نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

رزرو بلیط هواپیما در تور بلغارستان

لغارستان کشوری کوچک واقع در شبه جزیره بالکان است. قدمت آن به 3500 سال قبل از میلاد مسیح می رسد. فرهنگ این کشور ترکی و اروپایی است. تور بلغارستان یک تور ارزان اروپایی می باشد. جاذبه های گردشگری فراوان این کشور و سواحل زیبای آن دلیل محکمی برای جذب گردشگران می باشد. دین رسمی آنها مسیحیت ارتدوکس است. حکومت بلغارستان دموکراسی پارلمانی می باشد. موقعیت جغرافیایی خاص و آب و هوای معتدل و چهار فصل بلغارستان این کشور را توریستی کرده است.

راهنمای سفر به بلغارستان

بلغارستان در قاره سرسبز اروپا واقع شده است. تور بلغارستان جذاب ترین و بی نظیر ترین تور در اروپا می باشد. پایتخت این کشور صوفیه است. مساحت بلغارستان تقریبا به 110.879 کیلومتر مربع می رسد. این کشور زیبا و توریستی از سمت شمال با کشور رومانی، از بخش غربی با صربستان، از جنوب با یونان و ترکیه و از سمت شرق با دریای سیاه همسایه می باشد. جمعیتی حدود 3.700.000 نفر دارد، 60 درصد این جمعیت ارتدوکس، 8 درصد مسلمان و 32 درصد آنها تابع دیگر ادیان الهی هستند. آب و هوای بلغارستان سرد و کوهستانی می باشد ولی در نزدیک سواحل دریای سیاه معتدل و مرطوب است. یکی از جاذبه های مهم این کشور چشمه های آب معدنی و کوه های سر به فلک کشیده و همیشه پر از برف آنجا است.

تور بلغارستان

قیمت تور بلغارستان

قیمت تور بلغارستان وابسته به امکانات خدماتی، رفاهی تور دارد. نوع بلیط هواپیما و کلاس پروازی بلیط در قیمت تور اهمیت بسیار بالایی دارد. همچنین قیمت هتل محل اقامت بیش از نیمی از هزینه سفر را در برمی گیرد. خوب است بدانید که تعداد ستاره هتل، تعداد نفرات اتاق ها، صبحانه رایگان، وای فای رایگان، مجلل بودن و لوکس بودن هتل، قیمت هتل را چندین برابر افزایش می دهد که این امر به طور مستقیم روی قیمت تور تاثیر دارد. اگر می خواهید از تور ارزان بهره ببرید به این نکات توجه کنید: خدمات جانبی تور مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه سفر و حتی رستوران ها و غذاخوری های انتخابی نیز قیمت تور را تعیین می کنند.

قیمت تور بلغارستان

آب و هوای بلغارستان

بلغارستان دارای آب و هوای معتدل و مرطوبی است. تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد. فصل تابستان برخلاف گرمایی که دارد به علت وجود سواحل زیبای آن تور بلغارستان را دلچسب و خاطره انگیز می کند. فصل زمستان برخلاف سرمای شدیدی که دارد برای بعضی توریست ها دل انگیز و جذاب است زیرا مکان مناسبی برای ورزش های زمستانی می باشد. بهترین زمان تور بلغارستان فصل های بهار و پاییز هستند. زیرا در بهار و پاییز هوا خنک و مطبوع می باشد و رطوبت هوا آزاردهنده نیست. ولی در کل همه فصل های بلغارستان برای گردشگران دلچسب، جذاب و بی نظیر است. گردشگران بسیاری برای دیدن چشمه های آب معدنی بلغارستان به این کشور سفر می کنند. سرسبز بودن دشت های بلغارستان و استواری و محکم بودن کوه های آن که بر روی زبان همه است تاثیر زیادی بر خلق و خوی مردم آن منطقه گذاشته است. با جرات می توان گفت جاذبه های گردشگری بلغارستان در کل دنیا بی نظیر است.

خرید آنلاین تور بلغارستان

رزرو بلیط هواپیما تور بلغارستان

یکی از اقدامات مهم قبل از سفر رزرو بلیط تور بلغارستان است. شما می توانید بدون حضور فیزیکی به آژانس های هواپیمایی یا دفاتر فروش بلیط به صورت آنلاین، بلیط پرواز خود را تهیه نمایید که 24 ساعته این کار انجام پذیر است. ابتدا مقصد خود را انتخاب نمایید سپس لیست پروازهای خارجی روی صفحه نمایان می شود که بر اساس قیمت و کلاس پرواز از ارزانترین تا گران ترین بلیط را می توانید انتخاب نمایید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بلیط را از نظر ایرلاین، تاریخ و ساعت حرکت انتخاب نمایید. بلیط را می توانید از نظر رفت و برگشت یا فقط رفت انتخاب نمایید.

در آخر خدمات بلیط تور بلغارستان که شامل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تعداد توقف، زمان توقف و انتخاب فرودگاه برای شما نمایان می شود و بر اساس هزینه خود نوع بلیط پرواز به بلغارستان را خرید نمایید. از سایت گلفام سفر که یکی از سایت های فروش بلیط است می توانید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

بلیط هواپیما بلغارستان

رزرو هتل در تور بلغارستان

از دیگر اقدامات مهم قبل از پرواز به سمت بلغارستان رزرو هتل مورد نظر می باشد که اگر این کار را برای بعد از تور بلغارستان واگذار کنید باعث سر در گمی، اتلاف وقت و خستگی بیش از حد می شود یا حتی ممکن است هتل دلخواه شما با قیمت مناسب و متناسب با خدمات ارائه شده پیدا نکنید و به علت خستگی نتوانید محل اقامت مناسبی برای سفر خود تهیه کنید. از این رو شما می توانید به راحتی با یک رایانه به صورت آنلاین هتل اقامت مورد تایید خود را رزرو نمایید.

ستاره های هتل، وای فای رایگان، وعده های غذایی، تعداد شب های اقامت، تعداد اتاق ها، تعداد نفرات و دیگر خدمات رفاهی هتل از منو هایی می باشد که بر روی صفحه مانیتور شما ظاهر می شود و شما بر اساس هزینه مورد نظر خود کیفیت و نوع هتل را انتخاب و رزرو می کنید. موقعیت جغرافیایی هتل در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. هر چه هتل اقامت شما به مکان های تفریحی و گردشگری نزدیک تر باشد هتل از قیمت بالاتری برخوردار است. در بلغارستان هتل های گران قیمت در نزدیکی ساحل زیبا و چشم نواز قرار دارند. گردشگران بعد از پیاده روی در کنار ساحل و موج سواری در دریا از هتل محل اقامت خود بدون هیچ خستگی و زحمتی استفاده می نمایند.

تور لحظه آخری بلغارستان

اگر هزینه تور بلغارستان برای شما مهم می باشد سعی کنید از تور لحظه آخری بلغارستان بهره ببرید. شاید بپرسید تور لحظه آخری چیست، که می توان گفت گاهی اوقات آژانس های هواپیمایی تعدادی از بلیط های خود را در ساعات قبل از پرواز با قیمت ارزانتر می فروشند. علت این کار فقط این است که بلیط های باقی مانده به فروش برسد. پس اگر شانس بیاورید و موفق شوید بلیط لحظه آخری خرید کنید هزینه بلیط پرواز بلغارستان برای شما بسیار مناسب خواهد بود. ولی در عوض هیچ وقتی برای کارهای قبل از سفر برای شما باقی نمی ماند و شما قبل از تهیه بلیط لحظه آخری تور بلغارستان باید بار سفر خود را بسته باشید یعنی ویزای خود را تهیه نموده، هتل اقامت خود را رزرو کرده و چمدان خود را بسته و بعد از خرید بلیط به سمت بلغارستان زیبا و کوهستانی پرواز کنید.

بلیط هواپیما بلغارستان

رزرو تور لوکس بلغارستان

برای بعضی اشخاص قیمت ارزان تور بلغارستان اهمیت ندارد و فقط می خواهند کیفیت و آرامش خاطر در سفر خود داشته باشند و زمان بیشتری در سفر باشند و از مکان های دیدنی و تفریحی بیشتری در بلغارستان دیدن نمایند. از این رو تمام خدمات تور را با کیفیت بالایی انتخاب می کنند. به طور مثال از هتل های 5 ستاره استفاده می کنند. مجلل بودن و لوکس بودن هتل، موقعیت جغرافیایی آن، وعده های غذایی، صبحانه رایگان، تعداد اتاق ها، مهمانداران هتل، همگی عوامل بسیار مهمی در لوکس بودن تور هستند.

همچنین بلیط پرواز بلغارستان اگر از نوع کلاس پروازی بالا انتخاب گردد و تمام خدمات پروازی را داشته باشد تور بلغارستان را به یک تور لوکس تبدیل می کند. ایرلاین پرواز، بیمه سفر، ترانسفر فرودگاهی، تشریفات پرواز و مهمانداران هواپیما برای لوکس بودن تور مهم می باشند. خدمات دیگر تور مانند تور لیدر فارسی زبان که کاملا به زبان انگلیسی مسلط باشد، بیمه سفر، سیم کارت، سرویس گشت شهری، مدت زمان اقامت در بلغارستان، اخذ ویزا، رستوران های غذاخوری مجلل با بهترین منو غذایی و کیفیت طبخ انواع غذاهای آسیایی، اروپایی لوکس بودن تور را تضمین می نمایند.



:: برچسب‌ها: تور بلغارستان, تور ارزان بلغارستان, تور لوکس بلغارستان, تور لحظه آخری بلغارستان, قیمت تور بلغارستان, هزینه های سفر به بلغارستان, آب و هوای بلغارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور سنگاپور

گردشگرانی که دوست دارند به یکی از ثروتمندترین کشورهای آسیایی سفر کنند، می توانند اقدام به رزرو تور سنگاپور نمایند. این کشور با وجود امکانات تفریحی و گردشگری کم نظیری که دارد شهرت جهانی داشته و با این حال همه ساله افراد زیادی از سراسر دنیا به این کشور زیبا سفر می کنند. سنگاپور پایتختی به همین نام داشته که به مفهوم شهر شیر است. جالب است بدانید این کشور کوچک ترین کشور منطقه جنوب شرق آسیا بوده که علاوه بر این که ثروتمند ترین کشور آسیا است، از تمیز ترین کشور های جهان نیز به شمار می رود.

تور سنگاپور

راهنمای سفر با تور سنگاپور

در طول سال مشاهده می شود افراد زیادی اقدام به رزرو تور سنگاپور می کنند زیرا همانطور که گفته شد این کشور دارای امکانات تفریحی و گردشگری بسیار متعدد و البته بی نظیر بوده که به طور حتم گردشگران را شگفت زده می کند. سنگاپور حدود شش و نیم ساعت با تهران فاصله هوایی داشته و فرودگاه اصلی آن چانگی است که در پایتخت این کشور واقع شده و جزو پرتردد ترین فرودگاه های منطقه می باشد. اگر برای اولین بار است که اقدام به رزرو تور سنگاپور و سفر به این کشور کرده اید، بدون شک از زیبایی و سرسبزی زیاد شهرهای این کشور شگفت زده خواهید شد. جالب است بدانید شهر سنگاپور که شهر کوچک و فوق العاده مدرنی است که ۱۰۰ درصد جمعیت آن شهری بوده و به قدری سرسبز می باشد که شما را حیرت زده خواهد کرد زیرا کشور سنگاپور جنگل هایش را از ۳۶ درصد به ۴۷ درصد افزایش داده است. اگر چه شهر سنگاپور چندان بزرگ نیست اما با وجود این که تفریحات جالبی دارد اگر می خواهید با صبر و حوصله همه جای این شهر را ببینید سفر شما باید ۴ الی ۵ روز در این شهر طول بکشد.

هزینه های سفر به تور سنگاپور

به طور کلی در خصوص هزینه های سفر به سنگاپور باید توجه داشته باشید که این کشور جزو گرانترین کشورهای جهان است که برای زندگی کردن نیز بسیار گران می باشد. اما جالب است بدانید هزینه خورد و خوراک در سفر به سنگاپور به میزان قابل توجهی ارزان می باشد به طوری که شما می توانید در دکه های خیابانی و رستوران های متعدد این شهر که شبها مملو از جمعیتی است که اکثر آن ها محلی ها و افراد بومی ،می باشد غذاهای خوشمزه با قیمت مناسب سرو کنید. برای حمل و نقل در این شهر می توانید از مترو که سریع ترین و ارزان ترین وسیله می باشد استفاده کرده همچنین اتوبوس های عمومی گزینه ارزان دیگر برای رفت و آمد در سنگاپور بوده که البته سرعت آن نسبت به مترو و تاکسی پایین تر است. با این حال می توان گفت تاکسی جز آسان ترین و البته گران ترین وسیله نقلیه برای گشت و گذار در شهر است.

جاذبه های سنگاپور

آب و هوای سنگاپور

به طور کلی می توان گفت آب و هوای غالب در سنگاپور آب و هوای گرم و مرطوب بوده که با این حال در تمام طول سال این گرما و رطوبت مشاهده می شود. اگر چه در سراسر سال بارش هایی در کشور اتفاق می افتد اما نوامبر تا ژانویه بارانی ترین ماه های سال در سنگاپور به شمار می رود و ماه های می و ژوئن گرم ترین ماه های سنگاپور هستند. با این حال می توان گفت اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به سنگاپور از لحاظ آب و هوایی را مورد بررسی قرار دهیم لازم است که در ماه های فوریه تا آوریل اقدام به رزرو تور سنگاپور کنید.

رزرو آنلاین هتل در تور سنگاپور

در هنگام رزرو تور سنگاپور و سفر به این شهر مدرن و زیبا، می توانید در لوکس ترین اقامتگاه ها اقدام به رزرو اتاق کنید زیرا این شهر همانطور که گفته شد دارای مراکز و هتل های بسیار لوکس و بی نظیر است که جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. حال توجه داشته باشید که یکی از ساده ترین روش های آنلاین جهت رزرو هتل سنگاپور از طریق سایت گلفام سفر می باشد که می توانید از این طریق به راحتی هتلی با امکانات مناسب و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده تان رزرو نمایید. یکی از هتل های پنج ستاره و لوکس سنگاپور هتل مارینا بی سندز می باشد که دارای بزرگترین استخر دنیا است.

این هتل بی نظیر با امکانات فوق العاده ای که در اختیار گردشگران و میهمانان خود قرار می دهد نوعی سنبل هتل های سنگاپور به شمار می رود؛ آشپز های معروف و شناخته شده در رستوران های این هتل به شما این امکان را می دهد که خوشمزه ترین غذاهای عمرتان را سرو کنید. هتل سوئیس استمفورد یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره سنگاپور بوده که در بالای ایستگاه سیتی هال قرار دارد و جزو مرتفع ترین هتل های جنوب شرقی آسیا به حساب می آید. این هتل امکانات متعددی از جمله مرکز اسپا، دو استخر، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، ۶ زمین تنیس، مرکز خرید، مرکز بدنسازی، رستوران های بی نظیر و غیره دارد. اما هتل هیلتون سنگاپور دیگر هتل بی نظیر این شهر بوده که از مجموعه هتل های زنجیره هیلتون بوده و در خیابان معروف تجاری ارچارد واقع شده است. این هتل پنج ستاره در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده است و تمامی اتاق های آن دارای پنجره های بزرگ و بلندی است که به راحتی می توانید مناظر زیبایی از شهر سنگاپور را مشاهده کنید.

رزرو تور سنگاپور

بلیط هواپیما سنگاپور

برای رزرو بلیط هواپیما سنگاپور می توانید از سایت های مختلف از جمله سایت گلفام سفر استفاده کرده و به راحتی این بلیط را تهیه نمایید. توجه داشته باشید در هنگام رزرو بلیط این شهر باید اطلاعات درخواست شده را به صورت کامل وارد نموده تا متناسب با شرایط شما انواع بلیط هواپیما سنگاپور به نمایش گذاشته شود. در اینجا شما می توانید بهترین بلیط را که با شرایط شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

قیمت تور سنگاپور

در هنگام رزرو تور گردشگری سنگاپور توجه به قیمت تور بسیار برای افراد مهم تلقی می شود. توجه داشته باشید بیشتر آژانسهای ایران تور سنگاپور را به صورت ترکیبی ارائه داده که مثلاً این تورها سه یا چهار روز را به سنگاپور اختصاص می دهند و سه یا چهار روز دیگر را به مقصد دومی در کشور دیگری در منطقه می روند. بر این اساس می توان گفت قیمت تور سنگاپور تفاوتهای زیادی باهم دارند زیرا بسته به مقصد دوم قیمت این تور متفاوت می شود. درجه هتل، کلاس پروازی، زمان رزرو تور نیز از دیگر مواردی است که در قیمت تور تاثیر می گذارد.

تور لحظه آخری و لوکس سنگاپور

تور لحظه آخری از جمله آن دسته تور های پرطرفدار بوده که افراد می توانند با گشت و گذار در سایت گلفام سفر از چند روز مانده به سفر شان این نوع تور سنگاپور را با قیمت مناسبی رزرو کنند. توجه داشته باشید در فصلهای کم مسافر سال این تورها بیشتر مشاهده شده که قیمت مناسبی دارد به طوری که در این فصول هنگامی که چارترکنندگان مشاهده می کنند تمامی بلیط های شان به فروش نرفته است اما به روز سفر نزدیک شده اند، با ارائه تور لحظه آخری سنگاپور با قیمت ارزان تر، افراد بیشتری را ترغیب به رزرو آن می کنند. علاوه بر این که تور لحظه آخری سنگاپور طرفداران زیادی دارد، تور لوکس این شهر نیز جذابیت زیادی برای گردشگران داشته از این رو افرادی که بودجه مناسب برای سفر به این شهر در نظر گرفتند می توانند با رزرو این تور گردشگری شهر سنگاپور، سفری جذاب را تجربه کنند. به طوری که در تور لوکس سنگاپور بهترین هتل های این شهر رزرو شده و بهترین نوع بلیط هواپیما نیز ارائه می شود.



:: برچسب‌ها: تور سنگاپور, ویزای سنگاپور, قیمت تور سنگاپور, تور لوکس سنگاپور, تور ارزان سنگاپور, رزرو آنلاین هتل سنگاپور, هزینه سفر به سنگاپور, هزینه زندگی در سنگاپور, اب و هوای سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

خرید تورهای ارزان گلفام 

خرید تور استانبول

همانطور که اشاره کردیم استانبول یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه و از جمله محبوب ترین مناطق برای سفرهای سیاحتی ایرانیان محسوب می شود. این شهر در شمال غربی منطقه مرمره ترکیه با مساحت 1831 کیلومتر مربع واقع شده است و با داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعی بیشمار در حال حاضر شاهد ورود تورهای مسافرتی بیشماری در خود می باشد. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر زیبا و تاریخی را دارند بایستی در جهت خرید تور لحظه آخری استانبول اقدام نموده و در زمان مناسب با هزینه معقول صندلی خود را رزرو کنند. 


خرید تور استانبول

برای خرید تور ارزان استانبول می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین که یکی از روش های آسان و ایده آل می باشد اقدام نمود. در این روش رزرو تور استانبول افراد می توانند با گزینه های بسیاری مواجه بوده و از میان انواع مختلف تورهای برگزاری گزینه مناسب را انتخاب و خریداری نمایند. توجه داشته باشید که تور استانبول با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد با یکدیگر متفاوت بوده و این امر این امکان را می دهد که گردشگران و مسافران با توجه به خواست و سلیقه خود یکی از تورهای ارائه شده را انتخاب و در آن ثبت نام کنند. شایان ذکر است که تور مسافرتی استانبول یکی از پرطرفدارترین و پر انتخاب ترین تورهای برگزاری در سال های اخیر می باشد.

خرید بلیط استانبول

بخش قدیمی شهر استانبول بر روی هفت تپه ساخته شده و بلندترین نقطه این شهر تپه کاملیکا می باشد. قدمت این شهر به 660 سال قبل از میلاد برمی گردد که این موضوع نشان از تاریخی بودن آثار برجای مانده در این شهر می باشد. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر قدیمی و باستانی را دارند، می توانند با خرید بلیط هوایی استانبول سفری پر از خاطره های دلنشین و لحظات ناب را برای خود رقم بزنند. 

قیمت بلیط استانبول در هر فصل و ایامی از سال متفاوت است و نمی توان هزینه ثابتی را برای خرید بلیط استانبول مشخص نمود. با توجه به اینکه در نیمه اول سال ورودی گردشگران و مسافران به این شهر بسیار زائد می باشد، از این جهت قیمت های ارائه شده برای بلیط استانبول و تور استانبول بسیار گرانتر از قیمت های نیمه دوم سال می باشد. برای مثال می توان گفت قیمت های اقامتگاه ها در نیمه اول سال گرانتر و در نیمه دوم سال هزینه های اقامت به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. در حالت کلی گردشگران و توریست ها می توانند با توجه به مقدار بودجه و ظرفیت خود مناسب ترین خرید بلیط هواپیما و تور برگزاری به این شهر را خریداری و رزرو نمایند.

رزرو هتل

قبل از حرکت تور استانبول حتما به فکر رزرو آنلاین هتل استانبول اقامت خود باشید زیرا اگر این کار را به بعد از رسیدن به استانبول محول کنید زمان زیادی از شما می گیرد و در مدت زمان اقامت خود در استانبول به بازدید از مکان های تفریحی، تاریخی و جاذبه های گردشگری وقت و زمان کمتری اختصاص می گیرد. قیمت هتل ها در استانبول متفاوت می باشد. هتل های واقع در مرکز شهر که به مراکز تفریحی، تاریخی نزدیک می باشند گرانتر می باشند ولی هتل های اطراف شهر که از مراکز خرید و مکان های دیدنی دور تر هستند ارزانتر می باشند و قیمت تور استانبول را کاهش می دهند. شما می توانید قبل از سفر از قیمت هتل ها و خدمات آنها با خبر شده و هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید.

خرید تور ارمنستان

همانطور که گفتیم، انتخاب زمان مناسب برای خرید تور لوکس ارمنستان و سفر به این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان نقش مهمی در مسائل مختلف از جمله هزینه های سفر به این کشور دارند. شما با انتخاب زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان می توانید، تا حد زیادی هزینه های سفر به ارمنستان را کاهش دهید. همچنین می توانید در شرایط آب و هوایی خوبی به این کشور سفر کرده و با خیال راحت از مراکز دیدنی و گردشگری آن دیدن کنید. در حال حاضر بهترین زمان برای سفر به ارمنستان از اوایل آوریل تا اواخر سپتامبر می باشد. اما معمولا گردشگران فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. در این فصل دمای هوا بیشتر شده و زمان مناسبی برای سفر به ارمنستان می باشد. البته باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید، از آنجایی که اغلب گردشگران فصل تابستان را برای خرید تور ارمنستان انتخاب می کنند، هزینه های سفر به این کشور در این موقع از سال افزایش پیدا می کند؛ چرا که جمعیت گردشگران در این موقع بیشتر شده و قیمت خدمات و خرید بلیط چارتر ارمنستان جاذبه های گردشگری افزایش پیدا می کند.

 

بهترین زمان خرید

 

مزایا خرید تور ارمنستان

روش های بسیاری برای سفر به یک کشور خارجی مانند ارمنستان وجود دارد و بسیاری از افراد نیز از این روش ها استفاده می کنند. اما سفرهای شخصی دشواری های خاص خود را نیز دارد. شما باید برای هزینه های سفر، رزرو هتل، وسیله نقلیه و بازدید از مکان های گردشگری برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و به تبع در نظر گرفتن همه این موارد برای فردی که برای اولین بار است که می خواهد به ارمنستان سفر کند، کار چندان آسانی نیست. خرید تور ارمنستان در این شرایط می تواند بهترین گزینه باشد. شما با خرید تور ارمنستان، می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. تور معمولا برنامه ریزی های کلی سفر را انجام می دهد و شما دیگر نیازی نیست، ذهنتان را درگیر قیمت تور ارمنستان،  بلیط و رزرو هتل کنید و با خیال راحت می توانید از سفر خود لذت ببرید. همیشه یک راهنما در کنار شما وجود دارد و شما می توانید بدون اتلاف وقت به مکان هایی که از قبل انتخاب کرده اید، سر بزنید.



:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت تور استانبول , تور استانبول ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور سنگاپور

در قسمت جنوب شبه جزیره مالایا کشور زیبا و پاکیزه ای واقع شده است به نام کشور سنگاپور که ادیان مختلفی مانند مسیحی، مسلمان، بودایی و نژادهایی نظیر چینی و هندی جمعیت آن را تشکیل می دهند. اگر چه این کشور  چهارمین مرکز بزرگ اقتصادی در جهان به حساب می آید اما صنعت گردشگری مهمترین منبع درآمد سنگاپور برشمرده شده است. در حقیقت سنگاپور ترکیبی از فرهنگ اروپایی و آسیایی را در خود جای داده است و سرشار از دیدنی های جذاب و مکان های فوق العاده مانند موزه تاریخ، پارک مرلیون، اسکله کلارک، باغ های گیاه شناسی، سنگاپور فلایر، دریاچه ی دلفین های سنتوزا، جاده باغ، معبد مقدس دندان، باغ های خلیج، سواحل شن های خلیج و...می باشد که همین امر سبب شده است بسیاری از گردشگران و توریست ها برای دیدن این مناظر طبیعی و مکان های زیبا با تور سنگاپور همراه با گلفام سفر به سنگاپور سفر کنند.

مزایای رزرو تور سنگاپور در گلفام سفر

سایت گلفام سفر به عنوان معتبرترین و با تجربه ترین تور مسافرتی برای متقاضیان تور سنگاپور گشت های شهری را در موقعیت های مختلف با تنوع بالا ارائه می دهد. در تمام نقاط شهر رزرو هتل سنگاپور امکان پذیر می باشد، خریداری و رزرو رفت و برگشت بلیط پروازی به سنگاپور از بین بهترین شرکت های ایرلاین انجام می شود، کارگزاران وب سایت گلفام سفر پاسخ گویی ۲۴ ساعته داشته و به تمام درخواست ها و سوالات مسافران جواب دهی داده می شود. مسافرین این امکان را دارند تا بلیط هواپیمایی خود را انتخاب نمایند و خارج از محدوده پکیچ سنگاپور هتل رزرو کنند. انجام اقدامات اخذ ویزا، تعیین وقت مصاحبه، مراحل صدور پاسپورت و....را کارگزاران گلفام سفر انجام می دهند.

تور سنگاپور

جاذبه های گردشگری و تور سنگاپور

به طور کلی می توان گفت تور سنگاپور به دو صورت تور ترکیبی و تور اصلی ارائه می شود. حال در هنگام رزرو تور سنگاپور باید توجه داشته باشید علاوه بر این که لازم است در خصوص هتلهای این شهر اطلاعاتی داشته باشید لازم است که بهترین جاذبه های گردشگری این کشور را نیز بشناسید تا بتوانید به راحتی از آن دیدن نمایید. در این بین مجموعه سنتوزا یکی از مجموعه های گردشگری در سنگاپور می باشد که می توانید با تله کابین از منظره زیبای بندر تجاری جهانی سنگاپور دیدن کرده و همچنین شکوه آسمان این کشور را نیز ببینید.

دریاچه دلفین های سنتوزا دیگر جاذبه های این کشور بوده که دلفین هایی از تایلند به این مکان آورده شده است. باغ وحش سنگاپور که باغ وحشی باشکوه با مساحت ۹۰ هکتار است دربرگیرنده بیش از دو هزار حیوان از سراسر جهان می باشد. باغ پرندگان این کشور نیز باغ بسیار زیبایی است که در شهر سنگاپور قرار دارد. موزه تاریخ سنگاپور موزه ای بوده که می توانید در آن وقایع قرن چهاردهم را مشاهده نمایید. اسکله کلارک نیز مجموعه ای از مغازه های زنجیرهای قرن نوزدهم بوده و در آن انواع لباس های ابریشمی، عتیقه جات، مبلمان و پارچه های طرح دار عرضه می شود.

رزرو بلیط هواپیما سنگاپور

حال اگر شما هم قصد سفر به سنگاپور داشته باشید باید توجه کنید که سایت گلفام سفر یکی از سایت های معتبر در زمینه ارائه انواع بلیط هواپیما از جمله بلیط هواپیما سنگاپور می باشد، که شما می توانید از طریق این سایت بلیط مورد نظر خود را به راحتی رزرو کنید. توجه داشته باشید که می توانید جهت اطلاع از پروازهای تهران به سنگاپور تاریخ سفر و بازگشت تان را در این سایت جستجو کرده تا پرواز های متناسب با زمان سفر شما برایتان ارائه شود. با وجود این که بین تهران و سنگاپور فاصله ۶۵۰۱ کیلومتری وجود دارد معمولاً پروازهای میان این دو شهر ۹ ساعت و ۱۷ دقیقه زمان می برد که البته این میزان ممکن است بسته به شرایط جوی متفاوت باشد.

رزرو بلیط هواپیما سنگاپور

رزرو آنلاین هتل در تور سنگاپور

در هنگام رزرو تور سنگاپور و سفر به این شهر مدرن و زیبا، می توانید در لوکس ترین اقامتگاه ها اقدام به رزرو اتاق کنید زیرا این شهر همانطور که گفته شد دارای مراکز و هتل های بسیار لوکس و بی نظیر است که جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. حال توجه داشته باشید که یکی از ساده ترین روش های آنلاین جهت رزرو هتل در سنگاپور از طریق سایت گلفام سفر می باشد که می توانید از این طریق به راحتی هتلی با امکانات مناسب و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده تان رزرو نمایید. یکی از هتل های پنج ستاره و لوکس سنگاپور هتل مارینا بی سندز می باشد که دارای بزرگترین استخر دنیا است. این هتل بی نظیر با امکانات فوق العاده ای که در اختیار گردشگران و میهمانان خود قرار می دهد نوعی سنبل هتل های سنگاپور به شمار می رود؛ آشپز های معروف و شناخته شده در رستوران های این هتل به شما این امکان را می‌ دهد که خوشمزه ترین غذاهای عمرتان را سرو کنید. هتل سوئیس استمفورد یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره سنگاپور بوده که در بالای ایستگاه سیتی هال قرار دارد و جزو مرتفع ترین هتل های جنوب شرقی آسیا به حساب می آید.

این هتل امکانات متعددی از جمله مرکز اسپا، دو استخر، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، ۶ زمین تنیس، مرکز خرید، مرکز بدنسازی، رستوران های بی نظیر و غیره دارد. اما هتل هیلتون سنگاپور دیگر هتل بینظیر این شهر بوده که از مجموعه هتل های زنجیره هیلتون بوده و در خیابان معروف تجاری ارچارد واقع شده است. این هتل پنج ستاره در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده است و تمامی اتاق های آن دارای پنجره های بزرگ و بلندی است که به راحتی می توانید مناظر زیبایی از شهر سنگاپور را مشاهده کنید.

انتخاب بهترین هتل های سنگاپور

با توجه به اینکه کشور سنگاپور و شهر سنگاپور جز شهر های فوق العاده مدرن و البته گران دنیا به شمار می رود طبیعتا اقامتگاه های این شهر نیز بسیار لوکس و بی نظیر بوده که البته جهت اقامت در آن لازم است هزینه های زیادی در نظر بگیرید. توجه داشته باشید شما در هنگام رزرو تور سنگاپور و قبل از سفر به این کشور می توانید با مراجعه به سایت گلفام سفر، انواع هتل های این شهر را مورد بررسی قرار داده و سپس با توجه به شرایط خود یکی از این هتل ها را انتخاب کنید. در این بین یکی از بهترین هتل های پایتخت سنگاپور هتل گرند سنترال میباشد که دارای امکانات و خدمات متعددی است. هتل مارینا بی سندز، هتل کوآلیتی مارلو، هتل مارینا مندرین، هتل کاپتورن کینگز، هتل چنسلر آن اورکاد و هتل باس از دیگر هتل های بی نظیر سنگاپور هستند که می توانید در هنگام سفر به سنگاپور در این هتل ها اقدام به رزرو اتاق کنید.

انتخاب بهترین هتل های سنگاپور

توصیه های مهم در هنگام سفر به سنگاپور

قبل از اینکه از سایت گلفام سفر اقدام به رزرو هواپیما بلیط سنگاپور نمایید بهتر است که یک برنامه ‌ریزی درست انجام داده زیرا همان طور که گفته شد این کشور جاذبه های گردشگری متعددی داشته که این مدت زمان برای دیدن همه آنها کافی نیست، پس بهتر است تعدادی از بهترین این جاذبه ها را انتخاب کرده و از آن دیدن کنید. همچنین جالب است بدانید که این شهر، به شهر جریمه‌ ها معروف بوده زیرا شما ممکن است در سفر به سنگاپور به خاطر چیزهایی مثل وصل شدن به وای فای دیگران، عبور غیر مجاز و یا ریختن آب دهان تان در کوچه و خیابان جریمه سنگینی شوید.



:: برچسب‌ها: تور سنگاپور, ویزای سنگاپور, قیمت تور سنگاپور, تور لوکس سنگاپور, تور ارزان سنگاپور, رزرو آنلاین هتل سنگاپور, هزینه سفر به سنگاپور, هزینه زندگی در سنگاپور, اب و هوای سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

استانبول

تور استانبول را می توان بهترین انتخاب برای گشت و گذار در این شهر دانست که به همراه تور می توانید بهترین لحظات را سپری نمایید. سفر با تور مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به کاهش قیمت سفر اشاره نمود. قبل از سفر باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول را می توان از جمله تورهایی دانست که در تمامی فصول شاهد برگزاری آن هستیم. استانبول مملوء از جاذبه هایی است که توجه همگان را به خود جلب نموده و جاذبه های دیدنی این شهر را می توان به دو نوع تفریحی و تاریخی دسته بندی نمود. جهت سفر به استانبول راه های مختلفی وجود دارد که از جمله بهترین راه ها می توان به تور اشاره نمود. سفر با تور مزایای بسیاری خواهد داشت و بی شک مناسب ترین راه برای گردش در این شهر می باشد. تور های متفاوتی به مقصد استانبول در حال برگزاری هستند که از این میان می توانید مناسب ترین تور را انتخاب نمایید. در انتخاب تور استانبول باید نهایت دقت را داشته باشید و حتما به خدماتی که در طول سفر ارائه خواهد شد باید دقت داشته باشید. با شرکت در تور دیگر نیازی به خرید آنلاین بلیط استانبول نبوده و تمامی اقدامات اولیه برای سفر توسط مسئولین تور پشت سر گذاشته خواهد شد. توجه داشته باشید که مقدار تورهای برگزار شده در فصول خوش آب و هوا بیشتر و در فصولی که میزان بارش بالا باشد شاهد برگزاری تور های کمتری هستیم.

بهترین زمان شرکت در تور به مقصد استانبول

قبل از شرکت در تور استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا در شهر مقصد دچار هیچ گونه سردرگمی نشده و از سفر خود لذت ببرید. آب و هوا یکی از مهمترین مواردی است که سبب انتخاب تور خواهد شد و در رابطه با آب و هوای استانبول می توان گفت در فصل بهار آب و هوای استانبول بسیار مناسب بوده و بیشترین بارش را در اوایل این فصل شاهد خواهید بود و با نزدیک تر شدن به تابستان میزان بارش به حداقل خواهد رسید. تابستان گرمترین فصل استانبول بوده و کمترین گردشگر را در این فصل شاهد هستیم. فصل پاییز از دیگر فصول پر گردشگر استانبول می باشد و فضای عاشقانه کوهستان ها برای گشت و گذار مناسب خواهد بود. در فصل زمستان بارش اغلب به صورت برف بوده و گردشگر کمتری در شهر مشاهده می شود. از نظر میزان هزینه ها نیز می توان گفت فصولی که گردشگران کمتری استانبول را به عنوان مقصد انتخاب می کنند کم هزینه تر از سایر فصل ها خواهند بود.

بهترین زمان سفر به استانبول

مزایای شرکت در تور استانبول

شرکت کردن در تور استانبول و سفر با آن مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به همراه تور می توانید تمامی جاذبه های استانبول را هدف قرار دهید و هیچ یک از دیدنی های این شهر از قلم نخواهد افتاد.
  • مسئولین تور فردی بومی را به عنوان تورلیدر انتخاب می کنند تا اشراف کامل بر تمامی بخش های شهر داشته باشد.
  • در طول سفر با تور تمامی اشخاص بیمه خواهند بود و به همین خاطر نگران هیچ اتفاقی نخواهید بود.
  • قبل از سفر از محل اقامت و جاذبه های هدف اطلاع خواهید داشت.
  • برنامه سفر از جمله مواردی است که طبق آن تمامی اعمال سفر انجام خواهد شد.
  • تور استانبول این امکان را فراهم خواهد کرد که بتوانید به صورت دسته جمعی و به همراه دوستان و آشنایان سفری لذت بخش تجربه نمایید.
  • میزان هزینه تور پایین تر از سایر روش های سفر خواهد بود.

خرید تور استانبول

جهت شرکت در تور استانبول راه های متعددی خواهید داشت که متناسب با خواسته خود می توانید بهترین راه را انتخاب نمایید. در حالت کلی روش های شرکت را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش حضوری مراجعه به آژانس های مسافربری سطح شهر می باشد. با مراجعه به این مراکز می توانید انواع تور های استانبول را مشاهده کرده و بهترین مورد را انتخاب نمایید. امکان گرفتن راهنمایی از مسئولین این مراکز نیز وجود خواهد داشت. بهترین روش شرکت در تور را می توان مراجعه به وب سایت های اینترنتی پروازی دانست که با مراجعه به این وب سایت ها می توانید لیست کاملی از انواع تور ها را مشاهده نموده و تمامی مشخصات هر یک را مورد بررسی قرار دهید. تمامی تور ها را می توانید با یکدیگر مقایسه کرده و در نتیجه بهترین مورد را انتخاب نمایید. ظرفیت تور و همچنین میزان قیمت تور استانبول قابل مشاهده خواهد بود و به راحتی و در کمترین زمان می توانید در تور مورد نظر شرکت نمایید.

خرید تور استانبول

خرید بلیط استانبول

جهت خرید بلیط استانبول باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که از جمله مهمترین موارد می توان به انتخاب کلاس پروازی هواپیما اشاره نمود. توجه داشته باشید که کلاس های پروازی از نظر هزینه و میزان امکاناتی که دارند از یکدیگر تفکیک می شوند و از میان آن ها می توانید بهترین مورد را انتخاب و نسبت به خرید اقدام نمایید. لازم به ذکر است که می توانید بلیط های هواپیما را قبل از خرید با یکدیگر مقایسه نمایید اما توجه کنید که حتما بلیط ها را در شرایط یکسان به مقایسه بگذارید. به زمان و ساعت بلیط نیز باید دقت کافی داشته باشید و حتما نیم ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابید. در صورتی که که تور استانبول را برای سفر انتخاب کرده باشید نیازی به خرید بلیط نخواهید داشت و تمامی اعمال مربوط به سفر توسط مسئولین تور به انجام خواهند رسید.

قیمت تور به مقصد استانبول

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و در رابطه با قیمت تور استانبول می توان گفت قیمت این تور به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین آن ها می توان به هزینه اقامت اشاره نمود. هتل های متعددی در سطح شهر استانبول آماده ارائه خدمات به مسافران هستند که رزرو آنلاین هتل استانبول از 5 تا دو ستاره متفاوت خواهند بود و می توانید هتل مورد نظر را با توجه به میزان هزینه هر یک انتخاب نمایید. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر میزان هزینه های تور را می توان میزان خدماتی دانست که در طول سفر به مسافران ارائه خواهد شد. هزینه بلیط نیز می تواند بر قیمت کلی تور تاثیرگذار باشد و می توانید با کنترل کردن مواردی قیمت تور را کاهش دهید. به همین دلایل نمی توان قیمت دقیقی برای تور استانبول ذکر نمود و جهت مشاهده قیمت دقیق تور مورد نظر خود می توانید به وب سایت های فعال در این زمینه مراجعه نمایید اما دقت داشته باشید که حتما تور ها را با توجه به خدماتی که ارائه می دهد با یکدیگر مقایسه نمایید و کیفیت تور را فدای قیمت آن نکنید.



:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت تور استانبول , تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی تورهای لوکس ترکیه گلفام سفر 

تور استانبول 

تور استانبول یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تورهای برگزاری در سال های اخیر می باشد که بسیاری از ایرانیان علاقه مند شرکت و ثبت نام در این تورهای مسافرتی می باشند. گردشگران می توانند برای خرید تورهای استانبول به صورت اینترنتی اقدام نموده و فرصت داشتن سفری جذاب و پر از هیجان و نشاط را تجربه کرده و از تمامی خدمات و مزیت های سفر با تور مسافرتی بهره مند شوند.
شهر استانبول با داشتن مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذاب و همچنین مناطق گردشگری طبیعی و تفریحی به یکی از قطب های مهم گردشگری در جهان تبدیل شده است که در سال های اخیر شاهد افزایش ورود توریست ها و مسافران به این شهر تاریخی و توریستی می باشیم.
شما می توانید با توجه به شرایط خود در یکی از تورهای برگزاری به این شهر شرکت نمایید و سفری پر از خاطره و لحظاتی پر از هیجان را سپری کنید. در ادامه مقاله در خصوص خرید تورهای استانبول و بهترین روش خرید و رزرو هتل آن صحبت خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

خرید بلیط استانبول

بخش قدیمی شهر استانبول بر روی هفت تپه ساخته شده و بلندترین نقطه این شهر تپه کاملیکا می باشد. قدمت این شهر به 660 سال قبل از میلاد برمی گردد که این موضوع نشان از تاریخی بودن آثار برجای مانده در این شهر می باشد. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر قدیمی و باستانی را دارند، می توانند با خرید بلیط هوایی استانبول سفری پر از خاطره های دلنشین و لحظات ناب را برای خود رقم بزنند. 

قیمت بلیط استانبول در هر فصل و ایامی از سال متفاوت است و نمی توان هزینه ثابتی را برای خرید بلیط استانبول مشخص نمود. با توجه به اینکه در نیمه اول سال ورودی گردشگران و مسافران به این شهر بسیار زائد می باشد، از این جهت قیمت های ارائه شده برای بلیط استانبول و تور استانبول بسیار گرانتر از قیمت های نیمه دوم سال می باشد.
برای مثال می توان گفت قیمت های اقامتگاه ها در نیمه اول سال گرانتر و در نیمه دوم سال هزینه های اقامت به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. در حالت کلی گردشگران و توریست ها می توانند با توجه به مقدار بودجه و ظرفیت خود مناسب ترین خرید بلیط هواپیما و تور برگزاری به این شهر را خریداری و رزرو نمایند.

تور استانبول

رزرو هتل

قبل از حرکت تور استانبول حتما به فکر رزرو آنلاین هتل استانبول اقامت خود باشید زیرا اگر این کار را به بعد از رسیدن به استانبول محول کنید زمان زیادی از شما می گیرد و در مدت زمان اقامت خود در استانبول به بازدید از مکان های تفریحی، تاریخی و جاذبه های گردشگری وقت و زمان کمتری اختصاص می گیرد. قیمت هتل ها در استانبول متفاوت می باشد. هتل های واقع در مرکز شهر که به مراکز تفریحی، تاریخی نزدیک می باشند گرانتر می باشند ولی هتل های اطراف شهر که از مراکز خرید و مکان های دیدنی دور تر هستند ارزانتر می باشند و قیمت تور استانبول را کاهش می دهند. شما می توانید قبل از سفر از قیمت هتل ها و خدمات آنها با خبر شده و هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید.

 

هزینه تور استانبول

 

قیمت تور استانبول

قیمت های تور استانبول به نسبت هواپیما، هتل، رستوران ها و امکانات تور همیشه در حال تغییر است. کیفیت امکاناتی که هتل تور در اختیار شما قرار می دهد، مکان هتل از نظر نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی و تعداد ستاره های هتل تور اهمیت بسیار بالایی در  هزینه های سفر به تور استانبول دارد و حتی تعداد روز های سفر هرچه بیشتر باشد قیمت تور بالاتر می باشد و فقط می توان از سایت های معتبر مسافربری قیمت تور استانبول را جویا شد. تور های لوکس و تور های لحظه آخری نیز تفاوت قیمت بسیار زیادی دارند در تور لوکس هرچه امکانات تور استانبول بیشتر می شود قیمت تور نیز بالاتر رفته اما با توجه به شرایط تور های لحظه آخری قیمت خرید آنلاین بلیط استانبول برای این تور ها کمتر بوده است

تور ازمیر 
برای خرید بلیط هواپیما ازمیر که می تواند یکی از راه های استفاده شده برای تور ازمیر باشد، می توان از روش های متفاوتی استفاده کرد. امروزه شرکت های مسافربری زیادی اقدام به برگزاری و راه اندازی تور ازمیر کرده اند که با یک جستجو کوچک می توان با سایر آنها آشنا شد. ولیکن مانند سایر موارد انتخاب تور ازمیر با قیمت مناسب و کیفیت عالی بسیار سخت خواهد بود در صورتی که اطلاعات کافی و لازم را نداشته باشید.
توصیه ما به شما این است که با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات مناسب و مکفی برای انتخاب تور ازمیر بدست آورید.در این زمینه می توان گفت که تور ازمیر می تواند زیبایی های شهر ازمیر را که اندک هم نخواهد بود به شما نشان دهد. از جمله نقاط دیدنی شهر ازمیر می توان به میدان ساعت مخصوص شهر ازمیر، آسانسور تاریخی، قلعه کادیفه کاله و آرامگاه پارسی اشاره کرد. این گزینه ها از جمله نقاط برجسته گردشگری در شهر ازمیر است. بیشتر افراد تور ازمیر را به دلیل آرامش و زیبایی خاصی که در شهر ازمیر است انتخاب می کنند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

 

بلیط هواپیما آنتالیا

در هنگام رزرو اولین اقدام لازم است که بلیط هواپیما شهر موجود باشد و داشتن اطلاعات کافی از  قیمت تور آنتالیا را باید داشته باشیم. برای این منظور می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کرده و تاریخ سفر خودتان را مشخص کنید تا لیستی از پروازهای آن تاریخ برای شما به نمایش گذاشته شود. سپس در این مرحله شما می توانید با توجه به سلیقه خود، کلاس پروازی بلیط تان را انتخاب نموده و به صورت اینترنتی هزینه آن را بپردازید و سپس آن را رزرو کنید. توجه داشته باشید نوع شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و ساعت حرکت کرد از جمله مواردی است که در نوسانات خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا تاثیر گذار است اما به طور کلی می توان گفت افراد می ‌توانند در سایت گلفام سفر ارزان قیمت ترین بلیط را رزرو نمایند.

تور قبرس شمالی 

امروزه یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین تور ارزان ترکیه که برگزارمی شود، تور قبرس شمالی می باشد. بسیاری از گردشگران و توریست ها به خوبی می دانند که با رزرو تور مذکور می توانند بدون داشتن نگرانی از بابت محل اقامت و پرواز، در بهترین زمان ممکن خود را به این کشور زیبا رسانده و از جاذبه های طبیعی و تاریخی آن بهره مند شوند. شما نیز برای رزرو تور مورد نظر خود هم اکنون از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدامات لازم را انجام داده و این فرصت را از دست ندهید.

تور قبرس یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای جهان می باشد که در قسمت جنوب کشور ترکیه واقع شده است و از دو حکومت جدا تشکیل شده است که آن را قبرس شمالی یا قبرس ترکی و قبرس جنوبی یا قبرس یونانی تقسیم بندی نموده اند. توجه داشته باشید که این کشور هیچ راه خشکی برای رسیدن به کشورهای اطراف خود را نداشته و مانند یک جزیره در دل دریا واقع شده است که گردشگران و مسافرانی که قصد دارند به این کشور سفر کنند بایستی به شکل دریایی و هوایی اقدام کنند. رشد صنعت گردشگری در این کشور بسیار چشمگیر و بی نظیر می باشد به طوری که سالانه میلیون ها گردشگر از این کشور بازدید کرده و لحظات بی نظیری را در سواحل این کشور سپری می کنند. هم چنین معروف ترین سرمایه گذاران یونانی و ترکیه ای نیز سرمایه گذاری های بسیار کلانی را در این کشور انجام داده اند و همین امر سبب شده تا قبرس مورد توجه بسیاری از گردشگران باشد. امروزه شاهد برگزاری صدها تور قبرس شمالی به سوی این کشور هستیم که بی شک حجم قابل توجهی از گردشگران ورودی را گردشگران ایرانی شکل می دهند.

 



:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت تور استانبول , تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول, تور انتالیا, قیمت تور انتالیا, اب و هوای انتالیا, راهنمای سفر به انتالیا, تور قبرس, خرید انلاین تور قبرس ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جزئیات تور جزیره بالی

بالی زیباترین جزیره اندونزی است و دارای جمعیتی حدود ۳میلیون نفر می باشد. جزیره بالی دارای طبیعت بکر و جاذبه های طبیعی فراوانی است. همچنین از پوشش گیاهی متنوعی برخوردار است. در تور بالی معابد زیبای بالی را می بینید که در هیچ مکان دیگری نظیرش پیدا نمی شود. رودها و آبشارهای خروشان و جشن های متنوع و شاد آن هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. پرواز به بالی ۱۲ ساعت طول می کشد خوب است بدانید برای رسیدن به جزیره زیبای بالی ابتدا به دبی رفته و سپس از آنجا به بالی پرواز می کنید.

تور بالی

بالی جزیره ای زیبا و پر از جاذبه های دیدنی با آب و هوای گرم استوایی و مرطوب هر ساله شاهد گردشگران بسیاری می باشد. از نظر موقعیت جغرافیایی جزیره بالی بین اقیانوس آرام و اقیانوس هند واقع شده است. در بخش غربی جزیره بالی، بزرگترین جزیره اندونزی به نام جاوه قرار گرفته است و در شرق بالی، جزیره لومبوک قرار دارد. مساحت بالی ۶ هزار کیلومتر مربع است و جمعیتی بالغ بر ۳میلیون نفر در این جزیره خوش آب و هوا و زیبا زندگی می کنند. واحد پول آنها روپیه می باشد. دمای هوا در این جزیره در تمام فصول سال تقریبا یکسان می باشد.

بهترین زمان تور بالی اردیبهشت تا اواخر شهریور ماه است. زیرا در این ایام رطوبت بالی کاهش یافته و گردشگران و مسافران لذت بیشتری را در زمان سفر به این جزیره زیبا به ارمغان می برند. جزیره بالی به علت داشتن سواحل زیبا و دل انگیز محل مناسبی برای پیاده روی گردشگران و مسافران در کنار ساحل می باشد. غذاخوری ها و رستوران های لوکس و مدرن با تهیه غذاهای با کیفیت از مسافران و گردشگران در تمام ساعات شبانه روز پذیرایی می کنند.

موج سواری در آب های اطراف جزیره یکی از بهترین تفریحات مفرح و شاد برای گردشگران می باشد. برگزاری جشن های متنوع و وجود معابد بسیار دیدنی و بی نظیر در بالی سبب جذب توریست ها و گردشگران بسیاری به این مکان جذاب و دوست داشتنی شده است.

آب و هوای بالی

جزیره بالی دارای آب و هوای گرم و مرطوب استوایی است. این جزیره بی نظیر در طول سال فقط از دو نوع آب و هوای مرطوب و خشک برخوردار است. در ماه های اردیبهشت تا شهریور ماه رطوبت هوا کمتر می باشد. میانگین دما در تمام طول سال یکسان است و تفاوت دمایی قابل توجهی در بالی مشاهده نمی شود. طبق تحقیقات انجام شده متوسط دما در بالی ۲۸درجه سانتیگراد می باشد. بالی تابستان های بسیار گرمی ندارد ولی هر از گاهی به علت شرجی شدن هوا، می توان گفت بعضی اوقات تابستان ها در بالی آزاردهنده و غیر قابل تحمل می باشد. بهترین زمان تور بالی ماه های فروردین، اردیبهشت، و خرداد است زیرا در این ایام هوا خنک تر است و به همراه آن رطوبت هوا کاهش داشته و آزار دهنده نمی باشد. البته شهریور ماه هم برای سفر به بالی بسیار مناسب است. برای لذت بردن از تور بالی تجهیزات و پوشش مناسب آب و هوای گرم و استوایی به همراه خود داشته باشید.

تور لوکس بالی

مسلما برای داشتن هر چیزی هزینه ای باید پرداخت کنید. اگر می خواهید تور بالی، لوکس و هیجان انگیز باشد باید هزینه های بیشتری نسبت به تور معمولی پرداخت کنید. در بخش رزرو بلیط هواپیمای بالی، کلاس پرواز مهم می باشد. هرچه نوع خدمات و کیفیت پرواز، بالاتر باشد قیمت بلیط پرواز هم گرانتر است. در قسمت رزرو هتل، هرچه هتل اقامت شما از خدمات و کیفیت بالاتری برخوردار باشد، یا به عبارت دیگر لوکس تر و مدرنتر باشد مسلما هزینه بیشتری باید بپردازید. محل غذاخوری و رستوران انتخابی شما در لوکس تر شدن تور بالی بسیار موثر است و همچنین خدمات دیگر تور مانند: بیمه، ارائه سیم کارت، تور لیدر، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و ... در بالا بردن هزینه تور و بالطبع آن تور لوکس بالی، تاثیر مستقیم دارد.

رزرو بلیط هواپیما در تور بالی

جهت تور بالی و رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین، ابتدا از وضعیت بلیط های پرواز بالی، مطمئن شوید. و تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بالی را یک به یک و با دقت کافی مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. ابتدا روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع پرواز را از نظر رفت و برگشت یا صرفا بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید.

نتایج پرواز بالی برای شما روی مانیتور قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بالی بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بالی را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بالی سفر خاطره انگیزی را در ذهن خود ثبت نمایید. شما می توانید جهت رزرو بلیط هواپیمای بالی به سایت گلفام مراجعه نموده و از راهنمایی های این سایت استفاده کنید.

رزرو آنلاین هتل در بالی

اگر می خواهید در سفر به جزیره خوش آب و هوای بالی بیشترین استفاده از زمان اقامت در آنجا نصیبتان شود قبل از سفر، اقدام به رزرو آنلاین هتل کنید، اگر قبل از تور بالی هتل رزرو نکنید باید بعد از رسیدن به مقصد، برای گرفتن هتل اقامت کلی زمان صرف کنید. در نتیجه زمان کافی برای بازدید از جاذبه های دیدنی و مکان های تفریحی ندارید. ضمنا این نکته را در نظر داشته باشید هیچگاه قیمت بالای هتل دلیل بر خدمات بهتر و کیفیت برتر آن هتل نمی باشد. بنابراین در انتخاب هتل دقت لازم و کافی داشته باشید. خوب است بدانید هر چه هتل به مناطق دیدنی و گردشگری نزدیک تر باشد، گرانتر است. همچنین خدمات هتل مورد نظر را خوب بررسی نمایید. مانند: صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، آژانس گشت شهری و...

تور لحظه آخری بالی

بعضی اوقات آژانس های گردشگری و دفاتر فروش بلیط پرواز به دلایل نامعلوم در دقیقه ۹۰ پرواز تعدادی بلیط فروخته نشده دارند. که در لحظات نزدیک به پرواز با قیمت ارزانتری به فروش می رسانند. اگر موفق به تهیه این نوع بلیط های پرواز بالی شوید مسلما تور بالی با قیمت مناسبتری برای شما تمام می شود و هزینه سفر شما کاهش می یابد. ولی در این مواقع باید چمدان سفر شما از قبل بسته شده، هتل اقامت خود را رزرو کرده و کاری برای ادامه سفر باقی نمانده باشد تا با خیال راحت و آسوده تور بالی را با خاطره های دل انگیز و جذاب به خاطر بسپارید.

قیمت تور بالی

چنانچه تصمیم دارید قیمت تور بالی برای شما مناسب باشد و هزینه کمتری بپردازید، می توانید در زمان رزرو بلیط هواپیما، ارزانترین آنها را نسبت به خدمات پرواز، انتخاب نمایید. همچنین برای رزرو هتل اقامت خود در بالی سعی کنید هتل انتخابی شما علاوه بر خدمات و کیفیتی که ارائه می دهد، قیمت مناسبی داشته باشد. همچنین قیمت تور بالی به خدمات دیگر تور نیز بستگی دارد، خدماتی مانند بیمه مسافرتی، داشتن تور لیدر فارسی زبان مسلط به زبان انگلیسی، خدمات گشت شهری برای بازدید از مناطق تفریحی و توریستی ، ارائه سیم کارت و... در کاهش یا افزایش قیمت تور موثرند.

همچنین اگر از تور لحظه آخری بالی استفاده نمایید، در کاهش قیمت تور تلاش نموده اید. این نوع تور بسیار ارزان قیمت بوده و در عین حال بهترین خدمات در سفر ارائه می شود. توصیه می کنیم برای کاهش قیمت تور بالی سری به سایت گلفام بزنید و از خدمات این سایت استفاده ببرید.

 



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، گلفام سفر ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول چه مزایایی داشته و هزینه شرکت در آن چقدر است؟

تور استانبول را می توان بهترین انتخاب برای گشت و گذار در این شهر دانست که به همراه تور می توانید بهترین لحظات را سپری نمایید. سفر با تور مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به کاهش قیمت سفر اشاره نمود. قبل از سفر باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

مزایای تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول را می توان از جمله تورهایی دانست که در تمامی فصول شاهد برگزاری آن هستیم. استانبول مملوء از جاذبه هایی است که توجه همگان را به خود جلب نموده و جاذبه های دیدنی این شهر را می توان به دو نوع تفریحی و تاریخی دسته بندی نمود. جهت سفر به استانبول راه های مختلفی وجود دارد که از جمله بهترین راه ها می توان به تور اشاره نمود. سفر با تور مزایای بسیاری خواهد داشت و بی شک مناسب ترین راه برای گردش در این شهر می باشد. تور های متفاوتی به مقصد استانبول در حال برگزاری هستند که از این میان می توانید مناسب ترین تور را انتخاب نمایید. در انتخاب تور استانبول باید نهایت دقت را داشته باشید و حتما به خدماتی که در طول سفر ارائه خواهد شد باید دقت داشته باشید. با شرکت در تور دیگر نیازی به خرید بلیط هواپیما استانبول نبوده و تمامی اقدامات اولیه برای سفر توسط مسئولین تور پشت سر گذاشته خواهد شد. توجه داشته باشید که مقدار تورهای برگزار شده در فصول خوش آب و هوا بیشتر و در فصولی که میزان بارش بالا باشد شاهد برگزاری تور های کمتری هستیم.

بهترین زمان شرکت در تور به مقصد استانبول

قبل از شرکت در تور استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا در شهر مقصد دچار هیچ گونه سردرگمی نشده و از سفر خود لذت ببرید. آب و هوا یکی از مهمترین مواردی است که سبب انتخاب تور خواهد شد و در رابطه با آب و هوای استانبول می توان گفت در فصل بهار آب و هوای استانبول بسیار مناسب بوده و بیشترین بارش را در اوایل این فصل شاهد خواهید بود و با نزدیک تر شدن به تابستان میزان بارش به حداقل خواهد رسید. تابستان گرمترین فصل استانبول بوده و کمترین گردشگر را در این فصل شاهد هستیم. فصل پاییز از دیگر فصول پر گردشگر استانبول می باشد و فضای عاشقانه کوهستان ها برای گشت و گذار مناسب خواهد بود. در فصل زمستان بارش اغلب به صورت برف بوده و گردشگر کمتری در شهر مشاهده می شود. از نظر میزان هزینه ها نیز می توان گفت فصولی که گردشگران کمتری استانبول را به عنوان مقصد انتخاب می کنند کم هزینه تر از سایر فصل ها خواهند بود.

رزرو تور استانبول

مزایای شرکت در تور استانبول

شرکت کردن در تور استانبول و سفر با آن مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به همراه تور می توانید تمامی جاذبه های استانبول را هدف قرار دهید و هیچ یک از دیدنی های این شهر از قلم نخواهد افتاد.
  • مسئولین تور فردی بومی را به عنوان تورلیدر انتخاب می کنند تا اشراف کامل بر تمامی بخش های شهر داشته باشد.
  • در طول سفر با تور تمامی اشخاص بیمه خواهند بود و به همین خاطر نگران هیچ اتفاقی نخواهید بود.
  • قبل از سفر از محل اقامت و جاذبه های هدف اطلاع خواهید داشت.
  • برنامه سفر از جمله مواردی است که طبق آن تمامی اعمال سفر انجام خواهد شد.
  • تور استانبول این امکان را فراهم خواهد کرد که بتوانید به صورت دسته جمعی و به همراه دوستان و آشنایان سفری لذت بخش تجربه نمایید.
  • میزان هزینه تور پایین تر از سایر روش های سفر خواهد بود.

خرید تور استانبول

جهت شرکت در تور استانبول راه های متعددی خواهید داشت که متناسب با خواسته خود می توانید بهترین راه را انتخاب نمایید. در حالت کلی روش های شرکت را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش حضوری مراجعه به آژانس های مسافربری سطح شهر می باشد. با مراجعه به این مراکز می توانید انواع تور های استانبول را مشاهده کرده و بهترین مورد را انتخاب نمایید. امکان گرفتن راهنمایی از مسئولین این مراکز نیز وجود خواهد داشت. بهترین روش شرکت در تور را می توان مراجعه به وب سایت های اینترنتی پروازی دانست که با مراجعه به این وب سایت ها می توانید لیست کاملی از انواع تور ها را مشاهده نموده و تمامی مشخصات هر یک را مورد بررسی قرار دهید. تمامی تور ها را می توانید با یکدیگر مقایسه کرده و در نتیجه بهترین مورد را انتخاب نمایید. ظرفیت تور و همچنین میزان قیمت آن قابل مشاهده خواهد بود و به راحتی و در کمترین زمان می توانید در تور مورد نظر شرکت نمایید.

خرید بلیط استانبول

جهت خرید بلیط هواپیما استانبول باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که از جمله مهمترین موارد می توان به انتخاب کلاس پروازی هواپیما اشاره نمود. توجه داشته باشید که کلاس های پروازی از نظر هزینه و میزان امکاناتی که دارند از یکدیگر تفکیک می شوند و از میان آن ها می توانید بهترین مورد را انتخاب و نسبت به خرید اقدام نمایید. لازم به ذکر است که می توانید بلیط های هواپیما را قبل از خرید با یکدیگر مقایسه نمایید اما توجه کنید که حتما بلیط ها را در شرایط یکسان به مقایسه بگذارید. به زمان و ساعت بلیط نیز باید دقت کافی داشته باشید و حتما نیم ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابید. در صورتی که که تور استانبول را برای سفر انتخاب کرده باشید نیازی به خرید بلیط استانبول نخواهید داشت و تمامی اعمال مربوط به سفر توسط مسئولین تور به انجام خواهند رسید.

خرید بلیط استانبول

قیمت تور به مقصد استانبول

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و در رابطه با قیمت تور استانبول می توان گفت قیمت این تور به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین آن ها می توان به هزینه اقامت اشاره نمود. هتل های متعددی در سطح شهر استانبول آماده ارائه خدمات به مسافران هستند که این رزرو هتل ارزان استانبول از 5 تا دو ستاره متفاوت خواهند بود و می توانید هتل مورد نظر را با توجه به میزان هزینه هر یک انتخاب نمایید. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر میزان هزینه های تور را می توان میزان خدماتی دانست که در طول سفر به مسافران ارائه خواهد شد. هزینه بلیط نیز می تواند بر قیمت کلی تور تاثیرگذار باشد و می توانید با کنترل کردن مواردی قیمت تور را کاهش دهید. به همین دلایل نمی توان قیمت دقیقی برای تور استانبول ذکر نمود و جهت مشاهده قیمت دقیق تور مورد نظر خود می توانید به وب سایت های فعال در این زمینه مراجعه نمایید اما دقت داشته باشید که حتما تور ها را با توجه به خدماتی که ارائه می دهد با یکدیگر مقایسه نمایید و کیفیت تور را فدای قیمت آن نکنید.



:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت تور استانبول , تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

یکی از پر فروش ترین تور های آژانس مسافرتی گلفام سفر

تور استانبول یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین تورهای موجود می باشد که امروزه بسیاری از گردشگران علاقه مندی زیادی را برای رزرو و خرید آن از خود نشان می دهند. گردشگران به خوبی می دانند که با رزرو یکی از بهترین تورهای استانبول می توانند از جاذبه های بسیار بی نظیر و دیدنی این شهر بازدید داشته و در یکی از لوکس ترین هتل آن نیز اقامت داشته باشند.

تور استانبول

تور استانبول

آیا شما نیز به دنبال سفر به شهر استانبول هستید؟ آیا می دانید بهترین زمان رزرو و خرید تور استانبول کی می باشد؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله همراهی نموده و اطلاعات ارزنده ای را در این خصوص به دست بیاورید.

استانبول یکی از مهمترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه بوده و این شهر توانسته است در صنعت گردشگری با شهرهای مهم اروپایی از جمله پاریس و لندن در این صنعت به رقابت بپردازد. سالانه میلیون گردشگر از کشورهای مختلف برای آشنایی با فرهنگ این کشور روانه استانبول می شوند تا از جاذبه های بسیار زیبای این شهر بازدید داشته باشند. شما می توانید در هر کشوری شاهد برگزاری انواع تورهای استانبول باشید که هر کدام از این تورها نیز بهترین و باکیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند. تور استانبول مورد نظر خود را می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب از وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه و رزرو کنید تا در اولین فرصت به دست آمده از این شهر و جاذبه های دیدنی استانبول بازدید داشته باشید. مجریان و آژانس های برگزار کننده این تورها سعی بر آن دارند تا با ارائه بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات بتوانند توجه و رضایت بسیاری از گردشگران را به دست بیاورند و در این زمینه رشد و پیشرفت بسیار خوبی را داشته باشند.

مزایا سفر با تور استانبول

اگر شما نیز به دنبال سفر به شهر استانبول و بازدید از جاذبه های این شهر هستید می توانید با رزرو تور استانبول به راحتی به این هدف خود دسترسی داشته باشید. البته بسیاری از گردشگران و توریست ها قبل از رزرو تور مورد نظر خود به دنبال مزایای خرید تور استانبول هستند تا از این طریق به راحتی بتوانند سفر خود را آغاز کنند. از مهمترین مزایای سفر با تور استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به همراه داشتن با تجربه ترین و حرفه ای ترین تور لیدر

  • امکان اقامت در یکی از بهترین هتل های استانبول
  • امکان بازدید از جاذبه های گردشگری بسیار متنوع در استانبول
  • آشنایی با همسفران بسیار خوش ذوق و خوش سلیقه
  • فرصت آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم استانبول
  • خرید بلیط هواپیمای استانبول به قیمت بسیار مناسب
  • ترانسفرهای بسیار راحت از فرودگاه تا هتل و برعکس
  • امکان جابه جایی بسیار راحت با ون ها یا اتوبوس های گردشگری در درون شهر
  • رزرو لوکس ترین رستوران های استانبول برای صرف لذیذترین غذاها

مزایای سفر به استانبول

بهترین زمان رزرو تورهای استانبول

یکی از مهمترین عواملی که در زمان رزرو تور لوکس استانبول سهیم می باشد، شرایط آب و هوایی این شهر می باشد به طوری که بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال زمانی برای سفر خود هستند تا بتوانند تحت بهترین شرایط آب و هوایی از جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر استانبول بازدید داشته باشند که بی شک، یکی از بهترین این زمان ها، روزهای آخر فصل تابستان پیش روی می باشد چرا که از میزان دما و رطوبت موجود در هوا کاسته شده و گردشگران می توانند تحت بهترین و بی نظیرترین شرایط آب و هوایی از جاذبه های شهر استانبول بازدید داشته باشند. شما نیز می توانید با توجه به زمان اوقات فراغت خود، در یکی از بهترین زمان های ممکن اقدام به رزرو تور استانبول مورد نظر خود داشته باشید و به همراه دوستان و خانواده ی خود یکی از بهترین سفرها را رقم بزنید.

هتل های اقامتی در استانبول

یکی از مهمترین و اساسی ترین نگرانی های بسیاری از گردشگران، اقامت در شهر جدید است که می خواهد از آن بازدید داشته باشد که بی شک این موضوع برای گردشگران عازم استانبول نیز به وجود می آید. در این خصوص می توان گفت که تورهای استانبول با رزرو آنلاین هتل استانبول اقامتی، بهترین خدمات را در اختیار گردشگران گذاشته و از مهمترین و مشهورترین هتل های شهر استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هتل پوینت بارباروس: یکی از شیک ترین و بی نظیرترین هتل های شهر استانبول، هتل پوینت بارباروس می باشد که این هتل در بهترین موقعیت جغرافیایی واقع شده است و یکی از پرترددترین هتل های این شهر نیز به شمار می آِید.
  • هتل هیلتون گاردن: هتل هیلتون از لوکس ترین و مجهزترین هتل های استانبول می باشد که دارای 210 اتاق بسیار شیکی می باشد و از مهمترین امکانات این هتل می توان به مواردی از جمله پارکینگ، اینترنت رایگان و حمام خصوصی اشاره نمود.
  • هتل مارمارا تکسیم: یکی دیگر از هتل های 5 ستاره استانبول، هتل مارمارا تکسیم می باشد که این هتل با داشتن 388 اتاق خود یکی از بزرگ ترین هتل های این شهر بوده و مورد توجه بسیاری از مجریان برگزار کننده تور استانبول نیز واقع شده است.

جاذبه های دیدنی در استانبول

گردشگران و مسافرانی که با تور استانبول قصد بازدید از این شهر را دارند به خوبی بایستی بدانند که از این طریق می توانند جاذبه های بیشماری را در شهر استانبول بازدید کنند چرا که یک برنامه ی بسیار دقیق از قبل برنامه ریزی شده وجود دارد و بی شک گردشگران می توانند در مدت بسیار کوتاه از جاذبه های دیدنی زیادی بازدید داشته باشند. از مهمترین این جاذبه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاخ توپکاپی: یکی از زیباترین و دیدنی ترین بناهای شهر استانبول می باشد که این کاخ در فهرست میراث یونسکو نیز به ثبت رسیده است و در زمان های مختلف تاریخ محل اقامت بسیاری از پادشاهان بوده است.

  • قلعه دختر: یکی از زیباترین جاذبه های استانبول، قلعه دختر بوده که این قلعه در جزیره بسفر واقع شده است و از ساحل استانبول نیز به راحتی قابل رویت می باشد.
  • ایاصوفیه: ایاصوفیه یکی از قدیمی ترین کلیساهای شهر استانبول می باشد که امروزه از آن به عنوان مسجد و موزه بهره برداری می شود. این مکان از معماری بسیار حیرت انگیزی برخوردار است.

جاذبه های گردشگری استانبول

خرید بلیط استانبول

اگر قصد سفر با تور ارزان استانبول را دارید بایستی در بهترین زمان ممکن اقدام به خرید بلیط استانبول نیز داشته باشید تا بتوانند از سفر بسیار شگفت انگیز و بی نظیر خود جای نمانید. برای خرید بلیط استانبول می توانید به راحتی از وب سایت پیش روی خود اقدام لازم را انجام داده و در کوتاه ترین زمان ممکن با مشخص کردن زمان و تاریخ رفت و برگشت خود، به راحتی اقدام به رزرو مورد نظر خود داشته باشید. شما می توانید خرید بلیط ارزان استانبول را از وبسایت اینترنتی ما تهیه کنید.



:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت تور استانبول , تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی بهترین تورهای گلفام سفر

بهترین زمان سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از پربازدیدترین شهر های کشور ترکیه است و اغلب مسافران برای تفریحات ساحلی و لذت بردن از طبیعت به آنتالیا سفر می کنند. آنتالیا، گردشگرپذیرترین مقصد در منطقه مدیترانه است. رشته کوه های توروی در این شهر به سمت دریا امتداد پیدا کرده و خط ساحلی نامنظمی از صخره های سنگی و خلیج های کوچک بکر را ایجاد نموده است. در ساحل فیروزه ای آنتالیا رنگ های آبی و سبز تلفیق می شوند. 

رزرو هتل ارزان پاتایا

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی ترکیه است که به دلیل جاذبه های بسیار، آب و هوای خوب و مسافت نزدیک با ایران سالانه گردشگران زیادی از طریق تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. سفر با تور ارزان آنتالیا دارای مزایای بسیار زیادی است. مسافران تور آنتالیا جهت رزرو این تور می توانند به صورت اینترنتی وارد سایت شده و پس از مشاهده تورهای مختلف موردی که مناسب است را برای خود رزرو کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که در آن عرضه تور آنتالیا صورت می گیرد. با رزرو تور آنتالیا به صورت اینترنتی شما می توانید از خدمات مختلفی مانند بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و ... برخوردار شوید.

تور آنتالیا ارزان قیمت

در هنگام رزرو تور آنتالیا لازم است به این نکته توجه کنید که ارزان بود یک تور دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست و لزوما یک تور گران قیمت همیشه تضمین کننده یک سفر خوب نمی باشد. در برخی مواقع به دلیل آفر هایی که آژانس های مسافرتی در نظر می گیرند، بلیط های پروازی با قیمت ارزان تر یه فروش می رسند در نتیجه تور آنتالیا دارای قیمت ارزان تری خواهد بود. جهت خرید بلیط چارتری آنتالیا می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کنی

معرفی بهترین تور ترکیه 

استانبول یکی از مهمترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه بوده و این شهر توانسته است در صنعت گردشگری با شهرهای مهم اروپایی از جمله پاریس و لندن در این صنعت به رقابت بپردازد. سالانه میلیون گردشگر از کشورهای مختلف برای آشنایی با فرهنگ این کشور روانه استانبول می شوند تا از جاذبه های بسیار زیبای این شهر بازدید داشته باشند. شما می توانید در هر کشوری شاهد برگزاری انواع تورهای استانبول باشید که هر کدام از این تورها نیز بهترین و باکیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند. قیمت تور استانبول مورد نظر خود را می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب از وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه و رزرو کنید تا در اولین فرصت به دست آمده از این شهر و جاذبه های دیدنی استانبول بازدید داشته باشید. مجریان و آژانس های برگزار کننده این تورها سعی بر آن دارند تا با ارائه بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات بتوانند توجه و رضایت بسیاری از گردشگران را به دست بیاورند و در این زمینه رشد و پیشرفت بسیار خوبی را داشته باشند.

جاذبه های استانبول

بهترین تور کوش آداسی

بعد از استانبول، ازمیر و آنکارا پر جمعیت ترین شهر در ترکیه شهر کوش آداسی است که آژانس مسافرتی گلفام سفر در تور کوش آداسی هر ساله در زمان های مختلف بازدید از مناظر طبیعی بکر و زیبا، آب و هوای مطبوع و مدیترانه ای، سواحل شگفت انگیز کوش آداسی و... را در اختیار مسافران ترکیه قرار می دهد. بدون شک آژانس مسافرتی گلفام سفر با گردش های درون شهری، انواع تفریحات آبی، خرید از بهترین مراکز روزهای جذاب و مفرحی را خواهد ساخت.

تور لحظه آخری کوش آداسی

لسند سکنت تور یا تور لحظه آخری کوش آداسی از جمله تور مسافرتی پرطرفداری است که امروزه آژانس مسافرتی گلفام سفر در فرصت های مختلف اقدام به ارائه آن نموده است. این تور مسافرتی در ارزان ترین قیمت ممکن به مسافران عرضه می شود لذا مسافران بیشماری متقاضی خرید تور کوش آداسی لحظه آخری هستند. این نمونه تور مسافرتی در آخرین روزهای پرواز تور کوش آداسی توسط آژانس های مسافرتی مختلف و معتبری مانند گلفام سفر بنا به ظرفیت هواپیما، تاریخ بلیط هواپیما کوش آداسی ، ظرفیت تور مسافرتی، خالی بودن هتل در کوش آداسی و...انجام می گیرد پس عرضه شدن چنین تور لحظه آخری کوش آداسی زمان و قیمت مشخصی ندارد از این رو متقاضیان می بایست به صورت لحظه ای و آنلاین لیست پروازهای کوش آداسی را از سایت گلفام سفر بررسی نمایند تا به تور لحظه آخری کوش آداسی در تخفیفات ویژه  دست پیدا نمایند.

 

از این رو در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما  توجه داشته باشید که تنوع فرودگاه وجود نداشته تنها مسافر این امکان را دارد تا نوع کلاس پروازی خود را انتخاب نماید. سایت گلفام سفر برای متقاضیانی که گلفام سفر را برای رزرو بلیط هواپیما تور کوش آداسی در نظر بگیرند، خدماتی نظیر رزرو هتل، گشت شهری، بیمه مسافرتی، خدمات و تشریفات فرودگاهی و...در اختیار مسافران قرار خواهد داد.

بهترین زمان خرید تور دبی 

تورهای شهر دبی عموما به صورت مجزا یا تور ترکیبی دبی و ابوظبی برای مدت از 2-3 شب تا هرمدت که شما بخواهید برگزار می شود. شما با خرید تور شهر دبی از آژانس گلفام سفر از امکاناتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی، لیدر فارسی زبان، بیمه تا سقف 10.000 یورو، خدمات ویزا خواهید بود. تور دبی با پرواز ایرعربیا، امارات و ماهان برگزار می شوند.

خرید بلیط هواپیما دبی 

قیمت آنلاین بلیط هواپیما دبی در تاریخ و ساعت مدنظر شما برای سفر، در مسیر دبی به صورت لحظه ای تغییر می کند. مواردی از قبیل کلاس پروازی و شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیما بر روی قیمت بلیط تاثیر می گذارند. بیش از هر شاخصه ای شرایط آب و هوایی بر قیمت بلیط هواپیما و بر میزان سفرها تاثیر می گذارد. همچنین در فصول مختلف قیمت بلیط هند تغییرات زیادی دارند، به طور مثال در فصل های لو سیزن (فصل های کم سفر) قیمت های بسیار ارزانتری برای آن ها در نظر گرفته می شود. به طور کلی مقدار بار مجاز در هر پرواز متفاوت است. بسته به ایرلاین مسافرتی، مسیر پروازی و کلاس پروازی، این میزان بین 20 تا 30 کیلوگرم متغیر است. البته میزان بار قابل حمل بر روی بلیط شما چاپ می شود و باید آن را در نظر داشته باشید.

بلیط هواپیما دبی

 

تور قبرس شمالی

آیا شما نیز به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری تور قبرس شمالی هستید؟ آیا می دانید که با رزرو تور قبرس شمالی می توانید از زیباترین جاذبه های این منطقه بازدید نموده و بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی نموده و جالب ترین اطلاعات را در این زمینه به دست بیاورید.

قبرس یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای جهان می باشد که در قسمت جنوب کشور ترکیه واقع شده است و از دو حکومت جدا تشکیل شده است که آن را قبرس شمالی یا قبرس ترکی و قبرس جنوبی یا قبرس یونانی تقسیم بندی نموده اند. توجه داشته باشید که این کشور هیچ راه خشکی برای رسیدن به کشورهای اطراف خود را نداشته و مانند یک جزیره در دل دریا واقع شده است که گردشگران و مسافرانی که قصد دارند به این کشور سفر کنند بایستی به شکل دریایی و هوایی اقدام کنند. رشد صنعت گردشگری در این کشور بسیار چشمگیر و بی نظیر می باشد به طوری که سالانه میلیون ها گردشگر از این کشور بازدید کرده و لحظات بی نظیری را در سواحل این کشور سپری می کنند. هم چنین معروف ترین سرمایه گذاران یونانی و ترکیه ای نیز سرمایه گذاری های بسیار کلانی را در این کشور انجام داده اند و همین امر سبب شده تا قبرس مورد توجه بسیاری از گردشگران باشد. امروزه شاهد برگزاری صدها تور قبرس شمالی به سوی این کشور هستیم که بی شک حجم قابل توجهی از گردشگران ورودی را گردشگران ایرانی شکل می دهند.



:: برچسب‌ها: تور قبرس شمالی , تور لحظه آخری قبرس شمالی , رزرو آنلاین هتل قبرس شمالی , قیمت تور قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()