نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور بلغارستان

قبل از سفر به بلغارستان خوب است راجع به مناطق دیدنی و تفریحی آنجا اطلاعات دقیقی کسب نمایید تا بتوانید از تور بلغارستان استفاده کافی و لازم را ببرید. بلغارستان ارزانترین کشور اروپایی برای سفر می باشد. پایتخت بلغارستان شهری زیبا و خوش آب و هوا به نام سوفیا است. جمعیت بلغارستان چیزی در حدود ۷۳۶۴۵۷۰ نفر می باشد. جالب است بدانید رشد منفی این کشور در جهان حرف اول را می زند. واحد پولشان لف یا lev است. تقریبا ۸۵ درصد جمعیت بلغارستان، بلغاری تبار و ۱۵درصد بقیه ترک و کولی می باشند. در صادرات اسانس رز در دنیا تک می باشند. همچنین در صادرات ماشین آلات، کفش، آهن، فولاد و پوشاک بسیار فعال می باشند که این مساله در رشد اقتصادی کشور بلغارستان حائز اهمیت است. اکثر مردم بلغارستان مسیحی هستند و فقط تعداد کمی مسلمان در این کشور، زندگی می کنند.

آشنایی با بلغارستان

آب و هوای بلغارستان

کشور زیبای بلغارستان، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب است. بلغارستان در واقع کشوری، چهار فصل با هوای متعادل و مرطوب می باشد. به همین منظور تمام فصل های سال برای سفر مناسب است. تابستان های زیاد گرمی ندارد. همچنین زمستان های بسیار سرد و غیرقابل تحمل هم ندارد. بهترین فصلتور بلغارستان، اردیبهشت تا شهریور می باشد. در تابستان در طول روز حداکثر دما بین ۲5تا۳5 درجه سانتیگراد است. در طول شب در تابستان، دمای هوا خنک تر می باشد و دما بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است.

بلغارستان چون کشوری ساحلی است در ماه های خرداد و تیر، رطوبت به حداکثر میزان خود می رسد. در قسمت های جنوبی بلغارستان از سرمای هوا کاسته شده و دما گرمتر، و از رطوبت بالاتری برخوردار است. خوب است بدانید فصل پاییز در بلغارستان فصلی رویایی است با رنگهای متنوع طبیعت، که چشم های گردشگران را خیره می نماید. دمای هوا در فصل پاییز خنک و دلنواز می باشد. بسیاری از گردشگران فصل پاییز را برای گردش و پیاده روی کنار سواحل زیبای بلغارستان انتخاب می کنند.

آب و هوا و دریاهای بلغارستان

رزرو بلیط تور بلغارستان

برای تهیه بلیط تور ورزرو بلیط هواپیما بلغارستانبه صورت آنلاین، اولین کار اطلاع از وضعیت بلیط های پرواز بلغارستان، می باشد. تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بلغارستان را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع بلیط پروازتان را از نظر رفت و برگشت یا فقط بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید.

نتایج پرواز بلغارستان برای شما قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بلغارستان بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بلغارستان را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بلغارستان سفر پر خاطره ای را در ذهن خود ثبت نمایید. اگر به سایت گلفام سفر مراجعه کنید به اطلاعات راجع بهرزرو بلیط هواپیمای بلغارستاندسترسی پیدا می کنید و سفری آرام و دل انگیزی را آغاز می کنید.

تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است که یکی از کشور های است که مرز مشترک آبی با ایران دارد و فاصله کم این کشور تا ایران و لوکس بودن این شهر باعث شده گرشگران زیادی را از ایران حذب کند. این شهر با دارا بودن جاذبه های مدرنی که دارد و هر روز هم به تعداد آن ها اضافه می شود. مقصد خیلی جذابی برای گرشگران می باشد. انتخابتور دبیمناسب می تواند انتخاب به نسب بهتری تا سفر شخصی به شهر دبی باشد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. سفر گروهی به دبی به شدت توصیه می شود زیرا جاذبه های گردشگری زیادی از جمله شهر بازی های مدرن می تواند جذابیت سفر گروهی را برای شما دو چندان کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که سفر به یک شهر لوکس طبیعتا هزینه های خاص خود را هم دارد که توصیه ما برای کاهش هزینه در سفر به دبی استفاده از تور دبی لحظه آخری است.

تور دبی

خط هوایی امارات یکی از بهترین خطوط هوایی در دنیا است که میتواند جذابیت سفر را از همان شهر مبدا برای شما به ارمغان بیاورد. تور دبی ارزان قیمت معمولا از پرواز های ارزان قیمت اسفاده می کند پس بنابراین اگر مبلغ برای شما مهم نیست و دنبال یک سفر لوکس هستید میتوانید از سفر با هواپیمایی امارات لذت ببرید که انتخاب یک تور دبی لوکس میتواند کمک به سزای به شما بکند. یک تور لوکس میتواند بهترین هتل ها بهترین خطوط هوایی و بهترین ها رو برای گردش در دبی برا شما رقم بزند. در سفر به دبی گزینه های زیادی برای خرید غذا است که ارزان یا گران بودن آن به انتخاب شما بستگی دارد. به طور مثال حمص غذایی خوشمزه و مقرون به صرفه ای است. اگر به دنبال کاهش هزینه سفر در دبی هستید جمعه بازار های این شهر را نیز از دست ندهید که میتواندی در آن جا غذا و نوشیدنی های ارزان قیمت پیدا کنید. در دبی با توجه به قیمت کم سیم کارت نیازی به رومینگ آن نمی باشد شما میتوانید با خرید یه سیم کارت 25 درهمی هزینه های تماس خود را نیز به حداقل برسانید. دبی بیش تر به برج هایش مشهور است، دیدن منظره غروب آفتاب در برج های سر به فلک کشیده دبی می تواند یک منظره بی نظیر را برای شما و همسفرانتان رقم بزند.

بلیط هواپیما به دبی

دبی، پرجمعیت ترین شیخ نشین در امارات متحده عربی بوده که در سواحل خلیج فارس واقع شده است. دبی شهری با 4110 کیلومتر مربع مساحت در صحرای عرب قرارگرفته است. تاریخ شهر دبی به 3 هزار سال پیش از میلاد بازمی گردد. دبی روزگاری یک روستای ماهیگیری کوچک بود. منطقه دیره از شرق در احاطه شهر امیرنشین شارجه و از جنوب در احاطه شهر آل عویر بوده و فرودگاه بین المللی دبی در جنوب این منطقه قرارگرفته است. برج های آسمان خراش مجلل دبی در جاده شیخ زاید هستند. دبی دومین شهر گران دنیاست.

شهر لوکس دبی

بلیط هواپیما دبی

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به دبی را انتخاب کنید وبلیط هواپیما به دبیرا به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.

دانستنی های توریستی:



:: برچسب‌ها: تور بلغارستان, تور لحظه آخری بلغارستان, قیمت تور بلغارستان ,تور ارزان بلغارستان ,تور هوایی بلغارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه

امروزهتور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و سایر شهر های ترکیه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند که روزانه به طرفداران آنها افزوده می شود. از مهم ترین و محبوب ترین شهر های ترکیه، شهر توریستی استانبول است که همه شما با آن آشنایی دارید و حداقل یک مرتبه اسم آن را شنیده اید. به طور کلی می توان گفت از مکان ها مناسب برای مسافرت با هدف گردشگری و یا تفریح در ترکیه محسوب می شود که جاذبه های گردشگری بیار زیادی دارد.تور استانبولبا توجه به علاقه بسیار زیاد افراد به ترکیه و شهر های آن برای تمام ساعات شبانه روز و روزهای هفته تدارک دیده می شود. با توجه به امکانات و شرایط مختلف تور های مختلف می توان هزینه های متفاوتی را برای سایر تور ها در نظر گرفت. سایر افراد با توجه به موقعیت و شرایط مربوطه اقدام به خرید بلیط تور استانبول می کنند و یا برخی از آنها ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما به صورت جداگانه سفر کنند.

با خرید بلیطتور استانبولمی توانید بندر های زیبا را در کنار درختان نخل و لنگرگاه ها مشاهده کنید چرا که شهر استانبول به دریای مرمره راه پیدا می کند. نوع ساخت خانه های این شهر زیبا به گونه‌ای جالب و دل انگیز است به طوری که دارای خیابان های کم عرض و خانه های قدیمی است که فرهنگ قدیم و تاریخ این شهر را به بیننده معرفی می کند. این شهر زیبا با آب و هوای بادخیز عالی که دارد می تواند تنها با یکبار شرکت کردن در تور استانبول به سادگی زیبایی ها و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان آورد و دلیلی دوباره برای مسافرت به این شهر زیبا برای شما فراهم سازد. از دیگر برجستگی های این شهر بزرگ نام بردن از آن به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا است.

تور استانبول

تور استانبول، مشاهده جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور ترکیه

تور استانبول این روز ها در بین مردم کشور ما بسیار محبوبیت پیدا کرده است. نه تنهاتور استانبولبلکه می توان گفت دیگر شهر های کشور ترکیه اولین انتخاب مردم ایران برای مسافرت و گشت و گذار هستند. استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که از لحاظ اقتصادی و تجاری نقش مهمی را در این کشور بازی می کند. تمام قسمت های این شهر زیبا رنگ و بوی تاریخ ترکیه را در خود جای داده است. بنا ها و مساجد زیبایی در این شهر بنا شده است که هنر معماری را به دید تماشاگر می رساند. تور استانبول می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای مسافرت در روز های تعطیل، ایام عید و روز های تابستان باشد. خرید بلیط تور استانبول مانند سایر تور های دیگر می تواند به سادگی از طریق سایت های آژانس های هواپیمایی انجام شود.

دانستنی های گردشگری جهان و ایران:

تور ازمیر

شهر ازمیر در کشور ترکیه واقع شده است که بعد از آنکارا و استانبول بزرگترین شهر تجاری، صنعتی و بندری می باشد. شهر ازمیر در غرب ترکیه و نزدیک به سواحل دریای اژه قرار گرفته است.تور ازمیراز جمله تورهای لوکس و ارزان ترکیه، می باشد. ازمیر شهری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان و تاریخی، مکان دلچسب و خاطره انگیزی برای سفر می باشد.

تور ازمیر

راهنمای سفر با تور ازمیر

تاریخ سکونت در ازمیر به ۶۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد به همین دلیل ازمیر پر از اماکن تاریخی می باشد. سومین شهر بزرگ ترکیه است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی، از نظر تجاری، سیاسی، گردشگری و صنعتی در رتبه های برتر قرار دارد. به علت قرار گرفتن در کرانه های دریای اژه، دارای آب و هوای شرجی است. به علت دارا بودن مراکز مهم تجاری، شهر ازمیر به ترکیه ی کوچک معروف است. دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد و بهترین فصل سفر به ازمیر فصل بهار می باشد.تور ازمیرجزو ارزانترین تورهای ترکیه است و هر ساله گردشگران بسیاری از این شهر زیبا و بندری دیدن می کنند. بهترین غذاها و دیدنی ترین مکان ها در شهر ازمیر تجربه ای است که در هیچ سفر دیگری نمی توان یافت. شما می توانید با استفاده از سایت گلفام جهت رزروبلیط هواییازمیر، انتخاب بهترین هتل ها با کمترین مبلغ و آشنایی با جاذبه های گردشگری ازمیر آگاه شوید و سفری ارزان با بهترین و بالاترین کیفیت را تجربه نمایید.

آب و هوای ازمیر

شهر ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای است.فصل بهار در شهر ازمیر دارای آب و هوای معتدل و ملایم می باشد. تابستان های این شهر به علت قرار گرفتن در کنار ساحل دریای اژه، گرم و شرجی است بنابراین فصل تابستان فصل مناسبی برای مسافرت به ازمیر نمی باشد. در فصل زمستان هوا بسیار سرد، همراه با بارش برف و باران فراوان می باشد پس زمستان هم فصل مناسب سفر به ازمیر نیست. اما فصل پاییز به علت کم شدن بارش ها و هوای معتدل و مطبوع، فصل بسیار مناسبی جهت مسافرت به شهر زیبا و توریستی ازمیر می باشد. با توجه به دمای معتدل بهاری و پاییزی این شهر، بهترین زمان تور ازمیر، فصل بهار و پاییز می باشد. در واقع آب و هوای ازمیر مانند آب و هوای ایران ۴ فصل می باشد که همین امر سبب رونق کشاورزی در این شهر توریستی و دلنشین شده است. البته با وجود گرمای تابستان به علت تعطیلی مدارس گردشگران بسیار زیادی در فصل تابستان از شهر ازمیر دیدن می کنند. بعضی گردشگران نیز فصل زمستان ازمیر را می پسندند و ترجیح می دهند، جاذبه های طبیعی این شهر را در فصل سرد زمستان نظاره گر باشند.

جاذبه های ازمیر

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید ازمیر

اگر مایلیدتور ازمیرخاطره ای فراموش نشدنی برای شما باشد حتما از مکان های دیدنی این شهر دیدن نمایید. در آلسانجاک به معماری تاریخی و سنتی ازمیر پی می برید. از ساحل زیبای کوردن بویا برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر جالب و طبیعی آن مکان استفاده کنید. مکان تفریحی دیگر ازمیر باغ وحش ازمیر می باشد که مساحت آن تقریبا 425 هزار متر مربع است. معروف ترین مکان دیدنی ازمیر برج ساعت می باشد این برج در میدان کناک قرار دارد. جالب است بدانید برج ساعت به دستان یک معمار فرانسوی ساخته شده است.



:: برچسب‌ها: تور ازمیر, تور لحظه آخری ازمیر, قیمت تور ازمیر ,تور ارزان ازمیر ,تور هوایی ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور کوش آداسی

یکی از شهر های مورد علاقه ایرانی ها برای سفر به خصوص در تابستان شهر کوش آداسی است. این شهر مقصد بسیار مناسبی برای خوش گذراندن و گردش است. این شهر ساحلی برای ساحل های بی نظیری که دارد از محبوبیت بالای در بین ایرانی ها بر خوردار است. کوش آداسی یکی از شهر های معروف ترکیه برای سفر به این کشور است. کوش آداسی واقع در یک جزیره است. کوش آداسی یکی از نزدیک ترین شهر های این کشور به یونان است که این فاصله کم با یونان باعث جذب خیلی گردشگر به این شهر شده است. کوش آداسی شهری با جمعیت 100 هزار نفری است. انتخابتور کوش آداسیدر تابستان میتواند یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای سفر باشد. این شهر دارای آب و هوای معتدلی است. نزدیکی به مراکز تفریحی و داشتن سواحل بسیار زیبا باعث شده است این شهر یکی از قطب های گردشگری ترکیه باشد. انتخابتور کوش آداسیبا یکی از دیگر شهر های ترکیه می تواند سفر جداب و طولانی تری را در ترکیه برای شما رقم بزند.

تور گردشگری کوش آداسی

تاریخ تمدن در این شهر به 3 هزار سال قبل از میلاد بر می گردد. یکی از نکات جالب این شهر این است که این شهر و جزایر اطرافش در قرن 5 قبل از میلاد به تصرف ارتش ایران در آمده بود. کوش آداسی را میتوان آفتابی ترین شهر ترکیه دانست این شهر در طول سال بیش از 300 روز آفتابی است. برای سفر به این شهر حتما باید به همراه داشتن کرم ضد آفتاب و کلاف آفتابی و عینک آفتابی را نیز به چک لیست سفر خود اضافه کنید.تور کوش آداسیجزو تور های محبوب و پر طرفدار و از جمله مقرون به صرفه ای است که در ایران طرفداران خاص خودش را دارد.

ویژگی های شهر کوشی آداسی و جاذبه هایش:

آب و هوای کوش آداسی معتدل می باشد. تابستانهای آن از اوایل اردیبهشت شروع می شود و تا اوایل آبان ادامه دارد. بخشی ازشهرت توریستی کوش آداسی به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، افس،پاموکاله، مارماریس و بدروم است. از جاذبههای گردشگری کوش آداسی پرینه نه بوده که جاذبه ای تاریخی با مناظر کوهستانی زیباییاست که قدمت آن به دوره یونان باستان رسیده است. از دیگر مکانهای دیدنی دیگر آن جزیره کبوتر می باشد که در حدود قرن نوزدهممیلادی ساخته شده و با دیوارهای مانند حصارش، شبیه به یک قلعه است. این منطقه مکان مناسبی جهت استراحت و قدم زدن در کناردریاست با طي مسيري 1.5 کيلومتري که بسيار هم جذاب و مفرح است به اسکله اي می رسد که شهر را به جزيره کبوتر وصلمی کند و در امتداد اسکله کشتي هاي تفريحي را می توان دید که به شما تورهاي دريايي را پيشنهاد ميکنند که از تفریحات کوش آداسیمی باشد. مسير دريايي کشتي کروز به جزيره کبوتر می رسد. جزيره کبوتر با چشم انداز 360 درجه اي محل مناسبي براي آرامشوعکاسي است و در جزيره بقاياي توپ هايي را که قبلا جهت مقابله با مهاجمان استفاده می شد، قابل رویت است. همچنین درختانزیتون سفید پوشی وجود دارد، که روی آن شکوفه نيست و آن چه که دیده می شود دستمال هاي سفيدرنگي است که براي برآوردهشدن آرزوها به شاخه هاي درخت گره زده شده است.

دیدنی های کوش آداسی

دانستنی های گردشگری و توریستی:

تور آنتالیا، دومین شهر بزرگ ترکیه

تور آنتالیابعد ازتور استانبولاز جمله تور های معروف و محبوب کشور ترکیه است که در برخی مواقع به دلیل زیبایی و جذابیت مکانی به عنوان تور های بزرگ و بسیار محبوب نامیده می شود. آنتالیا دومین شهر بزرگ ترکیه است. که از شهر های توریستی ترکیه محسوب می شود. آنتالیا در قسمت غربی ترکیه وجود دارد و یک قسمت بزرگی از تاریخچه و نشانه های فرهنگی ترکیه را در خود جای داده است.تور آنتالیامی توان از محبوب ترین و جذاب ترین تور های گردشگری در ترکیه بشمار آید چرا که آنتالیا به عنوان اولین اقامتگاه انسانی در کشور ترکیه می باشد. می توان برای روز های تعطیل و مناسبت های ویژه، اقدام به خرید سایر تور های مسافرتی نمایید که از جمله آنها تور آنتالیا و تور استانبول است. ترکیه در چند سال اخیر به عنوان یک کشور بسیار عالی در زمینه گردشگری در نظر گرفته می شود که از جمله شهر های جذاب و دیدنی آن می توان به آنتالیا، کوش آداسی و از همه مهم تر استانبول اشاره کرد.

تور آنتالیا

برای خرید بلیط تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه می توان به سادگی از همین سایت استفاده کرد و با امکانات و شرایط عالی یک مسافرت دل انگیز را تجربه می کنید.تور آنتالیا، در کنار تور استانبول و تور کوش آداسی با توجه به موارد متفاوتی تعیین هزینه می شود. به طور کلی اقلام متفاوتی در تعیین هزینه و کیفیت تور های مسافرتی تاثیر گذار هستند که از مهم ترین آنها می توان به تعداد روز ها و مکان مورد نظر اشاره کرد. تور های مخصوص شهر های ترکیه تقریبا با هزینه های یکسانی قیمت گذاری می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه در ادامه با ما همراه شوید.

خرید بلیط تور آنتالیا

جهت شرکت در سایر تور ها از جمله تور آنتالیا نیاز به خریدبلیط هواپیما آنتالیادارید. شما می توانید به سادگی از طریق چندین روش مختلف اقدام به خرید انواع بلیط های تور های مختلف نمایید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارهای خرید و رزرو بلیط از طریق سیستم های کامپیئتری انجام می شود. شما می توانید به سادگی به اینترنت متصل شوید و با ورود به سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی و جساجوی ساده تور آنتالیا اقدام به خرید یا رزرو بلیط تور آنتالیا نمایید. آزانس های مسافرتی با خدمات متفاوتی اقدام به راه اندازی سایر تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا می کنند. بعلاوه اگر آدرس اینترنتی سایت آژانس هواپیمایی مورد نظر را در اختیار نداشتید، می توانید با جستجو در موتور های جستجو به سادگی چندین سایت معتبر جهت اطلاع از انواع تور های مسافرتی و زمان های موجود برای رزرو بلیط تور آنتالیا یا سایر تور های مسافرتی، بدست آورید.



:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی ,قیمت تور کوش آداسی ,تور لحظه آخری کوش آداسی, تور ارزان کوش آداسی, تور هوایی کوش آداسی ,خرید آنلاین تور کوش آداسی ,تور لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

شهر ازمیر در کشور ترکیه واقع شده است که بعد از آنکارا و استانبول بزرگترین شهر تجاری، صنعتی و بندری می باشد. شهر ازمیر در غرب ترکیه و نزدیک به سواحل دریای اژه قرار گرفته است. تور ازمیر از جمله تورهای لوکس و ارزان ترکیه، می باشد. ازمیر شهری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان و تاریخی، مکان دلچسب و خاطره انگیزی برای سفر می باشد.

راهنمای سفر به تور ازمیر

سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از آنکارا و استانبول شهر ازمیر می باشد که از لحاظ تجاری، صنعتی و بندری دارای موقعیت ممتازی است. همچنین این شهر ساحلی که در دریای اژه قرار دارد، هر ساله میزبان نمایشگاه های مختلفی است از این رو اهمیت زیادی برای کشور ترکیه دارد. همچنین باید توجه داشته باشید با سفر به این شهر زیبا و تاریخی می توانید در میان خرابه های باستانی به گذشته سفر کرده و حتی در سواحل آفتابی و بی نظیر آن حمام آفتاب بگیرید. لازم است بدانید که در حال حاضر سایت گلفام سفر جزو معتبرترین سایت هایی است که در ارائه انواع تور گردشگری آماده ارائه خدمت است. با این حال شما می توانید جهت رزرو تور ازمیر نیز از این سایت کمک بگیرید.

شهر ازمیر

انواع تور ازمیر

همانطور که گفته شد در حال حاضر سایت گلفام سفر یکی از سایت های ارائه دهنده تور های گردشگری مختلف از جمله تور ازمیر می باشد که توجه داشته باشید می توانید در این سایت انواع مختلفی از تور های آن را مشاهده کنید. مثلا تور لوکس ازمیر یکی از تورهای پرطرفدار این شهر زیبا بوده که افراد با پرداخت هزینه بیشتر اقدام به رزرو آن می کنند. در این تور ازمیر بهترین اقامتگاه ها برای افراد در نظر گرفته شده و همچنین با بهترین کلاس پروازی و ایرلاین، گردشگران از مبدا به مقصد می رسند. اما نوع دیگر تور ازمیر، تور لحظه آخری بوده که رزرو آن به افرادی پیشنهاد می شود که به دنبال صرفه جویی در هزینه های سفر خود هستند. توجه داشته باشید این تور که جزو تور های چارتر است زمانی ارائه میشود که چارتر کنندگان مشاهده کنند به زمان سفر نزدیک شدند اما نتوانستند تمامی بلیط های هواپیما را به فروش برسانند. که در این زمان طبیعتا سعی می کنند با کاهش قیمت تور ازمیر افراد زیادی را ترغیب به رزرو این تور نمایند.

آب و هوای ازمیر

در خصوص آب و هوای ازمیر باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای مدیترانه دارد با این حال بهاری معتدل و ملایم داشته و فصل تابستان در آن گرم و شرجی است. فرا رسیدن پاییز در شهر ازمیر همراه با خنک شدن هوا بوده و فصل زمستان در این شهر سرد و بارانی می باشد. با این وجود می توان گفت فصل های بهار و پاییز بهترین فرصت جهت گشت و گذار و بازدید از مناظر طبیعی و مکان های دیدنی شهر ازمیر می باشد. بهتر است گردشگران عزیز ماه های آوریل تا می و یا اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر اقدام به رزرو تور گردشگری ازمیر کنند. دیگر هتل مناسب در این شهر هتل ازمیر پلاس می باشد که دسترسی مناسبی به اماکن توریستی شهر داشته و همچنین کارکنانی مهربان و خوش اخلاق دارد. در این هتل جکوزی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی و اتاق جلسه کاملاً مجهز، اتومبیل کرایه ای، آرایشگاه و رستوران وجود داشته که با این حال شرایطی بسیار مناسب جهت اقامت میهمانان به وجود می آید.

آب و هوای ازمیر

دانستنی های گردشگری گلفام سفر:

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید ازمیر

اگر مایلید تور ازمیر خاطره ای فراموش نشدنی برای شما باشد حتما از مکان های دیدنی این شهر دیدن نمایید. در آلسانجاک به معماری تاریخی و سنتی ازمیر پی می برید. از ساحل زیبای کوردن بویا برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر جالب و طبیعی آن مکان استفاده کنید. مکان تفریحی دیگر ازمیر باغ وحش ازمیر می باشد که مساحت آن تقریبا 425 هزار متر مربع است. معروف ترین مکان دیدنی ازمیر برج ساعت می باشد این برج در میدان کناک قرار دارد. جالب است بدانید برج ساعت به دستان یک معمار فرانسوی ساخته شده است. 

از جمله مراکز خرید ازمیر، فروشگاه  آلسانژاک می باشد که مخصوص فروش پوشاک و لوازم الکترونیکی است. فروشگاه دیگر شهر زیبا و توریستی ازمیر، اسکله کوناک می باشد که در نزدیکی برج ساعت واقع شده است و دارای رستوران های مجلل و با کیفیت، سینما و فروشگاه های مدرن و زیبا می باشد. اگر برای خرید لوازم آرایشی، جواهرات و لباس های مارک دار به دنبال فروشگاه مناسبی هستید حتما از فروشگاه بزرگ و زیبای بالکووا دیدن نمایید و مطمئن باشید دست خالی بر نمی گردید. و خاطره خوش تور ازمیر را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. همچنین شهر زیبا و توریستی ازمیر دارای پارک های زیبا و دلنشینی جهت استفاده گردشگران و مسافران می باشد: از جمله این پارک ها می توان به کولتور پارک، پارک ادنان سایگون، پارک اینسان حاکلاری، پارک موامره سوکی و پارک تفریحی توگوت اوزال اشاره نمود.

جاذبه های ازمیر

رزرو آنلاین هتل در تور ازمیر

در شهرهای توریستی سراسر جهان هتل ها و هاستل های متعددی وجود داشته زیرا سالانه گردشگرانی با سلایق مختلف از نقاط مختلف جهان به این شهر ها سفر کرده که با این وجود افراد می توانند متناسب با شرایط خود نوعی از آن را انتخاب کنند. مثلاً هنگامی که قصد سفر به ازمیر را داشته باشید لازم است که در اولین اقدام، اقامتگاه مناسب در این شهر برای خود پیدا کرده زیرا داشتن اقامتگاه مناسب می تواند در کیفیت سفر شما بسیار تاثیر گذار باشد. حال دیگر نگران رزرو هتل بی نظیر و باکیفیت در ازمیر نباشید زیرا به راحتی می توانید از طریق سیستم رزرو آنلاین سایت گلفام سفر در تور ازمیر هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. لازم است بدانید هتل کران پلازا یکی از هتل های بی نظیر شهر ازمیر بوده که در هنگام رزرو تور این شهر، می توانید در این هتل اقدام به رزرو اتاق کنید. هتل کرون پلازا دارای چشم اندازی زیبا به دریا بوده و دارای اتاق هایی دل باز با پنجره های قدی بزرگ می باشد. هتل هیلتون دیگر هتل مناسب در ازمیر بوده که موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و تمامی اتاق های آن بسیار تمیز و پاکیزه است و مکانی مناسب برای استراحت و به دست آوردن آرامش می باشد. اما اگر تمایل دارید در مرکز شهر ازمیر و در مجاورت مرکز بین المللی نمایشگاه های شهر اقامتگاه داشته باشید، می توانید هتل پلاما سیتی را انتخاب کنید. این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، حمام شخصی، تلویزیون و رستوران بزرگی می باشد.



:: برچسب‌ها: تور ازمیر ,تور لحظه آخری ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ارزان ازمیر ,تور هوایی ازمیر ,خرید آنلاین تور ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

شهر آنتالیا در ترکیه

راههاي ارتباطی آنتالیا ارتباط با این شهر از طریق راه های هوایی، دریایی و زمینی امکان پذیر می باشد. فرودگاه آنتالیا آمادهپذیرایی تمام پروازهای بین المللی است. از نظر موقعيت جغرافيايی این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار دارد. در شرق آنتالیاشهرهای مرسین و کارامان، در شمالش قونیه، اسپارتا و بوردور، در غربش موغلا و در جنوبش دریای مدیترانه واقع شده است.آنتاليا به عنوان مركز تفريح و سرگرمي هاي آبي در تركيه شناخته شده و با آن كه مراكز خريد آن نسبت به شهري مانند استانبولكمتر بوده، اما در صورت آشنايي مسافرين با مراكز خريد، مي تواند نياز آن ها را در سفر به اين منطقه زيبا برطرف کند. هتلهایی که به نوعی آب درمانی طبیعی انجام می دهند در دنیا به سپا و یا Salus Per Aquam معروف هستند. سپا برای تنظیم آبو نمک در بدن بسیار مفید است. با سپا بدن انسان انرژی را دوباره سازی می کند، از دردها دوری می کند و به عبارتی خستگیاز وجود انسان می رود. هتل هایی که این نوع درمان های آبی را ارائه داده اند به صورت هفتگی، ماهیانه و سالیانه پذیرایمسافرین هستند. امروزه هتل های ساپا در شهر آنتالیا خدماتی همچون ماساژ درمانی، لجن درمانی، آروما تراپی، خدمات زیبائیو دیگر خدماتی سلماتی را ارائه داده اند.

شهر زیبای آنتالیا

هزینه های سفر با تور آنتالیا

شهر آنتالیا که یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است دارای جاذبه های گردشگری متعددی می باشد به طوری که سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا جهت دیدن این جاذبه ها اقدام به رزرو تور آنتالیا می کنند. حال لازم است بدانید هزینه های قبل از سفر به این شهر شامل هزینه تهیه بلیط، تهیه ویزا و تور آنتالیا می شود. پس از اینکه وارد آنتالیا شدید باید در خصوص محل اقامت خود هزینه پرداخت کنید. در مورد رزرو اقامتگاه در این شهر هیچ; گونه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد، زیرا آنتالیا جزو آن دسته از شهرهایی است که دارای تعداد زیادی آپارتمان و هتل بوده با این حال هر فردی در سفر به این شهر می تواند متناسب با سلیقه خود اقامتگاهی رزرو کند.

هزینه خورد و خوراک در این شهر نیز می ;توان گفت نسبتا مناسب می باشد به طوری که اگرچه بسیاری از افراد در هنگام سفر به آنتالیا به دنبال شکم گردی هستند که این امر به دلیل طعم بی نظیر غذاهای این شهر است، اما لازم به ذکر است که در این شهر انواع مختلف رستوران وجود دارد که اگر در رستوران های محلی و خیابانی که غذاهای بسیار با کیفیت در آن سرو می شود، اقدام به غذا خوردن کنید طبیعتا خواهید توانست در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. از طرفی باید توجه داشته باشید که کنار گذاشتن وجهی مناسب جهت بازدید از جاذبه های این شهر نیز ضروری است زیرا بسیاری از جاذبه ;های آن نیاز به پرداخت پول دارد اما تعدادی از این اماکن وجود دارد که شما به طور رایگان می توانید به آنجا بروید.

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا که شهر جزیره ای در ترکیه است به طور کلی آب و هوای استوایی دارد، با این حال می توان گفت تمامی فصول سال جهت رزرو تور آنتالیا مناسب است. اما افرادی که تمایل دارند از تفریحات ساحلی سواحل بکر این شهر لذت ببرند بهتر است که فصل بهار، تابستان و اوایل پاییز را انتخاب کنند زیرا در زمستان و نیمه دوم پاییز معمولا بارندگی در این شهر اتفاق می افتد. البته لازم به ذکر است که بدانید افرادی که تمایل به گردش در زیر باران های ملایم دارند می توانند فصل زمستان را جهت سفر به این شهر انتخاب کنند زیرا به ندرت برف و یخبندان در آنتالیا مشاهده شده است. از طرفی باید توجه داشته باشید که یکی دیگر از دلایلی که می; توان گفت فصل پاییز و بهار برای رزرو تور آنتالیا مناسب است، این است که علیرغم مساعد بودن آب و هوا در این فصل، حراج های زیادی برگزار می شود که توریستها و گردشگران می توانند ضمن بازدید از جاذبه های این شهر، برندهای بسیار با کیفیتی نیز خریداری نمایند.

آب و هوای آنتالیا

دانستنی های گردشگری در ایران:

رزرو آنلاین هتل و بلیط آنتالیا

با وجود اینکه داشتن اقامتگاه مناسب در هنگام سفر به شهرهای خارجی از مواردی است که می; تواند در کیفیت سفر تاثیر زیادی داشته باشد، مشاهده می شود که در حال حاضر در سایت گلفام; سفر جهت راحتی بیشتر گردشگران، امکان رزرو هتل به صورت آنلاین به وجود آمده و افراد قبل از سفر به این شهر می توانند هتل مورد نظر خود را رزرو کنند. حال لازم است بدانید یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا هتل ایمپریال سان لند می باشد که در منطقه کمر واقع شده است و در کناره آبهای مدیترانه قرار دارد. این هتل دارای ۲۶۰ اتاق می باشد که تمامی آنها به سبک اروپایی مبله شده است.

هتل فانتازیا دیگر هتل ۵ ستاره این شهر است که در بخش غربی شهر قرار دارد. این هتل دارای ۲۵ اتاق خانوادگی و ۶۷ سوئیت است و به طور کلی دارای ۲۳۸ اتاق است. رزرو اتاق در هتل فانتازیا برای گذراندن یک تعطیلات دلچسب مناسب است زیرا این هتل دارای ساحل اختصاصی است و اسکله زیبایی دارد که در تمام روز برای مسافران مهیا می باشد.

هتل رگنوم کاریا دیگر ۵ ستاره این شهر است که جهت گذراندن تعطیلات لوکس در شهر آنتالیا انتخاب مناسبی می باشد. از طرفی لازم است بدانید این هتل با قیمت مناسبی ارائه شده و از طرفی شما می توانید از اتاق های استاندارد و لوکس آن که به سبک مدرن مبله شده اند و دارای رستوران ها و کافه های متعدد است در زمان اقامت خود استفاده کنید. از طرفی لازم است بدانید ارائه بلیط هواپیما از طریق گلفام سفر یکی دیگر از مواردی است که برای گردشگران جالب توجه بوده است به طوری که افراد برای رزرو بلیط آنتالیا دیگر نیاز نیست به صورت حضوری مراجعه کنند بلکه از همین طریق می تواند به آسانی بلیط مورد نظر خود را دریافت کنند.

 هتل های آنتالیا

تورآنتالیا و پارک آبی آکوالند

این مجموعه یکی از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه است که در محوطه بزرگی از منطقه ساحلی کنیا آلتی واقع شده پاموک کاله(پاموک قلعه): پاموک کاله از شگفتی های بسیار عجیب و دیدنی تور آنتالیا هستند. آب های کالسیوس با حرارت 35 درجه از ارتفاع100 متری فرو می ریزد و استخر های بزرگ و متعددی را تشکیل داده است. آب روح معماری این تشعشعات زیبا است و اینمکان به قصر پنبه ای معروف شده است. استخر های آب گرم این ناحیه دارای خواص درمانی هستند. در تورآنتالیا می توان به اینپارک آبی رفت و لذت برد.

دانستنی های گردشگری جهان:



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , قیمت تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور لوکس آنتالیا , خرید آنلاین تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

ازمیر

ازمیر یکی از شهرهای معروف ترکیه، بعد از استانبول و آنکارا سومین شهر بزرگ بوده که در ساحل دریای اژه واقع شده است. ازمیر شهری تجاری، صنعتی و بندری است که به عنوان پایتخت منطقه اژه معروف است. شهر باستانی ازمیر با نام سمیرنا (Smyrna)، در آتش سوزی های جنگ استقلال ترکیه در سال 1992 ویران شد. امروزه با حدود 4 میلیون نفر جمعیت، ازمیر یکی از مدرن ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. همچنین هتل ها، مراکز خرید، رستوران ها، بازارها و مکان های دیدنی و تفریحی ازمیر، این شهر را به یکی از شهرهای توریست پذیر ترکیه بدل ساخته است. تاریخ سکونت در شهر ازمیر به 6500 سال پیش از میلاد باز می گردد. شهر باستانی افسوس نیز در جنوب ازمیر واقع شده است.

آب و هوای ازمیر

شهر ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای است. فصل بهار در شهر ازمیر دارای آب و هوای معتدل و ملایم می باشد. تابستان های این شهر به علت قرار گرفتن در کنار ساحل دریای اژه، گرم و شرجی است بنابراین فصل تابستان فصل مناسبی برای مسافرت به ازمیر نمی باشد. در فصل زمستان هوا بسیار سرد، همراه با بارش برف و باران فراوان می باشد پس زمستان هم فصل مناسب سفر به ازمیر نیست. اما فصل پاییز به علت کم شدن بارش ها و هوای معتدل و مطبوع، فصل بسیار مناسبی جهت مسافرت به شهر زیبا و توریستی ازمیر می باشد. با توجه به دمای معتدل بهاری و پاییزی این شهر، بهترین زمان تور ازمیر، فصل بهار و پاییز می باشد. در واقع آب و هوای ازمیر مانند آب و هوای ایران ۴ فصل می باشد که همین امر سبب رونق کشاورزی در این شهر توریستی و دلنشین شده است. البته با وجود گرمای تابستان به علت تعطیلی مدارس گردشگران بسیار زیادی در فصل تابستان از شهر ازمیر دیدن می کنند. بعضی گردشگران نیز فصل زمستان ازمیر را می پسندند و ترجیح می دهند، جاذبه های طبیعی این شهر را در فصل سرد زمستان نظاره گر باشند.

رزرو هتل در تور ازمیر

چنانچه تصمیم دارید به شهر زیبا و تاریخی ازمیر سفر کنید و نهایت استفاده از مدت زمان اقامت خود را در این شهر ببرید پیشنهاد ما به شما این است که قبل از سفر هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر چه هتل ها به مراکز تفریحی و گردشگری نزدیک تر باشند هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و بالعکس هتل های واقع در حاشیه شهر ارزانتر می باشند. قبل از رزرو هتل می توانید از خدمات و امکانات هتل، تعداد اتاق ها، مدرنیته بودن و غذاخوری هتل مطلع شوید. اگر می خواهید تور ازمیر هزینه کمتری برای شما در بر داشته باشد دقت نمایید هتل با کیفیت، با خدمات مناسب و ارزان قیمت انتخاب کنید. از جمله هتل های معروف ازمیر : هتل هیلتون ازمیر، هتل موون پیک ازمیر، سوئیسوتل گرند ایفس ازمیر و کایا ازمیر نرمال می باشد.

هتل های مشهور ازمیر

تور استانبول

یکی از شهرهای بزرگ و مشهور کشور ترکیه، استانبول نام دارد که دارای قدمت زیادی است و در آن آثار تاریخی و دیدنی بسیار زیادی وجود دارد. استانبول به سبب آب و هوای بسیار خوبی که دارد و همچنین با وجود جاذبه های تماشایی خود، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان است. افراد زیادی از ایران نیز با تور استانبول به این شهر سفر می کنند. در تور استانبول شما می توانید از جاهای تاریخی و دیدنی این شهر دیدن کرده و به مراکز خرید این شهر سر بزنید. با خرید آنلاین تور استانبول شما می توانید خدماتی مانند بیمه مسافرتی، رزرو هتل، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، کلاس پروازی مختلف و تاریخ سفر را برای سفر خود انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

شیوه راحتی که برای خرید بلیط هواپیما استانبول می توان به کار برد، خرید آنلاین می باشد. با خرید آنلاین این بلیط شما می توانید از مزایای این شیوه بهره مند شوید و خرید این بلیط را خیلی فوری انجام دهید. پس از وارد شدن به سایت با مشخص نمودن مبدا و مقصد سفر خود می توانید بلیط های گوناگونی که برای استانبول وجود دارد را مشاهده کرده و با بررسی قیمت بلیط ها یکی از آنها را برای سفر خود انتخاب نمایید. مسافران می توانند این بلیط را در نوع رفت یا رفت و برگشت انتخاب نمایند. خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول این امکان را برای مسافران فراهم می کند که بلیط خود را به همراه خدماتی که ایرلاین های مختلف در نظر می گیرند، انتخاب کنند. با توجه به نوع خدمات ارائه شده برای بلیط هواپیما استانبول قیمت این بلیط متغیر خواهد بود.

تور استانبول

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

توردبی

بلیط هواپیما در تور دبی

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت گلفام سفر با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور دبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت گلفام سفر بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست.

دانستنی های گردشگری:



:: برچسب‌ها: تور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان, راهنمای سفر به استانبول, تور هوایی استانبول, تور دبی, آب و هوای دبی, هزینه های سفر به دبی, تور لحظه آخری دبی, هزینه های زندگی در دبی, تور ازمیر, تور لحظه آخری ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ارزان ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بررسی تور ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است این شهر بزرگ به عنوان یک شهر تجاری صنعتی و بندری شناخته شده است جمعیت شهر ازمیر طی آخرین سرشماری در سال ۲۰۰۸ میلادی نزدیک به سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است این شهر در ساحل دریای کوچک اژه قرار دارد شهر ازمیر با توجه به داشتن امکانات خوب هرساله میزبان نمایشگاه ها و کنگره های مختلف صنعتی تجاری و علمی است در شهر ازمیر دانشگاه های معتبری وجود دارد که از معروف ترین آن ها می توان به دانشگاه اژه و دانشگاه دوکوز ایلول اشاره کرد شهر ازمیر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و می توان گفت که این شهر یکی از از مراکز گردشگری در کشور ترکیه می باشد و یکی از پایگاههای گردشگری ترکیهتور ازمیرمی باشد .

تور ازمیر

نقطه های گردشگری در تور ازمیر

تور ازمیر می تواند برای سایر افراد تاجر و دانشجو، همچنین افراد گردشگر مناسب باشد. اشخاصی که می خواهند از دیدن مناطق زیبای جهان در هر نقطه ای استفاده کرده و لذت یک مسافرت عالی را تجربه کنند. این افراد در اکثر مواقع به خاطر دیدن جاذبه های شهری خاصی اقدام بهخرید بلیط هواپیما ازمیرمی کنند. در این زمینه می توان گفت که تور ازمیر می تواند زیبایی های شهر ازمیر را که اندک هم نخواهد بود به شما نشان دهد. از جمله نقاط دیدنی شهر ازمیر می توان به میدان ساعت مخصوص شهر ازمیر، آسانسور تاریخی، قلعه کادیفه کاله و آرامگاه پارسی اشاره کرد. این گزینه ها از جمله نقاط برجسته گردشگری در شهر ازمیر است. بیشتر افراد تور ازمیر را به دلیل آرامش و زیبایی خاصی که در شهر ازمیر است انتخاب می کنند. هر کدام از جاذبه های گردشگری شهر ازمیر دارای یک تاریخچه بوده که همین امر جذابیت آنها را چندین برابر می کند. ممکن است که شما نام شهر ازمیر را برای مسافرت میان شهر های بسیار معروف ترکیه خیلی کم شنیده باشید. ولی این دلیل بر نداشتن جذابیت و زیبایی نیست چرا که می توان گفت ازمیر از شهر های بسیار آرام و زیبای ترکیه است که با یکبار دیدن می تواند به عنوان مکان محبوب گردشگری برای شما انتخاب شود. از دیگر جاذبه های شهر ازمیر می توان به Alsancak اشاره کرد. این مکان در حواشی شهر ازمیر است که از سواحل جنوبی تا قسمت خلیج آن کشیده شده است. با توجه به موقعیت این مکان در شهر ازمیر می توان گفت که بهترین موقعیت برای پیاده روی را داراست که با انتخابتور ارزان ازمیراز آن بی نصیب نخواهید بود.

بررسی تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی شهر بسیار زیبا با سواحل بکر و جنگل های کاج در کشور ترکیه می باشد. این شهر با وجود مناظر خیره کننده ای که دارد سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشد. لازم است بدانید این شهر ۳۰۰ روز از سال هوای آفتابی دارد. شب های زنده در کنار آب های زلال و آبی دریای اژه در این شهر تفریحات بی نظیری به وجود آورده که برای هر کسی می تواند جذاب باشد. توجه داشته باشید یک پارک آبی به نام آدالند در این شهر واقع شده که بزرگترین پارک آبی دنیا و جز مهمترین جاذبه های این شهر نیز به شمار میرود و همچنین شما را در شهر کوش آداسی می توانید به شنا، غواصی و اسکی روی آب پرداخته و از سواحل شنی و صخره های معروف این شهر لذت ببرید. علی رغم این موارد جالب است بدانید دیدنی های تاریخی هم در این شهر کم وجود ندارد به طوری که حمام ششصد ساله، کاروانسرای ۳۰۰ ساله و موارد دیگر در این شهر چند هزار ساله می تواند جذابیت زیادی برای تاریخ دوستان باشد.

تور کوش آداسی

در خصوص آب و هوای کوش آداسی باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای معتدلی داشته به طوری که تابستان های گرم و طولانی و زمستان هایش ملایم است. دمای هوا در این شهر در ماه های جولای و آگوست بوده و رطوبت هوا در تابستان در این شهر حدود ۴۰ درجه می باشد. با توجه به این موارد طبیعتا رزروتور کوش آداسیدر ماه های بهار و پاییز بسیار مناسب خواهد بود، زیرا آب و هوای بی نظیر که بر شهر حاکم است سفری دلپذیر برای تان مهیا می کند. البته افرادی که تمایل دارند جشن کریسمس بسیار پرشور و دلچسب را دردر کوش آداسی را مشاهده کنند می تواند فصل زمستان به این شهر زیبا سفر نمایند.

تور آنتالیا

یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی در کشور ترکیه، آنتالیا نام دارد. این شهر ساحلی که سرشار از جاذبه های دیدنی است، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا است. ایرانیان زیادی سالانه با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. جهت تهیهتور آنتالیامی توانید وارد سایت های اینترنتی شده و این تور را رزرو کنید. از جمله این سایت ها می توان سایت گلفام سفر را نام برد که انواع تور آنتالیا را با قیمت های مختلف و خدمات متنوع ارائه می دهد. شما با وارد شدن به این سایت پس از انتخاب تور آنتالیا می توانید نوع ایرلاین و تاریخ سفر خود را تعیین کنید و آماده سفر به آنتالیا شوید. رزرو اینترنتی تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیاد برای مسافران این مقصد می باشد.

تور آنتالیا

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما آنتالیا

حال با وجود آن چه در خصوص آنتالیا بیان شد اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید باید توجه داشته باشید که لازم است اقدام به خریدبلیط هواپیما آنتالیا کرده و به راحتی به این شهر زیبا سفر نمایید. توجه داشته باشید اگرچه می توان از طریق زمینی به آنتالیا سفر کرد اما با وجود اینکه سفرهای هوایی سریعتر صورت گرفته و راحتی بیشتری برای مسافران دارند، مشاهده می شود بسیاری از افراد برای سفر به این شهر اقدام به تهیه بلیط هوایی آنتالیا می کنند. برای این امر دیگر نیاز نیست که به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید، بلکه می توانید از طریق اینترنت و سایت های اینترنتی معتبر از جمله سایت گلفام سفر اقدام به رزرو آنلاین بلیط هواپیما کنید. توجه داشته باشید که باید تاریخ سفر، مبدا سفر و مقصد سفر تان را در این سایت وارد کرده تا پیشنهاد هایی برای بلیط آنتالیا برای شما آورده شود. سپس در این مرحله می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ای که در نظر دارید نوعی از بلیط این شهر را انتخاب کرده و اقدام به خرید آن نمایید.

تورهای گلفام سفر:



:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی , قیمت تور کوش آداسی , تور لحظه آخری کوش آداسی, تور آنتالیا, قیمت تور آنتالیا, تور لحظه آخری آنتالیا, تور ارزان آنتالیا, تور ازمیر, تور لحظه آخری ازمیر, قیمت تور ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای دیدنی و ساحلی کشور ترکیه است که با وجود امکانات تفریحی بسیار و جاذبه های شگفت انگیز سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. برای سفر با تور آنتالیا می توانید از طریق سایت آژانس گردشگری گلفام سفر اقدام کنید. سفر با این تور دارای مزایای زیادی از جمله امنیت بیشتر و رزرو هتل و بلیط هواپیما آنتالیا خواهد بود. آنتالیا دارای مراکز خرید متعدد است که مسافران در سفر خود می توانند از این مراکز دیدن کنند. بهترین زمان سفر به این شهر بستگی به هدف سفر و تمایلات مسافران دارد.

تور آنتالیا

یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی در کشور ترکیه، آنتالیا نام دارد. این شهر ساحلی که سرشار از جاذبه های دیدنی است، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا است. ایرانیان زیادی سالانه با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. جهت تهیه تور آنتالیا می توانید وارد سایت های اینترنتی شده و این تور را رزرو کنید. از جمله این سایت ها می توان سایت گلفام سفر را نام برد که انواع تور آنتالیا را با قیمت های مختلف و خدمات متنوع ارائه می دهد. شما با وارد شدن به این سایت پس از انتخاب تور آنتالیا می توانید نوع ایرلاین و تاریخ سفر خود را تعیین کنید و آماده سفر به آنتالیا شوید. رزرو اینترنتی تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیاد برای مسافران این مقصد می باشد.

بلیط هواپیما آنتالیا

اگر قصد دارید که بلیط هواپیما آنتالیا را برای سفر خود رزرو کنید، خیلی ساده و از طریق سایت گلفام سفر می توانید این کار را انجام دهید. پس از وارد شدن به این سایت شما انواع بلیط را مشاهده می کنید که دارای خدمات و قیمت های مختلفی هستند. شما با توجه به زمان سفر خود و بودجه ای که دارید، یکی از این بلیط ها را می توانید انتخاب کنید. با انتخاب مبدا و مقصد سفر برای بلیط هواپیما تور آنتالیا شما می توانید نوع ایرلاین و کلاس پروازی را نیز برای سفر خود انتخاب کنید. بلیط هواپیما آنتالیا شامل بلیط سیستمی، بلیط چارتری و بلیط های لحظه آخری می باشد که هر کدام با در نظر گرفتن خدمات و ویژگی هایی که دارند، دارای قیمت مخصوصی می باشد. با خرید آنلاین تور آنتالیا شما خیلی سریع و بدون صرف هزینه های اضافی این بلیط را تهیه خواهید کرد. در خریدبلیط هواپیماآنتالیا شما می توانید نوع بلیط خود را به صورت رفت یا رفت و برگشتی سفارش دهید.

بلیط هواپیما آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا با سر زدن به مراکز خرید این شهر می توانید تجربه ای فراموش نشدنی از خرید داشته باشید.شهر آنتالیا دارای تعداد زیادی مراکز خرید بسیار شیک و مدرن است. یکی از این مراکز خرید تراسیتی نام دارد که در ۴ طبقه ساخته شده است و فروشگاه های متعددی از برندهای معروف دنیا در آن نمایندگی دارند. لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات مختلف و لوازم آرایشی از جمله اقلامی هستند که در این مرکز خرید به فروش می رسند.

مرکز خرید مارکت آنتالیا یکی دیگر از مراکز خرید مشهوری است که در شهر آنتالیا می باشد. در این مرکز خرید می توانید شاهد پیشرفت دنیای مد و تکنولوژی باشید. رستوران ها و کافی شاپ های متعددی در این مرکز خرید با طراحی جذاب و مدرن ساخته شده است. افرادی که به شهر آنتالیا سفر می کنند می توانند از جذابیت های خاص مرکز خرید اوزدیلک پارک لذت بسیار ببرند. در این مرکز اجناسی به فروش می رسند که دارای قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب هستند. در بازدید از این مرکز خرید شما می توانید به سینما آن رفته و فیلم های بسیار خوبی را ببینید. پارکی با وسایل مهیج تفریحی و ۳۰ کافه و رستوران از دیگر مواردی هستند که در این مرکز خرید می باشد.

بهترین زمان برای سفر با تور آنتالیا

با توجه به اولویت ها و تمایلاتی که هر مسافر دارد بهترین زمان برای سفر به آنتالیا تعیین می شود. در صورتی که مسافران به دنبال شنا کردن و آفتاب گرفتن در آنتالیا هستند، در فصل تابستان می توانند به این شهر سفر کنند. آنتالیا یک شهر ساحلی بوده که دارای تفریحات آبی متنوعی می باشد و گردشگران می توانند در فصل تابستان با شنا و آبتنی در آنتالیا خاطرات بسیار خوبی داشته باشند. اما در این زمان شهر آنتالیا شلوغ بوده و هزینه هتل ها و تفریحات آنتالیا بیشتر خواهد بود. در صورتی که می خواهید در زمان های خلوت که تعداد مسافران کمتر باشد با تور آنتالیا سفر کنید، ماه های سرد سال زمان مناسبی برای شما خواهد بود. از نظر آب و هوایی بهترین زمانی که می توان برای سفر با تور لوکس آنتالیا معرفی کرد اردیبهشت ماه تا اواسط مهر ماه خواهد بود. در این زمان تور آنتالیا شلوغ و پر رونق خواهد بود. برای افرادی که به تفریحات زمستانی علاقه دارند، فصل زمستان زمان مساعدی برای سفر به آنتالیا است. در این زمان افراد می توانند به پیست های اسکی رفته و از هیجان اسکی در مناطق برفی این شهر برخوردار شوند.

زمان مناسب سفر به آنتالیا

هتل های اقامتی در آنتالیا

مجریان برگزار کننده تورهای آنتالیا سعی بر آن دارند تا بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات را برای گردشگران و مسافران خود ارائه دهند و برای این منظور نیز به دنبال رزرو آنلاین هتل آنتالیا و بهترین رستوران های هستند تا حس خاص و متفاوت بودن را برای مسافران خود القا نموده و توجه و رضایت آنها را به دست بیاورند. هتل های اقامتی که گردشگران می توانند با تور آنتالیا در این هتل ها اقامت داشته باشند از بهترین و معروف ترین هتل های این شهر به شمار می آید که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هتل کنکورد: هتل کنکورد از لوکس ترین و مجهزترین هتل های شهر آنتالیا بوده که در نزدیکی ساحل لارا واقع شده است و دارای اتاق های استاندارد در سطح بین المللی می باشد. از مهمترین امکانات این هتل می توان به رستوران و منو بسیار گسترده آن اشاره کرد.
  • هتل باروت لارا: یکی دیگر از زیباترین هتل های شهر آنتالیا می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و از مهمترین و بی نظیرترین امکانات این هتل می توان به مواردی از جمله سونا، سالن آرایشی و زیبایی، اسپا، اجرای موسیقی زنده و تیم انیمیشن اشاره نمود.

هتل های مشهور آنتالیا

رستوران های لوکس آنتالیا

یکی دیگر از مهمترین دغدغه های گردشگران و مسافرانی که با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند، بحث خورد و خوراک می باشد به طوری که گردشگران دوست دارند تا از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای این شهر و ترکیه میل کرده و مهمان شیک ترین و لوکس ترین رستوران های این شهر باشند که بیشک مجریان برگزار کننده تورهای آنتالیا نیز کاملا به این موضوع آگاه بوده و لوکس ترین رستوران های آنتالیا را به این منظور رزرو می کنند. از مشهورترین رستوران های این شهر در که تور آنتالیا نیز می توان آنها را مشاهده کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رستوران توبچو کباب: این رستوران یکی از بهترین و لذیذترین کباب های ترکیه را سرو می کند.
  • رستوران حسن آقا: اگر به دنبال غذاهای سنتی آنتالیا هستید می توانید رستوران حسن آقا را در اولویت های خود قرار دهید.
  • رستوران آلپ پاشا: رستوران مذکور در همه روزهای سال مملو از گردشگر بوده و شما می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در این رستوران مشاهده کنید.


دیدنی ها و دانستنی های قاره آسیا:



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است که یکی ار کشور های است که مرز مشترک آبی با ایران دارد و فاصله کم این کشور تا ایران و لوکس بودن این شهر باعث شده گرشگران زیادی را از ایران حذب کند. این شهر با دارا بودن جاذبه های مدرنی که دارد و هر روز هم به تعداد آن ها اضافه می شود. مقصد خیلی جذابی برای گرشگران می باشد. انتخاب تور دبی مناسب می تواند انتخاب به نسب بهتری تا سفر شخصی به شهر دبی باشد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. سفر گروهی به دبی به شدت توصیه می شود زیرا جاذبه های گردشگری زیادی از جمله شهر بازی های مدرن می تواند جذابیت سفر گروهی را برای شما دو چندان کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که سفر به یک شهر لوکس طبیعتا هزینه های خاص خود را هم دارد که توصیه ما برای کاهش هزینه در سفر به دبی استفاده از تور دبی لحظه آخری است.

تور دبی

خط هوایی امارات یکی از بهترین خطوط هوایی در دنیا است که میتواند جذابیت سفر را از همان شهر مبدا برای شما به ارمغان بیاورد. تور دبی ارزان قیمت معمولا از پرواز های ارزان قیمت اسفاده می کند پس بنابراین اگر مبلغ برای شما مهم نیست و دنبال یک سفر لوکس هستید میتوانید از سفر با هواپیمایی امارات لذت ببرید که انتخاب یک تور دبی لوکس میتواند کمک به سزای به شما بکند. یک تور لوکس میتواند بهترین هتل ها بهترین خطوط هوایی و بهترین ها رو برای گردش در دبی برا شما رقم بزند. در سفر به دبی گزینه های زیادی برای خرید غذا است که ارزان یا گران بودن آن به انتخاب شما بستگی دارد. به طور مثال حمص غذایی خوشمزه و مقرون به صرفه ای است. اگر به دنبال کاهش هزینه سفر در دبی هستید جمعه بازار های این شهر را نیز از دست ندهید که میتواندی در آن جا غذا و نوشیدنی های ارزان قیمت پیدا کنید. در دبی با توجه به قیمت کم سیم کارت نیازی به رومینگ آن نمی باشد شما میتوانید با خرید یه سیم کارت 25 درهمی هزینه های تماس خود را نیز به حداقل برسانید. دبی بیش تر به برج هایش مشهور است، دیدن منظره غروب آفتاب در برج های سر به فلک کشیده دبی می تواند یک منظره بی نظیر را برای شما و همسفرانتان رقم بزند.

استانبول

شهر استانبول بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر کشور ترکیه است این شهر از دو بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده است در واقع شهر استانبول پیوند دهنده دو قاره است است این شهر در غرب کشور ترکیه و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می سازد و می توانید بگویید استانبول تنها شهر جهان است ست که در میان دو قاره گسترش یافته است بندر طبیعی شاخ طلایی در این شهر واقع شده که جزو جاذبه های گردشگری طبیعت استانبول به شمار می رود. شهر استانبول از تاریخ بسیار طولانی برخوردار است و بیش از ۲۷۰۰ سال قدمت دارد در ابتدا نام این شهر که یک شهر یونانی به شمار می رفت استینو پلیس به معنی شهر شرقی بود سپس بابه وجود آمدن امپراتوری روم این شهر به نام بیزانس معروف شد و در زمانی هم به نام امپراتور روم شرقی کنستانتینوپل نامیده شد که در متون اسلامی از آن شهر به نام قسطنطنیه یاد میشد پس از روی کار آمدن عثمانی ها و اشغال این شهر آن به اسلامبول یعنی شهر اسلام تغییر یافت اما پس از به وجود آوردن جمهوری ترکیه نام این شهر به استانبول تغییر یافت که برگرفته از کتاب ابتدایی این شهر یعنی استینو پلیس است. در ابتدای جمهوری ترکیه این شهر پایتخت این کشور بود اما با زیاد شدن جمعیت آن و رفت وآمد زیاد به مسافران به این شهر مسئولان کشور ترکیه تصمیم گرفتند تا پایتخت را به شهر دیگری منتقل کنند.

تور استانبول

جاذبه های گردشگری شهر استانبول

همان طور که گفته شد شهر استانبول از تاریخ بسیار طولانی و پر فراز باشید برخوردار است در هر دورهای که فرمانروایان و حکمرانان گوناگون در این شهر حکومت می کردند از خود یادگارهای زیادی را به جای گذاشتند ساختمانهای بسیار باشکوه و عظمت مانند ساختمان های دوره امپراتوری روم شرقی و همچنین کاخ هایی که در دوره عثمانی توسط پادشاهان و سلاطین عثمانی و همچنین شاهزاده های عثمانی ساخته شده و به یادگار مانده است به غیر از این ساختمان های زیبا و جالب طبیعت زیبای شهر استانبول هم یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می رود. شما با خرید بلیط توراستانبول میتوانید از این جاذبه های گردشگری بازدید کنید و خاطره خوبی را از مسافرت به شهر استانبول برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

تور آنتالیا

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه است، دارای جاذبههای فراوان بوده و در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاهها دیده می شود. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائیآن منطقه قلعه ایچی (درون قلعه) قرار گرفته است. بافت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ است و به همراهخانههای قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار زیبا و جذاب است. در سرشماری سال ۲۰۱۸ جمعیت اینشهر۲٫۸۲۳٫۵۵۵ نفر است. این شهر سالانه میزبان میلیون مخاطب از سراسر دنیا بوده است. در تور آنتالیا می توان از این مکاندیدنی لذت برد.

تور آنتالیا

آب و هوا در آنتالیا

آب و هوای این شهر به طور کلی مدیترانه ای است که در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و بارانی بوده و به عبارتدیگر در فصل زمستان امواج هوای گرم از سوی دریا به طرف ساحل در چرخش هستند و مانع از برودت و سرمای زیاد می شود.میانگین دما در تابستان بین ۳۰ تا ۳۵ درجه است. در زمستان ماه ژانویه دمای هوا به طور متوسط بین ۹ تا ۱۵ درجه است و از نظرهواشناسی تا اکنون برف و یخبندان در این شهر به ندرت اتفاق افتاده است. به طور متوسط رطوبت سالانه در این منطقه ۶۴٪ است.آنتالیا منطقه ای ساحلی است که دارای تابستانهای گرم و طولانی هستند. به طور متوسط در سال ۳۰۰ روز آفتابی و ۴۰ تا ۵۰ روزبارانی است و میانگین دمای سالیانه حدود ۱۸٫۷ درجه سانتیگراد اندازه گیری شده است. در زمستان در ماههای ژانویه و دسامبربارندگی بسیار کم اتفاق می افتد.



:: برچسب‌ها: تور دبی, تور ارزان دبی, تور لحظه اخری دبی, تور دبی نوروزی, تور لوکس دبی, قیمت تور دبی, ویزای دبی, اب و هوای دبی, راهنمای سفر به دبی, هزینه های سفر به دبی, هزینه های زندگی در دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

آب و هوای دبی

به دلیل اینکه شهر دبی در کمربند بیابانی قرار گرفته است دارای آب و هوای گرمسیری می باشد. دبی هر ساله تابستان های گرم و مرطوبی را تجربه کرده که ۴۱ درجه میانگین دمای موجود در دبی گزارش شده است. به طور کلی می توان گفت دبی هیچگاه فصل سرد و یا خنک به خود ندیده است به همین دلیل گلفام سفر در تور دبی بهار بیشترین لذت را برای مسافران مهیا می سازد. معمولا برای اکثر مسافرین، دمای هوای دبی تا پایان خرداد ماه قابل تحمل می باشد اما در مرداد و شهریور ماه کمتر کسی می تواند در خیابان های شهر دبی گشت و گذاری عادی داشته باشد. عموما در تابستان دمای دبی بسیار گرم همراه با رطوبت است اما در فصل پاییز و زمستان دبی می تواند مطبوع ترین حالت خود را داشته باشد.

تور دبی

راهنمای سفر به دبی

دبی از جمله شهرهایی به شمار می رود که از لحاظ داشتن میراث فرهنگی و بناهای تاریخی جالب توجه و بسیار غنی است. این شهر به واسطه مراکز خرید بزرگ و متنوع همچنین برج های بلند و زیبا طی چندین سال اخیر به مهمترین مقاصد گردشگری و توریستی در جهان تبدیل شده است. بیشترین کسانی که قصد همراهی گلفام سفر در تور دبی را دارند تمایل دارند بلندترین ساختمان دنیا یعنی برج خلیفه همچنین فواره دبی، گالری های زیبا و فوق العاده دبی، بازار طلای دیره، بازار ادویه، مسجد جمیرا و...را تماشا نمایند. این شهر به دلیل همسایگی نزدیکی که با کشور ایران دارد تا حدودی از نظر آداب و رسوم و سنن غذا خوردن به ایرانیان شباهت دارند. در کوتاهترین زمان ممکن بیشتر ایرلاین های داخلی روزانه پروازهای متعددی را از شهرهای مختلف ایران به شهر دبی خواهند داشت لذا گلفام سفر سعی کرده است بهترین شرایط سفر را برای مسافرین خود در تور دبی مهیا سازد.

قیمت تور ازمیر

قیمت تور ازمیر در فصول مختلف سال متفاوت بوده به طوری که افراد می توانند در فصل زمستان که مسافران کمتری قصد سفر به ازمیر را دارند تور ازمیر را با قیمت بسیار مناسبی رزرو کنند. اما طبیعتاً در فصل تابستان با وجود تعطیل بودن مدارس و دانشگاه ها افراد زیادی قصد سفر به شهر های خارجی از جمله ازمیر را داشته که این امر منجر به افزایش قیمت تور گردشگری این شهر خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید خدمات ارائه شده در تور گردشگری این شهر از دیگر مواردی است که در قیمت آن تاثیر می گذارد.

تور ازمیر

راهنمای سفر به تور ازمیر

سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از آنکارا و استانبول شهر ازمیر می باشد که از لحاظ تجاری، صنعتی و بندری دارای موقعیت ممتازی است. همچنین این شهر ساحلی که در دریای اژه قرار دارد، هر ساله میزبان نمایشگاه های مختلفی است از این رو اهمیت زیادی برای کشور ترکیه دارد. همچنین باید توجه داشته باشید با سفر به این شهر زیبا و تاریخی می توانید در میان خرابه های باستانی به گذشته سفر کرده و حتی در سواحل آفتابی و بی نظیر آن حمام آفتاب بگیرید. لازم است بدانید که در حال حاضر سایت گلفام سفر جزو معتبرترین سایت هایی است که در ارائه انواع تور گردشگری آماده ارائه خدمت است. با این حال شما می توانید جهت رزرو تور ازمیر نیز از این سایت کمک بگیرید.

آب و هوای ازمیر

در خصوص آب و هوای ازمیر باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای مدیترانه دارد با این حال بهاری معتدل و ملایم داشته و فصل تابستان در آن گرم و شرجی است. فرا رسیدن پاییز در شهر ازمیر همراه با خنک شدن هوا بوده و فصل زمستان در این شهر سرد و بارانی می باشد. با این وجود می توان گفت فصل های بهار و پاییز بهترین فرصت جهت گشت و گذار و بازدید از مناظر طبیعی و مکان های دیدنی شهر ازمیر می باشد. بهتر است گردشگران عزیز ماه های آوریل تا می و یا اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر اقدام به رزرو تور گردشگری ازمیر کنند. دیگر هتل مناسب در این شهر هتل ازمیر پلاس می باشد که دسترسی مناسبی به اماکن توریستی شهر داشته و همچنین کارکنانی مهربان و خوش اخلاق دارد. در این هتل جکوزی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی و اتاق جلسه کاملاً مجهز، اتومبیل کرایه ای، آرایشگاه و رستوران وجود داشته که با این حال شرایطی بسیار مناسب جهت اقامت میهمانان به وجود می آید.

شهر ازمیر

هزینه های سفر به ازمیر

بررسی هزینه های سفر به ازمیر یکی از مهمترین مواردی است که گردشگران به آن توجه می کنند. حال باید توجه داشته باشید یکی از مهمترین هزینه های سفر به ازمیر مرتبط با اقامتگاه های این شهر است به طوری که باید بدانید در این شهر هتل های مختلفی وجود داشته که می توانید متناسب با بودجه خود در آن اقدام به رزرو اتاق کنید. اما به طور کلی می توان گفت اگر خیلی ولخرجی نکنید می توانید سفری به صرفه را تجربه کنید. همچنین توجه داشته باشید در هنگام سفر به تور ازمیر باید حواس تان به هزینه خورد و خوراک نیز باشد به طوری که می توانید در رستوران های محلی و کوچک این شهر غذاهای با کیفیت و خوشمزه ای را با قیمت مناسب سرو نمایید.

سایر خدماتموجود در گلفام سفر:



:: برچسب‌ها: تور دبی, قیمت تور دبی, تور لحظه آخری دبی, تور ارزان دبی, تور لوکس دبی, قیمت تور دوبی, تور ازمیر, تور لحظه آخری ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ارزان ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول

تور استانبول را می توان یکی از بهترین تور هایی دانست که با استفاده از این تور می توانید بهترین سفر را تجربه نمایید. توجه داشته باشید که استانبول یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد و فرودگاه آن از جمله فرودگاه های فعال می باشد. هر ساله تور های متعددی به مقصد استانبول برگزار می شود که متناسب با خواسته خود می توانید اقدام به انتخاب تور مورد نظر خود نمایید. تور های استانبول را می توانید در انواع مختلفی مشاهده نمایید و این تور ها از نظر میزان خدماتی که ارائه می دهند و همچنین از نظر تعداد روزهای سفر از یکدیگر تفکیک می شوند. باید بدانید که می توانید در هر زمان از سال در این تور شرکت نمایید و بیشترین تور ها به مقصد استانبول در دو فصل بهار و پاییز برگزار می شوند. در فصل تابستان نیز تور های متعددی به مقصد استانبول برگزار می شود و دمای هوا در این فصل پایین تر خواهد بود. قبل از سفر به استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید که از جمله این موارد می توان به اطلاع داشتن از بهترین زمان سفر و جاذبه های گردشگری این شهر اشاره نمود.

جاذبه های گردشگری استانبول

استانبول مملو از مناطقی است که تماشای آنها عاری از لذت نخواهد بود و این جاذبه ها را می توان به دو نوع تاریخی و مدرن دسته بندی نمود. جاذبه های تاریخی متعددی در سطح شهر استانبول قرار دارند که در تور استانبول می توانید از آنها دیدن نمایید. جاذبه های مدرن این شهر از دیگر مناطقی هستند که ارزش دیدن خواهند داشت و به همین دلیل گشت و گذار در سطح شهر استانبول بسیار لذت بخش خواهد بود و می توانید بافت مدرن و تاریخی شهر را در کنار یکدیگر مشاهده نمایید. مساجد متعددی در شهر استانبول ساخته شده اند و با مراجعه به موزه های استانبول می توانید با فرهنگ و تاریخ این شهر آشنایی بیشتری پیدا کرده و سفر را برای خود بهتر و لذت بخش تر نمایید. استانبول سواحل متعددی دارد که این سواحل می توانند به عنوان بهترین مراکز تفریحی این شهر به شمار آیند و بی شک می توانید از انواع تفریحات دریایی متنوع در این سواحل لذت ببرید. با سفر به همراه تور استانبول نیز می توانید تمامی جاذبه های گردشگری استانبول را هدف قرار دهید و هیچ یک از آنها از قلم نخواهد افتاد.

شهر استانبول

رزرو هتل در آنتالیا

کشور ترکیه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در منطقه می باشد زیرا طبیعت بسیار بکر و جاذبه های تاریخی متعددی در جای جای آن قرار گرفته است و نگاه افراد زیادی به سمت این کشور جلب می شود. در این بین لازم است بدانید شهر آنتالیا به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای این کشور، سالانه مقصد گردشگران متعددی از سراسر دنیا قرار می گیرد. با وجود اینکه این شهر ساحلی جزو شهرهای مدرن دنیا است مشاهده می شود اقامتگاه های بسیار لوکس و مجللی در آن قرار گرفته که افراد در هنگام سفر به تور آنتالیا می توانند در آن اقدام به رزرو اتاق کنند. حال شما می توانید از سایت گلفام سفر ابتدا با انواع هتل های این شهر آشنا شده و سپس به راحتی اقدام به رزرو آنلاین هتل آنتالیا کنید.

رزرو هتل در آنتالیا و آشنایی با هتل ریکسوس

قبل از رزرو تور آنتالیا یکی از مهم ترین مواردی که باید مورد توجه افراد قرار گیرد، توجه به اقامتگاه های مقصد می باشد زیرا داشتن اقامتگاه مناسب جزو آن دسته از مواردی است که می تواند در کیفیت سفر تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. حال باید توجه داشته باشید یکی از بهترین هتل های این شهر هتل مجلل ریکسوس است که در سواحل ماسه ای شهر لارا قرار گرفته و بزرگترین استخر روباز منطقه را در خود دارد. این هتل بسیار لوکس تنها ۸ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله داشته و تمامی اتاقهای آن به دریا مشرف هستند که امکانات رفاهی متعددی از جمله سرویس پارکینگ رایگان، اینترنت، حمام، استخر آب گرم، سالن ورزشی و مرکز زیبایی اندام در این هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرد. همچنین میهمانان هتل ریکسوس می توانند پس از انتخاب هتل ریکسوس و رزرو هتل در آنتالیا در فعالیتهای غواصی و اسب سواری شرکت کنند. توجه داشته باشید با وجود ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی هتل باید بدانید که رزرو اتاق در این هتل برای افراد سیگاری پیشنهاد نمی شود.

هتل های معروف آنتالیا

هتل باروت لارا دیگر هتل مناسب آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا هتل باروت لارا می باشد که به افرادی که قصد رزرو هتل در آنتالیا را دارند پیشنهاد می شود در این هتل پنج ستاره که در فاصله ۱۰ دقیقه ای از ساحل آنتالیا و در فاصله ۱۰ کیلومتری از فرودگاه این شهر قرار دارد اقدام به رزرو اتاق کنند. این هتل امکانات بسیار متعددی در اختیار میهمانان خود قرار داده که مهمترین آنها شامل زمین تنیس، اسکواش، سالن بدنسازی، مینی گلف، مرکز ورزش های آبی، کافه، رستوران، استخر روباز و سرپوشیده، مرکز آب گرم و ماساژ، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و غیره می باشد. اتاق های هتل باروت بسیار شیک و مدرن بوده و بالکن رو به دریا دارد. این هتل ۴۶۵ اتاق داشته و صبحانه و ناهار و شام به صورت سلف سرویس است و کلیه نوشیدنی ها در این هتل به صورت رایگان نیز سرو می شود. حال اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا از طریق گلفام سفر را دارید و تمایل دارید هتل باروت را انتخاب کنید می توانید قبل از سفر این امر را انجام دهید.

رزرو هتل در آنتالیا و معرفی هتل کروانسرای

هتل بسیار مجلل کروانسرای با طرح یو شکل از جمله دیگر هتل های بی نظیر آنتالیا می باشد که تمامی اتاق های آن چشم اندازی بسیار زیبا به دریا دارد. امکانات فوق العاده ای که در این هتل ارائه می شود سفری رویایی را برای میهمانان خود به جا می گذارد. لازم است بدانید در این هتل شگفت انگیز، تفریحات روزانه و تفریحات شبانه تنوع زیادی داشته به طوری که میهمانانی که تحرک و فعالیت را ترجیح می دهند می توانند در زمین های فوتبال این هتل به فوتبال پرداخته و یا از بسیاری از ورزشهای آبی آن استفاده کنند. همچنین استخر آب گرم و مجهز به مرکز سلامتی و دیگر تفریحاتی که در کنار استخر ارائه می شود برای مهمانانی که علاقه مند به تفریحات آرامش بخش هستند بسیار مناسب است. استخر و سرسره های آبی، شهر بازی و فعالیتهای هیجان انگیز دیگری نیز برای کودکان در نظر گرفته شده که با این وجود به طور حتم با انتخاب این هتل و رزرو هتل در آنتالیا فرزندان شما نیز می توانند سفری دلپذیر را تجربه کنند.

هتل های جذاب آنتالیا

دانستنی های گردشگری:



:: برچسب‌ها: تور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان, تور آنتالیا, قیمت تور آنتالیا, تور آنتالیا ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

اگرچه تور ازمیر همانند دیگر تور های گردشگری کشور ترکیه از جمله تور استانبول، تور آنتالیا و تور کوش آداسی شهرت ندارد اما لازم است بدانید که شما با رزرو این تور می توانید سفری جذاب را تجربه کنید، زیرا شهر ازمیر مکانی دنج و ایده آل برای سفری آرام می باشد. این شهر در واقع نگین دریای اژه بوده که برای در کردن خستگی و دوری از هیاهو و درماندگی های روزانه بسیار مناسب است.

راهنمای سفر به تور ازمیر

سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از آنکارا و استانبول شهر ازمیر می باشد که از لحاظ تجاری، صنعتی و بندری دارای موقعیت ممتازی است. همچنین این شهر ساحلی که در دریای اژه قرار دارد، هر ساله میزبان نمایشگاه های مختلفی است از این رو اهمیت زیادی برای کشور ترکیه دارد. همچنین باید توجه داشته باشید با سفر به این شهر زیبا و تاریخی می توانید در میان خرابه های باستانی به گذشته سفر کرده و حتی در سواحل آفتابی و بی نظیر آن حمام آفتاب بگیرید. لازم است بدانید که در حال حاضر سایت گلفام سفر جزو معتبرترین سایت هایی است که در ارائه انواع تور گردشگری آماده ارائه خدمت است. با این حال شما می توانید جهت رزرو تور ازمیر نیز از این سایت کمک بگیرید.

شهر ازمیر

انواع تور ازمیر

همانطور که گفته شد در حال حاضر سایت گلفام سفر یکی از سایت های ارائه دهنده تور های گردشگری مختلف از جمله تور ازمیر می باشد که توجه داشته باشید می توانید در این سایت انواع مختلفی از تور های آن را مشاهده کنید. مثلا تور لوکس ازمیر یکی از تورهای پرطرفدار این شهر زیبا بوده که افراد با پرداخت هزینه بیشتر اقدام به رزرو آن می کنند. در این تور ازمیر بهترین اقامتگاه ها برای افراد در نظر گرفته شده و همچنین با بهترین کلاس پروازی و ایرلاین، گردشگران از مبدا به مقصد می رسند. اما نوع دیگر تور ازمیر، تور لحظه آخری بوده که رزرو آن به افرادی پیشنهاد می شود که به دنبال صرفه جویی در هزینه های سفر خود هستند. توجه داشته باشید این تور که جزو تور های چارتر است زمانی ارائه میشود که چارتر کنندگان مشاهده کنند به زمان سفر نزدیک شدند اما نتوانستند تمامی بلیط های هواپیما را به فروش برسانند. که در این زمان طبیعتا سعی می کنند با کاهش قیمت تور ازمیر افراد زیادی را ترغیب به رزرو این تور نمایند.

شما برای اطلاعات درباره شرایط سرمایه گذاری در ترکیهو تور لحظه آخری استانبولو تور دبیو تور سنگاپورمیتوانید به سایت ما مراجعه فرمایید.

قیمت تور ازمیر

ازمیر یک شهر مهم در تور ترکیه است که با وجود جاذبه های دیدنی بسیار زیاد در آن و همچنین به دلیل مسافت نزدیک کشور ترکیه با ایران، سالانه گردشگران زیادی از کشورمان به وسیله تور ازمیر به این شهر سفر می کنند. تور ازمیر با در نظر گرفتن نوع هتل انتخابی ، بلیط هواپیما ازمیر، مدت زمان اقامت در این شهر و همچنین کلاس پرواز و امکاناتی که در تور به مهمانان ارائه می گردد دارای قیمت های مختلفی خواهد بود. گلفام سفر یکی از سایت هایی است که جهت رزرو تور ازمیر و اطلاع از قیمت های آن می توانید به آن مراجعه کنید و کار رزرو آنلاین این تور را به راحتی و سرعت بالا از طریق این تور انجام دهید.

جاذبه های ازمیر

بلیط هواپیما ازمیر

هرچند که کشور ترکیه با کشور ایران فاصله چندانی ندارد اما طبیعتا فاصله نسبتا طولانی بین تهران و شهر ازمیر وجود داشته با این حال بهترین روش سفر به این شهر، از طریق هواپیما است. حال باید توجه داشته باشید که از تهران به ازمیر پرواز مستقیم وجود ندارد و احتمالاً باید در فرودگاه استانبول توقف کوچکی داشته باشید. لازم است بدانید جهت رزرو بلیط هواپیما ازمیر از طریق سایت گلفام سفر می توانید بعد از تکمیل اطلاعات مورد نیاز از جمله تاریخ رفت و برگشت، مبدا و مقصد نتایج حاصله را در تاریخ مورد نظر خود مشاهده کرده و بلیط هواپیما مورد نظرتان را انتخاب کنید. در هنگام خرید بلیط هواپیماازمیر در خصوص نوع بلیط از جمله کلاس پرواز، ایرلاین موردنظر و ساعت پرواز باید مشخصات مورد نظرتان را ذکر کرده تا متناسب با شرایط شما بلیط های ازمیر به نمایش درآید. توجه داشته باشید در این سایت، بلیط ها به صورت صعودی از ارزان ترین پرواز نمایش داده شده که شما می توانید به صورت آنلاین آن را رزرو کنید.

رزرو آنلاین هتل ازمیر

در شهر ازمیر تنوع بسیار زیادی از نظر هتل و اقامتگاه وجود دارد. این شهر در کنار هتل های لوکس و گران قیمت دارای تعداد زیادی هتل ارزان قیمت نیز می باشد. برای اقامت ارزان در ازمیر می توانید به پانسیون یا مهمانخانه های این شهر بروید. این مهمانخانه ها دارای اتاق هایی ساده و راحت برای اقامت مهمان ها هستند که هزینه آن ها بسیار ارزان می باشد. در این مهمانخانه ها ممکن است خبری از امکانات خوب و لوکس نباشد اما کلیه امکانات ضروری برای اقامت در آنها وجود دارد. سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت وایرلس، سرویس رایگان حوله و سشوار از جمله امکاناتی هستند که در این مهمانخانه ها وجود دارد. اگر به دنبال پیدا کردن یک اقامتگاه یا هتل مناسب در شهر ازمیر هستید، از طریق سایت های اینترنتی می توانید رزرو این هتل ها را انجام دهید. سایت گلفام سفر از جمله این سایت ها است که جهت رزرو آنلاین هتل ازمیر می توان به آن مراجعه کرد. در این سایت لیست انواع هتل های شهر ازمیر به همراه قیمت های آن ها آمده است و مسافران می توانند به راحتی هتل انتخابی خود را برای مدت زمان اقامت خود در تور ازمیر را به طور آنلاین رزرو کنند.

هتل های ازمیر

تور لوکس و تور لحظه آخری ازمیر

برای افرادی که می خواهند در سفر خود از امکانات بسیار خوب و با کیفیتی برخوردار شوند، بهتر است که با تور لوکس ازمیر سفر کنند. در این تور همه امکانات و خدماتی که برای مسافران در نظر گرفته می شود، با کیفیت و عالی می باشند. همچنین نوع دیگری از تورهایی که برای سفر به تور ترکیه می توان از طریق آن اقدام کرد و هزینه آن معمولا نسبت به بلیط های سیستمی مناسب تر می باشد. تور لحظه آخری مناسب افرادی است که در هر زمانی آماده سفر هستند و از بابت سفر خود و هزینه های آن نگرانی نداشته باشید. چون بلیط این نوع تور خیلی فوری فروخته میشود پس بهتر است به محض اینکه این نوع تور در سایت قرار گرفت، برای رزرو آن ها خیلی فوری اقدام کنید.

دانستنی های درباره کشورهای آسیایی:



:: برچسب‌ها: تور ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ازمیر ارزان, تور لوکس ازمیر, هزینه های سفر به ازمیر, راهنمای سفر به ازمیر, تور لحظه اخری ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

استانبول

شهر استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه است این شهر یکی از از بزرگتری و پرجمعیت ترید شهرهای جهان به شمار می رود. این شهر از دو بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده است. شهر استانبول پایتخت سابق حکومت هایی که پیش از ترکیه در این منطقه بوده اند نیز بوده است. این شهر پایتخت سابقه کشور ترکیه نیز بوده است. هم اکنون شهر مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه به حساب می آید ضمن اینکه با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار زیاد یکی از قدرتهای گردشگری کشور ترکیه است است که سالانه میلیون ها نفر برای بازدید از جاذبه های گردشگری به این شهر مسافرت می کند. شهر استانبول از نظر جغرافیایی در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می کند و می توان گفت که استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره جهان حضور دارد.

شهر استانبول

شهر بزرگ استانبول دلیل اینکه جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و همچنین دارا بودن طبیعتی زیبا با وجود دریا ها و ساحل ها برای گردشگران بسیار جذاب و دوست داشتنی جلوه می کند از سوی دیگر رفت و آمد میلیونها گردشگر و مسافر به این شهر بزرگ رونق اقتصادی بسیار زیادی را نصیب بازارهای این شهر کرده است. رونق اقتصادی در این شهر باعث شده تا مسئولین شهر استانبول امکانات بسیار زیادی را با استفاده از از تکنولوژی روز دنیا برای مسافران و گردشگران که برای تجارت و یا گردشگری به این شهر می آیند ایجاد کنند.

خرید تور استانبول

جهت شرکت در تور استانبول راه های متعددی خواهید داشت که متناسب با خواسته خود می توانید بهترین راه را انتخاب نمایید. در حالت کلی روش های شرکت را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش حضوری مراجعه به آژانس های مسافربری سطح شهر می باشد. با مراجعه به این مراکز می توانید انواع تور های استانبول را مشاهده کرده و بهترین مورد را انتخاب نمایید. امکان گرفتن راهنمایی از مسئولین این مراکز نیز وجود خواهد داشت. بهترین روش شرکت در تور را می توان مراجعه به وب سایت های اینترنتی پروازی دانست که با مراجعه به این وب سایت ها می توانید لیست کاملی از انواع تور ها را مشاهده نموده و تمامی مشخصات هر یک را مورد بررسی قرار دهید. شما با مراجعه به سایت گلفام سفر تمامی تور ها را می توانید با یکدیگر مقایسه کرده و در نتیجه بهترین مورد را انتخاب نمایید. ظرفیت تور و همچنین میزان قیمت آن قابل مشاهده خواهد بود و به راحتی و در کمترین زمان می توانید در تور مورد نظر شرکت نمایید.

قیمت تور به مقصد استانبول

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و در رابطه با قیمت تور استانبول می توان گفت قیمت این تور به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین آن ها می توان به هزینه اقامت اشاره نمود. هتل های متعددی در سطح شهر استانبول آماده ارائه خدمات به مسافران هستند که این هتل ها از 5 تا دو ستاره متفاوت خواهند بود و می توانید هتل مورد نظر را با توجه به میزان هزینه هر یک انتخاب نمایید. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر میزان هزینه های تور را می توان میزان خدماتی دانست که در طول سفر به مسافران ارائه خواهد شد. هزینه بلیط نیز می تواند بر قیمت کلی تور تاثیرگذار باشد و می توانید با کنترل کردن مواردی قیمت تور را کاهش دهید. به همین دلایل نمی توان قیمت دقیقی برای تور استانبول ذکر نمود و جهت مشاهده قیمت دقیق تور مورد نظر خود می توانید به وب سایت های فعال در این زمینه مراجعه نمایید اما دقت داشته باشید که حتما تور ها را با توجه به خدماتی که ارائه می دهد با یکدیگر مقایسه نمایید و کیفیت تور را فدای قیمت آن نکنید.

جاذبه های استانبول

خرید بلیط استانبول

بلیط هواپیما یکی از ملزومات سفر می باشد که بدون آن امکان سفر وجود نخواهد داشت و به همین دلیل ابتدا باید به فکر خرید بلیط باشید و در این راستا باید بدانید که بلیط های پروازی به مقصد استانبول با هواپیما های متفاوت انجام می شود و می توانید متناسب با خواسته خود بلیط هواپیما مورد نظر را خریداری نمایید. جهت رزرو بلیط هواپیما مناسب ترین راه مراجعه به وب سایت های فروش بلیط خواهد بود چرا که با مراجعه به این وب سایت ها می توانید ویژگی های دقیق هر یک از بلیط ها و همچنین قیمت آن را مشاهده نمایید.

با خرید بلیط تور لحظه آخری استانبول می توانید بندر های زیبا را در کنار درختان نخل و لنگرگاه ها مشاهده کنید چرا که شهر استانبول به دریای مرمره راه پیدا می کند. نوع ساخت خانه های این شهر زیبا به گونهای جالب و دل انگیز است به طوری که دارای خیابان های کم عرض و خانه های قدیمی است که فرهنگ قدیم و تاریخ این شهر را به بیننده معرفی می کند. این شهر زیبا با آب و هوای بادخیز عالی که دارد می تواند تنها با یکبار شرکت کردن در تور ارزان استانبول به سادگی زیبایی ها و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان آورد و دلیلی دوباره برای مسافرت به این شهر زیبا برای شما فراهم سازد. از دیگر برجستگی های این شهر بزرگ نام بردن از آن به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا است.

شهر رویایی استانبول

مزایای شرکت در تور استانبول

شرکت کردن در تور استانبول و سفر با آن مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به همراه تور می توانید تمامی جاذبه های استانبول را هدف قرار دهید و هیچ یک از دیدنی های این شهر از قلم نخواهد افتاد.
  • مسئولین تور فردی بومی را به عنوان تورلیدر انتخاب می کنند تا اشراف کامل بر تمامی بخش های شهر داشته باشد.
  • در طول سفر با تور تمامی اشخاص بیمه خواهند بود و به همین خاطر نگران هیچ اتفاقی نخواهید بود.
  • قبل از سفر از محل اقامت و جاذبه های هدف اطلاع خواهید داشت.
  • برنامه سفر از جمله مواردی است که طبق آن تمامی اعمال سفر انجام خواهد شد.
  • تور استانبول این امکان را فراهم خواهد کرد که بتوانید به صورت دسته جمعی و به همراه دوستان و آشنایان سفری لذت بخش تجربه نمایید.
  • میزان هزینه تور پایین تر از سایر روش های سفر خواهد بود.


:: برچسب‌ها: تور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

شهر ازمیر در کشور ترکیه واقع شده است که بعد از آنکارا و استانبول بزرگترین شهر تجاری، صنعتی و بندری می باشد. شهر ازمیر در غرب ترکیه و نزدیک به سواحل دریای اژه قرار گرفته است. تور ازمیر از جمله تورهای لوکس و ارزان ترکیه، می باشد. ازمیر شهری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان و تاریخی، مکان دلچسب و خاطره انگیزی برای سفر می باشد.

راهنمای سفر با تور ازمیر

تاریخ سکونت در ازمیر به ۶۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد به همین دلیل ازمیر پر از اماکن تاریخی می باشد. سومین شهر بزرگ ترکیه است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی، از نظر تجاری، سیاسی، گردشگری و صنعتی در رتبه های برتر قرار دارد. به علت قرار گرفتن در کرانه های دریای اژه، دارای آب و هوای شرجی است. به علت دارا بودن مراکز مهم تجاری، شهر ازمیر به ترکیه ی کوچک معروف است. دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد و بهترین فصل سفر به ازمیر فصل بهار می باشد. تور ازمیر جزو ارزانترین تورهای ترکیه است و هر ساله گردشگران بسیاری از این شهر زیبا و بندری دیدن می کنند. بهترین غذاها و دیدنی ترین مکان ها در شهر ازمیر تجربه ای است که در هیچ سفر دیگری نمی توان یافت. شما می توانید با استفاده از سایت گلفام سفر جهت رزرو بلیط هواپیما ازمیر، انتخاب بهترین هتل ها با کمترین مبلغ و آشنایی با جاذبه های گردشگری ازمیر آگاه شوید و سفری ارزان با بهترین و بالاترین کیفیت را تجربه نمایید.

شهر زیبای ازمیر

آب و هوای ازمیر

شهر ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای است.فصل بهار در شهر ازمیر دارای آب و هوای معتدل و ملایم می باشد. تابستان های این شهر به علت قرار گرفتن در کنار ساحل دریای اژه، گرم و شرجی است بنابراین فصل تابستان فصل مناسبی برای مسافرت به ازمیر نمی باشد. در فصل زمستان هوا بسیار سرد، همراه با بارش برف و باران فراوان می باشد پس زمستان هم فصل مناسب سفر به ازمیر نیست. اما فصل پاییز به علت کم شدن بارش ها و هوای معتدل و مطبوع، فصل بسیار مناسبی جهت مسافرت به شهر زیبا و توریستی ازمیر می باشد. با توجه به دمای معتدل بهاری و پاییزی این شهر، بهترین زمان تور ازمیر، فصل بهار و پاییز می باشد. در واقع آب و هوای ازمیر مانند آب و هوای ایران ۴ فصل می باشد که همین امر سبب رونق کشاورزی در این شهر توریستی و دلنشین شده است. البته با وجود گرمای تابستان به علت تعطیلی مدارس گردشگران بسیار زیادی در فصل تابستان از شهر ازمیر دیدن می کنند. بعضی گردشگران نیز فصل زمستان ازمیر را می پسندند و ترجیح می دهند، جاذبه های طبیعی این شهر را در فصل سرد زمستان نظاره گر باشند.

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید ازمیر

اگر مایلید تور ازمیر خاطره ای فراموش نشدنی برای شما باشد حتما از مکان های دیدنی این شهر دیدن نمایید. در آلسانجاک به معماری تاریخی و سنتی ازمیر پی می برید. از ساحل زیبای کوردن بویا برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر جالب و طبیعی آن مکان استفاده کنید. مکان تفریحی دیگر ازمیر باغ وحش ازمیر می باشد که مساحت آن تقریبا 425 هزار متر مربع است. معروف ترین مکان دیدنی ازمیر برج ساعت می باشد این برج در میدان کناک قرار دارد. جالب است بدانید برج ساعت به دستان یک معمار فرانسوی ساخته شده است.

شما با مراجعه به سایت ما میتوانید با عجایب هفتگانه نیز آشنا شوید.

از جمله مراکز خرید ازمیر، فروشگاه آلسانژاک می باشد که مخصوص فروش پوشاک و لوازم الکترونیکی است. فروشگاه دیگر شهر زیبا و توریستی ازمیر، اسکله کوناک می باشد که در نزدیکی برج ساعت واقع شده است و دارای رستوران های مجلل و با کیفیت، سینما و فروشگاه های مدرن و زیبا می باشد. اگر برای خرید لوازم آرایشی، جواهرات و لباس های مارک دار به دنبال فروشگاه مناسبی هستید حتما از فروشگاه بزرگ و زیبای بالکووا دیدن نمایید و مطمئن باشید دست خالی بر نمی گردید. و خاطره خوش تور ازمیر را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. همچنین شهر زیبا و توریستی ازمیر دارای پارک های زیبا و دلنشینی جهت استفاده گردشگران و مسافران می باشد: از جمله این پارک ها می توان به کولتور پارک، پارک ادنان سایگون، پارک اینسان حاکلاری، پارک موامره سوکی و پارک تفریحی توگوت اوزال اشاره نمود.

بلیط هواپیما ازمیر

حتما برای رزروبلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به ازمیر را انتخاب کنید و بلیط هواپیما به ازمیر را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.

بلیط هواپیما ازمیر

قیمت بلیط و میزان بار قابل حمل در پرواز به ازمیر

قیمت بلیط هواپیما ازمیر به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه ای تغییر می کند. مواردی مانند کلاس پروازی و شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیما بر روی قیمت بلیط تاثیر می گذارند. شرایط آب و هوایی بیش از تاثیر بر قیمت خرید بلیط هواپیما بر میزان سفرها تاثیر بگذارد. همچنین قیمت بلیط ازمیر در فصل های مختلف تغییرات زیادی دارند و در فصل های لو سیزن (فصل های کم سفر) قیمت های بسیار ارزانتری برای آن ها در نظر گرفته می شود. به طور کلی مقدار بار مجاز در هر پرواز متقاوت است. بسته به ایرلاین مسافرتی، مسیر پروازی و کلاس پروازی، این میزان بین 20 تا 50 کیلوگرم متغیر است. البته میزان بار قابل حمل بر روی بلیط شما چاپ می شود و باید آن را در نظر داشته باشید. به طور مثال پرواز اطلس گلوبال به شما اجازه حمل 30 کیلوگرم بار برای هر بلیط می دهد.

رزرو هتل در تور ازمیر

چنانچه تصمیم دارید به شهر زیبا و تاریخی ازمیر سفر کنید و نهایت استفاده از مدت زمان اقامت خود را در این شهر ببرید پیشنهاد ما به شما این است که قبل از سفر هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر چه هتل ها به مراکز تفریحی و گردشگری نزدیک تر باشند هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و بالعکس هتل های واقع در حاشیه شهر ارزانتر می باشند. قبل از رزرو هتل می توانید از خدمات و امکانات هتل، تعداد اتاق ها، مدرنیته بودن و غذاخوری هتل مطلع شوید. اگر می خواهید تور ازمیر هزینه کمتری برای شما در بر داشته باشد دقت نمایید هتل با کیفیت، با خدمات مناسب و ارزان قیمت انتخاب کنید. از جمله هتل های معروف ازمیر : هتل هیلتون ازمیر، هتل موون پیک ازمیر، سوئیسوتل گرند ایفس ازمیر و کایا ازمیر نرمال می باشد.

آشنایی با شهر ازمیر

برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در ترکیه میتوانید به سایت گلفام سفر مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: تور ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ازمیر ارزان, تور لوکس ازمیر, هزینه های سفر به ازمیر, راهنمای سفر به ازمیر, تور لحظه اخری ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر به سنگاپور به عنوان یکی از کشور های بسیار زیبا و سرسبز برای افراد جذابیت زیادی دارد. این کشور که کشوری کوچک اما مدرن و پیشرفته در شرق آسیا می باشد، مساحت کمی داشته اما جالب است بدانید جزو ثروتمند ترین کشورهای جهان شناخته می شود. با این حال به طور حتم گردشگران زیادی سالانه اقدام به اخذ تور سنگاپور کرده و سفر به این کشور می تواند بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی باشد.

سفر به سنگاپور

کشورهای متعددی در دنیا وجود داشته که با وجود جاذبه های گردشگری و طبیعت بکر و زیبایش سالانه مقصد گردشگران زیادی قرار می گیرد. در این بین مشاهده می شود که سنگاپور نیز به عنوان یکی از کشورهای بسیار زیبا سالانه مقصد گردشگران زیادی قرار می گیرد. این کشور که کشوری جزیره ای در شرق آسیا است دارای اقامتگاه های بسیار لوکس، مراکز خرید پر زرق و برق و اماکن طبیعی متعددی بوده که با این حال سفر به سنگاپور می تواند بسیار ایده آل به نظر برسد. شهر سنگاپور پایتخت کشور هم نامش می باشد که جزو گرانترین شهرهای دنیا به شما رفته به طوری که در سالهای گذشته به عنوان نخستین شهر گران جهان نیز شناخته شده است.

کشور زیبای سنگاپور

جالب است بدانید مقایسه سنگاپور با تهران با اختلاف هزینه زیادی روبرو می باشد به طوری که هزینه خرید، اقامت و خورد، خوراک و حمل و نقل در این شهر و تهران بیش از ۸۰ درصد تفاوت دارد. با این حال افرادی که قصد سفر به سنگاپور را دارند باید در خصوص هزینه های سفر به این شهر و کشور اطلاعات جامعی به دست آورند.

بهترین زمان سفر به سنگاپور

با وجود اینکه کشور سنگاپور در فاصله بسیار نزدیک خط استوا قرار دارد طبیعتا هیچ فصلی حتی زمستان هم هوای این کشور سرد نیست به طوری که مشاهده شده بالاترین دمای هوا در این کشور حدود ۳۱ درجه سانتیگراد و پایین ترین دمای تقریباً ۲۰ درجه می باشد. رگبار های متعدد که در سراسر این کشور رخ میدهد موجب سرسبز بودن بسیار زیاد این کشور شده به طوری که گردشگران در اولین سفرشان به سنگاپور از دیدن این همه سرسبزی غافلگیر می شوند. این کشور دارای بارش های ناگهانی و شدیدی است که حتی در خشک ترین فصل سال هم اتفاق می افتد. با این حال می توان گفت یکی از بهترین فصول سفر به تور سنگاپور، بهار می باشد به طوری که این فصل جزو فصل های خشک و بی باران در سنگاپور بوده و دمای هوا نیز حول و هوش ۲۴ درجه سانتیگراد است.

همچنین فصل تابستان نیز که خشک ترین فصل سال در سنگاپور است به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها افراد زیادی این فصل را جهت بازدید از کشور زیبای سنگاپور انتخاب می کنند. فصل پاییز نیز فصلی تقریباً مناسب جهت سفر به تور سنگاپور می باشد زیرا با تمام شدن تابستان شاهد رکود ناگهانی در تعداد مسافران هستیم که این امر می تواند در کاهش قیمت هتل، غذا و فروشگاه ها بسیار تاثیرگذار باشد. اما فصل زمستان، فصل پر باران در این کشور است که به همین علت مسافران کمتری در این فصل به سنگاپور سفر کرده و قیمت ها نیز در این فصل کاهش چشمگیری پیدا می کند.

جاذبه های سنگاپور

بلیط هواپیما سنگاپور

برای خرید بلیط هواپیما سنگاپور و مشاهده از آخرین نتایج موقعیت بلیط هواپیما سنگاپور متقاضیان می توانند در قسمت جستجوی پرواز در سایت گلفام سفر ابتدا بلیط رفت و یا بلیط رفت و برگشت خود را انتخاب نمایند و سپس تعداد مسافران، تاریخ سفر، مقصد و مبداء را تعیین کنند و سپس با کلیک بر روی دکمه جستجو لیست پروازها در معرض دید کاربر قرار خواهد گرفت.در این قسمت مسافر با انتخاب نمودن مقصد و مبداء و البته وارد کردن سه حرف انگلیسی یا فارسی از آنها لیست پرواز شهرها در صفحه نمایش داده می شود. بنابراین مسافر مسیر خود را تعیین می نماید و با گلفام سفر به راحتی بلیط هواپیما سنگاپور را خریداری و رزرو خواهد نمود.

رزرو بلیط هواپیما سنگاپور

امروزه با توجه به ایرلاین های مختلف مسافران می توانند در نتایج جستجوی بلیط هواپیما سنگاپور بر اساس شرایطی که کاربر انتخاب نموده است را دریافت کنند. سایت گلفام سفر لیست بلیط های هواپیمایی را از ارزان ترین قیمت بلیط تا بالاترین نرخ بلیط نمایش می دهد. لذا متقاضیان می توانند اطلاعات دقیق هر بلیط پروازی به سنگاپور را از قبیل قیمت بلیط، کلاس پروازی، مدت پرواز، ساعت حرکت و زمان فرود، تاریخ پرواز و نام ایرلاین انتخاب شده را مشاهده نمایند. همچنین در بخش جزییات پرواز اطلاعات تکمیلی نظیر نوع هواپیما، نام فرودگاه، میزان حمل بار و سایر قوانین بلیط هواپیما سنگاپور ارائه شده است. کاربران با تایید نمودن پرواز مورد نظر و زدن دکمه رزرو به صفحه بعدی یعنی ثبت مسافران راهنمایی می شود.

در صورتی که مسافر متقاضی ارزان ترین بلیط هواپیما سنگاپور باشد و تمایل داشته باشد در ساعت خاصی با ایرلاین مخصوصی پرواز داشته باشد با استفاده از فیلترها مسافر می تواند نتایج جستجو را طبق فرودگاه، زمان پرواز، قیمت بلیط، خط هوایی و تعداد توقف ها سفارشی دهد. سایت ما برای انتخاب فرودگاه، لیستی از نام فرودگاه های سنگاپور مانند فرودگاه چانگی سنگاپور، فرودگاه پایگاه هوایی سنگاپور با نام پایا لبار، فرودگاه سلتر و فرودگاه ثنگه را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد.

بلیط هواپیما سنگاپور


رزرو هتل سنگاپور

با رزرواسیون اینترنتی در کوتاهترین زمان رزرو آنلاین هتل سنگاپور با ارزان ترین قیمت امکان پذیر خواهد بود. امروزه با توجه به سیستم اینترنتی رزرو هتل سنگاپور در سایت، امکان رزرو مهمانسرای کوچک، کلبه های روستایی و کوهستانی و البته لوکس ترین هتل های سنگاپور نیز فراهم آمده است. سایت ها با در نظر گرفتن تاریخ سفر لیست کاملی از هتل های سنگاپور را با آخرین قیمت های رزرو هتل سنگاپور در اختیار کاربر قرار می دهند. متقاضیان با وارد نمودن تعداد، تعداد اتاق ها، تاریخ ورود و تاریخ خروج و نوع اتاق لیستی از هتل های مطابق با درخواست خود را مشاهده خواهند نمود.

در این مرحله کاربر می بایست تعیین کند در هر اتاق چه تعداد مسافر قصد اقامت خواهند داشت. به فرض مثال در اتاق اول ۳ بزرگسال و در اتاق دوم یک کودک ۵ ساله به همراه دو بزرگسال سپس گلفام سفر عکس هتل و اتاق را به کاربر نشان داده و سفارش وی را رزرو می نماید. از این رو مسافر می بایست واچر هتل یا همان رسید رزرو هتل را دریافت نماید تا در زمان اخذ ویزا سنگاپور و هنگام اقامت در هتل قابل ارائه دادن باشد.

دانستنی های درباره کشورهای مختلف آسیایی



:: برچسب‌ها: تور سنگاپور, ویزای سنگاپور, قیمت تور سنگاپور, تور لوکس سنگاپور, تور ارزان سنگاپور, رزرو آنلاین هتل سنگاپور, هزینه سفر به سنگاپور, هزینه زندگی در سنگاپور, اب و هوای سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

شهر زیبای دبی

برای آشنایی با تور پوکت و شرایط سفر به تایلند میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت تور دبی

یکی از پرطرفدارترین تور ها در بین گردشگران سراسر دنیا تور گردشگری دبی می باشد. زیرا این شهر جزو لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای دنیا به شمار می رود که دارای مناطق گردشگری بسیار متنوعی است. همچنین هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید متعددی در جای جای این شهر واقع شده است که تمامی این موارد موجب شده است سفر به دبی برای همه افراد جذاب باشد. حال در خصوص قیمت تور این شهر لازم است بدانید معمولاً این تور برای ایرانیان مناسب است زیرا شهر دبی با کشور ایران فاصله چندانی نداشته و از طرفی می توانید با رزرو این تور از سایت گلفام سفر، با کیفیت ترین و ارزان قیمت ترین تور دبی را رزرو کنید. باید توجه داشته باشید فصل رزرو تور از جمله مواردی است که میتواند در این قیمت تاثیرگذار باشد به طوری که اگر در فصل های کم مسافر اقدام به سفر به این شهر زیبا نمایید، قیمت تور، قیمت بلیط هواپیما و حتی قیمت اقامتگاه مورد نظر شما بسیار مناسب خواهد بود.

جاذبه های دبی

تور لحظه آخری دبی

از عوامل مهمی که سبب شده است تا در مسیر تور دبی عرضه ی تور لحظه آخری دبی صورت بگیرد وجود چارترها می باشد که همین مسئله سبب شده است تا گردشگران، مسافران و توریست ها استقبال زیادی از سایت گلفام سفر داشته باشند. زیرا این سایت معتبر و مشهور در بیشتر فصل های سال در مسیر دبی، تور لحظه آخری دبی را با کمترین قیمت و بیشترین امکانات رفاهی ارائه می نماید. از آنجایی که تور لحظه آخری دبی در ساعات پایانی نزدیک به پرواز عرضه می شوند هیچ گاه مسافران نمی توانند از قبل بلیط های لحظه آخری را رزرو نمایند و این نمونه بلیط ها تنها در تعداد محدودی با استقبال بی نظیری فروخته می شوند. از این رو همراه بودن با گلفام سفر می تواند این فرصت مناسب را برای شما مهیا سازد.

آب و هوای دبی

به دلیل اینکه شهر دبی در کمربند بیابانی قرار گرفته است دارای آب و هوای گرمسیری می باشد. دبی هر ساله تابستان های گرم و مرطوبی را تجربه کرده که ۴۱ درجه میانگین دمای موجود در دبی گزارش شده است. به طور کلی می توان گفت دبی هیچگاه فصل سرد و یا خنک به خود ندیده است به همین دلیل گلفام سفر در تور دبی بهار بیشترین لذت را برای مسافران مهیا می سازد. معمولا برای اکثر مسافرین، دمای هوای دبی تا پایان خرداد ماه قابل تحمل می باشد اما در مرداد و شهریور ماه کمتر کسی می تواند در خیابان های شهر دبی گشت و گذاری عادی داشته باشد. عموما در تابستان دمای دبی بسیار گرم همراه با رطوبت است اما در فصل پاییز و زمستان دبی می تواند مطبوع ترین حالت خود را داشته باشد.

برج های دبی

شما میتوانید با مراجعه به سایت ما از سایر تورها از جمله ، تور سنگاپورو تور ترکیه و .... آگاه شوید و اقدام به رزرو نمایید.

راهنمای سفر به دبی

دبی از جمله شهرهایی به شمار می رود که از لحاظ داشتن میراث فرهنگی و بناهای تاریخی جالب توجه و بسیار غنی است. این شهر به واسطه مراکز خرید بزرگ و متنوع همچنین برج های بلند و زیبا طی چندین سال اخیر به مهمترین مقاصد گردشگری و توریستی در جهان تبدیل شده است. بیشترین کسانی که قصد همراهی گلفام سفر در تور دبی را دارند تمایل دارند بلندترین ساختمان دنیا یعنی برج خلیفه همچنین فواره دبی، گالری های زیبا و فوق العاده دبی، بازار طلای دیره، بازار ادویه، مسجد جمیرا و...را تماشا نمایند. این شهر به دلیل همسایگی نزدیکی که با کشور ایران دارد تا حدودی از نظر آداب و رسوم و سنن غذا خوردن به ایرانیان شباهت دارند. در کوتاهترین زمان ممکن بیشتر ایرلاین های داخلی روزانه پروازهای متعددی را از شهرهای مختلف ایران به شهر دبی خواهند داشت لذا گلفام سفر سعی کرده است بهترین شرایط سفر را برای مسافرین خود در تور دبی مهیا سازد.

شهر دبی

رزرو آنلاین هتل در دبی

با توجه به اینکه داشتن اقامتگاه مناسب در هنگام سفر به دبی جزو آن دسته از مواردی است که میتواند در کیفیت سفر تاثیر زیادی بگذارد، مشاهده می شود که در سایت گلفام سفر انواع مختلفی از هتلهای دبی وجود داشته که افراد میتوانند با توجه به شرایط خود نوعی از آن را انتخاب کنند. مثلا می توان گفت یکی از معروف ترین هتل های دبی در کشور امارات متحده عربی، هتل جمیرا امارات تاورز می باشد که جزو لوکس ترین هتل های این شهر است و دارای ۴۰۰ اتاق کاملاً مجهز بوده و این هتل دارای امکاناتی چون صرافی، پارکینگ رایگان، سالن اجتماعات، استخر، رستوران و کافی شاپ است. به طوری که می توانید خوشمزه ترین غذاهای ژاپنی، بریتانیایی، ایتالیایی و لبنانی را در رستوران آن میل کنید. هتل سوفیتل داون تاون دیگر هتل بی نظیر بوده که در مقابل برج الخلیفه این شهر با دیزاین فرانسوی قرار دارد با این حال بی اندازه لوکس و دیدنی است. این هتل دارای استخر روباز، رستوران، اتاق هایی با رنگ آبی و قهوه ای، اینترنت رایگان، صرافی و مراکز خرید سوغاتی می باشد. هتل القصر یکی دیگر از هتل های برتر دبی بوده که تعداد زیادی از کنسرت های معروف این شهر در آن برگزار می شود. هتل القصر چیدمان عربی داشته و ساحل اختصاصی به طول ۲ کیلومتر و آلاچیق های بسیار مدرن دارد که اقامت در این هتل می تواند برای شما بی نظیر باشد.



:: برچسب‌ها: تور دبی, تور ارزان دبی, تور لحظه اخری دبی, تور دبی نوروزی, تور لوکس دبی, قیمت تور دبی, ویزای دبی, اب و هوای دبی, راهنمای سفر به دبی, هزینه های سفر به دبی, هزینه های زندگی در دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر با تور آنتالیا لذت بسیار زیادی دارد چرا که اینگونه تورهای مسافرتی سفر را برای گردشگران راحت تر می کنند. در سفر با تورهای مسافرتی و گردشگری آنتالیا تنها می توانید از اماکن دیدنی و تاریخی این شهر دیدن کنید.. در سفر با تور می توانید به مراکز خرید مدرن و سنتی آنتالیا نیز مراجعه کرده و بهترین محصولات از برندهای شناخته شده را خریداری نمایید. در آنتالیا هتل های لوکس با قیمتهای بالا, متوسط و پایین وجود دارد که در زمان رزرو تور آنتالیا می توانید به آنها توجه کنید. برای خوردن غذاهای ترکی رستوران های متعددی در سطح شهر وجود دارند که می توان به رستوران سراسر اشاره نمود.

سفر به آنتالیا

کشور ترکیه واقع در اوراسیا یکی از جذاب ترین و بی نظیر ترین کشورهای منطقه بوده که جاذبه های تفریحی فراوانی داشته و به همین دلیل سالانه گردشگران متعددی از سراسر جهان اقدام به رزرو بلیط تورترکیه می نمایند. در این بین لازم است بدانید آنتالیا یکی از ۸۱ استان ترکیه بوده که مرکز آن شهر آنتالیا است و این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار دارد. این شهر با وجود جاذبه های تاریخی و توریستی متعددی که داشته، برای سفر بسیار مناسب می باشد. به همین دلیل مشاهده می شود که در طول سال تور آنتالیا به عنوان یکی از تورهای گردشگری بسیار رزرو می شود. جالب است بدانید افرادی که قصد سفر خانوادگی به ترکیه را دارند می توانند با انتخاب آنتالیا، سفری بی نظیر تجربه کنند. همچنین سفر به آنتالیا به صورت دوستانه و یا برای ماه عسل نیز مناسب است. حال افرادی که برای اولین بار و یا حتی چندمین بار قرار است به این شهر سفر کنند، اگر اقدام به رزرو تور گردشگری آن کنند طبیعتاً مزایای زیادی نسبت به سفر شخصی خواهد داشت. به طوری که در سفر با تور، تور لیدر فارسی زبان همراه شما بوده که می توانید در هر شرایطی از او کمک بخواهید. همچنین رزرو هتل، رزرو بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی از دیگر مواردی است که توسط تورهای گردشگری ارائه می شود.

شهر آنتالیا

سفر به دیدنی ترین مکان دنیا

تورترکیه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و توریستی در دنیا محسوب میشود چرا که شهرهای بسیار زیبا و دیدنی را در خود جای داده است که یکی از آنها آنتالیا می باشد. اگر قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید توصیه میکنیم که از طریق رزرو تور آنتالیا اقدامات لازم را به انجام برسانید چرا که سفر کردن با این گونه از تورهای مسافرتی بدون هیچگونه کم و کاستی میتواند سفر را برای شما هیجان انگیز تر نماید. جالب است بدانید یکی از اماکن دیدنی در دنیا شهر آنتالیا شناخته میشود و این طبق گفته ابن بطوطه میباشد.

از مهمترین مکان های دیدنی در شهر آنتالیا میتوان به غار کارائین اشاره نمود هر چند مکان های تاریخی متعددی در آنتالیا به چشم میخورند که میتوانند برای بسیاری از توریست جالب توجه باشند. اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در رابطه با این شهر زیبا و خوش آب و هوا کسب کنید می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. این نکته را فراموش نکنید که سفر کردن با تور تفریحی آنتالیا از مزیتهای بسیاری برخوردار است که در ادامه به این موضوع نیز اشاره ای خواهیم داشت.

جاذبه های آنتالیا

هزینه های سفر به آنتالیا

در هنگام رزرو تور آنتالیا یکی از مهمترین مواردی که برای گردشگران مورد توجه است، هزینه سفر به آنتالیا می باشد. توجه داشته باشید هزینه سفر به این شهر به موارد زیادی از جمله هزینه بلیط، هزینه خورد و خوراک، هزینه بازدید از جاذبه های تفریحی و قیمت هتل های آنتالیا بستگی دارد. حال اگر شما بخواهید سفری لوکس و بی نظیر به ایتالیا داشته باشید لازم است که در بهترین هتل های این شهر اقدام به رزرو اتاق کرده که با این وجود طبیعتاً باید پول بیشتری بپردازید. لازم است بدانید در آنتالیا هتل های ارزان قیمت تری هم وجود داشته که اگر بخواهید اقتصادی عمل کنید، می توانید در این هتل ها اقدام به رزرو اتاق نمایید. همچنین بسیاری از تفریحات آنتالیا به صورت رایگان ارائه شده و یا هزینه های کمی دارد که افراد می توانند جهت سفری به صرفه تر، از این تفریحات استفاده نمایند. هزینه حمل و نقل از دیگر مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید به طوری که عموما هزینه تاکسی در این شهر گران است و بهتر است جهت جابجایی در شهر، از وسایل حمل و نقل عمومی همچون تراموا، اتوبوس و دلموش استفاده کنید.

هتل های آنتالیا

اقامت در هتل ها در سفر با تور مسافرتی آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا می بایستی برای اقامت مسافران و گردشگران هتلی در نظر گرفته شود. جالب است بدانید آنتالیا به عنوان مهد هتل های لوکس و مدرن کشور ترکیه شناخته میشود که با ورود به این شهر متوجه آسمان خراش هایی با این عنوان خواهید شد.اگر بخواهیم از هتلهای شناخته شده این شهر چند مورد را عنوان کنیم میتوانیم به دِلفین دیوا پریمیر اشارهای داشته باشیم. دلفین پالاس نیز یکی دیگر از هتلهای لوکس آنتالیا محسوب میشود. پودینگ مارینا رزیدنس به همراه هتل آی سی هتل رزیدنس نیز جزء هتل های مدرن و چند ستاره آنتالیا به شمار می روند. هرچند هتلها و اقامتگاههای ارزان نیز در این شهر وجود دارند که می توان به لیبرتی هتل لارا اشاره نمود.

بلیط هواپیما آنتالیا

با تمام این تفاسیر اگر شما هم قصد رزرو تور آنتالیا را داشته باشید باید توجه کنید که بلیط هواپیما آنتالیا به دو دسته بلیط چارتری و بلیط سیستمی تقسیم می شود که مسافران می توانند، بنا به شرایط و سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند. اگر در سایت های اینترنتی بگردید می توانید در بین بلیط های چارتری، بلیط لحظه آخری آنتالیا را که قیمت مناسبی دارد پیدا کرده و از این طریق در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که به طور کلی کلاس های بلیط هواپیما آنتالیا به سه دسته اقتصادی، تجاری و درجه یک تبدیل می شود.

دانستنی های دیگر آسیایی و معرفی آن توسط سایت گلفام سفر:



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تجربه یک سفر لذت بخش با تور دوبی

تور دوبی را می توان از جمله محبوب ترین تور های مسافرتی در تمام مناطق کشور ما دانست. امروزه با توجه به نقش اقتصادی تجاری کشور اماراتانواع تور های مسافرتی و بلیط های هواپیمایی در زمان ها و روز های مختلف تدارک دیده می شود. این شهر زیبا که بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی است به عنوان عروس خلیج معرف شده و نامیده می شود. تور دوبی مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است چرا که در حال حاضر شهر دبی به عنوان زیباترین منظقه و زیباترین شهر در دنیا محسوب می شود. همچنین می توان گفت که دبی مدرن ترین شهر در دنیا شناخته می شود چرا که برای ساخت تمام قسمت های آن از طراحی های جدید و بروز استفاده شده است. این شهر از لحاظ جغرافیایی در قسمت جنوبی ایران واقع شده است. در زمان های قدیم این شهر یک شهر بسیار کوچک بود که به دلیل داشتن منابع نفتی بسیار زیاد مورد توجه افراد زیادی واقع شد. به همین دلیل توانستند از این شهر برای منافع اقتصادی و تجاری استفاده کرده و به بزرگ ترین و مدرت ترین شهر امارات تبدیل شود.

شهر زیبای دوبی

بلیط تور دوبی

تور دوبی در تمام آژانس های هواپیمایی با خدمات و برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است. در حال حاضر تمامی تور های مسافرتی را می توان از طریق اینترنت و در وب سایت های مختلف جستجو کرده و شرایط مختلف هر کدام از آنها را بررسی کرد. به همین ترتیب با توجه به قیمت تور دوبی و هزینه های مقبول مورد نظر شما یکی از آنها را انتخاب کرده و به یک سفر لذت بخش همراه با دوستان خوش سفر مسافرت کرد. در تمام شهر های کشور ما افراد علاقه مند به سفر با رسیدن یک روز تعطیل شهر دبی را به عنوان منطقه مسافرتی انتخاب خواهند کرد. البته مناطق دیدنی و بسیار زیبای زیادی در سراسر جهان وجود دارد که جاذبه های گردشگری فوق العاده ای را درون خود جای داده اند. ولیکن در حال حاضر اولویت با چندین شهر توریستی در ترکیه که یکی از آنها آنتالیا می باشد و شهر زیبای دبی است.

شهر دوبی و ویژگی های آن

از آن جایی که بیشتر کشورهای اطراف و سرمایه دارانی از مناطق دیگر در این شهر سرمایه گذاری و ساخت و ساز انجام داده اند وتوریست های زیادی به آن جا آمده اند، احتمال این که در سفر به دبی با اماراتی ها بتوان گفت و گو و صحبت کرد خیلی کم می باشد.در دبی آسمان خراش ها و ساختمان های بسیار بلند کم نیست، ساختمان هایی با ۱۳۰۰ متر ارتفاع و یا ارتفاع های مشابه اما برای یک مقایسه ی کوچک می توان به شهر هنگ کنگ با ساختمان 6606 متری اش فکر کرد. البته برج جهان یعنی برج خلیفه در دبیقرار گرفته است.ماشین های پلیس در دبی بی همتا می باشند، یک ساعت قدم زدن در خیابان های دبی کافی ست تا حجم بزرگی از ماشین های لوکسو آن چنانی دید و مطمئنا خیلی می تواند جالب باشد. ماشین پلیسهای دبی را لامبورگینی ها، فراری ها و بنتلی ها تشکیل داده اند.پدیده ای که فقط در دبی دیده می شود. از جمعیت 5/2 میلیونی دبی، 7/1 این جمعیت را مردان تشکیل داده اند که تقریبا حدود
70 درصد کل جمعیت شهر می باشد و فقط 30 درصد از جمیعت آن را زنان تشکیل می دهند. سن مردمان دبی هم یکی دیگراز شگفتی هایی است که در مورد آن وجود دارد، 58 درصد جمعیت دبی را افراد 25 تا 44 تشکیل داده اند و فقط 15 درصداز مردم بالای 5 سال سن دارند.

جاذبه های دوبی

آشنایی با تور دوبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است که یکی ازکشور های است که مرز مشترک آبی با ایران دارد و فاصله کم این کشور تا ایران و لوکس بودن این شهر باعث شده گرشگران زیادی را از ایران حذب کند. این شهر با دارا بودن جاذبه های مدرنی که دارد و هر روز هم به تعداد آن ها اضافه می شود. مقصد خیلی جذابی برای گرشگران می باشد. انتخاب تور لحظه آخری دوبی مناسب می تواند انتخاب به نسب بهتری تا سفر شخصی به شهر دبی باشد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. سفر گروهی به دبی به شدت توصیه می شود زیرا جاذبه های گردشگری زیادی از جمله شهر بازی های مدرن می تواند جذابیت سفر گروهی را برای شما دو چندان کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که سفر به یک شهر لوکس طبیعتا هزینه های خاص خود را هم دارد که توصیه ما برای کاهش هزینه در سفر به دبی استفاده از تور لحظه آخری دوبی است.

تور لحظه آخری دوبی

تور لحظه آخری دوبی

خط هوایی امارات یکی از بهترین خطوط هوایی در دنیا است که میتواند جذابیت سفر را از همان شهر مبدا برای شما به ارمغان بیاورد. تور لحظه آخری دوبی معمولا از پرواز های ارزان قیمت اسفاده می کند پس بنابراین اگر مبلغ برای شما مهم نیست و دنبال یک سفر لوکس هستید میتوانید از سفر با هواپیمایی امارات لذت ببرید که انتخاب یک تور لوکس دوبی میتواند کمک به سزای به شما بکند. یک تور لوکس میتواند بهترین هتل ها بهترین خطوط هوایی و بهترین ها رو برای گردش در دبی برا شما رقم بزند. در سفر به دبی گزینه های زیادی برای خرید غذا است که ارزان یا گران بودن آن به انتخاب شما بستگی دارد. به طور مثال حمص غذایی خوشمزه و مقرون به صرفه ای است. اگر به دنبال کاهش هزینه سفر در دبی هستید جمعه بازار های این شهر را نیز از دست ندهید که میتواندی در آن جا غذا و نوشیدنی های ارزان قیمت پیدا کنید. در دبی با توجه به قیمت کم سیم کارت نیازی به رومینگ آن نمی باشد شما میتوانید با خرید یه سیم کارت 25 درهمی هزینه های تماس خود را نیز به حداقل برسانید. دبی بیش تر به برج هایش مشهور است، دیدن منظره غروب آفتاب در برج های سر به فلک کشیده دبی می تواند یک منظره بی نظیر را برای شما و همسفرانتان رقم بزند.

تور ارزان دوبی



:: برچسب‌ها: قیمت تور دوبی , تور ارزان دوبی , تور دوبی , تور لوکس دوبی , تور لحظه آخری دوبی , تور هوایی دوبی , خرید آنلاین تور دوبی , رزرو آنلاین هتل دوبی , بلیط هواپیما دوبی , ویزای دوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

قیمت تورهای جذاب آسیایی

تور هند

کشور هندوستان کشوری بسیار زیبا اسرار آمیز است. از نظر جمعیت کشور هندوستان دومین کشور جهان است است و از نظر وسعت هفتمین کشور جهان به شمار می رود این کشور دارای فرهنگ ها و ادیان بسیار زیاد است که بعضی از این دین ها آیین ها و مراسم جالب و زیبایی را در خود دارند هندوستان در جنوب قاره آسیا قرار دارد. پایتخت این کشور دهلی نو است از شهرهای بزرگ هند می‌توان به کلکته ،مدرس، بیسور حیدرآباد، پونا و بمبئی یا به قول خودشان مومبای است. شهر بمبئی پرجمعیت ترین شهر کشور هندوستان است.کشور هندوستان دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پر باری است که پیشینه آن به پنج هزار سال پیش باز می گردد هندوستان را میتوان سرزمین نژادها زبان ها آیین ها و فرهنگهای گوناگون دانست در هند صدها زبان و هزاران گویش و لهجه وجود دارد. کشور هندوستان از زمان های بسیار دور با کشور ایران روابط فرهنگی بسیار زیادی داشته است. شما می توانید با انتخاب تور هند از جاذبه های این کشور دیدار کنید.

تور دهلی

قیمت تور دهلی

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که همگان به آن توجه ویژه ای دارند و در رابطه با قیمت تور دهلی می توان گفت: قیمت تور دهلی به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین موارد تاثیر گذار بر قیمت را می توان به نوع کلاس پروازی اشاره نمود چرا که هزینه های بلیط تاثیر مستقیم بر قیمت تور خواهد گذاشت. مهمترین مورد تاثیرگذار را می توان نوع هتلی دانست که در آن اقامت خواهید داشت چرا که هتل های دهلی را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این هتل ها خدمات و هزینه های متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت و می توانید متناسب با خواسته خود هتل را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که امکان کنترل این موارد وجود داشته و می توانید به صورت اختصاصی نوع بلیط، هتل و میزان خدمات را تعیین نمایید و به همین دلیل میزان قیمت تور دهلی قابل کنترل خواهد بود. کمترین هزینه ها را نیز می توانید زمانی شاهد باشید که گردشگران کمتری این کشور را به عنوان هدف انتخاب می نمایند.

تور سری لانکا

کشور سریلانکا در جنوبی ترین نقطه آسیا و در میان آبهای اقیانوس هند قرار دارد نام قدیمی این کشور سیلان بوده است در کتاب های تاریخی ایران به این کشور سراندیب را داده‌اند پایتخت این کشور شهر کلمبو است سریلانکا از قرن نوزدهم کشور انگلیس بود و یک سال پس از استقلال هندوستان کشور نیز به استقلال رسید جمعیت این کشور بیست میلیون نفر است ۷۵ درصد از برق در سریلانکا هندوآریایی هستند و ۱۱ از قوم تامیل. چای سیلان یکی از از معروفترین چای های جهان است و با کیفیت ترین چای جهان به شمار می رود طبیعت کشور سریلانکا برای طبیعت گردان می‌تواند بسیار جالب توجه باشد. ۷۰ درصد جمعیت کشور سریلانکا بودایی هستند و بقیه ادیان اسلامی و مسیحی سایر ادیان را دارند.

قیمت تور سریلانکا

شما با انتخاب تور سریلانکا می توانید از از جاذبه های های این کشور دیدار کنید. جزیره سریلانکا از دشت های تپه ماهوری در ساحل تشکیل شده است و کوهستان های آن تنها در مناطق مرکزی و جنوب قرار دارند بلندترین کوه سریلانکا تنها ۲۵۰۰ متر ارتفاع دارد. در کشور سریلانکا سد رودخانه وجود دارد که بلندترین رودخانه جهان ۳۳۵ کیلومتر درازا دارد که در مسیر رودخانه سریلانکا ۵۱ آبشار طبیعی با ارتفاع ۱۰ متر یا بیشتر وجود دارد بلندترین آبشار سریلانکا آبشار بامبار آکاندا است که بلندی آن ۲۶۳ متر است. در ساحل جزیره سریلانکا جنگل های حرا به بزرگی هفت هزار هکتار وجود دارد در سال ۲۰۰۴ میلادی یک سونامی بزرگ در آب اقیانوس هند به وجود آمد و خسارت های زیادی را به کشورهای اطراف اقیانوس وارد آورد اما همین جنگل های حرا سپر محافظ ای برای کشور سریلانکا شد و این سونامی خسارت کمتری را به کشور سریلانکا وارد کرد. شما میتوانید با مراجعه به سایت گلفام سفر ،قیمت تور سریلانکا را مشاهده نموده و اقدام به رزرو نمایید.

تور قبرس شمالی

آیا شما نیز به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی هستید؟ آیا می دانید که با رزرو تور قبرس شمالی می توانید از زیباترین جاذبه های این منطقه بازدید نموده و بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی نموده و جالب ترین اطلاعات را در این زمینه به دست بیاورید.

قبرس یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای جهان می باشد که در قسمت جنوب کشور ترکیه واقع شده است و از دو حکومت جدا تشکیل شده است که آن را قبرس شمالی یا قبرس ترکی و قبرس جنوبی یا قبرس یونانی تقسیم بندی نموده اند. توجه داشته باشید که این کشور هیچ راه خشکی برای رسیدن به کشورهای اطراف خود را نداشته و مانند یک جزیره در دل دریا واقع شده است که گردشگران و مسافرانی که قصد دارند به این کشور سفر کنند بایستی به شکل دریایی و هوایی اقدام کنند. رشد صنعت گردشگری در این کشور بسیار چشمگیر و بی نظیر می باشد به طوری که سالانه میلیون ها گردشگر از این کشور بازدید کرده و لحظات بی نظیری را در سواحل این کشور سپری می کنند. هم چنین معروف ترین سرمایه گذاران یونانی و ترکیه ای نیز سرمایه گذاری های بسیار کلانی را در این کشور انجام داده اند و همین امر سبب شده تا قبرس مورد توجه بسیاری از گردشگران باشد. امروزه شاهد برگزاری صدها تور قبرس شمالی به سوی این کشور هستیم که بی شک حجم قابل توجهی از گردشگران ورودی را گردشگران ایرانی شکل می دهند.

تور قبرس شمالی

خرید بلیط قبرس شمالی

برای خرید بلیط تور قبرس شمالی فرصت را از دست ندهید و تا به اتمام رسیدن ظرفیت موجود، بلیط مورد نظرتان را تهیه و خریداری کنید که به این منظور می توانید تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص نموده و با توجه به زمان اوقات فراغت تان، در اولین فرصت به دست آمده اقدام به خرید بلیط مورد نظر خود داشته باشید. شما می توانید ارزان ترین قیمت تور قبرس شمالی را از وب سایت پیش روی خودتان تهیه و خریداری کنید و سفر ارزان تری را به این کشور زیبا انجام دهید.



:: برچسب‌ها: تور دهلی،قیمت تور دهلی،تور سریلانکا، قیمت تور سریلانکا،تور قبرس شمالی، قیمت تور قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تورهای جذاب هوایی آسیا

بلیط هواپیما سنگاپور

پیش از سفر به سنگاپور نیاز است که شما بلیط هواپیما به مقصد یکی از فرودگاه های این کشور را رزرو نمایید. برای خرید و رزرو بلیط سنگاپور انواع مختلفی از بلیط ها برای این مقصد وجود دارند. از انواع مهمبلیط هواپیما سنگاپور می توان به بلیط سیستمی، بلیط چارتری، بلیط لحظه آخری و ... اشاره کرد. چون هریک از این بلیط ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند، مسافران طبق شرایطی که دارند می توانند هر کدام از این بلیط ها را رزرو کرده و سفر خود را با آن بلیط هواپیما و امکاناتی که دارد، انجام دهند. قیمت بلیط هواپیما سنگاپور بستگی به مواردی مانند شرکت هواپیمایی، نوع بلیط و ... دارد. یکی از روش های راحتی که از طریق آن می توانید بلیط هواپیما سنگاپور را تهیه کنید، شیوه خرید آنلاین است. شما با مراجعه به سایت گلفام سفر می توانید با زدن مبدا و مقصد سفر خود این بلیط را برای سفر خود رزرو کنید. امکان انتخاب بلیط هواپیما سنگاپور به صورت رفت و رفت و برگشتی برای مسافران وجود دارد. خرید آنلاین کمک می کند که شما این بلیط را خیلی فوری و به راحتی تهیه کنید.

بلیط هوایی سنگاپور

بلیط هواپیما بالی

در هنگام سفر به بالی رزرو بلیط هواپیما یکی از مهمترین مواردی است که گردشگران باید به آن توجه داشته باشند. بسیاری از افراد برای سفر به این جزیره از تورهای بالی استفاده کرده که در این تورها بلیط رفت و برگشت شما توسط مجریان تور تهیه شده و از این بابت هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد. لازم است بدانید از طریق سایت گلفام سفر نیز میتوانید تور بالی و یا بلیط هواپیمای بالی را به راحتی تهیه کرده که جهت این امر باید تاریخ سفر، نوع کلاس پروازی، ایرلاین و موارد این چنین را مشخص کرده تا بلیطی متناسب با شرایط شما ارائه شود. در اینجا شما می توانید بنا به آنچه تمایل دارید بلیط این شهر را به صورت آنلاین رزرو کنید.

بلیط تور بالی

بلیط هواپیما ارمنستان

یکی از راه های سفر به ارمنستان استفاده از پرواز هوایی است که توسط ایرلاین های مختلف از مبداء های متفاوت به مقصد ارمنستان در فرودگاه زوارتنوتس مهمترین فرودگاه بین المللی ارمنستان انجام می گیرد. این فرودگاه روزانه پروازهای متعددی از کشورهای مختلف خصوصا کشور ایران را پذیرا می باشد. فرودگاه زوارتنوتس شامل سه ترمینال است که مسافران ایرانی این امکان را دارند با خرید و یا رزرو نمونه های متنوعی از بلیط های هواپیمایی آکونومی یا بیزینسی خود را به یکی از این ترمینال ها برسانند.

امروزه بلیط هواپیما ارمنستان توسط ایرلاین های مختلفی به مسافران ارائه می شود که آژانس مسافرتی گلفام سفر جهت رفاه حال مسافران ارمنستان این شرایط را به وجود آورده تا بدون وجود هیچ دغدغه ای در تور ارمنستان خریداری و رزرو بلیط هواپیما ارمنستان را انجام دهد. این آژانس مسافرتی معتبر می تواند همراه با خرید بلیط هواپیما ارمنستان امکانات دیگری نظیر رزرو آنلاین هتل ارمنستان، بیمه مسافرتی، گشت شهری، ترانسفر، خدمات و تشریفات فرودگاهی را در اختیار مسافران قرار دهد.

رزرو آنلاین هتل ارمنستان

در کلیه شهرهای ارمنستان خصوصا ایروان پایتخت این کشور از هتل های لوکس، مجلل و بین المللی همراه با موسیقی های زنده با هزینه های بالا گرفته تا هتل های درجه پایین و مسافرخانه های فراوانی وجود دارد که مسافران می توانند بنا به سلیقه بودجه خود نمونه ای از این اقامتگاه ها را انتخاب نمایند. اما زمانی که متقاضیان قبل از رزرو هتل در ارمنستان با شرایط، خدمات، موقعیت جغرافیایی، عکس هتل به همراه عکس اتاق ها و سرویس دهی هتل در سایت گلفام سفر آشنا شود بدون شک انتخاب بهتری از رزرو آنلاین هتل ارمنستان خواهد داشت. بنابراین بهتر است با همراهی و کمک از کارگزاران گلفام سفر ضمن ذکر نمودن تعداد مسافران، مدت اقامت و خدمات مورد نیاز رزرو آنلاین هتل ارمنستان انجام گیرد.

تور ارمنستان

هزینه های سفر با تور ویتنام

سفر با تور ویتنام نیز مانند هر تور دیگری نیاز به پرداخت کردن هزینه های مختلف دارد. تهیه ویزای ویتنام اولین اقدام است که باید پیش از سفر انجام داد و این کار نیاز به صرف هزینه دارد. در تور ویتنام دیگر هزینه هایی که باید در نظر گرفت، عبارتند از: هزینه هتل محل اقامت، هزینه حمل و نقل در شهر، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه خوراک و مواد غذایی است.

قیمت تور ویتنام

قیمت تور ویتنام از فاکتورهای مهمی است که هر مسافری پیش از سفر خود باید به آن توجه داشته باشد. انتخاب تور ویتنام بستگی بسیار زیادی به قیمت این تور دارد. مسافران این مقصد می توانند با وارد شدن در سایت شاهد انواع تورهای ویتنام با خدمات مختلف و قیمت های گوناگون باشند. هر مسافری پس از بررسی این تورها و قیمت های آنها می تواند یک تور مناسب برای سفر خود را انتخاب کند. در سایت گلفام سفر مسافران می توانند شاهد تورهای مختلف ویتنام باشند و یکی از این تورها را برای سفر خود انتخاب کنند. در تعیین قیمت یک تور ویتنام مواردی مانتد قیمت بلیط هواپیما ویتنام، مدت زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پرواری و شرکت ارائه دهنده تور دخیل هستند. برای کم کردن هزینه های سفر خود و تور ارزان قیمت ویتنام می توان بلیط های پروازی ارزانتر را انتخاب کرد. همچنین رزرو هتل های ارزان تر در مقصد می تواند کمک بسیار زیادی به کم کردن هزینه ها در سفر باشد. در برخی از سایت های ارائه دهنده تور ویتنام مانند سایت گلفام سفر در ایام خاصی این تور با قیمت کمتری عرضه می شود. شما با وارد شدن به این سایت و بررسی مرتب آن می توانید تورهای مختلف با امکانات متنوع آنها را از نظر قیمتی با هم مقایسه کنید و توری که برای شما مناسب باشد را انتخاب کنید.

تور لوکس ویتنام

تور لوکس و تور لحظه آخری ویتنام

تورهایی که به مقصد ویتنام سفر می کنند در انواع مختلفی به مسافران ارائه می شود. فرق این نوع تورها در میزان و نوع خدمات و امکاناتی است که به مسافران عرضه می شود. خدمات فرودگاهی، گشت شهری، ترانسفر، بیمه مسافرتی و رزرو هتل از جمله امکانات تور ویتنام می باشد. اگر می خواهید با تور لوکس ویتنام سفر کنید لازم است بدانید که قیمت این تور نسبت به دیگر تورهای ارائه دهنده بیشتر خواهد بود. تور لحظه آخری ویتنام از انواع تور است که در صورتی که برای سفر خود دارای محدودیت زمانی نیستید، گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری ویتنام چون در مدت کوتاهی قبل از شروع سفر به فروش می رسد، دارای قیمت ارزان تری نسبت به دیگر انواع تور ویتنام می باشد.



:: برچسب‌ها: تور سنگاپور،تور بالی،تور ارمنستان،نور ویتنام،بلیط هواپیما سنگاپور،بلیط هواپیما بالی،رزرو آنلاین هتل ارمنستان، قیمت تور ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

اگرچه تور ازمیر همانند دیگر تور های گردشگری کشور ترکیه از جمله تور استانبول، آنتالیا و کوش آداسی شهرت ندارد اما لازم است بدانید که شما با رزرو این تور می توانید سفری جذاب را تجربه کنید، زیرا شهر ازمیر مکانی دنج و ایده آل برای سفری آرام می باشد. این شهر در واقع نگین دریای اژه بوده که برای در کردن خستگی و دوری از هیاهو و درماندگی های روزانه بسیار مناسب است.

راهنمای سفر به تور ازمیر

سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از آنکارا و استانبول شهر ازمیر می باشد که از لحاظ تجاری، صنعتی و بندری دارای موقعیت ممتازی است. همچنین این شهر ساحلی که در دریای اژه قرار دارد، هر ساله میزبان نمایشگاه های مختلفی است از این رو اهمیت زیادی برای کشور ترکیه دارد. همچنین باید توجه داشته باشید با سفر به این شهر زیبا و تاریخی می توانید در میان خرابه های باستانی به گذشته سفر کرده و حتی در سواحل آفتابی و بی نظیر آن حمام آفتاب بگیرید. لازم است بدانید که در حال حاضر سایت گلفام سفر جزو معتبرترین سایت هایی است که در ارائه انواع تور گردشگری آماده ارائه خدمت است. با این حال شما می توانید جهت رزرو تور ازمیر نیز از این سایت کمک بگیرید.

بلیط هواپیما ازمیر

هرچند که کشور ترکیه با کشور ایران فاصله چندانی ندارد اما طبیعتا فاصله نسبتا طولانی بین تهران و شهر ازمیر وجود داشته با این حال بهترین روش سفر به این شهر، از طریق هواپیما است. حال باید توجه داشته باشید که از تهران به ازمیر پرواز مستقیم وجود ندارد و احتمالاً باید در فرودگاه استانبول توقف کوچکی داشته باشید. لازم است بدانید جهت رزرو بلیط هواپیما ازمیر از طریق سایت گلفام سفر می توانید بعد از تکمیل اطلاعات مورد نیاز از جمله تاریخ رفت و برگشت، مبدا و مقصد نتایج حاصله را در تاریخ مورد نظر خود مشاهده کرده و بلیط مورد نظرتان را انتخاب کنید. در هنگام جستجوی بلیط هواپیمای ازمیر در خصوص نوع بلیط از جمله کلاس پرواز، ایرلاین موردنظر و ساعت پرواز باید مشخصات مورد نظرتان را ذکر کرده تا متناسب با شرایط شما بلیط های ازمیر به نمایش درآید. توجه داشته باشید در این سایت، بلیط ها به صورت صعودی از ارزان ترین پرواز نمایش داده شده که شما می توانید به صورت آنلاین آن را رزرو کنید.

بلیط هوایی ازمیر

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید ازمیر

اگر مایلید تور ازمیر خاطره ای فراموش نشدنی برای شما باشد حتما از مکان های دیدنی این شهر دیدن نمایید. در آلسانجاک به معماری تاریخی و سنتی ازمیر پی می برید. از ساحل زیبای کوردن بویا برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر جالب و طبیعی آن مکان استفاده کنید. مکان تفریحی دیگر ازمیر باغ وحش ازمیر می باشد که مساحت آن تقریبا 425 هزار متر مربع است. معروف ترین مکان دیدنی ازمیر برج ساعت می باشد این برج در میدان کناک قرار دارد. جالب است بدانید برج ساعت به دستان یک معمار فرانسوی ساخته شده است.

از جمله مراکز خرید ازمیر، فروشگاه آلسانژاک می باشد که مخصوص فروش پوشاک و لوازم الکترونیکی است. فروشگاه دیگر شهر زیبا و توریستی ازمیر، اسکله کوناک می باشد که در نزدیکی برج ساعت واقع شده است و دارای رستوران های مجلل و با کیفیت، سینما و فروشگاه های مدرن و زیبا می باشد. اگر برای خرید لوازم آرایشی، جواهرات و لباس های مارک دار به دنبال فروشگاه مناسبی هستید حتما از فروشگاه بزرگ و زیبای بالکووا دیدن نمایید و مطمئن باشید دست خالی بر نمی گردید. و خاطره خوش تور ازمیر را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. همچنین شهر زیبا و توریستی ازمیر دارای پارک های زیبا و دلنشینی جهت استفاده گردشگران و مسافران می باشد: از جمله این پارک ها می توان به کولتور پارک، پارک ادنان سایگون، پارک اینسان حاکلاری، پارک موامره سوکی و پارک تفریحی توگوت اوزال اشاره نمود.

جاذبه های ازمیر

آب و هوای ازمیر

در خصوص آب و هوای ازمیر باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای مدیترانه دارد با این حال بهاری معتدل و ملایم داشته و فصل تابستان در آن گرم و شرجی است. فرا رسیدن پاییز در شهر ازمیر همراه با خنک شدن هوا بوده و فصل زمستان در این شهر سرد و بارانی می باشد. با این وجود می توان گفت فصل های بهار و پاییز بهترین فرصت جهت گشت و گذار و بازدید از مناظر طبیعی و مکان های دیدنی شهر ازمیر می باشد. بهتر است گردشگران عزیز ماه های آوریل تا می و یا اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر اقدام به رزرو تور گردشگری ازمیر کنند. دیگر هتل مناسب در این شهر هتل ازمیر پلاس می باشد که دسترسی مناسبی به اماکن توریستی شهر داشته و همچنین کارکنانی مهربان و خوش اخلاق دارد. در این هتل جکوزی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی و اتاق جلسه کاملاً مجهز، اتومبیل کرایه ای، آرایشگاه و رستوران وجود داشته که با این حال شرایطی بسیار مناسب جهت اقامت میهمانان به وجود می آید.

آب و هوای ازمیر

قیمت تور ازمیر

ازمیر یک شهر مهم در کشور ترکیه است که با وجود جاذبه های دیدنی بسیار زیاد در آن و همچنین به دلیل مسافت نزدیک کشور ترکیه با ایران، سالانه گردشگران زیادی از کشورمان به وسیله تور ازمیر به این شهر سفر می کنند. قیمت تور ازمیر با در نظر گرفتن نوع هتل انتخابی ، بلیط هواپیما ازمیر، مدت زمان اقامت در این شهر و همچنین کلاس پرواز و امکاناتی که در تور به مهمانان ارائه می گردد متفاوت خواهد بود. گلفام سفر یکی از سایت هایی است که جهت رزرو تور ازمیر و اطلاع از قیمت های آن می توانید به آن مراجعه کنید و کار رزرو آنلاین این تور را به راحتی و سرعت بالا از طریق این تور انجام دهید.

هزینه های سفر به تور ازمیر

اگر قصد دارید سفر ارزان قیمتی به شهر ازمیر داشته باشید، هزینه ای که روزانه برای سفر نیاز خواهید داشت حدود ۱۵۰ لیر ترکیه می باشد. اگر اهل چانه زدن باشید در شهر ازمیر می توانید تخفیف های بسیار زیادی را بگیرید. این شهر بسیار آرام بوده و برای سفر بسیار مناسب می باشد. برای افرادی که به دنبال سفر ارزان در ترکیه هستند، تور ازمیر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. در این شهر برای تفریحات ارزان دارای امکانات بسیار زیادی است. پروازهای ارزان، غذاهای ارزان و فعالیت های تفریحی مجانی همگی در تور ازمیر وجود دارند که گردشگران با وجود آن ها می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

هزینه سفر لوکس ازمیر

اگر به جای تاکسی از وسایل نقلیه عمومی در سفر با تور ازمیر استفاده کنید، از هزینه های سفر شما به میزان زیاد کاسته خواهد شد. همچنین برای کم کردن هزینه های سفر خود می توانید به جای صرف غذا در رستوران های شیک غذای خود را در رستوران های محلی و کوچک این شهر میل کنید.کنیسه ها و کلیساهای متعدد، کاروانسراهای قدیمی با فضای سر سبز از جمله مکان های دیدنی هستند که در شهر ازمیر وجود دارند و بازدید از آن ها بسیار ارزان . حتی رایگان می باشد. همچنین علاقه مندان به تاریخ می توانند با هزینه های بسیار اندک به دیدن مکان های تاریخی این شهر بروند.



:: برچسب‌ها: تور ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ازمیر ارزان, تور لوکس ازمیر, هزینه های سفر به ازمیر, راهنمای سفر به ازمیر, تور لحظه اخری ازمیر, رزرو آنلاین هتل ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

آب و هوای چهار فصل این کشور ساحلی لذت تور بلغارستان را برای شما چندین برابر می کند. بلغارستان به دلیل قرار گرفتن در ساحل زیبای دریای سیاه، دارای سواحل چشم نواز و دل انگیزی است. به جرات می توان گفت یکی از دلایل مهم تعداد بالای گردشگران این کشور، سواحل زیبای آن می باشد کشور بلغارستان در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است. این کشور زیبا و تاریخی اروپایی به دلیل وجود جاذبه های گردشگری فراوان، هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

تور بلغارستان

قبل از سفر به بلغارستان خوب است راجع به مناطق دیدنی و تفریحی آنجا اطلاعات دقیقی کسب نمایید تا بتوانید از تور بلغارستان استفاده کافی و لازم را ببرید. بلغارستان ارزانترین کشور اروپایی برای سفر می باشد. پایتخت بلغارستان شهری زیبا و خوش آب و هوا به نام سوفیا است. جمعیت بلغارستان چیزی در حدود ۷۳۶۴۵۷۰ نفر می باشد. جالب است بدانید رشد منفی این کشور در جهان حرف اول را می زند. واحد پولشان لف یا lev است. تقریبا ۸۵ درصد جمعیت بلغارستان، بلغاری تبار و ۱۵درصد بقیه ترک و کولی می باشند. در صادرات اسانس رز در دنیا تک می باشند. همچنین در صادرات ماشین آلات، کفش، آهن، فولاد و پوشاک بسیار فعال می باشند که این مساله در رشد اقتصادی کشور بلغارستان حائز اهمیت است. اکثر مردم بلغارستان مسیحی هستند و فقط تعداد کمی مسلمان در این کشور، زندگی می کنند.

برای آشنایی کامل با کشور بلغارستان به سایت ما مراجعه کنید.

آشنایی با بلغارستان

آب و هوای بلغارستان

کشور زیبای بلغارستان، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب است. بلغارستان در واقع کشوری، چهار فصل با هوای متعادل و مرطوب می باشد. به همین منظور تمام فصل های سال برای سفر مناسب است. تابستان های زیاد گرمی ندارد. همچنین زمستان های بسیار سرد و غیرقابل تحمل هم ندارد. بهترین فصل تور بلغارستان، اردیبهشت تا شهریور می باشد. در تابستان در طول روز حداکثر دما بین ۲5تا۳5 درجه سانتیگراد است. در طول شب در تابستان، دمای هوا خنک تر می باشد و دما بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است.

بلغارستان چون کشوری ساحلی است در ماه های خرداد و تیر، رطوبت به حداکثر میزان خود می رسد. در قسمت های جنوبی بلغارستان از سرمای هوا کاسته شده و دما گرمتر، و از رطوبت بالاتری برخوردار است. خوب است بدانید فصل پاییز در بلغارستان فصلی رویایی است با رنگهای متنوع طبیعت، که چشم های گردشگران را خیره می نماید. دمای هوا در فصل پاییز خنک و دلنواز می باشد. بسیاری از گردشگران فصل پاییز را برای گردش و پیاده روی کنار سواحل زیبای بلغارستان انتخاب می کنند.

آب و هوا و دریاهای بلغارستان

رزرو بلیط تور بلغارستان

برای تهیه بلیط تور و رزرو بلیط هواپیما بلغارستان به صورت آنلاین، اولین کار اطلاع از وضعیت بلیط های پرواز بلغارستان، می باشد. تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بلغارستان را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع بلیط پروازتان را از نظر رفت و برگشت یا فقط بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید.

نتایج پرواز بلغارستان برای شما قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بلغارستان بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بلغارستان را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بلغارستان سفر پر خاطره ای را در ذهن خود ثبت نمایید. اگر به سایت گلفام سفر مراجعه کنید به اطلاعات راجع به رزرو بلیط هواپیمای بلغارستان دسترسی پیدا می کنید و سفری آرام و دل انگیزی را آغاز می کنید.

تور بلغارستان

رزرو بلیط هواپیما تور بلغارستان

یکی از اقدامات مهم قبل از سفر رزرو بلیط تور بلغارستان است. شما می توانید بدون حضور فیزیکی به آژانس های هواپیمایی یا دفاتر فروش بلیط به صورت آنلاین، بلیط پرواز خود را تهیه نمایید که 24 ساعته این کار انجام پذیر است. ابتدا مقصد خود را انتخاب نمایید سپس لیست پروازهای خارجی روی صفحه نمایان می شود که بر اساس قیمت و کلاس پرواز از ارزانترین تا گران ترین بلیط را می توانید انتخاب نمایید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بلیط را از نظر ایرلاین، تاریخ و ساعت حرکت انتخاب نمایید. بلیط را می توانید از نظر رفت و برگشت یا فقط رفت انتخاب نمایید.

در آخر خدمات بلیط تور بلغارستان که شامل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تعداد توقف، زمان توقف و انتخاب فرودگاه برای شما نمایان می شود و بر اساس هزینه خود نوع بلیط پرواز به بلغارستان را خرید نمایید. از سایت گلفام سفر که یکی از سایت های فروش بلیط است می توانید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

برای اطلاع از نحوه دریافت ویزای بلغارستان به سایت ما مراجعه کنید.

رزرو هتل در تور بلغارستان

از دیگر اقدامات مهم قبل از پرواز به سمت بلغارستان رزرو هتل مورد نظر می باشد که اگر این کار را برای بعد از تور بلغارستان واگذار کنید باعث سر در گمی، اتلاف وقت و خستگی بیش از حد می شود یا حتی ممکن است هتل دلخواه شما با قیمت مناسب و متناسب با خدمات ارائه شده پیدا نکنید و به علت خستگی نتوانید محل اقامت مناسبی برای سفر خود تهیه کنید. از این رو شما می توانید به راحتی با یک رایانه به صورت آنلاین هتل اقامت مورد تایید خود را رزرو نمایید.

ستاره های هتل، وای فای رایگان، وعده های غذایی، تعداد شب های اقامت، تعداد اتاق ها، تعداد نفرات و دیگر خدمات رفاهی هتل از منو هایی می باشد که بر روی صفحه مانیتور شما ظاهر می شود و شما بر اساس هزینه مورد نظر خود کیفیت و نوع هتل را انتخاب و رزرو می کنید. موقعیت جغرافیایی هتل در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. هر چه هتل اقامت شما به مکان های تفریحی و گردشگری نزدیک تر باشد هتل از قیمت بالاتری برخوردار است. در بلغارستان هتل های گران قیمت در نزدیکی ساحل زیبا و چشم نواز قرار دارند. گردشگران بعد از پیاده روی در کنار ساحل و موج سواری در دریا از هتل محل اقامت خود بدون هیچ خستگی و زحمتی استفاده می نمایند.

آیا می خواهید درباره جاذبه های گردشگری بلغارستان اطلاعات کسب کنید؟ به سایت ما مراجعه کنید.

هتل های بلغارستان

راهنمای سفر با تور بلغارستان

کشور بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شهر صوفیا است. زبان رسمی مردم این کشور بلغاری بوده و ۸۵ درصد مردم آن بلغاری تبار هستند و بقیه مردم این کشور را تبار ترک و کولی تشکیل می دهند. لازم است بدانید بیشتر سواحل تفریحی این کشور در اطراف شهر وارنا واقع شده که با وجود تمیزی و بکر بودن این سواحل هر ساله افراد زیادی اقدام به اخذ تور بلغارستان و سفر به این کشور می کنند. از طرفی کلیسا های بسیار باشکوهی در جای جای این کشور قرار داشته که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. رستوران ها، سواحل و خیابان های قدیمی آن همه و همه جزو آن دسته از جاذبه های گردشگری کشور بلغارستان بوده که با این وجود طبیعتا است سفر به این کشور خالی از لطف نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر درباره راهنمای سفر به بلغارستان به سایت ما مراجعه کنید.

جاذبه های بلغارستان

سایر اطلاعات درباره بلغارستان:



:: برچسب‌ها: تور بلغارستان, تور ارزان بلغارستان, تور لوکس بلغارستان, تور لحظه آخری بلغارستان, قیمت تور بلغارستان, هزینه های سفر به بلغارستان, آب و هوای بلغارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

ویتنام یکی از کشورهای تاریخی است که دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد. این کشور دارای دو بخش آب و هوایی معتدل و استوایی می باشد. جهت سفر با تور ویتنام می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید. در این سایت می توانید به راحتی رزرو هتل محل اقامت و همچنین رزرو بلیط هواپیما ویتنام را انجام دهید.

تور ویتنام

بهتر است قبل از سفر به ویتنام راجع به این کشور رویایی و پر پیچ و خم اطلاعاتی کسب نمایید تا در حین سفر نهایت استفاده را از این کشور بی نظیر ببرید. تور ویتنام به علت موقعیت جغرافیایی بی نظیرش بسیار لذت بخش و پر خاطره است. آب و هوای ویتنام به سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی این کشور بستگی دارد و از تنوع بالایی برخوردار می باشد. در سفر به کشور ویتنام ازسه شهر زیبا و بی نظیر آن حتما دیدن نمایید. شهر هانویی که پایتخت ویتنام می باشد و دارای مراکز خرید و جاهای دیدنی بسیار زیادی است. هوشی مین، دومین شهر شلوغ ویتنام می باشد که دیدنش خالی از لطف نیست.

شهر دانانگ، زیباترین شهر ساحلی کشور ویتنام می باشد و چنانچه تور لوکس می خواهید از هتل ها و رستوران های شهر دانانگ استفاده کنید. اگر به دیدن آثار تاریخی علاقه دارید کشور ویتنام مکان مناسبی برای دیدن بناهای تاریخی است. آثار به جا مانده از جنگ در این کشور امروزه به جاذبه های گردشگری تبدیل شده است. اگر به موزه های آنجا که قبلا پناهگاه و تونل زیر زمینی بوده سر بزنید کاملا با تاریخ جنگ این کشور و آثار به جا مانده آشنا خواهید شد.

شما می توانید برای آشنایی کامل با کشور ویتنام به سایت ما مراجعه کنید.

معرفی کشور ویتنام

آب و هوای ویتنام

کشور ویتنام شکل پر پیچ و خمی دارد و به همین دلیل از آب و هوای متنوعی برخوردار است قسمت شمالی که با کشور چین همسایه است دارای مناطق کوهستانی می باشد و از آب و هوای خاص کوهستان بهره می برد به طوریکه تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سردی دارد. بخش جنوبی ویتنام چون به دریا نزدیک است گرمتر می باشد و البته نسبت به بقیه بخش ها رطوبت بیشتری نیز دارد. بخش مرکزی آب و هوای استوایی و خشکی دارد. با این حساب می توان گفت اختلاف دما در مکان های مختلف ویتنام مشهود می باشد به طوریکه اختلاف دمای مرکز و جنوب کشور با شمال کشور تفاوت زیادی دارد. اگر می خواهید از سواحل زیبا و هوای مرطوب ویتنام استفاده کنید به قسمت جنوبی سفر کنید و چنانچه تور ویتنام در فصل سرد سال یعنی زمستان می باشد به شمال کشور نروید زیرا سرمای شدید و بارش برف و باران در این فصل آزار دهنده است.

آشنایی با 11 تا ازمعروف ترین هتل‌ های ویتنام در سایت ما.

راهنمای سفر به ویتنام

در کشور ویتنام مکان های طبیعی و دیدنی شگفت انگیزی وجود دارد که باعث شده گردشگران زیادی به این نقطه سفر کنند. غذاهای لذیذ، آداب و رسوم متفاوت، قلعه ها و پاگوداهای قدیمی موجب شده اند تا این کشور برای گردشگران بسیار محبوب باشد. معابد تاریخی، جزایر زیبا، معماری دیدنی، سواحل زیبا و مزارع پلکانی برنج از دیگر جذابیت هایی هستند که در سفر با تور ویتنام می توان از دیدن آنها لذت برد.

موزه های مختلف این کشور برای علاقه مندان به تاریخ مکان بسیار خوبی هستند. واحد پول در ویتنام دونگ (VND) است. زبان رسمی این کشور ویتنامی می باشد. از نظر اختلاف زمانی این کشور دو ساعت و نیم از کشور ما جلوتر می باشد. فرودگاه های بین المللی این کشور عبارتند از فرودگاه بین المللی دا نانگ، فرودگاه بین المللی کن دو، هوشی مین (شهر) فرودگاه سایگون و هانوی فرودگاه بین المللی نوا به

برای اطلاع از بهترین زمان سفر به ویتنام و اطلاعات کامل تر درباره راهنمای سفر به ویتنام می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

 

تور ویتنام

هزینه های سفر با تور ویتنام

سفر با تور ویتنام نیز مانند هر تور دیگری نیاز به پرداخت کردن هزینه های مختلف دارد. تهیه ویزای ویتنام اولین اقدام است که باید پیش از سفر انجام داد و این کار نیاز به صرف هزینه دارد. در تور ویتنام دیگر هزینه هایی که باید در نظر گرفت، عبارتند از: هزینه هتل محل اقامت، هزینه حمل و نقل در شهر، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه خوراک و مواد غذایی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه های سفر به ویتنام از سایت ما دیدن کنید.

قیمت تور ویتنام

قیمت تور ویتنام از فاکتورهای مهمی است که هر مسافری پیش از سفر خود باید به آن توجه داشته باشد. انتخاب تور ویتنام بستگی بسیار زیادی به قیمت این تور دارد. مسافران این مقصد می توانند با وارد شدن در سایت شاهد انواع تورهای ویتنام با خدمات مختلف و قیمت های گوناگون باشند. هر مسافری پس از بررسی این تورها و قیمت های آنها می تواند یک تور مناسب برای سفر خود را انتخاب کند. در سایت گلفام سفر مسافران می توانند شاهد تورهای مختلف ویتنام باشند و یکی از این تورها را برای سفر خود انتخاب کنند. در تعیین قیمت یک تور ویتنام مواردی مانتد قیمت بلیط هواپیما ویتنام، مدت زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پرواری و شرکت ارائه دهنده تور دخیل هستند. برای کم کردن هزینه های سفر خود و تور ارزان قیمت ویتنام می توان بلیط های پروازی ارزانتر را انتخاب کرد. همچنین رزرو هتل های ارزان تر در مقصد می تواند کمک بسیار زیادی به کم کردن هزینه ها در سفر باشد. در برخی از سایت های ارائه دهنده تور ویتنام مانند سایت گلفام سفر در ایام خاصی این تور با قیمت کمتری عرضه می شود. شما با وارد شدن به این سایت و بررسی مرتب آن می توانید تورهای مختلف با امکانات متنوع آنها را از نظر قیمتی با هم مقایسه کنید و توری که برای شما مناسب باشد را انتخاب کنید.

تور لوکس و تور لحظه آخری ویتنام

تورهایی که به مقصد ویتنام سفر می کنند در انواع مختلفی به مسافران ارائه می شود. فرق این نوع تورها در میزان و نوع خدمات و امکاناتی است که به مسافران عرضه می شود. خدمات فرودگاهی، گشت شهری، ترانسفر، بیمه مسافرتی و رزرو هتل از جمله امکانات تور ویتنام می باشد. اگر می خواهید با تور لوکس ویتنام سفر کنید لازم است بدانید که قیمت این تور نسبت به دیگر تورهای ارائه دهنده بیشتر خواهد بود. تور لحظه آخری ویتنام از انواع تور است که در صورتی که برای سفر خود دارای محدودیت زمانی نیستید، گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری ویتنام چون در مدت کوتاهی قبل از شروع سفر به فروش می رسد، دارای قیمت ارزان تری نسبت به دیگر انواع تور ویتنام می باشد.

 

تور جذاب ویتنام

رزرو هتل در ویتنام

قبل از سفر به کشور ویتنام حتما هتل محل اقامت خود را رزرو نمایید زیرا به قدری جاذبه های دیدنی و تفریحی این کشور زیاد می باشد که برای تماشای آنها وقت کم می آورید. شما میتوانید به صورت آنلاین هتل انتخابی خود را رزرو کنید. وارد گوگل شده و منوی جستجوی هتل ویتنام را فعال کنید. لیست هتل ها و تعداد ستاره آنها برای شما نمایش داده می شود از ارزانترین تا گرانترین هتل ها در جلوی چشمان شما قرار می گیرند. سپس بر اساس قیمت دلخواه هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس با ادامه جستجو در گوگل امکانات و خدمات هتل همراه با عکس های متنوع از قسمت های مختلف هتل برای شما آشکار می شود و شما بر اساس مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل، تعداد اتاق مورد نیاز و تعداد مسافران همراه هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و تور ویتنام را با محل اقامت با کیفیت آغاز می نمایید. برای این کار می توانید به سایت گلفام سفر هم سری بزنید و راهنمایی بگیرید.

آشنایی با ویتنام

آشنایی با دیگر جاذبه های شگفت آور ویتنام در سایت ما.



:: برچسب‌ها: تور ویتنام, قیمت تور ویتنام, تور لوکس ویتنام, رزرو آنلاین هتل ویتنام, تور ارزان ویتنام, تور لحظه آخری ویتنام, آب و هوای ویتنام, راهنمای سفر به ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور تایلند

کشور تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار دارد پایتخت این کشور شهر بانکوک است. شما می توانید با انتخاب تور تایلند» از این کشور زیبا دیدن کنید. نام قبلی این کشور سیاه بوده است تایلند در منطقه‌ای به نام شبه جزیره هندوچین است که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد این کشور از شمال با کشورهای میانمار و لائوس و از سوی شرق با کشورهای لائوس و کامبوج و از جنوب با کشور مالزی مرز مشترک دارد این کشور از سوی غرب در کنار دریای آندامان همجوار است و از سوی جنوب با خلیج تایلند همسایه است زبان رسمی این کشور زبان تایلندی است پرجمعیت ترین شهر این کشور پایتخت آن یعنی شهر بانکوک است اکثریت مردم تایلند بودایی هستند مساحت کشور تایلند ۵۱۳ هزار کیلومتر مربع است و جمعیتی نزدیک به ۶۸ میلیون نفر را دارا می باشد آب و هوای کشور تایلند گرمسیری است در این منطقه سه فصل با آب و هوای مختلف وجود دارد فصل گرم و خشک فصل بارانی و فصل خنک از آن جمله است. فصل گرم و خشک از اسفند ماه آغاز می شود و تا پایان خرداد ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا ۷۵ درصد است و دمای هوا بالا است فصل بارانی از ماه تیر آغاز می شود و تا اوایل آبان ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا بالا می رود و دمای هوا کمی کاهش می یابد فصل خنک هم از اواخر آبان آغاز می شود و در بهمن ماه به پایان میرسد. در این فصل دمای هوا اندکی کاهش می یابد و بسیار دلپذیر می شود.

تور تایلند

جاذبه های گردشگری تایلند

طبیعت کشور تایلند از نظر جاذبه های گردشگری بسیار غنی است کشور تایلند با دارا بودن ساحل های بسیار طولانی که آنها به خودی خود یکی از قطب های گردشگری در منطقه می تواند باشد و جنگل های گرمسیری زیبا هر ساله میلیون‌ها گردشگر را برای دیدار از زیبایی های این کشور به طرف خود میکشد. از آثار تاریخی این کشور می ‌توان به معبد های قدیمی و مجسمه های بودا که از قدمت تاریخی برخوردار هستند می توان اشاره کرد. افزون بر جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی که در کشور تایلند قرار دارد این کشور با به کار بردن تکنولوژی روز دنیا و معماری پیشرفته آثار و ساختمان های جدیدی را بسازد که تبدیل به قطب گردشگری شده اند.

جاذبه های تایلند

غذا تایلندی که باید امتحان کنید

امکان ندارد در تایلند باشید و در حال خوردن یکی از غذاهای لذیذ تایلندی نباشید! نه تنها شما که گردشگر هستید، بلکه تایلندی ها نیز عادت دارند که در حال راه رفتن مشغول غذاخوردن باشند. تایلندی ها یک سس مخصوص دارند که سس ماهی نام دارد و با مزه تند و شیرین در تمامی غذاهایشان به کار می رود. همانطور که می دانید برنج جزء جدایی ناپذیر غذاهای آسیایی ها است. فرقی ندارد به کدام شهر تایلند سفر می کنید، حتما برنج پخته شده در برگ درخت موز را امتحان کنید. این برنج مزه ای منحصر به فرد دارد که تا میل نکنید متوجه نمی شوید اما برگ را نخورید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با غذاهای تایلندی و مواد اولیه آن ها آشنا شوید.

آداب غذایی در تایلند

نکته ای که در عموم مردم تایلند همه گیر است، استفاده ی زیاد از ادویه جات می باشد و مسافران به سختی می توانند از غذا یا خوراکی های تایلندی میل کنند، زیرا بیش از اندازه به ماهی، میگو، صدف و خرچنگ فلفل می زنند. تایلندی ها اعتفاد دارند که باید در یک غذا، طعم های مختلفی مثل شوری، ترشی، شیرینی و تندی حس شود که اکثرا با ذائقه ایرانیان هماهنگی ندارد. در تایلند غذاهای دریایی بسیار زیاد و پرطرفدار هستند و آن ها را با برنج می خورند. با توجه به قرارگیری تایلند در منطقه استوایی آب و هوایی خاص دارد و میوه های متنوع و خاص، انبه های خوشمزه، آناناس، هندوانه، مژکی، ترگیل، پاپایا در این کشور پیدا می شوند. در دکه های خیابانی تایلند می توانید شاهد حشرات سرخ شده از قبیل سوسک باشید که بسیار پر طرفدار هستند. شیرینی های تایلندی بسیار خوشمزه اند، بیسکوئیت های شکلاتی، کیک های لیمویی که با شیر نارگیل تهیه می شود برخی از بهترین شیرینی های تایلندی هستند.

معروفترین غذاهای تایلند

 

  • پد کراپو مو سَپ (Pad Krapow Moo Saap)

پد کراپو مو سَپ غذایست که هرچه تندتر باشد، تایلندی ها بیشتر می پسندند، به طوری که لب و دهانشان کاملا بسوزد! برنج و گوشت چرب، فلفل، ریحان، سس سویا، گردو و اسفناج مواد تشکیل دهنده این غذای تند و شیرین تایلندی هستند.

پد کراپو سپ

  • کای مد ما موآنگ (Kai Med Ma Muang)

کای مد ما موآنگ یا خوراک آجیل! در این غذا انواع آجیل سرخ شده به همراه مرغ، هویج، قارچ، سس سویا و عسل و البته فلفل به وفور یافت می شود. این خوراک طعمی شیرین و تند اما متفاوت دارد.

کای مد ما موآنگ

  • تام یام گونگ (Tom Yum Goong)

بوی قوی سوپ تام یام گونگ در میان گردشگران به عنوان بوی تایلند شهرت دارد. مواد اولیه این سوپ کلاسیک تایلندی از چیلی، برگ لیمو، سس ماهی، آبلیمو و قارچ قهوه ای تشکیل شده و مزه ای بسیار تند دارد. میگو و قارچ که اصلی ترین مواد این غذا هستند با سس مخصوص ماهی مزه دار شده اند و کافیست یک قاشق از آن را امتحان کنید تا تفاوت غذای تایلندی با دیگر کشورها برایتان واضح شود.

تام یام گونگ

آب و هوای تایلند

آب و هوایتایلند گرمسیری است در این منطقه سه فصل با آب و هوای مختلف وجود دارد فصل گرم و خشک فصل بارانی و فصل خنک از آن جمله است. فصل گرم و خشک از اسفند ماه آغاز می شود و تا پایان خرداد ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا ۷۵ درصد است و دمای هوا بالا است فصل بارانی از ماه تیر آغاز می شود و تا اوایل آبان ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا بالا می رود و دمای هوا کمی کاهش می یابد فصل خنک هم از اواخر آبان آغاز می شود و در بهمن ماه به پایان میرسد. در این فصل دمای هوا اندکی کاهش می یابد و بسیار دلپذیر می شود. شما می توانید با انتخاب تور تایلند» از این کشور زیبا دیدن کنید.

آب و هوای تایلند

شما با مراجعه به سایت ما می توانید از نحوه گرفتن ویزای تایلند و راهنمای سفر به تایلند بدون تور و بهترین شهر های تایلند برای سفر مجردی و بسیاری از اطلاعات دیگر راجبه تایلند مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: تور تایلند ,قیمت تور تایلند ,تور لحظه آخری تایلند ,تور ارزان تایلند ,تور لوکس تایلند ,خرید آنلاین تور تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

دروازه هند و تور هند:

بدون شک یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری بمبئی دروازه هند می باشد که امروزه به سمبل و نماد این شهر تبدیل شده است. این بنای عظیم و باشکوه در سال 1924 به مناسبت بازدیدِ شاه جرج پنجم و ملکه ماری از بمبئی ساخته شده و جالب است بدانید که این دروازه آخرین جایی بود که ارتش و سربازان انگلیسی از هند خارج شدند و نقطه پایانی بر استعمار طولانی و حضور انگلیسی ها در هند قرار دادند. این دروازه به گونه ای ساخته شده که وقتی مسافران با قایق به سمت بندر بمبئی می آیند اولین چیزی که می بینند همین دروازه است. به همین دلیل هم این بنا به دروازه هند مشهور شده و امروزه دروازه هند یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری بمبئی بوده و بسیاری از توریست ها که با تورهند به این شهر سفر کنند، بمبئی گردی را از این نقطه شروع می کنند.

جاذبه های هند

بمبئی در هندوستان:

شهر بمبئی یا مومبای یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای کشور هند می باشد و سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود می کشاند. صنعت سینمایی مشهور و پرطرفدار بالیوود در شهر بمبئی مستقر هستند و بسیاری از فیلم های هندی هم در خیابان های این شهر فیلمبرداری می شوند. علاوه بر این بناها و جاذبه های تاریخی و گردشگری و همین طور غذاهای خوشمزه و لذیذ هندی این شهر را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده و از طرفی نزدیک بودن بمبئی به شهر ساحلی و توریستی گوا هم باعث شده تا مسافران زیادی با استفاده از تورهند می توانند به این شهر زیبا سفر کنند.

تورهند و معبد آکشاردام:

معبد آکشاردام یکی از بزرگ ترین و شگفت انگیزترین اماکن دیدنی هند محسوب می شود. این معبد طلایی، مزین به تکنولوژی و معماری مدرن بوده که ساخت آن در سال 2005 و توسط معماران و کارگران هندی، تکمیل شده است. این بنا هم اکنون یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی هند است. اگر در تورهند به دهلی نو، پایتخت این کشور تاریخی سفر کنید، علاوه بر بازید معبد آکشاردام، از قلعه سرخ، دروازه دهلی نو یا مقبره ماهاتا گاندی می توانید دیدن کنید.

معبد آکشاردام

خصوصیات و نحوه برخورد مردم هند:

هندی ها روش خاصی برای سلام و احوالپرسی یا خداحافظی با دیگر افراد دارند. مانند دیگر کشورها و ملت ها که سنت و رفتار خاصی برای سلام کردن دارند، خصوصیات اخلاقی مردم هند هم آداب خاصی در این مورد دارد. هندی ها برای سلام کردن دو کف دست خود را بر روی هم می گذارند و دستانشان را روبروی صورت قرار می دهند. سپس کمی صورت خود را به جلو خم نموده و همزمان با این حرکت کلمه ناماسته را بیان می کنند. ناماسته (Namaste ) یا ناماسکار (Namaskar ) به زبان هندی، به معنی سلام و خداحافظی است و در کل برای خوشامد گویی و دعا برای اشخاص به کار می رود. اگر گردشگران وارد خانه های مردم هند شوند، متوجه خواهند شد که در خانه هایشان شمع و چراغ بسیاری وجود دارد. همچنین از آداب و رسوم یا خصوصیات اخلاقی مردم هند این است که هر صبح و شب چراغ و شمعی را در خانه خود روشن می کنند. مردم هند هنگام ورود به اماکن مذهبی کفش های خود را از پا در می آورند. مردم هند همچنین هنگام انجام بعضی از مراسم های مذهبی مانند مراسم پوجا سر خود را با پارچه ای بلند همانند عمامه پوشش می دهد.

تورهند و قلعه آگرا:

آگرا فورت یا قلعه آگرا معروف ترین بنای اگرا بعد از تاج محل بوده که در مرکز آن قرار گرفته است حتی می توان از آگرا فورت به تاج محل نگاهی انداخت این مکان اقامت گاه اصلی پادشاهی مغول تا سال 1638 بود. آن هم در زمانی که پایتخت هند از آگرا به دهلی انتقال پیدا کرد. این مجموعه گردشگران را یاد قلعه های جیپور می اندازد. توریستان خارجی که با تورهند و دیگر روش ها به این مکان می آیند باید 7 دلار بابت بازدید از این مکان پرداخت کنند که در مقایسه با دیگر مقبره ها، قلعه ها و فورت ها در آسیا مقدار کمی است این قلعه یکی از قدیمی ترین قلعه های ساخت مغولان در هند می باشد که در زمان پادشاهی اکبر شاه در 1565 به عنوان دژی نظامی ساخته شده است. با این وجود پس از مرگ او، کاربری قلعه تغییر پیدا کرد و به مکان زندگی جانشینان اکبر شاه مانند شاه جهان مبدل شد. از جاذبه ها و بخش های دیدنی درون این قلعه می توان به شیشه محل (کاخ آیینه)، دیوان عام (سالن انتظار عموم) و دیوان خاص (محل ملاقات های خصوصی شاه) اشاره داشت، برای ورود به این قلعه باید از دروازه عمار سینگ وارد قلعه سرخ آگرا شد.

قلعه آگرا

ویژگی های کشور هندوستان:

پرچم ملی کشور هند دارای سه رنگ افقی، از بالا به پایین، زعفرانی، سفید و سبز است. در وسط این پرچم گردونه ای با بیست و چهار پره به رنگ سرمه ای وجود دارد. رنگ زعفرانی سمبل شجاعت، دلیری، وارستگی و فداکاری، رنگ سفید بیان گر خلوص و حقیقت و رنگ سبز به معنای ایمان، اعتقاد، باروری و حاصل خیزی هستند. گردونه پرچم که به آن دارما چاکرا می گویند، نمادی باستانی در آیین بوداست که توسط آشوکا پادشاه قدرت مند قرن چهارم قبل از میلاد به عنوان گردونه قانون استفاده شده است. غذاهای معروف هند: پسنده، کورما، نرگسی کوفته، مرغ باخانی، کاچوری، دالموت، جلبی، کولفی، مخلوط بمبئی، کتی پیچ، مومو، پاپری چات، راسمالای، ساگ، گلاب جامون، روغن جوش، بنجاری گوشت، مرغ کاری، پان پراک، بریانی حیدرآبادی، ایدلی، سمبر، ویندالو، دوپیازه، شله، لال مانس، مرغ تنوری، چیکن تکه مصالح، پاکوره، دوسا، باپا اولو هستند.

جاذبه های گردشگری کشور هندوستان

کشور هندوستان جایگاه فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلفی است. این سرزمین دارای تاریخ بسیار طولانی است و در دوره های مختلف حکومتهای گوناگونی بر این کشورهای حکمرانی کردهاند و هر کدام از آنها یادگاری را از خود به جای گذاشته اند. این ساختمان ها نه تنها از نظر تاریخی دارای اهمیت هستند که از نظر هنری زیبایی های خاص خود را دارند و کسانی که از این بنا ها دیدن کردهاند لذت بسیار زیادی را برده اند. یکی از این ساختمان ها که یادگاری از یک عشق می باشد ساختمان معروف تاج محل است که در میان گردشگران مختلف جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. هند دارای تاریخ بسیار طولانی می باشد و همین مطلب باعث شده که کشور هندوستان رنگین کمانی از فرهنگ ها و سنتهای گوناگون می باشد. همین آیین ها و جشنواره ها تعداد زیادی گردشگر را به سوی سرزمین هندوستان کشانده است جشنواره هایی که بیشتر جنبه دینی دارد اما به خاطر زیبایی هایی که دارند.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما از معروف ترین و بهترین سوغاتی های هند و جاذبه های هند و اماکن اقامتی ارزان هند دیدن فرمایید.



:: برچسب‌ها: تور هند, قیمت تور هند, تور هند ارزان,ویزای هند,بلیط هواپیما هند ,
:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور کوش آداسی

یکی از شهر های مورد علاقه ایرانی ها برای سفر به خصوص در تابستان شهر کوش آداسی است. این شهر مقصد بسیار مناسبی برای خوش گذراندن و گردش است. این شهر ساحلی برای ساحل های بی نظیری که دارد از محبوبیت بالای در بین ایرانی ها بر خوردار است. کوش آداسی یکی از شهر های معروف ترکیه برای سفر به این کشور است. کوش آداسی واقع در یک جزیره است. کوش آداسی یکی از نزدیک ترین شهر های این کشور به یونان است که این فاصله کم با یونان باعث جذب خیلی گردشگر به این شهر شده است. کوش آداسی شهری با جمعیت 100 هزار نفری است. انتخاب تور کوش آداسی در تابستان میتواند یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای سفر باشد. این شهر دارای آب و هوای معتدلی است. نزدیکی به مراکز تفریحی و داشتن سواحل بسیار زیبا باعث شده است این شهر یکی از قطب های گردشگری ترکیه باشد. انتخاب تور کوش آداسی با یکی از دیگر شهر های ترکیه می تواند سفر جداب و طولانی تری را در ترکیه برای شما رقم بزند.

تور گردشگری کوش آداسی

تاریخ تمدن در این شهر به 3 هزار سال قبل از میلاد بر می گردد. یکی از نکات جالب این شهر این است که این شهر و جزایر اطرافش در قرن 5 قبل از میلاد به تصرف ارتش ایران در آمده بود. کوش آداسی را میتوان آفتابی ترین شهر ترکیه دانست این شهر در طول سال بیش از 300 روز آفتابی است. برای سفر به این شهر حتما باید به همراه داشتن کرم ضد آفتاب و کلاف آفتابی و عینک آفتابی را نیز به چک لیست سفر خود اضافه کنید. تور کوش آداسی جزو تور های محبوب و پر طرفدار و از جمله مقرون به صرفه ای است که در ایران طرفداران خاص خودش را دارد.

برای اطلاع از مراکز خرید کوش آداسی به سایت ما مراجعه کنید.

پرینه و تور کوشی آداسی:

پرینه یکی دیگر از جاذبه های کوش آداسی می باشد که در تور کوشی آداسی می توان به این مکان رفت که کنار منظزه ی کوهستانیمحیط زیست طبیعی و همچنین بازمانده های تمدن هلینمی که از تمدن یونانیان به جای مانده، یکی از دیدنی ترین جاذبه های موجود درکوش آداسی است که در نهایت 450 سال قبل از میلاد مسیح بسیار پر رونق و پیشرفته بوده، این شهر به خاطر بالا آمدن سطح آبرودخانه ی میندر، تا حد زیادی به زیر آب رفت و نابود شد. در این منطقه، آمفی تئاتری 6500 نفری را در خود دارد.

پرینه در کوش آداسی

بلیط هواپیما کوشی آداسی و دیدن مناظر و جاذبه های زیبای آن:

شهر ساحلی کوش آداسی در سواحل دریای اژه، 90 کیلومتری جنوب شهر ازمیر قرار گرفته و اطراف آن را بناهای قدیمیمحبوبی احاطه کرده اند. این شهر زیبا دارای تاریخی غنی بوده و همچنین طبیعت و سواحل دوست داشتنی آن، باعث شده تا بهیک شهر گردشگری محبوب تبدیل شود. اگر گردشگران قصد سفر به این شهر را دارند، به جای گرفتن بلیط هواپیما کوشی آداسیباید بلیط هواپیمایی ازمیر را تهیه کرده و سپس از آن جا به کوشی آداسی بروند.

ویژگی های شهر کوشی آداسی و جاذبه هایش:

آب و هوای کوش آداسی معتدل می باشد. تابستانهای آن از اوایل اردیبهشت شروع می شود و تا اوایل آبان ادامه دارد. بخشی ازشهرت توریستی کوش آداسی به دلیل موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، افس،پاموکاله، مارماریس و بدروم است. از جاذبههای گردشگری کوش آداسی پرینه نه بوده که جاذبه ای تاریخی با مناظر کوهستانی زیباییاست که قدمت آن به دوره یونان باستان رسیده است. از دیگر مکانهای دیدنی دیگر آن جزیره کبوتر می باشد که در حدود قرن نوزدهممیلادی ساخته شده و با دیوارهای مانند حصارش، شبیه به یک قلعه است. این منطقه مکان مناسبی جهت استراحت و قدم زدن در کناردریاست با طي مسيري 1.5 کيلومتري که بسيار هم جذاب و مفرح است به اسکله اي می رسد که شهر را به جزيره کبوتر وصلمی کند و در امتداد اسکله کشتي هاي تفريحي را می توان دید که به شما تورهاي دريايي را پيشنهاد ميکنند که از تفریحات کوش آداسیمی باشد. مسير دريايي کشتي کروز به جزيره کبوتر می رسد. جزيره کبوتر با چشم انداز 360 درجه اي محل مناسبي براي آرامشوعکاسي است و در جزيره بقاياي توپ هايي را که قبلا جهت مقابله با مهاجمان استفاده می شد، قابل رویت است. همچنین درختانزیتون سفید پوشی وجود دارد، که روی آن شکوفه نيست و آن چه که دیده می شود دستمال هاي سفيدرنگي است که براي برآوردهشدن آرزوها به شاخه هاي درخت گره زده شده است.

کوش آداسی یا آنتالیا؟ برای کسب اطلاعات به سایت ما مراجعه کنید.

شهر کوش آداسی

یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه با عنوان جزیره پرنده در تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهر های زیبای ترکیه است که از لحاظ جغرافیایی در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی ترکیه واقع شده است. این شهر زیبا و چشم نواز، جزو زیبا ترین شهر های ترکیه می باشد که به خاطر جاذبه های گردشگری بسیار زیاد آن به عنوان یک شهر توریستی در نظر گرفته می شود. با توجه به محبوبیت آنتالیا، ساخت و طراحی این شهر به گونهای انجام شده که بهترین امکانات را برای مسافران و توریست ها فراهم می کند. به طور کلی می توان گفت شهر آنتالیا مرکز گردشگری اصلی در کشور ترکیه محسوب می شود. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر زیبا که با شرکت در تور کوش آداسی می توانید از آنها دیدار کنید می توان به بندر کوش آداسی، کاروانسرای اوکاز محمد پادشاه، ساحل زیبای کوش آداسی، بازدید از پرینه در کوش آداسی، رستوران های بسیار زیبا و مناظر طبیعی دل انگیز اشاره کرد. این تنها بخش کوچکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی است.

جزیره پرنده

امروزه شهر های کشور ترکیه مثل آنتالیا، استانبول، کوش آداسی و ازمیر محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند. به محض رسیدن به روز های تعطیل اولین شهری که برای گشت و گذار انتخاب می کنند یکی از این شهر ها بوده که در صدر آنها تور کوش آداسی و آنتالیا هستند. اکثر کسانی که به شهر کوش آداسی سفر می کنند به خاطر دیدن جاذبه های گردشگری و زیبایی های طبیعی این شهر است. این استقبال دلایل دیگری هم دارد که یکی از مهم ترین آنها امکانات فوق العاده این شهر برای توریست ها و گردشگران است. شما می توانید خیلی راحت با تهیه یک بلیط تور کوش آداسی از بهشت زیبای زنده واقع در کشور ترکیه نهایت استفاده را داشته باشید. کما اینکه تور کوش آداسی با ویژگی ها و برنامه های متنوع و قیمت عالی در همین سایت وجود دارد و می توانید جهت بررسی شرایط و اطلاع از هزینه های موجود آنها را مشاهده کنید.

اطلاعات دیگر درباره کوش آداسی



:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی ,قیمت تور کوش آداسی ,تور لحظه آخری کوش آداسی, تور هوایی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور مالزی

یکی از کشور های مورد توجه گرشگران در منطقه آسیا به خصوص جنوب آسیا که مورد توجه قرار می گیرد کشور مالزی است. ما در این متن چیکیده ای از مطالب سفر به کشور مالزی و تور مالزی را برایتان بازگو می کنیم. یکی از نکات مثبت کشور مالزی تنوع در جاذبه های گردشگری این کشور است که میتواند هر گردشگری با هر سلیقه ای را جهت انتخاب تور مالزی ترغیب کند. مالزی با توع در فرهنگ و جاذبه های گردشگری میتواند هر مسافری را عاشق خودش کند. شما با انتخاب تور مالزی می توانید دنیای از تجربیات و زیبایی را تجربه کنید. کشور مالی در جنوب شرق آسیا واقع شده است که دریای چین این کشور را به دو بخش تقسیم کرده است، که هر دو بخش از مناظر و طبیعت حدودا یکسانی بهره می برند. مساحت کل این کشور نیز 329.758 کیلومتر مربع است، کشور مالزی 31.834.000 جمعیت دارد.

برای اطلاع از راهنمای سفر مالزی به سایت ما مراجعه کنید.

زبان رسمی این کشور زبان مالایی است و واحد پول این کشور نیز رینگیت است. کشور مالزی در مجاورت خط استوا قرار گرفته است که این امر باعث شد است که این کشور هوای مرطوب و استوایی داشته باشد. میانگین بارش سالانه در این کشور به 250 سانتی متر و دمای هوا به 27 درجه سانتی گراد نیز می رسد. بهترین زمان سفر به مالزی بین ماه های مارس و اکتبر است دلیل آن نیز هوای استوایی این کشور است که در این ماه ها میزان بارندگی و رطوبت به حداقل خود می رسد. فستیوال های مختف در این کشور، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند که برای شرکت در این فستیوال ها میتوانید از تور های مالزی که این بازه زمانی برگزار می شوند استفاده کنید. در کشور مالزی برای صرف یک وعده غذایی در رستوران باید 10 رینگیت هزینه کنید. قیمت یک وعده مک دونالد در مالزی 13 رینگیت می باشد.

تور مالزی

جاذبه های گردشگری مالزی

کشور مالزی دارای تاریخ بسیار طولانی است و ساختمان ها و آثار و ابنیه قدیمی بسیار زیادی در این کشور وجود دارد همچنین طبیعت کشور مالزی هم از نظر جاذبه های گردشگری بسیار غنی است کشور مالزی با دارا بودن ساحل های بسیار طولانی و تعدادی جزیره بسیار زیبا که هر کدام از آنها به خودی خود یکی از قطب های گردشگری در منطقه می تواند باشد و جنگل های گرمسیری زیبا هر ساله میلیون‌ها گردشگر را برای دیدار از زیبایی های این کشور به طرف خود میکشد. از آثار تاریخی این کشور می ‌توان به معبد های قدیمی و مجسمه بلند بودا در غارهای باتو کیو اشاره کرد. افزون بر جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی که در کشور مالزی قرار دارد این کشور با به کار بردن تکنولوژی روز دنیا و معماری پیشرفته آثار و ساختمان های جدیدی را بسازد که تبدیل به قتبه گردشگری شده‌اند از جمله این آثار می‌توان به برج دوقلو پتروناس مالزی و پل معلق آسمان اشاره کرد.

برای فهمیدن بهترین زمان سفر به مالزی به سایت ما مراجعه کنید.

تورمالزی و موزه ملی ان

یکی از موزه های دیدنی و تماشایی در میان جاذبه های گردشگری کوالالامپور و تورمالزی موزه ملی مالزی است که در نزدیکی باغهای دریاچه پردانا قرار گرفته و نشان گر تاریخ این کشور می باشد. همچنین منطقه جالان دامانسارا در کوالالامپور مالزی یکی ازدیدنی ترین محله های مالزی است. ساختمان موزه ملی بنایی دیدنی با معماری بومی آن بوده که در آن دستاوردهای افراد سیاسی مالزیبه همراه گنج هایی که از سلطان ترنگانو باقی مانده را در این موزه به نمایش گذاشته اند.

موزه ملی مالزی

مالزی و دیگر جاذبه های آن

با وجود پراکندگی جغرافیایی در سراسر مجمع الجزایر، این کشور پذیرای گردشگران و توریست های مختلف از اقسا نقاط جهان می باشد. هتل های مالزی مانند سایر هتل های جهان از مسافرخانه تا هتل های پنج ستاره لوکس و برندهای معتبر هتل داری همهنوع خدماتی با هر بودجه ای به مسافرین ارائه داده اند. با توجه به پراکندگی وفراوانی این هتل ها در سراسر این کشور و دسترسیبه مکان های دیدنی و سایر تفریح گاه ها و قابلیت دسترسی به نقاط با یکدیگر در حال رقابت هستند و امکانات این هتل به درجهونوع هتل می باشد. انواع مختلف هتل های 3 ستاره مالزی، هتل های 4 ستاره مالزی،هتل کاسمو مالزی، هتل فلوراما کوالالامپور و.. . در این کشور قرار دارند. شهر زیبای کوالالامپورآمیخته ای از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن شهری است. محله چینیها، دهکده فرانسوی، پارک دریاچه، موزه ملی، برج های دوقلوی پتروناس و … همه تنها بخش کوچکی از جاذبه های دیدنیکوالالامپور محسوب می شوند. با گردش در کوالالامپور با طبیعت سرسبز و چشم اندازهای زیبا، شهری با قدمتی 150 ساله،فرهنگی غنی پر قدمت ، مراکز خرید گوناگون، غذاهای خوش طعم ، هتلهای 5 ستاره با قیمت های مناسب، معابد تاریخی ،پارک های زیبا و... می توان دیدن کرد.

برای آگاهی از شرایط ویزای مالزی به سایت ما مراجعه کنید.

آکواریوم کوالالامپور

آکواریوم مالزی از دیگر جاذبه های گردشگری کوالالامپور است که در سطح بین المللی مطرح شده است. این آکواریوم در مرکزکنوانسیون مالزی قرار دارد و منطقه به اندازه 464 هزار و 515 متر مربع را پوشش داده است. در این آکواریوم که تونلی به اندازه90 متر دارد، می توان بیش از 150 گونه آبزی را تماشا کرد. از آبزیان و ماهی های کوچک گرفته تا ماهی های پستاندار بزرگ دراین آکواریوم وجود دارند. هر چند که ورودی این آکواریوم برای بسیاری از گردشگران زیاد است اما ارزش دیدن را دارد. اینآکواریوم هر روزه از ساعت 11 صبح تا ساعت 8 شب باز است. برنامه های آموزشی بسیاری نیز برای مدارس و نوجوانان دراین آکواریوم برگزار شده است. کوسه های آکواریوم از پرطرفدارترین حیوانات درون آکواریوم هستند. اگر گردشگران با خانواده وکودکان خود با تورمالزی به این کشور سفر کنند، می توانند به تماشای این آکواریوم جذاب بروند.

آکواریوم کوالالامپور

مالزی و مردم آن

غذاهای مالزی در مقایسه با غذاهای جنوب شرقی آسیا چندان تند نیستند. فروشندگان خیابانی وقتی در حال درست کردن غذا برایگردشگران می باشند فقط از مقداری کمی ادویه استفاده می کنند. به غیر از فود کورت ها و فروشنده های خیابانی، در مالزیرستوران های زیادی هم وجود دارد که بیشتر مالزیایی، چینی و هندی هستند. اگر پیدا کردن بهترین رستوران برایتان مشکلمی باشد. مردم مالزی عاشق فست فود بوده و در مالزی فست فودهای زنجیره ای زیادی مثل مک دونالد فعال هستند.

سایر دانستنی ها و جاذبه های مالزی:



:: برچسب‌ها: تور مالزی, قیمت تور مالزی, رزرو آنلاین هتل مالزی, بلیط هواپیما مالزی, تور ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سریلانکا

سریلانکا جزیره ای در جنوب آسیا است که در اقیانوس هند و جنوب کشور هند واقع شده است. این جزیره زیبا را با نام جواهر اقیانوس هند می شناسند که دارای مناظر و چشم اندازهای خارق العاده ای می باشد. اگر که قصد دارید مسافرت بعدی خود را به این کشور بی سر و صدا سفر کنید، می توانید در ادامه با مناطق و جاذبه های گردشگری و تور سریلانکا بیشتر آشنا شوید.

از میان جاذبه های گردشگری سریلانکا می توان به الا، نووارا الیا، پرورشگاه فیل پیناوالا و شهر باستانی سیگیریا اشاره کرد. الا یکی از مکان های دیدنی زیبا برای بازدید در سریلانکا است با تماشای چشم اندازهای خیره کننده از الا شگفت زده خواهید شد. این ایستگاه تپه ای واقع در وسط شهر است که با مزارع چای در دامنه های تپه و جنگل های موجود در بالای تپه جایی جز برای نفس کشیدن نیست. بدون شک الا، یکی از زیباترین مکان های بازدید در سریلانکا است. بهترین زمان برای بازدید از الا، ژانویه تا مارس است زیرا احتمال بارندگی کم است و همچنین می توانید از پیاده روی در آن لذت ببرید. نحوه رسیدن به الا: الا 235 کیلومتر با کلمبو فاصله دارد. از ایستگاه قطار Colombo Fort می توانید با قطار مستقیم به الا بروید.

معرفی تور سریلانکا

شهر باستانی سیگیریا از دیگر جاذبه های گردشگری و مناطق تاریخی و توریستی سریلانکا است که در شمال مرکزی سریلانکا واقع شده است. از این شهر باستانی ویرانه ای بیش باقی نمانده است که جاذبه اصلی آن قلعه آن است که از چند کاخ و باغ تشکیل شده است. سال ساخت این کاخ ها به قرن پنج میلادی باز می گردد. البته نا گفته نماند که شهر باستانی سیگریا در سال 1982 در یونسکو به ثبت رسید.

جهت اطلاع ازراهنمای سفر به سریلانکا به سایت ما مراجعه کنید.

تور سری لانکا

جمعیت این کشور بیست میلیون نفر است ۷۵ درصد از برق در سریلانکا هندوآریایی هستند و ۱۱ از قوم تامیل. چای سیلان یکی از از معروفترین چای های جهان است و با کیفیت ترین چای جهان به شمار می رود طبیعت کشور سریلانکا برای طبیعت گردان میتواند بسیار جالب توجه باشد. ۷۰ درصد جمعیت کشور سریلانکا بودایی هستند و بقیه ادیان اسلامی و مسیحی سایر ادیان را دارند. شما با انتخاب تور سریلانکا می توانید از از جاذبه های های این کشور دیدار کنید. کشور سریلانکا در جنوبی ترین نقطه آسیا و در میان آبهای اقیانوس هند قرار دارد نام قدیمی این کشور سیلان بوده است در کتاب های تاریخی ایران به این کشور سراندیب را دادهاند بزرگ ترین شهر این کشور شهر کلمبو است سریلانکا از قرن نوزدهم مستعمره کشور انگلیس بود و یک سال پس از استقلال هندوستان این کشور نیز به استقلال رسید.

آیا می خواهید از هزینه های سفر به سریلانکا مطلع شوید؟ به سایت ما مراجعه کنید.

جغرافیای سریلانکا

جزیره سریلانکا از دشت های تپه ماهوری در ساحل تشکیل شده است و کوهستان های آن تنها در مناطق مرکزی و جنوب قرار دارند بلندترین کوه سریلانکا تنها ۲۵۰۰ متر ارتفاع دارد. در کشور سریلانکا سد رودخانه وجود دارد که بلندترین رودخانه جهان ۳۳۵ کیلومتر درازا دارد که در مسیر رودخانه سریلانکا ۵۱ آبشار طبیعی با ارتفاع ۱۰ متر یا بیشتر وجود دارد بلندترین آبشار سریلانکا آبشار بامبار آکاندا است که بلندی آن ۲۶۳ متر است. در ساحل جزیره سریلانکا جنگل های حرا به بزرگی هفت هزار هکتار وجود دارد در سال ۲۰۰۴ میلادی یک سونامی بزرگ در آب اقیانوس هند به وجود آمد و خسارت های زیادی را به کشورهای اطراف اقیانوس وارد آورد اما همین جنگل های حرا سپر محافظ ای برای کشور سریلانکا شد و این سونامی خسارت کمتری را به کشور سریلانکا وارد کرد.

جغرافیای سریلانکا

جاذبه های گردشگری سریلانکا

کشور سریلانکا دارای مناظر منابع طبیعی فراوانی می باشد و همین مسئله است که سبب گشته نام این کشور در صدر لیست کشورهای معروف توریستی قرار بگیرد این کشور مناطقی باستانی با قدمتی بالغ بر بیش از 3 هزار سال را دارا می باشد. پارک های طبیعی، سواحل بی نظیر، معابد و مناظر باستانی از جمله مناطق گردشگری این کشور می باشد.
برخی از معروف ترین و پر مخاطب ترین جاذبه های گردشگری این جزیره که در تور سریلانکا حتما باید از آنها دیدن کرد:

  • شهر باستانی سیگیریا:

سیگیریا شهری باستانی و تاریخی که به عنوان یکی از مهم ترین مناطق تاریخی جهان نیز بشمار می رود و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است؛ این شهر باستانی در منطقه بکر و زیبا در کشور سریلانکا قرار دارد و بیشتر به جهت قرار داشتن قصر یکی از پادشاهان قدیمی که مربوط به قرن میلادی است به شهرت رسیده است؛ این قلعه در بالای صخره ای بزرگ قرار دارد که اطراف آن را جنگلی بی نظیر فرا گرفته است.

شهر باستانی سیگیریا

  • شهر کندی:

شهر کندی نیز از جمله یکی از بی نظیر ترین شهر های این جزیره می باشد که به شدت مورد استقبال گردشگران و توریستان قرار گرفته است؛ کندی منطقه ای جذاب با طبیعتی خیره کننده و آب و هوایی معتدل می باشد این شهر نیز مانند شهر سیگیریا به دلیل داشتن قدمتی تاریخی و به سبب معابد بودائی به شهرت رسیده است؛ وجود دندان مقدس، دارا بودن موزه های تاریخی و طبیعتی بکر از جمله دلایل محبوبیت و شهرت این شهر می باشد.

جهت آشنایی با 8 جاذبه دیدنی سریلانکا از سایت ما دیدن فرمایید.

  • جنگل حفاظت شده سینا راجا:

جنگل سینهاراجا یکی از جنگلهای دست نخورده و تحت حفاظت در جهان می باشد که گردش در آن مناسب افراد ماجراجو است؛ این جنگل یکی از جنگل های بارانی دنیا می باشد که دارای گونه های حیوانی فراوانی نیز است. متاسفانه جنگل سیناراجا تنها جنگل بارانی باقی مانده در این جزیره می باشد و به همین دلیل تحت حفاظت جدی یونسکو قرار دارد.

جنگل سینا راجا

  • معبد غار دامبولا:

غار دامبولا یکی از جمله غارهای کشور سریلانکا می باشد که در قلب کوه است و علت شهرت آن معبدی می باشد که در این غار ساخته شده است؛ معبد غار دامبولا یکی از بزرگ ترین غارهای معبدی جهان می باشد.

  • شهر کلمبو(پایتخت فعلی کشور سریلانکا)

کلمبو به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین شهر کشور سریلانکا شناخته شده است این شهر نیز یکی از شهر های تاریخی این کشور می باشد: نام شهر کلمبو برگرفته از کلمه ای به معنای بندری گر از برگ درختان انبه می باشد. کلمبو شهری است با مردمان چند ملیتی که دلیل آن وجود مهاجران زیاد از دیگر کشور هایی همچون کشورهای اروپایی، چینی تباران، هلندی ها و .. می باشد.

بهترین زمان سفر به سریلانکا چه موقع است؟ در سایت ما مشاهده کنید.

  • شهر تاریخی گاله:

شهر تاریخی گاله یکی از پر مخاطب ترین شهر های کشور سریلانکا در صنعت گردشگری می باشد؛ این شهر قدمت بسیار زیادی دارد و در گذشته توسط چندی از دریانوردان کشف شده است، این شهر ساحلی جزیره سریلانکا علاوه بر داشتن طبیعت و ساحلی بکر دارای قلعه ای قدیمی از دوران جنگ و استعمار این کشور می باشد؛ این قلعه بصورت چشم گیری بر زیبایی این شهر تاثیر گذار می باشد به همین دلیل است که این شهر به عنوان یکی از مقاصد اصلی در سفر به سریلانکا است.

شهر گاله



:: برچسب‌ها: تور سریلانکا, قیمت تور سریلانکا, رزرو آنلاین هتل سریلانکا, تور ارزان سریلانکا, تور سریلانکا نوروز, تور لوکس سریلانکا, خرید آنلاین تور سریلانکا, تور لحظه آخری سریلانکا, آب و هوای سریلانکا ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه

امروزه تور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و سایر شهر های ترکیه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند که روزانه به طرفداران آنها افزوده می شود. از مهم ترین و محبوب ترین شهر های ترکیه، شهر توریستی استانبول است که همه شما با آن آشنایی دارید و حداقل یک مرتبه اسم آن را شنیده اید. به طور کلی می توان گفت از مکان ها مناسب برای مسافرت با هدف گردشگری و یا تفریح در ترکیه محسوب می شود که جاذبه های گردشگری بیار زیادی دارد. تور استانبول با توجه به علاقه بسیار زیاد افراد به ترکیه و شهر های آن برای تمام ساعات شبانه روز و روزهای هفته تدارک دیده می شود. با توجه به امکانات و شرایط مختلف تور های مختلف می توان هزینه های متفاوتی را برای سایر تور ها در نظر گرفت. سایر افراد با توجه به موقعیت و شرایط مربوطه اقدام به خرید بلیط تور استانبول می کنند و یا برخی از آنها ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما به صورت جداگانه سفر کنند.

با مراجعه به سایت ما از شهربازی های استانبول دیدن فرمایید.

با خرید بلیط تور استانبول می توانید بندر های زیبا را در کنار درختان نخل و لنگرگاه ها مشاهده کنید چرا که شهر استانبول به دریای مرمره راه پیدا می کند. نوع ساخت خانه های این شهر زیبا به گونه‌ای جالب و دل انگیز است به طوری که دارای خیابان های کم عرض و خانه های قدیمی است که فرهنگ قدیم و تاریخ این شهر را به بیننده معرفی می کند. این شهر زیبا با آب و هوای بادخیز عالی که دارد می تواند تنها با یکبار شرکت کردن در تور استانبول به سادگی زیبایی ها و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان آورد و دلیلی دوباره برای مسافرت به این شهر زیبا برای شما فراهم سازد. از دیگر برجستگی های این شهر بزرگ نام بردن از آن به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا است.

تور استانبول

می توانید با مشاهده سایت ما از بهترین بنای تاریخی استانبول با خبر شوید.

تور استانبول، مشاهده جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور ترکیه

تور استانبول این روز ها در بین مردم کشور ما بسیار محبوبیت پیدا کرده است. نه تنها تور استانبول بلکه می توان گفت دیگر شهر های کشور ترکیه اولین انتخاب مردم ایران برای مسافرت و گشت و گذار هستند. استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که از لحاظ اقتصادی و تجاری نقش مهمی را در این کشور بازی می کند. تمام قسمت های این شهر زیبا رنگ و بوی تاریخ ترکیه را در خود جای داده است. بنا ها و مساجد زیبایی در این شهر بنا شده است که هنر معماری را به دید تماشاگر می رساند. تور استانبول می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای مسافرت در روز های تعطیل، ایام عید و روز های تابستان باشد. خرید بلیط تور استانبول مانند سایر تور های دیگر می تواند به سادگی از طریق سایت های آژانس های هواپیمایی انجام شود. 

تور استانبول بیشترین کارایی را برای آن دسته از افرادی دارد که می خواهند برای اولین بار به این کشور سفر کنند. با توجه به نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه بهتر است با یک گروه خاص سفر کرده تا بتوانند علاوه بر استفاده از برنامه های متنوع تور مسافرتی از زیبایی های فوق العاده شهر استانبول نهایت لذت را ببرند. توجه به این نکته مهم و ضروری است که اگر می خواهید برای اولین بار به شهر یا کشوری سفر کنید بهتر است اطلاعات کلی را در مورد مکان های دیدنی، غرهنگ و زبان آنها داشته باشید. بدین صورت در صورت نبودن راهنما می توانید به سادگی شرایط را کنترل کنید. کسانی که به دلایل کاری یا تحصیلی به این شهر رفت و آمد دارند خرید بلیط هواپیما استانبول را به صورت جداگانه انجام می دهند. این افراد با رفت و آمد مکرر به این شهر با تمام قوانین و نکته های لازم آشنا شده اند و حتی می توانند یک راهنمای مناسب برای افراد تازه وارد باشند. در نهایت می توان گفت که اگر برای بار اول می خواهید به استانبول سفر کنید بهتراست سفر با تور استانبول را انتخاب کنید. انواع تور استانبول در تعداد روز های متفاوت و زمان های معین در همین سایت وجود دارد که می توانید آنها را بررسی و انتخاب کنید. 

شهر استانبول

سفر به مرکز فرهنگ و اقتصاد ترکیه با تور استانبول

تور استانبول، می تواند برای هر گردشگری جالب و دیدنی باشد. تمام گردشگران دنیا که به دنبال منظره های خاص و متفاوت هستند حتما به استانبول سفر کرده اند و همواره به دنبال یک موقعیت مناسب برای تجربه  دوباره سفر استانبول خود خواهند بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید استانبول، تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. تاریخچه فوق العاده استانبول در کنار تاریخچه مردم کشور ترکیه بسیار وسیع و دل انگیز بوده و می توان آثار و نشانه هایی از آن را در بناهای متفاوت شهر های دیدنی آن مشاهده کرد. تور استانبول از تور های مورد علاقه مردم کشور ماست که امروزه بسیار زیاد مورد استقبال قرار می گیرد.

از زمان های دور تا به امروز استانبول از مهم ترین شهر های ترکیه محسوب می شد. در صورتی که این شهر پایتخت کشور ترکیه نبوده ولی از مهم ترین و اصلی ترین مراکز کسب و کار و تجارت در کل کشور محسوب می شود. قیمت های متفاوت تور استانبول با توجه به شرایط و ویژگی های تور در نظر گرفته می شود که در هر آژانس مسافرتی متفاوت خواهد بود. با یک جستجوی کوچک می توانید انواع و اقسام تور های استانبول را مشاهده کنید که در نهایت چند تور مسافرتی متناسب با شرایط شما پیدا خواهد شد. ولیکن نکته قابل توجه در اینجا خرید بلیط یک تور استانبول مناسب با شرایط عالی و هزینه های بسیار منطقی است. در بین تمامی این تور ها تنها می تواند چند مورد مناسب پیدا کرد که با شرایط شما سازگار باشد. در این آژانس هواپیمایی می توانید انواع تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا، دو عدد از بهترین تور های شهری ترکیه را با بهترین شرایط و برنامه های عالی خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور های مسافرتی با ما همراه باشید.

دیدنی های استانبول

دانستنی های دیگر در ارتباط با استانبول



:: برچسب‌ها: تور ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ازمیر ارزان, تور لوکس ازمیر, هزینه های سفر به ازمیر, راهنمای سفر به ازمیر, تور لحظه اخری ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه

امروزه تور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و سایر شهر های ترکیه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند که روزانه به طرفداران آنها افزوده می شود. از مهم ترین و محبوب ترین شهر های ترکیه، شهر توریستی استانبول است که همه شما با آن آشنایی دارید و حداقل یک مرتبه اسم آن را شنیده اید. به طور کلی می توان گفت از مکان ها مناسب برای مسافرت با هدف گردشگری و یا تفریح در ترکیه محسوب می شود که جاذبه های گردشگری بیار زیادی دارد. تور استانبول با توجه به علاقه بسیار زیاد افراد به ترکیه و شهر های آن برای تمام ساعات شبانه روز و روزهای هفته تدارک دیده می شود. با توجه به امکانات و شرایط مختلف تور های مختلف می توان هزینه های متفاوتی را برای سایر تور ها در نظر گرفت. سایر افراد با توجه به موقعیت و شرایط مربوطه اقدام به خرید بلیط تور استانبول می کنند و یا برخی از آنها ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما به صورت جداگانه سفر کنند.

با مراجعه به سایت ما از شهربازی های استانبول دیدن فرمایید.

با خرید بلیط تور استانبول می توانید بندر های زیبا را در کنار درختان نخل و لنگرگاه ها مشاهده کنید چرا که شهر استانبول به دریای مرمره راه پیدا می کند. نوع ساخت خانه های این شهر زیبا به گونه‌ای جالب و دل انگیز است به طوری که دارای خیابان های کم عرض و خانه های قدیمی است که فرهنگ قدیم و تاریخ این شهر را به بیننده معرفی می کند. این شهر زیبا با آب و هوای بادخیز عالی که دارد می تواند تنها با یکبار شرکت کردن در تور استانبول به سادگی زیبایی ها و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان آورد و دلیلی دوباره برای مسافرت به این شهر زیبا برای شما فراهم سازد. از دیگر برجستگی های این شهر بزرگ نام بردن از آن به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا است.

تور استانبول

می توانید با مشاهده سایت ما از بهترین بنای تاریخی استانبول با خبر شوید.

تور استانبول، مشاهده جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور ترکیه

تور استانبول این روز ها در بین مردم کشور ما بسیار محبوبیت پیدا کرده است. نه تنها تور استانبول بلکه می توان گفت دیگر شهر های کشور ترکیه اولین انتخاب مردم ایران برای مسافرت و گشت و گذار هستند. استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که از لحاظ اقتصادی و تجاری نقش مهمی را در این کشور بازی می کند. تمام قسمت های این شهر زیبا رنگ و بوی تاریخ ترکیه را در خود جای داده است. بنا ها و مساجد زیبایی در این شهر بنا شده است که هنر معماری را به دید تماشاگر می رساند. تور استانبول می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای مسافرت در روز های تعطیل، ایام عید و روز های تابستان باشد. خرید بلیط تور استانبول مانند سایر تور های دیگر می تواند به سادگی از طریق سایت های آژانس های هواپیمایی انجام شود. 

تور استانبول بیشترین کارایی را برای آن دسته از افرادی دارد که می خواهند برای اولین بار به این کشور سفر کنند. با توجه به نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه بهتر است با یک گروه خاص سفر کرده تا بتوانند علاوه بر استفاده از برنامه های متنوع تور مسافرتی از زیبایی های فوق العاده شهر استانبول نهایت لذت را ببرند. توجه به این نکته مهم و ضروری است که اگر می خواهید برای اولین بار به شهر یا کشوری سفر کنید بهتر است اطلاعات کلی را در مورد مکان های دیدنی، غرهنگ و زبان آنها داشته باشید. بدین صورت در صورت نبودن راهنما می توانید به سادگی شرایط را کنترل کنید. کسانی که به دلایل کاری یا تحصیلی به این شهر رفت و آمد دارند خرید بلیط هواپیما استانبول را به صورت جداگانه انجام می دهند. این افراد با رفت و آمد مکرر به این شهر با تمام قوانین و نکته های لازم آشنا شده اند و حتی می توانند یک راهنمای مناسب برای افراد تازه وارد باشند. در نهایت می توان گفت که اگر برای بار اول می خواهید به استانبول سفر کنید بهتراست سفر با تور استانبول را انتخاب کنید. انواع تور استانبول در تعداد روز های متفاوت و زمان های معین در همین سایت وجود دارد که می توانید آنها را بررسی و انتخاب کنید. 

شهر استانبول

سفر به مرکز فرهنگ و اقتصاد ترکیه با تور استانبول

تور استانبول، می تواند برای هر گردشگری جالب و دیدنی باشد. تمام گردشگران دنیا که به دنبال منظره های خاص و متفاوت هستند حتما به استانبول سفر کرده اند و همواره به دنبال یک موقعیت مناسب برای تجربه  دوباره سفر استانبول خود خواهند بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید استانبول، تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. تاریخچه فوق العاده استانبول در کنار تاریخچه مردم کشور ترکیه بسیار وسیع و دل انگیز بوده و می توان آثار و نشانه هایی از آن را در بناهای متفاوت شهر های دیدنی آن مشاهده کرد. تور استانبول از تور های مورد علاقه مردم کشور ماست که امروزه بسیار زیاد مورد استقبال قرار می گیرد.

از زمان های دور تا به امروز استانبول از مهم ترین شهر های ترکیه محسوب می شد. در صورتی که این شهر پایتخت کشور ترکیه نبوده ولی از مهم ترین و اصلی ترین مراکز کسب و کار و تجارت در کل کشور محسوب می شود. قیمت های متفاوت تور استانبول با توجه به شرایط و ویژگی های تور در نظر گرفته می شود که در هر آژانس مسافرتی متفاوت خواهد بود. با یک جستجوی کوچک می توانید انواع و اقسام تور های استانبول را مشاهده کنید که در نهایت چند تور مسافرتی متناسب با شرایط شما پیدا خواهد شد. ولیکن نکته قابل توجه در اینجا خرید بلیط یک تور استانبول مناسب با شرایط عالی و هزینه های بسیار منطقی است. در بین تمامی این تور ها تنها می تواند چند مورد مناسب پیدا کرد که با شرایط شما سازگار باشد. در این آژانس هواپیمایی می توانید انواع تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا، دو عدد از بهترین تور های شهری ترکیه را با بهترین شرایط و برنامه های عالی خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور های مسافرتی با ما همراه باشید.

دیدنی های استانبول

دانستنی های دیگر در ارتباط با استانبول



:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت تور استانبول , تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور بالی

بالی یک جزیره کوچک در کشور بزرگ اندونزی است کشور اندونزی همیشه به عنوان یک کشور مسلمان شناخته می شود اما مردم جزیره بالی هندو هستند جزیره بالی در میان دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است آب و هوای این جزیره با سایر نقاط کشور اندونزی بسیار تفاوت دارد و از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است جمعیت این جزیره بیش از ۳ میلیون نفر است یک کوه آتشفشانی در جزیره بالی وجود دارد که به زبان اندونزی مادر کوه نامیده می شود بلندی این کوه ۳۰۰۰ متر از سطح دریا است خاک کشاورزی جزیره بالی بسیار حاصلخیز است محصولی که در این جزیره کاشته می شود بیشتر برنج است یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره مزارع کاشت برنج در ارتفاعات جزیره بالی است که به صورت پلکانی شکل هستند جزیره بالی در جنوب خط استوا قرار گرفته است. شهر دنپازار مرکز اداری و بزرگترین شهر در جزیره بالی است طبیعت بسیار زیبای جزیره بالی گردشگران بسیاری را به این جزیره می کشاند در کنار شالیزارهای پلکانی برنج رودخانه های پر پیچ و خم و آبشار های بسیار زیبا که گردشگران بسیاری را برای بازدید به جزیره بالی می کشاند مراسم و آیین هایی که مردم جزیره بالی دارند در غالب فستیوال ها جشنوارههای گوناگون مسافران و گردشگران را از سراسر جهان به جزیره کوچک بالی می آورد این جزیره کوچک و زیبا یک مرکز برای طبیعت گردان در قاره آسیا و کل جهان به شمار می رود. شما با انتخاب تور بالی میتوانید از زیباییهای این جزیره دیدن کنید.

برای دیدن 10تا از جاذبه های جزیره زیبایبالی به سایت ما مراجعه کنید.

جزیره بالی

راهنمای سفر به بالی

کشور اندونزی که مجمع الجزایری است، دارای جزیره های متعددی بوده با این ها جزو محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می رود. در این بین جزیره کوچک و مرکز کشور اندونزی شهر بالی می باشد که دارای سواحل بسیار رویایی است و مردمی بسیار مهمان نواز داشته با این حال اگر شما هم تمایل دارید سفری در کشورهای آسیای داشته باشید پیشنهاد می شود حتماً به این جزیره زیبا سفر کنید. این جزیره از لحاظ جغرافیایی بین دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته و کوچکترین جزیره در بزرگترین مجمع الجزایر جهان است. زبان رسمی آنها اندونزیایی بوده و حدود چهار و نیم ساعت با تهران اختلاف ساعت دارد. جاذبه های متعددی در این جزیره وجود داشته که یکی از جذاب ترین آنها پارک های موجود در این جزیره است به طوریکه پارک پرندگان بالی که حدود ۲۵۰ گونه پرنده را در خود دارد همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جلب می کند. پارک آبی واتربوم بالی نیز مجموعه ای از پارک های زنجیره ای بوده که تفریحات بسیار متنوع و هیجان انگیزی در آن قرار دارد. جهت سفر به شهر بالی باید ویزا تهیه کرده که مدارک مورد نیاز برای ویزای بالی فرم درخواست ویزا، شناسنامه و کارت ملی، گذرنامه دارای اعتبار حداقل ۶ ماه، دو قطعه عکس، بلیط هواپیما، تاییدیه رزرو هتل، نامه تمکن مالی و گردش حساب بانکی می باشد.

برای توضیحات بیشتر درباره راهنمای سفر به بالی از سایت ما دیدن نمایید.

تور بالی

برای دانستن بهترین زمان سفر به بالی از سایت ما دیدن فرمایید.

آب و هوای بالی

آب و هوای این جزیره زیبا استوایی است اما از ماه خرداد تا شهریور باد بسیار خنکی از جالب اقیانوس به طرف جزیره می بازد که هوای این جزیره را بسیار دلپذیر می کند در این فصل گردشگران بسیار زیادی به جزیره بالی مسافرت میکنند

آب و هوای بالی

کوه باتور

کوه باتور در شمال شرقی بالی واقع شده است و 1717متر ارتفاع دارد. این کوه یک آتشفشان نیمه فعال با چهار دهانه است. روزانه صدها نفر از قله باتور بازدید می کنند و به تماشای طلوع آفتاب در بالای کوه می نشینند. این آتشفشان فعال مقدس در منطقه کینتمانی در ارتفاعات مرکزی بالی قرار دارد و در فاصله زمانی حدود یک ساعت با ماشین از اوبود قرار دارد. پیاده روی در این قله نیز مدت هاست در لیست موارد برتر بالی قرار گرفته است. پیاده روی در مسیرهای پیاده روی حدود دو تا سه ساعت طول می کشد. مسیرهای هدایتی معمولاً شامل صبحانه است که تخم مرغ های آن توسط بخار آتشفشان فعال پخته می شوند. در تور بالی داشتن کفش های پیاده روی محکم، ضروری است و توصیه می شود کفش هایی با لایه های زیاد بپوشید.

هزینه های سفر به تور بالی

به طور کلی می توان گفت سفر به بالی همانند هر شهر دیگری هزینه هایی در بر خواهد داشت. به طوری که مهمترین این هزینه ها شامل هزینه اقامت، خورد و خوراک و حمل و نقل در بالی است. حال قبل از اینکه تور بالی را رزرو کنید باید توجه داشته باشید تنها مشکلی که در بالی نخواهید داشت مرتبط با اقامت است، زیرا در این جزیره بیش از 30 هزار مرکز اقامتی وجود داشته که می توانید با توجه به بودجه خود در یکی از این هتل ها و هاستل ها اقدام به رزرو اتاق کنید. توجه داشته باشید هزینه خورد و خوراک در شهر بالی نیز به گونه ای است که این شهر دارای انواع غذاهای خوشمزه بوده و با این وجود هر فردی با هر سلیقه ای که تور بالی را رزرو کند می تواند در این شهر غذا های خوشمزه میل نماید. رستوران های خیابانی و ساحلی بالی انواع غذاها را با بهترین کیفیت سرو می کنند. باید توجه داشته باشید قیمت منو های مک دونالد در شهر بالی به نسبت ارزان تر از رستوران های آن است.

هزینه سفر به بالی

در خصوص هزینه حمل و نقل نیز باید توجه داشته باشید که طبیعتاً هزینه تاکسی در این شهر از هزینه اتوبوس بیشتر بوده با این وجود اگر می خواهید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید بهتر است از اتوبوس ها جهت گشت و گذار در سطح شهر استفاده نمایید. نکته دیگری که در هنگام رزرو تور بالی باید به آن توجه داشته باشید، نسبت به هزینه خرید و سوغاتی است زیرا بسیاری از گردشگران در هنگام سفر به شهرها و کشورهای خارجی تمایل دارند برای عزیزانشان هدیه هایی بخرند. لازم است بدانید اگر در جزیره بالی بخواهید سوغاتی تهیه کنید، هیچگاه قیمتی که در ابتدا به شما گفتند را قبول نکنید زیرا با کمی چانه زدن می توانید محصول را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.

بلیط هواپیما بالی

در هنگام سفر به بالی رزرو بلیط هواپیما یکی از مهمترین مواردی است که گردشگران باید به آن توجه داشته باشند. بسیاری از افراد برای سفر به این جزیره از تورهای بالی استفاده کرده که در این تورها بلیط رفت و برگشت شما توسط مجریان تور تهیه شده و از این بابت هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد. لازم است بدانید از طریق سایت گلفام سفر نیز میتوانید تور بالی و یا بلیط هواپیمای بالی را به راحتی تهیه کرده که جهت این امر باید تاریخ سفر، نوع کلاس پروازی، ایرلاین و موارد این چنین را مشخص کرده تا بلیطی متناسب با شرایط شما ارائه شود. در اینجا شما می توانید بنا به آنچه تمایل دارید بلیط این شهر را به صورت آنلاین رزرو کنید.

دانستنی ها و جاذبه های دیگر بالی:بالی جزیره خدایان



:: برچسب‌ها: تور بالی, تور لوکس بالی, تور لحظه آخری بالی, قیمت تور بالی, رزرو آنلاین هتل بالی, تور ارزان بالی, بلیط هواپیما بالی, تور بالی نوروز, آب و هوای بالی, راهنمای سفر به بالی ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور آنتالیا، دومین شهر بزرگ ترکیه

تور آنتالیا بعد از تور استانبول از جمله تور های معروف و محبوب کشور ترکیه است که در برخی مواقع به دلیل زیبایی و جذابیت مکانی به عنوان تور های بزرگ و بسیار محبوب نامیده می شود. آنتالیا دومین شهر بزرگ ترکیه است. که از شهر های توریستی ترکیه محسوب می شود. آنتالیا در قسمت غربی ترکیه وجود دارد و یک قسمت بزرگی از تاریخچه و نشانه های فرهنگی ترکیه را در خود جای داده است. تور آنتالیا می توان از محبوب ترین و جذاب ترین تور های گردشگری در ترکیه بشمار آید چرا که آنتالیا به عنوان اولین اقامتگاه انسانی در کشور ترکیه می باشد. می توان برای روز های تعطیل و مناسبت های ویژه، اقدام به خرید سایر تور های مسافرتی نمایید که از جمله آنها تور آنتالیا و تور استانبول است. ترکیه در چند سال اخیر به عنوان یک کشور بسیار عالی در زمینه گردشگری در نظر گرفته می شود که از جمله شهر های جذاب و دیدنی آن می توان به آنتالیا، کوش آداسی و از همه مهم تر استانبول اشاره کرد.

برای دیدن بهترین مرکز خرید آنتالیا به سایت ما مراجعه کنید.

برای خرید بلیط تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه می توان به سادگی از همین سایت استفاده کرد و با امکانات و شرایط عالی یک مسافرت دل انگیز را تجربه می کنید. تور آنتالیا، در کنار تور استانبول و تور کوش آداسی با توجه به موارد متفاوتی تعیین هزینه می شود. به طور کلی اقلام متفاوتی در تعیین هزینه و کیفیت تور های مسافرتی تاثیر گذار هستند که از مهم ترین آنها می توان به تعداد روز ها و مکان مورد نظر اشاره کرد. تور های مخصوص شهر های ترکیه تقریبا با هزینه های یکسانی قیمت گذاری می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه در ادامه با ما همراه شوید.

شهر آنتالیا

خرید بلیط تور آنتالیا

جهت شرکت در سایر تور ها از جمله تور آنتالیا نیاز به خرید بلیط هواپیما آنتالیا دارید. شما می توانید به سادگی از طریق چندین روش مختلف اقدام به خرید انواع بلیط های تور های مختلف نمایید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارهای خرید و رزرو بلیط از طریق سیستم های کامپیئتری انجام می شود. شما می توانید به سادگی به اینترنت متصل شوید و با ورود به سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی و جساجوی ساده تور آنتالیا اقدام به خرید یا رزرو بلیط تور آنتالیا نمایید. آزانس های مسافرتی با خدمات متفاوتی اقدام به راه اندازی سایر تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا می کنند. بعلاوه اگر آدرس اینترنتی سایت آژانس هواپیمایی مورد نظر را در اختیار نداشتید، می توانید با جستجو در موتور های جستجو به سادگی چندین سایت معتبر جهت اطلاع از انواع تور های مسافرتی و زمان های موجود برای رزرو بلیط تور آنتالیا یا سایر تور های مسافرتی، بدست آورید.

برای اطلاع از راهنمای جامع خرید در آنتالیا به سایت ما سر بزنید.

تور های مسافرتی برای کسانی که تا به حال به یک مکان مشخص سفر نداشته اند و می خواهند از تمام مکان های گردشگری دیدن کنند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کسانی که آشنایی اندکی در مورد یک مکان خاص مانند آنتالیا دارند می توانند به سادگی از قسمت خرید بلیط هواپیما آنتالیا به صورت تکی یا چندین نفره اقدام به خرید بلیط آنتالیا یا مکان های دیگر نمایید. بهتر است بلیط های خود را از سایت های معتبر دارای نماد اعتماد و آژانس های مسافرتی شناخته شده تهیه کنید. بدین صورت دیگر نگرانی بابت تاخیر های بوجود آمده و مشکلاتی که می تواند در تور های مسافرتی بوجود آید نخواهید داشت. شما می توانید تنها با رزرو یا خرید بلیط هواپیما آنتالیا در زمان مشخص به شهر زیبای آنتالیا مسافرت کرده و علاوه بر استفاده از خدمات عالی تور مسافرتی با قیمت مناسب، شاهد انواع جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی شهر آنتالیا باشید. خرید بلیط هواپیما آنتالیا در هر قسمت از هواپیما با نظر خود شما و امکانات انتخابی شما امکان پذیر خواهد بود و می توان از مدت زمان سفر و تاریخ برگشت برای انجام سایر برنامه ریزی ها مطلع شد.

تور آنتالیا

آیا می خواهید در ارتباط با دسترسی فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر اطلاعات کسب کنید؟ به سایت ما سر بزنید.

آشنایی با فرهنگ و تاریخ کشور ترکیه با تور آنتالیا

تور آنتالیا، می تواند یک موقعیت مناسب برای مشاهده اولین سکونتگاه مردم ترکیه باشد. آنتالیا پس از استانبول به عنوان محبوب ترین شهر توریستی با مکان های گردشگری بسیار زیبا در ترکیه است که می تواند به عنوان اولین انتخاب هر کسی برای مسافرت در اوقات فراغت باشد. همانطور که کمی قبل اشاره شد بهتر است قبل از سفر به نقطه‌ای از زمین، اطلاعات لازم و کافی از تاریخچه و مکان های دیدنی، همچنین زبان و فرهنگ آن منطقه داشته باشید تا بتوانید نهایت استفاده را از سفر خود ببرید. با توجه به محبوبیت تور آنتالیا در بین تور ها، امکانات فوق العاده مناسبی برای مسافران در این شهر در نظر گرفته اند. تور آنتالیا می تواند در تمام ساعات شبانه روز و در تعداد روز های متفاوتی با توجه به نظر افراد انتخاب شود.

تور آنتالیا در آژانس های مسافرتی مختلف، با هزینه های متفاوتی خواهد بود که این تفاوت ها می تواند به دلایل بسیار زیادی باشد. هر کدام از این تور ها برنامه هایی برای نمایش جاذبه های گردشگری به مسافران دارند و زمان های متفاوتی را به این برنامه ها اختصاص می دهند. همچنین می توان گفت که مکان مورد نظر برای اقامت در آنتالیا و وعده های غذایی تداریک دیده شده در هر تور متفاوت بوده و تاثیر زیادی در قیمت های تور می گذارد. قبل از خرید بلیط تور آنتالیا بهتر است که انواع تور ها را بررسی کنید و تور سازگار و مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید. می توانید بهترین و مناسب ترین تور های مسافرتی را در این سایت مشاهده کنید که تور آنتالیا را با مناسب ترین قیمت برای شما در نظر گرفته است. بدین صورت می توانید با انتخاب یک تور عالی با شرایط بسیار مناسب، لذت یک سفر تفریحی گردشگری به شهر زیبای آنتالیا را تجربه کنید. تمام این امکانات به صورت اینترنتی از طریق سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی به شما معرفی شده و در صورت خرید به سادگی با روش های جدید می توان اقدام به پرداخت تمام هزینه های تور آنتالیا و یا سایر تور های مسافرتی نمایید.

جاذبه های آنتالیا

اطلاعات دیگر درباره آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است که یکی از کشور های است که مرز مشترک آبی با ایران دارد و فاصله کم این کشور تا ایران و لوکس بودن این شهر باعث شده گرشگران زیادی را از ایران حذب کند. این شهر با دارا بودن جاذبه های مدرنی که دارد و هر روز هم به تعداد آن ها اضافه می شود. مقصد خیلی جذابی برای گرشگران می باشد. انتخاب تور دبی مناسب می تواند انتخاب به نسب بهتری تا سفر شخصی به شهر دبی باشد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. سفر گروهی به دبی به شدت توصیه می شود زیرا جاذبه های گردشگری زیادی از جمله شهر بازی های مدرن می تواند جذابیت سفر گروهی را برای شما دو چندان کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که سفر به یک شهر لوکس طبیعتا هزینه های خاص خود را هم دارد که توصیه ما برای کاهش هزینه در سفر به دبی استفاده از تور دبی لحظه آخری است.

dobai tour

خط هوایی امارات یکی از بهترین خطوط هوایی در دنیا است که میتواند جذابیت سفر را از همان شهر مبدا برای شما به ارمغان بیاورد. تور دبی ارزان قیمت معمولا از پرواز های ارزان قیمت اسفاده می کند پس بنابراین اگر مبلغ برای شما مهم نیست و دنبال یک سفر لوکس هستید میتوانید از سفر با هواپیمایی امارات لذت ببرید که انتخاب یک تور دبی لوکس میتواند کمک به سزای به شما بکند. یک تور لوکس میتواند بهترین هتل ها بهترین خطوط هوایی و بهترین ها رو برای گردش در دبی برا شما رقم بزند. در سفر به دبی گزینه های زیادی برای خرید غذا است که ارزان یا گران بودن آن به انتخاب شما بستگی دارد. به طور مثال حمص غذایی خوشمزه و مقرون به صرفه ای است. اگر به دنبال کاهش هزینه سفر در دبی هستید جمعه بازار های این شهر را نیز از دست ندهید که میتواندی در آن جا غذا و نوشیدنی های ارزان قیمت پیدا کنید. در دبی با توجه به قیمت کم سیم کارت نیازی به رومینگ آن نمی باشد شما میتوانید با خرید یه سیم کارت 25 درهمی هزینه های تماس خود را نیز به حداقل برسانید. دبی بیش تر به برج هایش مشهور است، دیدن منظره غروب آفتاب در برج های سر به فلک کشیده دبی می تواند یک منظره بی نظیر را برای شما و همسفرانتان رقم بزند.

بلیط هواپیما به دبی

دبی، پرجمعیت ترین شیخ نشین در امارات متحده عربی بوده که در سواحل خلیج فارس واقع شده است. دبی شهری با 4110 کیلومتر مربع مساحت در صحرای عرب قرارگرفته است. تاریخ شهر دبی به 3 هزار سال پیش از میلاد بازمی گردد. دبی روزگاری یک روستای ماهیگیری کوچک بود. منطقه دیره از شرق در احاطه شهر امیرنشین شارجه و از جنوب در احاطه شهر آل عویر بوده و فرودگاه بین المللی دبی در جنوب این منطقه قرارگرفته است. برج های آسمان خراش مجلل دبی در جاده شیخ زاید هستند. دبی دومین شهر گران دنیاست.

dobai city

پرواز به دبی

مسافت پروازی بین تهران و دبی 1235 کیلومتر است. سریع ترین زمان پرواز مستقیم از دبی به تهران 1 ساعت و 50 دقیقه زمان می برود. 5 ایرلاین پرواز مستقیم در مسیر دبی-تهران ارائه می دهند. این ایرلاین ها عبارتند از: ماهان ایر ، فلای دبی، ایر عربیا، ایران ایر و امارات.

بلیط هواپیما دبی

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به دبی را انتخاب کنید و بلیط هواپیما به دبی را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.

فرودگاه دبی

فرودگاه بین المللی دبی (DXB) در سال 1960 افتتاح شد. در سال 2018 تعداد مسافران از 90 میلیون نیز گذشت و در حال حاضر سومین فرودگاه پررفت و آمد جهان است. این فرودگاه توان جابه جایی 3 میلیون تن بار در سال را دارد. فرودگاه دبی در سایتی با 2900 هکتار مساحت بنا شده و پروازهای بیش از 100 ایرلاین به بیش از 240 مقصد را در خود جای می دهد.

فرودگاه بین المللی دبی سه ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی دارد: ترمینال شماره 1: اصلی ترین ترمینال فرودگاه که اکثر پروازهای طولانی و ایرلاین های معتبر از این ترمینال انجام می شوند. ترمینال شماره 2: معمولا پروازهای منطقه ای و پروازهای خلیج فارس و جنوب آسیا از این ترمینال انجام می شوند. ترمینال شماره 3: مختص ایرلاین های امارت و کانتاس که از نظر وسعت و مساحت دومین ساختمان بزرگ جهان محسوب می شود.

dobai airplane

فاصله هوایی پرواز مستقیم دبی- تهران 1197 کیلومتر است و 2 ساعت و 10 دقیقه زمان می برود. فاصله هوایی مشهد-دبی حدود 1285 کیلومتر است و زمان پرواز دبی-مشهد حدود 2 ساعت و 40 دقیقه است. زمان پرواز دبی-شیراز حدود 1 ساعت و 25 دقیقه است. زمان پرواز دبی-اصفهان حدود 1 ساعت و 50 دقیقه است.

ترانسفر از فرودگاه دبی به شهر دبی

برای دسترسی از فرودگاه دبی به شهر دبی 3 راه وجود دارد: اتوبوس، مترو و تاکسی. فرقی ندارد هتل شما در کجای شهر قرارگرفته باشد، با اتوبوس حدود 1 ساعت و 20 دقیقه زمان برای رسیدن به هتل لازم است. قیمت بلیط اتوبوس از 2 دلار شروع می شود. مترو سریعترین راه دسترسی از فرودگاه دبی به هتل مورد نظر است که تقریبا 50 دقیقه زمان می برد. اما یادتان باشد که هزینه تاکسی اصلا با اتوبوس و مترو قابل مقایسه نیست و با اینکه شما را در 45 دقیقه به مقصد می رساند اما هزینه ای حدود 400 هزارتومان برای شما به همراه دارد. این نکته را نیز بدانید که فاصله فرودگاه دبی تا شهر تنها 5 کیلومتر است اما ساحل خلیج فارس و اکثر هتل ها 30-40 کیلومتر بیشتر فاصله دارند.

سایر خدمات مسافرتی دبی

با توجه به وجود سایت های متعدد شما می توانید به غیر از رزرو آنلاین بلیط هواپیما به دبی، هتل خود را از طریق سایت رزرو کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با شهر دبی، راهنمای سفر و مقالات معرفی متعددی در سایت های گردشگری موجود هستند.

dobai

شما با مراجعه به سایت ما می توانید در ارتباط با بهترین ساحل های دبی و شرایط ویزای دبی برای دختران و راهنمای سفر به دبی و سایر دانستنی های دبی اطلاعات کسب کنید.



:: برچسب‌ها: تور دبی, تور ارزان دبی, تور لحظه اخری دبی, تور دبی نوروزی, تور لوکس دبی, قیمت تور دبی, ویزای دبی, اب و هوای دبی, راهنمای سفر به دبی, هزینه های سفر به دبی, هزینه های زندگی در دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه

امروزه تور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و سایر شهر های ترکیه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند که روزانه به طرفداران آنها افزوده می شود. از مهم ترین و محبوب ترین شهر های ترکیه، شهر توریستی استانبول است که همه شما با آن آشنایی دارید و حداقل یک مرتبه اسم آن را شنیده اید. به طور کلی می توان گفت از مکان ها مناسب برای مسافرت با هدف گردشگری و یا تفریح در ترکیه محسوب می شود که جاذبه های گردشگری بیار زیادی دارد. تور استانبول با توجه به علاقه بسیار زیاد افراد به ترکیه و شهر های آن برای تمام ساعات شبانه روز و روزهای هفته تدارک دیده می شود. با توجه به امکانات و شرایط مختلف تور های مختلف می توان هزینه های متفاوتی را برای سایر تور ها در نظر گرفت. سایر افراد با توجه به موقعیت و شرایط مربوطه اقدام به خرید بلیط تور استانبول می کنند و یا برخی از آنها ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما به صورت جداگانه سفر کنند.

با خرید بلیط تور استانبول می توانید بندر های زیبا را در کنار درختان نخل و لنگرگاه ها مشاهده کنید چرا که شهر استانبول به دریای مرمره راه پیدا می کند. نوع ساخت خانه های این شهر زیبا به گونه ای جالب و دل انگیز است به طوری که دارای خیابان های کم عرض و خانه های قدیمی است که فرهنگ قدیم و تاریخ این شهر را به بیننده معرفی می کند. این شهر زیبا با آب و هوای بادخیز عالی که دارد می تواند تنها با یکبار شرکت کردن در تور استانبول به سادگی زیبایی ها و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان آورد و دلیلی دوباره برای مسافرت به این شهر زیبا برای شما فراهم سازد. از دیگر برجستگی های این شهر بزرگ نام بردن از آن به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا است.

تور استانبول

سفر به دومین شهر بزرگ ترکیه با تور آنتالیا

آنتالیا بعد از استانبول به عنوان یکی از شهر های مناسب برای مسافت با جاذبه های گردشگری فوق العاده است به به عنوان دومین شهر بزرگ ترکیه شناخته می شود. تور آنتالیا در حال حاضر به اندازه تور استانبول محبوبیت کسب کرده و این تنها به دلیل زیبایی ها و قسمت های تاریخی این شهر است. آب و هوای این شهر مدیترانه ای است و می تواند در تمام فصول برای گشت و گذار مسافرت باشد. تور آنتالیا با توجه به این نکته که محبوبیت بالایی پیدا کرده است، در حال حاضر بسیار زیاد تدارک دیده می شود. تنها تفاوتی که در این تور ها مشاهده می شود تعداد روز ها، مکان های اقامتی در آنتالیا، خدماتی که ارائه می شود و برنامه های گردشی در خود شهر آنتالیا است. آزانس های مسافرتی با توجه به نحوه برگزاری تور های مسافرتی انتخاب می شوند و تعداد برنامه های آنها تاثیر زیادی در به فروش رفتن بلیط های آنها دارد.

تور آنتالیا یک فرصت استثنایی برای تماشای تمام زیبایی ها و جاذبه های گردشگری آنتالیا برای شما فراهم می کند. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر می توان به پل آراپسو، تله کابین مخصوص آنتالیا، پارک فرهنگی آتاتورک، آبشار دودن، آبشار کورشونلو، پارک کارالی اوغلو و..... اشاره کرد. شاید برای شما جالب باشد که شهر آنتالیا به عنوان اولین شهر های ترکیه است که به عنوان سکونتگاه انتخاب شد. به نوعی تاریخ و گذشت زمان را در تمام بناها و قسمت های مختلف شهر می توان مشاهده کرد. علاوه بر تاریخچه بسیار جالب این شهر می توان با یک بار مسافرت به این شهر با زبان زیبای ترکی آشنا شد. اکثر افراد بدون توجه به شغل یا ملیت به ترکیه رفت و آمد دارند. بیشتر شهر استانبول را برای انجام کار های تجاری و خرید های مختلف ترجیح می دهند؛ ولیکن تور آنتالیا در اصل به دلیل تفریح و گردش برگزاری شده و خریداری می شود.

تور آنتالیا

خرید بلیط تور آنتالیا

جهت شرکت در سایر تور ها از جمله تور آنتالیا نیاز به خرید بلیط هواپیما آنتالیا دارید. شما می توانید به سادگی از طریق چندین روش مختلف اقدام به خرید انواع بلیط های تور های مختلف نمایید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارهای خرید و رزرو بلیط از طریق سیستم های کامپیئتری انجام می شود. شما می توانید به سادگی به اینترنت متصل شوید و با ورود به سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی و جساجوی ساده تور آنتالیا اقدام به خرید یا رزرو بلیط تور آنتالیا نمایید.

آزانس های مسافرتی با خدمات متفاوتی اقدام به راه اندازی سایر تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا می کنند. بعلاوه اگر آدرس اینترنتی سایت آژانس هواپیمایی مورد نظر را در اختیار نداشتید، می توانید با جستجو در موتور های جستجو به سادگی چندین سایت معتبر جهت اطلاع از انواع تور های مسافرتی و زمان های موجود برای رزرو بلیط تور آنتالیا یا سایر تور های مسافرتی، بدست آورید.

تور های مسافرتی برای کسانی که تا به حال به یک مکان مشخص سفر نداشته اند و می خواهند از تمام مکان های گردشگری دیدن کنند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کسانی که آشنایی اندکی در مورد یک مکان خاص مانند آنتالیا دارند می توانند به سادگی از قسمت خرید بلیط هواپیما آنتالیا به صورت تکی یا چندین نفره اقدام به خرید بلیط آنتالیا یا مکان های دیگر نمایید. بهتر است بلیط های خود را از سایت های معتبر دارای نماد اعتماد و آژانس های مسافرتی شناخته شده تهیه کنید.

بدین صورت دیگر نگرانی بابت تاخیر های بوجود آمده و مشکلاتی که می تواند در تور های مسافرتی بوجود آید نخواهید داشت. شما می توانید تنها با رزرو یا خرید بلیط هواپیما آنتالیا در زمان مشخص به شهر زیبای آنتالیا مسافرت کرده و علاوه بر استفاده از خدمات عالی تور مسافرتی با قیمت مناسب، شاهد انواع جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی شهر آنتالیا باشید. خرید بلیط هواپیما آنتالیا در هر قسمت از هواپیما با نظر خود شما و امکانات انتخابی شما امکان پذیر خواهد بود و می توان از مدت زمان سفر و تاریخ برگشت برای انجام سایر برنامه ریزی ها مطلع شد.
تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

خرید بلیط هواپیما کوش آداسی

جهت خرید بلیط هواپیما کوش آداسی می تواند مانند سایر بلیط های هواپیما یا تور های مسافرتی از طریق سایر سایت های اینترنتی انجام شود. کوش آداسی یکی از شهر های ساحلی کشور ترکیه است که زیبایی بی نظیری از دنیای امروزه را درون خود جای داده است. این شهر ساحل مخصوص دریای اژه را به خود اختصاص داده و توسط بناهای قدیمی و زیبای اطرافش تاریخچه غنی کشور ترکیه را به نمایش گذاشته است. شما می توانید خیلی راحت به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام به خرید بلیط هواپیما کوش آداسی نمایید. این نوع بلیط برای کسانی است که قبلا به این شهر زیبا سفر کرده اند و می توانند به تنهایی جهت بازدید دوباره شهر به آنجا مسافرت کنند. در صورتی که برای بار اول قصد سفر به کوش آداسی را دارید پیشنهاد می شود که از قسمت تور های مسافرتی اقدام به خرید بلیط مخصوص تور کوش آداسی نمایید.

بلیط هواپیما کوش آداسی می تواند برای زمان های مختلف و تعداد روز های متفاوت رزرو شده یا خریداری شود. کوش آداسی بعد از آنتالیا و استانبول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای دیدن جاذبه های گردشگری کشور ترکیه باشد. بهتر است قبل از سفر به این شهر یا هر مکانی که برای اولین بار قصد سفر به آنجا را دارید اطلاعاتی در مورد آن مکان یا شهر بدست آورید تا هنگام سفر به مشکلات غیر قابل حل بر نخورید. علاوه بر خود شهر مورد نظر که در اینجا منظور کوش آداسی است، بهتر است که اطلاعاتی در مورد انواع تور های مسافرتی، زمان بهینه برای مسافرت، نرخ های خرید بلیط هواپیما کوش آداسی و .... داشته باشید. این اطلاعات می تواند به شما در مورد انتخاب بهترین زمان و خرید بلیط با بهترین هزینه کمک کند. بدین ترتیب می توانید خیلی راحت برای میزان پول خود و روز های مورد نظر برنامه ریزی کرده و سپس اقدام به خرید بلیط هواپیما کوش آداسی نمایید.

بلیط هواپیما کوش آداسی

تور استانبول یا کنستانتینو پول قدیم

تور استانبول این روز ها به عنوان محبوب ترین تور های مخصوص کشور ترکیه بشمار می رود که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را درون خود جای داده است. استانبول به عنوان بزرگ ترین شهر ترکیه شناخته شده که در زمان های قدیم با نام قسطنطنیه که لفظ عربی همان کنستانتینو پول است، شناخته می شد. علاوه بر اینکه بزرگ ترین شهر در نظر گرفته می شود، می توان گفت که جزء پر جمعیت ترین شهر های ترکیه است که به عنوان مرکز اقتصادی و فرهنگی این کشور می باشد. دریای مرمره در کنار این شهر قرار دارد و از جمله شهر هایی است که هم در قاره اروپا و هم در قاره آسیا واقع شده است. همین دلیل زیبایی های این شهر را چندین برابر می کند. تور استانبول این فرصت را برای شما و تمام افراد علاقه مند به سفر فراهم می کند تا در مدت زمانی چند روزه با امکانات بسیار مناسب با تمام جاذبه های گردشگری این شهر زیبا آشنا شوید.

تور استانبول توسط بسیاری از آزانس های هواپیمایی راه اندازی می شود. با یک جستجوی کوچک در دنیای بزرگ اینترنت می توانید به سادگی چندین سایت متفاوت برای خرید بلیط تور استانبول پیدا کنید. تمام تور های استانبول دارای شرایط متفاوتی هستند. تعداد روز های مسافرت، مکان مورد نظر برای اقامت، هزینه در نظر گرفته شده و برنامه هایی که برای هر تور تدارک دیده شده، بعلاوه انواع وعده های غذایی برای هر تور متفاوت بوده و شما باید با توجه به مشخصات هر تور استانبول اقدام به خرید بلیط تور مربوطه نمایید. در صورتی که تا به حال به استانبول سفر نکرده اید ما به شما پیشنهاد می دهیم که حتما با یک تور استانبول مناسب سفر کرده و بتوانید تمام جاذبه ها و مکان های دیدنی این شهر را مشاهده کرده و یک سفر بسیار عالی را تجربه کنید. همانند سفر به کوش آداسی، بهتر است که قبل از سفر با تور استانبول، اطلاعات لازم را در رابطه با این شهر بدست آورید تا در صورت پیش آمدن مشکل حتی با درصد پایین بتوانید به سادگی آن را حل کنید.

تور کوش آداسی


تور آنتالیا، از بهترین شهر های توریستی ترکیه

تور آنتالیا بعد از تور استانبول از محبوب ترین تور های کشور ترکیه محسوب می شود که امروزه بسیار زیاد مورد استقبال علاقه مندان به مسافرت قرار گرفته است. آنتالیا در قسمت غربی ترکیه واقع شده است و آب و هوای مدیترانه ای عالی دارد. این شهر زیبا از قسمت جنوبی به دریای مدیترانه ختم می شود و از قسمت شمال به شهر بوردور می رسد. تور آنتالیا در قیمت های متفاوتی با توجه به خدمات ارائه شده و زمان های مشخصی در نظر گرفته می شود که در حال حاضر می توانید برای هر زمانی یک تور آنتالیا مناسب پیدا کنید. این شهر جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد که توسط تور آنتالیا می توانید از تمام آنها دیدن کنید.

از جمله جاذبه های گردشگری آنتالیا که در تور آنتالیا برای شما تدارک دیده می شود می توان به دیدار از تونک تپه، تله کابین آنتالیا، پارک فرهنگی آتاتورک، آبشار دودن، آبشار کورشونلو، پارک کارالی اوغلو و ... اشاره کرد. بهتر از قبل از سفر و همچنین خرید بلیط مخصوص تور آنتالیا اطلاعاتی در مورد تور های مختلف و مکان های دیدنی در آنتالیا بدست آورید. بدین صورت می توانید از خدمات و ویژگی های هر تور مطلع شده و با توجه به زمان های در نظر گرفته شده برای هر تور برنامه ریزی های مناسبی برای سفر خود انجام دهید.

یا حتی می توانید میزان هزینه مورد نظر خود را برآورد کرده و هزینه دریافتی برای هر سفر را بسنجید. در این حالت با خرید بلیط تور آنتالیا از یک آژانس هواپیمایی مناسب در یک زمان مشخص می توانید از جلوه های ویژه و جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا دیدن کرده و از یک سفر بسیار عالی با شرایط مناسب نهایت لذت را ببرید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی خدمات رزرو و خرید بلیط به صورت اینترنتی از طریق سایت های مختلف انجام می شود. همین امر می تواند کار شما را تا حد زیادی راحت کند.

تور کوش آداسی



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا, هزینه های زندگی در آنتالیا, تور استانبول, تور ارزان استانبول, اب و هوای استانبول, تور کوش آداسی, قیمت تور کوش آداسی, راهنمای سفر به کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

​تور آنتالیا

تور آنتالیا بعد از تور استانبول از جمله تور های معروف و محبوب کشور ترکیه است که در برخی مواقع به دلیل زیبایی و جذابیت مکانی به عنوان تور های بزرگ و بسیار محبوب نامیده می شود. آنتالیا دومین شهر بزرگ ترکیه است. که از شهر های توریستی ترکیه محسوب می شود. آنتالیا در قسمت غربی ترکیه وجود دارد و یک قسمت بزرگی از تاریخچه و نشانه های فرهنگی ترکیه را در خود جای داده است.

تور آنتالیا می توان از محبوب ترین و جذاب ترین تور های گردشگری در ترکیه بشمار آید چرا که آنتالیا به عنوان اولین اقامتگاه انسانی در کشور ترکیه می باشد. می توان برای روز های تعطیل و مناسبت های ویژه، اقدام به خرید سایر تور های مسافرتی نمایید که از جمله آنها تور آنتالیا و تور استانبول است. ترکیه در چند سال اخیر به عنوان یک کشور بسیار عالی در زمینه گردشگری در نظر گرفته می شود که از جمله شهر های جذاب و دیدنی آن می توان به آنتالیا، کوش آداسی و از همه مهم تر استانبول اشاره کرد.

برای خرید بلیط تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه می توان به سادگی از همین سایت استفاده کرد و با امکانات و شرایط عالی یک مسافرت دل انگیز را تجربه می کنید. تور آنتالیا، در کنار تور استانبول و تور کوش آداسی با توجه به موارد متفاوتی تعیین هزینه می شود. به طور کلی اقلام متفاوتی در تعیین هزینه و کیفیت تور های مسافرتی تاثیر گذار هستند که از مهم ترین آنها می توان به تعداد روز ها و مکان مورد نظر اشاره کرد. تور های مخصوص شهر های ترکیه تقریبا با هزینه های یکسانی قیمت گذاری می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه در ادامه با ما همراه شوید.

تور آنتالیا

اطلاعاتی مهم در مورد تور استانبول

تور استانبول با توجه به محبوبیت بیشتر میزان هزینه بیشتری را به خود اختصاص می دهد. اکثر افراد نام استانبول را شنیده اند و با جاذبه های گردشگری استانبول بزرگ آشنایی دارند. برای اطلاعات بیشتر باید به این نکته اشاره شود که استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه است که موقعیت گردشگری بسیار عالی دارد. امروزه می توان تور استانبول را مخصوص تمام روز های هفته در تمام قیمت ها پیدا کرد. برای خرید بلیط تور استانبول و یا خرید بلیط هواپیما شهر های ترکیه به صورت جداگانه می توان از روش های جدید آنلاین و سایت هایی در این زمینه استفاده کرد. شاید در این فکر باشید که مکان های جدید و خاص محبوبیت بیشتری در بین مسافران و گردشگران دارد، ولیکن باید به این نکته توجه کنید که مکان های قدیمی همواره جذابیت و زیبایی خود را بین سایر افراد حفظ کرده اند و روز به روز به تعداد علاقه مندان آنها افزوده می شود.

تور استانبول به دلیل وجود مکان های دیدنی و تاریخی بسیار زیاد در بین مسافران و گردشگران معروف شده است. در ادامه به برخی از این جاذبه های مسافرتی و گردشگری اشاره خواهیم کرد. در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که این شهر مرکز اقتصادی و فرهنگی کشور ترکیه محسوب می شود. موقعیت جغرافیایی استانبول به گونه ای است که در کنار دریای مرمره قرار گرفته و همین امر زیبایی آن را چندین برابر می کند. همچنین تنگه بسفر در کنار استانبول قرار دارد. یعنی شما با خرید بلیط تور استانبول علاوه بر یک شهر زیبا و تاریخی می توانید شاهد زیبایی های دریای زیبای مرمره باشید. یک نکته قابل توجه دیگر در مورد شهر استانبول این است که استانبول تنها شهری است که در دو قاره مختلف گسترده شده است. این دو قاره آسیا و اروپا هستند. استانبول از زمان های قدیم تا به امروز پیشرفت های زیادی داشته که با توجه به محبوبیت بسیار زیاد آن بین گردشگران روز به روز پیشفته تر می شود. پس با توجه به این نکته می توانید انتظار خورد را از یک سفر عالی با استفاده از تور استانبول برطرف کنید.

تور استانبول

تور کوش آداسی و جاذبه های گردشگری

تور کوش آداسی بعد از تور های آنتالیا و استانبول می تواند به عنوان یکی از محبوب ترین تور ها معرفی شود. یکی از شهر های ترکیه است که با عنوانی با معنای جزیره پرنده نام گذاری شده است. با توجه به علاقه روز افزون مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشور ما به کشور ترکیه می توان گفت که تور کوش آداسی هم می تواند در کنار تور استانبول و دیگر شهر های ترکیه برای مسافرت شما بسیار مناسب باشد. کوش آداسی به صورت جغرافیایی در فاصله 71 کیلومتر از آیدین ترکیه که یکی از شهرستان های مرکزی ترکیه محسوب می شود، واقع شده است. جاذبه های گردشگری کوش آداسی بسیار زیاد است که می تواند مورد علاقه اکثر مسافران و گردشگران قرار بگیرد.

از جمله جاذبه های گردشگری که با خرید بلیط تور کوش آداسی از آن بهره مند می شوید می توان به کاروانسرای اوکاز مخصوص محمد پاشا، دروازه قلعه، مساجد، ارگ قلعه در جزیره کبوتر و سایر مکان های جالب و دیدنی این شهر اشاره کرد. با توجه به تاریخی بودن این شهر می توان گفت که در تمام بناها و ساختمان های آن می توان به وجود تاریخ پی برد و به دوران عثمانی برگشت. زیبایی های این شهر زیبا غیر قابل توصیف است و در صورتی که نیاز به مشاهده زیبایی ها زمینی در طول تاریخ هستید رفتن به شهر زیبای کوش آداسی را به شما پیشنهاد می کنیم. می توان از روش های متفاوتی اقدام به خرید بلیط شهر کوش آداسی یا تور کوش آداسی نمایید.

یکی از این روش ها که به صورت حضوری است که در حال حاضر با توجه به پیشرفت دنیای اینترنت روز به روز کاربرد کمتری پیدا می کند. از روش های محبوب و بروز برای خرید سایر بلیت های مسافرتی می توان به سایت های اینترنتی اشاره کرد. امروزه شرکت های زیادی اقدام به فروش بلیت های تور های مسافرتی می کنند. با یک جستجوی کوتاه در مورد تور کوش آداسی، تور آنتالیا و یا تور استانبول می توان به سادگی تعداد زیادی سایت برای خرید پیدا کرد.

تور کوش آداسی



:: برچسب‌ها: تور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان, تور آنتالیا, قیمت تور آنتالیا, تور آنتالیا ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

خرید بلیط هواپیما ازمیر و تور های مسافرتی

جهت خرید بلیط هواپیما ازمیر یا سایر بلیط های مسافرتی می تواند از چندین روش استفاده کنید که ساده ترین این روش ها به صورت اینترنتی است. ازمیر، می توان گفت بعد از استانبول و آنتالیا که از زیباترین شهر های ترکیه هستند، به عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه شناخته می شود. شهر ازمیر از جمله شهر های بسیار زیبای ترکیه است که موقعیت تجاری و بندری بسیار عالی دارد. ساحل دریای زیبای اژه به این شهر بزرگ چسبیده است و زیبای های آن را چندین برابر می کند.

هر سال تعداد بسیار زیادی نمایشگاه های تجاری و صنعتی در شهر ازمیر برگزار می شود که همین امر می تواند یکی از دلایل خرید بلیط هواپیما ازمیر باشد. در حال حاضر اکثر شهر های ترکیه محبوبیت خاصی در زمینه های مختلف برای مسافرت پیدا کرده اند. علاوه بر ازمیر می توان به استانبول که در صدر آنها قرار دارد، آنتالیا، کوش آداسی اشاره کرد که زیبایی های دنیای حال حاضر را با شکلی خاص و متفاوت به نمایش گذاشته اند.

خرید بلیط هواپیما ازمیر ممکن است به دلایل متفاوتی انجام شود. علاوه بر کسانی که برای مشاهده زیبایی ها و جاذبه های گردشگری این شهر اقدام به خرید بلیط می کنند؛ افراد دیگری هم به دلیل شرکت در انواع همایش ها، به دلیل تحصیل در دانشگاه ها، اقامت، دید و بازدید نزدیکان و در نهایت آشنایی با تاریخچه این شهر اقدام به خرید بلیط هواپیمای ازمیر می کنند. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که برای اولین بار قصد مسافرت به این شهر را دارید و می خواهید یک سفر دلچسب را تجربه کنید، از قسمت تور های گردشگری مخصوص شهر ازمیر استفاده کنید. تور ازمیر می تواند با شرایط بسیار مناسب و ایده آل با بهترین قیمت تمام زیبایی ها و جاذبه های شهر ازمیر را در طول چند روز به شما نشان دهد. بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما ازمیر، اطلاعات کافی در مورد این شهر داشته باشید.

تور ازمیر

سفر به مرکز فرهنگ و اقتصاد ترکیه با تور استانبول

تور استانبول، می تواند برا ی هر گردشگری جالب و دیدنی باشد. تمام گردشگران دنیا که به دنبال منظره های خاص و متفاوت هستند حتما به استانبول سفر کرده اند و همواره به دنبال یک موقعیت مناسب برای تجربه دوباره سفر استانبول خود خواهند بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید استانبول، تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. تاریخچه فوق العاده استانبول در کنار تاریخچه مردم کشور ترکیه بسیار وسیع و دل انگیز بوده و می توان آثار و نشانه هایی از آن را در بناهای متفاوت شهر های دیدنی آن مشاهده کرد. تور استانبول از تور های مورد علاقه مردم کشور ماست که امروزه بسیار زیاد مورد استقبال قرار می گیرد.

از زمان های دور تا به امروز استانبول از مهم ترین شهر های ترکیه محسوب می شد. در صورتی که این شهر پایتخت کشور ترکیه نبوده ولی از مهم ترین و اصلی ترین مراکز کسب و کار و تجارت در کل کشور محسوب می شود. قیمت های متفاوت تور استانبول با توجه به شرایط و ویژگی های تور در نظر گرفته می شود که در هر آژانس مسافرتی متفاوت خواهد بود. با یک جستجوی کوچک می توانید انواع و اقسام تور های استانبول را مشاهده کنید که در نهایت چند تور مسافرتی متناسب با شرایط شما پیدا خواهد شد. ولیکن نکته قابل توجه در اینجا خرید بلیط یک تور استانبول مناسب با شرایط عالی و هزینه های بسیار منطقی است. در بین تمامی این تور ها تنها می تواند چند مورد مناسب پیدا کرد که با شرایط شما سازگار باشد. در این آژانس هواپیمایی می توانید انواع تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا، دو عدد از بهترین تور های شهری ترکیه را با بهرتین شرایط و برنامه های عالی خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور های مسافرتی با ما همراه باشید.

تور آنتالیا

آشنایی با فرهنگ و تاریخ کشور ترکیه با تور آنتالیا

تور آنتالیا، می تواند یک موقعیت مناسب برای مشاهده اولین سکونتگاه مردم ترکیه باشد. آنتالیا پس از استانبول به عنوان محبوب ترین شهر توریستی با مکان های گردشگری بسیار زیبا در ترکیه است که می تواند به عنوان اولین انتخاب هر کسی برای مسافرت در اوقات فراغت باشد. همانطور که کمی قبل اشاره شد بهتر است قبل از سفر به نقطه ای از زمین، اطلاعات لازم و کافی از تاریخچه و مکان های دیدنی، همچنین زبان و فرهنگ آن منطقه داشته باشید تا بتوانید نهایت استفاده را از سفر خود ببرید. با توجه به محبوبیت تور آنتالیا در بین تور ها، امکانات فوق العاده مناسبی برای مسافران در این شهر در نظر گرفته اند. تور آنتالیا می تواند در تمام ساعات شبانه روز و در تعداد روز های متفاوتی با توجه به نظر افراد انتخاب شود.

تور آنتالیا در آژانس های مسافرتی مختلف، با هزینه های متفاوتی خواهد بود که این تفاوت ها می تواند به دلایل بسیار زیادی باشد. هر کدام از این تور ها برنامه هایی برای نمایش جاذبه های گردشگری به مسافران دارند و زمان های متفاوتی را به این برنامه ها اختصاص می دهند. همچنین می توان گفت که مکان مورد نظر برای اقامت در آنتالیا و وعده های غذایی تداریک دیده شده در هر تور متفاوت بوده و تاثیر زیادی در قیمت های تور می گذارد.

قبل از خرید بلیط تور آنتالیا بهتر است که انواع تور ها را بررسی کنید و تور سازگار و مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید. می توانید بهترین و مناسب ترین تور های مسافرتی را در این سایت مشاهده کنید که تور آنتالیا را با مناسب ترین قیمت برای شما در نظر گرفته است. بدین صورت می توانید با انتخاب یک تور عالی با شرایط بسیار مناسب، لذت یک سفر تفریحی گردشگری به شهر زیبای آنتالیا را تجربه کنید. تمام این امکانات به صورت اینترنتی از طریق سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی به شما معرفی شده و در صورت خرید به سادگی با روش های جدید می توان اقدام به پرداخت تمام هزینه های تور آنتالیا و یا سایر تور های مسافرتی نمایید.

تور ازمیر



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا, هزینه های زندگی در آنتالیا, تور استانبول, تور ارزان استانبول, اب و هوای استانبول, تور ازمیر, تور ارزان ازمیر, رزرو آنلاین هتل ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور ارمنستان

ارمنستان از جمله کشورهایی است که می تواند به دلیل نیاز نداشتن به اخذ روادید یا اخذ ویزای ارمنستان برای ایرانیان به عنوان مقصد بسیار مناسبی انتخاب شود. مهمترین شهر این کشور یعنی ایروان که به عنوان پایتخت ارمنستان برگزیده شده است دارای بیشترین جاذبه های چشمگیر و خاص می باشد. ارمنستان به دلیل داشتن کلیساهای زیاد قدمت داشته و بناهای باستانی بی نظیر در کنار مناظر طبیعی و دیدنی های دلنواز توانسته به عنوان جلوه متفاوتی از زیباترین کشورهای دنیا به حساب آید.
شاید دلیل انتخاب آژانس مسافرتی گلفام سفر از تور ارمنستان همین زیبایی های منحصر به فرد این کشور باشد. گلفام سفر هر ساله در موقعیت های مختلف با همراهی بسیاری از گردشگران و توریست ها بازدید از ارتفاعات بی بدیل ارمنستان همچنین رفتن به سواحل دریاچه سوان و داشتن بهترین و جذاب ترین روزها را در کشور ارمنستان از دست نخواهد داد. بدون شک هر مسافری نمی تواند با اقامت چند روزه تمام زیبایی ها و جاذبه های ارمنستان را تماشا نماید بلکه باید بارها به این کشور سفر نماید تا متوجه شود که ارمنستان چه بهشت کوچکی بر روی این کره خاکی می باشد.

سفر به ارمنستان

آب و هوای ارمنستان

ارمنستان از نظر آب و هوا تقریبا با شرایط جوی و دمای فصلی آب و هوای کشور ایران مطابقت دارد. یعنی زمستان های سرد همراه با بارش برف و باران، تابستان های نسبتا گرم که گاهی اوقات دمای هوا در مرداد ماه تا ۴۰ درجه هم افزایش خواهد داشت، پاییزهای نسبتا خنک که ممکن است در ماه های آخر بارش باران دیده شود و بهار دل انگیز که با داشتن آب و هوای معتدل و مرطوب، ارمنستان را در بهترین شرایط آب و هوایی قرار می دهد. امروزه بیشتر مسافران تمایل دارند در فصل بهار و تابستان سفری به ارمنستان داشته باشند به طوری که گردش در دل طبیعت و صومعه های ارمنستان از جمله مهمترین گردش های سفر به این کشور به حساب می آید.

راهنمای سفر با تور ارمنستان

ارمنستان کشوری زیبا و سرسبز است که سالانه میزبان گردشگران مختلفی می باشد. این کشور را باید اولین کشوری در جهان دانست که در آن دین مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود پذیرفت. در طول تاریخ این کشور بازدید از مکان های تاریخی مسیحیت و سفر کردن از جمله کارهای بسیار مهم بوده است. در سفر با تور ارمنستان می توان از نظاره مکان های طبیعی و کوهنوردی در کوه های آرارات لذت بسیار زیادی برد. طولانی ترین خط تله کابین دنیا در ارمنستان است که از میان کوه های عبور می کند. مردم ارمنستان بسیار مهربان و مهمان نواز هستند. واحد پول رسمی در ارمنستان درام می باشد. زبان رسمی مردم این کشور زبان ارمنی است و از زبان روسی نیز در این کشور به میزان زیاد استفاده می شود. پایتخت ارمنستان شهر ایروان است.

هزینه های سفر با تور ارمنستان

برای سفر با تور ارمنستان لازم است که هزینه های مختلفی را پرداخت کنید. اولین هزینه مربوط به ویزای ارمنستان می باشد. پس از آن شما باید در سفر خود به ارمنستان برای مدت زمان اقامت خود هزینه های هتل را پرداخت کنید. هزینه بازدید از مکان های تفریحی و دیدنی در ارمنستان، هزینه حمل و نقل و هزینه خورد و خوراک از دیگر هزینه های ضروری سفر شما می باشند.

تور ارمنستان

قیمت تور ارمنستان

هر گردشگر و مسافری که می خواهد با تور ارمنستان سفر کند، اولین موضوعی را که بررسی می کند، قیمت تور ارمنستان می باشد. قیمت تور تأثیر بسیار مهمی روی انتخاب مسافران می گذارد. در سایت های ارائه دهنده تور ارمنستان انواع مختلف از تور این مقصد با قیمت های گوناگون درج می شود تا مسافران بتوانند پس از بررسی کامل تور مورد نظر خود را انتخاب کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت های ارائه دهنده تور ارمنستان است که مسافران پیش از سفر خود می توانند با مراجعه به این سایت به راحتی رزرو تور ارمنستان را انجام دهند.
در مورد اینکه چرا هر تور دارای قیمتی است باید گفت چون آژانس های ارائه دهنده تورهای مختلف، برای تور امکانات ویژه ای را در نظر می گیرند، لذا این تورها دارای قیمت های متنوعی هستند. قیمت گذاری تور ارمنستان با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، قیمت بلیط هواپیما ارمنستان، مدت زمان سفر با تور، نوع ایرلاین، زمان سفر و شرکت ارائه دهنده تور تعیین می گردد. در صورتی که می خواهید با تور ارمنستان سفر کنید و به دنبال راهی هستید که هزینه های سفر شما را کمتر کند، با تهیه بلیط ارزان قیمت ارمنستان می توانید سفر ارزان تری به ارمنستان داشته باشید. سایت گلفام سفر در برخی از ایام سال بلیط ارمنستان را با قیمت های مناسب تری عرضه می کند. شما با وارد شدن در این سایت پس از زدن گزینه های مبدا و مقصد می توانید شاهد تور ارمنستان با انواع و قیمت های مختلف باشید.

بلیط هواپیما ارمنستان

یکی از راه های سفر به ارمنستان استفاده از پرواز هوایی است که توسط ایرلاین های مختلف از مبداء های متفاوت به مقصد ارمنستان در فرودگاه زوارتنوتس مهمترین فرودگاه بین المللی ارمنستان انجام می گیرد. این فرودگاه روزانه پروازهای متعددی از کشورهای مختلف خصوصا کشور ایران را پذیرا می باشد. فرودگاه زوارتنوتس شامل سه ترمینال است که مسافران ایرانی این امکان را دارند با خرید و یا رزرو نمونه های متنوعی از بلیط های هواپیمایی آکونومی یا بیزینسی خود را به یکی از این ترمینال ها برسانند.
امروزه بلیط هواپیما ارمنستان توسط ایرلاین های مختلفی به مسافران ارائه می شود که آژانس مسافرتی گلفام سفر جهت رفاه حال مسافران ارمنستان این شرایط را به وجود آورده تا بدون وجود هیچ دغدغه ای در تور ارمنستان خریداری و رزرو بلیط هواپیما ارمنستان را انجام دهد. این آژانس مسافرتی معتبر می تواند همراه با خرید بلیط هواپیما ارمنستان امکانات دیگری نظیر رزرو آنلاین هتل ارمنستان ، بیمه مسافرتی، گشت شهری، ترانسفر، خدمات و تشریفات فرودگاهی را در اختیار مسافران قرار دهد.

انواع تور ارمنستان

انواع تور ارمنستان

همانطور که گفته شد تور ارمنستان در سایت گلفام سفر دارای انواع مختلفی است که افراد میتوانند متناسب با سلیقه شان نوعی از آن را انتخاب کنند. مثلا تور لوکس ارمنستان یکی از تورهای بینظیر این کشور بوده که برای افرادی که قصد سفر تفریحی به این کشور را دارند بسیار مناسب می باشد. اگرچه قیمت تور لوکس ارمنستان ممکن است زیاد باشد اما طبیعتاً با خدمات عالی که ارائه می شود نظر شما جلب خواهد شد. تور لحظه آخری دیگر تور ارائه شده در سایت گلفام سفر می باشد که قیمت نسبتا مناسب تری دارد.



:: برچسب‌ها: تور ارمنستان, تور ارزان ارمنستان, تور لوکس ارمنستان, تور لحظه اخری ارمنستان, قیمت تور ارمنستان, اب و هوای ارمنستان, هزینه های سفر به ارمنستان, هزینه های زندگی در ارمنستان, راهنمای سفر به ارمنستان, رزرو انلاین هتل ارمنستان, خرید انلاین تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر با تور آنتالیا و فرود در فرودگاه بین المللی آن

سفر با تور آنتالیا از مزیت های بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال با رزرو این تور تفریحی می توانید خرید بلیط رفت و برگشت را نیز به کارشناسان و کارمندان آژانس مربوطه بسپارید چرا که از مهمترین خدمات تورهای تفریحی و گردشگری رزرو بلیط های مسافرتی به مقصد می باشد. پس از رزرو بلیط هواپیما آنتالیا و آغاز سفر می بایست در فرودگاه بین المللی آنتالیا پرواز شما بنشیند. این نکته را در ابتدا یادآور شویم که طبق قوانین کشور ترکیه پروازهای ایرانی نمی توانند در فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا فرود آیند. در رابطه با این فرودگاه می توان اطلاعات مهمی را عنوان نمود. این فرودگاه در شرق شهر آنتالیا واقع شده و در فاصله ۱۰ کیلومتری آن می باشد از ترین ویژگی های این فرودگاه می توان به امکان پرواز به صورت به صورت معمولی و یا چارتری اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که افرادی که در این فرودگاه فرود می آیند میتوانند از تاکسی هایی که در اطراف آن به چشم می خورد برای رسیدن به هتل مورد نظر خود استفاده نمایند. این نکته را فراموش نکنید که در تور تفریحی آنتالیا تمامی تدابیر برای پرواز و فرود بسیار آسان در فرودگاه های مختلف آنتالیا در نظر گرفته شده که فرودگاه اسپارتا یکی از آنها محسوب می شود که شهر آنتالیا تا این مکان تنها سه ساعت فاصله دارد.

تور آنتالیا

جاذبه های دیدنی آنتالیا با تور آنتالیا

گردشگران و توریست هایی که تور آنتالیا را برای سفر خود به این شهر انتخاب می کنند می توانند به شکل برنامه ریزی شده از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در این شهر بازدید داشته باشند به طوری که از مهمترین جاذبه های آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • منطقه باستانی آسپندوس: شهر باستانی آسپندوس از قدیمی ترین مناطق شهر آنتالیا بوده که در زمان های قدیم در این مکان به خرید و فروش اسب می پرداختند و امروزه از این شهر می توان باقی ماده ای کلیسا، حمام ها و میدان اصلی را مشاهده کرد.
  • غار موزه کارائین: یکی از قدیمی ترین غارهای جهان بوده و قدمت آن را به دوران پارینه سنگی می دانند در درون این غار یک موزه بسیار کوچک نیز تاسیس کرده اند و اشیا کشف شده از این غار را در این موزه نگهداری می کنند.
  • پاموک قلعه: پاموک به معنای پنبه می باشد که این قلعه از سنگ های رسوبی حاصل از چشمه های آبگرم تشکیل شده است و از شکل و رنگ بسیار منحصر به فردی برخوردار است.
  • دروازه هادریان: یکی از تاریخی ترین و زیباترین بناهای شهر آنتالیا می باشد که قسمت های بسیار مختلفی از آن را در آنتالیای قدیم می توان مشاهده کرد.

قیمت تور آنتالیا

اماکن و امکانات تفریحی شهر

کوه تاختالی: کوه های تاختالی با ارتفاع 2300 متری در امتداد دریا قرار گرفته اند، با استفاده از تله کابین می توانید به بالای کوه رفته و علاوه بر لذت بردن از مناظر فوق العاده و عکاسی از امکانات رفاهی شامل رستوران و کافه ها استفاده کنید در صورتی که طرفدار ورزش های پرهیجان هستید و خرید آنلاین تور آنتالیا را دارید پاراگلایدر سواری و چتر بازی در ارتفاعات ساحل و کوه می تواند یک تجربه شگفت انگیز باشد. آکواریوم آنتالیا: زمانی که به شهر آنتالیا سفر کنید مسلما نام آکواریوم آنتالیا را از سایر توریست ها و تور لیدرها خواهید شنید. این آکواریوم شامل 40 آکواریوم تم دار و یک آکواریوم تونلی به طول 131 متر است که گفته می شود بزرگترین آکواریوم تونلی دنیا از این حیث می باشد. اگر از حیوانات آبزی و یا قدم زدن در یک تونل آبی برای شما جذاب است حتما بازدید از این مکان را در برنامه خود بگنجانید. تفریحات آبی: همانطور که گفته شد بخش قابل توجهی از شهر آنتالیا را سواحل تشکیل می دهند پس تفریحات آبی را می توان در هر نقطه از سواحل این شهر تجربه کرد فرقی نمی کند در هتل های مجاور ساحل مستقر هستید و یا با تورهای گردشگری در حال سفر هستید، تفریحات آبی برای تمام گردشگران مهیا می باشد، پس زمانی که تورهای آنتالیا را انتخاب کردید تفریحات آبی مثل غواصی، شنا و پاراسیلینگ را فراموش نکنید. پارک دلفین و باغ وحش آنتالیا: دلفین ها حیوانات جذاب و باهوشی هستند اگر دیدن نمایش دلفین ها و فوک ها را دوست دارید، پارک دلفین را فراموش نکنید، باغ وحش آنتالیا نیز برای دوستداران حیوانات بسیار جذاب است و با بازدید از این مکان می توانید حیوانات گوناگون را ببینید.

خرید در تور آنتالیا

همه به خرید کردن علاقه فراوان دارند. لذت هر سفر به خرید کردن است. اگر می خواهید آرامش داشته باشید در مراکز خرید گردش و خرید کنید. مراکز خرید در آنتالیا فراوان است. می توانید با مراجعه به مسئول تور آنتالیا از محل و زمان خرید اطلاع کسب کنید.در این شهر شما هر بودجه ای که داشته باشید باز هم می توانید خرید کنید و در بازارهای سنتی و مدرن آن گردش نمایید. برای کسانی که عاشق سفر هستند آنتالیا یک منطقه ویژه است. در این شهر شما همان طور که می توانید در آب شنا کنید و لذت ببرید. می توانید در دامنه کوه های بلند ان از ورزش مفرح اسکی لذت ببرید. اگر هم به باران و ترنم قطرات آن علاقه دارید. بازهم این منطقه به علاقه شما احترام می گذارد و شما را به باران های کوتاه و شاعرانه دعوت می کند.

خرید آنلاین تور آنتالیا

خرید بلیط آنتالیا

سفر با تور آنتالیا به این شهر دارای محاسن و معایبی است. اما اگر شما واقعا علاقه دارید که با تور به سفر بروید می توانید با تحقیق از یک تور مناسب به یک آژانس مسافرتی رفته و اقدام به خرید آنلاین بلیط آنتالیا کنید. اما همیشه هنگام خرید از سایت های گردشگری مراقب باشید تا در دام شیادان و کلاهبرداران نیفتید. همیشه از افراد مطلع در این زمینه اطلاعات بگیرید. و سپس اقدام به خرید تور آنتالیا کنید. با توجه به وجود هتل های بسیار در آنتالیا شما می توانید نسبت به هزینه ای که می خواهید در این سفر کنید اقدام به تهیه تور آنتالیا مناسب با بودجه خود نمایید. سایت گردشگری ما با برگزاری بهترین و مناسب ترین تورهای گردشی شما را به خرید از این سایت دعوت می نماید. در صورت بروز مشکل و یا داشتن پرسش همکاران ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. یک تور لذت بخش را با آژانس مسافرتی ما و تورهای گردشی ما تجربه کنید.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفری ارزان و عالی با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از شهرهای پر گردشگر دنیا است. در سفر با تور بانکوک می توانید از مکان های دیدنی این شهر دیدن کنید و خاطرات بسیار خوشی را در ذهن خود ثبت نمایید. از طریق سایت گلفام سفر می توانید انواع تور بانکوک را با شرایط و قیمت های مختلف رزرو نمایید.

تور بانکوک

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.

از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

هزینه های سفر به تور بانکوک

اینکه گفته شود در سفر به بانکوک چه هزینه ای خرج خواهد شد، شاید گفته ای اشتباه باشد زیرا قیمت تور بانکوک تحت تاثیر عوامل بسیاری نرخ گذاری می شود. در واقع قبل از پرواز، مسافر با هزینه هایی در رابطه با نوع بلیط هواپیما بانکوک، انتخاب ایرلاین هوایی، هزینه های صدور ویزا و پاسپورت هزینه تور بانکوک، پرداخت هزینه رزرو هتل در نوع و درجه های مختلف و...قرار دارد در حین سفر هم خرید سوغاتی، سرو غذاهای محلی، بازدید از مکان های دیدنی به صورت متفرقه و.... همگی می توانند باعث شوند تا سفر به بانکوک در قیمت های گوناگونی به مسافران ارائه گردد.

بدون شک قیمت تور شهر بانکوک زمانی که مسافر از بلیط هواپیمایی بیزینسی استفاده نموده و بهترین خدمات ایرلاین را در اختیار داشته باشد و در بانکوک در هتل های پنج ستاره اقامت داشته باشد و فوق العاده ترین سرویس دهی را در تور لوکس بانکوک به خود تعلق دهد، تور بانکوک بالاترین قیمت را خواهد داشت.

تور لحظه آخری بانکوک

تور لوکس و تور لحظه آخری بانکوک

سفر به بانکوک را می توان با تورهای مختلفی انجام داد. نوع توری که با آن سفر می کنید بستگی به انتخاب شما، شرایط زمانی و میزان بودجه شما برای سفر دارد. اگر از بابت بودجه سفر نگرانی ندارید با تور لوکس که دارای امکانات بسیار زیاد است می توانید سفر کنید. در صورتی که می خواهید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، تور لحظه آخری بانکوک که اندکی پیش از شروع سفر بلیط آن فروخته می شود، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری برای افرادی مناسب است که محدودیتی برای سفر ندارند و در هر زمانی آماده سفر با تور بانکوک هستند.

رزرو آنلاین هتل بانکوک

یکی از شرایط سفر به بانکوک بعد از خرید بلیط هواپیما بانکوک، رزرو هتل در بانکوک می باشد. زیرا بدون ارائه دادن واچر هتل یا همان رسید رزرو هتل در بانکوک سفارت کشور تایلند برای مسافر ویزا صادر نخواهد کرد. بنابراین به هر روش ممکن می بایست محل اقامتی در بانکوک برای مسافر رزرو شود. از این رو آژانس مسافرتی گلفام سفر برای رفاه حال مسافران در تور بانکوک با شناختی که بر روی لوکس ترین هتل ها مانند هتل شانگری لا بانکوک، هتل بانیان تری، هتل میلینیوم هیلتون و دانستن خدماتی که هتل های ارزان قیمت مانند هتل ایبیس سیام، هتل مرکور سیام، هتل سوخومویت ارائه می دهند می تواند در اسرع وقت با رزرو آنلاین هتل بانکوک رسید هتل را به در اختیار مسافر قرار دهد. البته در رزرو آنلاین هتل بانکوک مسافران می توانند با وارد کردن هتل خاص و درخواست خدمات ویژه در رزرو هتل توسط گلفام سفر مشارکت داشته باشند.

رزرو هتل بانکوک

بلیط هواپیما بانکوک

به طور حتم لازمه رفتن به شهر بانکوک تهیه بلیط هواپیما بانکوک است که این راه می تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام گیرد. البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در موقعیت های مختلف سایت گلفام سفر شرایطی را فراهم آورده است تا مسافران بتوانند به راحتی با وارد شدن به سایت گلفام سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما بانکوک کنند. البته کاربر در این سایت این امکان را دارد تا قبل از خرید بلیط هواپیما بانکوک با لیست کاملی از پرواز های بانکوک آشنا شده و نوع بلیط هواپیما و البته تعداد ایرلاین های هوایی را در پروازهای متنوع با یکدیگر مقایسه نماید. بنابراین در خرید های اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک زمینه انتخاب برای مسافر بیشتر از خرید های حضوری فراهم است. از طرفی سایت گلفام سفر با خرید بلیط هواپیما بانکوک این فرصت را به مسافر داده تا با انتخاب تور بانکوک اقدامات لازم برای ویزای تایلند، رزرو هتل، ترانسفر و.....انجام گیرد.



:: برچسب‌ها: تور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد