گذارند. اگر می خواهید بلیط هواپیما ویتنام را به راحتی تهیه کنید، به جای خرید حضوری در آژانس های مسافرتی که موجب اتلاف وقت شما می شود و نیاز به هزینه های اضافی دارد، خرید اینترنتی بلیط هواپیما ویتنام گزینه بهتری خواهد بود. در خرید آنلاین بلیط هواپیما ویتنام شما در هر مکان و زمانی می توانید این بلیط را رزرو کنید. برای خرید راحت و فوری بلیط هواپیما ویتنام می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید.

رزرو آنلاین هتل در تور ویتنام

مسافرانی که می خواهند به ویتنام سفر کنند یکی از دغدغه های مهم آنها پیش از سفر پیدا کردن هتل مناسب برای مدت زمان اقامت خود در ویتنام می باشد. امروزه به کمک اینترنت به راحتی می توان رزرواسیون هتل مناسب برای اقامت در ویتنام را انجام داد. هتل های بسیار زیادی در ویتنام وجود دارد که ممکن است یافتن یک هتل مناسب در میان آنها برای مسافران سخت باشد. از طریق سایت گلفام سفر مسافران می توانند به راحتی شاهد هتل های ویتنام به همراه لیست قیمت های آنها و خدماتی که در آنها ارائه می شود، باشند. انتخاب هر هتلی بستگی به میزان بودجه مسافران خواهد داشت. معمولا قیمت هتل های ویتنام بستگی به خدمات و امکانات آن و دسترسی به نقاط مختلف و موقعیت مکانی آنها دارد. اگر در سفر خود دغدغه هزینه را ندارید، هتل های 5 ستاره ای که در ویتنام هستند، یک اقامت لوکس و بسیار خوب را به همراه امکانات زیاد به شما ارائه می دهند. هتل آپارتمان ها و هاستل هایی که در ویتنام هستند برای افرادی مناسب خواهند بود که به دنبال اقامت ارزانتر در این کشور هستند. پس از وارد شدن به سایت گلفام سفر شما می توانید با زدن مبدا و مقصد سفر خود شاهد لیست هتل ها در این کشور باشید و یک هتل مناسب را برای سفر خود رزرو کنید.

تور ارزان ویتنام

قیمت تور ویتنام

قیمت تور ویتنام از فاکتورهای مهمی است که هر مسافری پیش از سفر خود باید به آن توجه داشته باشد. انتخاب تور ویتنام بستگی بسیار زیادی به قیمت این تور دارد. مسافران این مقصد می توانند با وارد شدن در سایت شاهد انواع تورهای ویتنام با خدمات مختلف و قیمت های گوناگون باشند. هر مسافری پس از بررسی این تورها و قیمت های آنها می تواند یک تور مناسب برای سفر خود را انتخاب کند. در سایت گلفام سفر مسافران می توانند شاهد تورهای مختلف ویتنام باشند و یکی از این تورها را برای سفر خود انتخاب کنند. در تعیین قیمت یک تور ویتنام مواردی مانتد قیمت بلیط هواپیما ویتنام، مدت زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پرواری و شرکت ارائه دهنده تور دخیل هستند. برای کم کردن هزینه های سفر خود و تور ارزان قیمت ویتنام می توان بلیط های پروازی ارزانتر را انتخاب کرد. همچنین رزرو هتل های ارزان تر در مقصد می تواند کمک بسیار زیادی به کم کردن هزینه ها در سفر باشد. در برخی از سایت های ارائه دهنده تور ویتنام مانند سایت گلفام سفر در ایام خاصی این تور با قیمت کمتری عرضه می شود. شما با وارد شدن به این سایت و بررسی مرتب آن می توانید تورهای مختلف با امکانات متنوع آنها را از نظر قیمتی با هم مقایسه کنید و توری که برای شما مناسب باشد را انتخاب کنید.

تور لوکس و تور لحظه آخری ویتنام

تورهایی که به مقصد ویتنام سفر می کنند در انواع مختلفی به مسافران ارائه می شود. فرق این نوع تورها در میزان و نوع خدمات و امکاناتی است که به مسافران عرضه می شود. خدمات فرودگاهی، گشت شهری، ترانسفر، بیمه مسافرتی و رزرو هتل از جمله امکانات تور ارزان ویتنام می باشد. اگر می خواهید با تور لوکس ویتنام سفر کنید لازم است بدانید که قیمت این تور نسبت به دیگر تورهای ارائه دهنده بیشتر خواهد بود. تور لحظه آخری ویتنام از انواع تور است که در صورتی که برای سفر خود دارای محدودیت زمانی نیستید، گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری ویتنام چون در مدت کوتاهی قبل از شروع سفر به فروش می رسد، دارای قیمت ارزان تری نسبت به دیگر انواع تور ویتنام می باشد.



:: برچسب‌ها: تور ویتنام, قیمت تور ویتنام, تور لوکس ویتنام, رزرو آنلاین هتل ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

یکی از پرطرفدارترین مقاصدی که بین تعداد بیشماری از گردشگران شناخته شده است تور دوبی می باشد. زیرا این شهر از جمله لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای خاورمیانه بوده که بیشترین جاذبه های گردشگری و البته بازارهای تجاری را در خود جای داده است. همچنین دبی در بردارنده ی بهترین برندهای جواهر، پوشاک، بهترین هتل ها، رستوران ها و....می باشد.

تور دبی

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

آب و هوای دبی

به دلیل اینکه شهر دبی در کمربند بیابانی قرار گرفته است دارای آب و هوای گرمسیری می باشد. دبی هر ساله تابستان های گرم و مرطوبی را تجربه کرده که ۴۱ درجه میانگین دمای موجود در دبی گزارش شده است. به طور کلی می توان گفت دبی هیچگاه فصل سرد و یا خنک به خود ندیده است به همین دلیل گلفام سفر در تور ارزان دبی بهار بیشترین لذت را برای مسافران مهیا می سازد. معمولا برای اکثر مسافرین، دمای هوای دبی تا پایان خرداد ماه قابل تحمل می باشد اما در مرداد و شهریور ماه کمتر کسی می تواند در خیابان های شهر دبی گشت و گذاری عادی داشته باشد. عموما در تابستان دمای دبی بسیار گرم همراه با رطوبت است اما در فصل پاییز و زمستان دبی می تواند مطبوع ترین حالت خود را داشته باشد.

راهنمای سفر به دبی

دبی از جمله شهرهایی به شمار می رود که از لحاظ داشتن میراث فرهنگی و بناهای تاریخی جالب توجه و بسیار غنی است. این شهر به واسطه مراکز خرید بزرگ و متنوع همچنین برج های بلند و زیبا طی چندین سال اخیر به مهمترین مقاصد گردشگری و توریستی در جهان تبدیل شده است. بیشترین کسانی که قصد همراهی گلفام سفر در تور لحظه آخری دبی را دارند تمایل دارند بلندترین ساختمان دنیا یعنی برج خلیفه همچنین فواره دبی، گالری های زیبا و فوق العاده دبی، بازار طلای دیره، بازار ادویه، مسجد جمیرا و...را تماشا نمایند. این شهر به دلیل همسایگی نزدیکی که با کشور ایران دارد تا حدودی از نظر آداب و رسوم و سنن غذا خوردن به ایرانیان شباهت دارند. در کوتاهترین زمان ممکن بیشتر ایرلاین های داخلی روزانه پروازهای متعددی را از شهرهای مختلف ایران به شهر دبی خواهند داشت لذا گلفام سفر سعی کرده است بهترین شرایط سفر را برای مسافرین خود در تور دبی مهیا سازد.

بلیط هواپیما در تور دبی

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دوبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت گلفام سفر با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور لوکس دوبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت گلفام سفر بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست.

بلیط هواپیما دوبی

تور لحظه آخری دبی

از عوامل مهمی که سبب شده است تا در مسیر تور دبی عرضه ی تور لحظه آخری دبی صورت بگیرد وجود چارترها می باشد که همین مسئله سبب شده است تا گردشگران، مسافران و توریست ها استقبال زیادی از سایت گلفام سفر داشته باشند. زیرا این سایت معتبر و مشهور در بیشتر فصل های سال در مسیر دبی، تور لحظه آخری دبی را با کمترین قیمت و بیشترین امکانات رفاهی ارائه می نماید. از آنجایی که تور لحظه آخری دبی در ساعات پایانی نزدیک به پرواز عرضه می شوند هیچ گاه مسافران نمی توانند از قبل بلیط های لحظه آخری را رزرو نمایند و این نمونه بلیط ها تنها در تعداد محدودی با استقبال بی نظیری فروخته می شوند. از این رو همراه بودن با گلفام سفر می تواند این فرصت مناسب را برای شما مهیا سازد.

رزرو آنلاین هتل در دبی

به دلیل اینکه دبی شهری تجاری و توریستی است هتل ها، مهمان خانه ها و هاستل های فراوانی در سراسر شهر وجود دارد که انتخاب هر کدام از آنها می تواند بنا به سلیقه و بودجه فرد صورت گیرد. اما اگر تمایل دارید تا قبل از رزرو آنلاین هتل دبی با نمای هتل، خدمات و نحوه سرویس دهی هتل، تعداد اتاق ها ،نوع تخت ها، شرایط اقامت و.....آشنا شوید بهتر است به صورت اینترنتی با گلفام سفر همراه شوید تا طی ارائه دادن لیست کاملی از هتل های لوکس گرفته تا مهمان خانه های ساده در دبی همراه با نمایش دادن عکس هتل ها و عکس هر یک از اتاق ها شرایط را برای رزرو هتل مهیا سازد.

قیمت تور دبی

هزینه های سفر به تور دبی به عوامل مختلفی نظیر نوع بلیط رفت و برگشت پروازی، وعده های غذایی، رزرو هتل در درجه و سطوح متنوع، گشت شهری، خدمات ایرلاین، هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری، نوع خدمات و تشریفات فرودگاهی و...بستگی دارد. در برخی موارد تور لوکس دبی با انتخاب مجلل ترین هتل ها و در اختیار داشتن بهترین نوع کلاس پروازی در مشهورترین ایرلاین ها همراه با بهترین خدمات از طرف گلفام سفر ارائه می شود اما در بیشتر زمان های سال مسافرین تمایل دارند همراه با گلفام سفر توری را انتخاب نمایند که سفری ارزان به دبی را همراه خواهد داشت. گلفام سفر با ارائه دادن تور مسافرتی دبی متعهد است تا در ارزان ترین قیمت با عضویت در تور بدون مشارکت مسافر تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل، اخذ ویزای دبی ، صدور پاسپورت، بیمه مسافرتی، در اختیار گذاشتن یک لیدر فارسی زبانی که کاملا به زبان فارسی تسلط داشته باشد، گشت شهری ، ترانسفر، در برخی موارد ارائه دادن سیمکارت و...را انجام دهد. در شرایطی که مسافر هتل خاص و یا ایرلاین خاص و یا شرایط فوق العاده ای را در دبی درخواست نماید. گلفام سفر با افزودن هزینه های بالاتری خواسته مسافر را اجرا نموده و در طی سفر مسافر را همراهی خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور آسیا ، خرید بلیط هواپیما ، رزرو آنلاین تور ، گلفام سفر، تور دبی، تور ارزان دبی، ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

ارمنستان یکی از کشورهای بسیار زیبا است که میزبان گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف دنیا است. پایتخت ارمنستان شهر ایروان می باشد. جهت سفر به این کشور می توان از طریق تور ارمنستان اقدام کرد. این تور را می توانید در سایت گلفام سفر رزرو کنید. برای سفر به ارمنستان باید هزینه های هتل، هزینه ویزا، هزینه خورد و خوراک و هزینه حمل و نقل در شهر و بازدید از مکان های دیدنی را بپردازید. هر چند تور لحظه آخری ارمنستان با قیمت کمتری به فروش می رسد اما قیمت تور ارمنستان در هر شرایطی باز هم بستگی به نوع انتخاب شما دارد.

تور ارمنستان

آب و هوای ارمنستان

ارمنستان دارای آب و هوای متفاوتی می باشد. چون ارمنستان در قسمت نیمه گرمسیری و در بین گودال های مرکزی و کوه های قفقاز قرار دارد. ولی با این وجود فقط در قسمت جنوبی آن شاهد اب و هوای نیمه گرمسیری هستیم. این منطقه پوشیده از درختانی مانند لیمو، زیتون، پرتقال و درختان دیگر می باشد. در دیگر مناطق ارمنستان دارای آب و هوای قاره ای می باشد. تابستان های آن خشک و آفتابی است. تابستان در ارمنستان از ژوئن تا اواسط سپتامبر به طول می انجامد. در ارمنستان فصل زمستان بسیار سرد بوده و برف زیادی در آن می بارد. ارمنستان دارای زمستانی کوتاه است. فصل بهار در ارمنستان با وجود سرسبزی بسیار زیاد بهترین زمان برای سفر به این کشور می باشد. در فصل پاییز و زمستان دمای هوا در ارمنستان سرد و برقی بوده و شهر سفید پوش می شود.

راهنمای سفر با تور ارمنستان

ارمنستان کشوری زیبا و سرسبز است که سالانه میزبان گردشگران مختلفی می باشد. این کشور را باید اولین کشوری در جهان دانست که در آن دین مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود پذیرفت. در طول تاریخ این کشور بازدید از مکان های تاریخی مسیحیت و سفر کردن از جمله کارهای بسیار مهم بوده است. در سفر با تور ارمنستان می توان از نظاره مکان های طبیعی و کوهنوردی در کوه های آرارات لذت بسیار زیادی برد. طولانی ترین خط تله کابین دنیا در ارمنستان است که از میان کوه های عبور می کند. مردم ارمنستان بسیار مهربان و مهمان نواز هستند. واحد پول رسمی در ارمنستان درام می باشد. زبان رسمی مردم این کشور زبان ارمنی است و از زبان روسی نیز در این کشور به میزان زیاد استفاده می شود. پایتخت ارمنستان شهر ایروان است.

هزینه های سفر با تور ارمنستان

برای سفر با تور ارمنستان لازم است که هزینه های مختلفی را پرداخت کنید. اولین هزینه مربوط به ویزای ارمنستان می باشد. پس از آن شما باید در سفر خود به ارمنستان برای مدت زمان اقامت خود هزینه های هتل را پرداخت کنید. هزینه بازدید از مکان های تفریحی و دیدنی در ارمنستان، هزینه حمل و نقل و هزینه خورد و خوراک از دیگر هزینه های ضروری سفر شما می باشند.

بلیط هواپیما ارمنستان

قبل از سفر به ارمنستان لازم است که بلیط هواپیما ارمنستان را تهیه کنید. در روزهایی که اوج سفر باشد و تعداد گردشگران و مسافرانی که به این مقصد سفر می کنند زیاد باشد، معمولا امکان تهیه بلیط ارمنستان سخت تر می شود و ممکن است این بلیط گران تر فروخته شود. پس بهتر است در ایام خرید بلیط سفر خود را به روزهای آخر سفر موکل نکنید. همچنین برای مواقعی که تعداد مسافرانی که با تور ارمنستان سفر می کنند زیاد باشد، بهتر است که بلیط رفت و برگشت ارمنستان را تهیه کنید تا در سفر خود با مشکل برگشت مواجه نشوید. بلیط هواپیما ارمنستان نیز مطابق با مواردی مثل زمان سفر، فرودگاه مقصد، میزان توقف ها در مسیر، نوع پرواز و کلاس پروازی دارای قیمت های مختلفی می باشد.

جهت خرید بلیط هواپیما ارمنستان می توانید خیلی راحت به شیوه خرید آنلاین اقدام کنید. در خرید آنلاین این بلیط نیازی به حضور در آژانس های مسافرتی ندارید، پس می توانید بلیط سفر خود را خیلی راحت و سریع خریداری کنید. همچنین در این شیوه خرید شما در هر مکان و زمانی امکان رزرو بلیط ارمنستان را برای سفر خود دارید. خرید آنلاین بلیط ارمنستان موجب می شود که در هزینه و زمان شما صرفه جویی بیشتری صورت گیرد. در این نوع خرید شما امکان مقایسه قیمت های مختلف را دارید.

رزرو آنلاین هتل ارمنستان

ارمنستان کشوری با آثار تاریخی و دیدنی بسیار زیاد و جاذبه های گردشگری متنوع می باشد. هر ساله گردشگران زیادی از گوشه و کنار دنیا به این کشور سفر می کنند. به منظور اسکان بهتر گردشگران و مسافران هتل های متنوعی در ارمنستان ساخته شده است. این هتل ها از نظر امکانات و خدمات ارائه دهنده به مسافران متنوع هستند و هر مسافری می تواند با توجه به بودجه سفر خود یکی از این هتل ها را برای اقامت در ارمنستان انتخاب کند. هتل های پنج ستاره و بسیار لوکسی در ارمنستان وجود دارد، این هتل ها برای افرادی مناسب هستند که از بابت هزینه های سفر خود نگرانی ندارند.

تور لوکس ارمنستان

همچنین برای افرادی که به دنبال اقامت ارزان تر در ارمنستان هستند، هتل ها و هاستل های مناسب تر پیدا می شود. شما برای رزرو آنلاین هتل ارمنستان می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید و پس از مشاهده هتل های این مقصد به همراه امکانات و خدماتی که در آنها ارائه می شود، هتل متناسب با بودجه سفر خود را انتخاب کنید. رزرو آنلاین هتل کمک می کند شما با خیال آسوده ای سفر خود به ارمنستان را انجام دهید.

تور لوکس و تور لحظه آخری ارمنستان

تورهای متنوعی برای سفر به ارمنستان وجود دارد. هر مسافری بر اساس شرایط زمانی و میزان بودجه سفر خود یک نوع تور را انتخاب می کند. تورهای لوکس ارمنستان که دارای قیمت بالاتری هستند از امکانات متنوع تری برخوردار می باشند. برای افرادی که به دنبال سفر ارزان تر به ارمنستان هستند، تور های لحظه آخری گزینه بهتری هستند. این تورها چون اندکی پیش از شروع سفر به فروش می رسند دارای قیمت ارزان تری هستند. افرادی که محدودیت زمانی برای سفر خود ندارند، با تور لحظه آخری و ارزان تر می توانند سفر کنند.

قیمت تور ارمنستان

هر گردشگر و مسافری که می خواهد با تور ارمنستان سفر کند، اولین موضوعی را که بررسی می کند، قیمت تور ارمنستان می باشد. قیمت تور تأثیر بسیار مهمی روی انتخاب مسافران می گذارد. در سایت های ارائه دهنده تور ارمنستان انواع مختلف از تور این مقصد با قیمت های گوناگون درج می شود تا مسافران بتوانند پس از بررسی کامل تور مورد نظر خود را انتخاب کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت های ارائه دهنده تور ارمنستان است که مسافران پیش از سفر خود می توانند با مراجعه به این سایت به راحتی رزرو تور ارمنستان را انجام دهند.

در مورد اینکه چرا هر تور دارای قیمتی است باید گفت چون آژانس های ارائه دهنده تورهای مختلف، برای تور امکانات ویژه ای را در نظر می گیرند، لذا این تورها دارای قیمت های متنوعی هستند. قیمت گذاری تور ارمنستان با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، قیمت بلیط هواپیما ارمنستان، مدت زمان سفر با تور، نوع ایرلاین، زمان سفر و شرکت ارائه دهنده تور تعیین می گردد. در صورتی که می خواهید با تور ارمنستان سفر کنید و به دنبال راهی هستید که هزینه های سفر شما را کمتر کند، با تهیه بلیط ارزان قیمت ارمنستان می توانید سفر ارزان تری به ارمنستان داشته باشید. سایت گلفام سفر در برخی از ایام سال بلیط ارمنستان را با قیمت های مناسب تری عرضه می کند. شما با وارد شدن در این سایت پس از زدن گزینه های مبدا و مقصد می توانید شاهد تور ارمنستان با انواع و قیمت های مختلف باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تور های لحظه آخری و ارزان تور مالزی ، تور مسکو،تور ویتنام ،تور روسیه و ... به سایت گلفام سفر مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، گلفام سفر ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، تور ارمنستان، تور ارزان ارمنستان، تور لحظه آخری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر به کشور بلغارستان

آب و هوای چهار فصل این کشور ساحلی لذت تور بلغارستان را برای شما چندین برابر می کند. بلغارستان به دلیل قرار گرفتن در ساحل زیبای دریای سیاه، دارای سواحل چشم نواز و دل انگیزی است. به جرات می توان گفت یکی از دلایل مهم تعداد بالای گردشگران این کشور، سواحل زیبای آن می باشد کشور بلغارستان در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است. این کشور زیبا و تاریخی اروپایی به دلیل وجود جاذبه های گردشگری فراوان، هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.
تور بلغارستان

تور بلغارستان

قبل از سفر به بلغارستان خوب است راجع به مناطق دیدنی و تفریحی آنجا اطلاعات دقیقی کسب نمایید تا بتوانید از تور بلغارستان استفاده کافی و لازم را ببرید. بلغارستان ارزانترین کشور اروپایی برای سفر می باشد. پایتخت بلغارستان شهری زیبا و خوش آب و هوا به نام سوفیا است. جمعیت بلغارستان چیزی در حدود ۷۳۶۴۵۷۰ نفر می باشد. جالب است بدانید رشد منفی این کشور در جهان حرف اول را می زند. واحد پولشان لف یا lev است. تقریبا ۸۵ درصد جمعیت بلغارستان، بلغاری تبار و ۱۵درصد بقیه ترک و کولی می باشند. در صادرات اسانس رز در دنیا تک می باشند. همچنین در صادرات ماشین آلات، کفش، آهن، فولاد و پوشاک بسیار فعال می باشند که این مساله در رشد اقتصادی کشور بلغارستان حائز اهمیت است. اکثر مردم بلغارستان مسیحی هستند و فقط تعداد کمی مسلمان در این کشور، زندگی می کنند.

آب و هوای بلغارستان

کشور زیبای بلغارستان، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب است. بلغارستان در واقع کشوری، چهار فصل با هوای متعادل و مرطوب می باشد. به همین منظور تمام فصل های سال برای سفر مناسب است. تابستان های زیاد گرمی ندارد. همچنین زمستان های بسیار سرد و غیرقابل تحمل هم ندارد. بهترین فصل تور بلغارستان، اردیبهشت تا شهریور می باشد. در تابستان در طول روز حداکثر دما بین ۲5تا۳5 درجه سانتیگراد است. در طول شب در تابستان، دمای هوا خنک تر می باشد و دما بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است.
بلغارستان چون کشوری ساحلی است در ماه های خرداد و تیر، رطوبت به حداکثر میزان خود می رسد. در قسمت های جنوبی بلغارستان از سرمای هوا کاسته شده و دما گرمتر، و از رطوبت بالاتری برخوردار است. خوب است بدانید فصل پاییز در بلغارستان فصلی رویایی است با رنگهای متنوع طبیعت، که چشم های گردشگران را خیره می نماید. دمای هوا در فصل پاییز خنک و دلنواز می باشد. بسیاری از گردشگران فصل پاییز را برای گردش و پیاده روی کنار سواحل زیبای بلغارستان انتخاب می کنند.
رزرو تور بلغارستان

رزرو بلیط تور بلغارستان

برای تهیه بلیط تور بلغارستان و رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین، اولین کار اطلاع از وضعیت بلیط های پرواز بلغارستان، می باشد. تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بلغارستان را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع بلیط پروازتان را از نظر رفت و برگشت یا فقط بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید.
نتایج پرواز بلغارستان برای شما قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بلغارستان بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بلغارستان را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بلغارستان سفر پر خاطره ای را در ذهن خود ثبت نمایید. اگر به سایت گلفام سفر مراجعه کنید به اطلاعات راجع به رزرو بلیط هواپیمای بلغارستان دسترسی پیدا می کنید و سفری آرام و دل انگیزی را آغاز می کنید.

رزرو آنلاین هتل در تور بلغارستان

همیشه قبل از سفر سعی کنید هتل محل اقامت خود را رزرو نمایید تا در طول سفر بتوانید از حداکثر زمان خود نهایت استفاده را ببرید. شما می توانید برای رزرو هتل تور بلغارستان به صورت آنلاین عمل کنید. ابتدا روی کلمه جستجوی هتل کلیک کنید تا مشخصات کلی هتل ها، مثل تعداد ستاره که از یک ستاره تا پنج ستاره می باشد و امکانات هتل که به صورت عکس از نمای داخلی و خارجی هتل است برای شما ظاهر می شود. قیمت هتل ها به صورت صعودی از ارزانترین هتل ها تا گرانترین آنها برای شما نمایان می شود، سپس دکمه رزرو هتل را فعال کنید تا اطلاعات ریزتر هتل مورد نظر روی صفحه مانیتور برای شما به نمایش درآید. بعد از این مرحله مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل ، تعداد اتاق و تعداد مسافران را به درستی و کامل ثبت نمایید.
تور لحظه آخری بلغارستان

تور لحظه آخری بلغارستان

بعضی اوقات آژانس های گردشگری و دفاتر فروش بلیط پرواز به دلایل نامشخص در دقایق نزدیک به پرواز تعدادی بلیط فروخته نشده دارند. که در لحظات نزدیک به پرواز با قیمت ارزانتری به فروش می رسانند. اگر موفق به تهیه این نوع بلیط های پرواز به بلغارستان شوید مسلما تور بلغارستان با قیمت مناسب تری برای شما تمام می شود و هزینه سفر شما کاهش می یابد. ولی در این مواقع باید وسایل سفر شما از قبل آماده شده، هتل اقامت خود را رزرو کرده و کاری برای ادامه سفر باقی نمانده باشد تا با خیال راحت و آسوده تور بلغارستان را با هیجانی وصف ناپذیر شروع کنید و نهایت لذت را از این سفر هیجان انگیز ببرید. چنانچه مایلید از تور لحظه آخری استفاده کنید حتما به سایت گلفام سفر مراجعه کنید واز تورهای لحظه آخری با خبر شوید.

تور لوکس بلغارستان

اگر می خواهید تور لوکس بلغارستان و گران باشد باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید. و در انتخاب خدمات تور نظارت دقیق تری داشته باشید. مثلا در بخش رزرو بلیط هواپیما، کلاس پرواز مهم می باشد. هرچه نوع خدمات و کیفیت پرواز، بالاتر باشد قیمت بلیط پرواز هم گرانتر است. در قسمت رزرو هتل، هتل های ۵ ستاره با امکانات فول رزرو نمایید. خوب است بدانید در تور بلغارستان بعضی هتل ها در میان جنگل و کنار ساحل قرار گرفته اند که مسلما گرانترین هتل ها می باشند چون در بهترین مکان گردشگری قرار گرفته اند و مناظر طبیعی را می توان از پنجره های هتل مشاهده نمود. همچنین می توانید در انتخاب رستوران های شیک و مجلل و سرویس های گشت شهری هم بهترین آنها را انتخاب نمایید و سفر به بلغارستان را با یک دنیا هیجان و شوق به پایان برسانید.
قیمت تور بلغارستان

قیمت تور بلغارستان

قیمت تور به خدمات و امکانات آن بستگی دارد هرچه امکانات در سطح بالاتری باشند مسلما قیمت تور افزایش می یابد. البته لازم به ذکر است تور بلغارستان ارزانترین تور اروپایی می باشد. ولی خوب است بدانید اگر در انتخاب بلیط هواپیمای بلغارستان دقت نمایید و تمام جوانب آن را نسبت به هزینه های پرداختی خود در نظر بگیرید می توانید بلیط پرواز، با خدمات و امکانات در سطح بالا با قیمت مناسب خریداری کنید. این را هم بدانید در صد بالایی از هزینه سفر مربوط به انتخاب هتل اقامت شما می باشد.
در زمان رزرو هتل دقت کنید، خدمات و امکانات ارائه شده با قیمت هتل همخوانی داشته باشد تا بیهوده هزینه اضافه نپردازید. همچنین تعداد بازدید از مکان های تفریحی و تاریخی نیز در قیمت تور تاثیر دارد. انتخاب رستوران ها و غذاخوری های لوکس و معمولی نیز می تواند در قیمت تور موثر باشد. همینطور خدمات تور مانند، تور لیدر فارسی زبان، مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری، بیمه سفر، ارائه سیم کارت و ترانسفر فرودگاهی و .... روی قیمت تور تاثیر مستقیم دارند.


:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، گلفام سفر ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، تور بلغارستان، تور لوکس بلغارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر به کشور بلغارستان

آب و هوای چهار فصل این کشور ساحلی لذت تور بلغارستان را برای شما چندین برابر می کند. بلغارستان به دلیل قرار گرفتن در ساحل زیبای دریای سیاه، دارای سواحل چشم نواز و دل انگیزی است. به جرات می توان گفت یکی از دلایل مهم تعداد بالای گردشگران این کشور، سواحل زیبای آن می باشد کشور بلغارستان در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است. این کشور زیبا و تاریخی اروپایی به دلیل وجود جاذبه های گردشگری فراوان، هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.
تور بلغارستان

تور بلغارستان

قبل از سفر به بلغارستان خوب است راجع به مناطق دیدنی و تفریحی آنجا اطلاعات دقیقی کسب نمایید تا بتوانید از تور بلغارستان استفاده کافی و لازم را ببرید. بلغارستان ارزانترین کشور اروپایی برای سفر می باشد. پایتخت بلغارستان شهری زیبا و خوش آب و هوا به نام سوفیا است. جمعیت بلغارستان چیزی در حدود ۷۳۶۴۵۷۰ نفر می باشد. جالب است بدانید رشد منفی این کشور در جهان حرف اول را می زند. واحد پولشان لف یا lev است. تقریبا ۸۵ درصد جمعیت بلغارستان، بلغاری تبار و ۱۵درصد بقیه ترک و کولی می باشند. در صادرات اسانس رز در دنیا تک می باشند. همچنین در صادرات ماشین آلات، کفش، آهن، فولاد و پوشاک بسیار فعال می باشند که این مساله در رشد اقتصادی کشور بلغارستان حائز اهمیت است. اکثر مردم بلغارستان مسیحی هستند و فقط تعداد کمی مسلمان در این کشور، زندگی می کنند.

آب و هوای بلغارستان

کشور زیبای بلغارستان، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب است. بلغارستان در واقع کشوری، چهار فصل با هوای متعادل و مرطوب می باشد. به همین منظور تمام فصل های سال برای سفر مناسب است. تابستان های زیاد گرمی ندارد. همچنین زمستان های بسیار سرد و غیرقابل تحمل هم ندارد. بهترین فصل تور بلغارستان، اردیبهشت تا شهریور می باشد. در تابستان در طول روز حداکثر دما بین ۲5تا۳5 درجه سانتیگراد است. در طول شب در تابستان، دمای هوا خنک تر می باشد و دما بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است.
بلغارستان چون کشوری ساحلی است در ماه های خرداد و تیر، رطوبت به حداکثر میزان خود می رسد. در قسمت های جنوبی بلغارستان از سرمای هوا کاسته شده و دما گرمتر، و از رطوبت بالاتری برخوردار است. خوب است بدانید فصل پاییز در بلغارستان فصلی رویایی است با رنگهای متنوع طبیعت، که چشم های گردشگران را خیره می نماید. دمای هوا در فصل پاییز خنک و دلنواز می باشد. بسیاری از گردشگران فصل پاییز را برای گردش و پیاده روی کنار سواحل زیبای بلغارستان انتخاب می کنند.
رزرو تور بلغارستان

رزرو بلیط تور بلغارستان

برای تهیه بلیط تور بلغارستان و رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین، اولین کار اطلاع از وضعیت بلیط های پرواز بلغارستان، می باشد. تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بلغارستان را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع بلیط پروازتان را از نظر رفت و برگشت یا فقط بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید.
نتایج پرواز بلغارستان برای شما قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بلغارستان بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بلغارستان را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بلغارستان سفر پر خاطره ای را در ذهن خود ثبت نمایید. اگر به سایت گلفام سفر مراجعه کنید به اطلاعات راجع به رزرو بلیط هواپیمای بلغارستان دسترسی پیدا می کنید و سفری آرام و دل انگیزی را آغاز می کنید.

رزرو آنلاین هتل در تور بلغارستان

همیشه قبل از سفر سعی کنید هتل محل اقامت خود را رزرو نمایید تا در طول سفر بتوانید از حداکثر زمان خود نهایت استفاده را ببرید. شما می توانید برای رزرو هتل تور بلغارستان به صورت آنلاین عمل کنید. ابتدا روی کلمه جستجوی هتل کلیک کنید تا مشخصات کلی هتل ها، مثل تعداد ستاره که از یک ستاره تا پنج ستاره می باشد و امکانات هتل که به صورت عکس از نمای داخلی و خارجی هتل است برای شما ظاهر می شود. قیمت هتل ها به صورت صعودی از ارزانترین هتل ها تا گرانترین آنها برای شما نمایان می شود، سپس دکمه رزرو هتل را فعال کنید تا اطلاعات ریزتر هتل مورد نظر روی صفحه مانیتور برای شما به نمایش درآید. بعد از این مرحله مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل ، تعداد اتاق و تعداد مسافران را به درستی و کامل ثبت نمایید.
تور لحظه آخری بلغارستان

تور لحظه آخری بلغارستان

بعضی اوقات آژانس های گردشگری و دفاتر فروش بلیط پرواز به دلایل نامشخص در دقایق نزدیک به پرواز تعدادی بلیط فروخته نشده دارند. که در لحظات نزدیک به پرواز با قیمت ارزانتری به فروش می رسانند. اگر موفق به تهیه این نوع بلیط های پرواز به بلغارستان شوید مسلما تور بلغارستان با قیمت مناسب تری برای شما تمام می شود و هزینه سفر شما کاهش می یابد. ولی در این مواقع باید وسایل سفر شما از قبل آماده شده، هتل اقامت خود را رزرو کرده و کاری برای ادامه سفر باقی نمانده باشد تا با خیال راحت و آسوده تور بلغارستان را با هیجانی وصف ناپذیر شروع کنید و نهایت لذت را از این سفر هیجان انگیز ببرید. چنانچه مایلید از تور لحظه آخری استفاده کنید حتما به سایت گلفام سفر مراجعه کنید واز تورهای لحظه آخری با خبر شوید.

تور لوکس بلغارستان

اگر می خواهید تور لوکس بلغارستان و گران باشد باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید. و در انتخاب خدمات تور نظارت دقیق تری داشته باشید. مثلا در بخش رزرو بلیط هواپیما، کلاس پرواز مهم می باشد. هرچه نوع خدمات و کیفیت پرواز، بالاتر باشد قیمت بلیط پرواز هم گرانتر است. در قسمت رزرو هتل، هتل های ۵ ستاره با امکانات فول رزرو نمایید. خوب است بدانید در تور بلغارستان بعضی هتل ها در میان جنگل و کنار ساحل قرار گرفته اند که مسلما گرانترین هتل ها می باشند چون در بهترین مکان گردشگری قرار گرفته اند و مناظر طبیعی را می توان از پنجره های هتل مشاهده نمود. همچنین می توانید در انتخاب رستوران های شیک و مجلل و سرویس های گشت شهری هم بهترین آنها را انتخاب نمایید و سفر به بلغارستان را با یک دنیا هیجان و شوق به پایان برسانید.
قیمت تور بلغارستان

قیمت تور بلغارستان

قیمت تور به خدمات و امکانات آن بستگی دارد هرچه امکانات در سطح بالاتری باشند مسلما قیمت تور افزایش می یابد. البته لازم به ذکر است تور بلغارستان ارزانترین تور اروپایی می باشد. ولی خوب است بدانید اگر در انتخاب بلیط هواپیمای بلغارستان دقت نمایید و تمام جوانب آن را نسبت به هزینه های پرداختی خود در نظر بگیرید می توانید بلیط پرواز، با خدمات و امکانات در سطح بالا با قیمت مناسب خریداری کنید. این را هم بدانید در صد بالایی از هزینه سفر مربوط به انتخاب هتل اقامت شما می باشد.
در زمان رزرو هتل دقت کنید، خدمات و امکانات ارائه شده با قیمت هتل همخوانی داشته باشد تا بیهوده هزینه اضافه نپردازید. همچنین تعداد بازدید از مکان های تفریحی و تاریخی نیز در قیمت تور تاثیر دارد. انتخاب رستوران ها و غذاخوری های لوکس و معمولی نیز می تواند در قیمت تور موثر باشد. همینطور خدمات تور مانند، تور لیدر فارسی زبان، مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری، بیمه سفر، ارائه سیم کارت و ترانسفر فرودگاهی و .... روی قیمت تور تاثیر مستقیم دارند.


:: برچسب‌ها: بلغارستان , تور بلغارستان , بلیط هواپیما بلغارستان , بلیط بلغارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

گلفام سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی گلفام سفر مفتخر است که بیشترین حجم مسافرین را به مسیرهای مختلف در سراسر جهان مخصوصاً در مسیرهای کشور ترکیه از جمله شهرهای آنتالیا ، استانبول از طریق پروازها و خطوط هوایی معتبر به خود اختصاص داده و با ایجاد پکیج ها و تورهای متنوع و جذاب و با کمترین هزینه برای مسافرین نقش مهمی را در صنعت توریسم و جهانگردی ایفا نمایند. افراد بسیاری هستند که روزانه با قصد سفرهای کاری و تفریحی برای رزرو بلیط و هتل به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کنند. گاهی شلوغی شهر، ترافیک و زمان بر بودن این رفت و آمد برای مراجعه کننده گان خسته کننده بوده است، اما اکنون این مشکل در جهان با راه اندازی سیستم یکپارچه رزرو بلیط و هتل حل شده است. شرکت گلفام سفر نیز با راه اندازی سایت رزرواسیون آنلاین برای شما امکان برقراری ارتباط یکپارچه با برترین سیستم های رزرو جهانی و همچنین ارتباط مستقیم با ایرلاین ها و کارگزاران مطرح را فراهم کرده است. شما می توانید به طور مستقیم بلیط هواپیما، هتل و تور مورد نظر خود را در سراسر دنیا به صورت غیرحضوری رزرو کرده و خدمات مختلف سفر را انتخاب نمایید.

بهترین فصل رزرو تور دبی

با توجه به اینکه به طور کلی آب و هوای دبی گرم می باشد، به طور حتم لازم است قبل از رزرو تور امارات، آب و هوای این شهر را مورد مطالعه قرار داده و بهترین فصل سفر به این شهر را ارزیابی کنید تا بتوانید سفری بی نهایت دلپذیر داشته باشید. توجه داشته باشید به طور کلی آب و هوا در دبی به دو فصل گرم و گرم تر تقسیم می شود. با این وجود می توان گفت بهترین زمان برای سفر به این شهر ماه های نوامبر تا مارس می باشد که در این ماه های به اصطلاح زمستانی، آب و هوای دبی به نسبت مناسب می باشد. البته توجه داشته باشید که در این ماه نیز رطوبت بالایی در این شهر برقرار است. از طرفی از ماه ژانویه به بعد انتظار بارش کم و بیش باران در این شهر وجود دارد که باید نکات مورد نیاز را رعایت کنید. 

جزیره بالی

بالی یکی از جزایر اندونزی است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب نموده است. بالی جزیره ای کوچک در بین مجمع الجزایر کبیر اندونزی می باشد که به جزیره خدایان معروف است. جزیره بالی یکی از پرگردشگرترین مناطق جهان به شمار می رود که مناسب بودن این جزیره برای سفر با تور بالی به این شهر را نشان می دهد. این جزیره 5620 کیلومتر مربع وسعت دارد و به دلیل فعال بودن آتشفشان مردم از زمین های حاصلخیز آن بهره برداری می نمایند.

کوه گدوان آگانگ که به عنوان مادر کوه ها شناخته می شود در جزیره بالی واقع شده است و ارتفاعی بیش از 3000 متر دارد که فعال می باشد. در بخش های شمال و جنوبی کوه های مرکزی به دلیل حاصلخیزی زمین مزارع برنج به چشم می خورد که تماشای آن برای گردشگران نیز لذت بخش خواهد بود. مناطق گردشگری متعددی در این جزیره قرار گرفته اند که زیبایی های منحصر به فردی خواهند داشت. هر زمانی از سال شاهد بازدید خیل عظیم گردشگران از این جزیره هستیم که آب و هوای مناسب آن برای بسیاری از گردشگران خوشایند می باشد.

تور جزیره مالدیو

ماه دسامبر تا آپریل، فصل داغ تور جزیره مالدیو به شمار می آید. در این زمان، بیشترین جمعیت گردشگران در کشور وجود دارد، البته شما در مالدیو، هیچ وقت احساس شلوغ بودن نخواهید کرد. قیمت اتاق ها و هزینه ها در این زمان، افرایش خواهد یافت؛ پس اگر در این زمان از سال به مالدیو سفر می کنید، خیلی زودتر، هتل و بلیط های هواپیمایتان را رزرو کنید. از ماه می تا نوامبر، شما جمعیت کمتری را در مالدیو می بینید و هزینه های هتل ها و حتی اقامتگاه های لوکس، هم پایین تر است. البته باید بدانید در این زمان از سال، ممکن است باران ببارد.

تور بنتوتا

بهترین زمان سفر با تور بنتوتا، با توجه به فصل های باد و باران های موسمی که در بنتوتا به علت موقعیت جغرافیایی با بارش و طوفان های شدید همراه می شوند، فصل زمستان در ماه های ژانویه، فوریه و آوریل با دمای میانگین ۲۷ درجه سانتی گراد و میزان بارش ۸ سانتی متر در ماه، است. بنتوتا در سال ۲۰۰۴ در اثر تسونامی اقیانوس هند تقریبا نابود شد، اما پس از آن حادثه با برنامه های گستره بازسازی به عنوان یک اقامتگاه کنار دریا به عرصه گردشگری بازگشت. تور ایروان بهترین زمان سفر به ایروان بر اساس آب و هوا، شانزدهم آوریل تا بیست و چهارم ژوئن (۲۷ فروردین تا ۳ تیر) و سوم سپتامبر تا بیست و یکم اکتبر (۱۲ شهریور تا ۲۹ مهر) است. میانگین دمای هوا در ایروان به صورت باورنکردنی متفاوت است. با توجه به رطوبت، هوا در نیمه ای از سال سرد و در نیمه دیگر دلپذیر است. احتمال بارش باران و یا برف در تمام سال محتمل است. ایروان در میان دیگر مقاصد گردشگری جهانی، از نظر آب و هوا، رتبه ۴۰ از ۱۰۰ را دارا است. اگر به دنبال سفر در گرم ترین ماه های سال هستید، در ماه جولای، آگوست و ژوئن به این شهر بروید. گرم ترین زمان سال در اواخر ماه جولای (اوایل مرداد) با دمای میانگین ۳۵٫۱ درجه سانتی گراد و حداقل دمای ۲۰٫۱ درجه سانتی گراد در شب ها است.

بهترین زمان سفر به دهلی

تور دهلی آنچه که ما به نام فصل تابستان می شناسیم در هند نام دیگری دارد. در واقع شهر دهلی دارای ۵ فصل است که فصل موسمی در دهلی همزمان با فصل تابستان در ایران است. این زمان، بارش های شدید باران های موسمی در هند شروع شده و هر چند که دمای هوا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد بود اما رطوبت بالاست. اگر به قدم زدن زیر باران علاقه دارید، ماه های تیر و مرداد بهترین زمان سفر به هند برای شما هستند. روزهای رمانتیک دهلی در این فصل خودنمایی می کند. این فصل زمانی است که می توانید سیب زمینی سرخ شده با سس تند سفارش دهید و در اطراف دهلی به قایق سواری روی دریاچه ها بروید.



:: برچسب‌ها: تور بالی، تور امارات، تور ایروان، تور بنتوتا، تور تفلیس، تور جزیره مالدیو، تور دهلی، تور سریلانکا ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()