نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

پرطرفدارترین تور آسیا 

تور گردشگری آنتالیا


یکی دیگر از نکات مهم در هنگام سفر به آنتالیا برای رزرو تور گردشگری این شهر توجه به تور لوکس آنتالیا و تور لحظه آخری آنتالیا است. توجه داشته باشید افرادی که تمایل دارند سفری اقتصادی و به صرفه داشته باشند می‌توانند تور لحظه آخری آنتالیا که توسط چارتر کنندگان ارائه می شود را انتخاب کنند. اما تور لوکس آنتالیا به آن دسته از افراد پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند سفری بی نظیر را به این شهر تجربه کنند. با این وجود شما در تور لوکس آنتالیا در بهترین هتل ها اقامت خواهید داشت و به طور حتم سفری بی نظیر در انتظارتان است اما باید بدانید برای این تور لازم است هزینه بیشتری بپردازید.

 

 


تور آنتالیا و رزرو بلیط هواپیما


حال با وجود آنچه در خصوص هتل های آنتالیا گفته شد اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا را داشته باشید می توانید با مطالعه ویژگی بهترین هتل های این شهر و با توجه به سلیقه خود بهترین آن را انتخاب کنید. همچنین لازم است بدانید در سایت گلفام سفر علاوه بر این که رزرو آنلاین هتل در آنتالیا برای شما ممکن شده است می توانید تور مسافرتی مناسبی نیز با شرایط مورد نظر خود رزرو کنید و از طرفی باید توجه داشته باشید تهیه بلیط
تور هوایی آنتالیا یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام سفر و رزرو بلیط هواپیما آنتالیا باید مورد توجه قرار بگیرد. با این وجود شما می توانید به راحتی از طریق این سایت نوع کلاس پروازی و نوع ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از مشخص نمودن تاریخ سفر، بلیط تان را رزرو کنید و سپس به رزرو هتل در آنتالیا بپردازید.

 

قیمت تور آنتایا

 

خرید بلیط هواپیما آنتالیا

امروزه بلیط های مسافرتی به صورت اینترنتی عرضه می شوند و شما برای رزرو بلیط هواپیما آنتالیا می توانید به راحتی وارد سایت گلفام سفر شده و پس از مشاهده انواع بلیط یکی از آن ها را انتخاب کنید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما امکان انتخاب کردن کلاس پروازی، ایرلاین مورد نظر و خدمات دیگری برای شما وجود دارد. بلیط هواپیما آنتالیا در انواع مختلفی مانند بلیط چارتری، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری عرضه می شود. هر کدام از این بلیط ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و از نظر قیمت با یکدیگر فرق دارند. خرید آنلاین بلیط تورآنتالیا کمک می کند که شما این بلیط را خیلی فوری و راحت تهیه کنید. شما با وارد شدن به سایت پس از انتخاب مبدا و مقصد خود می توانید بلیط هایی با خدمات و قیمت مختلف مشاهده کنید و بلیط خود را به صورت رفت و یا رفت و برگشتی تهیه کنید.

بهترین زمان رزرو تور آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی ترکیه است که به دلیل جاذبه های بسیار، آب و هوای خوب و مسافت نزدیک با ایران سالانه گردشگران زیادی از طریق تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. سفر با تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیادی است. مسافران تور آنتالیا جهت رزرو این تور می توانند به صورت اینترنتی وارد سایت شده و پس از مشاهده تورهای مختلف موردی که مناسب است را برای خود رزرو کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که در آن عرضه تور آنتالیا صورت می گیرد. با رزرو تور آنتالیا به صورت اینترنتی شما می توانید از خدمات مختلفی مانند بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و ... برخوردار شوید.

خرید بلیط آنتالیا

تور استانبول

تور استانبول را می توان از جمله تورهایی دانست که در تمامی فصول شاهد برگزاری آن هستیم. استانبول مملوء از جاذبه هایی است که توجه همگان را به خود جلب نموده و جاذبه های دیدنی این شهر را می توان به دو نوع تفریحی و تاریخی دسته بندی نمود. جهت سفر به استانبول راه های مختلفی وجود دارد که از جمله بهترین راه ها می توان به تور اشاره نمود. سفر با تور مزایای بسیاری خواهد داشت و بی شک مناسب ترین راه برای گردش در این شهر می باشد. تور های متفاوتی به مقصد استانبول در حال برگزاری هستند که از این میان می توانید مناسب ترین تور را انتخاب نمایید. در انتخاب تور استانبول باید نهایت دقت را داشته باشید و حتما به خدماتی که در طول سفر ارائه خواهد شد باید دقت داشته باشید. با شرکت در تور دیگر نیازی به خرید بلیط نبوده و تمامی اقدامات اولیه برای سفر توسط مسئولین تور پشت سر گذاشته خواهد شد. توجه داشته باشید که مقدار تورهای برگزار شده در فصول خوش آب و هوا بیشتر و در فصولی که میزان بارش بالا باشد شاهد برگزاری تور های کمتری هستیم.

 

بهترین زمان شرکت در تور به مقصد استانبول

قبل از شرکت در تور استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا در شهر مقصد دچار هیچ گونه سردرگمی نشده و از سفر خود لذت ببرید. آب و هوا یکی از مهمترین مواردی است که سبب انتخاب تور خواهد شد و در رابطه با آب و هوای استانبول می توان گفت در فصل بهار آب و هوای استانبول بسیار مناسب بوده و بیشترین بارش را در اوایل این فصل شاهد خواهید بود و با نزدیک تر شدن به تابستان میزان بارش به حداقل خواهد رسید. تابستان گرمترین فصل استانبول بوده و کمترین گردشگر را در این فصل شاهد هستیم. فصل پاییز از دیگر فصول پر گردشگر استانبول می باشد و فضای عاشقانه کوهستان ها برای گشت و گذار مناسب خواهد بود. در فصل زمستان بارش اغلب به صورت برف بوده و گردشگر کمتری در شهر مشاهده می شود. از نظر میزان هزینه ها نیز می توان گفت فصولی که گردشگران کمتری استانبول را به عنوان مقصد انتخاب می کنند کم هزینه تر از سایر فصل ها خواهند بود.

بهترین زمان شرکت در تور استانبول

تور ترکیه 

آنتالیا یکی از شهرهای پر بازدید در تور ترکیه است. اگر قصد مسافرت و گردش دارید حتما به آنتالیا سفر کنید. سفر با تور آنتالیا یکی از پر جاذبه ترین سفرهای گردشگری است. اگر تعطیلات در پیش رو دارید توصیه ما به شما سفر به آنتالیا است.در این مقاله ما شما را با این شهر کشور ترکیه آشنا خواهیم کرد.

کمی در باره کشور ترکیه

کشور ترکیه به علت نزدیکی به کشور ما بسیار برای گردش مناسب است. آب و هوا در این کشور با وجود آب های محاصره کرده آن بسیار مطلوب است. شهر آنتالیا نیز یکی از شهرهای زیبا و منحصر به فرد کشور ترکیه است. به علت آب و هوای خوب و مناسب بیشتر گردشگران خارجی این شهر را برای سفر انتخاب می کنند.

تور آنتالیا

شاید فکر کنید که این شهر فقط به خاطر خوش آب و هوایی مقصد گردشگران است اما این گفته درست نیست. دوست داران فرهنگ و هنر و تاریخ نیز می توانند به این شهر سفر کنند و از تاریخ پر بار این منطقه و آثار به جا مانده از گذشتگان در آن لذت ببرند.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا, تور استانبول, تور ارزان استانبول, تور لحظه اخری استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول, تور ترکیه, تور ارزان ترکیه, تور لوکس ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور بانکوک

یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا پایتخت کشور تایلند یعنی شهر بانکوک می باشد. زیرا بانکوک شهری با فرهنگی خارق العاده و تاریخی غنی از سرگذشت پادشاهان مختلف در تایلند است. بنابراین کسانی که تمایل دارند سفری به سایر شهرهای آسیایی داشته باشند تور بانکوک می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد. هدف اصلی بسیاری از مسافران در سفر به بانکوک تنها دیدن کاخ ها و معابد این شهر است. معماری به کار رفته در ساختمان ها و بناهای شهر بانکوک بدون شک بی نظیرترین منظره تماشایی در این شهر خواهد بود.
گلفام سفر در تور بانکوک به طور حتم بازدید از معبد بودای زمردین و کاخ بزرگ را در برنامه خواهد داشت زیرا در این مکان های شگفت انگیز پاگوداها و ساختمان هایی واقع شده است که با استفاده از سنگ های قیمتی و طلا آراسته شده اند و برای هر مسافری می تواند نمای بسیار زیبایی باشد. رفتن به معبد سپیده دم یا بازدید از وات آرون در کرانه های غربی رودخانه شهر بانکوک از جمله برنامه های اصلی گلفام سفر در تور شهر بانکوک می باشد. علاقمندان به سفر بانکوک می توانند با همراهی گلفام سفر از محله چینی ها در شهر بانکوک، بازار شناور بانکوک، معبد وات فو، کرانه های رودخانه چائو پرایا، بازار چاتو چاک، خیابان خائوسان، محله سوئی کابوی و خانه جیم تامسون بازدید نمایند.

تور بانکوک

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.
از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

راهنمای سفر با تور بانکوک

رزرو آنلاین هتل بانکوک

چون بانکوک شهری است که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد، سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. در شهر بانکوک هتل های بسیار زیادی جهت اقامت این مسافران ساخته شده است. با سفر در تور بانکوک شما می توانید طبق بودجه سفر خود در یکی از این هتل ها اقامت داشته باشید. برخی از این هتل هایی که در شهر بانکوک هستند چند ستاره و برخی دیگر هاستل های ارزان قیمت هستند. هتل های چند ستاره ای که در شهر بانکوک هستند با توجه به امکانات و خدماتی که دارند، معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
اگر به دنبال سفر ارزان تر در تور بانکوک هستید، می توانید اقامتگاه ها و هاستل های این شهر را برای سفر خود رزرو کنید. جهت رزرو هتل های بانکوک به شیوه اینترنتی می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که از طریق آن می توان علاوه بر رزرو تور برای رزرو کردن هتل های این شهر نیز اقدام کرد. پس از وارد شدن به این سایت لیستی از هتل ها با خدمات و امکاناتی که دارند به همراه قیمت آن ها به شما نشان داده می شوند. شما متناسب با شرایط سفر خود می توانید هر یک از این هتل ها را برای اقامت خود رزرو کنید.

بلیط هواپیما بانکوک

تهیه بلیط بانکوک اولین چیزی است که باید قبل از سفر به این شهر برای آن اقدام کرد. بدون شک اگر خرید خود را برای بلیط بانکوک به روزهای اوج سفر و ایامی که گردشگر پذیری زیاد باشد، واگذاری کنید خرید بلیط برای شما سخت خواهد شد. در ایامی که یفر له بانکوک زیاد می باشد و تعداد مسافران این تپر زیاد باشد بهتر است که نسبت به تهیه بلیط رفت و بلیط برگشت بانکوک اقدام کنید تا هنگام برگشت خود با مشکلی مواجه نشوید. آیا می دانید بلیط هواپیما بانکوک با چه قیمتی فروخته می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت قیمت بلیط هواپیما بانکوک همیشه ثابت نبوده و بستگی به موارد بسیار زیادی دارد.
معمولا آژانس های مسافرتی که این بلیط را ارائه می دهند با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، زمان سفر، نوع فرودگاه مقصد، نوع پرواز و ... قیمت های مختلفی را برای بلیط هواپیما بانکوک در نظر می گیرند. مسافران می توانند برای تهیه این بلیط پس از وارد شدن به سایت این بلیط را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در خرید اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک می توان این بلیط را فوری و خیلی راحت رزرو کرد. همچنین مسافران می توان در هر مکانی و هر ساعتی از شبانه روز این بلیط را برای سفر خود خریداری کنند. خرید آنلاین بلیط بانکوک این امکان را به مسافران می دهد که با مقایسه قیمت ها بلیط مناسب برای خود را بهتر پیدا کنند.

بلیط هواپیما بانکوک

تور لحظه آخری بانکوک

در برخی از مواقع سال، سایت گلفام سفر به دلیل داشتن بلیط های چارتری و نزدیک شدن به ساعات پرواز به مقصد بانکوک همچنین خالی بودن هتل در شهر بانکوک و البته تکمیل نبودن ظرفیت در نظر گرفته شده برای هواپیما تصمیم گرفته تا اقدام به عرضه تور لحظه آخری بانکوک کند. سایت گلفام سفر در تور لحظه آخری، تخفیفات 10 تا 70 درصدی را شامل مسافران خواهد کرد. بنابراین خرید تور لحظه آخری بانکوک می تواند یک فرصت طلایی برای سفر به شهر بانکوک باشد. امروزه با وجود تور لحظه آخری مسافران می توانند در شرایطی مشابه با مسافرانی که تور بانکوک را در قیمت های بالایی به دست آورده اند از بهترین خدمات در سفر به بانکوک استفاده نمایند.

قیمت تور بانکوک

تور بانکوک از جمله تور مسافرتی می باشد که به دلیل سطح تنوع در شهر بانکوک از قیمت های مختلف و هزینه های سفر متفاوتی برخوردار باشد. زیرا اقامت در این شهر به مسافران این اجازه را می دهد که بسته به نیازها و سلیقه های خود سفری ارزان و یا لوکس و لاکچری داشته باشند. بدون شک زمانی که تور بانکوک بلیط هواپیمای اکونومی را بر بلیط های پروازی بیزینسی با خدمات بالا و اقامت در مهمانخانه های ساده را به رزرو هتل های چند ستاره و مجلل ترجیح دهد. همچنین به جای سرو غذا در رستوران لوکس و شیک از صرف غذا در غذاخوری های محلی لذت ببرند. لذا قیمت تور بانکوک در سطح پایینی قرار خواهد گرفت. ماساژهای تایلندی از جمله لحظات لذت بخشی است که گلفام سفر در تور بانکوک قرار داده است. قایق سواری در دریای تایلند نمی تواند از تور مسافرتی بانکوک نادیده گرفته شود. خوردن غذاهای تایلندی، خرید از بهترین برندهای جهانی در مراکز خرید شهر بانکوک، بازدید از جاذبه های گردشگری شهر بانکوک و آشنا شدن با تاریخ مردمان تایلند همه و همه می توانند تاثیر بسزایی را بر قیمت تور بانکوک داشته باشند.



:: برچسب‌ها: تور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول چه مزایایی داشته و هزینه شرکت در آن چقدر است؟

تور استانبول را می توان بهترین انتخاب برای گشت و گذار در این شهر دانست که به همراه تور می توانید بهترین لحظات را سپری نمایید. سفر با تور مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به کاهش قیمت سفر اشاره نمود. قبل از سفر باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول را می توان از جمله تورهایی دانست که در تمامی فصول شاهد برگزاری آن هستیم. استانبول مملوء از جاذبه هایی است که توجه همگان را به خود جلب نموده و جاذبه های دیدنی این شهر را می توان به دو نوع تفریحی و تاریخی دسته بندی نمود. جهت سفر به استانبول راه های مختلفی وجود دارد که از جمله بهترین راه ها می توان به تور اشاره نمود. سفر با تور مزایای بسیاری خواهد داشت و بی شک مناسب ترین راه برای گردش در این شهر می باشد. تور های متفاوتی به مقصد استانبول در حال برگزاری هستند که از این میان می توانید مناسب ترین تور را انتخاب نمایید. در انتخاب تور استانبول باید نهایت دقت را داشته باشید و حتما به خدماتی که در طول سفر ارائه خواهد شد باید دقت داشته باشید. با شرکت در تور دیگر نیازی به خرید بلیط نبوده و تمامی اقدامات اولیه برای سفر توسط مسئولین تور پشت سر گذاشته خواهد شد. توجه داشته باشید که مقدار تورهای برگزار شده در فصول خوش آب و هوا بیشتر و در فصولی که میزان بارش بالا باشد شاهد برگزاری تور های کمتری هستیم.

بهترین زمان شرکت در تور به مقصد استانبول

قبل از شرکت در تور استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا در شهر مقصد دچار هیچ گونه سردرگمی نشده و از سفر خود لذت ببرید. آب و هوا یکی از مهمترین مواردی است که سبب انتخاب تور خواهد شد و در رابطه با آب و هوای استانبول می توان گفت در فصل بهار آب و هوای استانبول بسیار مناسب بوده و بیشترین بارش را در اوایل این فصل شاهد خواهید بود و با نزدیک تر شدن به تابستان میزان بارش به حداقل خواهد رسید. تابستان گرمترین فصل استانبول بوده و کمترین گردشگر را در این فصل شاهد هستیم. فصل پاییز از دیگر فصول پر گردشگر استانبول می باشد و فضای عاشقانه کوهستان ها برای گشت و گذار مناسب خواهد بود. در فصل زمستان بارش اغلب به صورت برف بوده و گردشگر کمتری در شهر مشاهده می شود. از نظر میزان هزینه ها نیز می توان گفت فصولی که گردشگران کمتری استانبول را به عنوان مقصد انتخاب می کنند کم هزینه تر از سایر فصل ها خواهند بود.

بهترین زمان شرکت در تور استانبول

مزایای شرکت در تور استانبول

شرکت کردن در تور استانبول و سفر با آن مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به همراه تور می توانید تمامی جاذبه های استانبول را هدف قرار دهید و هیچ یک از دیدنی های این شهر از قلم نخواهد افتاد.
  • مسئولین تور فردی بومی را به عنوان تورلیدر انتخاب می کنند تا اشراف کامل بر تمامی بخش های شهر داشته باشد.
  • در طول سفر با تور تمامی اشخاص بیمه خواهند بود و به همین خاطر نگران هیچ اتفاقی نخواهید بود.
  • قبل از سفر از محل اقامت و جاذبه های هدف اطلاع خواهید داشت.
  • برنامه سفر از جمله مواردی است که طبق آن تمامی اعمال سفر انجام خواهد شد.
  • تور استانبول این امکان را فراهم خواهد کرد که بتوانید به صورت دسته جمعی و به همراه دوستان و آشنایان سفری لذت بخش تجربه نمایید.
  • میزان هزینه تور پایین تر از سایر روش های سفر خواهد بود.

خرید تور استانبول

جهت شرکت در تور استانبول راه های متعددی خواهید داشت که متناسب با خواسته خود می توانید بهترین راه را انتخاب نمایید. در حالت کلی روش های شرکت را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش حضوری مراجعه به آژانس های مسافربری سطح شهر می باشد. با مراجعه به این مراکز می توانید انواع تور های استانبول را مشاهده کرده و بهترین مورد را انتخاب نمایید. امکان گرفتن راهنمایی از مسئولین این مراکز نیز وجود خواهد داشت. بهترین روش شرکت در تور را می توان مراجعه به وب سایت های اینترنتی پروازی دانست که با مراجعه به این وب سایت ها می توانید لیست کاملی از انواع تور ها را مشاهده نموده و تمامی مشخصات هر یک را مورد بررسی قرار دهید. تمامی تور ها را می توانید با یکدیگر مقایسه کرده و در نتیجه بهترین مورد را انتخاب نمایید. ظرفیت تور و همچنین میزان قیمت آن قابل مشاهده خواهد بود و به راحتی و در کمترین زمان می توانید در تور مورد نظر شرکت نمایید.

تور لحظه آخری استانبول

خرید بلیط استانبول

جهت خرید بلیط استانبول باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که از جمله مهمترین موارد می توان به انتخاب کلاس پروازی هواپیما اشاره نمود. توجه داشته باشید که کلاس های پروازی از نظر هزینه و میزان امکاناتی که دارند از یکدیگر تفکیک می شوند و از میان آن ها می توانید بهترین مورد را انتخاب و نسبت به خرید اقدام نمایید. لازم به ذکر است که می توانید بلیط های هواپیما را قبل از خرید با یکدیگر مقایسه نمایید اما توجه کنید که حتما بلیط ها را در شرایط یکسان به مقایسه بگذارید. به زمان و ساعت بلیط هواپیما استانبول نیز باید دقت کافی داشته باشید و حتما نیم ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابید. در صورتی که که تور استانبول را برای سفر انتخاب کرده باشید نیازی به خرید بلیط نخواهید داشت و تمامی اعمال مربوط به سفر توسط مسئولین تور به انجام خواهند رسید.

قیمت تور به مقصد استانبول

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و در رابطه با قیمت تور استانبول می توان گفت قیمت این تور به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین آن ها می توان به هزینه اقامت اشاره نمود. هتل های متعددی در سطح شهر استانبول آماده ارائه خدمات به مسافران هستند که این هتل ها از 5 تا دو ستاره متفاوت خواهند بود و می توانید رزرو آنلاین هتل استانبول مورد نظر را با توجه به میزان هزینه هر یک انتخاب نمایید. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر میزان هزینه های تور را می توان میزان خدماتی دانست که در طول سفر به مسافران ارائه خواهد شد. هزینه بلیط نیز می تواند بر قیمت کلی تور تاثیرگذار باشد و می توانید با کنترل کردن مواردی قیمت تور را کاهش دهید. به همین دلایل نمی توان قیمت دقیقی برای تور استانبول ذکر نمود و جهت مشاهده قیمت دقیق تور مورد نظر خود می توانید به وب سایت های فعال در این زمینه مراجعه نمایید اما دقت داشته باشید که حتما تور ها را با توجه به خدماتی که ارائه می دهد با یکدیگر مقایسه نمایید و کیفیت تور را فدای قیمت آن نکنید.



:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت تور استانبول , تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بررسی تور ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است این شهر بزرگ به عنوان یک شهر تجاری صنعتی و بندری شناخته شده است جمعیت شهر ازمیر طی آخرین سرشماری در سال ۲۰۰۸ میلادی نزدیک به سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است این شهر در ساحل دریای کوچک اژه قرار دارد شهر ازمیر با توجه به داشتن امکانات خوب هرساله میزبان نمایشگاه ها و کنگره های مختلف صنعتی تجاری و علمی است در شهر ازمیر دانشگاه های معتبری وجود دارد که از معروف ترین آن ها می توان به دانشگاه اژه و دانشگاه دوکوز ایلول اشاره کرد شهر ازمیر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و می توان گفت که این شهر یکی از از مراکز گردشگری در کشور ترکیه می باشد و یکی از پایگاههای گردشگری ترکیه تور ازمیر می باشد .

سفر به ازمیر

نقطه های گردشگری در تور ازمیر

تور ازمیر می تواند برای سایر افراد تاجر و دانشجو، همچنین افراد گردشگر مناسب باشد. اشخاصی که می خواهند از دیدن مناطق زیبای جهان در هر نقطه ای استفاده کرده و لذت یک مسافرت عالی را تجربه کنند. این افراد در اکثر مواقع به خاطر دیدن جاذبه های شهری خاصی اقدام به خرید بلیط هواپیما ازمیر می کنند. در این زمینه می توان گفت که تور ازمیر می تواند زیبایی های شهر ازمیر را که اندک هم نخواهد بود به شما نشان دهد. از جمله نقاط دیدنی شهر ازمیر می توان به میدان ساعت مخصوص شهر ازمیر، آسانسور تاریخی، قلعه کادیفه کاله و آرامگاه پارسی اشاره کرد. این گزینه ها از جمله نقاط برجسته گردشگری در شهر ازمیر است. بیشتر افراد تور ازمیر را به دلیل آرامش و زیبایی خاصی که در شهر ازمیر است انتخاب می کنند. هر کدام از جاذبه های گردشگری شهر ازمیر دارای یک تاریخچه بوده که همین امر جذابیت آنها را چندین برابر می کند. ممکن است که شما نام شهر ازمیر را برای مسافرت میان شهر های بسیار معروف ترکیه خیلی کم شنیده باشید. ولی این دلیل بر نداشتن جذابیت و زیبایی نیست چرا که می توان گفت ازمیر از شهر های بسیار آرام و زیبای ترکیه است که با یکبار دیدن می تواند به عنوان مکان محبوب گردشگری برای شما انتخاب شود. از دیگر جاذبه های شهر ازمیر می توان به Alsancak اشاره کرد. این مکان در حواشی شهر ازمیر است که از سواحل جنوبی تا قسمت خلیج آن کشیده شده است. با توجه به موقعیت این مکان در شهر ازمیر می توان گفت که بهترین موقعیت برای پیاده روی را داراست که با انتخاب تور ارزان ازمیر از آن بی نصیب نخواهید بود.

بررسی تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

سفر به دبی

هزینه های سفر به تور دبی

در هنگام رزرو تور دبی یکی از مهمترین مواردی که مورد توجه افراد و مسافرین قرار می گیرد، هزینه های سفر به تور لوکس دوبی است. به طور کلی باید توجه داشته باشید که دبی یکی از شهرهای لوکس و گران بوده و با این حال لازم است که بودجه کافی برای سفر به این شهر در نظر بگیرد. مثلاً مشاهده می شود هاستل ها و هتل های این شهر تنوع چندانی نداشته و تمامی آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده اما قیمت آن نیز نسبتا بالا است. هزینه خورد و خوراک یکی دیگر از هزینه هایی است که باید به آن توجه شود به طوری که باید بدانید اگر در رستوران ها و هتل های دبی غذا میل کنید طبیعتاً باید هزینه زیادی بپردازید زیرا غذاهای این مکان ها بسیار با کیفیت می باشد. اما اگر بخواهید در هزینه های سفر تان صرفه جویی کنید می توانید قیمت های منطقی در دیگر نقاط شهر پیدا کرده و در رستوران های محلی غذاهای خوشمزه اما ارزان تری را میل کنید. هزینه حمل و نقل دیگر هزینه ای است که در سفر به دبی برای شما وجود دارد. حال اگر برای رسیدن به مقصد عجله نداشته باشید می توانید از اتوبوس استفاده کرده که قیمت نسبتاً مناسبی دارد. تاکسی که وسیله ای راحت تر برای طی کردن مسافت های دور در دبی است نسبت به اتوبوس هزینه بیشتری دارد.

بررسی تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی شهر بسیار زیبا با سواحل بکر و جنگل های کاج در کشور ترکیه می باشد. این شهر با وجود مناظر خیره کننده ای که دارد سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشد. لازم است بدانید این شهر ۳۰۰ روز از سال هوای آفتابی دارد. شب های زنده در کنار آب های زلال و آبی دریای اژه در این شهر تفریحات بی نظیری به وجود آورده که برای هر کسی می تواند جذاب باشد. توجه داشته باشید یک پارک آبی به نام آدالند در این شهر واقع شده که بزرگترین پارک آبی دنیا و جز مهمترین جاذبه های این شهر نیز به شمار میرود و همچنین شما را در شهر کوش آداسی می توانید به شنا، غواصی و اسکی روی آب پرداخته و از سواحل شنی و صخره های معروف این شهر لذت ببرید. علی رغم این موارد جالب است بدانید دیدنی های تاریخی هم در این شهر کم وجود ندارد به طوری که حمام ششصد ساله، کاروانسرای ۳۰۰ ساله و موارد دیگر در این شهر چند هزار ساله می تواند جذابیت زیادی برای تاریخ دوستان باشد.

سفر به ترکیه

در خصوص آب و هوای کوش آداسی باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای معتدلی داشته به طوری که تابستان های گرم و طولانی و زمستان هایش ملایم است. دمای هوا در این شهر در ماه های جولای و آگوست بوده و رطوبت هوا در تابستان در این شهر حدود ۴۰ درجه می باشد. با توجه به این موارد طبیعتا رزرو تور کوش آداسی در ماه های بهار و پاییز بسیار مناسب خواهد بود، زیرا آب و هوای بی نظیر که بر شهر حاکم است سفری دلپذیر برای تان مهیا می کند. البته افرادی که تمایل دارند جشن کریسمس بسیار پرشور و دلچسب را دردر کوش آداسی را مشاهده کنند می تواند فصل زمستان به این شهر زیبا سفر نمایند.



:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی , قیمت تور کوش آداسی , تور لحظه آخری کوش آداسی , تور هوایی کوش آداسی , تور دبی , تور ارزان دبی , تور لحظه آخری دبی , آب و هولی دبی , تور ازمیر , تور لحظه آخری ازمیر , راهنمای سفر به ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

به یادماندنی ترین سفر به سنگاپور

سنگاپور شهری است سرشار از دیدنی های جذاب و فعالیت های گوناگون که سفر به این شهر می تواند خاطرات خوشی را در ذهن ها باقی بگذارد از این رو سایت گلفام سفر با مدیریت کردن متقاضیان تور سنگاپور، آنها را در اخذ ویزای سنگاپور، تهیه نوع بلیط پروازی، رزرو مناسب ترین محل اقامت، بازدید از زیباترین جاذبه های گردشگری با پایین ترین قیمت ورودی، استفاده از رستوران های لوکس و مجلل و سرو غذاهای محلی سنگاپور همچنین قرار دادن برنامه های دقیق و حساب شده روزانه، اقامت در سواحل بی نظیر سنگاپور و استفاده بردن از امکانات تفریحی سواحل مختلف و از همه مهمتر لیدر فارسی زبان همراهی خواهد نمود.

امروزه در تمام ماه های سال افراد بیشماری متقاضی سفر به سنگاپور هستند زیرا فستیوال های مختلف و مراسمات گوناگونی در طول سال در هر ماه برگزار می شود. یکی از این مراسمات تای پوسام نام دارد که جشن فوق العاده هندی ها می باشد. اما بهترین زمانی که سفر به سنگاپور بیشترین لذت را با گلفام سفر به همراه دارد بین ماه های ژوئن و دسامبر است.

سنگاپور

بهترین زمان همراه شدن با تور سنگاپور

سنگاپور کشوری است که ویژگی های منحصر بفردی را داراست و بر خلاف بسیاری از کشورهای توریستی نمی توان فصل مشخصی را برای همراه شدن با تور سنگاپور انتخاب نمود. در واقع هر فصلی از سال مناسب ترین زمان برای سفر به سنگاپور به حساب می آید. از آنجایی که سنگاپور در فاصله ی ۱۳۷ کیلومتری خط استوا قرار گرفته است در طول سال آب و هوایش وضعیت ثابتی دارد و عموما رطوبت هوا در سطح بالایی است. از این رو گلفام سفر هر زمانی از سال را بهترین موقعیت تور ارزان سنگاپور دانسته و سعی دارد تا در زمان بندی های مشخصی مدت اقامت در سنگاپور را سپری نماید. صبح ها بهترین موقعیت برای بازدید از پارک پرنده و باغ وحش های شهر سنگاپور می باشد اما در گرمای ظهر خرید از مجتمع ها و مال می تواند زمان خوبی باشد.

تور سنگاپور

در جنوب شرقی آسیا جزیره ای قرار دارد با نام کشور سنگاپور که مجسمه مرلیون نماد سنگاپور قرار داده شده است و جزء زیباترین و تمیزترین پایتخت ها در قسمت جنوب شبه جزیره مالایا معرفی شده است. این کشور به دلیل داشتن سومین پالایشگاه بزرگ نفت در جهان و همچنین جاذبه های گردشگری فراوانی مانند باغ های گیاه شناسی، موزه تاریخ، پارک مرلیون، اسکله کلارک، سنگاپور فلایر، جاده باغ، باغ های خلیج، معبد دندان بودا، دریاچه دلفین های سنتوزا و سواحل بی نظیر سنگاپور این کشور را از جمله کشورهای توریستی به حساب آورده است. از این رو سنگاپور مکان فوق العاده ای برای گذراندن تعطیلات با گلفام سفر می باشد. بنابراین متقاضیان با رزرو تور سنگاپور و خرید بلیط هواپیما سنگاپور این شرایط را بدست خواهند آورد تا در خط استوا جاذبه های گردشگری بی نظیری را مشاهده نمایند. رزرو هتل سنگاپور و خرید بلیط هواپیما سنگاپور با گلفام سفر لذت دو چندانی خواهد داشت.

مرکز خرید سنگاپور

مزایای رزرو تور سنگاپور در گلفام سفر

سایت گلفام سفر به عنوان معتبرترین و با تجربه ترین تور مسافرتی برای متقاضیان تور لوکس سنگاپور گشت های شهری را در موقعیت های مختلف با تنوع بالا ارائه می دهد. در تمام نقاط شهر رزرو هتل سنگاپور امکان پذیر می باشد، خریداری و رزرو رفت و برگشت بلیط پروازی به سنگاپور از بین بهترین شرکت های ایرلاین انجام می شود، کارگزاران وب سایت گلفام سفر پاسخ گویی ۲۴ ساعته داشته و به تمام درخواست ها و سوالات مسافران جواب دهی داده می شود. مسافرین این امکان را دارند تا بلیط هواپیمایی خود را انتخاب نمایند و خارج از محدوده پکیچ سنگاپور هتل رزرو کنند. انجام اقدامات اخذ ویزا، تعیین وقت مصاحبه، مراحل صدور پاسپورت و....را کارگزاران گلفام سفر انجام می دهند.

قیمت تور سنگاپور

اگر چه سفرهای خارجی همیشه هزینه های بالایی را به دنبال خواهند داشت اما با گلفام سفر می توان ارزان ترین سفر به سنگاپور را تجربه نمود. معمولا خرید بلیط های آکونومی نرخ های پایین تری را داشته و قیمت تور سنگاپور را تا حد چشم گیری تغییر می دهند. با رزرو هاستل ها و هتل های ستاره پایین سفر به سنگاپور با هزینه های کمتری همراه خواهد شد. بدون شک پروازهای توقف دار علاوه بر گشت و گذار در شهر توقف شده و داشتن مسافرتی متفرقه مسافر بابت رزرو بلیط هواپیما سنگاپور قیمت های کمتری را نسبت به پروازهای بدون توقف پرداخت خواهند نمود. خریداری و رزرو بلیط هواپیما سنگاپور و رزرو هتل سنگاپور به صورت اینترنتی از گلفام سفر زمینه انتخاب بیشتری را در اختیار مسافر قرار داده و کاربر این شرایط را دارد تا با اطلاع کامل از لیست پروازها و قیمت های ارائه شده و تطابق دادن قیمت ها با سلیقه و بودجه خود اقدام به خریداری نماید. معمولا سفر به سنگاپور و یا سایر کشورهای جهان در زمان تعطیلات و مناسبت ها طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب می نماید. بنابراین گلفام سفر برای صرفه جویی در هزینه های سفر به سنگاپور در فصل بهار، پاییز و زمستان هم برای تور سنگاپور درخواست کنندگان را پذیرا می باشد.

تور سنگاپور

بلیط هواپیما سنگاپور

کسانی که تمایل دارند با گلفام سفر بلیط هواپیما سنگاپور را به دست آورند بهتر است قبل از اقدام به خریداری و رزرو بلیط هواپیما با انواع بلیط های آکونومی و بیزینسی آشنا شده تا در صورت نیاز داشتن به خدمات ویژه، هنگام وارد کردن مشخصات مسافر در قسمت جستجوی نوع بلیط هواپیمایی، سایت گلفام سفر بنا به تعداد مسافرین، قیمت بلیط هوایی، نوع کلاس پروازی و، خدمات و سرویس دهی و همچنین قوانین بلیط را به کاربر اطلاع دهد. لازم است بدانید همزمان با رزرو و خرید بلیط هواپیما سنگاپور گلفام سفر خدماتی نظیر بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل، اخذ ویزا و....را با تخفیفات ویژه ای به مسافران ارائه می دهد. مهمترین مورد در رزرو بلیط هواپیما سنگاپور انتخاب فرودگاه در شهر سنگاپور می باشد با توجه به این موضوع که هر کدام از فرودگاه های سنگاپور خدمات و تشریفات متفاوتی را ارائه می دهند هریک از این فرودگاه ها نیز مسافران خود را تحت بیمه های مسافرتی گوناگونی قرار می دهند. بنابراین انتخاب فرودگاه سنگاپور در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما سنگاپور بسیار از نظر خدمات و همچنین از لحاظ قیمت بلیط بسیار حائز اهمیت می باشد. البته قیمت بلیط های هواپیمایی با توجه به ساعت و تاریخ پرواز به صورت لحظه ای در نوسان می باشند.

رزرو هتل سنگاپور

با رزرواسیون اینترنتی در کوتاهترین زمان رزرو هتل سنگاپور با ارزان ترین قیمت امکان پذیر خواهد بود. امروزه با توجه به سیستم رزرو آنلاین هتل سنگاپور در سایت، امکان رزرو مهمانسرای کوچک، کلبه های روستایی و کوهستانی و البته لوکس ترین هتل های سنگاپور نیز فراهم آمده است. سایت ها با در نظر گرفتن تاریخ سفر لیست کاملی از هتل های سنگاپور را با آخرین قیمت های رزرو هتل سنگاپور در اختیار کاربر قرار می دهند. متقاضیان با وارد نمودن تعداد، تعداد اتاق ها، تاریخ ورود و تاریخ خروج و نوع اتاق لیستی از هتل های مطابق با درخواست خود را مشاهده خواهند نمود.

در این مرحله کاربر می بایست تعیین کند در هر اتاق چه تعداد مسافر قصد اقامت خواهند داشت. به فرض مثال در اتاق اول ۳ بزرگسال و در اتاق دوم یک کودک ۵ ساله به همراه دو بزرگسال سپس گلفام سفر عکس هتل و اتاق را به کاربر نشان داده و سفارش وی را رزرو می نماید. از این رو مسافر می بایست واچر هتل یا همان رسید رزرو هتل را دریافت نماید تا در زمان اخذ ویزا و هنگام اقامت در هتل قابل ارائه دادن باشد.



:: برچسب‌ها: تور سنگاپور, ویزای سنگاپور, قیمت تور سنگاپور, تور لوکس سنگاپور, تور ارزان سنگاپور , رزرو آنلاین هتل سنگاپور , هزینه سفر به سنگاپور , هزینه زندگی در سنگاپور , اب و هوای سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور ویتنام

ویتنام در جنوب شرقی قاره سرسبز آسیا قرار گرفته است. این کشور به شکل نوار باریکی در امتداد اقیانوس آرام و دریای چین واقع شده است. تور ویتنام به علت نقشه و شکل خاص این کشور بسیار جذاب و دیدنی می باشد. این کشور به علت موقعیت جغرافیایی و آب و هوای متفاوت، پوشش گیاهی متنوعی دارد. کشور زیبای ویتنام دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. صخره های زیبا و دیدنی، سواحل دلچسب با غروب استثنایی آفتاب، معابد زیبا و بی نظیر و رودخانه های خروشان از مناظر طبیعی و دیدنی ویتنام می باشند که گردشگران بسیاری را به آنجا می کشاند.
بهتر است قبل از سفر به ویتنام راجع به این کشور رویایی و پر پیچ و خم اطلاعاتی کسب نمایید تا در حین سفر نهایت استفاده را از این کشور بی نظیر ببرید. تور ویتنام به علت موقعیت جغرافیایی بی نظیرش بسیار لذت بخش و پر خاطره است. آب و هوای ویتنام به سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی این کشور بستگی دارد و از تنوع بالایی برخوردار می باشد. در سفر به کشور ویتنام ازسه شهر زیبا و بی نظیر آن حتما دیدن نمایید. شهر هانویی که پایتخت ویتنام می باشد و دارای مراکز خرید و جاهای دیدنی بسیار زیادی است. هوشی مین، دومین شهر شلوغ ویتنام می باشد که دیدنش خالی از لطف نیست.

شهر دانانگ، زیباترین شهر ساحلی کشور ویتنام می باشد و چنانچه تور لوکس می خواهید از هتل ها و رستوران های شهر دانانگ استفاده کنید. اگر به دیدن آثار تاریخی علاقه دارید کشور ویتنام مکان مناسبی برای دیدن بناهای تاریخی است. آثار به جا مانده از جنگ در این کشور امروزه به جاذبه های گردشگری تبدیل شده است. اگر به موزه های آنجا که قبلا پناهگاه و تونل زیر زمینی بوده سر بزنید کاملا با تاریخ جنگ این کشور و آثار به جا مانده آشنا خواهید شد.

آب و هوای ویتنام


کشور ویتنام شکل پر پیچ و خمی دارد و به همین دلیل از آب و هوای متنوعی برخوردار است قسمت شمالی که با کشور چین همسایه است دارای مناطق کوهستانی می باشد و از آب و هوای خاص کوهستان بهره می برد به طوریکه تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سردی دارد. بخش جنوبی ویتنام چون به دریا نزدیک است گرمتر می باشد و البته نسبت به بقیه بخش ها رطوبت بیشتری نیز دارد. بخش مرکزی آب و هوای استوایی و خشکی دارد. با این حساب می توان گفت اختلاف دما در مکان های مختلف ویتنام مشهود می باشد به طوریکه اختلاف دمای مرکز و جنوب کشور با شمال کشور تفاوت زیادی دارد. اگر می خواهید از سواحل زیبا و هوای مرطوب ویتنام استفاده کنید به قسمت جنوبی سفر کنید و چنانچه تور ویتنام در فصل سرد سال یعنی زمستان می باشد به شمال کشور نروید زیرا سرمای شدید و بارش برف و باران در این فصل آزار دهنده است.

رزرو تور لحظه آخری ویتنام

به جرات می توان گفت بخش مهم تور ویتنام رزرو بلیط هواپیما می باشد. اگر می خواهید هزینه های سفر خود را کاهش دهید از تور لحظه آخری استفاده کنید. گاهی اوقات آژانس های هواپیمایی و دفاتر فروش بلیط هواپیما تعدادی بلیط فروخته نشده دارند که چند ساعت قبل از پرواز با قیمت ارزانتری آنها را می فروشند. چنانچه به دنبال خرید این مدل بلیط هواپیما هستید از قبل کارهای مربوط به سفر ویتنام را انجام داده و چمدان خود را آماده سفر کنید زیرا بعد از خرید بلیط دیگر وقت کافی برای انجام هیچ کاری ندارید و باید در اسرع وقت آماده پرواز شوید.

رزرو هتل در ویتنام

قبل از سفر به کشور ویتنام حتما هتل محل اقامت خود را رزرو نمایید زیرا به قدری جاذبه های دیدنی و تفریحی این کشور زیاد می باشد که برای تماشای آنها وقت کم می آورید. شما میتوانید به صورت آنلاین هتل انتخابی خود را رزرو کنید. وارد گوگل شده و منوی جستجوی هتل ویتنام را فعال کنید. لیست هتل ها و تعداد ستاره آنها برای شما نمایش داده می شود از ارزانترین تا گرانترین هتل ها در جلوی چشمان شما قرار می گیرند. سپس بر اساس قیمت دلخواه هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس با ادامه جستجو در گوگل امکانات و خدمات هتل همراه با عکس های متنوع از قسمت های مختلف هتل برای شما آشکار می شود و شما بر اساس مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل، تعداد اتاق مورد نیاز و تعداد مسافران همراه هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و تور ویتنام را با محل اقامت با کیفیت آغاز می نمایید. برای این کار می توانید به سایت گلفام سفر هم سری بزنید و راهنمایی بگیرید.

رزرو بلیط هواپیما در تور ویتنام

از جمله کارهای مهم قبل از سفر رزرو بلیط هواپیما می باشد این کار را به راحتی و آنلاین می توانید انجام دهید. ابتدا وارد موتور جستجوی گوگل شده و رزرو بلیط هواپیمای خارجی را سرچ نمایید. لیست پرواز هواپیماهای خارجی برای شما باز می شود. شما پرواز ویتنام را انتخاب کنید. بعد از آن لیست پروازها بر اساس کلاس پرواز و قیمت به صورت صعودی از ارزانترین آنها تا گران قیمت ترین پرواز ها برای شما نمایش داده می شود سپس براساس اطلاعات داده شده، مثل: مبدا حرکت، مقصد حرکت، تاریخ و ساعت حرکت، تعداد توقف ها، میزان زمان توقف هاو ....شما پرواز مورد نظرتان انتخاب نمایید. بعد از این مرحله صفحه دیگری برای شما باز شده و تعداد مسافران، شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان حرکت،ایرلاین بودن و فرودگاه برای شما قابل مشاهده است. برای رزرو بلیط تور ویتنام از سایت گلفام سفر کمک بگیرید.

رزرو تور لوکس و لاکچری برای ویتنام

شاید شما مایل باشید تور ویتنام، لوکس و پر هیجان باشد. چنانچه شما مصمم به این کار هستید باید هزینه کافی بپردازید. زیرا بلیط پرواز تور لوکس از کلاس پروازی بالایی برخوردار است. همچنین هتل محل اقامت تور لوکس با بقیه هتل ها فرق دارد. هتل نزدیک به مکان های تفریحی و دیدنی از نظر موقعیت مکانی گرانتر می باشد همچنین در ویتنام هتل های نزدیک به سواحل قیمت بالاتری دارند. امکانات هتل مانند وعده های غذایی، صبحانه رایگان،وای فای رایگان، و دیگر خدمات در لوکس بودن تور موثر می باشند. خدمات تور خود به تنهایی سهم مهمی در این امر دارند. مثل بیمه مسافرتی، ارائه سیم کارت، تور لیدر فارسی زبان مسلط به زبان انگلیسی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، تعداد بازدید از اماکن گردشگری، موج سواری، تعداد روزهای اقامت در ویتنام، استفاده از رستوران های شیک و مجلل و غذاخوری های گران قیمت، تور ویتنام را برای شما، سفری لوکس و فراموش نشدنی ثبت می کند.

قیمت تور ویتنام

در واقع قیمت تور بستگی به نوع خدمات تور دارد. چنانچه از خدمات و امکانات بالایی برخوردار باشد مسلما قیمت تور افزایش چشمگیری دارد. مثلا نوع بلیط پرواز و کلاس آن یکی از موارد مهم موثر در قیمت توراست. بخش خیلی مهم تور هتل محل اقامت می باشد و در صد بالایی از هزینه سفر را در بر می گیرد. مثلا هتل در کدام قسمت شهر باشد یا وای فای رایگان داشته باشد. وعده های غذایی هتل هم سهم بزرگی در قیمت هتل دارند. همچنین نوع آژانس های گردشگری هتل هم بسیار با اهمیت هستند. تور لیدر هم در قیمت تور موثر است که آیا فارسی زبان است و مسلط به زبان انگلیسی می باشد.

خدمات دیگر مانند: ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، سیم کارت، ویزای رایگان، بیمه سفر، همگی در قیمت تور سهم بزرگی دارند. اگر می خواهید تور ویتنام ارزانتر برای شما تمام شود برای سفر های درون شهری از اتوبوس های بین شهری استفاده نمایید و از رفتن به رستوران ها و غذاخوری های گران قیمت و لوک پرهیز کنید. می توانید برای تهیه غذا از غذاهای محلی آن جا که قیمت مناسب تری هم دارند خرید نمایید.



:: برچسب‌ها: تور ویتنام, قیمت تور ویتنام, تور لوکس ویتنام, رزرو آنلاین هتل ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور ویتنام

ویتنام در جنوب شرقی قاره سرسبز آسیا قرار گرفته است. این کشور به شکل نوار باریکی در امتداد اقیانوس آرام و دریای چین واقع شده است. تور ویتنام به علت نقشه و شکل خاص این کشور بسیار جذاب و دیدنی می باشد. این کشور به علت موقعیت جغرافیایی و آب و هوای متفاوت، پوشش گیاهی متنوعی دارد. کشور زیبای ویتنام دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. صخره های زیبا و دیدنی، سواحل دلچسب با غروب استثنایی آفتاب، معابد زیبا و بی نظیر و رودخانه های خروشان از مناظر طبیعی و دیدنی ویتنام می باشند که گردشگران بسیاری را به آنجا می کشاند.
بهتر است قبل از سفر به ویتنام راجع به این کشور رویایی و پر پیچ و خم اطلاعاتی کسب نمایید تا در حین سفر نهایت استفاده را از این کشور بی نظیر ببرید. تور ویتنام به علت موقعیت جغرافیایی بی نظیرش بسیار لذت بخش و پر خاطره است. آب و هوای ویتنام به سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی این کشور بستگی دارد و از تنوع بالایی برخوردار می باشد. در سفر به کشور ویتنام ازسه شهر زیبا و بی نظیر آن حتما دیدن نمایید. شهر هانویی که پایتخت ویتنام می باشد و دارای مراکز خرید و جاهای دیدنی بسیار زیادی است. هوشی مین، دومین شهر شلوغ ویتنام می باشد که دیدنش خالی از لطف نیست.

شهر دانانگ، زیباترین شهر ساحلی کشور ویتنام می باشد و چنانچه تور لوکس می خواهید از هتل ها و رستوران های شهر دانانگ استفاده کنید. اگر به دیدن آثار تاریخی علاقه دارید کشور ویتنام مکان مناسبی برای دیدن بناهای تاریخی است. آثار به جا مانده از جنگ در این کشور امروزه به جاذبه های گردشگری تبدیل شده است. اگر به موزه های آنجا که قبلا پناهگاه و تونل زیر زمینی بوده سر بزنید کاملا با تاریخ جنگ این کشور و آثار به جا مانده آشنا خواهید شد.

آب و هوای ویتنام


کشور ویتنام شکل پر پیچ و خمی دارد و به همین دلیل از آب و هوای متنوعی برخوردار است قسمت شمالی که با کشور چین همسایه است دارای مناطق کوهستانی می باشد و از آب و هوای خاص کوهستان بهره می برد به طوریکه تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سردی دارد. بخش جنوبی ویتنام چون به دریا نزدیک است گرمتر می باشد و البته نسبت به بقیه بخش ها رطوبت بیشتری نیز دارد. بخش مرکزی آب و هوای استوایی و خشکی دارد. با این حساب می توان گفت اختلاف دما در مکان های مختلف ویتنام مشهود می باشد به طوریکه اختلاف دمای مرکز و جنوب کشور با شمال کشور تفاوت زیادی دارد. اگر می خواهید از سواحل زیبا و هوای مرطوب ویتنام استفاده کنید به قسمت جنوبی سفر کنید و چنانچه تور ویتنام در فصل سرد سال یعنی زمستان می باشد به شمال کشور نروید زیرا سرمای شدید و بارش برف و باران در این فصل آزار دهنده است.

رزرو تور لحظه آخری ویتنام

به جرات می توان گفت بخش مهم تور ویتنام رزرو بلیط هواپیما می باشد. اگر می خواهید هزینه های سفر خود را کاهش دهید از تور لحظه آخری استفاده کنید. گاهی اوقات آژانس های هواپیمایی و دفاتر فروش بلیط هواپیما تعدادی بلیط فروخته نشده دارند که چند ساعت قبل از پرواز با قیمت ارزانتری آنها را می فروشند. چنانچه به دنبال خرید این مدل بلیط هواپیما هستید از قبل کارهای مربوط به سفر ویتنام را انجام داده و چمدان خود را آماده سفر کنید زیرا بعد از خرید بلیط دیگر وقت کافی برای انجام هیچ کاری ندارید و باید در اسرع وقت آماده پرواز شوید.

رزرو هتل در ویتنام

قبل از سفر به کشور ویتنام حتما هتل محل اقامت خود را رزرو نمایید زیرا به قدری جاذبه های دیدنی و تفریحی این کشور زیاد می باشد که برای تماشای آنها وقت کم می آورید. شما میتوانید به صورت آنلاین هتل انتخابی خود را رزرو کنید. وارد گوگل شده و منوی جستجوی هتل ویتنام را فعال کنید. لیست هتل ها و تعداد ستاره آنها برای شما نمایش داده می شود از ارزانترین تا گرانترین هتل ها در جلوی چشمان شما قرار می گیرند. سپس بر اساس قیمت دلخواه هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس با ادامه جستجو در گوگل امکانات و خدمات هتل همراه با عکس های متنوع از قسمت های مختلف هتل برای شما آشکار می شود و شما بر اساس مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل، تعداد اتاق مورد نیاز و تعداد مسافران همراه هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و تور ویتنام را با محل اقامت با کیفیت آغاز می نمایید. برای این کار می توانید به سایت گلفام سفر هم سری بزنید و راهنمایی بگیرید.

رزرو بلیط هواپیما در تور ویتنام

از جمله کارهای مهم قبل از سفر رزرو بلیط هواپیما می باشد این کار را به راحتی و آنلاین می توانید انجام دهید. ابتدا وارد موتور جستجوی گوگل شده و رزرو بلیط هواپیمای خارجی را سرچ نمایید. لیست پرواز هواپیماهای خارجی برای شما باز می شود. شما پرواز ویتنام را انتخاب کنید. بعد از آن لیست پروازها بر اساس کلاس پرواز و قیمت به صورت صعودی از ارزانترین آنها تا گران قیمت ترین پرواز ها برای شما نمایش داده می شود سپس براساس اطلاعات داده شده، مثل: مبدا حرکت، مقصد حرکت، تاریخ و ساعت حرکت، تعداد توقف ها، میزان زمان توقف هاو ....شما پرواز مورد نظرتان انتخاب نمایید. بعد از این مرحله صفحه دیگری برای شما باز شده و تعداد مسافران، شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان حرکت،ایرلاین بودن و فرودگاه برای شما قابل مشاهده است. برای رزرو بلیط تور ویتنام از سایت گلفام سفر کمک بگیرید.

رزرو تور لوکس و لاکچری برای ویتنام

شاید شما مایل باشید تور ویتنام، لوکس و پر هیجان باشد. چنانچه شما مصمم به این کار هستید باید هزینه کافی بپردازید. زیرا بلیط پرواز تور لوکس از کلاس پروازی بالایی برخوردار است. همچنین هتل محل اقامت تور لوکس با بقیه هتل ها فرق دارد. هتل نزدیک به مکان های تفریحی و دیدنی از نظر موقعیت مکانی گرانتر می باشد همچنین در ویتنام هتل های نزدیک به سواحل قیمت بالاتری دارند. امکانات هتل مانند وعده های غذایی، صبحانه رایگان،وای فای رایگان، و دیگر خدمات در لوکس بودن تور موثر می باشند. خدمات تور خود به تنهایی سهم مهمی در این امر دارند. مثل بیمه مسافرتی، ارائه سیم کارت، تور لیدر فارسی زبان مسلط به زبان انگلیسی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، تعداد بازدید از اماکن گردشگری، موج سواری، تعداد روزهای اقامت در ویتنام، استفاده از رستوران های شیک و مجلل و غذاخوری های گران قیمت، تور ویتنام را برای شما، سفری لوکس و فراموش نشدنی ثبت می کند.

قیمت تور ویتنام

در واقع قیمت تور بستگی به نوع خدمات تور دارد. چنانچه از خدمات و امکانات بالایی برخوردار باشد مسلما قیمت تور افزایش چشمگیری دارد. مثلا نوع بلیط پرواز و کلاس آن یکی از موارد مهم موثر در قیمت توراست. بخش خیلی مهم تور هتل محل اقامت می باشد و در صد بالایی از هزینه سفر را در بر می گیرد. مثلا هتل در کدام قسمت شهر باشد یا وای فای رایگان داشته باشد. وعده های غذایی هتل هم سهم بزرگی در قیمت هتل دارند. همچنین نوع آژانس های گردشگری هتل هم بسیار با اهمیت هستند. تور لیدر هم در قیمت تور موثر است که آیا فارسی زبان است و مسلط به زبان انگلیسی می باشد.

خدمات دیگر مانند: ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، سیم کارت، ویزای رایگان، بیمه سفر، همگی در قیمت تور سهم بزرگی دارند. اگر می خواهید تور ویتنام ارزانتر برای شما تمام شود برای سفر های درون شهری از اتوبوس های بین شهری استفاده نمایید و از رفتن به رستوران ها و غذاخوری های گران قیمت و لوک پرهیز کنید. می توانید برای تهیه غذا از غذاهای محلی آن جا که قیمت مناسب تری هم دارند خرید نمایید.



:: برچسب‌ها: تور ویتنام, قیمت تور ویتنام, تور لوکس ویتنام, رزرو آنلاین هتل ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور ویتنام

ویتنام در جنوب شرقی قاره سرسبز آسیا قرار گرفته است. این کشور به شکل نوار باریکی در امتداد اقیانوس آرام و دریای چین واقع شده است. تور ویتنام به علت نقشه و شکل خاص این کشور بسیار جذاب و دیدنی می باشد. این کشور به علت موقعیت جغرافیایی و آب و هوای متفاوت، پوشش گیاهی متنوعی دارد. کشور زیبای ویتنام دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. صخره های زیبا و دیدنی، سواحل دلچسب با غروب استثنایی آفتاب، معابد زیبا و بی نظیر و رودخانه های خروشان از مناظر طبیعی و دیدنی ویتنام می باشند که گردشگران بسیاری را به آنجا می کشاند.
بهتر است قبل از سفر به ویتنام راجع به این کشور رویایی و پر پیچ و خم اطلاعاتی کسب نمایید تا در حین سفر نهایت استفاده را از این کشور بی نظیر ببرید. تور ویتنام به علت موقعیت جغرافیایی بی نظیرش بسیار لذت بخش و پر خاطره است. آب و هوای ویتنام به سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی این کشور بستگی دارد و از تنوع بالایی برخوردار می باشد. در سفر به کشور ویتنام ازسه شهر زیبا و بی نظیر آن حتما دیدن نمایید. شهر هانویی که پایتخت ویتنام می باشد و دارای مراکز خرید و جاهای دیدنی بسیار زیادی است. هوشی مین، دومین شهر شلوغ ویتنام می باشد که دیدنش خالی از لطف نیست.

شهر دانانگ، زیباترین شهر ساحلی کشور ویتنام می باشد و چنانچه تور لوکس می خواهید از هتل ها و رستوران های شهر دانانگ استفاده کنید. اگر به دیدن آثار تاریخی علاقه دارید کشور ویتنام مکان مناسبی برای دیدن بناهای تاریخی است. آثار به جا مانده از جنگ در این کشور امروزه به جاذبه های گردشگری تبدیل شده است. اگر به موزه های آنجا که قبلا پناهگاه و تونل زیر زمینی بوده سر بزنید کاملا با تاریخ جنگ این کشور و آثار به جا مانده آشنا خواهید شد.

آب و هوای ویتنام


کشور ویتنام شکل پر پیچ و خمی دارد و به همین دلیل از آب و هوای متنوعی برخوردار است قسمت شمالی که با کشور چین همسایه است دارای مناطق کوهستانی می باشد و از آب و هوای خاص کوهستان بهره می برد به طوریکه تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سردی دارد. بخش جنوبی ویتنام چون به دریا نزدیک است گرمتر می باشد و البته نسبت به بقیه بخش ها رطوبت بیشتری نیز دارد. بخش مرکزی آب و هوای استوایی و خشکی دارد. با این حساب می توان گفت اختلاف دما در مکان های مختلف ویتنام مشهود می باشد به طوریکه اختلاف دمای مرکز و جنوب کشور با شمال کشور تفاوت زیادی دارد. اگر می خواهید از سواحل زیبا و هوای مرطوب ویتنام استفاده کنید به قسمت جنوبی سفر کنید و چنانچه تور ویتنام در فصل سرد سال یعنی زمستان می باشد به شمال کشور نروید زیرا سرمای شدید و بارش برف و باران در این فصل آزار دهنده است.

رزرو تور لحظه آخری ویتنام

به جرات می توان گفت بخش مهم تور ویتنام رزرو بلیط هواپیما می باشد. اگر می خواهید هزینه های سفر خود را کاهش دهید از تور لحظه آخری استفاده کنید. گاهی اوقات آژانس های هواپیمایی و دفاتر فروش بلیط هواپیما تعدادی بلیط فروخته نشده دارند که چند ساعت قبل از پرواز با قیمت ارزانتری آنها را می فروشند. چنانچه به دنبال خرید این مدل بلیط هواپیما هستید از قبل کارهای مربوط به سفر ویتنام را انجام داده و چمدان خود را آماده سفر کنید زیرا بعد از خرید بلیط دیگر وقت کافی برای انجام هیچ کاری ندارید و باید در اسرع وقت آماده پرواز شوید.

رزرو هتل در ویتنام

قبل از سفر به کشور ویتنام حتما هتل محل اقامت خود را رزرو نمایید زیرا به قدری جاذبه های دیدنی و تفریحی این کشور زیاد می باشد که برای تماشای آنها وقت کم می آورید. شما میتوانید به صورت آنلاین هتل انتخابی خود را رزرو کنید. وارد گوگل شده و منوی جستجوی هتل ویتنام را فعال کنید. لیست هتل ها و تعداد ستاره آنها برای شما نمایش داده می شود از ارزانترین تا گرانترین هتل ها در جلوی چشمان شما قرار می گیرند. سپس بر اساس قیمت دلخواه هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس با ادامه جستجو در گوگل امکانات و خدمات هتل همراه با عکس های متنوع از قسمت های مختلف هتل برای شما آشکار می شود و شما بر اساس مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل، تعداد اتاق مورد نیاز و تعداد مسافران همراه هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و تور ویتنام را با محل اقامت با کیفیت آغاز می نمایید. برای این کار می توانید به سایت گلفام سفر هم سری بزنید و راهنمایی بگیرید.

رزرو بلیط هواپیما در تور ویتنام

از جمله کارهای مهم قبل از سفر رزرو بلیط هواپیما می باشد این کار را به راحتی و آنلاین می توانید انجام دهید. ابتدا وارد موتور جستجوی گوگل شده و رزرو بلیط هواپیمای خارجی را سرچ نمایید. لیست پرواز هواپیماهای خارجی برای شما باز می شود. شما پرواز ویتنام را انتخاب کنید. بعد از آن لیست پروازها بر اساس کلاس پرواز و قیمت به صورت صعودی از ارزانترین آنها تا گران قیمت ترین پرواز ها برای شما نمایش داده می شود سپس براساس اطلاعات داده شده، مثل: مبدا حرکت، مقصد حرکت، تاریخ و ساعت حرکت، تعداد توقف ها، میزان زمان توقف هاو ....شما پرواز مورد نظرتان انتخاب نمایید. بعد از این مرحله صفحه دیگری برای شما باز شده و تعداد مسافران، شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان حرکت،ایرلاین بودن و فرودگاه برای شما قابل مشاهده است. برای رزرو بلیط تور ویتنام از سایت گلفام سفر کمک بگیرید.

رزرو تور لوکس و لاکچری برای ویتنام

شاید شما مایل باشید تور ویتنام، لوکس و پر هیجان باشد. چنانچه شما مصمم به این کار هستید باید هزینه کافی بپردازید. زیرا بلیط پرواز تور لوکس از کلاس پروازی بالایی برخوردار است. همچنین هتل محل اقامت تور لوکس با بقیه هتل ها فرق دارد. هتل نزدیک به مکان های تفریحی و دیدنی از نظر موقعیت مکانی گرانتر می باشد همچنین در ویتنام هتل های نزدیک به سواحل قیمت بالاتری دارند. امکانات هتل مانند وعده های غذایی، صبحانه رایگان،وای فای رایگان، و دیگر خدمات در لوکس بودن تور موثر می باشند. خدمات تور خود به تنهایی سهم مهمی در این امر دارند. مثل بیمه مسافرتی، ارائه سیم کارت، تور لیدر فارسی زبان مسلط به زبان انگلیسی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، تعداد بازدید از اماکن گردشگری، موج سواری، تعداد روزهای اقامت در ویتنام، استفاده از رستوران های شیک و مجلل و غذاخوری های گران قیمت، تور ویتنام را برای شما، سفری لوکس و فراموش نشدنی ثبت می کند.

قیمت تور ویتنام

در واقع قیمت تور بستگی به نوع خدمات تور دارد. چنانچه از خدمات و امکانات بالایی برخوردار باشد مسلما قیمت تور افزایش چشمگیری دارد. مثلا نوع بلیط پرواز و کلاس آن یکی از موارد مهم موثر در قیمت توراست. بخش خیلی مهم تور هتل محل اقامت می باشد و در صد بالایی از هزینه سفر را در بر می گیرد. مثلا هتل در کدام قسمت شهر باشد یا وای فای رایگان داشته باشد. وعده های غذایی هتل هم سهم بزرگی در قیمت هتل دارند. همچنین نوع آژانس های گردشگری هتل هم بسیار با اهمیت هستند. تور لیدر هم در قیمت تور موثر است که آیا فارسی زبان است و مسلط به زبان انگلیسی می باشد.

خدمات دیگر مانند: ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، سیم کارت، ویزای رایگان، بیمه سفر، همگی در قیمت تور سهم بزرگی دارند. اگر می خواهید تور ویتنام ارزانتر برای شما تمام شود برای سفر های درون شهری از اتوبوس های بین شهری استفاده نمایید و از رفتن به رستوران ها و غذاخوری های گران قیمت و لوک پرهیز کنید. می توانید برای تهیه غذا از غذاهای محلی آن جا که قیمت مناسب تری هم دارند خرید نمایید.



:: برچسب‌ها: تور ویتنام, قیمت تور ویتنام, تور لوکس ویتنام, رزرو آنلاین هتل ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

مجمع الجزایر مالدیو

مجمع الجزایر مالدیو در قسمت جنوب غربی اقیانوس هند واقع شده است که ۱۱۹۲ جزیره کوچک مرجانی را در خود جای داده است و به تعداد ۲۰۲ جزیره از میان جزایر وجود داشته، قابل سکنه هستند. گلفام سفر به عنوان معتبرترین تور مسافرتی، علاقمندان به تور مالدیو را به بازدید از این جزایر شگفت انگیز و تعداد بیشماری آبسنگ در مالدیو برده و خاطرات خوبی را در ذهن آنها به یادگار خواهد گذاشت.

مجمع الجزایر مالدیو

تور مالدیو

مالدیو به واسطه داشتن جاذبه های گردشگری فراوان نظیر سواحل شنی به رنگ سفید روشن، چشمه های آب گرم، تالاب های فیروزه ای، لذت ماهیگیری، قایق سواری، غواصی، سفر به جزیره آنانتارا و تور جزیره مالدیو توانسته بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سمت خود جذب نماید. امروزه بسیاری از افراد برای گذراندن تعطیلات خود و داشتن لحظاتی خوش، تور مالدیو در گلفام سفر را انتخاب می نمایند، زیرا این تور مسافرتی ضمن ارائه خدمات بالا این امکان را به وجود می آورد تا مسافران در تور مالدیو بازدید از ساحل زیبا و دیدنی ماله و ماله، مسجد قدیمی و تاریخی ماله فرایدی، موزه ملی مالدیو، جزیره هولهوله، ویلین جیلی، جزیره مارادو، جزیره گان، جزیره هیات وادهو، جزیره تاریخی و ساحل تیلافوشی را داشته باشند. اگر چه مردم مالدیو به زبان دیوهی گویش دارند اما آژانس مسافرتی گلفام سفر با در اختیار داشتن لیدرهای متبحر و آشنا با زبان انگلیسی شرایط برقراری ارتباط را برای اعضای تور در بیشتر مکان ها مانند رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید فراهم می آورد.

آب و هوای مالدیو

کشور مالدیو از جمله مناطقی می باشد که در مجاورت اقیانوس هند قرار دارد به همین دلیل در اکثر زمان های سال آب و هوای مالدیو رطوبتی و گرمسیری می باشد. البته به واسطه شبه جزیره هند طبیعت مالدیو بسیار خاص و منحصر به فرد است. لذا اگر تمایل دارید خود را از دیدن طبیعت مالدیو بی بهره نگذارید بهتر است فصل بهار را برای همراهی با تور مالدیو آماده سازید. زیرا تحمل گرمای تابستان های مالدیو برای هر کسی ساده نمی باشد و بیشتر گردشگران و توریست ها دوست دارند در دمای متعادلی قرار بگیرند. معمولا بارش باران در فصل پاییز و زمستان مالدیو شگفتی های بی نظیری را در این شهر به وجود می آورد که تماشای روزهای بارانی مالدیو با گلفام سفر می تواند لحظات به یادماندنی را در ذهن ها باقی گذارد.

آب و هوای مالدیو

راهنمای سفر به تور مالدیو

بزرگترین مسجد مالدیو که مسجد السطان نام دارد و مقر حکومتی مالدیو با نام مولی آگه و دیگر جاذبه های گردشگری شهر مالدیو هر فردی را می تواند به سمت خود جذب نماید. اما لازم است تا مسافران مالدیو بدانند که همیشه سفر با تور مالدیو می تواند با صرفه تر، امن تر و خاطره انگیزتر از سفرهای انفرادی باشد. از طرفی شرکت های مسافرتی مختلف مانند آژانس مسافرتی معتبر و برجسته گلفام سفر بدون مشارکت مسافر این شرایط را برای متقاضیان فراهم آورده تا در کمترین زمان ممکن کارهای لازم برای اخذ ویزای مالدیو، صدور پاسپورت، خریداری بلیط هواپیما مالدیو، رزرو هتل، گشت شهری، بیمه مسافرتی، شناخت بهترین جاذبه های گردشگری و معرفی لوکس ترین مراکز خرید انجام گیرد. بنابراین توصیه می شود برای اینکه از مدت اقامت خود در مالدیو استفاده کافی را برده و سفر خوشی را به همراه داشته باشید قبل از سفر به مالدیو از مشاوران و کارگزاران سایت گلفام سفر راهنمایی لازم را به دست آورید.

خرید بلیط هواپیما مالدیو

امروزه با خریداری و رزرو بلیط هواپیما مالدیو توسط سایت گلفام سفر بخش عمده ای از دغدغه ها برای سفر به مالدیو برطرف خواهد شد. زیرا گلفام سفر ضمن خرید تور مالدیو خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت مالدیو را از جمله خدمات خود قرار داده است. از طرفی گلفام سفر همراه با بلیط هواپیما مالدیو، گشت شهری در مالدیو، ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه مالدیو تا هتل رزرو شده، بیمه مسافرتی در حین سفر با تور مالدیو و راهنمای فارسی زبان را در اختیار مسافر قرار می دهد. البته در شرایطی که مسافر متقاضی نوعی کلاس پروازی و یا خدمات ویژه همچنین درخواست کننده فرودگاه مورد نظری باشد، این امکان وجود دارد تا در سایت گلفام سفر هنگام خریداری و یا رزرو تور شهر مالدیو مسافر تقاضای خود را وارد نماید تا گلفام سفر مسافر را برای رسیدن به هدف راهنمایی نماید. جالب است بدانید انتخاب فرودگاه مالدیو، خدمات و تشریفات فرودگاهی می تواند بر قیمت بلیط هواپیما مالدیو تاثیرات بسزایی را داشته باشد. بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما مالدیو بهتر است، ضمن وارد کردن مبداء، مقصد، تاریخ و زمان رفت و برگشت، یک طرفه بودن و یا دوطرفه بودن، تعداد مسافران، کاربر هرگونه درخواست دیگری دارد در حین تهیه بلیط هواپیما مالدیو وارد نماید تا آژانس مسافرتی مطابق با نظر مسافر بلیط مسافرتی را رزرو نماید.

رزرو آنلاین هتل مالدیو

در سفر به مالدیو رزرو محل اقامت در این شهر از جمله کارهای مهمی می باشد که هر مسافری لازم است آن را انجام دهد زیرا بدون رزرو هتل در مالدیو سفارت مالدیو به مسافران خارجی اجازه صدور ویزای مالدیو را نخواهد داد. پس بهتر است متقاضیان سفر به مالدیو با راهنمایی یک آژانس مسافرتی با تجربه و شناخته شده مانند سایت گلفام سفر محل مناسبی را برای اقامت چند روزه در مالدیو رزرو نمایند. امروزه سایت گلفام سفر به صورت اینترنتی شرایط بهتری را برای رزرو هتل در مالدیو فراهم آورده است زیرا رزرو آنلاین هتل مالدیو این قابلیت را دارد تا مسافر با تمام خدمات و سرویس دهی هتل آشنا شده، تعداد اتاق ها را دانسته و با آگاهی کامل با توجه به تعداد مسافران اتاق خود را رزرو نماید، قبل از سفر عکس هتل و اتاق های هتل را مشاهده نماید، با قوانین هتل آشنا شده و خود را با این شرایط تطبیق دهد.

تور لحظه آخری مالدیو

تور لحظه آخری مالدیو

شاید بارها با نام لست سکند تور مالدیو یا تور لحظه آخری مالدیو برخورد داشته اید و برای شما مبهم باشد که تور لحظه آخری مالدیو چیست؟ این تور همانطور که از نام آن پیداست در ساعات آخر مانده به پرواز تور مالدیو عرضه می شوند. اینگونه تورها از قبل قابل رزرو شدن نیستند و تنها در ساعاتی خاص آژانس های مسافرتی اقدام به ارائه دادن تور لحظه آخری می کنند. مهمترین دلیل عرضه تور لحظه آخری تکمیل نبودن ظرفیت تور و یا ظرفیت هواپیما می باشد. لذا چارتر کننده ها در واقع بلیط هواپیما مالدیو و هر مقصد دیگری را با تخفیفات ویژه در حدود 10 تا 70 درصدی به متقاضیان ارائه می دهند. گلفام سفر به عنوان شناخته ترین آژانس مسافرتی بیشترین فروش تور لحظه آخری مالدیو را در تعطیلات رسمی، ایام تابستان، عید نوروز و عید نو میلادی قرار داده است.

قیمت تور مالدیو

همانطور که مستحضر هستید قیمت تور مالدیو بر اساس نوع کلاس پروازی، قیمت بلیط هواپیما مالدیو با توجه به انتخاب مسافر که با کدام ایرلاین خارجی و داخلی به مقصد مالدیو پرواز داشته باشد، هزینه رزرو هتل مالدیو، خدمات آژانس مسافرتی، تعداد روزهای اقامت در مالدیو و فصل سفر به مالدیو نرخ گذاری می شود. از این رو متقاضیان می توانند از سایت گلفام سفر به روز ترین لیست پروازی مالدیو را مشاهده نموده و بنا به سلیقه و بودجه خود در تور شهر مالدیو ثبت نام نماید.

امروزه با وجود اینترنت در هر مکان و زمانی مسافران می توانند از قیمت لحظه ای هر تور مسافرتی مطلع شوند. البته بهتر است بدانید همیشه تور مسافرتی در مناسبت ها و ایام تعطیلات نرخ های بالاتری داشته و متقاضیان بیشتری را خواهد داشت. بنابراین اگر به دنبال تور لوکس مالدیو و یا تور ارزان مالدیو هستید این امکان وجود دارد تا با سایت گلفام سفر در ارتباط باشید و از قیمت تور مختلف این آژانس مسافرتی آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: تور مالدیو , تور لوکس مالدیو, قیمت تور مالدیو , رزرو آنلاین هتل مالدیو , تور ارزان مالدیو , تور مالدیو نوروز,خرید آنلاین تور مالدیو ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

هزینه های سفر با تور آنتالیا

یکی از مهمترین شهرهای ترکیه برای گردشگری آنتالیا می باشد که مشاهده می شود در حال حاضر تور آنتالیا از طریق سایت های اینترنتی متعددی از جمله سایت گلفام سفر ارائه می شود. لازم است بدانید جهت رزرو آنلاین این تور گردشگری تمامی افراد می توانند از سایت معتبر و گلفام سفر اقدام کرده و پس از بررسی نکات مهم برای سفر به آنتالیا، تور گردشگری این شهر را رزرو کنند شهر آنتالیا که یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است دارای جاذبه های گردشگری متعددی می باشد به طوری که سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا جهت دیدن این جاذبه ها اقدام به رزرو تور آنتالیا می کنند. حال لازم است بدانید هزینه های قبل از سفر به این شهر شامل هزینه تهیه بلیط، تهیه ویزا و تور آنتالیا می شود. پس از اینکه وارد آنتالیا شدید باید در خصوص محل اقامت خود هزینه پرداخت کنید. در مورد رزرو اقامتگاه در این شهر هیچ گونه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد، زیرا آنتالیا جزو آن دسته از شهرهایی است که دارای تعداد زیادی آپارتمان و هتل بوده با این حال هر فردی در سفر به این شهر می تواند متناسب با سلیقه خود اقامتگاهی رزرو کند.

هزینه خورد و خوراک در این شهر نیز می توان گفت نسبتا مناسب می باشد به طوری که اگرچه بسیاری از افراد در هنگام سفر به آنتالیا به دنبال شکم گردی هستند که این امر به دلیل طعم بی نظیر غذاهای این شهر است، اما لازم به ذکر است که در این شهر انواع مختلف رستوران وجود دارد که اگر در رستوران های محلی و خیابانی که غذاهای بسیار با کیفیت در آن سرو می شود، اقدام به غذا خوردن کنید طبیعتا خواهید توانست در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. از طرفی باید توجه داشته باشید که کنار گذاشتن وجهی مناسب جهت بازدید از جاذبه های این شهر نیز ضروری است زیرا بسیاری از جاذبه های آن نیاز به پرداخت پول دارد اما تعدادی از این اماکن وجود دارد که شما به طور رایگان می توانید به آنجا بروید.

تور آنتالیا

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا که شهر جزیره ای در ترکیه است به طور کلی آب و هوای استوایی دارد، با این حال می توان گفت تمامی فصول سال جهت رزرو تور آنتالیا مناسب است. اما افرادی که تمایل دارند از تفریحات ساحلی سواحل بکر این شهر لذت ببرند بهتر است که فصل بهار، تابستان و اوایل پاییز را انتخاب کنند زیرا در زمستان و نیمه دوم پاییز معمولا بارندگی در این شهر اتفاق می افتد. البته لازم به ذکر است که بدانید افرادی که تمایل به گردش در زیر باران های ملایم دارند می توانند فصل زمستان را جهت سفر به این شهر انتخاب کنند زیرا به ندرت برف و یخبندان در آنتالیا مشاهده شده است. از طرفی باید توجه داشته باشید که یکی دیگر از دلایلی که می توان گفت فصل پاییز و بهار برای رزرو تور آنتالیا مناسب است، این است که علیرغم مساعد بودن آب و هوا در این فصل، حراج های زیادی برگزار می شود که توریستها و گردشگران می توانند ضمن بازدید از جاذبه های این شهر، برندهای بسیار با کیفیتی نیز خریداری نمایند.

راهنمای سفر به تور آنتالیا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای اولین بار قرار است به آنتالیا و یا کشورهای خارجی سفر کنید لازم است بدانید که انتخاب تور برای شما مناسب تر خواهد بود زیرا در تورهای مسافرتی راهنمایان فارسی زبان در تمام طول این سفر همراه شما هستند که شما را در خصوص سفر راهنمایی می کنند. در هنگام سفر به آنتالیا باید توجه داشته باشید که این شهر علاوه بر سواحل بکر و بی نظیری که دارد بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ ترکیه را در خود جای داده است. با این حال افرادی که مجذوب سواحل بی نظیر این شهر شدند و تمایل دارند جهت بازدید از این سواحل اقدام به رزرو تور آنتالیا کنند، بد نیست که به اماکن باستانی و تاریخی این شهر نیز سری بزنند، زیرا بدون شک برای آنها نیز جذاب خواهد بود. توجه داشته باشید در آنتالیا سرگرمی های زیادی وجود دارد به طوری که می توانید روی شن های ماسه ای و سفید راه بروید، زیر آفتاب به تماشای آرامش مدیترانه بنشینید و یا ورزش ها و تفریحات آبی هیجان انگیز آب های مدیترانه را امتحان کنید.

تور ترکیه

رزرو آنلاین هتل و بلیط آنتالیا

با وجود اینکه داشتن اقامتگاه مناسب در هنگام سفر به شهرهای خارجی از مواردی است که می تواند در کیفیت سفر تاثیر زیادی داشته باشد، مشاهده می شود که در حال حاضر در سایت گلفام سفر جهت راحتی بیشتر گردشگران، امکان رزروآنلاین هتل آنتالیا به صورت به وجود آمده و افراد قبل از سفر به این شهر می توانند هتل مورد نظر خود را رزرو کنند. حال لازم است بدانید یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا هتل ایمپریال سان لند می باشد که در منطقه کمر واقع شده است و در کناره آبهای مدیترانه قرار دارد. این هتل دارای ۲۶۰ اتاق می باشد که تمامی آنها به سبک اروپایی مبله شده است.

هتل فانتازیا دیگر هتل ۵ ستاره این شهر است که در بخش غربی شهر قرار دارد. این هتل دارای ۲۵ اتاق خانوادگی و ۶۷ سوئیت است و به طور کلی دارای ۲۳۸ اتاق است. رزرو اتاق در هتل فانتازیا برای گذراندن یک تعطیلات دلچسب مناسب است زیرا این هتل دارای ساحل اختصاصی است و اسکله زیبایی دارد که در تمام روز برای مسافران مهیا می باشد.

هتل رگنوم کاریا دیگر ۵ ستاره این شهر است که جهت گذراندن تعطیلات لوکس در شهر آنتالیا انتخاب مناسبی می باشد. از طرفی لازم است بدانید این هتل با قیمت مناسبی ارائه شده و از طرفی شما می توانید از اتاق های استاندارد و لوکس آن که به سبک مدرن مبله شده اند و دارای رستوران ها و کافه های متعدد است در زمان اقامت خود استفاده کنید. از طرفی لازم است بدانید ارائه بلیط هواپیما از طریق گلفام سفر یکی دیگر از مواردی است که برای گردشگران جالب توجه بوده است به طوری که افراد برای رزرو بلیط آنتالیا دیگر نیاز نیست به صورت حضوری مراجعه کنند بلکه از همین طریق می تواند به آسانی بلیط مورد نظر خود را دریافت کنند.

سفر به آنتالیا

قیمت تور آنتالیا

تور آنتالیا که در سایت گلفام سفر ارائه می شود به گردشگران خدمات متعددی ارائه داده به طوری که افراد می توانند با رزرو این تور خدمات زیادی را تجربه کنند. توجه داشته باشید بار رزرو تور آنتالیا، بلیط رفت و برگشت شما توسط مدیران رزرو شده و برنامه سفر بسیار کاملی در نظر گرفته می شود تا سفری دلچسب را تجربه نمایید. حال لازم است در خصوص قیمت تور آنتالیا بدانید، یکی از مهمترین موارد تعیین کننده این قیمت، خدمات ارائه در تور می باشد اما مطمئن باشید که علیرغم اینکه در گلفام سفر برای شما خدمات بی نظیری در نظر گرفته شده است قیمت آن نیز مقرون به صرفه می باشد.

جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا

شهر آنتالیا مملو از جاذبه های گردشگری و توریستی بوده که طبیعتاً در هنگام رزرو تور آنتالیا نمی توانید از تمامی این جاذبه ها دیدن کنید، با این حال ما در اینجا تعدادی از بهترین این جاذبه ها را به شما معرفی می کنیم تا در سفر به آنتالیا حتما این جاذبه ها را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید موزه باستانی آنتالیا که دارای ۱۳ سالن نمایش است محل نگهداری گنجینه و تاریخ کشور ترکیه بوده که یکی از بهترین جاذبه های شهر آنتالیا برای تاریخ دوستان می باشد. شهر قدیمی اولد تاون نیز جزء مناطق قدیمی آنتالیا بوده که نباید در هنگام رزرو تور آنتالیا دیدن آن را از دست بدهید. آکواریوم آنتالیا نیز یکی از بزرگترین آکواریوم های تونلی دنیا بوده که فوق العاده جذاب است.

تور لوکس آنتالیا

تور لوکس آنتالیا

لازم است بدانید برعکس تور لحظه آخری که معمولا قیمت مناسبی دارد، طول لوکس آنتالیا است که یکی دیگر از انواع تورهای گردشگری این شهر است و توسط افراد زیادی رزرو می شود و جزو آن دسته از تورهای گران قیمت است که البته خدمات بسیار بی نظیر و لوکسی در آن ارائه می شود. به طوری که افراد با رزرو تور لوکس آنتالیا می توانند سفری بی نظیر را تجربه کنند و در بهترین هتل های این شهر اقامت داشته باشند.

خرید سوغاتی در تور آنتالیا

با توجه به اینکه در آنتالیا قیمت بعضی از خوراکی ها، شکلات و محصولات بهداشتی بسیار مناسب است مشاهده می شود بسیاری از افراد در هنگام سفر به این شهر برای عزیزان خود سوغاتی های بی نظیری تهیه می کنند. حال باید توجه داشته باشید که یکی از جدیدترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید مارک بوده که در آن انواع برندهای مشهور بین المللی و ترک به فروش می رسد. مرکز خرید تراسیتی نیز با ۱۸۵ فروشگاه به شما کمک می کند خرید بسیار کامل و متنوع تجربه کنید. همچنین خیابان جمهوری یکی از اصلی ترین خیابان های شهر بوده که در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و جالب است بدانید خرید از این منطقه حال و هوای خاصی به شما می دهد.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

خرید تور سنگاپور

با وجود اینکه کشور سنگاپور در فاصله بسیار نزدیک خط استوا قرار دارد طبیعتا هیچ فصلی حتی زمستان هم هوای این کشور سرد نیست به طوری که مشاهده شده بالاترین دمای هوا در این کشور حدود ۳۱ درجه سانتیگراد و پایین ‌ترین دمای تقریباً ۲۰ درجه می باشد. رگبار های متعدد که در سراسر این کشور رخ می‌دهد موجب سرسبز بودن بسیار زیاد این کشور شده به طوری که گردشگران در اولین سفرشان به سنگاپور از دیدن این همه سرسبزی غافلگیر می شوند. این کشور دارای بارش های ناگهانی و شدیدی است که حتی در خشک ‌ترین فصل سال هم اتفاق می افتد. با این حال می توان گفت یکی از بهترین فصول سفر به سنگاپور، بهار می باشد به طوری که این فصل جزو فصل های خشک و بی باران در سنگاپور بوده و دمای هوا نیز حول و هوش ۲۴ درجه سانتیگراد است.

همچنین فصل تابستان نیز که خشک ترین فصل سال در سنگاپور است به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها افراد زیادی این فصل را جهت خرید بلیط هواپیما سنگاپور و بازدید از کشور زیبای سنگاپور انتخاب می کنند. فصل پاییز نیز فصلی تقریباً مناسب جهت سفر به سنگاپور می باشد زیرا با تمام شدن تابستان شاهد رکود ناگهانی در تعداد مسافران هستیم که این امر می ‌تواند در کاهش قیمت هتل، غذا و فروشگاه ها بسیار تاثیرگذار باشد. اما فصل زمستان، فصل پر باران در این کشور است که به همین علت مسافران کمتری در این فصل به سنگاپور سفر کرده و قیمت ها نیز در این فصل کاهش چشمگیری پیدا می‌ کند.

 

رزرو بلیط هواپیما سنگاپور

حال اگر شما هم قصد سفر به سنگاپور داشته باشید باید توجه کنید که سایت گلفام سفر یکی از سایت های معتبر در زمینه ارائه انواع بلیط هواپیما سنگاپور از جمله بلیط هواپیما سنگاپور می باشد، که شما می توانید از طریق این سایت بلیط مورد نظر خود را به راحتی رزرو کنید. توجه داشته باشید که می توانید جهت اطلاع از پروازهای تهران به سنگاپور تاریخ سفر و بازگشت تان را در این سایت جستجو کرده تا پرواز های متناسب با زمان سفر شما برایتان ارائه شود. با وجود این که بین تهران و سنگاپور فاصله ۶۵۰۱ کیلومتری وجود دارد معمولاً پروازهای میان این دو شهر ۹ ساعت و ۱۷ دقیقه زمان می برد که البته این میزان ممکن است بسته به شرایط جوی متفاوت باشد.

رزرو تور سنگاپور

خرید بلیط هواپیما آنتالیا

امروزه بلیط های مسافرتی به صورت اینترنتی عرضه می شوند و شما برای رزرو بلیط هواپیما آنتالیا می توانید به راحتی وارد سایت گلفام سفر شده و پس از مشاهده انواع بلیط یکی از آن ها را انتخاب کنید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما امکان انتخاب کردن کلاس پروازی، ایرلاین مورد نظر و خدمات دیگری برای شما وجود دارد. بلیط هواپیما آنتالیا در انواع مختلفی مانند بلیط چارتری، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری عرضه می شود. هر کدام از این بلیط ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و از نظر قیمت با یکدیگر فرق دارند. خرید آنلاین بلیط تورآنتالیا کمک می کند که شما این بلیط را خیلی فوری و راحت تهیه کنید. شما با وارد شدن به سایت پس از انتخاب مبدا و مقصد خود می توانید بلیط هایی با خدمات و قیمت مختلف مشاهده کنید و بلیط خود را به صورت رفت و یا رفت و برگشتی تهیه کنید.

بهترین زمان رزرو تور آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی ترکیه است که به دلیل جاذبه های بسیار، آب و هوای خوب و مسافت نزدیک با ایران سالانه گردشگران زیادی از طریق تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. سفر با تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیادی است. مسافران تور آنتالیا جهت رزرو این تور می توانند به صورت اینترنتی وارد سایت شده و پس از مشاهده تورهای مختلف موردی که مناسب است را برای خود رزرو کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که در آن عرضه تور آنتالیا صورت می گیرد. با رزرو تور آنتالیا به صورت اینترنتی شما می توانید از خدمات مختلفی مانند بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و ... برخوردار شوید.

خرید بلیط آنتالیا

خرید بلیط هواپیما بانکوک

همانطور که گفته شد یکی از خدمات ارائه شده در سایت گلفام سفر تهیه بلیط هواپیما بانکوک از طریق این سایت می باشد. توجه داشته باشید یکی از پروازهای که از تهران به مقصد تایلند انجام می‌شود پرواز ماهان است که بدون توقف ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می کشد. پرواز ترکیش نیز به مقصد تایلند یک توقف دارد که بین ۲۷ تا ۳۲ ساعت به طول می انجامد. در خصوص قیمت بلیط هواپیمای تایلند باید توجه داشته باشید که این قیمت به موارد مختلفی چون نوع کلاس پرواز، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط و فصل رزرو بلیط بستگی دارد. حال در هنگام جستجو بلیط های بانکوک در سایت گلفام سفر می توانید تاریخ رفت و برگشت تان را مشخص کرده و انواع بلیط ها را مشاهده کرده و با مقایسه این بلیط ها آنچه که با شرایط شما مناسب را است را انتخاب کنید.

رزرو تور بانکوک

علاوه بر این که در سایت گلفام سفر بلیط هواپیما بانکوک ارائه می شود اگر شما هم قصد سفر به بانکوک را دارید باید توجه داشته باشید که می‌توانید از تورهای گردشگری که در این سایت ارائه می شود نیز استفاده کنید. به طور حتم سفر به کشورهای خارجی اگر به وسیله تورهای گردشگری باشد برای شما بهتر خواهد بود زیرا به همراه این تورها تورلیدر های فارسی زبانی هستند که در راهنمایی های کامل را به شما ارائه می دهند. همچنین ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تهیه بلیط رفت و برگشت و رزرو اقامتگاه مناسب از دیگر خدماتی است که توسط مجریان معتبر تور بانکوک برای شما در نظر گرفته شده است

 خرید  تور بالی

یکی از شهرهای مهم اندونزی که مقصد مسافران مختلفی بوده و در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است، شهر بالی می باشد. در اینجا اطلاعات لازم در مورد این کشور را معرفی می کنیم تا راهنمای سفر شما با تور بالی باشد. در اطراف این شهر مناظر طبیعی بسیار خیره کننده ای وجود دارد. این شهر دارای سواحل بسیار زیبایی است که گردشگران می توانند به تفریحات آبی و ساحلی در آن بپردازند. این شهر دارای معابد بسیار با شکوه، طبیعت استوایی، سواحل دیدنی، هتل های لوکس، غذاهای محلی لذیذ و رستوران های  جذابی است که موجب شده گردشگران تور بالی از سفر خود به این مقصد نهایت لذت را ببرند. شما برای سفر با تور بالی می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید و رزرو این تور را با قیمت مناسب انجام دهید. از نظر اختلاف ساعت شهر بالی ۴ ساعت و نیم از تهران عقب تر می باشد. زبان رسمی مردم این شهر اندونزیایی می باشد و واحد پول بالی روپیه (IDR) می باشد.

رزرو تور بالی

خرید بلیط هواپیما بالی

پیش از سفر به بالی لازم است که نسبت به خرید بلیط هواپیما بالی اقدام کنید. ممکن است برای بسیاری از افراد مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و کسب اطلاع از قیمت بلیط هواپیما بالی سخت باشد. خرید آنلاین بلیط هواپیما بالی کمک می کند تا شما به راحتی و حتی در منزل خود بتوانید این بلیط را تهیه کرده و قیمت انواع بلیط های شرکت های هواپیمایی که به مقصد بالی پرواز دارند را مشاهده کنید و گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما بالی موجب کم کردن هزینه های اضافی شده و از اتلاف وقت شما جلوگیری می کند.

خرید بلیط هواپیما بدروم

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به بدروم را انتخاب کنید و بلیط هواپیما به بدروم را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.

جاذبه های گردشگری تور پاتایا

مهمترین عامل محبوبیت تور پاتایا به خاطر ساحل های تفریحی آن است. ساحل جامتین یکی از همین استراحتگاه های ساحلی در پاتایاست. یک ساحل شنی به وسعت شش کیلومتر که به دور از شهر قرار گرفته و امکانات تفریحی خوبی دارد. نونگ نوچ نیز یک باغ گرمسیری بزرگ است و از جاذبه های گردشگری تور پاتایا به شمار می رود. در این باغ که امروزه به صورت یک پارک گردشگری در آمده، می توانید طعم انواع میوه های گرمسیری را بچشید و در آن به گردش بپردازید.

یکی از جاذبه های دیگر شهر، فیل های تایلندی است. مکانی که به جزیره فیل ها مشهور است و می توانید با بازدید از آنجا با زندگی فیل ها آشنا شوید و حتی فیل سواری کنید. جزیره مرجانی دیگر مکان تفریحی شهر پاتایاست که حتماً باید آن را تجربه کنید. یک جزیره با آب های شفاف و ساحل های شنی که می تواند تجربه منحصر به فردی برای مسافران باشد.

رزرو تور پاتایا

سفری راحت و هیجان انگیز با رزرو بلیط هواپیما

در سفر کردن، انتخاب نوع ترانسفر از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که بخشی از سفر شما را در برمی گیرد. روش های مختلفی برای جا به جایی از مبدأ به مقصد وجود دارند که می توان به نوع زمینی و هوایی اشاره کرد. سفرهای زمینی با استفاده از وسایل نقلیه ای همچون خودرو، اتوبوس و قطار صورت می گیرد در صورتی که در سفرهای هوایی تنها انتخاب ترانسفر از طریق هواپیما خواهد بود. اگر سفر هوایی را انتخاب کرده اید می بایست به فکر خرید بلیط هواپیما باشید. این نوع بلیط دارای شرایط و ویژگی های مشخصی است که در این مطلب سعی خواهیم کرد به آن ها اشاره نماییم.

 انواع مختلفی از این نوع بلیط قابل رزرو و خریداری است که برای انجام این مهم نیز می بایست عوامل گوناگونی را مدنظر قرار دهید. اگر به دنبال رزرو خرید بلیط هواپیما پاتایا خود هستید باید قیمت و خدمات آن را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. در سایت گردشگری و مسافرتی گلفام سفر این امکان فراهم شده است که مسافران بتوانند بهترین بلیط با مناسب ترین نرخ را انتخاب و رزرو نمایند. خرید آنلاین از جمله خدمات این شرکت گردشگری است که در ادامه به صورت جداگانه به این موضوع نیز اشاره خواهیم کرد.

 



:: برچسب‌ها: تور بالی, تور لوکس بالی, تور لحظه آخری بالی, قیمت تور بالی, رزرو آنلاین هتل بالی, تور ارزان بالی, بلیط هواپیما بالی, تور بالی نوروز, آب و هوای بالی, راهنمای سفر به بالی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور سنگاپور

تمام افرادی که به سنگاپور سفر می کنند از سرسبزی و زیبایی این کشور حیرت زده می شوند. سنگاپور در قاره آسیا جزء کشورهای فوق مدرن به حساب می آید که معماری های بی نظیری را در خود جای داده است. خلیج مارینا که دیدنی ترین بخش تور سنگاپور بر شمرده شده است یکی از ایده ال ترین جاذبه های گردشگری در سنگاپور می باشد زیرا این خلیج در زمان های دور تنها راه آبی ورود به سنگاپور بوده است. بدون شک کسانی که با گلفام سفر به تور سنگاپور می روند بازدیدی از آسمان _ پارکی به نام مارینا بی سندز خواهند داشت. مسافران در این مکان تمام سنگاپور را به زیر پاهای خود می بینند. یک پارک مدرن، عظیم و رنگارنگ در خلیج سنگاپور قرار دارد که با نام باغ های خلیج مارینا شهرت گرفته اند. گلفام سفر با تور سنگاپور قدم زدن در این باغ را برای هر کسی ممکن می سازد. در این مکان مناظر چشمگیر فراوانی مانند گلخانه هایی به شکل صدف ، فضای سبز رنگارنگ و.... وجود دارد که صدها نوع گیاه را در خود جای داده است. امروزه سنگاپور به دلیل داشتن همین مناظر طبیعی جزء تمیزترین کشورها معرفی شده است.

تور سنگاپور

آب و هوای سنگاپور

در قسمت شمال خط استوا کشور سنگاپور واقع شده است که جزء مناطق گرمسیری به حساب می آید و همین امر سبب شده تا آب و هوای این کشور در بیشتر روزهای سال گرم باشد. لذا هیچ گاه کشور سنگاپور آب و هوای سرد و زمستانی نخواهد داشت. کمترین دمایی که مردمان سنگاپور تجربه کرده اند دمای ۱۹ درجه بوده است. از این رو کسانی که تمایل دارند با تور سنگاپور به این کشور سفر کنند محدودیت فصلی نداشته و در هر زمانی از سال می توانند خاطرات خوشی را در این کشور داشته باشند. البته بدون شک تابستان های این کشور برای تعداد محدودی از مسافران قابل تحمل می باشد. لذا بهتر است برای دستیابی به آب و هوای معتدل و خنک تری در سنگاپو، سفر خود را در فصل پاییز و زمستان انجام دهید.

راهنمای سفر به تور سنگاپور

سنگاپور که در میان مردم این شهر با نام شهر شیر لقب دارد جزء کوچکترین کشور جنوب شرق آسیا برشمرده شده است. در واقع سنگاپور با وجود وسعت کمی که دارد توانسته در میان کشورهای همسایه ثروتمندترین کشور شناخته شود. این شهر امروزه به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوانی مانند معبد بودا، عظیم ترین چرخ و فلک دنیا، باغ های گیاه شناسی، باغ وحش های مختلف سنگاپور و.... این موقعیت را به دست آورده تا مقصد مهمی برای سفر بسیاری از گردشگران و توریست ها انتخاب شود. در این میان آژانس مسافرتی گلفام سفر در طول سال به دلیل این امکانات و تفریحات بی نظیر شرایطی را فراهم آورده است تا افراد بیشماری را تا مقصد سنگاپور همراهی نماید. البته لازم است بدانید برای سفر  به سنگاپور، گلفام سفر این قابلیت را دارد تا اخذ ویزای سنگاپور، گشت شهری، تهیه بلیط هواپیما سنگاپور ، رزرو هتل در سنگاپور، صدور پاسپورت و.....را بدون حضور مسافر انجام دهد. البته در تعیین وقت سفارت حضور شخص مسافر الزامی می باشد.

راهنمای سفر به تور سنگاپور

بلیط هواپیما سنگاپور

یکی از نگرانی های مسافران برای سفر به سنگاپور تهیه بلیط هواپیما سنگاپور می باشد. زیرا امروزه با توجه به ایرلاین های مختلف به طور روزانه بلیط هواپیما سنگاپور در تنوع و قیمت های مختلفی به مسافران ارائه می شود. بنابراین مسافران برای تهیه بلیط مورد نیاز خود برای سفر به سنگاپور دچار تردید خواهند شد. لذا باید گفت بلیط هواپیما بسته به نوع کلاس پروازی که اکونومی باشد یا بیزینسی یا اینکه چارتری باشد یا سیستمی می توانند در نمونه های مختلف و البته نرخ های گوناگون برای پرواز به سنگاپور انتخاب شوند. از این رو سایت گلفام سفر برای رفاه هر چه بیشتر مسافران به مقصد فرودگاه  چانگی سنگاپور سعی کرده است به همراه تور سنگاپور تهیه بلیط هواپیما مناسبی را برای متقاضیان در نظر بگیرد که البته مسافران با خرید بلیط هواپیما سنگاپور این امکان را دارند تا رزرو هتل، اخذ ویزای سنگاپور ، صدور پاسپورت، ترانسفر، خدمات و تشریفات فرودگاهی، بیمه مسافرتی و....را به دست آورند.

رزرو آنلاین هتل سنگاپور

اقامتگاه ها و هتل های مجهز و مجللی در سنگاپور وجود دارد که به صورت تمام وقت از مسافران پذیرایی می کنند. پس اگر به دنبال مکان مناسبی برای اقامت در سنگاپور هستید بهتر است رزرو آنلاین هتل سنگاپور را به سایت گلفام سفر بسپارید زیرا این آژانس مسافرتی با شناخت کاملی که بر روی تمامی هتل های سنگاپور دارد می تواند به صورت اینترنتی یکی از بهترین هتل های سنگاپور مانند هتل های  خانوادگی در جزیره سنتوسا، هتل شانگری لا در باغ های گرمسیری سنگاپور ، هتل هالیدی این در خیابان ارکارد سنگاپور و یا هتل ام با بالاترین امکانات رفاهی و هتل شانگری سنتوزا که نزدیکترین هتل به فرودگاه بین المللی چانگی هستند، هتل پارک رویال، هتل نووتل کلارک، هتل رویال پلازا، هتل فیرمونت و همچنین لوکس ترین هتل در سنگاپور با نام اوتل مرچنت کورنت و....را برای مسافران خود رزرو نماید. در رزرو آنلاین هتل سنگاپور مسافران این امکان را دارند تا نظرات شخصی خود را وارد نموده تا گلفام سفر مطابق با بودجه و سلیقه مسافر هتل مناسبی را در سنگاپور رزرو نماید و واچر هتل یا رسید اقامت در هتل را به مسافر ارائه دهد.

رزرو آنلاین هتل سنگاپور

قیمت تور سنگاپور

معمولا بیشتر آژانس های مسافرتی در ایران برای سفر به سنگاپور مقصد دومی را در نظر گرفته و تور سنگاپور به شکل ترکیبی به متقاضیان ارائه می شود. به این صورت که مدت زمان سفر به سنگاپور را تقسیم نموده نیمی از سفر در سنگاپور و نیم دیگر در یکی از کشورهای اندونزی،تایلند یا مالزی سپری می شود. در برخی از آژانس های مسافرتی هم بعد از مقصد سنگاپور ممکن است مقصد دوم بالی، پوکت و یا کوالالامپور باشد. بنابراین بر اساس انتخاب مقصد دوم در تور سنگاپور نوع بلیط هواپیما و هتل مناسب اقامت رزرو شده و قیمت تور مسافرتی تعیین می گردد. البته یکی از دلایل دیگری که بر قیمت تور سنگاپور تاثیر بسزایی را دارد زمان سفر به این کشور می باشد زیرا بدون شک سفر در تابستان و تعطیلات و در زمانی که کشور سنگاپور میزبان جشن ها و فستیوال های متنوع است، تور مسافرتی می تواند با توجه به ازدحام جمعیت و فروش بالای بلیط هواپیما سنگاپور  گران تر از هر زمان دیگر باشد.

تور لوکس سنگاپور

آژانس مسافرتی گلفام سفر در کنار تور لوکس سنگاپور و ارائه دادن بهترین نوع بلیط هواپیما و اقامت طولانی مدت در مجلل ترین هتل های سنگاپور در نظر گرفته است تور لحظه آخری سنگاپور را نیز به متقاضیان عرضه نماید. در واقع تور لحظه آخری سنگاپور ارزان ترین نوع سفر به سنگاپور می باشد. زیرا مسافران با مراجعه های  مکرر به سایت گلفام سفر می توانند در دقیقه نود پرواز به سنگاپور بلیط هایی را که به دلایل مختلف تخفیفات ویژه ای را شامل شده اند به دست آورند. البته تور لحظه آخری سنگاپور از لحاظ امکانات رفاهی و خدمات متنوع با تورهای استاندارد هیچ تفاوتی به جز تفاوت قیمت نخواهند داشت. بنابراین مناسبت ها، سال نو میلادی، ایام تعطیل و....از سایت گلفام سفر منتظر ارائه دادن تور لحظه آخری سنگاپور باشید.



:: برچسب‌ها: تور سنگاپور, ویزای سنگاپور, قیمت تور سنگاپور, تور لوکس سنگاپور, تور ارزان سنگاپور, رزرو آنلاین هتل سنگاپور, هزینه سفر به سنگاپور, هزینه زندگی در سنگاپور, اب و هوای سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 | نظرات ()