آشنایی با تور های دبی گلفام سفر
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور دبی

دبی یک شهر زیبا و بسیار مهم در کشور امارات متحده عربی است. سالانه از طریق تور دبی گردشگران و مسافران زیادی به دبی سفر می کنند. قیمت تور دبی بستگی به موارد مختلف و نوع سفر شما خواهد داشت. دبی دارای آب و هوای گرم و بیابانی است.

قیمت تور دبی

برای همه افرادی که قصد دارند به شهر دبی سفر کنند، هزینه سفر اهمیت ویژه ای دارد و انتخاب تور دبی مطابق با قیمت آن انجام می شود. در سایت هایی که عرضه بلیط تور دبی را انجام می دهند، شاهد انواع تور با قیمت های مختلف خواهید بود. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که از طریق آن به راحتی می توان بلیط تور دبی را خریداری کرد. شما پس از اینکه وارد این سایت شدید طیف گسترده ای از تورهای دبی را می بینید که هر کدام متناسب با خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند دارای یک قیمت هستند. با بررسی تورهای مختلف می توانید تور مناسب جهت سفر خود را انتخاب کنید. هزینه هر یک از تورهای دبی بستگی به موارد مختلفی دارد. از جمله این موارد می توان به قیمت بلیط هواپیما دبی، کلاس پروازی، نوع ایرلاین، هزینه و نوع هتل محل اقامت، مدت زمان سفر، تاریخ سفر و ... اشاره کرد. جهت رزرو تور ارزان قیمت دبی می توانید بلیط هواپیما ارزان قیمت برای مقصد دبی را در سایت گلفام سفر جستجو کنید تا هزینه های سفر شما کمتر شوند. همچنین لازم به ذکر است که یک تور ارزان قیمت به منزله این نیست که امکانات تور و کیفیت آن پایین باشد. گاهی ممکن است در فصل های کم گردشگر تور دبی با قیمت بسیار پایینی به فروش برسد.

تور دبی

راهنمای سفر به تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی قرار دارد. دبی را باید بزرگترین و مشهور ترین شهر امارات نامید. این شهر یکی از هفت سرزمین امیری امارات متحده عربی بوده و در آن صنعت گردشگری یک منبع درآمد بسیار خوب برای مقامات این شهر محسوب می شود. از طریق هواپیما و با رفتن به فرودگاه بین المللی این شهر می توان به آسانی به دبی سفر کرد. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری به شمار می آید. تور لوکس دبی همواره یک تور محبوب در میان گردشگران ایرانی است. در تور دبی می توانید در زمان بسیار کوتاهی از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید. در این تور شما هیچ گاه از سفر خود خسته نمی شوید، چون همیشه برای سرگرمی و بازدید چیزی وجود دارد. در شهر دبی سنت و مدرنیته در کنار هم هستند و در آن فرهنگ های مختلفی دیده می شود. زبان رسمی در دبی زبان عربی است و واحد پول آن درهم امارات است. از نظر اختلاف ساعت دبی نیم ساعت از تهران عقب تر می باشد.

بلیط هواپیما دبی

پیش از سفر به دبی لازم است که برای تهیه بلیط این مقصد اقدام کرد. زیرا در فصل های شلوغ سال که مسافر پذیری اوج می گیرد، معمولا تهیه بلیط دبی به سختی صورت می گیرد. پس اگر می خواهید سفر راحتی به دبی داشته باشید، در زمان هایی که اوج سفرها می باشد علاوه بر تهیه بلیط رفت به دبی برای بلیط هواپیما دبی تهران نیز باید اقدام کنید تا هنگام برگشت مشکلی نداشته باشید. چون شهر دبی دارای آب و هوای گرمی است، بهترین زمان برای سفر با تور دبی اوایل آبان تا اواسط اسفند می باشد. زیرا هوای دبی در این ایام اندکی خنک تر می شود. پس در این ماه ها بهتر است برای خرید بلیط هواپیما دبی اقدام کنید. قیمت بلیط هواپیما دبی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. آب و هوا، نوع پرواز و شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط دبی از موارد مهمی هستند که روی قیمت بلیط هواپیما دبی تأثیر می گذارند. خرید اینترنتی بلیط هواپیما این امکان را فراهم می آورد که شما به راحتی و در هر زمانی بتوانید بلیط پروازی خود را تهیه کنید. در رزرو آنلاین بلیط هواپیما دبی شما نیاز نیست که به آژانس مسافرتی مراجعه کنید، در نتیجه از هزینه های اضافی شما نیز کاسته خواهد شد. شرکت های ماهان ایر، فلای دبی و ایران ایر از جمله شرکت های عرضه کننده بلیط هواپیما دبی هستند.

رزرو هتل

رزرو آنلاین هتل دبی

در شهر دبی علاوه بر جاذبه های گردشگری بسیار دیدنی و متعدد،هتل های لوکس و مدرن وجود دارد که انگیزه سفر بسیاری از گردشگران با تور دبی شده اند. بیشتر هتل هایی که در شهر دبی هستند پنج ستاره و خیلی مدرن ساخته شده اند، در این هتل ها خدمات و امکانات بسیار خوبی برای مهمانان وجود دارد. بنابراین بیشتر گردشگرانی که با تور دبی سفر می کنند، ترجیح می دهند که در هتل همه اوقات خود را سپری نمایند. هتل های متعددی که در دبی هستند این امکان را برای مسافران تور دبی فراهم می کنند که متناسب با بودجه سفر خود یکی از این اقامتگاه ها یا هاستل ها را برای زمان سفر خود رزرو کنند. اکر شما نیز به دنبال پیدا کردن یک هتل مناسب برای اقامت خود در دبی هستید، از طریق رزرواسیون آنلاین به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. با وارد شدن به سایت ها و پس از مشاهده لیست هتل های مختلف به همراه امکانات و هزینه های آن ها می توانید یک مورد مناسب را برای خود انتخاب کرده و در سفر خود با تور دبی نگرانی از بابت مکان اقامت خود نداشته باشید. از طریق سایت گلفام سفر شما می توانید در کنار رزرو تور دبی، رزرو آنلاین هتل دبی را نیز انجام دهید.

آب و هوای دبی

چون دبی به مدار رأس السرطان نزدیک است از آب و هوای گرم و خشکی برخوردار می باشد. در فصل زمستان در طول روز این شهر دارای میانگین دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بوده و در شب در نواحی نزدیک به خط ساحلی دمای هوا ۱۲ تا ۱۵ درجه سانتی گراد می باشد. همچنین در مناطق بیابانی در شب دمای هوا به ۵ درجه سانتی گراد می رسد. در این شهر در مناطقی که بیابانی هستند، دمای هوا در شب خنک تر می شود. در فصل تابستان شهر دبی هوایی گرم و شرجی دارد. در چند روز دمای هوای این شهر در فصل تابستان تا ۴۵ درجه سانتی گراد هم خواهد رسید.

شهر دبی چون از لحاظ موقعیتی در کمربند بیابانی شمالی قرار گرفته است، آب و هوایی بیابانی استوایی دارد. تابستان های دبی دمای هوا به شدت گرم و مرطوب می شود. تقریبا در تمامی روزهای سال این شهر آفتابی بوده و در فصل زمستان دمای هوا به طور میانگین ۲۳ درجه است و در شب تا ۱۴ درجه پایین تر می آید. زمستان های دبی گرم و مرطوب است. در این شهر بارندگی به صورت باران های کوتاه و غیر معمول نیز می باشد. در ماه های دسامبر تا مارس بیشترین بارندگی در دبی اتفاق می افتد. از نظر آب و هوایی بهترین آب و هوا مربوط به ماه های دسامبر تا مارس است.

شهر دبی

هزینه های سفر با تور دبی

دبی شهر بسیار مدرنی است که سفر به آن به تصور بسیاری از افراد نیاز به هزینه بالایی دارد. هزینه سفر به دبی بستگی به مواردی مانند نوع سفر و تاریخ سفر شما دارد. شما می توانید با توجه به شرایط خود سفر ارزان، متوسط یا لوکسی به دبی داشته باشید.

تور لوکس و تور لحظه آخری دبی

در تورهای لوکس دبی خدمات و امکانات مختلفی برای مسافران در نظر گرفته می شود. البته با توجه به این امکانات هزینه تور لوکس دبی بالا خواهد بود. اگر می خواهید سفر ارزان تری به دبی داشته باشید، تور چارتری یا لحظه آخری گزینه خوبی است که در ساعات آخر قبل از پرواز بلیط آن به فروش می رسد.





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: