نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جاذبه های تور آنتالیا

تور آنتالیا همانند تور استانبول جزو پرطرفدار ترین تورهای گردشگری کشور ترکیه می باشد که سالانه ایرانیان زیادی قصد رزرو آن را  می کنند. این شهر پر از آثار باستانی، دره های زیبا، سواحل و دیدنی های متعدد می باشد که امکان ندارد شما در سفر به آنتالیا خسته شوید. حال قبل از اینکه از طریق سایت گلفام‌ سفر اقدام به رزرو تور گردشگری این شهر کنید بهتر است اطلاعات کامل ‌تری از آنتالیا داشته باشید.

رزرو تور آنتالیا

راهنمای سفر به آنتالیا

شهر آنتالیا جزو محبوب ترین شهرهای ترکیه می باشد که در غرب این کشور قرار گرفته و جزو اولین سکونتگاه های انسانی در این کشور به حساب می‌آید. با این حال طبیعتا رزرو تور آنتالیا برای تاریخ دوستان بسیار جذاب خواهد بود زیرا در این شهر، دیدنی های باستانی و تاریخی زیادی را خواهید دید. علاوه بر این سواحل بکر و بی نظیر، این شهر ساحلی می تواند برای توریست ها جذاب باشد. لازم است بدانید زبان رسمی مردم این شهر ترکی استانبولی بوده و ساعت ترکیه حدود یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است. این شهر نسبتا امنی بوده اما لازم است در اماکن شلوغ حواستان را به وسایل تان جمع کنید. می توان گفت آنتالیا طبیعتاً یکی از مراکز جذاب برای غواصی خواهد بود که شما می توانید از بین سه جزیره، شش نقطه متفاوت را جهت غواصی انتخاب کرده و ساعاتی را به خوشگذرانی بپردازید. خرید کردن در این شهر بی نظیر نیز جذابیت هایی خواهد داشت به طوری که بازار بزرگ و قدیمی آنتالیا دارای انواع وسایل و محصولات است. از طرفی بهتر است که در هنگام سفر به آنتالیا به پارک آبی بسیار معروف این شهر نیز بروید زیرا جزو مهمترین جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود.

 

آب و هوای آنتالیا

توجه به آب و هوای مقصد، در هنگام سفر به کشورهای خارجی از جمله مهمترین مواردی است که می‌تواند در کیفیت سفر تاثیر بگذارد؛ به طوری که قبل از رزرو تور آنتالیا لازم است آب و هوای این شهر را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید بهترین فصل را برای سفر انتخاب کنید. لازم است بدانید شهر آنتالیا با وجود شرایط جغرافیایی که دارد دارای آب و هوای مدیترانه ای بوده به طوری که تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل و بارانی بر این شهر حاکم است. حال با این وجود می‌توان گفت افرادی که تمایل دارند از تفریحات آبی و ساحلی استفاده کنند می‌توانند فصل تابستان را برای رزرو تور آنتالیا انتخاب نمایند. در این فصل استفاده از ساحل های آفتاب نیز بی‌نظیر خواهد بود اما لازم است بدانید که ممکن است در این فصل گاهی با گرمای هوا رو به رو باشید‌. فصل زمستان نیز فصل مناسب برای سفر به آنتالیا است زیرا تاکنون برف و یخبندان در این شهر به ندرت دیده شده است.

قیمت تور آنتالیا

رزرو آنلاین هتل در تور آنتالیا

کشور ترکیه و شهر آنتالیا با وجود این که جزو شهرهای پیشرفته جهان به شمار می رود طبیعتاً دارای اقامتگاه های بسیار لوکس و بی نظیر خواهد بود از طرفی لازم است بدانید افرادی که تمایل دارند در هنگام سفر به آنتالیا در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنند می توانند در این شهر ساحلی و دیدنی اقامتگاه های ارزان قیمتی را انتخاب نمایند. با این حال به جرات می‌توان گفت در آنتالیا هتل بد بسیار کم است و بیشتر هتل های آن از نوع خوب، خیلی خوب و عالی می باشد. حال اگر می خواهید سفری بی نظیر به این شهر داشته باشید می توانید با انواع رزرو هتل آنتالیا از طریق سایت گلفام‌ سفر آشنا شده و سپس در هنگام رزرو تور آنتالیا آنچه که با سلیقه تان همخوانی دارد را انتخاب کنید. در این بین یکی از لوکس ترین هتل های ۵ ستاره این شهر که در منطقه لارا واقع شده است هتل باروت می باشد که ده دقیقه از ساحل آنتالیا فاصله داشته و حدود ۱۰ کیلومتر از فرودگاه این شهر فاصله دارد. دیگر هتل بی نظیر آنتالیا دل کالیستا بوده که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل جزو لوکس ترین هتل های منطقه بلک محسوب می گردد که امکانات بی نظیری چون مرکز آبگرم، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، ۱۰ زمین گلف، ۵ زمین تنیس، ۱۰ رستوران و تنیس، سونا و جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده و غیره دارد. هتل بایا دیگر هتل آنتالیا است که در منطقه لارا واقع شده و حدود ۵ دقیقه از ساحل فاصله دارد. این هتل نیز مانند دیگر هتل های ۵ ستاره شهر امکانات متعددی ارائه می دهد.

 

هزینه های سفر به تور آنتالیا

همان طور که گفته شد لازم است بدانید در آنتالیا هتل ها و هاستل های متعددی وجود داشته که تفاوت هایی از نظر قیمت  تور آنتالیا دارند، با این حال هیچ گونه نگرانی بابت اقامت در این شهر برای گردشگران وجود ندارد. به طوری که فرد می تواند متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته است در این شهر هتل رزرو کند. توجه به هزینه خورد و خوراک در تور آنتالیا از دیگر مواردی است که مورد توجه افراد قرار می گیرد.  لازم است بدانید یکی از لذت بخش ترین، بخش های سفر در آنتالیا شکم گردی است زیرا در این شهر با هر سلیقه که هستید می توانید خوشمزه ترین غذاها را با قیمت های مقرون به صرفه پیدا کنید. در آنتالیا انواع رستوران سنتی ترکیه، دریایی و مدیترانه ‌ای وجود داشته که غذا های بی نظیری در آن طبخ می کنند.

تور لوکس آنتالیا

قیمت تور آنتالیا

یکی از مهم ترین مواردی که در قیمت تور آنتالیا تاثیر می گذارد ایرلاین ارائه دهنده تور و زمان رزرو این تور می باشد. به طوریکه اگر شما در فصل زمستان که گردشگران کمتری اقدام به رزرو تور آنتالیا می ‌کنند بخواهید به این شهر سفر کنید طبیعتاً خواهید توانست با قیمت کمتری سفری بی نظیر را تجربه نمایید، زیرا در فصل تابستان با وجود تعطیلی مدارس طبیعتا افراد بیشتری قصد سفر به این شهر را دارند. همچنین لازم است که بدانید انتخاب ایرلاین باید بسته به بودجه ای باشد که برای سفر به این شهر در نظر گرفته اید. از طرفی خدمات ارائه شده در هر تور از دیگر مواردی است که تأثیر زیادی در قیمت آن می گذارد.

 

رزرو بلیط هواپیما آنتالیا

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در سایت گلفام سفر خرید بلیط هواپیما برای شهرهای داخلی و خارجی می باشد به طوری که در هنگام سفر به آنتالیا شما می توانید بلیط مورد نظر خود را از طریق این سایت دریافت کنید. توجه داشته باشید برای این امر لازم است که کلاس پروازی مورد نظرتان را انتخاب کنید به طوری که باید بدانید فرست کلاس بهترین کلاس پروازی برای خرید بلیط آنتالیا می باشد که خدمات ویژه‌ای در آن ارائه می‌شود. اما اگر تمایل به کاهش هزینه های سفر دارید بهتر است بلیط اقتصادی آنتالیا را رزرو نمایید. پس از این امر باید زمان سفرتان را مشخص کرده و تا متناسب با شرایط شما تورهای موجود ارائه شود که در اینجا می توانید متناسب با سلیقه تان این بلیط را رزرو کنید.

رزرو آنلاین تور آنتالیا

انواع تور گردشگری آنتالیا

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام سفر به آنتالیا برای رزرو تور گردشگری این شهر توجه به تور لوکس آنتالیا و تور لحظه آخری آنتالیا است. توجه داشته باشید افرادی که تمایل دارند سفری اقتصادی و به صرفه داشته باشند می‌توانند تور آنتالیا لحظه آخری که توسط چارتر کنندگان ارائه می شود را انتخاب کنند. اما تور لوکس آنتالیا به آن دسته از افراد پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند سفری بی نظیر را به این شهر تجربه کنند. با این وجود شما در تور لوکس آنتالیا در بهترین هتل ها اقامت خواهید داشت و به طور حتم سفری بی نظیر در انتظارتان است اما باید بدانید برای این تور لازم است هزینه بیشتری بپردازید.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، گلفام سفر ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، تور آنتالیا، رزرو تور آنتالیا، تور لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

شهر دبی در چند سال اخیر به شهری شگفت انگیز و به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری دنیا تبدیل شده است، با این حال مشاهده می شود که تور دبی سالانه توسط افراد زیادی رزرو می شود به طوری که در حال حاضر سایت های اینترنتی مختلفی اقدام به ارائه انواع تور گردشگری این شهر نموده و جهت رزرو این تور افراد می توانند از طریق سایت های مختلف از جمله سایت گلفام سفر اقدام نمایند.

قیمت تور دبی

یکی از پرطرفدارترین تور ها در بین گردشگران سراسر دنیا تور گردشگری دبی می باشد. زیرا این شهر جزو لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای دنیا به شمار می رود که دارای مناطق گردشگری بسیار متنوعی است. همچنین هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید متعددی در جای جای این شهر واقع شده است که تمامی این موارد موجب شده است سفر به دبی برای همه افراد جذاب باشد.

تور دبی

حال در خصوص قیمت تور این شهر لازم است بدانید معمولاً این تور برای ایرانیان مناسب است زیرا شهر دبی با کشور ایران فاصله چندانی نداشته و از طرفی می توانید با رزرو این تور از سایت گلفام سفر، با کیفیت ترین و ارزان قیمت ترین تور دبی را رزرو کنید. باید توجه داشته باشید فصل رزرو تور از جمله مواردی است که می تواند در این قیمت تاثیرگذار باشد به طوری که اگر در فصل های کم مسافر اقدام به سفر به این شهر زیبا نمایید، قیمت تور، قیمت بلیط و حتی قیمت اقامتگاه مورد نظر شما بسیار مناسب خواهد بود.

رزرو آنلاین هتل در دبی

با توجه به اینکه داشتن اقامتگاه مناسب در هنگام سفر به دبی جزو آن دسته از مواردی است که می تواند در کیفیت سفر تاثیر زیادی بگذارد، مشاهده می شود که در سایت گلفام سفر انواع مختلفی از هتل های دبی وجود داشته که افراد می توانند با توجه به شرایط خود نوعی از آن را انتخاب کنند. مثلا می توان گفت یکی از معروف ترین هتل ها برای رزرو هتل دبی در کشور امارات متحده عربی، هتل جمیرا امارات تاورز می باشد که جزو لوکس ترین هتل های این شهر است و دارای ۴۰۰ اتاق کاملاً مجهز بوده و این هتل دارای امکاناتی چون صرافی، پارکینگ رایگان، سالن اجتماعات، استخر، رستوران و کافی شاپ است. به طوری که می توانید خوشمزه ترین غذاهای ژاپنی، بریتانیایی، ایتالیایی و لبنانی را در رستوران آن میل کنید. هتل سوفیتل داون تاون دیگر هتل بی نظیر بوده که در مقابل برج الخلیفه این شهر با دیزاین فرانسوی قرار دارد با این حال بی اندازه لوکس و دیدنی است. این هتل دارای استخر روباز، رستوران، اتاق هایی با رنگ آبی و قهوه ای، اینترنت رایگان، صرافی و مراکز خرید سوغاتی می باشد. هتل القصر یکی دیگر از هتل های برتر دبی بوده که تعداد زیادی از کنسرت های معروف این شهر در آن برگزار می شود. هتل القصر چیدمان عربی داشته و ساحل اختصاصی به طول ۲ کیلومتر و آلاچیق های بسیار مدرن دارد که اقامت در این هتل می تواند برای شما بی نظیر باشد.

راهنمای سفر با تور دبی

با وجود اینکه در هنگام رزرو تور ارزان دبی قرار است به یک کشور خارجی سفر کنید طبیعتاً لازم است در خصوص این شهر اطلاعاتی داشته باشید تا سفری بی نظیر تر برای شما رقم بخورد. دبی که جزو مهمترین مقاصد گردشگری ایرانیان به حساب می آید تفریحات بسیار زیادی داشته که به همین دلیل بهتر است برنامه سفر مناسبی بچینید و مهمترین جاذبه های این شهر را بشناسید تا بتوانید در هنگام سفر از آنها دیدن کنید. فواره های رویایی که در نزدیک برج خلیفه است جزو دیدنی ترین جاذبه های این شهر بوده که حرکت این فواره ها به همراه رقص نور و موسیقی دل انگیز، بسیار دیدنی می باشد. همچنین یکی از جذاب ترین دیدنی های دبی برج الخلیفه است که تماشای شهر مدرن دبی، از بالای این برج بسیار هیجان انگیز می باشد. توجه داشته باشید جهت رفتن به این برج باید اقدام به خریداری بلیط کنید که برای رزرو این بلیط می توانید به صورت آنلاین نیز اقدام نمایید. بزرگترین مرکز خرید سرپوشیده دنیا که در آن انواع برند ها و محصولات یافت می شود دبی مال بوده که طبیعتا گشت و گذار در این مرکز خرید و بازدید از جاذبه های دیدنی آن بسیار توصیه می شود. همچنین می توانید در این مرکز خرید جذاب ترین سوغاتی ها را برای عزیزانتان بخرید.

بلیط هواپیما دبی

یکی دیگر از خدماتی که در سایت گلفام سفر ارائه می شود رزرو بلیط هواپیما مقصد از جمله شهر دبی می باشد. به طوری که اگر قصد رزرو تور دبی را داشته باشید می توانید با تکمیل اطلاعات مورد نیاز از جمله مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت و نوع بلیط مورد نظرتان، نتایج حاصله را مشاهده کرده و سپس با توجه به سلیقه خود بلیط مورد نیاز را جستجو کنید. توجه داشته باشید انواع بلیط هواپیما دبی دارای کلاس های پروازی متفاوتی بوده که می توانید با توجه به بودجه ای که برای سفر به دبی در نظر گرفته اید این کلاس پروازی را انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید با خرید بلیط هواپیما و رزرو تور دبی از این سایت خدمات دیگری چون بیمه مسافرتی، خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه، ترانسفر فرودگاهی، ویزا و غیره را دریافت خواهید کرد.

بلیط هواپیما دبی

هزینه های سفر به تور دبی

در هنگام رزرو تور دبی یکی از مهمترین مواردی که مورد توجه افراد و مسافرین قرار می گیرد، هزینه های سفر به تور لوکس دوبی است. به طور کلی باید توجه داشته باشید که دبی یکی از شهرهای لوکس و گران بوده و با این حال لازم است که بودجه کافی برای سفر به این شهر در نظر بگیرد. مثلاً مشاهده می شود هاستل ها و هتل های این شهر تنوع چندانی نداشته و تمامی آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده اما قیمت آن نیز نسبتا بالا است. هزینه خورد و خوراک یکی دیگر از هزینه هایی است که باید به آن توجه شود به طوری که باید بدانید اگر در رستوران ها و هتل های دبی غذا میل کنید طبیعتاً باید هزینه زیادی بپردازید زیرا غذاهای این مکان ها بسیار با کیفیت می باشد. اما اگر بخواهید در هزینه های سفر تان صرفه جویی کنید می توانید قیمت های منطقی در دیگر نقاط شهر پیدا کرده و در رستوران های محلی غذاهای خوشمزه اما ارزان تری را میل کنید. هزینه حمل و نقل دیگر هزینه ای است که در سفر به دبی برای شما وجود دارد. حال اگر برای رسیدن به مقصد عجله نداشته باشید می توانید از اتوبوس استفاده کرده که قیمت نسبتاً مناسبی دارد. تاکسی که وسیله ای راحت تر برای طی کردن مسافت های دور در دبی است نسبت به اتوبوس هزینه بیشتری دارد.

آب و هوای دبی

قبل از رزرو تور لحظه آخری دبی لازم است که آب و هوای این شهر مورد توجه قرار گرفته تا بهترین زمان سفر به آن بررسی شود. توجه داشته باشید این شهر دارای آب و هوای بیابانی و استوایی است به همین دلیل در بیشتر ماه های سال درجه حرارت و رطوبت در آن بالا است. با این وجود می توان گفت فصل زمستان و تعطیلات سال نو میلادی بهترین فصل سفر به دبی بوده زیرا در این ماه های سال آب و هوای دبی در بهترین حالت خود قرار دارد. اما باید توجه داشته باشید که همه هزینه ها در گران ترین حالت خود نیز هستند.

تور لوکس دبی

تور لوکس و تور لحظه آخری دبی

بسیاری از افراد در هنگام رزرو تور دوبی به دنبال تورهای لوکس و درجه اول هستند که برای این امر می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کرده تور هایی که بهترین امکانات را ارائه می دهند را انتخاب کنید. تور لحظه آخری نیز دیگر تور ارائه شده در این سایت است که معمولاً قیمت مناسب تری دارد.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور آسیا ، خرید بلیط هواپیما ، رزرو آنلاین تور ، گلفام سفر ، تور دبی، تور ارزان دبی، تور لحظه آخری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور مالزی و جاذبه های گردشگری آن

تور مالزی فرصتی عالی برای گردشگران و توریستان می باشد تا که بتوانند از گنجینه های تاریخی و جاذبه های گردشگری کشور مالزی بازدید کنند. با تور مالزی می توان به کوالالامپور پایتخت مالزی رفت و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهر آشنا شد. جاذبه های گردشگری مالزی در سرتاسر این کشور پراکنده شده اند و لحظاتی بیاد ماندنی را برای مسافرین تور مالزی به ارمغان می آورند.

جاذبه های گردشگری کوالالامپور در تور مالزی

شهر کوالالامپور عروس مالزی می باشد و جاذبه های زیادی در قلب خود قرار داده است. این جاذبه ها دست ساز بشر هستند و بهتر است با تور مالزی از آنها بازدید کنید. بهترین شاخصه مالزی برج های دو قلوی پتروناس می باشد و بیشتر مردم جهان با آنها آشنا می باشند. استخرها، آبگیرها، رستوران ها و مراکز خرید بسیار زیادی در اطراف این برج ها قرار دارند. این دو برج از طریق پلی در بین طبقات 41 و 42 به هم مرتبط شده اند.

تور مالزی گلفام سفر

یکی دیگر جاذبه های شهر مالزی موزه ملی مالزی است. این موزه در نزدیکی باغ های دریاچه پردانا مستقر شده است که نشان دهنده تاریخچه باشکوه مالزی است. ساختمان این موزه از جمله بناهای دیدنی و معماری های بومی شهر می باشد که در دل خود گنج های زیادی را نهفته است.
برج کی ال در یک منطقه حفاظت شده جنگلی بوکیت شهر قرار دارد و محبوبیت زیادی برای مردم مالزی دارد. از بالای تراس آن می توان چشم انداز باشکوهی از شهر داشت.
افرادی که علاقمند به کاوش هستند می توانند به غارهای باتو یا همان میمونه ها بروند. این غارهای باشکوه در میان صخره ها قرار دارند و مجسمه های زیادی با قدمت 100 ساله در اطراف آن دیده می شود. با تور ارزان مالزی می توانید به دیدن مراسم و جشنواره هایی که در این غارها انجام می شود بروید.

نکاتی درباره خرید در تور ویتنام

نکاتی وجود دارد که شما باید در هنگام خرید در ویتنام مورد توجه قرار بدهید. یکی از این نکات این است که وقتی کالایی در این کشور خریداری می کنید توجه کنید که آیا ساخت خود کشور است یا اینکه از کشور های دیگر وارد شده است. اگر کالای مورد نظر شما ساخت کشور ویتنام باشد، ارزان خواهد بود ولی اگر وارداتی باشد خیلی گران می باشد. نکته دیگر درباره پول می باشد. بهتر است شما قبل از سفر خود، پول خود را به واحد پول کشور ویتنام یعنی دونگ تبدیل کنید چون خرید کردن با واحد پول خود کشور ویتنام بسیار ارزان تر از خرید با یورو یا دلار است. بهترین زمان برای خرید کردن در کشور ویتنام صبح زود و یا غروب می باشد. قانون بسیار خوبی که در این کشور وجود دارد این است که فروش کالا های کپی کالای اصل ممنوع است ولی با این وجود ممکن است در برخی مناطق شاهد کالاهای تقلبی و کپی باشید به همین دلیل باید در هنگام خرید دقت کافی را به خرج دهید.

مناطق شمالی ویتنام

مناطق شمالی ویتنام دارای دو فصل است یکی فصل خشک که از دسامبر تا مارس ادامه دارد و فصل دیگری که فصل بارانی نام دارد از آوریل تا سپتامبر ادامه دارد. مناطق شمالی همانطور که از نام های فصول آن مشخص است آب و هوای خشک و سرد دارد. برخی از گردشگران تور ویتنام به آب و هوای سرد و سفر در این فصل ها علاقمند هستند. بهترین زمان برای سفر به مناطق شمالی اواسط فصل خشک می باشد در این فصل با اینکه هوا خشک می باشد ولی باز هم از زیبایی های این کشور کم نمی کند. این منطقه از کشور در فصل های گرم آب و هوای گرم و خشک دارد ولی در فصل های سرما آب و هوای این منطقه بسیار سرد و خشک می شود.

مهمترین مراکز گردشگری در تور بانکوک

زمانی که شما تور بانکوک را خریداری می کنید، ممکن است در ابتدای ورود به شهر با وجود مراکز متعدد گردشگری و رفاهی که در این شهر وجود دارد کمی گیج شوید ولی در ادامه می توانید با استفاده از خدمات تور به راحتی به تمامی مراکز گردشگری شهر از جمله مراکز تاریخی و طبیعی دسترسی داشته باشید. مردم بانکوک بسیار خونگرم هستند و قطعا بازدید از شهر بانکوک می تواند تجربه ای دلنشین برای شما باشد. در ادامه مهمترین مراکز گردشگری در شهر بانکوک را به شما معرفی خواهیم کرد که شما می توانید با خرید تور این شهر از آنها بازدید به عمل آورید. در میان تمامی این مراکز گردشگری، شما می توانید خوراکی های خوشمزه تایلندی، چینی و آسیای دور را در این شهر و در رستوران های شیک یا رستوران های معمولی و دکه های خیابانی امتحان کنید.

از دیدن معبد سپیده دم غافل نشوید!

شاید بتوان گفت که در تور بانکوک ، معبد سپیده دم مهمترین مرکز گردشگری است که از آن دیدن می کنید. وات آرون درست بر روی رودخانه وا فو بنا شده است و نمادی از شهر بانکوک به شمار می رود. حتما جلوه این معبد به خصوص در شب هنگام برای شما جذاب و دیدنی خواهد بود و شما می توانید برای اینکه روز بسیار خوبی را در بانکوک داشته باشید، نیم روز را برای بازدید از معبد وات آرون اختصاص دهید. این معبد یکی از مهمترین معابد در کنار معبد بودای خوابیده است که از لحاظ تاریخی بسیار مهم بوده و می تواند نقطه شروع بسیار خوبی برای بازدید از شهر بانکوک باشد. در ادامه بیشتر با جاذبه های شهر بانکوک آشنا خواهید شد. این معبد برای بازدید 3 تا 4 ساعته گزینه ای بسیار مناسب است.

تور بانکوک

بازارهای شناور را از دست ندهید

همانطور که گفته شد، بانکوک با وجود مدرنیته ای که هم اکنون به خود گرفته است ولی مردمی سنتی دارد که هنوز مانند قدیم کسب درآمد می کنند. یکی از جاذبه های تور بانکوک که می تواند برای شما بسیار جذاب باشد، بازدید از بازارهای شناور شهر بانکوک در تایلند است. این بازارها که امروزه بسیار رایج شده اند در قسمت های مختلف رودخانه های تایلند در دسترس هستند و شما می توانید برای خرید میوه و سبزیجات تازه تایلندی از این بازارها دیدن کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این مراکز خرید را می توان عرضه میوه ای استوایی به نام دوریان معرفی نمود که میوه ای بسیار خوش طعم با طرحی خاص می باشد که شاید نتوانید در کشور خود این میوه را پیدا کنید. به همین دلیل توصیه می شود در بازدید از این بازارها حتما دوریان را تهیه کرده و میل کنید.

سفری با تور پاتایا

پاتایا از جمله مجمع الجزایری بوده که در کشور تایلند قرار دارد و سالانه تور پاتایا هزاران گردشگر را روانه آنجا می کند. این شهر به دلیل داشتن آب و هوای دریایی و معتدل از جمله شهرهایی است که دارای پارک های طبیعی گوناگون بوده و زیبایی منحصر به فردی را از آن خود کرده است. تور پاتایا برای سفر به شهر پاتایا بیشتر بازدید از سواحل دریایی، باغ های گل و دیدن ورزش های آبی را مورد هدف خود قرار می دهد. بهترین زمان سفر به این شهر توریستی اوایل اسفند ماه تا اواخر اردیبهشت ماه در ایران می باشد زیرا در این زمان از سال پاتایا پذیرای باران های ملایم و گرمی کمی است هر چند که چنین جزیره هایی هیچ گاه گرمی شدیدی را به خود نمی بینند. در این شهر معابد زیادی مربوط به بودایی ها وجود داشته که اجازه ی ورود به آنها برای گردشگران ضمن پوشیدن لباس مخصوص و همراه شدن با آداب بودایی انجام می گیرد.
بازدید از مراکز خرید زیبایی در شهر پاتایا جزء مهمترین برنامه های تور پاتایا بوده که از جمله این مراکز خرید مرکز سنترال فستیوال و مرکز رویال گاردن بوده که علاوه بر داشتن اجناس و کالاهای لوکس با مشهورترین برندهای جهانی دارای نمای ساختمانی زیبا هستند که سبب شده تا زیبایی ساختمان این مراکز توجه هر گردشگری را به سمت خود جلب نماید. در شهر پاتایا هتل های مشهوری برای رزرو هتل وجوذ دارد ،مانند هتل ورنادا، هتل دیاموند، هتل ویسپر و ... برای اقامت در این شهر توریستی بهترین مکان بوده که تور پاتایا سعی کرده بهترین شرایط اقامت را برای مسافران خود در نظر بگیرد.

معرفی شهر پاتایا

از شهرهایی که در کشور تایلند مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است شهر پاتایا می باشد. این شهر دارای سواحل دریایی فراوانی بوده که از نظر تفریحات دریایی توانسته سالانه پذیرای هزاران گردشگر و بازدید کننده باشد. تفریحاتی از قبیل موج سواری، حمام های متداول همراه با ماساژهای محلی، غواصی و ... در این شهر به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و سبب لذت بردن افرادی می شوند که به شهر پاتایا سفری داشته باشند.

بهترین زمان مسافرت به پاتایا

شهر پاتایا به دلیل اینکه مجمع الجزیره ای در کشور تایلند است و لذا دارای آب و هوای دریایی و معتدلی بوده که هر زمانی از سال می تواند لحظاتی خوش و دلپذیر را برای مسافران خود به ارمغان آورد. اما باز هم ماه های نوامبر تا فوریه یعنی از آبان ماه تا اواخر بهمن ماه شهر پاتایا بهترین هوا را داشته و از اقصی نقاط جهان بیشترین توریست را به خود می بیند. در این ماه از سال شهر پاتایا شاهد باران های ملایم و روزهای آفتابی بوده که تقریبا به روزهای بهاری کشور ایران شباهت داشته و سرشار از طراوت و شادابی می باشد. ماه های مارس تا می در شهر پاتایا یعنی از اسفند ماه تا اردیبهشت در ایران تور پاتایا بیشترین ازدیاد مسافران را داشته که لازم است برای رزرو تور پاتایا قبل از فرارسیدن اسفندماه اقدام شود.



:: برچسب‌ها: تور بانکوک , قیمت تور بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر به شهر توریستی استانبول

یکی از بزرگترین و توسعه یافته ترین شهر های ترکیه، شهر استانبول است که با وجود جشنواره های جذابی که هر سال در این شهر برگزار می شود و مراکز گردشگری که در آن قرار دارد، مشاهده می شود تور استانبول جزو تور های پرطرفدار است. همچنین موقعیت جغرافیایی و آب و هوای این شهر به گونه ای است که بسیاری از فصول سال می توان به استانبول سفر نمود با این وجود طبیعتاً این امر نیز از جمله عوامل تأثیرگذار در محبوبیت استانبول، برای گردشگری می باشد .

راهنمای سفر به تور استانبول

کشور ترکیه یکی از توریستی ترین کشورهای منطقه است، در این بین می توان گفت شهر استانبول با وجود این که دارای مقاصد گردشگری زیادی است در کشور ترکیه بسیار مهم تلقی می شود. این شهر بزرگترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور به شمار می رود. با وجود این که استانبول تنها شهر بزرگ جهان بوده که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد، طبیعتاً بازدید از آن جذابیت زیادی خواهید داشت.
لازم است بدانید این شهر در کنار دریای مرمره و تنگه بسفر واقع شده است و هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان به استانبول سفر می کند. افرادی که قصد رزرو تور استانبول را دارند باید توجه داشته باشند که به طور کلی این شهر، شهر نسبتاً امنی بوده و پلیس تقریباً در همه جای آن حضور دارد. به طور کلی می توان امنیت این شهر را با تهران مقایسه کرد بنابراین هر چه در تهران مراقب هستید باید در استانبول نیز مراقب باشید. مخصوصاً لازم است در مکان های شلوغ از گوشی همراه، مدارک، کیف و دیگر وسایل تان به خوبی مواظبت کنید.

راهنمای سفر به ترکیه

هزینه های سفر با تور استانبول

به طور کلی اگر بخواهیم هزینه های زندگی در استانبول را بررسی کنیم می توان گفت هزینه های آن دو برابر ایران است. اما در خصوص هزینه های سفر به این شهر باید توجه داشته باشید که این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه رزرو هتل یکی از مهمترین هزینه های سفر به استانبول است؛ حال لازم است بدانید با وجود این که استانبول جزو شهرهای بزرگ و پیشرفته جهان است طبیعتاً گزینه های متفاوت و متعددی در اختیار گردشگران قرار می گیرد. به طوری که شما می توانیددر لوکس ترین هتل های این شهر اقامت داشته یا با پرداخت هزینه کمتر آپارتمان ها و هاستل های با کیفیت و ارزان قیمت را انتخاب کنید. هزینه خورد و خوراک در تور استانبول دیگر هزینه ای است که باید به آن توجه داشته باشید.
استانبول مملو از رستوران ها و کافه های رنگارنگ بوده که در آن لذیذترین غذاها به خصوص کباب سرو می شود. از آنجایی که تعداد رستوران های استانبول، همانند هتل های آن زیاد است می توانید برای داشتن سفری اقتصادی رستوران های ارزان قیمت را در شهر پیدا کنید که باید بداغ رستوران های زنجیره ای جزو رستوران های ارزان قیمت به شمار می رود. از طرفی با وجود اینکه شهر استانبول دارای برند های لباس و ترکیه ای متعددی است بی شک افراد زیادی تمایل دارند در هنگام سفر به استانبول خرید کنند که برای این امر بهتر است در ماه های خراج به استانبول بروید.
سفر به استانبول

آب و هوای استانبول

در مورد آب و هوای استانبول با وجود شرایط جغرافیایی استانبول باید گفت این شهر به طور کلی در هر ناحیه تغییرات آب و هوایی متعددی دارد به طوری که شما در هنگام رزرو تور استانبول و سفر به این شهر سه نوع آب و هوای مختلف مدیترانه ای، گرمسیری و اقیانوسی را مشاهده خواهید کرد. در گرمترین ماه سال درجه هوا در این شهر ۲۴ درجه سانتیگراد می باشد و سردترین ماه سال که فوریه است میانگین دما در استانبول ۶ درجه سانتیگراد است و همچنین میزان بارندگی نیز در این شهر ۱۰۰ میلیمتر در ماه ژانویه اندازه گیری شده است. حال لازم است بدانید تقریبا همه ماه سال جهت سفر به استانبول مناسب است اما اگر تمایل دارید که از هر نظر سفری دلپذیر داشته باشید انتخاب پاییز و بهار مناسب خواهد بود زیرا در این ماه علاوه بر دلچسب بودن هوا حراج ها و جشنواره های زیادی برگزار می شود.

رزرو آنلاین هتل در استانبول

رزرو آنلاین هتل استانبول یکی از خدمات بیشمار سایت گلفام سفر می باشد به طوری که اگر شما هم قصد رزرو تور استانبول را داشته باشید قبل از سفر به این شهر می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را از طریق این سایت پیدا کرده و با این وجود سفری بهتر را تجربه کنید. یکی از هتل های ۴ ستاره این شهر هتل نوا پلازا کریستال می باشد که تنها در یک قدمی میدان تقسیم واقع شده و با وجود قرارگیری ایستگاه اتوبوس در کنار این هتل، حمل و نقل سراسری شهر استانبول به راحتی در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد.
از طرفی مراکز خرید، رستوران، بارهای فراوان و بوتیک هایی دور تا دور این هتل را احاطه کرده است. هتل الیت ورلد پرستیژ دیگر هتل استانبول می باشد که جزو هتل های متوسط این شهر است اما دارای امکانات خوبی می باشد. این هتل از جمله هتل های ۴ ستاره استانبول است که دکوراسیون بسیار شیکی دارد. اما افرادی که تمایل دارند در هنگام رزرو تور استانبول در هتل های ارزان قیمت اقدام به رزرو اتاق کنند می توانند هتل اوسن که جزو هتل های ۳ ستاره استانبول است بسیار ارزان قیمت و تمیز می باشد را انتخاب نمایید.
این هتل خدمات فوق العاده خوبی داشته به طوری که امکاناتی چون وای فای، رستوران، صبحانه کامل و بوفه دارد. یکی از هتل های لوکس و مدرن استانبول هتل کرون پلازای استانبول است که در منطقه تاریخی این شهر واقع شده است و جزو هتل های پنج ستاره بزرگ و باشکوه این شهر است و افرادی که به دنبال اقامت لوکس و استفاده از امکانات فوق العاده از جمله پذیرایی دلپذیر، اینترنت بی سیم، استفاده از سالن بدنسازی، حمام و استخر سرپوشیده هستند می توانند این هتل را در هنگام سفر به استانبول انتخاب کنند.
تعو.ر استانبول

بلیط هواپیما استانبول و قیمت تور استانبول

در سایت گلفام سفر لیست کاملی از پروازهای استانبول وجود داشته به طوری که افراد می توانند برای تهیه بلیط هواپیما استانبول با قیمت مناسب به این سایت مراجعه کرده و پس از مشخص کردن تاریخ سفر و پرواز مورد نظر به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند. توجه داشته باشید رزرو بلیط هواپیما در فصول کم گردشگر سال از جمله روش هایی است که می توان بلیط را با قیمت مناسب دریافت کرد. از طرفی انتخاب ایرلاین و نوع کلاس پروازی از دیگر مواردی است که در قیمت تور استانبول و بلیط هواپیمای این شهر تاثیر می گذارد.

تور لحظه آخری استانبول

به طور کلی در خصوص قیمت بلیط استانبول باید توجه داشته باشید جهت کاهش هزینه های این بلیط می توانید اقدام به خرید بلیط لحظه آخری چارتر استانبول نمایید. به طوریکه تور لحظه آخری استانبول جزو تورهای ارزان قیمت بوده که در اکثر مواقع از بلیط های سیستمی و تورهای سیستمی قیمت پایین تری دارد. مهمترین دلیل این امر نزدیک بودن به زمان و کامل نبود ظرفیت هواپیما می باشد، که در این مواقع چارتر کنندگان جهت جلوگیری از ضرر اقدام به ارائه بلیط استانبول با قیمت ارزان تری می نمایند که افراد می توانند جهت داشتن سفری اقتصادی این نوع تور استانبول را انتخاب کنند.
خرید تور استانبول

تور لوکس استانبول

یکی دیگر از انواع تور های استانبول تور لوکس این شهر بوده که به افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند سفری بسیار دلپذیر و فوق العاده خاطره انگیز برای خود به ارمغان بیاورند و از طرفی به هزینه های سفر توجهی ندارد. این تور به گونه ای است که در آن بهترین هتل استانبول رزرو شده و با بهترین ایرلاین سفر شما آغاز می شود.


:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت تور استانبول , تور استانبول ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بهترین زمان خرید تور آنتالیا 

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال رزرو و خرید تور آنتالیا هستند تا بتوانند در روزهای پایانی تابستان، یکی از بهترین و به یادماندنی ترین سفرهای خارج از کشور خود را با گلفام سفر رقم بزنند. گردشگران و توریست هایی که با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند می توانند از جاذبه های بسیار زیادی بازدید نموده و در یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های این شهر اقامت داشته باشند.

رزرو آنلاین تور آنتالیا

تور آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه می باشد به طوری که این شهر سالانه از میلیون های گردشگر داخلی و خارجی استقبال نموده و بزرگترین سهم را در پیشرفت و رشد صنعت گردشگری کشور ترکیه بر عهده داشته است. همین امر نیز سبب شده است تا بسیاری از مجریان آژانس های مسافرتی و هواپیمایی به دنبال تهیه و آماده کردن انواع تورآنتالیا باشند تا از این طریق توجه بسیاری از گردشگران را برای سفر به این شهر ترغیب کنند. تور آنتالیا یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین تورهای ممکن بوده و در سال های اخیر نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد جاذبه های دیدنی آنتالیا، هتل های شیک و رستوران های بسیار لوکس این شهر که با تور آنتالیا می توان از آنها بهره مند شد را به حضورتان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

جاذبه های دیدنی آنتالیا با تور آنتالیا

گردشگران و توریست هایی که تور آنتالیا را برای سفر خود به این شهر انتخاب می کنند می توانند به شکل برنامه ریزی شده از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در این شهر بازدید داشته باشند به طوری که از مهمترین جاذبه های آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-  منطقه باستانی آسپندوس: شهر باستانی آسپندوس از قدیمی ترین مناطق شهر آنتالیا بوده که در زمان های قدیم در این مکان به خرید و فروش اسب می پرداختند و امروزه از این شهر می توان باقی ماده ای کلیسا، حمام ها و میدان اصلی را مشاهده کرد.

- غار موزه کارائین: یکی از قدیمی ترین غارهای جهان بوده و قدمت آن را به دوران پارینه سنگی می دانند در درون این غار یک موزه بسیار کوچک نیز تاسیس کرده اند و اشیا کشف شده از این غار را در این موزه نگهداری می کنند.

- پاموک قلعه: پاموک به معنای پنبه می باشد که این قلعه از سنگ های رسوبی حاصل از چشمه های آبگرم تشکیل شده است و از شکل و رنگ بسیار منحصر به فردی برخوردار است.

- دروازه هادریان: یکی از تاریخی ترین و زیباترین بناهای شهر آنتالیا می باشد که قسمت های بسیار مختلفی از آن را در آنتالیای قدیم می توان مشاهده کرد.

تور آنتالیا

بهترین زمان خرید تور آنتالیا

یکی از مهمترین سوالات بسیاری از گردشگران و توریست هایی که می خواهند با تور آنتالیا به این شهر سفر کنند، بهترین زمان خرید این تور می باشد که در این خصوص می توان گفت، بهترین زمان خرید تور آنتالیا هم اکنون می باشد و گردشگران می توانند با توجه به شرایط اقتصادی و زمان فراغت خود، یکی از متنوع ترین تورهای آنتالیا را از وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری کنند تا بتوانند در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن از این شهر و جاذبه های بی نظیر آن بازدید داشته باشند. بهترین زمان بازدید از زیبایی های شهر آنتالیا نیز فصل تابستان می باشد و گردشگران از این رو علاقه مندی زیادی را برای خرید و رزرو تور آنتالیا از خود نشان می دهند تا بتوانند در این فرصت به دست آمده از جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا بازدید داشته باشند.

رزرو آنلاین هتل

هتل های اقامتی در آنتالیا

مجریان برگزار کننده تورهای آنتالیا سعی بر آن دارند تا بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات را برای گردشگران و مسافران خود ارائه دهند و برای این منظور نیز به دنبال رزرو آنلاین هتل آنتالیا و بهترین رستوران های هستند تا حس خاص و متفاوت بودن را برای مسافران خود القا نموده و توجه و رضایت آنها را به دست بیاورند. هتل های اقامتی که گردشگران می توانند با تور آنتالیا در این هتل ها اقامت داشته باشند از بهترین و معروف ترین هتل های این شهر به شمار می آید که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-  هتل کنکورد: هتل کنکورد از لوکس ترین و مجهزترین هتل های شهر آنتالیا بوده که در نزدیکی ساحل لارا واقع شده است و دارای اتاق های استاندارد در سطح بین المللی می باشد. از مهمترین امکانات این هتل می توان به رستوران و منو بسیار گسترده آن اشاره کرد.

-  هتل باروت لارا: یکی دیگر از زیباترین هتل های شهر آنتالیا می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و از مهمترین و بی نظیرترین امکانات این هتل می توان به مواردی از جمله سونا، سالن آرایشی و زیبایی، اسپا، اجرای موسیقی زنده و تیم انیمیشن اشاره نمود.

 

رستوران های لوکس آنتالیا

یکی دیگر از مهمترین دغدغه های گردشگران و مسافرانی که با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند، بحث خورد و خوراک می باشد به طوری که گردشگران دوست دارند تا از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای این شهر و ترکیه میل کرده و مهمان شیک ترین و لوکس ترین رستوران های این شهر باشند که بیشک مجریان برگزار کننده تورهای آنتالیا نیز کاملا به این موضوع آگاه بوده و لوکس ترین رستوران های آنتالیا را به این منظور رزرو می کنند. از مشهورترین رستوران های این شهر در که تور آنتالیا نیز می توان آنها را مشاهده کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-  رستوران توبچو کباب: این رستوران یکی از بهترین و لذیذترین کباب های ترکیه را سرو می کند.

-  رستوران حسن آقا: اگر به دنبال غذاهای سنتی آنتالیا هستید می توانید رستوران حسن آقا را در اولویت های خود قرار دهید.

-  رستوران آلپ پاشا: رستوران مذکور در همه روزهای سال مملو از گردشگر بوده و شما می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در این رستوران مشاهده کنید.

خرید بلیط هواپیما آنتالیا

خرید بلیط آنتالیا

اگر شما نیز قصد دارید تا با خرید بلیط آنتالیا در اولین فرصت به دست آمده از جاذبه های بی نظیر و شگفت انگیز این شهر بازدید داشته باشید می توانید هم اکنون از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام به خرید و تهیه بلیط هواپیما آنتالیا داشته باشید. آنتالیا یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین شهرهای ترکیه بوده که سالانه میلیون ها گردشگر و توریست با تور آنتالیا یا به شکل انفرادی از این شهر بازدید می کنند تا بتوانند از نزدیک زیبایی های این شهر را تماشا کنند. شما نیز می توانند مانند سایر گردشگران و مسافران با توجه به زمان اوقات فراغت خود، اقدام به خرید بلیط هواپیما و یکی از مناسب ترین تورهای این شهر داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین سفرهای خود را به سوی این شهر رقم بزنید. سفر به آنتالیا در روزهای پایانی فصل تابستان پیش روی بی شک یکی از خاطره انگیزترین سفرهای شما خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور آنتالیا ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

از آنجایی که ارمنستان یکی از کشورهای نزدیک به ایران می باشد، در چند سال اخیر از خرید تور ارمنستان و سفر به این کشور کوچک و زیبا استقبال بیشتری شده است. البته برای سفر به این کشور باید با راهنمای کامل سفر به ارمنستان آشنا شد و تمام جوانب امر را در نظر گرفت و سپس با خیال راحت و بدون دغدغه از یک سفر جذاب و هیجان انگیز به ارمنستان لذت برد. پس در ادامه با گلفام سفر همراه باشید تا بیشتر و بهتر با نکات مربوط به این سفر آشنا شوید.

راهنمای سفر به ارمنستان

همانطور که مستحضر هستید، ارمنستان یکی از کشورهای همسایه ایران است که در قسمت شمال غربی ایران واقع شده است. این کشور به ظاهر کوچک جاذبه ها و نقاط دیدنی، تاریخی و تفریحی بسیاری را در خود جای داده است. کشور ارمنستان اساسا با فرهنگ ارمنی در هم آمیخته شده است و مردمان آن نیز به زبان ارمنی صحبت می کنند. سفر به ارمنستان به شیوه های مختلف انجام می شود. شما حتی می توانید با خودرو شخصی خود هم به این کشور سفر کنید. البته این شیوه دغدغه های خاص خود را نیز دارد. اما بهترین حالت سفر با تور ارمنستان است. تور ارمنستان همه روزه به صورت زمینی و هوایی انجام می شود. البته هزینه تور زمینی کمتر است و می توانید از طبیعت اطراف نیز لذت ببرید. اما قبل از سفر به ارمنستان و هر نقطه از دنیا می بایست، اطلاعات کافی درباره آن کشور کسب کنید. این اطلاعات می تواند در ادامه سفر و راحتی شما کمک بسیاری بکند.

تور ارمنستان

آب و هوای ارمنستان

ارمنستان در منطقه اروپا واقع شده است و از شرایط آب و هوایی بسیار خوبی برخوردار است. البته آب و هوای این منطقه به نسبت مناطق مرکزی اروپا کمی سردتر است. فصل های گرم سال شامل فصل های بهار و تابستان می شود و موج سرما از اواسط پاییز آغاز شده و تا اوایل بهار ادامه پیدا می کند. گرم ترین فصل سال نیز فصل تابستان است. دمای هوا در این موقع از سال حتی به 40 درجه هم می رسد. البته اکثر گردشگران هم فصل تابستان را برای سفر خود به ارمنستان انتخاب می کنند. البته اوایل پاییز هم آنچنان سرد نیست و می تواند زمان مناسبی برای سفر به ارمنستان باشد. اما چیزی که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، در نظر گرفتن زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان و در نظر داشتن شرایط آب و هوایی است.


بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان

همانطور که گفتیم، انتخاب زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان و سفر به این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان نقش مهمی در مسائل مختلف از جمله هزینه های سفر به این کشور دارند. شما با انتخاب زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان می توانید، تا حد زیادی هزینه های سفر به ارمنستان را کاهش دهید. همچنین می توانید در شرایط آب و هوایی خوبی به این کشور سفر کرده و با خیال راحت از مراکز دیدنی و گردشگری آن دیدن کنید. در حال حاضر بهترین زمان برای سفر به ارمنستان از اوایل آوریل تا اواخر سپتامبر می باشد. اما معمولا گردشگران فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. در این فصل دمای هوا بیشتر شده و زمان مناسبی برای سفر به ارمنستان می باشد. البته باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید، از آنجایی که اغلب گردشگران فصل تابستان را برای خرید تور ارمنستان انتخاب می کنند، هزینه های سفر به این کشور در این موقع از سال افزایش پیدا می کند؛ چرا که جمعیت گردشگران در این موقع بیشتر شده و قیمت خدمات و بلیط جاذبه های گردشگری افزایش پیدا می کند.

جاذبه های گردشگری ارمنستان

با وجود اینکه ارمنستان وسعت زیادی ندارد، اما تعداد جاذبه ها و مناطق دیدنی این کشور بسیار زیاد است. از جمله مشهورترین جاذبه های دیدنی ارمنستان می توان به جاذبه هایی نظیر کاسکاد ایروان، خانه اپرا، میدان جمهوری ایروان، مسجد کبود ایروان، دژ اربونی، کلیسای جامع سنت گرگوری روشنگر، پارک عشاق، مجسمه مادر ارمنستان، صومعه نوراوانک، صومعه گغارد، موزه گالری ارمنستان، کلیسای جامع زوارتنوتس ارمنستان، کلیسای کاتوقیکه، دریاچه سوان، گارنی، واغارشاپات، رصد خانه کاراهونج یا استون هنج ارمنستان، صومعه تاتو ارمنستان، صومعه خور ویراپ، موزه ماتناداران، موزه صنایع دستی ارمنستان، بنای یادبود قتل عام ارامنه، کوه های آرارات، منطقه حفاظت شده شیک اهوغ، پارک ملی دیلیجان، منطقه کوهستانی آراگاتس، دریاچه آرپی، شهر زیبای گیومری، شهر توریستی وانادزور، قلعه تاریخی آمبرد، دره آزات، شهر تخریب شده دوین و ده ها جاذبه دیگر اشاره کرد. شما با خرید تور ارمنستان می توانید از اغلب این جاذبه های دیدنی دیدن کنید.

مزایا خرید تور ارمنستان

روش های بسیاری برای سفر به یک کشور خارجی مانند ارمنستان وجود دارد و بسیاری از افراد نیز از این روش ها استفاده می کنند. اما سفرهای شخصی دشواری های خاص خود را نیز دارد. شما باید برای هزینه های سفر، رزرو هتل، وسیله نقلیه و بازدید از مکان های گردشگری برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و به تبع در نظر گرفتن همه این موارد برای فردی که برای اولین بار است که می خواهد به ارمنستان سفر کند، کار چندان آسانی نیست. خرید تور ارمنستان در این شرایط می تواند بهترین گزینه باشد. شما با خرید تور ارزان ارمنستان ، می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. تور معمولا برنامه ریزی های کلی سفر را انجام می دهد و شما دیگر نیازی نیست، ذهنتان را درگیر قیمت بلیط و رزرو هتل کنید و با خیال راحت می توانید از سفر خود لذت ببرید. همیشه یک راهنما در کنار شما وجود دارد و شما می توانید بدون اتلاف وقت به مکان هایی که از قبل انتخاب کرده اید، سر بزنید.


هزینه های سفر به ارمنستان
هزینه هایی که می بایست برای سفر به ارمنستان در نظر بگیرید، می تواند به بخش های مختلفی تقسیم شود. بخشی از هزینه ها مربوط به هزینه خرید بلیط هواپیما یا اتوبوس، هزینه اقامت در هتل های ارمنستان، هزینه حمل و نقل در داخل شهر و هزینه خوراک می شود. همچنین برخی از هزینه ها، پیش از سفر به ارمنستان باید پرداخت شوند؛ مانند هزینه صدور ویزا و دریافت پاسپورت، هزینه بیمه مسافرتی و از این قبیل هزینه های مقدماتی که البته جزو هزینه های اصلی سفر محسوب می شود. در سفر به ارمنستان نیز باید هزینه هایی را بابت گشت و گذار در شهر، بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریح پرداخت کنید. البته تا حدودی می توان در این هزینه ها صرفه جویی کرد. هزینه خرید سوغاتی نیز باید طبق بودجه در نظر گرفته شود و سعی کنید خارج از برنامه ریزی عمل نکنید. در این صورت ممکن است با مشکلاتی مانند کمبود پول در سفر مواجه شوید.


5 نکته مهم درباره تور ارمنستان

اگر می خواهید تور لوکس ارمنستان را خریداری کنید، باید نکاتی را نیز در نظر داشته باشید که در نهایت بتوانید کاملا از سفر لذت ببرید و خاطرات دلنشینی را ثبت کنید.

تور ارزان ارمنستان

  1. حتما امکانات، خدمات و هزینه تورهای مختلف را مقایسه نمایید و پس از بررسی کامل تصمیم به خرید تور ارمنستان بگیرید.
  2. پیش از سفر به ارمنستان، از افرادی که تجربه سفر خارجی به ارمنستان را دارند و افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، مشورت بگیرید.
  3. اگر به دنبال یک سفر ارزان به ارمنستان هستید، برنامه ریزی درستی در خصوص سفر به ارمنستان داشته باشید و در انتخاب خدمات و امکانات سفر، انعطاف بیشتری به خرج دهید. همینطور انتخاب زمان مناسب برای سفر به ارمنستان، می تواند از دیگر روش ها برای کاهش هزینه های سفر باشد.
  4. درباره جاذبه های دیدنی و مکان های مهم مانند رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید تحقیق کنید و با اطلاعات کامل به ارمنستان سفر کنید.
  5. خرید خود را از مراکز خرید معتبر و ارزان قیمت انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور مسکو ، تور دبی ، تور روسیه و خرید بلیط هواپیما به سایت گلفام سفر مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور آسیا ، خرید بلیط هواپیما ، رزرو آنلاین تور ، گلفام سفر ، تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور دبی

اگر برای اولین بار می خواهید به دبی سفر کنید بهتر است با تور سفر کنید تا تور لیدر همراه شما باشد و بتواند به تمام سوال هایتان پاسخ دهید تا در طول سفر به مشکل نخورید و بتوانید از تمام مکان های گردشگری و جاذبه های آن بدون دردسر دیدن کنید. با گرفتن تور دبی می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا تمام هزینه های سفر و ایاب و ذهاب در پکیج تور محاسبه شده است البته اگر بخواهید آیتم هایی بیشتر برای تفریح داشته باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

برای تهیه تور دبی ارزان تر می توانید از پرواز امارات ایر عربیا استفاده کنید. البته این ایرلاین مسافت شما را بیشتر می کند و ابتدا در شهر شارجه پرواز شما فرود می آید و سپس به دبی ترانسفر می شوید. پرواز امارات ایر عربیا حتی از پرواز های ایرانی نیز ارزان تر است و برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه در تور دبی هستند بسیار مناسب می باشد.

تور دبی

  • قیمت تور دبی

عوامل مختلفی در قیمت تور دوبی تاثیر گذار است و مهمترین آن فصلی است که می خواهید به این شهر سفر کنید. اگر در زمان برگزاری جشنواره ها و فصل هایی که هوا بهتر است و به همان نسبت مسافر و گردشگر بیشتر می باشد سفر کنید قیمت تور افزایش می یابد. نوع پرواز و هتل نیز در قیمت تور دبی تاثیر گذار است. همچنین قیمت تور دبی در روزهای بعد عید و خرداد ماه و تابستان که بسیار گرم است کاهش می یابد. به صورت کلی قیمت تور دبی نسبت به جاذبه های گردشگری و تفریحی آن مقرون به صرفه می باشد.

اگر تور های چارتری که توسط آژانس های هواپیمایی خریداری می شوند به فروش نرسند، آژانس ها این تور ها را به تور لحظه آخری تبدیل می کنند و آن را با قیمت کمتری به مشتری می فروشند تا بلیط هایشان به فروش رود. در حقیقت تور لحظه آخری مقرون به صرفه می باشد و شما با پرداخت هزینه کمتر می توانید در شهر دبی و هتل های بی نظیر آن تفریح کنید. تور های لحظه آخری در همه فصول سال قابل خریداری می باشند اما جلوه آنها در فصل های پاییز و زمستان که مسافران بیشتری به این شهر سفر می کنند، افزایش می یابد.

جاذبه های گردشگری در تور روسیه

روسیه یکی از کشورهای وسیع در دنیا است که در شمال اوراسیا واقع شده است. این کشور در شهرهای متفاوت خود از جمله مسکو و سن پترزبورگ جاذبه های گردشگری متنوعی دارد که هرکدام از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. یکی از مهم ترین انگیزه ها در هر سفر، آشنایی با مکان های دیدنی و جاذبه های آن منطقه است. در ادامه شما را با مهم ترین جاذبه های گردشگری در تور روسیه آشنا می کنیم.

  • کاخ کرملین

یکی از جاذبه های گردشگری بی نظیر در تور لوکس روسیه کاخ کرملین است که نشان دهنده دموکراسی، سیاست و سلطنت این کشور است. در این کاخ اتفاق های بزرگی روی داده است که یکی از آن ها شروع دیکتاتوری کارگری بوده است. ناپلئون در این کاخ سوختن مسکو را مشاهده کرد. در کاخ کرملین موزه ای وجود دارد که آثار به جای مانده از این وقایع را به شما نشان می دهد بنابراین در تور روسیه حتما از این کاخ تاریخی دیدن کنید.

  • کاخ پترگوف

از دیگر جاذبه های مهم در تور ارزان روسیه می توان به کاخ پترگوف اشاره کرد که در شهر زیبای سن پترزبورگ قرار دارد. این کاخ بسیار قدیمی بوده و در کنار خلیج فنلاند واقع شده است. این کاخ توسط پتر کبیر احداث شد و از معماری بی نظیری در ساخت آن بهره گرفته شد. ساخت فواره هایی زیبا در این کاخ از جمله زیبایی های کاخ پتر کبیر هستند. این کاخ دارای مساحتی نزدیک به 117 هکتار بوده و دارای دو پارک است.

کاخ پترگوف دارای پنج آبنما و 150 عدد فواره است. فواره های این کاخ به دلیل نزدیکی به خلیج ساخته شده اند و بر اساس اختلاف سطح آب کار می کنند. در این مجموعه زیبا می توانید از قسمت های مختلفی نظیر کلیسا، حمام خانواده تزار، آشپزخانه و بناهای ماندگار دیگر دیدن کنید. مقابل این قصر مجموعه ای از فواره ها با نام فواره های سامسون قرار دارند که نمادی از پیروزی ارتش روسیه علیه سوئد هستند.

جاذبه های گردشگری مسکو

در تور مسکو از جاذبه های گردشگری این شهر بازدید داشته باشید. این شهر وقایع تاریخی زیادی را تجربه کرده است و قلب تپنده روسیه به شمار می آید. این وقایع تاریخی سبب شده است جاذبه هایی چون موزه، آثار تاریخی، فرهنگی و آثار معماری زیادی در این شهر وجود داشته باشد. قصرهای تاریخی، موزه های بسیار، کلیسای های زیبا، گالری های هنری و ... از جمله جاذبه های مسکو هستند که چند مورد را برای تان شرح خواهیم داد.

  • بازدید از میدان سرخ در تور مسکو

در مرکز مسکو که شاهد رویداد های تاریخی بسیاری بوده است، میدان سرخ را خواهید دید که قدمتی پانصد ساله دارد. ساختمان هایی در اطراف آن قرار دارد که بسیار با ارزش هستند و نشان دهنده تاریخ پر فراز و نشیب آن می باشد. ایوان مخوف در این مکان دستور ساخت کلیسای جامع سنت باسیل را داده است و آرامگاه لنین بعدها به میدان اضافه شد. مرمت این بنا به شکل تاریخی خود صورت گرفته است و از آن نگهداری می شود. از جاذبه های اصلی میدان سرخ، کاخ کرملین است که اکثر خیابان های اصلی و مهم مسکو به آن ختم می شوند. ضمن این که میدان سرخ از جمله جاذبه های گردشگری مهمی است خواننده های مشهوری در آن کنسرت برگزار کرده اند. این میدان در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

مراکز گردشگری در تور ارمنستان

زمانی که شما تور ارمنستان را خریداری می کنید، می توانید از مراکز گردشگری این کشور بازدید نمایید. ارمنستان می تواند کشوری جذاب باشد و از جمله مهمترین مراکز گردشگری در این کشور می توان به کلیسای گغارت و سایر کلیساهای قدیمی در کنار مراکز گردشگری طبیعی آن اشاره نمود. شاید مدت زمان زیادی از استقلال ارمنستان نگذشته باشد ولی بهتر است بدانید که این کشور به دلیل تاریخ بسیار غنی و قدیمی که دارد، از زمانی که متعلق به ایران و شوروی بوده است، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و به همین دلیل همه ساله بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا را به خود جذب می کند. از دیگر مراکز گردشگری که در ارمنستان می توانید مشاهده نمایید می توان به مراکز خرید این کشور اشاره نمود. در واقع مراکز خرید ارمنستان بهترین مکان برای خرید و گذراندن تعطیلات به شمار می روند و شما می توانید اجناسی با قیمت مناسب را، در این مراکز تهیه کنید.

تور ارزان ارمنستان

  • ارمنستان، جذاب برای علاقمندان به تئاتر و موسیقی

در چند سال گذشته بسیاری از دانشجویان علاقمند به موسیقی برای ادامه تحصیل دانشگاهی، این کشور را انتخاب کرده و در آن تحصیل کرده اند که این امر نشان دهنده رشد و پیشرفت این کشور در این هنر می باشد. همچنین تئاتر ارمنستان و گروه های تئاتر این کشور در سطح دنیا شناخته شده هستند و شما می توانید در این کشور به سالن های موسیقی و تئاتر رفته و لذت ببرید. بسیاری از مردم این کشور به موسیقی علاقمند هستند و حتی سبک های مخصوص به خود را دارند. همچنین نوع موسیقی ارامنه در این کشور زاده شده است و علاقمندان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. اگر به هنر و موسیقی علاقمند می باشید، خرید آنلاین تور ارمنستان می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

تفریح در تور پاتایا

بازدید از دنیای زیر آب در شهر پاتایا یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در تور پاتایا انجام دهید، یکی از بزرگترین آکواریوم های کل دنیا در شهر پاتایا واقع شده است، این آکواریوم بسیار مجهز شامل یک تونل بسیار بزرگ و طولانی است که به صورت همزمان تعداد زیادی از توریست ها می توانند وارد آن شوند و تجربه ای فوق العاده را در تور پاتایا بدست آورند. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در تور پاتایا تجربه کنید بازدید از پارک فیل ها در این شهر است، شما در این پارک می توانید تعداد بسیار زیادی فیل را مشاهده کنید که اکثرا آنها دارای سن بالایی هستند و دیگر نمی توانند در جنگل های شهر پاتایا زندگی کنند، از جمله فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این پارک انجام دهید غذا دادن به این فیل ها است که علی الخصوص برای کودکان می تواند جذاب باشد.

  • نکات ایمنی مهمی که در تور پاتایا باید رعایت کنید

شهر پاتایا با اینکه یکی از زیباترین شهرهای تایلند است و سالانه توریست های بسیار زیادی را جذب می کند ولی نکته ای که باید بدانید این است که در تور پاتایا ممکن است مشکلاتی برای شما به وجود آید که با رعایت کردن برخی از نکات می توانید از رخ دادن این مشکلات جلوگیری کنید. یکی از مهمترین مشکلاتی که معمولا توریست ها در تور پاتایا با آن روبرو می شوند مشکل سگ های ولگرد است، تعداد این سگ ها بسیار زیاد است که در کل شهر پاتایا پخش شده اند، البته جای نگرانی نیست و این سگ ها با شما کاری ندارند ولی در صورتی که قصد دارید به آنها غذا بدهید حتما باید اطلاعاتی در خصوص رفتار این حیوانات داشته باشید.
مشکل دومی که توریست ها در تور ارزان پاتایا با آن روبرو می شوند مشکل میمون ها است، میمون های بسیار زیادی نیز در شهر پاتایا پخش هستند که برخی از توریست ها اقدام به غذا دادن به آنها می کنند، در سفر به شهر پاتایا حتما به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه به این حیوانات غذا ندهید تا آنها عادت به این کار نکنند. نکته پایانی نیز در خصوص حشراتی است که در فصل تابستان برای توریست ها مزاحمت ایجاد می کنند که برای جلوگیری از نزدیک شدن این حشرات نیز به شما توصیه می کنیم حتما یک حشره کش را در حین گردش در این شهر به همراه داشته باشید.

سفر با تور ارزان قیمت آنتالیا

معمولا در سفر به آنتالیا افراد به دنبال روش هایی هستند که هزینه سفر آن ها کمتر شود. بدون شک با سفر ارزان قیمت افراد لذت بیشتری از سفر خود خواهند برد. بسیاری از افراد تصور می کنند که تورهای ارزان قیمت دارای کیفیت مناسب نیستند. اما باید این موضوع را بدانیم که ارزان بودن تور به منزله بی کیفیت بودن آن نیست. همچنین تورهای گران قیمت نیز نمی توانند تضمین کنند که شما سفر بسیار خوبی خواهید داشت. آژانس ها و دفاتری که فروش بلیط هواپیما استانبول را انجام می دهند در برخی موارد با توجه به آفرهایی که در نظر می گیرند، این بلیط ها را با قیمت پایین می فروشند. بنابراین تور آنتالیا دارای قیمت کمتری خواهد بود. سایت گلفام سفر یک سایت معتبر است که شما می توانید از طریق آن سفری با قیمت مناسب به شهر آنتالیا داشته باشید.

  • مزایای سفر با تور آنتالیا

جهت سفر کردن به آنتالیا می توان از طریق روش های مختلفی اقدام کرد. سفر با تور و سفر انفرادی از نمونه های رایجی می باشند که افراد ترجیح می دهند به یکی از این روش ها سفر کنند. برخی از افراد چون گمان می کنند که سفر با تور کسل کننده است، سفر تنهایی و شخصی را انتخاب می کنند. اما باید گفت که سفر با تور دارای مزایای بسیار زیادی است. در اینجا برخی از این مزایا را برای شما عنوان می کنیم.

  • اگر شما با تور آنتالیا سفر کنید، استرس های سفر شما کمتر می شود و با خیال آسوده تری به این شهر سفر می کنید.
  • در سفر با تور در زمان شما صرفه جویی بیشتری صورت می گیرد و سفر شما بدون اتلاف وقت انجام می شود.
  • از طریق سفر با تور شما می توانید اطلاعات خود را به درست ترین شکل ممکن افزایش دهید.
  • مسافران در سفر با تور آنتالیا امنیت بیشتری خواهند داشت.
  • در سفر با تور خدمات مختلفی برای مسافران ارائه می شود. از جمله این خدمات رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و اقامتگاه و همچنین با در نظر گرفتن نوع تور بدون هماهنگی قبلی شام، ناهار و صبحانه برای مسافران در نظر گرفته می شود.

تور استانبول

استانبول یکی از نمونه شهرهای مدرنی می باشد که در زمان نوسنگی پدید آمده و توانسته آثار تاریخی فراوانی را در دل خود جای دهد که همین ویژگی سبب شده است تا امروزه تور استانبول یکی از پرطرفدارترین تور مسافرتی در آژانس های مختلف برشمرده شود. این شهر به دلیل قرار گرفتن در مرز مشترک قاره اروپا و آسیا می تواند هیجان و جذابیت زیادی را در مسافران ایجاد نماید. البته تعداد بیشماری از مسافران بازدید از جاذبه هایی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپقاپی، بازار بزرگ، مسجد سلیمانیه، کاخ دولما باغچه، کاخ عادله سلطان، آب انبار قصر سلطنتی، کلیسای چوره، موزه باستان شناسی، برج گالاتا و...را به بازدید از پارک های آبی استانبول، قایق سواری در تنگه بسفر، ساحل نشینی و.....ترجیح خواهند داد. از این رو آژانس مسافرتی معتبر و مشهور گلفام سفر در طول سال مسافران تور استانبول را به مقاصد گوناگون راهی استانبول می کند. جالب است بدانید برای سفر به استانبول به صدور ویزا نیاز نمی باشد و متقاضیان می توانند تنها با داشتن پاسپورتی که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد و همراهی یک آژانس مسافرتی با تجربه مانند گلفام سفر اقامت چند روزه ای در شهر زیبا و دیدنی استانبول داشته و لحظات خاطره انگیزی را به ذهن بسپارند.

تور استانبول

  • آب و هوای استانبول

استانبول از نظر موقعیت جغرافیایی در چنان وضعیت مناسبی قرار گرفته است که در هر زمانی سفر به استانبول می تواند بهترین شرایط را برای مسافر فراهم آورد. بنابراین شهر استانبول در فصل گرم و سرد این قابلیت را دارد تا زیبایی های منحصر بفرد خود را در معرض دید مسافران قرار دهد. اما بهتر است بدانید شهر استانبول به دلیل قرار گرفتن در کنار تنگه بسفر در تابستان آب و هوای گرم و مرطوبی داشته و در این زمان به دلیل تفریحات آبی و استراحت در سواحل بی نظیر استانبول بیشترین گردشگر و توریست را در خود جای می دهد. زمستان های استانبول سرد بوده و شاهد برف و باران است. اما در فصل های دیگر استانبول مانند پاییز و بهار هوا معتدل و رطوبت بالا می باشد.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، گلفام سفر ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، تور بانکوک، تور روسیه، تور تایلند، تور دبی، تور ویتنام، تور مسکو، تور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

مهیج ترین تورهای گلفام سفر 

تور کوالالامپور

کوالالامپور بزرگترین شهر کشور مالزی و همچنین پایتخت آن به شمار می رود. شهر زیبای کوالالامپور یکی از مکان های دیدنی و بسیار زیبای جنوب شرقی آسیا است که توانسته است با دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین داشتن انواع امکانات رفاهی به یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا تبدیل شود. در تور کوالالامپور با فرهنگ های مختلف هندی، مالایی، چینی و غربی  آشنا می شود که باعث شده برای گردشگران نیز بسیار جالب باشد. این شهر دارای ساختمان هایی مدرن و بسیار زیبا است که توانسته است نظر گردشگران را به خود جلب نماید.

قیمت تور کوالالامپور

بهترین زمان رزرو تور کوالالامپور

شهر زیبای کوالالامپور دارای آب و هوایی استوایی و گرم است و همین آب و هوا باعث شده است تا این شهر در تمام فصول سال دارای آب و هوایی گرم و مرطوب باشد و این به دلیل موقعیت جغرافیایی و محل قرارگیری این شهر در نزدیکی خط استوا است. میانگین دمای هوا در شهر کوالالامپور، 2 درجه سانتی گراد است. بنابراین شما می توانید در هر فصلی از سال به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید. ماه ها بهمن و اسفند یکی از خنک ترین ماه ها در این شهر هستند و ماه مرداد نیز گرم ترین ماه در کوالالامپور است. سفر در ماه های دی و بهمن و همچینن ماه رمضان به این شهر بسیار می تواند برای شما جالب توجه باشد، زیرا در این ماه ها فستیوال ها و جشنواره های بسیار زیادی در این شهر برگزار می شود. بنابراین سعی کنید طی این ماه ها اقدام به خرید بلیط کوالالامپور نمایید.

 

بهترین زمان خرید تور پوکت 

جزیره پوکت که به مروارید دریای آندامان معروف است، از دور شبیه به یک تپه است به همین دلیل در زبان تایلندی به آن پوکت یا همان تپه می گویند. پوکت بیشتر پوشیده از جنگل بوده و سواحل شنی زیبایی در کنار آبِ شفاف می باشد. همچنین انواع تفریحات شبانه در سواحل کامالا، کارون و پاتونگ، تفریحات آبی و غواصی در تور نوروز پوکت انتظار شما را می کشند. شما می توانید از تورهای جنگل های سرسبز گرمسیری، جنگل های نارگیل، شالیزارها، فیل سواری، موج سواری، قایق سواری با قایق های بامبو و حتی بانجی جامپینگ را تجربه کنید.

رزرو آنلاین تور پوکت نوروز

پوکت یا فوکت یکی از استان های مهم تایلندی است که در جنوب این کشور قرار دارد و مرکز آن شهر پوکت است. با وجود سواحل شنی و رویایی به درازای چندین مایل کنار دریا، پوکت یکی از افسانه ای ترین مناطق توریستی برای گردشگران است. امکان ندارد چیزی بخواهید و در این شهر پیدا نکنید، از آرامش استراحت در سواحل زیبا در زیر آفتاب گرفته تا نمایش فیل ها، آشنایی با فرهنگ و سنت تایلندی تا برنامه های شبانه و پایکوپی تا صبح، همه و همه را می توانید در تور پوکت نوروز تجربه کنید. آب زلال و شفاف مملو از جاذبه های دریایی و غواصی در زیر دریا دلایلی برای سفر به پوکت هستند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به پوکت سفر کنیم، در سواحل آن آفتاب بگیریم و باهم از بهترین جاذبه های آن دیدن کنیم.

 

خرید آسان بلیط هواپیما  پاتایا 

پاتایا، شهر ساحلی کوچکی در شرق خلیج تایلند است که از مناطق پربازدید این کشور می باشد. پاتایا نزدیک ترین تفریحگاه ساحلی به بانکوک است. جزیره مرجانی، باغ های زیبا، مراکز فرهنگی مذهبی و موزه ها برخی از جاذبه های پاتایا می باشند. بسیاری برای آرامش و لذت بردن از نور خورشید در کنار دریا یا قایق سواری به جزایر اطراف این منطقه می آیند. پاتایا واقع در 150 کیلومتری بانکوک، به سنگ های ماساژ و رستوران هایی با غذاهای عجیب معروف است. سالانه بیش از 5 میلیون گردشگر از طریق خرید تور پاتایا به این شهر سفر می کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا گردشی در پاتایا داشته باشیم.

تور لوکس پاتایا

بهترین زمان سفر پاتایا

شهر ساحلی پاتایا در کشور تایلند و در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک قرار دارد. با بیش از 5.5 میلیون گردشگر در سال، پاتیا یکی از مهم ترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می آید. مساحت این شهر حدود 2.2 کیلومترمربع است و طبق سرشماری سال 2010 حدود 320 هزار شهروند دارد. خیابان واکینگ استریت یکی از جاذبه های اصلی و تفریحات شبانه پاتایا است.

بهترین زمان خرید آنلاین تور پاتایا شهر پاتایا آب و هوایی گرمسیری داشته و که شباهت زیادی به آب و هوای شهر بانکوک دارد. پاتایا زمستان های خشک با آب و هوای بسیار مطلوب است. فصل های بارانی پاتایا ماه مه تا نوامبر هستند. همچنین سپتامبر تا اکتبر بارش شدیدی را به همراه دارند. باران های پاتایا به صورت نم نم و اکثرا به صورت رگباری و کوتاه مدت می باشند.

جاذبه های گردشگری تور وارنا

وارنا یکی از شهرهای ساحلی پر بازدید تور بلغارستان بوده در کنار دریای سیاه قرار گرفته است. در حقیقت این شهر بزرگترین شهر ساحلی در دریای سیاه است. بعد از شهر های صوفیه و پلوودیف، وارنا بیشتری جمعیت و همچنین دومین شهر بزرگ بلغارستان است. وارنا مقصد توریستی مهمی در بلغارستان است، زیرا نقطه شروعی برای تمام استراحتگاه ها در ساحل دریای سیاه و در بلغارستان شمالی، مراکز تجاری، بندرگاه و مراکز دریایی و ناوبری بلغارستان است. وارنا با تاریخچه ای رومی شهری اروپایی، هزینه تور لحظه آخری وارنا بسیار پایین می باشد. تاریخ وارنا به 5 هزار سال پیش باز می گردد، اما تنها پس از استعمار یونانیان دریانورد در سال 585 پیش از میلاد، وارنا به بندر تبدیل شد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با اهمیت شهر وارنا آشنا شویم و به بهترین جاذبه های آن سفر کنیم

جاذبه های تور بلغارستان

دلچسب ترین فصل سقر به وارنا 

وارنا اقلیم نیمه گرمسیری مرطوب دارد. از اوایل ماه می، تابستان وارنا آغاز شده و تا اوایل اکتبر ادامه دارد. در شب های تابستان دما بین 18 تا 21 درجه و در روز بین 25 تا 35 درجه است. معمولا دمای آب دریا در تابستان بین 23 تا 27 درجه است. زمستان های وارنا به طوری است که دما در شب به صفر و در طول روز بین 5 تا 10 درجه می باشد. ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه معمولا برفی هستند. بیشترین دما در وارنا تا به حال به 41 و کمترین دما به 19- درجه رسیده است.

معرفی جاذبه های وارنا

وارنا، پایتخت دریایی بلغارستان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در تابستان های اروپا است. وارنا با فرهنگ غنی و جاذبه های طبیعی و آثار تمدن باستانی، جذابیت خاصی برای علاقه مندان به فرهنگ و هنر دارد. همچنین معماری شگفت انگیز وارنا گردشگران را به خود جذب می کند.  جاذبه های وارنا آشنا شوید:

  1. حمام رومی
  2. موزه باستان شناسی
  3. موزه قوم نگاری
  4. کلیسای جامع
  5. دلفیناریوم

چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما 

آژانس گلفام سفر برای آسایش شما عزیزان نحوه خرید بلیط را به راحت ترین حالت ارائه می دهد. برای خرید بلیط اینترنتی کافیست وارد سایت گلفام سفر بشوید و در صفحه نخست، شهر مبدا، شهر مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران و کلاس پروازی را انتخاب کرده و روی دکمه ی جستجو کلیک کنید. سپس لیست پرواز های موجود بر حسب ارزان ترین به گرانترین نمایش می دهد. شما می توانید با همراه داشتن کارت بانکی و کارت ملی برای خرید بلیط های پرواز داخلی و همراه داشتن کارت بانکی و پاسپورت برای خرید بلیط های پرواز خارجی اقدام کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

 خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی

خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی می تواند به نفعتان باشد! زیرا آژانس مسافرتی به صورت مستقیم با شرکت هواپیمایی در ارتباط است. شما می توانید از طریق آژانس مسافرتی گلفام سفر بلیط به اقصی نقاط دنیا خریداری کنید. این بلیط ها به دو صورت چارتری و سیستمی در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند. آژانس گردشگری گلفام سفر چارترکننده مستقیم بلیط های هواپیما در بسیاری از مسیرهای محبوب ایرانیان است و شما با خرید از این آژانس می توانید از پرداخت هزینه بالا جلوگیری کنید. همچنین تیم مجرب بند الف در گلفام سفر می توانند برای شما عزیزان بلیط پرواز بیش از 900 ایرلاین به مقصد بیش از 70 کشور جهان رزرو کنند.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری , بلیط ارزان هواپیما , گلفام سفر , رزرو بلیط هواپیما , رزرو هتل , تور کوالالامپور , تور بلغارستان , تور پاتایا ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

راهنمای سفر به ارمنستان

همانطور که مستحضر هستید، ارمنستان یکی از کشورهای همسایه ایران است که در قسمت شمال غربی ایران واقع شده است. این کشور به ظاهر کوچک جاذبه ها و نقاط دیدنی، تاریخی و تفریحی بسیاری را در خود جای داده است. کشور ارمنستان اساسا با فرهنگ ارمنی در هم آمیخته شده است و مردمان آن نیز به زبان ارمنی صحبت می کنند. سفر به ارمنستان به شیوه های مختلف انجام می شود. شما حتی می توانید با خودرو شخصی خود هم به این کشور سفر کنید. البته این شیوه دغدغه های خاص خود را نیز دارد. اما بهترین حالت سفر با تور ارمنستان است. تور ارمنستان همه روزه به صورت زمینی و هوایی انجام می شود. البته هزینه تور زمینی کمتر است و می توانید از طبیعت اطراف نیز لذت ببرید. اما قبل از سفر به ارمنستان و هر نقطه از دنیا می بایست، اطلاعات کافی درباره آن کشور کسب کنید. این اطلاعات می تواند در ادامه سفر و راحتی شما کمک بسیاری بکند.

  • آب و هوای ارمنستان

ارمنستان در منطقه اروپا واقع شده است و از شرایط آب و هوایی بسیار خوبی برخوردار است. البته آب و هوای ازمنستان به نسبت مناطق مرکزی اروپا کمی سردتر است. فصل های گرم سال شامل فصل های بهار و تابستان می شود و موج سرما از اواسط پاییز آغاز شده و تا اوایل بهار ادامه پیدا می کند. گرم ترین فصل سال نیز فصل تابستان است. دمای هوا در این موقع از سال حتی به 40 درجه هم می رسد. البته اکثر گردشگران هم فصل تابستان را برای سفر خود به ارمنستان انتخاب می کنند. البته اوایل پاییز هم آنچنان سرد نیست و می تواند زمان مناسبی برای سفر به ارمنستان باشد. اما چیزی که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، در نظر گرفتن زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان و در نظر داشتن شرایط آب و هوایی است.

سفر به مالزی

مالزی کشوری بی نظیر و متفاوت است. بیشترین تفاوت این کشور با سایر همسایگان خود در فرهنگ و مذهب است. اغلب مردم مالزی مسلمان هستند. گذشته از این ها شرایط آب و هوایی بسیار ویژه ای در این منطقه حکمفرماست که تجربه چنین شرایطی شاید برای تک تک افراد جالب توجه باشد. مالزی یکی از کشورهای گردشگر پذیر آسیایی است که در سال های اخیر تلاش های بسیاری برای توسعه صنعت گردشگری خود کرده است. اگر تاکنون سفر به این کشور زیبا و پر جاذبه را تجربه نکردید، دیر نشده است. شما هم اکنون می توانید برای خرید تور مالزی و سفر به این کشور دیدنی اقدام نمایید.

  • آب و هوای مالزی

آب و هوای مالزی، بسیار مرطوب است و به دلیل وجود اقلیم خاص در این منطقه و بادهای موسمی، بارندگی در کشور مالزی به وفور اتفاق می افتد. در مالزی دو فصل پر بارش وجود دارد. از نوامبر تا اواخر مارس میزان بارندگی به شدت زیاد است و بخش های شرقی مالزی همیشه درگیر بارش های موسمی هستند. از ماه مه تا سپتامبر بادهای موسمی دیگری، این بار از سمت غرب شروع به وزیدن می کنند و بخش های غربی این کشور را تحت تاثیر قرار می دهند. ماه جولای، کم بارش ترین ماه سال است و هوا به نسبت گرم می شود. البته در این ماه هم همچنان بادهای شدید و گرم، گهگاهی شروع به وزیدن می کنند. البته به طور کلی آب و هوای مالزی، گرم و مرطوب است. شاید علت این امر نزدیکی مالزی به خط استوا باشد که شرایط آب و هوایی استوایی بهره می برد.

تور مسکو

تور مسکو یکی از تور هایی می باشد که هر ساله این تور را جهت گردش انتخاب می نمایند چرا که مسکو مملو از مناطقی است که دیدن هر یک لذت خاصی خواهد داشت. در سفر به این شهر با زیبایی های بسیاری روبرو خواهید شد و گشت و گذار در خیابان های این شهر پرجمعیت لذت بخش خواهد بود. تور مسکو این امکان را فراهم نموده که بتوانید به صورت اختصاصی نوع تور خود را مشخص نمایید و میزان خدمات و هتلی که قصد اقامت در آن را دارید نیز به مراکز اعلام نمایید. مسئولین تور مسکو بر این نظرند که تمامی خواسته های گردشگران را بدون کم و کاست برآورده نمایند. چنانچه قصد سفر به منطقه ای پرهیاهو داشته باشید مسکو بهترین مورد برایتان خواهد بود چرا که هم جمعیت شهر و هم بزرگی آن به اندازه ای دلنشین خواهد بود که لحظات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. تور مسکو در انواع فصل های مختلف در نظر گرفته شده اند که می توانید بدون توجه به وقت اقدام به رزرو آن نمایید.

  • آب و هوا و بهترین زمان سفر به مسکو

آب و هوا از عوامل تاثیر گذار در انتخاب زمان سفر می باشد که قبل از سفر اطلاع از آب و هوای مقصد امری ضروری خواهد بود. باید به این امر توجه داشت که در آب و هوای مناسب میزان گردشگران کشور مقصد نیز افزایش خواهد یافت و در همین راستا تور های مختلفی نیز جهت انتخاب وجود خواهد داشت. مسکو اقلیم قاره ای و مرطوب دارد که در اکثر فصول سال شاهد آب و هوای سرد در این شهر هستیم. زمستان های این منطقه طولانی بوده و کمتر طلوع خورشید به چشم خواهد خورد و تابستان هایی کوتاه خواهد داشت. میزان بارش در فصل بهار زیاد بوده و نسیم خنکی خواهد داشت. در تابستان آب و هوای مسکو مناسب خواهد بود اما در این فصل نیز شاهد معدود بارش هایی خواهیم بود. فصل پاییز شهر رنگ و رویی زرد به خود می گیرد و قدم زدن بر روی برگ درختان به همراه بارش ملایم باران حس خوبی خواهد داشت. فصل زمستان بارش برف به وفور در این منطقه اتفاق می افتد و دمای هوا بسیار سرد خواهد بود. سفر در اواخر فصل بهار و تابستان و همچنین در اوایل فصل پاییز به این شهر از نظر شرایط آب و هوایی مناسب خواهد بود.

تور ویتنام

اگر بخواهیم به یکی از تور های پر مخاطب اشاره کنیم تور ویتنام را نباید فراموش کرد. تور ویتنام ارزان از جمله تور هایی است که هر ساله مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد. بسیاری تمایل دارند از تور ها برای سفر خود استفاده کنند چرا که تور ها تمامی امکانات رفاهی گردشگران را فراهم نموده و هیچ کمبودی در آن وجود نخواهد داشت. کشور ویتنام مناطق گردشگری بسیاری را در خود جای داده است که جای جای این کشور را به یک منطقه گردشگری بدل کرده اند. مناطق گردشگری ویتنام از کوهستان ها و رودها گرفته تا قدیمی ترین اماکن خواهند بود که گشت و گذار در تمامی این مناطق لذت بخش خواهد بود.
در سفر با تور ویتنام ارزان این اطمینان را خواهید داشت که مسئولین تور به دلیل شناخت عمیقی که از منطقه مقصد دارند بهترین راهنما برایتان خواهند بود. تور های ویتنام را می توان در هر زمان از سال مشاهده کرد و امکان ثبت نام برای همگان با داشتن شرایطی امکان پذیر خواهد بود. تور های ویتنام در انواع مختلف در نظر گرفته شده اند تا بتوانید توری که متناسب با علایق شماست را انتخاب نمایید.

  • آب و هوای ویتنام

آب و هوای ویتنام در بخش های مختلف آن متفاوت می باشد. در حالت کلی باید گفت که تمامی مناطق ویتنام چهار فصل بوده و در تمامی مناطق آن تغییرات آب و هوایی شاهد هستیم. آب و هوای مناطق جنوبی ویتنام گرم و استوایی می باشد که در این مناطق بارش باران به تعداد معدودی اتفاق می افتد و اکثر روزهای سال گرم خواهد بود. فصل تابستان بر این منطقه گرمای طاقت فرسایی حاکم خواهد بود که سفر در این فصل به این ناحیه با مشکلاتی همراه خواهد بود. در فصل زمستان بهترین آب و هوا را در این منطقه شاهد هستیم و معمولا شلوغ ترین فصل مناطق جنوبی ویتنام فصل زمستان خواهد بود.
مناطق میانی ویتنام به دلیل داشتن آب و هوای مناسب بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و افراد زیادی این منطقه از ویتنام را برای سفر انتخاب می کنند. در فصل بهار آب و هوای این منطقه بسیار مناسب خواهد بود اما تابستان های گرمی در این منطقه شاهد هستیم. فصل پاییز از خوش آب و هوا ترین فصول سال در مناطق میانی ویتنام خواهد بود و بارش برف در فصل زمستان به ندرت در این منطقه دیده می شود. در مناطق شمالی ویتنام آب و هوای معتدل شرایط آب و هوایی را مساعد تر کرده است. در این منطقه در فصل بهار شاهد بارش باران در دمای مناسب هستیم که سفر را لذت بخش تر خواهد کرد. در فصل تابستان در این ناحیه نیز همانند سایر نقاط ویتنام شاهد دمای هوای گرم هستیم اما فصل پاییز آن زیبا تر از سایر نقاط خواهد بود.

تور روسیه

تور روسیه یکی از جذاب ترین تورهای خارجی به شمار می رود که در فصل های مختلف جذابیت مخصوص به خود را دارد. آب و هوای خوب و طبیعت زیبای کشور روسیه در فصل تابستان باعث شده گردشگران زیادی این فصل را برای تور روسیه انتخاب کنند. در این مطلب ابتدا با کشور زیبای روسیه و سپس آب و هوای روسیه آشنا می شویم تا کسانی که قصد دارند در تور روسیه شرکت کنند اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. تور روسیه در مقایسه با سایر تورهای خارجی از قیمت مناسبی برخوردار است و برای کسانی که به دنبال یک تور خارجی و ارزان قیمت هستند پیشنهاد بسیار خوبی است.

تور روسیه

  • راهنمای سفر به روسیه

همانطور که می دانید روسیه بزرگترین کشور در دنیا به شمار می رود که بسیار پهناور و گسترده است بنابراین داشتن مکان های طبیعی زیبا و جاذبه های گردشگری متنوع برای این کشور دور از ذهن نیست. وجود روستاهای تاریخی زیاد و شهرهایی مدرن و پیشرفته بهترین و خاطره انگیزترین لحظات را در تور روسیه برای شما رقم می زند. اگر قصد شرکت در تور روسیه را دارید باید ابتدا ویزای این کشور را دریافت کنید. روسیه دارای طیف گسترده ای از جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی است که با همه سلایق سازگار شده و هرکسی را به خود جذب می کند. در تور روسیه می توانید از کوه های آتشفشانی و زیبای این کشور دیدن کرده و در فصل زمستان از پیست های اسکی لذت ببرید. بنابراین با هر سلیقه و فرهنگی که دارید می توانید در تور روسیه شرکت کرده و تجربه هیجان انگیزی از یک سفر منحصر به فرد را برای خود رقم بزنید.

  • آب و هوای روسیه

روسیه دارای وسعت زیادی است به همین دلیل تنوع آب و هوایی زیادی داشته و در هر قسمت از آن با شکل خاصی از آب و هوا رو به رو خواهید شد. زمستان های در روسیه آب و هوای بسیار سردی دارد به گونه ای که در اکثر مواقع دما تا منفی 20-30 درجه سانتی گراد هم می رسد. این کشور در فصل زمستان شاهد برف های سنگینی است. به طور کلی این کشور تحت تاثیر اقلیم قاره ای است. تابستان ها در روسیه گرم و خشک است و در طول روز شاهد آفتاب هایی طولانی خواهید بود. بهار و پاییز نیز در روسیه شرایط نسبتا مطبوعی دارند به گونه ای که برخی مواقع دارای آفتاب سوزان و برخی مواقع نیز با وزش باد و باران همراه هستند. برای شرکت در تور روسیه بهتر است با آب و هوای این کشور در فصل های مختلف آشنا شده و بهترین زمان را برای سفر خود انتخاب کنید.

سفری خاطره انگیز به بانکوک همراه با تور بانکوک

بانکوک مرکز کشور تایلند بوده که در بخش جنوب شرقی آسیا واقع شده است. تایلند در سال های اخیر رشد چشم گیری در زمینه گردشگری داشته است و در حال حاضر در رده ی پر بازدید ترین کشورهای گردشگری جهان قرار دارد. در این کشور می توانید انواع فرهنگ ها را ببینید. جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی بسیار زیبایی در بانکوک قرار دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. اگر می خواهید سفر به جنوب شرق آسیا را آغاز کنید، پیشنهاد ما به شما شهر بانکوک است. البته بهتر است، پیش از انتخاب و سفر به این شهر، با شهر بانکوک و تور بانکوک بیشتر آشنا شوید

  • آب و هوای بانکوک

بانکوک در منطقه جنوب شرق آسیا قرار داشته و از این رو از شرایط آب و هوایی بانکوک پیروی می کند. بانکوک به طور کلی دارای آب و هوای گرمسیری بوده و دارای دو فصل می باشد. 6 ماه در بانکوک بارش باران به وفور اتفاق می افتد و در 6 ماه بعدی شرایط آب و هوایی تغییر کرده و از رطوبت هوا کاسته می شود. تقریبا می توان گفت در تمام روزهای سال، دمای هوا بالا است و تحمل این شرایط، شاید برای مسافران خارجی سخت باشد. در بانکوک، ماه آوریل گرم ترین ماه سال است و رطوبت هوا به شدت کاهش پیدا می کند. اما به تدریج و در فصل تابستان، به دلیل وجود ابرهای باران زا، دمای هوا کمی کاهش پیدا می کند. فصل خشک سال از ماه نوامبر که مصادف با آبان ماه است، آغاز شده و تا آوریل ادامه پیدا می کند. بر عکس فصل بارانی بانکوک از ماه می آغاز شده و تا پایان اکتبر یعنی تا اوایل آبان ادامه پیدا می کند

تور دبی

اگر برای اولین بار می خواهید به دبی سفر کنید بهتر است با تور سفر کنید تا تور لیدر همراه شما باشد و بتواند به تمام سوال هایتان پاسخ دهید تا در طول سفر به مشکل نخورید و بتوانید از تمام مکان های گردشگری و جاذبه های آن بدون دردسر دیدن کنید. با گرفتن تور دبی می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا تمام هزینه های سفر و ایاب و ذهاب در پکیج تور محاسبه شده است البته اگر بخواهید آیتم هایی بیشتر برای تفریح داشته باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

تور مسافرتی دبی
برای تهیه تور دبی ارزان تر می توانید از پرواز امارات ایر عربیا استفاده کنید. البته این ایرلاین مسافت شما را بیشتر می کند و ابتدا در شهر شارجه پرواز شما فرود می آید و سپس به دبی ترانسفر می شوید. پرواز امارات ایر عربیا حتی از پرواز های ایرانی نیز ارزان تر است و برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه در تور دبی هستند بسیار مناسب می باشد.

آشنایی با تور تایلند

کشور تایلند یکی از کشورهای ساحلی آسیا است که مورد توجه تورهای مسافرتی بسیاری قرار دارد. در تایلند چند شهر بزرگ وجود دارد که می توانید در سفرهای خود از آنها دیدن کنید و در کنار استراحت در ساحل های تفریحی آن از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر نیز دیدن کنید و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند نیز آشنا شوید. تور پاتایا یکی از تورهای گردشگری مهم در کشور تایلند به شمار می رود. به گونه ای که سالانه هزاران مسافر خارجی به پاتایا آمده و در آن به گردش و تفریح مشغول می شوند. پاتایا اگرچه شهر ساحلی کوچکی است، ولی به خاطر نزدیکی به شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند، دسترسی به آن نیز راحت است. آنچه باعث شده تا تور تایلند مورد توجه توریست ها قرار بگیرد، جمع شدن جاذبه های گردشگری تفریحی، تاریخی و فرهنگی در کنار امکانات تفریحی مناسب مثل هتل ها، بارها، استراحتگاه های ساحلی و ... است. در ادامه این مقاله به معرفی این جاذبه های گردشگری نیز خواهیم پرداخت.

  • بهترین زمان برای سفر به پاتایا

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی کشور تایلند است که دارای آب و هوای خوبی نیز هست. دلیل این آب و هوای مساعد، نزدیکی تایلند به خط استوا و آب های اقیانوسی است که باعث شده تا این شهر کمتر هوای خیلی سرد را تجربه کند. به طور کلی می توان گفت که آب و هوای پاتایا گرمسیری بوده و در تمام طول سال رطوبت بالایی دارد. زمستان های پاتایا هم آب و هوای سردی نداشته و البته میزان بارش ها در آن کم است. فقط در ماه های مه تا نوامبر در این شهر باران می بارد و اوج بارش باران در پاتایا مربوط به ماه سپتامبر است. این بارش ها نیز فقط به صورت رگباری و گذرا بوده و کمتر پیش می آید که یک روز تمام باران ببارد. با توجه به مواردی که گفتیم، به نظر می رسد بهترین زمان برای انتخاب تور پاتایا ماه های اولیه بهار و ماه های اولیه پاییز باشد. روزهایی که هوا نه خیلی سرد است و نه آن قدر گرم می شود که قابل تحمل نباشد. نکته دیگری که وجود دارد این است که در این ماه ها جشن ها و مراسم های پر تعدادی در شهر پاتایا و شهرهای اطراف برگزار می شود؛ که می تواند بخشی از جاذبه های گردشگری تور پاتایا نیز باشد.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، گلفام سفر ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، تور بانکوک، تور روسیه، تور تایلند، تور دبی، تور ویتنام، تور مسکو، تور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

نکات مهم در زمان سفر به تفلیس

در سفر به شهر تفلیس می بایست به چند موضوع مهم توجه کافی نمایید. از مهمترین موارد مربوط به این سفر می توان به رزرو هتل تفلیس و بلیط رفت و برگشت به تفلیس اشاره کرد. توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای این شهر نیز از دیگر موضوعات شناخته می شود. مراکز خرید و مکان ;های گردشگری و توریستی نیز از دیگر موارد مهم محسوب می شوند که توجه به آنها قبل از سفر توصیه می شود.

راهنمای سفر به تفلیس پایتخت کشور گرجستان

راهنمای سفر به شهر تفلیس موضوعات مختلفی را در برمی گیرد که می توان به تاریخچه، موقعیت جغرافیایی، فرهنگ، آداب و رسوم، مکان ;ها و جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، رزرو هتل تفلیس محل اقامت، نحوه رزرو، سفر و چندین موضوع دیگر اشاره کرد. در مطلب امروز سعی داریم شهر تفلیس پایتخت گرجستان را بیشتر برای شما عزیزان معرفی کنیم تا با موضوعات عنوان شده در چند سطر قبلی بیشتر آشنا شوید. تفلیس بزرگترین شهر گرجستان است و هر ساله از توریست و گردشگران متعددی از نقاط مختلف قاره های جهان میزبانی می کند.

 سفر با رزرو بلیط هواپیما تفلیس به این شهر نسبت به دیگر سفرهای خارجی از هزینه مناسب تری برخوردار است و این موضوع باعث محبوبیت آن در میان مسافران این شهر شده است. ساختمان های مدرن و تاریخی در نقاط مختلف شهر تفلیس جای گرفته اند که در سفر به این شهر دیدن آنها خالی از لطف نخواهد بود. سفر به شهر تفلیس با تورهای مسافرتی و گردشگری یکی از گزینه های مهم در این زمینه محسوب می شود که بسیار مورد استقبال مسافران این تور قرار گرفته است. برنامه گشت شهری از مهمترین مزیت های سفر با تور تفلیس است که در ادامه بیشتر این موضوع را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد. اگر ایام عید را برای سفر به شهر تفلیس انتخاب کرده اید توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

توجه به موقعیت جغرافیایی در سفر به تفلیس

قبل از سفر به شهر تفلیس توصیه می شود افراد به موقعیت جغرافیایی این شهر دیدنی در کنار دیگر موضوعات مهم آن توجه کنند. قاره آسیا از این شهر در کشور گرجستان میزبانی می کند و این موضوع برای بسیاری که قصد سفر به شهر تفلیس را دارند خبر خوشایندی خواهد بود چرا که مدت زمان پرواز آنها کاهش خواهد یافت. در اطراف رود کور می توان پایتخت گرجستان شهر تفلیس را مشاهده نمود.

 با وجود این که تفلیس یکی از شهرهای مهم آسیایی شناخته می شود اما اهالی این شهر به دلایلی از جمله شرکت در اتحادیه جماهیر شوروی خود را متعلق به قاره اروپا می دانند. این تصور باعث شده است که ساختمان ;های مدرن اروپایی در نقاط مختلف این شهر به چشم بخورند. تفلیس تنها 30 دقیقه با ایران اختلاف ساعت دارد. قرار گرفتن در نیمکره شمالی باعث تنوع آب و هوایی این شهر شده است. کوه های قفقاز و دریای سیاه شهر تفلیس را به خوبی احاطه کرده اند. در ادامه به معرفی آب و هوای این شهر بیشتر خواهیم پرداخت.

توجه به نوع آب و هوا در سفر به تفلیس

سفر به شهر تفلیس در هر کدام از چهار فصل سال که باشد برای شما ایام بیاد ماندنی را به ثبت خواهد رساند. آب و هوای این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد اغلب نیمه گرمسیری است. نکته مهم در رابطه با آب و هوای تفلیس بارش باران های مختلف در طول سال است که این موضوع برای بسیاری از مسافران این شهر مهم و قابل اهمیت است.

 زمستان ;های سرد و برفی و تابستان ; های گرم و شرجی از مهمترین ویژگی های جوی این شهر توریستی شناخته می شوند. آب و هوای خشک کمتر در نقاط مختلف این شهر به چشم می خورد چرا که میزان بارش در ایام مختلف آن قابل توجه می باشد. در ادامه سفر به شهر تفلیس در هر کدام از چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان را برای شما عزیزان بررسی خواهیم کرد.

سفر به تفلیس در بهار و تابستان

همان طور که در بخش قبلی نیز عنوان کردیم می توان سفر به شهر تفلیس را در هر کدام از چهار فصل سال برنامه ریزی کرد. بهار یکی از فصول پرتردد این شهر شناخته می شود چرا که میزان دما در این شهر بین 12 تا 22 درجه سانتی گراد متغیر است. بارش باران در این فصل اغلب به چشم می خورد و با توجه به این موضوع به مسافران تفلیس پیشنهاد می شود که از بردن لباس مناسب به همراه چتر و بارانی به هیچ عنوان غافل نشوند.

سفر به شهر تفلیس در فصل تابستان نیز بسیار مورد استقبال گردشگران عزیز قرار می گیرد چرا که میزان بارش نسبت به دیگر فصول کمتر است. میزان دما در این فصل در تفلیس بین 28 تا 32 درجه سانتی گراد گزارش شده است. هر چند شب های تفلیس در فصل تابستان با دمای 15 درجه سانتی گراد از حال و هوای خاصی برخوردار است. آب و هوای خشک در شهریور ماه در این شهر به چشم می خورد چرا که میزان بارش به حداقل خود می رسد.

سفر به تفلیس در پاییز و زمستان

سفر به شهر تفلیس در هر فصلی که باشد جذابیت خاصی دارد. حتی اگر در پاییز و زمستان برای دیدن مناطق گردشگری به این شهر برنامه ریزی کرده باشید. در فصل پاییز تفلیس برخلاف دیگر شهرهای دنیا کمترین بارش باران را به خود می بیند و این موضوع یک ویژگی جوی منحصر به فرد برای این شهر شناخته می شود. 4 تا 17 درجه میزان دمایی است که در فصل پاییز می توان در شهر تفلیس با آن مواجه شد. کاهش دما در این فصل کاملا مشهود است.

زمستان ;های تفلیس سردترین زمانی است که مسافران این شهر با آن مواجه می شوند. دسامبر و ژانویه دو ماه از سال است که شهر تفلیس زمستان را در ایام آنها به خود می بیند. کاهش دما در شب های زمستانی تفلیس به نحوی است که با قدم زدن در خیابان ;های آن می توان متوجه این موضوع شد. با توجه به وضعیت آب و هوایی تفلیس که به آنها اشاره شد انتخاب بهترین زمان سفر به این شهر به مسافران آن بستگی دارد. هر چند پاییز و بهار به دلیل دلپذیر بودن آب و هوا بیشترین تردد در تفلیس گزارش شده است.

سافاری و بازدید از پارک حیوانات شهر بالی

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که علاقه به طبیعت گردی و بازدید از حیوانات دارید مطمئنا می توانید یک روز فوق العاده را در پارک حیوانات بالی بگذرانید. در واقع این پارک در بالی به یک از بزرگترین و پربازدید ترین ها تبدیل شده است که به عنوان یک پارک موضوعی نیز فعالیت می کند. بازگشایی این پارک به سال 2007 باز می گردد. شما با شرکت در تورهای سافاری در این پارک می توانید یک روز عالی را در مساحتی حدود 40 هکتار تجربه کنید. در واقع می توانید در این پارک از 60 نوع گونه مختلف حیوانات بازدید کنید که هر کدام در بخش های متنوعی از پارک با بخش های موضوعی متفاوت نگهداری می شوند.

چگونه به سراغ سافاری بروید ؟

برای گشتن در این پارک بزرگ آن هم به صورت تورهای سافاری در تور بالی انتخاب های زیادی پیش رو خواهید داشت. می توانید به سراغ انتخاب سافاری های اتوبوسی بروید. در این نوع سافاری ها می توانید به سراغ بازدید از فیل ها بروید. همچنین می توانید بچه اورانگوتان های کوچک که در حال بازی و شوخی با یکدیگر هستند را ببینید و در ادامه این سافاری و بازدید از پارک حیوانات می توانید بچه کوسه های زیبا را در قسمت آکواریوم مشاهده کنید. در واقع این نوع سافاری و بازدید از پارک حیوانات به وسیله اتوبوس می تواند یک نمونه عالی برای آموزش کودکان به همراه خانواده ها باشد.

بخش دیگری که می توانید در سافاری و بازدید از پارک حیوانات از آن لذت ببرید سافاری با ترم ها می باشد. در واقع ترم ها همان نوع ترن های داخل شهری هستند که ابعاد کوچکتری دارند. در این پارک می توانید از ترم ها به عنوان وسیله سافاری خود استفاده نمایید. هر ترم نیز یک راهنمای تور مخصوص به خود دارد که می توانید تمام توضیحات لازم درباره هر حیوان به همراه نکات مهم درباره آن را بشنوید.

 چه چیزهایی را در این پارک خواهید دید؟

شما در تور سافاری و بازدید از پارک حیوانات در این پارک می توانید به 80 بخش متنوع در این پارک سر بزنید. این حیوانات از سه ناحیه مختلف اندونزی، هند و آفریقا جمع آوری شده اند. گونه های فوق العاده کمیاب و زیبایی در این پارک نگهداری می شوند. از جمله این نمونه ها می توان به اسب های آبی آفریقایی، خرس های هیمالیایی، گورخرها، شترها ،شتر مرغ ها و شیرها اشاره نمود. یک گونه از حیوانات افسانه ای و فوق العاده در این پارک که ارزش بازدید زیادی دارد ببرهای سفید هندی هستند.

وقتی به سراغ سافاری و بازدید از پارک حیوانات می روید می توانید از میان سازه های بشری که بخشی از طبیعت این سه ناحیه را به تصویر می کشند عبور کنید. همچنین در این پارک بخش های مختلفی نظیر روستای فیل ها وجود دارد که به نام  Kampung Gajah  شهرت دارد. قسمت مهیج دیگر این سفر این است که می توانید با این حیوانات از فاصله ای بسیار نزدیک سلفی بگیرید.

نکاتی که باید درباره سافاری و بازدید از پارک حیوانات در بالی بدانید

نکته قابل توجه زمان بازدید شما در تور بالی می باشد. شما برای سافاری و بازدید از پارک حیوانات نیاز به یک روز کامل وقت دارید، پس به خاطر داشته باشید زمان سفر خود را به درستی تنظیم کنید. اگر می خواهید با خیال راحت بتوانید بین سافاری های مختلف در این پارک انتخاب کنید بهتر است در زمان باز شدن پارک به آنجا بروید تا تمام سافاری ها در دسترس شما باشند. بهتر است حتما برای بازگشت به هتل  از قبل تاکسی رزرو کنید. همچنین نکته دیگر درباره آب و هوای این پارک می باشد، در روز این مکان بسیار گرم است پس لازم است تا لباس مناسب به همراه عینک و کلاه به همراه داشته باشید. می توانید به صورت رایگان از درب ورودی نقشه بازدید از پارک را دریافت نمایید و در بخش های ابتدایی از حیوانات به صورت رایگان بازدید کنید. این پارک همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر برای بازدید باز می باشد.



:: برچسب‌ها: تور بالی، تور امارات، تور ایروان، تور بنتوتا، تور تفلیس، تور جزیره مالدیو، تور دهلی، تور سریلانکا ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

کشور زیبای روسیه، مملوء از جاذبه های تاریخی و جذاب است که دیدن آن برای بسیاری از افراد جذاب است. در تور روسیه از شهرهای سن پترزبوگ و مسکو دیدن به عمل می آید. برای تور روسیه ، هر آژانس هواپیمایی که مجری و برگزار کننده تور روسیه می باشد، برنامه خاص و ویژه ای برای هر روز دارد تا مسافران از سفر لذت ببرند. تور روسیه برای افرادی که اولین بار است به این کشور زیبا سفر می کنند، بسیار مناسب است؛ زیرا در هزینه ها و وقت این دسته از افراد صرفه جویی به عمل می آید. با تور روسیه، خاطره یک سفر خوب و شیرین را در ذهن خود ماندگار کنید.

کشور روسیه

کشور زیبای روسیه که در شمال اوراسیا واقع شده است، بزرگترین و پهناورترین کشور دنیاست. روسیه از لحاظ جمعیت، نهمین کشور در دنیاست. پایتخت روسیه شهر مسکو است که یکی از بزرگترین شهرهای دنیا به حساب می آید. زبان رسمی مردم روسیه، روسی است. کشور روسیه دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که باعث جذب گردشگران به این کشور شده است.

خدماتی که در تور روسیه ارائه می شود

  • تهیه بلیط رفت و برگشت به روسیه
  • بیمه مسافرتی
  • تهیه ویزای روسیه
  • رزرو هتل همراه با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری و بین شهری
  • گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان و تور لیدر محلی

تور روسیه

بهترین زمان برای سفر به روسیه

روسیه کشوری است که دارای آب و هوای متغیر است. گرم ترین ماه سال در روسیه تیر و مرداد است و برای سفر به روسیه، این ماه ها بسیار مناسب هستند و شما می توانید لذت ببرید. از اوایل مهر تا اوایل اردیبهشت به دلیل سرمای هوا و بارش های برف و باران، فصل مناسبی برای سفر به روسیه نمی باشد. همچنین از فروردین تا خرداد نیز برای سفر به این کشور مناسب است اما معمولا تابستان فصل طلایی و عالی برای سفر به روسیه است که در این فصل باید هزینه بیشتری را برای تور لوکس روسیه پرداخت کنید اما در عوض به شما خوش می گذرد. اگر در فصل تابستان قصد سفر به روسیه را دارید، بهتر است لباس های خنک و نازک همراه داشته باشید.

بهترین غذاهای روسی

غذاهای روسی بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و در تور روسیه، بهتر است حتما این غذاها را امتحان کنید. سوپ برش، یکی از غذاهای معروف روسیه است که نشان دهنده ی فرهنگ و اصالت مردم این کشور است. چغندر و گوشت گاو همراه با ادویه های مختلف، از مواد اصلی و تشکیل دهنده ی این سوپ هستند. بیف استراگانف که یک غذای روسی است در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارد. اما در کشور روسیه این غذا با برنج و پاستا سرو می شود که بسیار خوشمزه تر است. سوپ کلم که از سرکه و کلم و سیب زمینی و گاهی گوشت تشکیل شده است، یکی از غذاهای پر طرفدار روسیه در فصل زمستان است که نوعی سوپ رژیمی نیز محسوب می شود. گلابچی مانند اسمش یک غذای خوشمزه و فانتزی روسی است. این غذا مانند دلمه ی کلم است که روسی ها گوشت گاو را را داخل برگ های کلم می ریزند و میل می کنند. آروشا نیز نوعی سوپ خوشمزه روسی است که معمولا با سیب زمینی درست می شود. این سوپ بسیار خوشمزه و خوش طعم است و هر کسی آن را امتحان کند، حتما آن را دوست خواهد داشت. نیش، خاچاپوری، ژارکیه، پلمین، چاک چاک، ماهی دودی، ماشروم جولیان، شیشلیگ، کیف مرغ و ... از دیگر غذاهای معروف روسی هستند.

بهترین مراکز خرید روسیه

قطعا در تور ارزان روسیه ، شما نیز به دنبال مراکز خرید معروف و عالی در روسیه هستید تا بتوانید سوغاتی بخرید و برای خودتان خرید کنید. ببه همین منظور، برخی از مراکز خرید روسیه در ذیل آمده است.

مرکز خرید اوروپتسکی: این مرکز خرید در شهر مسکو واقع شده است. در این مرکز خرید بسیاری از برندهای معروف وجود دارند و این مرکز خرید دارای رستوران و سینما نیز می باشد.
مرکز خرید دتسکای میر: این مرکز خرید پر از اسباب بازی است و اگر قصد خرید اسباب بازی را دارید می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.
خیابان آربات: یکی از خیابان قدیمی در شهر مسکو، خیابان آربات است. این خیابان قدیمی پر از مغازه های رنگارنگ برای خرید سوغاتی است.
مرکز خرید ایکا: این مرکز خرید یکی از مراکز خرید معروف روسیه است که می توانید در آن برخی از برندها را پیدا کنید.
مرکز خرید گوم: این مرکز خرید لوکس در نزدیکی میدان سرخ مسکو واقع شده است که قیمت های آن یکم بالا می باشد.
مرکز خرید گوردو: این مرکز خرید علاوه بر مغاره های لوکس دارای سرگرمی هایی همچون سینما و اسکیت روی یخ و ... نیز می باشد.
مرکز خرید آتریوم: اگر قصد خرید عطر و ادکلن را دارید می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. البته در کنار عطر و ادکلن در این مرکز خرید انواع لباس و هایپر مارکت و ... نیز وجود دارد.
مرکز خرید مانژ: یکی از مراکز خریدهای بسیار شلوغ که دارای برندهای مختلف و انواع لوازم کادوئی است، مرکز خرید مانژ است.

بهترین رستوران های روسیه

وقت آن رسیده تا شما را با تعدادی از کافه ها و ستوران های معروف روسیه آشنا کنیم تا بتوانید در طول سفر به روسیه، بهترین غذاها را میل کنید و سفرتان هر چه بیشتر خاطره انگیز شود. رستوران خرگوش سفید، قطعا یکی از بهترین رستوران های روسیه است که یکی از بهترین سرآشپزهای دنیا در آنجا مشغول به کار است و غذاهای بین المللی بی نظیری را می توانید میل کنید. آشپزخانه آکوا، یکی از رستوران های معروف روسیه است که سوپ های خیلی معروف و خوش طعمی دارد. اگر علاقمند به غذاهای ایتالیایی هستید می توانید به رستوران سمی فردو بروید و یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی که در عمرتان خورده اید را در این رستوران میل نمایید. رستوران ساوا، علاوه بر غذاهای خوشمزه اش به خاطر صبحانه های خوش طعمی که دارد، بسیار محبوب و شناخته شده است. رستوران سیروارنیا، یکی از رستوران های خوب روسیه است. جایی که سر آشپز آن از بهترین تولیدکنندگان پنیر است و انواع غذاهایی که با پنیر طبخ می شوند را می توانید در این رستوران پیدا کنید. رستوران فارنهایت نیز یکی از رستوران های معروف روسیه است که می توانید طعم غذاهای جدید را در آن تست کنید. کافه پوشکین، یکی از معروف ترین کافه های روسیه است و برای خوردن یک میان وعده خوشمزه جایی بسیار عالی و دنج است. این کافه دیزاین بسیار زیبایی دارد و علاوه بر آن، بسیاری از غذاهای خوشمزه روسی و قفقازی نیز در این رستوران سرو می شود.

تور لوکس روسیه

برنامه روز اول تور روسیه

در روز ابتدایی شروع تور روسیه، ابتدا همه مسافران در فرودگاه امام خمینی جمع می شوند. پس از تحویل مدارک و دریافت کارت پرواز، مسافرت رویایی و هیجان انگیز خود به کشور روسیه را آغاز می کنیم. اولین مقصد در تور روسیه، سفر به شهر زیبای سن پترزبورگ است. پس از رسیدن به شهر جذاب و دیدنی سن پتروزبورگ به هتل محل اقامت خود رفته تا ساعاتی را استراحت کنیم و سپس در ساعات باقی مانده روز، می توانید به پیشنهاد راهنمای سفر به روسیه ، گشتی در شهر بزنید و از باقی ساعات روز خود نهایت استفاده را ببرید.

برنامه روز دوم تور روسیه

در روز دوم تور روسیه، در شهر زیبا و سحرآمیز سن پترزبورگ هستیم. امروز از دیدنی های جذاب و تاریخی سن پترزبورگ دیدن می نماییم. ابتدا از خیابان نوسکی دیدن می نماییم . خیابان نوسکی ، یکی از خیابان معروف سن پترزبورگ است که به دلیل ظرافت و معماری که دارد بسیار مشهور شده است. این خیابان در سال 1817 به دستور پتر کبیر ساخته شده است. بسیاری از اشخاص سرشناس همچون نیکولای گوگول و چایکوفسکی و نیکولای کورساکوف در این خیابان زندگی می کرده اند . بسیاری از افراد، این خیابان را با شانزلیزه پاریس مقایسه می کنند. در این خیابان می توانید غذا میل کنید و خرید نمایید. سپس از ناو جنگی آورورا، تندیس پتر کبیر و نیکولای اول و ساحل رود نوا دیدن می نماییم. ناو جنگی آورورا یکی از ناوهای جنگی معروف روسیه است که قبلا در جنگ بین روسیه و ژاپن از آن استفاده شده است. این ناو در همه جنگ هایی که در آن وجود داشته است، پیروز بوده است و امروزه به یکی از دیدنی های محبوب روسیه تبدیل شده است. در این ناو جنگی موزه ای از عکس جنگ ها و ملوانان و خدمه کشتی وجود دارد. تندیس نیکولای اول در میدان سن پترزبورگ واقع شده است. نیکولای اول یک فرمانده خود رای و بسیار مقتدر در طول تاریخ روسیه بوده است که برای احترام به وی، این یاد بود برنزی از وی ساخته و در میدان شهر گذاشته شده است. تندیس پتر کبیر توسط کاترین کبیر به شهر هدیه شد. در این مجسمه پتر کبیر بر روی اسبی قرار دارد که نگاهش به سمت غرب روسیه است و این نشانه این است که پتر کبیر آینده ای روشن را برای روسیه پیش بینی نموده است. در آخر از موزه آرمیتاژ بازدید می نماییم. موزه آرمیتاژ، یکی از بزرگترین و معروف ترین موزه های روسیه است. این موزه همچنین یکی از قدیمی ترین موزه ها در دنیا است. ساختمان موزه از شش ساختمان تشکیل شده است. زمانی که پا به موزه می گذارید به حال و هوای زمان امپراطوری در روسیه بر می گردید. همه خاندان رومانف بعد از کاترین کبیر در این کاخ زیبا زندگی می کرده اند و معماری آن بسیار زیبا و چشم نواز است. در این موزه نقاشی هایی از داوینچی، پیکاسو و ونگوگ و ... را می توانید مشاهده کنید. در این موزه آثار هنری از قرن 18ام و 19ام شامل طلا، جواهرات، مجسمه های عتیقه و آثار باستانی از کشورهایی همچون ایران، مصر و چین وجود دارد.

برنامه روز سوم تور روسیه

در روز سوم تور لحظه آخری روسیه ، در شهر زیبای سن پترزبورگ هستیم . امروز به دیدن باغ پترهوف می رویم. باغ پترهوف، از مجموعه ای از باغ ها و قصرها تشکیل شده است. به کاخ پترهوف ، کاخ ورسای روسیه نیز گفته می شود. این مجموعه در آثار یونسکو ثبت شده است و زمانی محل زندگی پتر کبیر بوده است. این کاخ عظیم و زیبا یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر سن پترزبورگ است. آبشارهای زیبا و مجمسه های طلایی بسیاری در این باغ وجود دارد که حیرت انگیز است. پس از دیدن باغ پترهوف، به خیابان های شهر رفته و قدم می زنیم. در پایان روز می توانید به کافه های اطراف ساحل نوا بروید و قهوه ای ناب و عالی را میل کنید.

برنامه روز چهارم تور روسیه

امروز آخرین روزی است که در شهر زیبای سن پترزبورگ هستیم. در چهارمین روز تور روسیه، وقت بیشتری دارید تا در شهر گشتی بزتید و لذت ببرید. البته قبل از ظهر، به دیدن کاخ پاول، باغ شکارگاه و شهر پوشکین می رویم. شهر پوشکین در قسمت شمالی روسیه واقع شده است. شهر پوشکین در واقع دهکده تزارها است و بسیار زییا می باشد. باغ شکارگاه ، در واقع بزرگترین باغ شکارگاه تزار روسیه بوده است که در حومه شهر سن پترزبورگ واقع شده است. در این باغ مجسمه ها و تابلوهایی وجود دارد که بسیار زیبا هستند. کاخ پاول توسط کاترین برای پسرش پاول در آن زمان ساخته شده است. این کاخ در یک مکان سرسبز و زیبا ساخته شده است. داخل کاخ نیز بسیار زیبا است و معماری جالبی دارد. پس از ناهار شما وقت دارید که به مراکز خرید روسیه بروید و در روز پایانی اقامت در این شهر، خرید کنید و از بقیه روز لذت ببرید.

برنامه روز پنجم تور روسیه

در روز پنجم تور روسیه، باید با شهر زیبا و خاطره انگیز سن پترزبورگ خداجافظی کنیم و راهی شهر مسکو شویم. پس از رسیدن به هتل محل اقامت و استراحت کوتاه، به دیدن میدان سرخ، پارک پیروزی و تپه وارابیف می رویم. قطعا نام میدان سرخ را شما نیز شنیده اید. میدان سرخ یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی شهر مسکو و کشور روسیه است. میدان سرخ نقس بسیار اساسی در تاریخ روسیه داشته است.این میدان در نزدیکی دیوار بلند کرمیلین واقع شده است. امروزه از این میدان برای بسیاری از رویدادهای اجتماعی مانند رژه و برگزاری جشن ها استفاده می شود. پارک پیروزی نیز یکی از پارک ها معروف شهر مسکو است. این پارک خاص در مسکو یادآور حمله نازی ها به روسیه و روزهای جنگ جهانی دوم است. تزیینات این پارک همگی تداعی کننده روزهای جنگ است. تپه واربیف یا همان تپه گنجشک ها یکی از جاذبه های معروف و محبوب در شهر مسکو است که به آن بام مسکو نیز گفته می شود. این تپه 85 متر ارتفاع دارد و بر روی آن، منظره ای از کل شهر مسکو را می توان دید. دانشگاه مسکو نیز بر روی این تپه واقع شده است که بسیار منظره زیبا و دیدنی دارد.

تور ارزان روسیه

برنامه روز ششم تور روسیه

روز ششم در تور روسیه، در واقع دومین روز از اقامت ما در شهر تاریخی و زیبای مسکو است. در ساعات ابتدایی روز به شهر ماتروشکاها سری خواهیم زد و از آنجا بازید می نماییم. در این شهر از کاخ های کرملین و شاه زنگ و توپ قدیمی دیدن می نماییم. کاخ کرملین در دیوارهایی پوشیده شده است و نمادی از تاریخ روسیه به شمار می رود. کاخ کرملین در واقع محوطه ای است که در زمان جنگ روسیه از آن برای دفاع از شهر استفاده شده است. شاه زنگ نیز یکی از قدیمی ترین زنگ های مسکو است که قبلا قرار بود در کلیساهای شهر به کار گذاشته شود اما امروزه در منطقه کرمیلین واقع شده است.

برنامه روز هفتم تور روسیه

در روز هفتم اقامت در مسکو از تور روسیه هستیم. امروز به دیدن متروی مسکو و خیابان آربات و تندیس پوشکین خواهیم رفت. شاید برای شما هم جالب باشد که چرا متروی مسکو، یکی از دیدنی های این شهر به حساب می آید. این مترو قدیمی در سال 1935 ساخته شد و دلیل معروف شدن آن، این است که در برخی از ایستگاه های این مترو آثار تاریخی وجود دارد. در قسمت هایی از مترو از مرمرها کلیسای جامع مسکو و سنگ های سرپوخوف وجود دارد. این مترو به قدری زیبا و دیدنی است که وقتی وارد آن می شوید انگار در دنیایی دیگر پای گذاشته اید. همچنین دولت روسیه مدعی است که 99 درصد از قطارها کاملا دقیق و به موقع به ایستگاه وارد و از آن خارج می شوند. همچنین توقف قطار در هر ایستگاه 90 ثانیه است که خود بسیار موضوع جالبی است. پس از دیدن متروی مسکو، به خیابان آربات می رویم. این خیابان یکی از قدیمی ترین خیابان های مسکو است که در گذشته افرادی همچون تولستوی در این خیابان زندگی می کرده اند. این خیابان در گذشته محل زندگی افراد اعیان و اشراف بوده است اما امروزه به یکی از خیابان های معروف شهر تبدیل شده است که بسیاری از مراکز خرید معروف در این قسمت واقع شده اند. در واقع این خیابان برای خرید سوغاتی بهترین مکان است. الکساندر پوشکین یکی از شعرای معروف روسیه است که تندیسی از وی در میدان هنر مسکو ساخته شده است.

برنامه روز هشتم تور روسیه

امروز آخرین روز از تور روسیه است و شما فرصت دارید تا آزادانه در شهر بچرخید و به مکان هایی که دوست دارید بروید. همچنین می توانید با پیشنهاد راهنمای تور به یکی از مراکز دیدنی در مسکو بروید. اما در عصر، به سیرک مسکو می رویم تا آخرین روز سفر را اینگونه جشن بگیریم و خوش بگذارنیم.

برنامه روز نهم تور روسیه

امروز باید با شهر زیبای مسکو خداحافظی کنیم و این شهر و کشور روسیه را با کوله باری از خاطرات، ترک کنیم و به شهر تهران بازگردیم. در فرودگاه امام خمینی از همسفران خود خداحافظی کنید. تور روسیه می تواند خاطره ای از یک سفر جذاب و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان آورد که با یادآوری آن لبخندی بر روی لبان شما نقش ببندد.



:: برچسب‌ها: گلفام سفر , تور روسیه , تور لوکس روسیه , رزرو هتل , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر به کشور بلغارستان

آب و هوای چهار فصل این کشور ساحلی لذت تور بلغارستان را برای شما چندین برابر می کند. بلغارستان به دلیل قرار گرفتن در ساحل زیبای دریای سیاه، دارای سواحل چشم نواز و دل انگیزی است. به جرات می توان گفت یکی از دلایل مهم تعداد بالای گردشگران این کشور، سواحل زیبای آن می باشد کشور بلغارستان در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است. این کشور زیبا و تاریخی اروپایی به دلیل وجود جاذبه های گردشگری فراوان، هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.
تور بلغارستان

تور بلغارستان

قبل از سفر به بلغارستان خوب است راجع به مناطق دیدنی و تفریحی آنجا اطلاعات دقیقی کسب نمایید تا بتوانید از تور بلغارستان استفاده کافی و لازم را ببرید. بلغارستان ارزانترین کشور اروپایی برای سفر می باشد. پایتخت بلغارستان شهری زیبا و خوش آب و هوا به نام سوفیا است. جمعیت بلغارستان چیزی در حدود ۷۳۶۴۵۷۰ نفر می باشد. جالب است بدانید رشد منفی این کشور در جهان حرف اول را می زند. واحد پولشان لف یا lev است. تقریبا ۸۵ درصد جمعیت بلغارستان، بلغاری تبار و ۱۵درصد بقیه ترک و کولی می باشند. در صادرات اسانس رز در دنیا تک می باشند. همچنین در صادرات ماشین آلات، کفش، آهن، فولاد و پوشاک بسیار فعال می باشند که این مساله در رشد اقتصادی کشور بلغارستان حائز اهمیت است. اکثر مردم بلغارستان مسیحی هستند و فقط تعداد کمی مسلمان در این کشور، زندگی می کنند.

آب و هوای بلغارستان

کشور زیبای بلغارستان، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب است. بلغارستان در واقع کشوری، چهار فصل با هوای متعادل و مرطوب می باشد. به همین منظور تمام فصل های سال برای سفر مناسب است. تابستان های زیاد گرمی ندارد. همچنین زمستان های بسیار سرد و غیرقابل تحمل هم ندارد. بهترین فصل تور بلغارستان، اردیبهشت تا شهریور می باشد. در تابستان در طول روز حداکثر دما بین ۲5تا۳5 درجه سانتیگراد است. در طول شب در تابستان، دمای هوا خنک تر می باشد و دما بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است.
بلغارستان چون کشوری ساحلی است در ماه های خرداد و تیر، رطوبت به حداکثر میزان خود می رسد. در قسمت های جنوبی بلغارستان از سرمای هوا کاسته شده و دما گرمتر، و از رطوبت بالاتری برخوردار است. خوب است بدانید فصل پاییز در بلغارستان فصلی رویایی است با رنگهای متنوع طبیعت، که چشم های گردشگران را خیره می نماید. دمای هوا در فصل پاییز خنک و دلنواز می باشد. بسیاری از گردشگران فصل پاییز را برای گردش و پیاده روی کنار سواحل زیبای بلغارستان انتخاب می کنند.
رزرو تور بلغارستان

رزرو بلیط تور بلغارستان

برای تهیه بلیط تور بلغارستان و رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین، اولین کار اطلاع از وضعیت بلیط های پرواز بلغارستان، می باشد. تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بلغارستان را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع بلیط پروازتان را از نظر رفت و برگشت یا فقط بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید.
نتایج پرواز بلغارستان برای شما قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بلغارستان بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بلغارستان را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بلغارستان سفر پر خاطره ای را در ذهن خود ثبت نمایید. اگر به سایت گلفام سفر مراجعه کنید به اطلاعات راجع به رزرو بلیط هواپیمای بلغارستان دسترسی پیدا می کنید و سفری آرام و دل انگیزی را آغاز می کنید.

رزرو آنلاین هتل در تور بلغارستان

همیشه قبل از سفر سعی کنید هتل محل اقامت خود را رزرو نمایید تا در طول سفر بتوانید از حداکثر زمان خود نهایت استفاده را ببرید. شما می توانید برای رزرو هتل تور بلغارستان به صورت آنلاین عمل کنید. ابتدا روی کلمه جستجوی هتل کلیک کنید تا مشخصات کلی هتل ها، مثل تعداد ستاره که از یک ستاره تا پنج ستاره می باشد و امکانات هتل که به صورت عکس از نمای داخلی و خارجی هتل است برای شما ظاهر می شود. قیمت هتل ها به صورت صعودی از ارزانترین هتل ها تا گرانترین آنها برای شما نمایان می شود، سپس دکمه رزرو هتل را فعال کنید تا اطلاعات ریزتر هتل مورد نظر روی صفحه مانیتور برای شما به نمایش درآید. بعد از این مرحله مقصد، تاریخ ورود و خروج به هتل ، تعداد اتاق و تعداد مسافران را به درستی و کامل ثبت نمایید.
تور لحظه آخری بلغارستان

تور لحظه آخری بلغارستان

بعضی اوقات آژانس های گردشگری و دفاتر فروش بلیط پرواز به دلایل نامشخص در دقایق نزدیک به پرواز تعدادی بلیط فروخته نشده دارند. که در لحظات نزدیک به پرواز با قیمت ارزانتری به فروش می رسانند. اگر موفق به تهیه این نوع بلیط های پرواز به بلغارستان شوید مسلما تور بلغارستان با قیمت مناسب تری برای شما تمام می شود و هزینه سفر شما کاهش می یابد. ولی در این مواقع باید وسایل سفر شما از قبل آماده شده، هتل اقامت خود را رزرو کرده و کاری برای ادامه سفر باقی نمانده باشد تا با خیال راحت و آسوده تور بلغارستان را با هیجانی وصف ناپذیر شروع کنید و نهایت لذت را از این سفر هیجان انگیز ببرید. چنانچه مایلید از تور لحظه آخری استفاده کنید حتما به سایت گلفام سفر مراجعه کنید واز تورهای لحظه آخری با خبر شوید.

تور لوکس بلغارستان

اگر می خواهید تور لوکس بلغارستان و گران باشد باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید. و در انتخاب خدمات تور نظارت دقیق تری داشته باشید. مثلا در بخش رزرو بلیط هواپیما، کلاس پرواز مهم می باشد. هرچه نوع خدمات و کیفیت پرواز، بالاتر باشد قیمت بلیط پرواز هم گرانتر است. در قسمت رزرو هتل، هتل های ۵ ستاره با امکانات فول رزرو نمایید. خوب است بدانید در تور بلغارستان بعضی هتل ها در میان جنگل و کنار ساحل قرار گرفته اند که مسلما گرانترین هتل ها می باشند چون در بهترین مکان گردشگری قرار گرفته اند و مناظر طبیعی را می توان از پنجره های هتل مشاهده نمود. همچنین می توانید در انتخاب رستوران های شیک و مجلل و سرویس های گشت شهری هم بهترین آنها را انتخاب نمایید و سفر به بلغارستان را با یک دنیا هیجان و شوق به پایان برسانید.
قیمت تور بلغارستان

قیمت تور بلغارستان

قیمت تور به خدمات و امکانات آن بستگی دارد هرچه امکانات در سطح بالاتری باشند مسلما قیمت تور افزایش می یابد. البته لازم به ذکر است تور بلغارستان ارزانترین تور اروپایی می باشد. ولی خوب است بدانید اگر در انتخاب بلیط هواپیمای بلغارستان دقت نمایید و تمام جوانب آن را نسبت به هزینه های پرداختی خود در نظر بگیرید می توانید بلیط پرواز، با خدمات و امکانات در سطح بالا با قیمت مناسب خریداری کنید. این را هم بدانید در صد بالایی از هزینه سفر مربوط به انتخاب هتل اقامت شما می باشد.
در زمان رزرو هتل دقت کنید، خدمات و امکانات ارائه شده با قیمت هتل همخوانی داشته باشد تا بیهوده هزینه اضافه نپردازید. همچنین تعداد بازدید از مکان های تفریحی و تاریخی نیز در قیمت تور تاثیر دارد. انتخاب رستوران ها و غذاخوری های لوکس و معمولی نیز می تواند در قیمت تور موثر باشد. همینطور خدمات تور مانند، تور لیدر فارسی زبان، مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری، بیمه سفر، ارائه سیم کارت و ترانسفر فرودگاهی و .... روی قیمت تور تاثیر مستقیم دارند.


:: برچسب‌ها: تور بلغارستان , تور ارزان بلغارستان , رزرو هتل , رزرو بلیط هواپیما , گلفام سفر , ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور هند

تور هند را می توان یکی از بهترین تور هایی دانست که می تواند بهترین لحظات را برایتان رقم بزند. توجه داشته باشید که سفر به همراه تور مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مزایای این تور می توان به کم هزینه تر بودن آن و همچنین امکان بازدید از تمامی مراکز گردشگری اشاره نمود. هند مملو از جاذبه هایی است که می توانید از تک تک آنها لذت ببرید.

خرید تور هند

ابتدا باید بدانید که چگونه و از چه مراکزی امکان شرکت در تور هند وجود خواهد داشت و در این رابطه باید گفت: جهت شرکت در این تور می توانید از دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید و منظور از روش حضوری، مراجعه به آژانس های مسافربری می باشد و با مراجعه به این آژانس ها می توانید با انواع تور های هند آشنایی پیدا کرده و بهترین تور را از این میان انتخاب نمایید. می توانید تمامی سوالات خود را نیز از مسئول آژانس پرسیده و از تمامی راه ها اطلاع داشته باشید. این روش بی شک نیاز به وقت بیشتری خواهد داشت و به همین دلیل بهترین روش شرکت در تور را می توان روش غیر حضوری دانست و به همین منظور باید به مراکز معتبر رزرو تور دهلی مراجعه نموده و لیست کاملی از انواع تور های هند را مشاهده نمایید. امکان مقایسه تور ها نیز وجود داشته و می توانید بهترین تور را از این میان انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که حتما تمامی خدمات ارائه شده و همچنین قیمت تور را در شرایط یکسان مورد مقایسه قرار دهید.

خرید بلیط هند

بلیط مهمترین لازمه قبل از سفر می باشد که حتما باید نسبت به خرید آن اقدام نمایید تا اجازه سفر به شما داده شود. بلیط های هند را می توان به انواع مختلف دسته بندی نمود که هر یک از این بلیط ها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و هر یک خدمات متفاوتی برای گردشگران در نظر گرفته اند. توجه داشته باشید که در صورت شرکت در تور هند نیازی به خرید بلیط به صورت اختصاصی نخواهد بود و تمامی اعمال قبل از سفر توسط مسئولین تور انجام خواهد شد. توجه داشته باشید که جهت خرید بلیط می توانید به وب سایت های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید و امکان خرید بلیط در هر نوع کلاس پروازی برای شما وجود خواهد داشت.

قیمت تور هند

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که همگان به آن توجه ویژه ای دارند و در رابطه با قیمت تور دهلی می توان گفت: قیمت تور دهلی به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین موارد تاثیر گذار بر قیمت را می توان به نوع کلاس پروازی اشاره نمود چرا که هزینه های بلیط تاثیر مستقیم بر قیمت تور دهلی خواهد گذاشت. مهمترین مورد تاثیرگذار را می توان نوع هتلی دانست که در آن اقامت خواهید داشت چرا که هتل های هند را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این هتل ها خدمات و هزینه های متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت و می توانید متناسب با خواسته خود هتل را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که امکان کنترل این موارد وجود داشته و می توانید به صورت اختصاصی نوع بلیط، هتل و میزان خدمات را تعیین نمایید و به همین دلیل میزان قیمت تور قابل کنترل خواهد بود. کمترین هزینه ها را نیز می توانید زمانی شاهد باشید که گردشگران کمتری این کشور را به عنوان هدف انتخاب می نمایند.

تور ;سریلانکا

امروزه گردشگری به یکی از مهم ترین صنعت ها در جهان ; تبدیل شده است و افراد زیادی هستند که به عنوان توریست به شهرها ; و کشور های مختلف سفر می کنند و مسلما دغدغه اصلی این افراد انتخاب یک مقصد خوب می باشد؛ تور سریلانکا برای این افراد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر باشد در همین راستا در این نوشتار ما به معرفی جزیره باشکوه سریلانکا می پردازیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتر به این شهر خارق العاده سفر کنید.

خرید بلیط سریلانکا

مردم در کشورمان برای سفر به کشورهای خارجی تور ها را بهترین گزینه می دانند پس بنابراین مراجعه به یک شرکت هواپیمایی و گردشگری مطمئن می تواند بهترین گزینه برای خرید بلیط سفر به کشور های خارجی باشد.؛ خرید بلیط تور سریلانکا هم در حال حاضر از طریق بسیاری از دفاتر و شرکت های گردشگری امکان پذیر است، قیمت بلیط تور سریلانکا نیز نسبت به بسیاری از تورهای گردشگری اروپایی بسیار کمتر و با صرفه تر می باشد.

خرید تور سریلانکا

تور سریلانکا می تواند به عنوان یکی از بهترین و بی نظیر ترین گزینه ها به جهت سفر و گردشگری برای عاشقان سفر بشمار رود زیرا این کشور دارای مناطق بکر طبیعی و سواحل بی نظیری است که همانند آن را در هیچ جای جهان نخواهیم یافت؛ علاوه بر آن داشتن قدمت باستانی و تاریخی نیز باعث جذابیت بیشتر این کشور می شود؛ همچنین لازم به ذکر است تا بدانید که از نظر گردشگری ماه مارس می تواند به عنوان یکی از بهترین ماه ها برای سفر به این کشور باشد. خرید تور سریلانکا هم به صورت حضوری و هم به صورت رزرو آنلاین تور سریلانکا از طریق سایت بسیاری از آژانس های هواپیمایی معتبر از سراسر کشور امکان پذیر می باشد، تور سریلانکا با شرایط بی نظرش می تواند به عنوان یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای عمرتان تبدیل شود.

سریلانکا جزیره ای برای تمام فصول ;

کشور سریلانکا دارای آب هوایی کاملا استوایی می باشد این به این معناست که به دلیل قرار داشتن این جزیره در نزدیکی خط استوا باعث می شود تا این کشور فصول را بطور کامل نداشته باشد و همیشه دو فصل گرم و خشک را پذیراست؛ در نتیجه بطور معمول این منطقه ; دارای آب و هوای نسبتا گرم می باشد، این جزیره بارش های فراوانی را دارا می باشد که این باران ها به سبب وزش بادهای معتدل موسمی هستند؛ بطور کلی می توان نتیجه گرفت که این شرایط آب و هوایی باعث شده تا ما بتوانیم در هر فصل از سال تور سریلانکا را برای سفر انتخاب کنیم.



:: برچسب‌ها: تور بالی، تور امارات، تور ایروان، تور بنتوتا، تور تفلیس، تور جزیره مالدیو، تور دهلی، تور سریلانکا ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی ترکیه است که به دلیل جاذبه های بسیار، آب و هوای خوب و مسافت نزدیک با ایران سالانه گردشگران زیادی از طریق تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. سفر با تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیادی است. مسافران تور آنتالیا جهت رزرو این تور می توانند به صورت اینترنتی وارد سایت شده و پس از مشاهده تورهای مختلف موردی که مناسب است را برای خود رزرو کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که در آن عرضه تور آنتالیا صورت می گیرد. با رزرو تور آنتالیا به صورت اینترنتی شما می توانید از خدمات مختلفی مانند بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و ... برخوردار شوید.

بلیط هواپیما آنتالیا

امروزه بلیط های مسافرتی به صورت اینترنتی عرضه می شوند و شما برای رزرو بلیط هواپیما آنتالیا می توانید به راحتی وارد سایت گلفام سفر شده و پس از مشاهده انواع بلیط یکی از آن ها را انتخاب کنید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما آنتالیا امکان انتخاب کردن کلاس پروازی، ایرلاین مورد نظر و خدمات دیگری برای شما وجود دارد. بلیط هواپیما آنتالیا در انواع مختلفی مانند بلیط چارتری، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری عرضه می شود. هر کدام از این بلیط ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و از نظر قیمت با یکدیگر فرق دارند. خرید آنلاین بلیط تور آنتالیا کمک می کند که شما این بلیط را خیلی فوری و راحت تهیه کنید. شما با وارد شدن به سایت پس از انتخاب مبدا و مقصد خود می توانید بلیط هایی با خدمات و قیمت مختلف مشاهده کنید و بلیط خود را به صورت رفت و یا رفت و برگشتی تهیه کنید.
تور آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا در کنار بازدید از مکان های دیدنی می توان به مراکز خرید این شهر نیز سر زد. در این مراکز خرید می توان هم خریدهای گران و هم خرید ارزان با قیمت معقول داشت.

مرکز خرید TerraCity در آنتالیا :

این مرکز خرید یکی از بهترین ها در کشور آنتالیا است که دارای ۴ طبقه بوده و در آن فروشگاه هایی وجود دارد که نمایندگی و عرضه کننده برندهای مشهور و مطرح در دنیا هستند. در این مرکز خرید می توان برای همه افراد خانواده پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات و لوازم مختلف را تهیه کرد. مک دونالد بسیار خوبی در این مرکز خرید است که می توانید در سفر خود با تور آنتالیا پس از خرید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید.

مرکز خرید MarkAntalya :

این مرکز خرید جزو بزرگترین مراکز خرید در آنتالیا محسوب می شود. در اینجا شما می توانید برندهای مشهور را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. در این مرکز خرید ۱۵۵ برند نمایندگی دارند. در مرکز خرید مارکت آنتالیا دنیای فشن و تکنولوژی را می توان به خوبی احساس کرد. در این مرکز خرید رستوران ها و کافه های بسیار زیادی وجود دارد که دارای معماری مدرن و طراحی جذاب هستند.
مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا - Ozdilek Park Antalya: مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا دارای جذابیت خاصی برای مسافران و افرادی است. شما در این مکان می توانید اجناس با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. در این مرکز خرید یک سینما وجود دارد که شما می توانید بهترین فیلم ها را در آن تماشا کنید. این مرکز خرید دارای ۳۰ کافه و رستوران می باشد و در طبقه دوم آن یک پارک وجود دارد که دارای وسایل بسیار مهیجی برای تفریح و سرگرمی است.

مرکز خرید Migros در آنتالیا :

مرکز خرید میگروس یکی از فروشگاه های شعبه دار و زنجیره ای بوده که در آن می توان اجناسی که اصل، برند و معتبر هستند را پیدا کرد. در صورتی که شما با تور آنتالیا سفر می کنید و برای خرید کردن برنامه ای ندارید، بهتر است حتما از این مرکز خرید دیدن کنید. سالانه گردشگران زیادی از مرکز خرید میگروس دیدن می کنند. در این مکان بیشتر از ۱۳۰ برند که دارای تنوع بسیار زیادی هستند وجود دارند و موجب محبوبیت هر چه بیشتر میگروس شده اند.

راهنمای سفر به تور استانبول

کشور ترکیه یکی از توریستی ترین کشورهای منطقه است، در این بین می توان گفت شهر استانبول با وجود این که دارای مقاصد گردشگری زیادی است در کشور ترکیه بسیار مهم تلقی می شود. این شهر بزرگترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور به شمار می رود. با وجود این که استانبول تنها شهر بزرگ جهان بوده که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد، طبیعتاً بازدید از آن جذابیت زیادی خواهید داشت.
لازم است بدانید این شهر در کنار دریای مرمره و تنگه بسفر واقع شده است و هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان به استانبول سفر می کند. افرادی که قصد رزرو تور استانبول را دارند باید توجه داشته باشند که به طور کلی این شهر، شهر نسبتاً امنی بوده و پلیس تقریباً در همه جای آن حضور دارد. به طور کلی می توان امنیت این شهر را با تهران مقایسه کرد بنابراین هر چه در تهران مراقب هستید باید در استانبول نیز مراقب باشید. مخصوصاً لازم است در مکان های شلوغ از گوشی همراه، مدارک، کیف و دیگر وسایل تان به خوبی مواظبت کنید.

هزینه های سفر با تور استانبول

به طور کلی اگر بخواهیم هزینه های زندگی در استانبول را بررسی کنیم می توان گفت هزینه های آن دو برابر ایران است. اما در خصوص هزینه های سفر به این شهر باید توجه داشته باشید که این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه رزرو آنلاین هتل استانبول یکی از مهمترین هزینه های سفر به استانبول است؛ حال لازم است بدانید با وجود این که استانبول جزو شهرهای بزرگ و پیشرفته جهان است طبیعتاً گزینه های متفاوت و متعددی در اختیار گردشگران قرار می گیرد. به طوری که شما می توانیددر لوکس ترین هتل های این شهر اقامت داشته یا با پرداخت هزینه کمتر آپارتمان ها و هاستل های با کیفیت و ارزان قیمت را انتخاب کنید. هزینه خورد و خوراک در تور استانبول دیگر هزینه ای است که باید به آن توجه داشته باشید.
استانبول مملو از رستوران ها و کافه های رنگارنگ بوده که در آن لذیذترین غذاها به خصوص کباب سرو می‌ شود. از آنجایی که تعداد رستوران های استانبول، همانند هتل های آن زیاد است می توانید برای داشتن سفری اقتصادی رستوران های ارزان قیمت را در شهر پیدا کنید که باید بداغ رستوران های زنجیره ای جزو رستوران های ارزان قیمت به شمار می رود. از طرفی با وجود اینکه شهر استانبول دارای برند های لباس و ترکیه ای متعددی است بی شک افراد زیادی تمایل دارند در هنگام سفر به استانبول خرید کنند که برای این امر بهتر است در ماه های خراج به استانبول بروید.
تور استانبول

آب و هوای استانبول

در مورد آب و هوای استانبول باید گفت با وجود شرایط جغرافیایی استانبول باید گفت این شهر به طور کلی در هر ناحیه تغییرات آب و هوایی متعددی دارد به طوری که شما در هنگام رزرو تور استانبول و سفر به این شهر سه نوع آب و هوای مختلف مدیترانه‌ای، گرمسیری و اقیانوسی را مشاهده خواهید کرد. در گرمترین ماه سال درجه هوا در این شهر ۲۴ درجه سانتیگراد می ‌باشد و سردترین ماه سال که فوریه است میانگین دما در استانبول ۶ درجه سانتیگراد است و همچنین میزان بارندگی نیز در این شهر ۱۰۰ میلیمتر در ماه ژانویه اندازه گیری شده است. حال لازم است بدانید تقریبا همه ماه سال جهت سفر به استانبول مناسب است اما اگر تمایل دارید که از هر نظر سفری دلپذیر داشته باشید انتخاب پاییز و بهار مناسب خواهد بود زیرا در این ماه علاوه بر دلچسب بودن هوا حراج ها و جشنواره های زیادی برگزار می شود.

راهنمای سفر با تور ازمیر

ازمیر سومین شهر معروف در ترکیه است. این شهر دارای جاذبه های بسیار زیادی می باشد. هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از ازمیر به سوی این شهر بندری سفر می کنند. جاذبه های این شهر آنقدر زیاد هستند که در سفر به این شهر نمی توان همه این جاذبه ها را دید. شهر ازمیر در کنار دریای اژه واقع شده است و در کنار آن آب های لاجوردی خلیج ازمیر را می توان تماشا کرد. در تور ازمیر مسافران می توانند زیبایی های این شهر را نظاره کنند. این شهر از گذشته تا کنون دارای اهمیت تجاری بالایی برای منطقه بوده است. در شهر ازمیر به دلیل تاریخ و فرهنگ غنی، تنوع فرهنگی بالایی وجود دارد. در طول تاریخ و دوره های مختلف فرمانروایان زیادی روی ازمیر سلطنت کرده اند. بازارهای محلی معروف ترکیه، تفریحات جذاب و سرگرم کننده، موزه های هنری و تاریخی جذاب و ... همه از جذابیت هایی هستند که در تور ازمیر گردشگران می توانند از دیدن آن ها لذت ببرند. اختلاف ساعت شهر ازمیر با تهران نیم ساعت عقب تر از تهران می باشد. زبان رسمی مردم این شهر ترکی بوده و واحد پول آن لیر ترکیه می باشد.
تور ازمیر

بلیط هواپیما ازمیر

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما ازمیر هستید، سایت گلفام سفر یکی از مراکزی است که به راحتی می توانید از طریق آن بلیط هواپیما ازمیر را تهیه کنید. در ازمیر یک فرودگاه بین المللی واقع شده که از طریق این فرودگاه شهر ازمیر در دسترس خواهد بود. برای سفر به ازمیر بهتر است رزرو بلیط هواپیما خود را از قبل انجام داده باشید. به ویژه در فصل تابستان به دلیل تعداد بالای مسافران بهتر است که رزرو این بلیط از قبل انجام گیرد. برای پروازهای مستقیم از شهر مبدا ابتدا باید وارد استانبول شده و پس از آن به ازمیر وارد شوید.
 

هزینه های سفر به تور ازمیر

اگر قصد دارید سفر ارزان قیمتی به شهر ازمیر داشته باشید، هزینه ای که روزانه برای سفر نیاز خواهید داشت حدود ۱۵۰ لیر ترکیه می باشد. اگر اهل چانه زدن باشید در شهر ازمیر می توانید تخفیف های بسیار زیادی را بگیرید. این شهر بسیار آرام بوده و برای سفر بسیار مناسب می باشد. برای افرادی که به دنبال سفر ارزان در ترکیه هستند، تور ازمیر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. در این شهر برای تفریحات ارزان دارای امکانات بسیار زیادی است. پروازهای ارزان، غذاهای ارزان و فعالیت های تفریحی مجانی همگی در تور ازمیر وجود دارند که گردشگران با وجود آن ها می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.
اگر به جای تاکسی از وسایل نقلیه عمومی در سفر با تور ازمیر استفاده کنید، از هزینه های سفر شما به میزان زیاد کاسته خواهد شد. همچنین برای کم کردن هزینه های سفر خود می توانید به جای صرف غذا در رستوران های شیک غذای خود را در رستوران های محلی و کوچک این شهر میل کنید.
کنیسه ها و کلیساهای متعدد، کاروانسراهای قدیمی با فضای سر سبز از جمله مکان های دیدنی هستند که در شهر ازمیر وجود دارند و بازدید از آن ها بسیار ارزان . حتی رایگان می باشد. همچنین علاقه مندان به تاریخ می توانند با هزینه های بسیار اندک به دیدن مکان های تاریخی این شهر بروند.

تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی از جمله شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که به دلیل داشتن مناطق باستانی فراوان، آب های زیبا کریستالی، غذاهای ترکی بی نظیرش، جزیره پرندگان و....امروزه تور کوش آداسی در بین توریست ها و گردشگران خصوصا مسافران ایرانی از استقبال خوبی برخوردار شده است. در این شهر سالانه مراسمات و
فستیوال های بیشماری برگزار می گردد که همراه شدن با قایق سواری های کروز می تواند دلیل مهمی برای جذب توریست به این شهر باشد. شهر کوش آداسی خود از نظر وسعت در موقعیت جغرافیایی کوچکی قرار دارد اما به دلیل قرار داشتن مناظر زیبا و جاذبه های گردشگری فراوانی مانند پامو کاله، میلیت، مریم آنا و... این شهر مورد توجه بسیاری از افراد در اقصی نقاط جهان واقع شده است. شهر کوش آداسی به دلیل اینکه در طول تاریخ بارها میان کشورهای بزرگ جهان دست به دست شده امروزه تداخلی از چند فرهنگ را در خود جای داده است که ساختمان های مدرن، زیبایی دریا، سازه های قدیمی و..می توانند نمایانگر این دوره های مختلف از تاریخ باشند به همین دلیل گلفام سفر با انتخاب تور کوش آداسی بازدید از مناظر شگفت انگیز این شهر در ترکیه را در اختیار مسافران بیشماری قرار داده است.
تور کوش آداسی

آب و هوای کوش آداسی

وجود آب و هوای گرم و مرطوب در شهر کوش آداسی نسبت به سایر شهرهای ترکیه سبب شده است تا جزیره کوش آداسی به مکان امن و مناسبی برای زیستگاه پرندگان متنوع باشد و کوش آداسی را با نام جزیره پرندگان بشناسند. این شهر بر خلاف سایر شهرهای دیگر در ترکیه کمتر بارش باران را در خود خواهد دید و اغلب روزهای سال دمای هوا در دمایی بالاتر از ۳۰ درجه جریان دارد. لذا گرمای وجود داشته در تابستان ها و فصل بهار می تواند موقعیت مناسبی را برای آبتنی و شنا در دریای اطراف کوش آداسی فراهم آورد. با این وجود فصل پاییز و زمستان در کوش آداسی اگرچه بارش باران ملاحظه می شود اما دمای هوا آنچنان سرد نخواهد شد که بارش برفی در این شهر دیده شود.

راهنمای سفر به تور کوش آداسی

برای سفر به چنین شهر ساحلی در ترکیه بهتر است قبل از سفر ساحل های بی نظیر کوش آداسی برای ورزش های آبی و شنا را شناخته سپس اقدام به سفر نمایید. بنابراین توصیه شده با سایت گلفام سفر همراه شوید تا با ساحل های فوق العاده در آب های شفاف و تمیز کوش آداسی مانند ساحل دان تاون که در میان اسکله و بندرگاه کوش آداسی واقع شده و ساحل شگفت انگیزی مانند ساحل زنان که بازدید برای عموم آزاد است همچنین ساحل الماس، ساحل شن های نقره ای، ساحل طلایی و دیگر جاذبه های گردشگری در شهر دیدنی کوش آداسی ...آشنایی کاملی پیدا کنید. البته اگر هتل اقامت مسافر در یکی از این ساحل ها انتخاب شود بدون شک سفر جذاب تری خواهید داشت. پس رزرو هتل را با گلفام سفر انجام دهید تا چنین موقعیت بی نظیری را از


:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور مالزی، تور تایلند، تور بانکوک، تور ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جاذبه های گردشگری ;سریلانکا

امروزه گردشگری به یکی از مهم ترین صنعت ها در جهان ; تبدیل شده است و افراد زیادی هستند که به عنوان توریست به شهرها ; و کشور های مختلف سفر می کنند و مسلما دغدغه اصلی این افراد انتخاب یک مقصد خوب می باشد؛ تور سریلانکا برای این افراد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر باشد در همین راستا در این نوشتار ما به معرفی جزیره باشکوه ;سریلانکا می پردازیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتر به این شهر خارق العاده سفر کنید. 

کشور سریلانکا؛ قلب صنعت گردشگری آسیا ; ; ; ; ;

سریلانکا ; جزیره ای واقع در جنوب شرقی آسیا می باشد؛ این کشور در ناحیه جنوبی اقیانوس هند قرار دارد و جمعیتی بیش از 22 میلیون نفر را دارا می باشد، زبان مردم در این منطقه به طور رسمی تامیل و سینهالی می باشد اما زبان انگلیسی نیز بین مردم رواج دارد. به جرات می توان گفت سریلانکا یکی از زیبا ترین مناطق در سراسر جهان می باشد حتی واژه سریلانکا در زبان سانسکریت به معنای جزیره باشکوه است این جزیره با دارا بودن مناظر طبیعی بی شمار و متعدد به قطب گردشگری آسیا تبدیل شده است و سالانه توریستان و گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند به همین دلیل تور سریلانکا به یکی از پرمخاطب ترین تورهای گردشگری در کشورمان تبدیل شده است.

علاقمندان می توانید با مراجعه به سایت گلفام سفر و ورود به قسمت رزرو آنلاین هتل سریلانکا هتل مورد نظر خود را دیده و انتخاب نمایید تا سفری آرام و دلپذیر را تجربه نمایید.

جاذبه های گردشگری سریلانکا ;

کشور سریلانکا دارای مناظر منابع طبیعی ; فراوانی می باشد و همین مسئله است که سبب گشته نام این کشور در صدر لیست کشورهای معروف توریستی قرار بگیرد این کشور مناطقی باستانی با قدمتی بالغ بر بیش از 3 هزار سال را دارا می باشد. پارک های طبیعی، سواحل بی نظیر، معابد و مناظر باستانی از جمله مناطق گردشگری این کشور می باشد. برخی از معروف ترین و پر مخاطب ترین جاذبه های گردشگری این جزیره که در تور سریلانکا حتما باید از آنها دیدن کرد:

  • شهر باستانی سیگیریا:

سیگیریا شهری باستانی و تاریخی که به عنوان یکی از مهم ترین مناطق تاریخی جهان نیز بشمار می رود و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است؛ این شهر باستانی در منطقه بکر و زیبا در کشور سریلانکا قرار دارد و بیشتر به جهت قرار داشتن قصر یکی از پادشاهان قدیمی که مربوط به قرن ; میلادی است به شهرت رسیده است؛ این قلعه در بالای صخره ای بزرگ قرار دارد که اطراف آن را جنگلی بی نظیر فرا گرفته است.

  • شهر کندی:

شهر کندی نیز از جمله یکی از بی نظیر ترین شهر های این جزیره می باشد که به شدت مورد استقبال گردشگران و توریستان قرار گرفته است؛ کندی منطقه ای جذاب با طبیعتی خیره کننده و آب و هوایی معتدل می باشد این شهر نیز مانند شهر سیگیریا به دلیل داشتن قدمتی تاریخی و به سبب معابد بودائی به شهرت رسیده است؛ وجود دندان مقدس، دارا بودن موزه های تاریخی و طبیعتی بکر از جمله دلایل محبوبیت و شهرت این شهر می باشد.

  • جنگل حفاظت شده سینا راجا:

جنگل سینهاراجا یکی از جنگلهای دست نخورده و تحت حفاظت در جهان می باشد که گردش در آن مناسب افراد ماجراجو است؛ این جنگل یکی از جنگل های بارانی دنیا می باشد که دارای گونه های حیوانی فراوانی نیز است. متاسفانه جنگل سیناراجا تنها جنگل بارانی باقی مانده در این جزیره می باشد و به همین دلیل تحت حفاظت جدی یونسکو قرار دارد.

  • معبد غار دامبولا:

غار دامبولا یکی از جمله غارهای کشور سریلانکا می باشد که در قلب کوه است و علت شهرت آن معبدی می باشد که در این غار ساخته شده است؛ معبد غار دامبولا یکی از بزرگ ترین غارهای معبدی جهان می باشد.

  • شهر کلمبو(پایتخت فعلی کشور سریلانکا)

کلمبو به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین شهر کشور سریلانکا شناخته شده است این شهر نیز یکی از شهر های تاریخی این کشور می باشد: نام شهر کلمبو برگرفته از کلمه ای به معنای بندری گر از برگ درختان انبه می باشد. کلمبو شهری است با مردمان چند ملیتی که دلیل آن وجود مهاجران زیاد از دیگر کشور هایی همچون کشورهای اروپایی، چینی تباران، هلندی ها و .. می باشد.

  • شهر تاریخی گاله:

شهر تاریخی گاله یکی از پر مخاطب ترین شهر های کشور سریلانکا در صنعت گردشگری می باشد؛ این شهر قدمت بسیار زیادی دارد و در گذشته توسط چندی از دریانوردان کشف شده است، این شهر ساحلی جزیره سریلانکا ; علاوه بر داشتن طبیعت و ساحلی بکر دارای قلعه ای قدیمی از دوران جنگ و استعمار این کشور می باشد؛ این قلعه بصورت چشم گیری بر زیبایی این شهر تاثیر گذار می باشد به همین دلیل است که این شهر به عنوان یکی از مقاصد اصلی در سفر به سریلانکا است.

جاذبه های تفریحی تور سریلانکا ; ;

کشور سریلانکا علاوه بر دارا بودن مناطق طبیعی گردشگری جاذبه های تفریحی فراوانی نیز دارد که در این ادامه به معرفی این جاذبه ها می پردازیم:

  1. سینما معروف مجستیک: یکی از بهترین سینما های جهان که می تواند سفرتان را به یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای عمرتان تبدیل کند.
  2. پارک آبی بی نظیر و بزرگ leisure world سریلانکا؛ که به عنوان بزرگ ترین پارک آبی آسیا معروف می باشد.
  3. شهربازی و پارک بزرگ کلمبو پایتخت سریلانکا با عنوان excel world entertainment park یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این کشور است که در سفر به این کشور سر زدن به آن را نباید فراموش کنیم.

جاذبه های گردشگری هند

تور هند را می توان یکی از بهترین تور هایی دانست که می تواند بهترین لحظات را برایتان رقم بزند. توجه داشته باشید که سفر به همراه تور مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مزایای این تور می توان به کم هزینه تر بودن آن و همچنین امکان بازدید از تمامی مراکز گردشگری اشاره نمود. هند مملو از جاذبه هایی است که می توانید از تک تک آنها لذت ببرید. 

بهترین زمان سفر به هند

آشنایی داشتن با بهترین زمان سفر از جمله مواردی است که قبل از شرکت در تور باید حتما از آن اطلاع داشته باشید. در حالت کلی آب و هوای هند را می توان گرم دانست و مردم این کشور به خوردن غذاهای فلفلی علاقه خاصی دارند و توصیه می شود که در تور هند حتما این غذا ها را سرو نمایید. فصل بهار و پاییز را می توان مناسب ترین انتخاب برای شرکت در تور کشور هند دانست. در اوایل فصل بهار و اواخر فصل پاییز شاهد بارش ملایم باران در این کشور هستیم و فضای عاشقانه ای که بر کشور حاکم می باشد می تواند بهترین سفر را برایتان رقم بزند. در فصل تابستان میزان بارش به صفر خواهد رسید و شرایط جوی بسیار گرم بر کشور حاکم خواهد شد و به همین دلیل کمترین گردشگر هند را می توان به این فصل نسبت داد. فصل زمستان آب و هوای هند ملایم رو به خنک خواهد بود و به همین دلیل گردشگران بسیاری این فصل را جهت شرکت در تور هند انتخاب می کنند. اگر از نظر میزان هزینه ها بخواهیم بهترین زمان سفر را بررسی نماییم باید گفت فصولی که میزان گردشگران کم هستند می توانید سفری با کمترین هزینه ها را داشته باشید.

جاذبه های دهلی

کشور هند مملو از جاذبه های طبیعی و تاریخی می باشد و بهترین جاذبه ها در این کشور انتظار شما را می کشند. با سفر به همراه تور دهلی می توانید از تمامی این جاذبه ها دیدن نمایید و بیشترین جاذبه های هند را می توان به دو شهر دهلی و آگرا نسبت داد. دهلی پایتخت کشور هند بوده و بیشترین جاذبه ها را به خود اختصاص داده است علاقمندان به شرکت در ایت تور میتوانند رزرو آنلاین هتل دهلی را از سایت ما انتخاب کرده و یا با ورود به قیمت تور، تور دهلی را رزرو کرده و سفری خوش را با ما تجربه کنند.. قلعه ها و معابد دهلی از جمله بهترین جاذبه های این شهر زیبا و پر هیاهو می باشد و تماشای بافت مدرن و قدیمی شهر برای همگان لذت بخش خواهد بود. علاوه بر مراکز گردشگری می توانید مراکز فروش دهلی را نیز هدف قرار دهید و می توانید تمامی سوغاتی های سفر را از این فروشگاه ها خریداری نمایید. آگرا از دیگر شهر هایی است که جاذبه های بسیاری را در خود جای داده و تماشای دژ های مستحکم آن می تواند انتخابی مناسب برایتان باشد. با سفر به همراه تور دهلی یک برنامه سفر تنظیم خواهد شد و بازدید از تمامی جاذبه های هند طبق برنامه انجام خواهد شد.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور ازمیر، تور لوکس ازمیر، آب و هوای ازمیر، بلیط هوایی ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جاذبه های گردشگری آنتالیا 

آنتالیا یکی از شهرهای دیدنی و ساحلی کشور ترکیه است که با وجود امکانات تفریحی بسیار و جاذبه های شگفت انگیز سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. برای سفر با تور آنتالیا می توانید از طریق سایت آژانس گردشگری گلفام سفر اقدام کنید. سفر با این تور دارای مزایای زیادی از جمله امنیت بیشتر و رزرو هتل و بلیط هواپیما آنتالیا خواهد بود. آنتالیا دارای مراکز خرید متعدد است که مسافران در سفر خود می توانند از این مراکز دیدن کنند. بهترین زمان سفر به این شهر بستگی به هدف سفر و تمایلات مسافران دارد.

تور آنتالیا

تور آنتالیا

یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی در کشور ترکیه، آنتالیا نام دارد. این شهر ساحلی که سرشار از جاذبه های دیدنی است، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا است. ایرانیان زیادی سالانه با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. جهت تهیه تور آنتالیا می توانید وارد سایت های اینترنتی شده و این تور را رزرو کنید. از جمله این سایت ها می توان سایت گلفام سفر را نام برد که انواع تور آنتالیا را با قیمت های مختلف و خدمات متنوع ارائه می دهد. شما با وارد شدن به این سایت پس از انتخاب تور آنتالیا می توانید نوع ایرلاین و تاریخ سفر خود را تعیین کنید و آماده سفر به آنتالیا شوید. رزرو اینترنتی تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیاد برای مسافران این مقصد می باشد.

سفر با تور ارزان قیمت آنتالیا

معمولا در سفر به آنتالیا افراد به دنبال روش هایی هستند که هزینه سفر آن ها کمتر شود. بدون شک با سفر ارزان قیمت تور آنتالیا افراد لذت بیشتری از سفر خود خواهند برد. بسیاری از افراد تصور می کنند که تورهای ارزان قیمت دارای کیفیت مناسب نیستند. اما باید این موضوع را بدانیم که ارزان بودن تور به منزله بی کیفیت بودن آن نیست. همچنین تورهای گران قیمت نیز نمی توانند تضمین کنند که شما سفر بسیار خوبی خواهید داشت. آژانس ها و دفاتری که فروش بلیط هواپیما استانبول را انجام می دهند در برخی موارد با توجه به آفرهایی که در نظر می گیرند، این بلیط ها را با قیمت پایین می فروشند. بنابراین تور آنتالیا دارای قیمت کمتری خواهد بود. سایت گلفام سفر یک سایت معتبر است که شما می توانید از طریق آن سفری با قیمت مناسب به شهر آنتالیا داشته باشید.

جاذبه های تور آنتالیا

بلیط هواپیما آنتالیا

اگر قصد دارید که بلیط هواپیما استانبول را برای سفر خود رزرو کنید، خیلی ساده و از طریق سایت گلفام سفر می توانید این کار را انجام دهید. پس از وارد شدن به این سایت شما انواع بلیط را مشاهده می کنید که دارای خدمات و قیمت های مختلفی هستند. شما با توجه به زمان سفر خود و بودجه ای که دارید، یکی از این بلیط ها را می توانید انتخاب کنید. با انتخاب مبدا و مقصد سفر برای بلیط هواپیما تور آنتالیا شما می توانید نوع ایرلاین و کلاس پروازی را نیز برای سفر خود انتخاب کنید. بلیط هواپیما آنتالیا شامل بلیط سیستمی، بلیط چارتری و بلیط های لحظه آخری می باشد که هر کدام با در نظر گرفتن خدمات و ویژگی هایی که دارند، دارای قیمت مخصوصی می باشد. با خرید آنلاین تور آنتالیا شما خیلی سریع و بدون صرف هزینه های اضافی این بلیط را تهیه خواهید کرد. در خرید آنلاین بلیط آنتالیا شما می توانید نوع بلیط خود را به صورت رفت یا رفت و برگشتی سفارش دهید.

خرید بلیط هواپیما

آب و هوای آنتالیا

شهر آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای بوده و از آب و هوای معتدلی برخوردار می باشد. این شهر در کنار معتدل بودن آب و هوا دارای رطوبت قابل ملاحظه ای نیز می باشد. در فصل زمستان بیشترین میزان بارش در این شهر صورت می گیرد. 

مراکز خرید آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا با سر زدن به مراکز خرید این شهر می توانید تجربه ای فراموش نشدنی از خرید داشته باشید.

شهر آنتالیا دارای تعداد زیادی مراکز خرید بسیار شیک و مدرن است. یکی از این مراکز خرید تراسیتی نام دارد که در ۴ طبقه ساخته شده است و فروشگاه های متعددی از برندهای معروف دنیا در آن نمایندگی دارند. لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات مختلف و لوازم آرایشی از جمله اقلامی هستند که در این مرکز خرید به فروش می رسند.

 مرکز خرید مارکت آنتالیا یکی دیگر از مراکز خرید مشهوری است که در شهر آنتالیا می باشد. در این مرکز خرید می توانید شاهد پیشرفت دنیای مد و تکنولوژی باشید. رستوران ها و کافی شاپ های متعددی در این مرکز خرید با طراحی جذاب و مدرن ساخته شده است. افرادی که به شهر آنتالیا سفر می کنند می توانند از جذابیت های خاص مرکز خرید اوزدیلک پارک لذت بسیار ببرند. در این مرکز اجناسی به فروش می رسند که دارای قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب هستند. در بازدید از این مرکز خرید شما می توانید به سینما آن رفته و فیلم های بسیار خوبی را ببینید. پارکی با وسایل مهیج تفریحی و ۳۰ کافه و رستوران از دیگر مواردی هستند که در این مرکز خرید می باشد.

رزرو آنلاین تور آنتالیا

مزایای سفر با تور آنتالیا

جهت سفر کردن به آنتالیا می توان از طریق روش های مختلفی اقدام کرد. سفر با تور و سفر انفرادی از نمونه های رایجی می باشند که افراد ترجیح می دهند به یکی از این روش ها سفر کنند. برخی از افراد چون گمان می کنند که سفر با تور کسل کننده است، سفر تنهایی و شخصی را انتخاب می کنند. اما باید گفت که سفر با تور دارای مزایای بسیار زیادی است. در اینجا برخی از این مزایا را برای شما عنوان می کنیم. 

_ اگر شما با تور آنتالیا سفر کنید، استرس های سفر شما کمتر می شود و با خیال آسوده تری به این شهر سفر می کنید.

_ در سفر با تور در زمان شما صرفه جویی بیشتری صورت می گیرد و سفر شما بدون اتلاف وقت انجام می شود.

_ از طریق سفر با تور شما می توانید اطلاعات خود را به درست ترین شکل ممکن افزایش دهید.

_ مسافران در سفر با تور آنتالیا امنیت بیشتری خواهند داشت.

_ در سفر با تور خدمات مختلفی برای مسافران ارائه می شود. از جمله این خدمات رزرو بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل آنتالیا و اقامتگاه و همچنین با در نظر گرفتن نوع تور بدون هماهنگی قبلی شام، ناهار و صبحانه برای مسافران در نظر گرفته می شود. 

تور لوکس آنتالیا

بهترین زمان برای سفر با تور آنتالیا

با توجه به اولویت ها و تمایلاتی که هر مسافر دارد بهترین زمان برای سفر به آنتالیا تعیین می شود. در صورتی که مسافران به دنبال شنا کردن و آفتاب گرفتن در آنتالیا هستند، در فصل تابستان می توانند به این شهر سفر کنند. آنتالیا یک شهر ساحلی بوده که دارای تفریحات آبی متنوعی می باشد و گردشگران می توانند در فصل تابستان با شنا و آبتنی در آنتالیا خاطرات بسیار خوبی داشته باشند. اما در این زمان شهر آنتالیا شلوغ بوده و هزینه هتل ها و تفریحات آنتالیا بیشتر خواهد بود. در صورتی که می خواهید در زمان های خلوت که تعداد مسافران کمتر باشد با تور آنتالیا سفر کنید، ماه های سرد سال زمان مناسبی برای شما خواهد بود. از نظر آب و هوایی بهترین زمانی که می توان برای سفر با تور لوکس آنتالیا معرفی کرد اردیبهشت ماه تا اواسط مهر ماه خواهد بود. در این زمان تور آنتالیا شلوغ و پر رونق خواهد بود. برای افرادی که به تفریحات زمستانی علاقه دارند، فصل زمستان زمان مساعدی برای سفر به آنتالیا است. در این زمان افراد می توانند به پیست های اسکی رفته و از هیجان اسکی در مناطق برفی این شهر برخوردار شوند.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر خاطر انگیز به مالدیو 

مالدیو از جمله کشورهای جزیره ای میباشد که در کناره های اقیانوس هند قرار داد و  شهر ماله پایتخت آن است.  امروزه دلیل علاقمندی بسیاری از افراد به تور مالدیو این است که مجمع الجزایر مالدیو ۱۱۹۲ جزیره کوچک مرجانی  همراه با تعداد زیادی آبسنگ را در خود جای داده است که البته ۲۰۲ جزیره در مالدیو مسکونی هستند. هر کدام از این جزیره ها خود به شهری کوچک شباهت دارند که گلفام سفر بازدید از آنها را در اختیار مسافران قرار می دهد.

رزرو آنلاین تور مالدیو

یکی از مقاصد گردشگری شگفت انگیز و ارزان قیمت برای گردشگران ایرانی مالدیو به شمار می رود. این کشور با داشتن  جاذبه های بی نظیری از قبیل سواحل زیبای مالهو ماله، مسجد قدیمی و تاریخی ماله فرای دی، موزه ملی مالدیو، جزیره هولهوله، ویلین جیلی، جزیره مارادو، جزیره گان، جزیره هیات وادهو، جزیره تاریخی میدهد، ساحل تیلافوشی و...می تواند لحظات خوشی را برای مسافران گلفام سفر رقم بزند. بدون شک تور مالدیو گلفام سفر بازدید از چشمه های آب گرم، تالاب های فیروزه ای و سواحل شنی سپید رنگ را از دست نخواهد داد. ماهیگیری، قایق سواری و لذت غواصی در تور مالدیو  از جمله لحظات دل انگیزی است که گلفام سفر در اختیار علاقمندان قرار می دهد. گلفام سفر بازدید از جزیره زیبای آنانتارا و نیاما را در برنامه سفر خود به مالدیو قرار داده است.

تور مالدیو

 

آب و هوای مالدیو

به دلیل قرار گرفتن مجمع الجزایر مالدیو در مجاورت اقیانوس هند آب و هوای مالدیو همیشه رطوبتی می باشد و همین امر سبب شده است تا مالدیو طبیعتی خاص و منحصر بفرد داشته باشد. اما اگر قصد دارید با گلفام سفر به مالدیو سفر کنید بد نیست بدانید که مالدیو از نظر موقعیت جغرافیایی در آب و هوای گرمسیری قرار گرفته است. لذا در بیشتر فصل های سال آب و هوا در مالدیو  مساعد می باشد. بنابراین با آژانس مسافرتی  گلفام سفر متقاضیان می توانند در یکی از پکیج های تور لحظه آخری مالدیو و یا تور لوکس مالدیو سفر خاطره انگیزی به مالدیو داشته باشند

 

راهنمای سفر با تور مالدیو

بهترین گزینه برای سفرهای خارجی می تواند تور مالدیو باشد زیرا این کشور از لحاظ مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری چنان شگفتی و عظمتی دارد که بسیاری از گردشگران عنوان بهشت کریستالی را به مالدیو لقب داده اند. آب های کریستال مانند و شفاف اقیانوس هند در کرانه های مالدیو به همراه سواحل شن های سپید رنگ  بدون شک می تواند هر بیننده ای را مسحور خود گرداند. لذا سایت گلفام سفر در نظر گرفته است تا با همراهی تور مالدیو در اکثر ماه های سال خصوصا ماه آوریل که مصادف با ماه اردیبهشت است و بهترین زمان سفر به مالدیو از نظر دمای هوا و صاف بودن هوا معروف می باشد سفر مناسبی به مالدیو داشته باشد.

لذا متقاضیان این امکان را دارند تا با عضویت در این تور همراه با گلفام سفر به مالدیو پرواز نمایند. زبان رسمی مردم مالدیو زبان دیوهی است اما لیدرهای گلفام سفر به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته و تمامی احتیاجات مسافران را در تور شهر مالدیو برطرف خواهند نمود. بدون شک مدیران تور مالدیو بهترین مراکز خرید در مالدیو را شناخته و آنها را در جهت خرید بهترین برندها و مناسب ترین سوغاتی های شهر مالدیو راهنمایی می کنند.

 

بلیط هواپیما مالدیو

مطمئنا برای سفر به مالدیو مسافران می بایست بلیط هواپیما مالدیو را تهیه نمایند. با توجه به این مسئله که بیشتر مسافران شناخت کافی بر روی نمونه بلیط های هواپیمایی ندارند و گاهی اوقات هزینه های بالایی  را بابت خرید بلیط های پروازی پرداخت می نمایند. بنابراین  سایت گلفام سفر در نظر دارد تا برای متقاضیان، خرید بلیط هواپیمای مالدیو را انجام دهد. از این رو  کسانی که تمایل دارند بلیط هوایی مالدیو را به دست آورند بهتر است به سایت گلفام سفر مراجعه نموده و با وارد نمودن مبداء ، مقصد همچنین  تاریخ و زمان پرواز و تعیین نمودن تعداد مسافران از کارگزاران سایت گلفام سفر درخواست نموده تا یکی از نمونه بلیط های هواپیمایی را خریداری یا رزرو نماید.

اما لازم است بدانید که همیشه رزرو بلیط هواپیما به صورت اینترنتی بهتر از خریدهای حضوری می باشد زیرا در خریدهای آنلاین مسافر این قابلیت را دارد تا لیست کاملی از پروازهای مالدیو را مشاهده نموده و مطابق با سلیقه و بودجه و تاریخ و زمان در نظر گرفته خود بلیط هواپیمای مالدیو را انتخاب و خریداری نماید.

رزرو تور مالدیو

رزرو آنلاین هتل در تور مالدیو

اقامتگاه های متفاوتی مانند مهمان خانه ها، هاستل ها و هتل های چند ستاره در مالدیو وجود دارد که هر کدام قیمت های منحصر بفردی را به خود اختصاص داده اند. در تور مالدیو بنا به انتخاب و هزینه ی مسافر این امکان وجود دارد تا یکی از هتل های مالدیو مانند هتل  ایادا مالدیو ، هتل ولاسارو، هتل پارادایس، هتل شرایتون، هتل سان آیلند و....انتخاب شود. البته برای رزرو هتل متناسب با سلیقه و بودجه مسافر سایت گلفام سفر شرایطی را مهیا ساخته است تا مسافران برای انتخاب گزینه ی مناسب با وارد شدن به وب سایت گلفام سفر بتوانند با موقعیت جغرافیایی هتل، تعداد اتاق ها، خدمات و سرویس دهی هتل، نوع دکوراسیون اتاق ها همچنین عکس هتل و اتاق و سایر فضاهای دیگر اتاق آشنا شده، قیمت اقامت در هتل را مشاهده نموده سپس با آگاهی کامل اقدام به رزرو آنلاین هتل در مالدیو نمایند.

 

قیمت تور لوکس مالدیو

کارگزاران سایت گلفام سفر علاوه بر در نظر داشتن نوع کلاس پروازی در بلیط هواپیما مالدیو، رزرو محل اقامت با توجه به نوع و درجه هتل، زمان و تاریخ سفر به مالدیو که در چه فصلی صورت گیرد همچنین برای تور مالدیو با توجه به پروازهای ایرلاین مختلف که به صورت توقف دار انجام می شود، قیمت های متنوعی را ارائه می دهد. جالب است بدانید پروازهای ایرلاین مختلف از تهران به مالدیو همگی از فرودگاه امام خمینی بین دو پرواز توقف دار به مقصد مالدیو خواهند رسید.

لذا هیچ ایرلاین در  ایران به طور مستقیم به مقصد مالدیو پرواز هوایی نخواهند داشت. لذا این توقف بین مسیر توانسته تا حد چشمگیری قیمت تور مالدیو را نسبت به تور سایر کشورهای خارجی کاهش دهد. از طرفی مسافران می توانند در شهر توقف یافته در مسیر تهران مالدیو سفر چند ساعته ای داشته باشند و با خرید یک بلیط هواپیما دو سفر را تجربه کنند. همانطور که مستحضر هستید همیشه قیمت تور مسافرتی در مناسبت ها و تعطیلات در سطح بالاتری قرار دارند لذا برای داشتن سفر ارزان به مالدیو بهتر است پاییز و زمستان همراه با گلفام سفر تور مالدیو را انتخاب نمایید.

رزرو آنلاین هتل مالدیو

تور لحظه آخری مالدیو

چارتر کننده ها که شرکت های مختلف آژانس هوایی هستند برای جذب مشتری در برخی از زمان های سال به دلایل مختلف بلیط های هواپیما مالدیو را با تخفیفات ویژه در درصدهای بالایی با عنوان تور لحظه آخری مالدیو عرضه می نمایند. گلفام سفر به عنوان برجسته ترین و معتبر ترین آژانس مسافرتی در نظر دارد تا با ارائه دادن تور لحظه آخری مالدیو این فرصت طلایی را در اختیار مسافران مالدیو قرار دهد.

چنین تور مسافرتی که در آخرین لحظات پرواز مالدیو اتفاق می افتد برای مسافران فرصتی را در نظر گرفته که بدون مشارکت مسافر نوع بلیط پروازی، رزرو هتل، گشت شهری، خدمات و تشریفات فرودگاهی، ترانسفر، بیمه مسافرتی، نوع ایرلاین و....فراهم شود. بنابراین بهتر است مسافرانی که اقدام به خرید تور لحظه آخری مالدیو می کنند تنها وسایل شخصی خود را آماده نموده و سفر ارزانی همراه با گلفام سفر به مالدیو داشته باشند. در چنین مسافرت هایی که شخص تور لحظه آخری را به دست می آورد دقیقا از خدماتی بهره مند می شود که مسافران با بلیط های عادی و نسبتا بالا تهیه نموده اند.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر با تور می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای سفر به نقاط مختلف باشد. از میان تورهای مطرح دنیا تور روسیه یکی از جذاب ترین و تماشایی ترین تورها بوده و شما می توانید در سفر به این کشور لحظات خوشی را سپری کنید. ما در این مطلب می خواهیم مزایای سفر با تور روسیه را برای شما بیان کرده و اطلاعات بسیار مهم و مفیدی را در زمینه سفر با تور به پهناورترین کشور دنیا را در اختیارتان قرار دهیم. روسیه به دلیل داشتن جاذبه های فراوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در کل دنیا بوده و با سفر به این کشور بی شک تجربه جدیدی را کسب خواهید کرد و سفری به یادماندنی خواهید داشت با گلفام سفر همراه باشید تا با این کشور پهناور آشنا بشید.

روسیه:

روسیه پهناورترین کشور دنیا می باشد که در قسمت شمالی اوراسیا واقع شده است. روسیه کشوری اروپایی و آسیایی است. این کشور چیزی حدود یک هشتم مساحت کل کره زمین را به خود اختصاص داده است و مساحتی حدود 170 میلیون کیلومتر مربع دارد. روسیه از طریق دریاهای اطراف خود با دریای برینگ، دریای سیاه، و دریای ژاپن مرز آبی مشترک دارد. همچنین روسیه با چهارده کشور اروپایی و آسیایی نیز مرز مشترک دارد. کشور روسیه از لحاظ جمعیت نیز رتبه نهم را در جهان به خود اختصاص داده و بر خلاف وسعت فراوانش رشد جمعیت در این کشور منفی بوده و تراکم جمعیت آن نیز کم می باشد. زبان رسمی مردم این کشور روسی بوده ولی خوب است که بدانید مردم این کشور به 27 زبان مختلف نیز صحبت می کنند. این کشور پهناور و سرد سیر دارای جاذبه های تماشایی فراوانی می باشد که سالانه توریست ها و گردشگران فراوانی از سایر نقاط دنیا به این کشور سفر می کنند. حتماً شما نیز با فرهنگ غنی و بسیار دیرینه این کشور نیز آشنایی دارید و با آثار معروف نویسندگان بزرگ روسی مانند داستایوفسکی و تولستوی آشنایی دارید.

تور روسیه

چرا به روسیه سفر کنیم:

کشور روسیه به دلیل وسعت فراوان و جاذبه های تماشایی تاریخی و طبیعی بی نظیرش به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در دنیا مطرح بوده و افراد بسیار زیادی تمایل به سفر کردن به این کشور پهناور را دارند. روسیه به دلیل فرهنگ کهن و قدیمی خود به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شده است. مردم کشور ما نیز به سفر به روسیه بسیار راغب بوده و تمایل دارند. شاید بتوان یکی از دلایل مهم سفر هموطنانمان به روسیه را عدم نیاز به ویزای روسیه دانست که سبب می شود ایرانیان به راحتی به این کشور سفر کنند. شما در سفر به روسیه به دلیل وسعت فراوان این کشور می توانید شرایط متفاوتی را در نقاط مختلف روسیه تجربه کند و جذابیت های فراوانی برای تمامی افراد با سلیقه های مختلف در روسیه وجود دارد. در کل این کشور پهناور رویایی می تواند مقصدی جالب برای گردشگری و گذراندن اوقاتی خوش باشد.

سفر به روسیه با تور روسیه:

سفر به روسیه با تور روسیه می تواند یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین سفرها برای شما باشد. شاید بر اساس تصورات معمول زمانی که اسم روسیه را می شنوید اولین چیزی که در ذهن شما تداعی می شود سرمای سیبری و سخت این کشور باشد اما باید بدانید که این کشور افسانه ای جاذبه های فراوانی برای بازدید و تماشا دارد که توصیه می کنیم حتماً به این کشور سفری داشته باشید. در تور روسیه شما بی شک مجذوب قصرهای مجلل و باشکوه، پارک های سرسبز، ساختمان های رنگارنگ و گنبدهای پیازی شکل با رنگ آمیزی رویایی و زیبای آن خواهید شد. تور گردشگری روسیه یکی از بهترین و جذاب ترین تورهای گردشگری در دنیا می باشد و شما با تور مسکو، تور شهر ساحلی بسیار زیبای سوچی و تور شب های سن پترزبورگ می توانید سفری رویایی و خاطره انگیز را برای خود بسازید.

آب و هوا در تور روسیه:

در کشور روسیه به دلیل گستردگی و وسعتی که دارد شما می توانید شرایط آب و هوایی متفاوتی را در این کشور تجربه کنید. مثلاً امکان دارد در یک منطقه هوا گرم و آفتابی باشد و در منطقه ای دیگر عکس این موضوع اتفاق بیفتد. در کل کشور روسیه دارای آب و هوای قاره ای مرطوب با زمستان هایی سرد و طولانی است و رسیدن دمای هوا در فصل زمستان در این کشور به زیر صفر امری عادی و معمول می باشد. زمستان و سرما در کشور روسیه بسیار طولانی است و مدت زمان گرما و تابستان نیز در این کشور کوتاه می باشد. در فصل بهار و تابستان شما می توانید شاهد بهترین شرایط آب و هوای روسیه پهناور و تماشایی باشید.

فرودگاه های روسیه در تور روسیه:

در تور لوکس روسیه اولین مکانی که شما به آن وارد می شوید فرودگاه های این کشور هستند. شهر مسکو پایتخت کشور روسیه دارای سه فرودگاه بین المللی می باشد که هر کدام از این فرودگاه ها قابلیت و امکانات فوق العاده ای دارند.

فرودگاه بین المللی شرمتیوو: این فرودگاه در فاصله 29 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و یکی از پرترددترین فرودگاه های این کشور محسوب می شود.

فرودگاه بین المللی دوموده دوو: فرودگاه دوموده دوو در فاصله 43 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده و بیشترین بار ترافیک هوایی شهر مسکو بر روی این فرودگاه می باشد.

فرودگاه بین المللی ونوکووا: این فرودگاه نیز یکی از پر ترددترین فرودگاه های کشور روسیه می باشد و در فاصله 28 کیلومتری از شهر قرار دارد و دسترسی به ایستگاه مترویی که در نزدیکی فرودگاه قرار دارد تردد را به این فرودگاه راحت و آسان کرده است.

بهترین زمان سفر با تور روسیه:

اگر برای انتخاب زمان سفر با تور روسيه در شک و تردید هستید باید بگوییم که زمستان های این کشور نیز تماشایی ها و دیدنی های خاص خود را دارد و اگر سردی هوا در این ایام شما را اذیت نمی کند و علاقمند به انجام ورزش های زمستانی و لذت بردن از این تفریحات هستید می توانید در زمستان نیز سفری به کشور روسیه داشته باشید. به دلیل مجاورت با دریا هوای این کشور در زمستان خشک نمی باشد و شاید دلیل قابل تحمل بودن سردی هوای این کشور رطوبت موجود در هوا باشد. اما علاقمندان به سفر در ایام و روزهای گرم می توانند اواخر بهار و تابستان را برای سفر خود انتخاب کنند. در این زمان کشور روسیه بهترین شرایط آب و هوایی را داشته و شما می توانید از طبیعت زیبای این کشور نیز لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری مسکو در تور روسیه:

مسکو پایتخت کشور روسیه و پرجمعیت ترین شهر این کشور می باشد. طبق آمار جمعیت این کشور حدود 13 میلیون نفر می باشد که مقام یازدهم را از لحاظ جمعیت به خود اختصاص داده است. این شهر در کنار رودخانه مسکو واقع شده و آثار تاریخی فراوان و جاذبه های تماشایی بی نظیری دارد. از معروف ترین و مشهورترین آثار تاریخی مسکو می توان کاخ کرملین را نام برد این کاخ قدمتی 2000 ساله دارد و یکی از معروف ترین نمادهای کشور روسیه می باشد. خطوط مترو مسکو نیز می تواند یکی از جاذبه های تماشایی این شهر باشد. خطوی مترو این شهر لقب طولانی ترین خط حمل و نقل در دنیا را به خود اختصاص داده و محیط مترو با نقاشی ها و آثار تماشایی فوق العاده ای تزیین شده اند که منظره خیره کنند و تماشایی را به وجود آورده اند. برای علاقمندان به نجوم و ستاره شناسی نیز آسمان نمای مسکو مکانی بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. این آسمان نما قدیمی ترین و بزرگترین آسمان نما در دنیا می باشد و تماشای آسمان در شب از این آسمان نما بسیار هیجان انگیز و رویایی خواهد بود.

جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ در تور روسیه:

شهر سن پترزبورگ یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین شهرهای کشور روسیه می باشد. این شهر دارای جاذبه های تماشایی فراوانی است که می توان سالن اپرا و باله، کلیسای جامع سنت ایزاک، موزه ارمیتاژ و تالار مارینسکی را نام برد. حتماً در سفر به شهر سن پترزبورگ روسیه به تماشای موزه های این شهر رفته و از آن ها دیدن کنید. علاقمندان به قدم زدن در سواحل سن پترزبورگ نیز با رفتن به خیابان های ساحلی نفسکی پروسپکت و خیابان ساحلی نوا می توانند لحظات خوشی را تجربه کرده و از زیبایی های این سواحل لذت ببرند.

مزایای سفر با تور روسیه:

تور روسیه یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای سفر به این کشور می باشد. اگر شما تور روسیه را برای سفر خود انتخاب کنید دیگر نگرانی بابت محل اقامت و بلیط هواپیما و از این قبیل مسائل را نخواهید داشت و با پرداخت قیمتی مناسب می توانید از سفر خود لذت برده و خاطراتی خوش را برای خود و همراهانتان رقم زنید. در سفر تور روسیه هزینه های شما نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داشت و این بخش در هر سفری مسئله مهم و قابل تاملی می باشد. از دیگر مزایای سفر با تور روسیه می توان به بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاه و لیدر فارسی زبان اشاره کرد که این مسائل همگی اگر جدا از تور و در سفر شخصی باشند می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. به طور کلی سفر با تور مخصوصاً به کشورهای مطرح و بزرگی مانند روسیه که به عنوان گران ترین کشورها مطرح هستند بهترین گزینه می باشد.

بلیط هواپیما روسیه

قیمت تور روسیه:

همان گونه که شما نیز می دانید تور روسیه به عنوان یکی از گران ترین تورها مطرح می باشد. عوامل متعددی در قیمت تور روسیه دخیل هستند که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • قیمت بلیط هواپیما : این مورد که پرواز شما به کشور روسیه با تور روسیه از چه خطوط هواپیمایی باشد می تواند در تعیین قیمت تور روسیه مؤثر باشد. به طبع پرواز با خطوط هواپیمایی ایرانی و یا پرواز با خطوط هوایی خارجی مانند ای 7 سیبریا، ایرفلوت و نوردویند اختلاف قیمت فاحشی خواهد داشت.
  • رزرو هتل و محل اقامت: قیمت هتل ها در کشور روسیه نیز مانند سایر نقاط دنیا بسته به خدمات ارائه شده در آن ها متفاوت می باشد و هتل نیز در تعیین قیمت تور نقشی مستقیم دارد.
  • زمان سفر و مدت اقامت: نکته اساسی دیگر که در قیمت تور تأثیر دارد زمانی است که شما برای سفر خود انتخاب کرده اید. سفر با تور روسیه در فصل های بهار و تابستان و در ایامی که جشنواره ها در این کشور برگزار می شود می تواند سبب افزایش قیمت تور روسیه شود. و بالعکس در فصل پاییز و زمستان به دلیل سرمای این کشور مردم زیاد به روسیه سفر نمی کنند شاهد کاهش قیمت تور روسیه خواهید بود. تعداد روزهای اقامت شما نیز در این کشور می تواند مهم و قابل توجه باشد و قیمت تور ارزان روسیه را تحت الشعاع قرار دهد.

تور لحظه آخری روسیه:

معمولاً آژانس های هواپیمایی اقدام به خرید سهمیه ای مشخص برای موسسه خود از سوی خطوط هواپیمایی می کنند و اگر تا پایان مهلت تاریخ مشخص شده نتوانند تمامی سهمیه خود را به فروش برسانند اقدام به فروش تور لحظه آخری می کنند و این اقدام نیز یک یا دو روز مانده به تاریخ پایان ثبت نام صورت می گیرد. در این ایام معمولاً قیمت تور 10 تا 50 درصد کاهش پیدا کرده و شما می توانید تورهایی با قیمت استثنایی پیدا کنید. معمولاً نیز تورهای لحظه آخری در تعطیلات سال نو میلادی، تعطیلات عید نوروز و تابستان بیشتر وجود دارند.

مزایای تور لحظه آخری:

مهم ترین مزیت و ویژگی تور لحظه آخری این است که شما با پرداخت هزینه ای بسیار کم در برخی مواقع نصف قیمت اصلی تور می توانید اقدام به خرید تور خود کنید. این در حالی است که تمامی خدمات ارائه شده به شما مطابق و برابر با خدمات ارائه شده به افرادی که تور را با قیمت اولیه خریداری کرده اند. اگر قصد سفر با تور روسیه را دارید آماده باشید و زمانی که با تور لحظه آخری روسیه مواجه شدید سریعاً نسبت به خرید آن اقدام کنید تا سفری مقرون به صرفه و استثنایی را تجربه کنید. فقط به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورت انصراف از سفر در تورهای لحظه آخری مبلغی به شما باز گردانده نخواهد شد.

غذاهای محلی در تور روسیه:

غذاهای روسی طعم و مزه دلچسبی دارند و شما در تور روسیه می توانید غذاهای محلی این کشور را تست کرده و از آن ها لذت ببرید. از مهم ترین و معروف ترین این غذاها می توان به سالاد روسی اشاره کرد که از ترکیب خیار شور به همراه سیب زمینی خرد شده، تخم مرغ، نخود فرنگی، سس مایونز و خامه ترش تهیه می شود. این سالاد با نام اولیویر نیز در روسیه شناخته می شود.

بلینی: این غذا شباهت بسیاری به کرپ فرانسوی دارد. بلینی غذای اصلی و بسیار مطلوب نزد مردم روسیه می باشد. بلینی از ترکیب گندم سیاه و آرد سفید، خاویار، ماهی سالمون، قارچ، شیر، مربا و خامه ترش تهیه می شود.

سالاد شوبا: شوبا سالادی بسیار محبوب نزد مردم روسیه بوده و در منوی تمامی رستوران های روسیه شما می توانید این سالاد را مشاهده کنید. ترکیب اصلی شوبا گوشت شاه ماهی نمک سود، چغندر، انواع سبزیجات آب پز، پیاز و سس مایونز می باشد.

فرهنگ و آداب و رسوم مردم روسیه:

برخلاف تصورات رایج در مورد مردم روسیه باید بگوییم که مردم این کشور بسیار خونگرم بوده و به واسطه فرهنگ کهن خود مردمی هستند که به مسائل فرهنگی بسیار اهمیت می دهند. مردم کشور روسیه به آداب و رسوم کهن خود بسیار پایبند بوده و تمامی مراسم سنتی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار می کنند. مردم این کشور به فرهنگ غنی خود افتخار کرده و توقع احترام از سوی تمامی مردم برای فرهنگ و عقاید خود را دارند. مردم این کشور به خانواده خود بسیار اهمیت می دهند و همواره در کنار اعضای خانواده خود بوده و جمعی صمیمی دارند.

هتل های مسکو و سن پترزبورگ در تور روسیه:

شهر مسکو نیز مانند سایر مناطق توریستی دنیا دارای هتل های بسیار زیاد با امکانات مختلفی می باشد. از معروف ترین و بهترین هتل های شهر مسکو می توان هتل هلیپارک امپیر، هتل هالیدی و هتل ریتزکارلتون را نام برد این هتل ها دارای امکانات مناسبی برای ارائه به مسافران خود هستند و شما در سفر به این شهر می توانید هتل هایی باقیمت های مناسب تر نیز پیدا کنید. اقامت در هاستل نیز گزینه مناسبی برای صرفه جویی در هزینه های شما می تواند باشد.

شهر سن پترزبورگ دارای هتل هایی معروف با امکانات فوق العاده ای می باشد. از بهترین هتل های این شهر نیز می توان هتل مسکو سن پترزبورگ، هتل کورینتیای سن پترزبورگ و هتل ودنسکی را نام برد. هتل های نام برده این شهر تمامی خواسته ها و انتظارات شما از اقامت در یک هتل لوکس را فراهم خواهند کرد.

اگر نمی خواهید در مدت زمان اقامت خود در این شهر هزینه زیادی برای هتل و محل اسکان خود پرداخت کنید پیشنهاد ما به شما هتل تریپ ادوایزر می باشد . اتاق های این هتل بسیار شیک و تمیز بوده و نسبت به قیمتی که برای اقامت خود در این هتل پرداخت می کنید خدمات قابل ملاحظه ای را دریافت می کنید شما میتواند رزرو آنلاین هتل مسکو را انجان دهید.

تور مسکو

هر آنچه لازم است درباره روسیه بدانیم:

  • شاید بتوان یکی از دلایل محبوبیت روسیه در میان مردم و تمایل به سفر به این کشور را آثار ثبت شده در یونسکو دانست. طبق آمار موجود هفده اثر از آثار تاریخی این کشور در یونسکو ثبت جهانی شده است.
  • ساعت رسمی این کشور یک ساعت و نیم از ساعت ایران عقب تر می باشد.
  • واحد پول کشور روسیه روبل می باشد.
  • بهترین گزینه حمل و نقل عمومی در این کشور مترو می باشد. مترو در روسیه بسیار وسیع و ارزان بوده و شما با پرداخت مبلغی اندک و به راحتی می توانید از شرقی ترین قسمت این کشور به غربی ترین نقطه سفر کنید.


:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور آسیا ، خرید بلیط هواپیما ، رزرو آنلاین تور ، گلفام سفر ، تور روسیه، تور ارزان روسیه، تور لوکس روسیه، آب و هوای روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر به کوش آداسی

تور کوش آداسی همانند دیگر تورهای ترکیه طرفداران زیادی دارد زیرا این شهر جزو زیباترین و معروف ترین شهرهای تفریحی در ترکیه می باشد. رزرو این تور به افرادی که تمایل دارند سفری تفریحی بی نظیری در تورهای ترکیه داشته باشند پیشنهاد می گردد. با این وجود لازم است که قبل از سفر به کوش آداسی از طریق سایت گلفام سفر، با نکات مهم در خصوص این شهر آشنا شده تا بتوانید سفر بی نظیر تری را تجربه کنید.

راهنمای سفر با تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی شهر بسیار زیبا با سواحل بکر و جنگل های کاج در کشور ترکیه می باشد. این شهر با وجود مناظر خیره کننده ای که دارد سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشد. لازم است بدانید این شهر ۳۰۰ روز از سال هوای آفتابی دارد. شب های زنده در کنار آب های زلال و آبی دریای اژه در این شهر تفریحات بی نظیری به وجود آورده که برای هر کسی می تواند جذاب باشد. توجه داشته باشید یک پارک آبی به نام آدالند در این شهر واقع شده که بزرگترین پارک آبی دنیا و جز مهمترین جاذبه های این شهر نیز به شمار میرود و همچنین شما را در شهر کوش آداسی می توانید به شنا، غواصی و اسکی روی آب پرداخته و از سواحل شنی و صخره های معروف این شهر لذت ببرید. علی رغم این موارد جالب است بدانید دیدنی های تاریخی هم در این شهر کم وجود ندارد به طوری که حمام ششصد ساله، کاروانسرای ۳۰۰ ساله و موارد دیگر در این شهر چند هزار ساله می تواند جذابیت زیادی برای تاریخ دوستان باشد.
در خصوص آب و هوای کوش آداسی باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای معتدلی داشته به طوری که تابستان های گرم و طولانی و زمستان هایش ملایم است. دمای هوا در این شهر در ماه های جولای و آگوست بوده و رطوبت هوا در تابستان در این شهر حدود ۴۰ درجه می باشد. با توجه به این موارد طبیعتا رزرو تور کوش آداسی در ماه های بهار و پاییز بسیار مناسب خواهد بود، زیرا آب و هوای بی نظیر که بر شهر حاکم است سفری دلپذیر برای تان مهیا می کند. البته افرادی که تمایل دارند جشن کریسمس بسیار پرشور و دلچسب را در کوش آداسی را مشاهده کنند می تواند فصل زمستان به این شهر زیبا سفر نمایند.
تور کوش آداسی

هزینه های سفر به تور کوش آداسی

در خصوص هزینه های سفر به کوش آداسی باید توجه داشته باشید با وجود این که این شهر ساحلی جزو زیبا ترین و در دسترس ترین مقاصد گردشگری برای بسیاری از گردشگران به خصوص ایرانیان می باشد طبیعتاً هزینه های سفر به این شهر مهم به شمار می رود که توجه داشته باشید به طور کلی این شهر فرودگاه ندارد و باید از فرودگاه ازمیر با ماشین به کوش آداسی بروید که برای رفتن به مرکز شهر می توانید هم از تاکسی، هم از اتوبوس و مینی بوس استفاده کنید.
توجه داشته باشید که برای کرایه تاکسی طبیعتاً نیاز به پرداخت هزینه بیشتر از اتوبوس دارید. هزینه اقامت در این شهر نسبتا متوسط است در خصوص هزینه خورد و خوراک در سفر به کوش آداسی می باشد که لازم است بدانید در این شهر غذا های بسیار متنوع با قیمت متوسط یافت می شود. پیشنهاد می شود در سفر به کوش آداسی از انواع ماهی های کبابی و کباب ها غذا های ترکی فراموش نکنید و برای یک بار هم که شده طعم آن ها را بچشید.
سفر به کوش آداسی

رزرو آنلاین هتل در تور کوش آداسی

اگر در هنگام سفر به کوش آداسی بخواهید به صورت شخصی سفر کنید طبیعتاً بهتر است قبل از اقدام به رزرو اتاق و اقامتگاه در این شهر کرده تا در هنگام ورود به کوش آداسی با مشکل روبرو نشوید. اما اگر اقدام به رزروآنلاین هتل کوش آداسی کنید طبیعتاً برای شما بهتر خواهد بود زیرا در این تورها هتل های مناسب رزرو شده که شما می توانید متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید. مثلاً یکی از انواع هتل های کوش آداسی  هتل آداکوله است این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار بوده و امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، ورزش های آبی، سونا، استخر روباز، مرکز ماساژ و غیره دارد.
دیگر هتل کوش آداسی هتل آکوا فانتزی است که در منطقه ساحلی افسوس واقع شده است، این هتل برای افرادی که به صورت خانواده ای به این شهر سفر می کنند و دوست ندارند حتی لحظه ای از اوقات لذت و خوشی خود را از دست بدهند پیشنهاد می شود زیرا به تعداد زیادی از اماکن توریستی و تفریحی شهر نزدیک است. اما اگر تمایل دارید که در هنگام سفر با تور کوش آداسی در جای ارزان قیمت اقامت داشته باشید می توانید ویلای پالم ۲۳ را انتخاب کنید که اقامتگاهی با امکانات ویژه و قیمت ارزان است.

بلیط هواپیما کوش آداسی

در هنگام رزرو تور کوش آداسی علاوه بر اینکه رزرو هتل متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد لازم است بدانید که بلیط هواپیما این شهر نیز از جمله مواردی است که توسط شما انتخاب می گردد به طوری که لازم است بدانید ایرلاین های مختلفی جهت رفتن به این شهر برای شما ارائه خدمت می کنند و همچنین می توانید متناسب با سلیقه تان کلاس پروازی را انتخاب کنید. مثلا فرست کلاس که یکی از بهترین کلاس های پروازی است خدمات ویژه ای را در تور کوش آداسی به شما ارائه داده که به طور حتم استفاده از آن بی نظیر خواهد بود. کلاس اقتصادی یا معمولی دیگر کلاس این بلیط بوده که با ارائه خدمات خوب قیمت نسبتاً ارزانی دارد.
آب و هوای کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی

یکی از مهمترین نکات در هنگام رزرو تور کوش آداسی در انواع مختلف از طریق سایت گلفام سفر توجه به قیمت این تور می باشد. لازم است بدانید همانطور که گفته شد انواع مختلفی از هتل ها در این تور گردشگری رزرو شده که طبیعتا این امر یکی از مهمترین مواردی است که در قیمت تور تاثیر می گذارد و از طرفی باید توجه داشته باشید زمان رزرو تور نیز تاثیر زیادی در قیمت آن دارد به طوری که اگر در فصل زمستان که افراد کمتری اقدام به سفر به این شهر می کنند تور کوش آداسی را رزرو کنید، می توانید با قیمت ارزان تر سفری دلپذیر داشته باشید. اما در فصل های پر مسافر از جمله عید نوروز که گردشگران بیشتری قصد سفر به این شهر و بازدید از جاذبه های آن را دارند سفر کنید، طبیعتا نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید و همچنین بیشتر هزینه ها در شهر کوش آداسی نیز چند برابر می شود.

تور لحظه آخری کوش آداسی

یکی از انواع دیگر تورهای ارائه شده در سایت گلفام سفر تور لحظه آخری می باشد. توجه داشته باشید این نوع به افرادی که در لحظه می توانند جهت سفر آماده شوند پیشنهاد شده که قیمت نسبتا ارزان تری در مقایسه با دیگر تور ها دارد. توجه داشته باشید تور لحظه آخری کوش آداسی معمولاً در فصل زمستان بیشتر موجود بوده زیرا در این فصل افراد کمتری اقدام به رزرو بلیط و سفر به این شهر می کنند.

تور لوکس کوش آداسی

دیگر تور ارائه شده در سایت گلفام سفر تور لوکس کوش آداسی می باشد که رزرو این تور به افرادی پیشنهاد می شود که در خصوص هزینه های سفر هیچ گونه مشکلی ندارند و فقط تمایل دارند که سفری بی نظیر را تجربه کنند. توجه داشته باشید در تور لوکس این شهر خدمات بی نظیر ارائه شده و طبیعتا شما می توانید سفری بسیار بی نظیر جذاب را تجربه کنید.


:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور کوش آداسی، آب و هوای کوش آداسی، گلفام سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()