نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفرهای به یاد ماندنی با تورهای گلفام سفر 

رزرو آنلاین انواع تورهای خارجی

تور آنتالیا

تور آنتالیا را می توان از جمله تورهای پرطرفدار دانست که این تور به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید و بی شک در این سفر می توانید بهترین لحظات را سپری نمایید. آنتالیا مرکز استان آنتالیا در ترکیه بوده و از اهمیت گردشگری بالایی برای این کشور برخوردار می باشد و به همین دلیل هر ساله شاهد سفر خیل عظیمی از گردشگران به این شهر هستیم. توجه داشته باشید که تور های متعددی به مقصد آنتالیا برگزار می شود که از این میان می توانید بهترین تور را انتخاب کرده و نسبت به سفر اقدام نمایید. سفر به همراه تور می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد که سفر به این شهر را لذت بخش تر خواهد کرد. قبل از سفر به آنتالیا باید حتما با مواردی آشنایی داشته باشید تا پس از رسیدن به مقصد دچار سردرگمی نشوید و از جمله مهمترین آنها می توان به آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری مقصد اشاره نمود. تورآنتالیا علاوه بر جنبه گردشگری که دارد برای کسانی که تمایل به خرید عمده داشته باشند نیز مناسب خواهد بود و به همین دلیل در تمامی فصول سال شاهد حضور گردشگران متعددی در این شهر هستیم.

تور آنتالیا

بهترین زمان شرکت در تور شهر آنتالیا

بی شک آشنایی داشتن با بهترین زمان سفر به آنتالیا می تواند سبب شود که بهترین و لذت بخش ترین سفر را تجربه نمایید. باید بداند که بهترین زمان سفر به آنتالیا را هم از نظر آب و هوا و هم از نظر هزینه ها می توان تعیین نمود و در این رابطه باید گفت: بهترین زمان سفر به آنتالیا از نظر آب و هوا فصول بهار و پاییز می باشد و در این فصول بهترین شرایط جوی را در این شهر شاهد هستیم و میزان بارش به صورت معقول می باشد.در فصل تابستان میزان بارش در کمترین مقدار بوده و دمای هوا نیز به حدی بالا نمی باشد که نتوانید به راحتی به گشت و گذار بپردازید. توجه داشته باشید که در فصل زمستان شاهد بارش برف در این شهر خواهیم بود و فضای شهر سفید پوش خواهد شد.

بهترین زمان شرکت در تور آنتالیا از نظر هزینه ها را نیز می توان فصولی دانست که گردشگران کمتری این شهر را هدف قرار می دهند و به همین دلیل جهت کنترل هزینه ها و کاهش دادن آن می توانید فصل های تابستان و زمستان را برای سفر انتخاب نمایید.

تور سریلانکا

آیا شما نیز به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی کشور سریلانکا هستید؟ آیا می دانید که با تور سریلانکا می توانید در کوتاهترین زمان ممکن از جاذبه های بسیار زیادی بازدید داشته باشید؟ سریلانکا یکی از کشورهایی می باشد که در جنوب قاره آسیا واقع شده است و با داشتن 19.000.000 نفر جمعیت به یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان در سال های اخیر تبدیل شده است. کلمبو از بزرگترین شهرهای این کشور و پایتخت آن نیز به شمار می آید. این کشور با داشتن فرهنگ، آداب و رسوم بسیار متفاوت و بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر کشورهای جهان به سوی خود جلب کند که به همین منظور نیز سالانه شاهد برگزاری انواع بسیار مختلفی از تور سریلانکا هستیم که مجریان آژانس های مسافرتی توانسته اند با توجه به علاقه مندی های گردشگران بهترین و بی نظیرترین تورهای سریلانکا را طراحی کنند.

بهترین زمان رزرو تور سریلانکا

یکی از مهمترین و اساسی ترین دغدغه های بسیاری از گردشگران و مسافران، بهترین زمان رزرو و خرید تور سریلانکا می باشد که بی شک مهمترین عامل برای بهترین زمان رزرو این تور، شرایط آب و هوایی این کشور می باشد که در این خصوص می توان گفت، کشور سریلانکا دارای دو فصل گرم و خشک می باشد و با توجه به قرار گرفتن آن در نزدیکی خط استوا، میانگین دمای آن در طول سال حدود 32 درجه سانتی گراد می باشد. اگر قصد دارید تا تحت بهترین و مناسب ترین شرایط آب و هوایی از جاذبه های دیدنی این کشور بازدید داشته باشید می توانید اواخر فصل تابستان و فصل پاییز را به این منظور انتخاب کنید. مجریان برگزار کننده تورهای سریلانکا نیز کاملا به این موضوع آگاه هستند و با طراحی تورهای مختلف به مقصد این کشور توانسته اند توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کنند. با رزرو تور سریلانکا در بهترین و مناسب ترین موقعیت زمانی می توانید به راحتی و با خیال راحت از جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور نیز بازدید داشته باشید و بهترین و بی نظیرترین لحظات را برای خود نیز به ارمغان آورید.

انواع تور قبرس شمالی 

تورهای قبرس شمالی با قیمت های مختلف و با اهداف مختلف برنامه ریزی می شود. شما می توانید بنا بر هدف از سفر، بودجه در اختیار، شهرها و جاذبه های مورد علاقه برای بازدید، یکی از انواع تور قبرس شمالی را انتخاب کنید. همچنین بر اساس زمان سفر، آب و هوا در نیمه اول یا دوم سال قیمت تور می تواند متفاوت باشد.

 

مزایا و شرایط تور قبرس شمالی

با ثبت نام تور قبرس شمالی می توان گفت درصد رد ویزا کم خواهد شد، زیرا مسئول تور به همه نکات ضروری و مدارک توجه خواهد کرد. همچنین تور تمامی جاذبه های طبیعی و تاریخی را به فراخور سلیقه گردشگران در برنامه قرار خواهد داد، در نتیجه شما در سفر با تور لیدر مجرب همراه هستید و می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید

برنامه غذایی، گشت ها، تفریحات همگی منظم اعلام می شود و گردشگران با میل شخصی می توانند خارج از برنامه تور نیز به گشت و گذار بپردازند. تور لیدر با توجه به آشنایی پیشین با قوانین و زبان بومی بسیاری از مشکلات را مرتفع کرده، همچنین در سفر با تور نه تنها هزینه حمل و نقل شما کم می شود بلکه احتیاج به جستجو برای وسایل نقلیه ندارید.

تورهای قبرس از 3 شب و 4 روز تا 5 شب و 6 روز برنامه ریزی شده اند و با بهترین هواپیماهای ترکیش ایرلاین و اطلس گلوبال گردشگران ایرانی را به زیباترین جزیره دریای مدیترانه خواهد رساند.

تور سنگاپور

بهترین زمان برای خرید تور سنگاپور

این که چه زمانی برای خرید تور سنگاپور و سفر به این کشور مناسب است، به معیارهای گوناگونی بستگی دارد. اما اغلب افراد بهترین زمان برای سفر به این کشور را از نظر شرایط آب و هوایی و ارزانی بررسی می کنند. بر اساس آب و هوا به طور کلی شما در تمام فصول سال می توانید به سنگاپور سفر کنید. اما معمولا فصل بهار و تابستان زمان های مناسبی برای سفر به این کشور محسوب می شوند. تابستان خشک ترین و کم بارش ترین فصل سال است و شما می توانید از باران های مداوم سنگاپور در امان بمانید. اغلب گردشگران در این موقع از سال به سنگاپور سفر می کنند. در پاییز و زمستان هم بارش باران کم می شود و شما در این موقع از سال هم می توانید تور سنگاپور را خریداری کرده و به این کشور سفر کنید. گذشته از این ها ارزان بودن سفر نیز برای بسیاری از افراد مهم است. همانطور که می دانید انتخاب زمان مناسب برای خرید تور سنگاپور از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی به عمل آورد. از این رو شما می توانید در فصولی که هم شرایط آب و هوایی تا حدودی مساعد است و هم قیمت خدمات ارزان تر است به این کشور سفر کنید.

جاذبه های گردشگری سنگاپور

یکی از اصلی ترین دلایل سفر گردشگران به سنگاپور بازدید از جاذبه های گردشگری و توریستی این کشور می باشد. پس بد نیست با مهمترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری این کشور بیشتر آشنا شوید. از جمله بهترین جاذبه های گردشگری و تفریحی تور سنگاپور می توان به مارینا بی سندز، پرنده سنگاپوری، باغ های خلیج، باغ های گیاه شناسی، محله چینی ها، هند کوچک و خیابان عرب، هتل رافلز، موزه و شاپل چانگی، باغ وحش سنگاپور، پارک فورت کنینگ، جزیره سنتوزا، اورچارد رود، اسکله کلارک، موزه تمدن های آسیایی، جزیره پولائو اوبین، معبد مقدس دندان بودا، نایت سافاری، تفریحگاه جهانی سنتوسا، جاده باغ، گاردنز بای بی و ... اشاره کرد. شما در تور سنگاپور می توانید از همه این جاذبه های گردشگری بازدید داشته باشید. سنگاپور کشور کوچکی است و به همین دلیل امکان بازدید از جای جای آن به راحتی میسر می باشد.

تور استانبول

یکی از شهرهای بزرگ و مشهور کشور ترکیه، استانبول نام دارد که دارای قدمت زیادی است و در آن آثار تاریخی و دیدنی بسیار زیادی وجود دارد. استانبول به سبب آب و هوای بسیار خوبی که دارد و همچنین با وجود جاذبه های تماشایی خود، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان است. افراد زیادی از ایران نیز با تور استانبول به این شهر سفر می کنند. در تور استانبول شما می توانید از جاهای تاریخی و دیدنی این شهر دیدن کرده و به مراکز خرید این شهر سر بزنید. با رزرو اینترنتی تور استانبول شما می توانید خدماتی مانند بیمه مسافرتی، رزرو هتل استانبول ، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، کلاس پروازی مختلف و تاریخ سفر را برای سفر خود انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

شیوه راحتی که برای خرید بلیط هواپیما استانبول می توان به کار برد، خرید آنلاین می باشد. با خرید آنلاین این بلیط شما می توانید از مزایای این شیوه بهره مند شوید و خرید این بلیط را خیلی فوری انجام دهید. پس از وارد شدن به سایت با مشخص نمودن مبدا و مقصد سفر خود می توانید بلیط های گوناگونی که برای استانبول وجود دارد را مشاهده کرده و با بررسی قیمت بلیط ها یکی از آنها را برای سفر خود انتخاب نمایید. مسافران می توانند این بلیط را در نوع رفت یا رفت و برگشت انتخاب نمایند. خرید آنلاین بلیط استانبول این امکان را برای مسافران فراهم می کند که بلیط خود را به همراه خدماتی که ایرلاین های مختلف در نظر می گیرند، انتخاب کنند. با توجه به نوع خدمات ارائه شده برای بلیط هواپیما استانبول قیمت این بلیط متغیر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: تور سریلانکا , قیمت تور سریلانکا , رزرو آنلاین هتل سریلانکا , تور آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور استانبول , تور لحظه آخری استانبول , تور قبرس شمالی , تور لوکس قبرس شمالی , تور سنگاپور , راهنمای سفر به سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور آنتالیا

یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی در کشور ترکیه، آنتالیا نام دارد. این شهر ساحلی که سرشار از جاذبه های دیدنی است، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا است. ایرانیان زیادی سالانه با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. جهت تهیه تور آنتالیا می توانید وارد سایت های اینترنتی شده و این تور را رزرو کنید. از جمله این سایت ها می توان سایت گلفام سفر را نام برد که انواع تور آنتالیا را با قیمت های مختلف و خدمات متنوع ارائه می دهد. شما با وارد شدن به این سایت پس از انتخاب تور آنتالیا می توانید نوع ایرلاین و تاریخ سفر خود را تعیین کنید و آماده سفر به آنتالیا شوید. رزرو اینترنتی تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیاد برای مسافران این مقصد می باشد.

تور آنتالیا

هزینه تور آنتالیا

تور آنتالیا که در سایت گلفام سفر ارائه می شود به گردشگران خدمات متعددی ارائه داده به طوری که افراد می توانند با رزرو این تور خدمات زیادی را تجربه کنند. توجه داشته باشید بار رزرو تور آنتالیا، بلیط رفت و برگشت شما توسط مدیران رزرو شده و برنامه سفر بسیار کاملی در نظر گرفته می شود تا سفری دلچسب را تجربه نمایید. حال لازم است در خصوص قیمت تور آنتالیا بدانید، یکی از مهمترین موارد تعیین کننده این قیمت، خدمات ارائه در تور می باشد اما مطمئن باشید که علیرغم اینکه در گلفام سفر برای شما خدمات بی نظیری در نظر گرفته شده است قیمت آن نیز مقرون به صرفه می باشد

سفر با تور ارزان قیمت آنتالیا

معمولا در سفر به آنتالیا افراد به دنبال روش هایی هستند که هزینه سفر آن ها کمتر شود. بدون شک با سفر ارزان قیمت تور آنتالیا افراد لذت بیشتری از سفر خود خواهند برد. بسیاری از افراد تصور می کنند که تورهای ارزان قیمت دارای کیفیت مناسب نیستند. اما باید این موضوع را بدانیم که ارزان بودن تور به منزله بی کیفیت بودن آن نیست. همچنین تورهای گران قیمت نیز نمی توانند تضمین کنند که شما سفر بسیار خوبی خواهید داشت. آژانس ها و دفاتری که فروش بلیط هواپیما استانبول را انجام می دهند در برخی موارد با توجه به آفرهایی که در نظر می گیرند، این بلیط ها را با قیمت پایین می فروشند. بنابراین تور آنتالیا دارای قیمت کمتری خواهد بود. سایت گلفام سفر یک سایت معتبر است که شما می توانید از طریق آن سفری با قیمت مناسب به شهر آنتالیا داشته باشید.

رستوران های لوکس آنتالیا

یکی دیگر از مهمترین دغدغه های گردشگران و مسافرانی که با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند، بحث خورد و خوراک می باشد به طوری که گردشگران دوست دارند تا از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای این شهر و ترکیه میل کرده و مهمان شیک ترین و لوکس ترین رستوران های این شهر باشند که بیشک مجریان برگزار کننده تورهای آنتالیا نیز کاملا به این موضوع آگاه بوده و لوکس ترین رستوران های آنتالیا را به این منظور رزرو می کنند. از مشهورترین رستوران های این شهر در که تور آنتالیا نیز می توان آنها را مشاهده کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رستوران توبچو کباب: این رستوران یکی از بهترین و لذیذترین کباب های ترکیه را سرو می کند.
  • رستوران حسن آقا: اگر به دنبال غذاهای سنتی آنتالیا هستید می توانید رستوران حسن آقا را در اولویت های خود قرار دهید.
  • رستوران آلپ پاشا: رستوران مذکور در همه روزهای سال مملو از گردشگر بوده و شما می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در این رستوران مشاهده کنید.

تور لوکس آنتالیا

انواع تور گردشگری آنتالیا

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام سفر به آنتالیا برای رزرو تور گردشگری این شهر توجه به تور لوکس آنتالیا و تور لحظه آخری آنتالیا است. توجه داشته باشید افرادی که تمایل دارند سفری اقتصادی و به صرفه داشته باشند می توانند تور لحظه آخری آنتالیا که توسط چارتر کنندگان ارائه می شود را انتخاب کنند. اما تور لوکس آنتالیا به آن دسته از افراد پیشنهاد می شود که می خواهند سفری بی نظیر را به این شهر تجربه کنند. با این وجود شما در تور لوکس آنتالیا در بهترین هتل ها اقامت خواهید داشت و به طور حتم سفری بی نظیر در انتظارتان است اما باید بدانید برای این تور لازم است هزینه بیشتری بپردازید.

تور آنتالیا و رزرو بلیط هواپیما

حال با وجود آنچه در خصوص هتل های آنتالیا گفته شد اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا را داشته باشید می توانید با مطالعه ویژگی بهترین هتل های این شهر و با توجه به سلیقه خود بهترین آن را انتخاب کنید. همچنین لازم است بدانید در سایت گلفام سفر علاوه بر این که رزرو آنلاین هتل در آنتالیا برای شما ممکن شده است می توانید تور مسافرتی مناسبی نیز با شرایط مورد نظر خود رزرو کنید و از طرفی باید توجه داشته باشید تهیه بلیط تور هوایی آنتالیا یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام سفر و رزرو بلیط هواپیما آنتالیا باید مورد توجه قرار بگیرد. با این وجود شما می توانید به راحتی از طریق این سایت نوع کلاس پروازی و نوع ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از مشخص نمودن تاریخ سفر، بلیط تان را رزرو کنید و سپس به رزرو هتل در آنتالیا بپردازید.

قیمت تور آنتایا

خرید سوغاتی در تور آنتالیا

با توجه به اینکه در آنتالیا قیمت بعضی از خوراکی ها، شکلات و محصولات بهداشتی بسیار مناسب است مشاهده می شود بسیاری از افراد در هنگام سفر به این شهر برای عزیزان خود سوغاتی های بی نظیری تهیه می کنند. حال باید توجه داشته باشید که یکی از جدیدترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید مارک بوده که در آن انواع برندهای مشهور بین المللی و ترک به فروش می رسد. مرکز خرید تراسیتی نیز با ۱۸۵ فروشگاه به شما کمک می کند خرید بسیار کامل و متنوع تجربه کنید. همچنین خیابان جمهوری یکی از اصلی ترین خیابان های شهر بوده که در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و جالب است بدانید خرید از این منطقه حال و هوای خاصی به شما می دهد.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور مالدیو

مالدیو به واسطه داشتن جاذبه های گردشگری فراوان نظیر سواحل شنی به رنگ سفید روشن، چشمه های آب گرم، تالاب های فیروزه ای، لذت ماهیگیری، قایق سواری، غواصی، سفر به جزیره آنانتارا و تور جزیره مالدیو توانسته بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سمت خود جذب نماید. امروزه بسیاری از افراد برای گذراندن تعطیلات خود و داشتن لحظاتی خوش، تور مالدیو در گلفام سفر را انتخاب می نمایند، زیرا این تور مسافرتی ضمن ارائه خدمات بالا این امکان را به وجود می آورد تا مسافران در تور مالدیو بازدید از ساحل زیبا و دیدنی ماله و ماله، مسجد قدیمی و تاریخی ماله فرایدی، موزه ملی مالدیو، جزیره هولهوله، ویلین جیلی، جزیره مارادو، جزیره گان، جزیره هیات وادهو، جزیره تاریخی و ساحل تیلافوشی را داشته باشند. اگر چه مردم مالدیو به زبان دیوهی گویش دارند اما آژانس مسافرتی گلفام سفر با در اختیار داشتن لیدرهای متبحر و آشنا با زبان انگلیسی شرایط برقراری ارتباط را برای اعضای تور در بیشتر مکان ها مانند رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید فراهم می آورد

سفر به مالدیو

جاذبه های توریستی مالدیو

برخی از جزایر تور لوکس مالدیو مختص گردشگری هستند. در این جزایر هتل هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندان آن از مهاجران کشورهای همسایه هستند. گردشگران مستقیماّ از فرودگاه بین المللی ماله به این جزایر می آیند. مردم عادی مالدیو، ارتباط چندانی با گردشگران خارجی ندارند. نام ماله از کلمه ماهالای گرفته شده که در زبان سانسکریت به معنای خانه بزرگ است و به طور کلی در این زبان این کلمه اشاره به قصر پادشاه دارد. این شهر مرکز همه فعالیت های تجاری است که از چهار بخش: هنویرو ، گالولهو ، مافانو و ماچانگولی تشکیل شده است. مسجد جامع ، موزه ملی ، مقر مولی آگ ، مسجد قدیمی و بازار ماهی از نقاط دیدنی شهر ماله می باشند.

راهنمای سفر با تور لوکس بانکوک

برای انتخاب و رزرو تور بانکوک در گلفام سفر ابتدا لازم است در صفحه سایت گلفام سفر متقاضیان در فرم جستجوی سایت مبداء، مقصد، تعداد مسافران و تاریخ سفر را وارد نمایند. لذا برای مسافران در این قسمت از سایت امکان پذیر است تا همراه با خرید تور شهر بانکوک خریداری و رزرو بلیط هواپیما بانکوک، رزرو هتل در شهر بانکوک، بیمه مسافرتی، خدمات و تشریفات فرودگاهی و ترانسفر را از گلفام سفر تقاضا نمایند. برخلاف سایر پکیج های مسافرتی، سایت گلفام سفر در تور شهر بانکوک این شرایط را برای متقاضیان مهیا ساخته است تا به صورت دلخواه رزرو آنلاین هتل بانکوک در هر نقطه ای از شهر بانکوک، ساعت پرواز، گشت های شهری، ترانسفرهای اختصاصی یا گروهی را انتخاب نمایند. از دیگر امکاناتی که گلفام سفر در تور شهر بانکوک برای متقاضیان فراهم آورده است، تغییر زمان پرواز است به طوری که مسافر بنا به سلیقه و نیاز خود می تواند زمان پرواز ایرلاین خود را تغییر دهد. از طرفی متقاضیانی که شهر بانکوک را مقصد سفر خارجی خود قرار داده اند قبل از خرید تور مسافرتی بانکوک می توانند هدف خود را از سفر به بانکوک مشخص کرده و نسبت به هدف خود اطلاعات لازمی را از کارگزاران سایت گلفام سفر به دست آورند.

سفر به بانکوک

آب و هوای بانکوک

بانکوک در منطقه جنوب شرق آسیا قرار داشته و از این رو از شرایط آب و هوایی بانکوک پیروی می کند. بانکوک به طور کلی دارای آب و هوای گرمسیری بوده و دارای دو فصل می باشد. 6 ماه در بانکوک بارش باران به وفور اتفاق می افتد و در 6 ماه بعدی شرایط آب و هوایی تغییر کرده و از رطوبت هوا کاسته می شود. تقریبا می توان گفت در تمام روزهای سال، دمای هوا بالا است و تحمل این شرایط، شاید برای مسافران خارجی سخت باشد. در بانکوک، ماه آوریل گرم ترین ماه سال است و رطوبت هوا به شدت کاهش پیدا می کند. اما به تدریج و در فصل تابستان، به دلیل وجود ابرهای باران زا، دمای هوا کمی کاهش پیدا می کند. فصل خشک سال از ماه نوامبر که مصادف با آبان ماه است، آغاز شده و تا آوریل ادامه پیدا می کند. بر عکس فصل بارانی بانکوک از ماه می آغاز شده و تا پایان اکتبر یعنی تا اوایل آبان ادامه پیدا می کند

تور لحظه آخری کوش آداسی

لسند سکنت تور یا تور لحظه آخری کوش آداسی از جمله تور مسافرتی پرطرفداری است که امروزه آژانس مسافرتی گلفام سفر در فرصت های مختلف اقدام به ارائه آن نموده است. این تور مسافرتی در ارزان ترین قیمت ممکن به مسافران عرضه می شود لذا مسافران بیشماری متقاضی خرید تور کوش آداسی لحظه آخری هستند. این نمونه تور مسافرتی در آخرین روزهای پرواز تور کوش آداسی توسط آژانس های مسافرتی مختلف و معتبری مانند گلفام سفر بنا به ظرفیت هواپیما، تاریخ بلیط هواپیما کوش آداسی ، ظرفیت تور مسافرتی، خالی بودن هتل در کوش آداسی و...انجام می گیرد پس عرضه شدن چنین تور لحظه آخری کوش آداسی زمان و قیمت مشخصی ندارد از این رو متقاضیان می بایست به صورت لحظه ای و آنلاین لیست پروازهای کوش آداسی را از سایت گلفام سفر بررسی نمایند تا به تور لحظه آخری کوش آداسی در تخفیفات ویژه دست پیدا نمایند

تور کوشی آداسی

بلیط هواپیما کوش آداسی

مسافران ایرانی که تمایل دارند با تور کوش آداسی به این شهر سفر کنند بهتر است بدانند آژانس مسافرتی گلفام سفر امکان مسافرت با قطار، اتوبوس و هواپیما را برای مسافران مهیا ساخته است. لذا به دلیل اینکه برای مسافران ایرانی سفر به کوش آداسی نیاز به اخذ روادید یا همان اخذ ویزای ترکیه نیست. بنابراین مسافران به راحتی می توانند با تهیه بلیط هواپیما کوش آداسی و یا بلیط قطار یا اتوبوس به این شهر مسافرتی داشته باشند. البته لازم است بدانید کسانی که پرواز هوایی را برای تور کوش آداسی انتخاب می کنند از مبداء ایران به فرودگاه ازمیر فرود خواهند آمد زیرا فرودگاه ازمیر نزدیک ترین فرودگاه به شهر کوش آداسی می باشد و کوش آداسی خود فاقد فرودگاه است. از این رو در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما کوش آداسی توجه داشته باشید که تنوع فرودگاه وجود نداشته تنها مسافر این امکان را دارد تا نوع کلاس پروازی خود را انتخاب نماید. سایت گلفام سفر برای متقاضیانی که گلفام سفر را برای رزرو بلیط هواپیما تور کوش آداسی در نظر بگیرند، خدماتی نظیر رزرو هتل، گشت شهری، بیمه مسافرتی، خدمات و تشریفات فرودگاهی و...در اختیار مسافران قرار خواهد داد. .



:: برچسب‌ها: تور مالدیو, تور لوکس مالدیو, قیمت تور مالدیو, رزرو آنلاین هتل مالدیو, تور کوش آداسی, قیمت تور کوش آداسی,تور لحظه آخری کوش آداسی, تور بانکوک, تور لوکس بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1399 | نظرات ()