نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

شهر آنتالیا

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه می باشد که سالانه مقصد گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار دارد. با این حال طبیعتاً باید توجه داشته باشید که تهیه بلیط هواپیما آنتالیا اولین اقدام جهت سفر به این شهر زیبا است، که در این خصوص جالب است بدانید امروزه تهیه بلیط از طریق سایت های اینترنتی معتبر از جمله سایت گلفام سفر امکان پذیر می باشد و شما می توانید با مشخص کردن تاریخ و مقصد سفرتان به آسانی این بلیط را تهیه کنید.

شهر آنتالیا

معرفی شهر آنتالیا

یکی از مهم ترین و زیباترین شهرهای کشور ترکیه شهر آنتالیا می باشد که دارای سواحل بسیار زیبایی است و سالانه تور آنتالیا طرافداران زییادی را به خود جذب میکند. همچنین این شهر ترکیبی از کوهستان های پوشیده از درخت و دریاهای با آبی شفاف بوده که به همین دلیل مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات می باشد. این شهر مهم توریستی ترکیه، در غرب کشور و در شمال دریای مدیترانه قرار دارد و بزرگترین ساحل دریای بین المللی ترکیه نیز می باشد. مرکز قدیمی این شهر با خانه های تاریخی از دوران عثمانی بوده که در خیابان های سنگ فرش شده وجود داشته و اگر چه این منطقه از آنتالیا که کالیسی نام دارد دارای رستوران ها، مراکز خرید، هتل ها و بار های متعددی است اما همچنان مشاهده می شود که ویژگی های تاریخی خود را حفظ کرده است با این حال شما می توانید با رفتن به این محله، تاریخ پر فراز و نشیب آنتالیا را از نزدیک برای خودتان مجسم کنید. جالب است بدانید یکی از مهمترین ویژگی های شهر آنتالیا، وجود جاذبه های تاریخی در کنار اماکن گردشگری مدرن می باشد که موجب شده است که هر گردشگری با هر سلیقه ای که به این شهر سفر کند، سفری دلپذیر را تجربه نماید.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما آنتالیا

حال با وجود آن چه در خصوص آنتالیا بیان شد اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید باید توجه داشته باشید که لازم است اقدام به رزرو بلیط هواپیما آنتالیا کرده و به راحتی به این شهر زیبا سفر نمایید. توجه داشته باشید اگرچه می توان از طریق زمینی به آنتالیا سفر کرد اما با وجود اینکه سفرهای هوایی سریعتر صورت گرفته و راحتی بیشتری برای مسافران دارند، مشاهده می شود بسیاری از افراد برای سفر به این شهر اقدام به تهیه بلیطهوایی آنتالیا می کنند. برای این امر دیگر نیاز نیست که به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید، بلکه می توانید از طریق اینترنت و سایت های اینترنتی معتبر از جمله سایت گلفام سفر اقدام به رزرو آنلاین بلیط هواپیما کنید. توجه داشته باشید که باید تاریخ سفر، مبدا سفر و مقصد سفر تان را در این سایت وارد کرده تا پیشنهاد هایی برای خرید آنلاین بلیط آنتالیا برای شما آورده شود. سپس در این مرحله می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ای که در نظر دارید نوعی از بلیط این شهر را انتخاب کرده و اقدام به خرید آن نمایید.

رزرو تور آنتالیا

رزرو بلیط هواپیما آنتالیا از نوع سیستمی

در هنگامی که قصد داشته باشید اقدام به رزرو بلیط هواپیما آنتالیا کنید یکی از مهمترین گزینه هایی که پیش روی شما قرار می گیرد انتخاب نوع بلیط سیستمی یا بلیط چارتری می باشد. توجه داشته باشید اگر بلیط سیستمی این شهر را انتخاب کنید باید آن را از شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط رزرو کرده و توجه داشته باشید که بلیط های سیستمی در تمامی طول سال در مسیر تهران به آنتالیا یک قیمت دارد. البته باید بدانید که قیمت بلیط سیستمی آنتالیا برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال نصف بزرگسالان می باشد و برای کودکان زیر دو سال نیز رایگان است. این نوع بلیط تورآنتالیا قابل استرداد بوده یعنی در صورتی که پس از رزرو بلیط سیستمی آنتالیا، نظر شما درمورد سفر به این کشور تغییر کرد یا بخواهید تاریخ سفر تان را تغییر دهید این امکان برای شما وجود دارد.

رزرو بلیط چارتری آنتالیا

حال علاوه بر اینکه بلیط هواپیما آنتالیا به صورت سیستمی عرضه می شود، لازم است بدانید برخی از آژانس های مسافرتی اقدام به تهیه تمامی بلیط های موجود در مسیر آنتالیا کرده و سپس به مرور زمان این بلیط ها را به فروش می رسانند. این آژانس ها سعی می کنند با توجه به شرایط پرواز، برای هر بلیط قیمت مختلفی را در نظر بگیرند که این امر موجب شده است در بیشتر اوقات قیمت بلیط چارتری آنتالیا نسبت به نوع سیستمی آن مقرون به صرفه تر باشد. زیرا با نزدیک شدن به زمان سفر هنگامی که آژانس های مسافرتی مشاهده کنند تمامی صندلی های هواپیما پر نشده است برای این که افراد بیشتری را ترغیب به خرید بلیط ارزانآنتالیا کنند، قیمت بلیط را کاهش می دهند. در سایت گلفام سفر نیز بلیط های چارتری آنتالیا نمایش داده شده که شما می توانید از این طریق به راحتی بلیط ارزان قیمت این شهر را تهیه کنید.

رزرو بلیط هواپیما آنتالیا از ایرلاین های مختلف

یکی از مهمترین مواردی که در خرید بلیط چارتری آنتالیا تاثیرگذار است، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده این بلیط ها می باشد. به طوری که لازم است بدانید در حال حاضر امکان خرید بلیط این شهر از ایرلاین های داخلی و خارجی متعددی فراهم است. در این بین مشاهده می شود تعداد زیادی از مسافران برای صرفه جویی در زمان از هواپیماهای خارجی جهت مسافرت استفاده می کنند و با وجود این که شهر آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای گردشگری در مدیترانه است مشاهده می شود همه روزه سفرهای زیادی به این شهر انجام می شود که می توان گفت هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی اطلس گلوبال و هواپیمایی پگاسوس از جمله بهترین شرکت های ارائه دهنده بلیط هواپیما آنتالیا هستند. از طرفی لازم است توجه داشته باشید که یکی دیگر از موارد مهمی که بر قیمت بلیط ها تاثیر دارد، کلاس پروازی است به طوری که کلاس های پروازی برای بلیط آنتالیا به سه دسته درجه یک، کلاس تجاری و کلاس اقتصادی تقسیم می شود و هر چه هواپیما انتخاب شده از طرف شما امکانات بیشتری را در اختیارتان بگذارد طبیعتاً باید هزینه بیشتری بپردازید.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

بهترین زمان برای خرید بلیط آنتالیا

قبل از رزرو بلیط آنتالیا یکی از مهمترین مواردی که باید مورد توجه داشته باشید زمان سفر به این شهر است. در این خصوص باید بدانید که انتالیا آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و بارانی دارد. به طوری که بین ماه می تا سپتامبر این شهر بسیار آفتابی بوده و از اواخر ماه می به دلیل گرم بودن آب ها طرفداران ساحل به این شهر سرازیر می شوند. اما اگر دوست دارید در خارج از فصل گرم به این شهر سفر کنید انتخاب آوریل گزینه های بهتری خواهد بود. در این زمان همچنین اماکن دیدنی خلوت تر بوده و مشاهده می شود که هتل ها و رستوران ها با قیمت مناسب تری پذیرای گردشگران هستند. از طرفی به طور حتم قیمت بلیط هواپیما تور آنتالیا در فصل کم گردشگر تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

رزرو هتل و تور آنتالیا

علاوه بر این که در سایت گلفام سفر می توانید اقدام به خرید آنلاین بلیطآنتالیا کنید باید توجه داشته باشید که می توانید در این سایت با انواع هتل های بسیار لوکس و مجلل آنتالیا و همچنین اقامتگاه های ارزان قیمت و مناسب این شهر آشنا شوید و سپس بنا به شرایط و بودجه ای که در نظر گرفته اید در اقامتگاه مناسب اقدام به رزرو هتلآنتالیا کنید. تورهای مسافرتی آنتالیا نیز در این سایت متعدد بوده و گردشگران عزیز می تواند با توجه به تاریخی که برای سفر به این شهر در نظر گرفته اند بهترین آن را با قیمت بسیار مناسبی انتخاب نمایند.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا, هزینه های زندگی در آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بهترین تور گردشگری تفریحی آنتالیا

تور آنتالیا را می توان یکی از بهترین تورهای گردشگری تفریحی دانست که هر ساله خیل عظیمی از گردشگران از جای جای نقاط جهان این شهر را به عنوان مقصد انتخاب می نمایند. قبل از شرکت در این تور باید با مواردی آشنایی داشته باشید که از جمله این موارد می توان به میزان هزینه ها و همچنین جاذبه های مقصد اشاره نمود. آنتالیا مملو از جاذبه های گردشگری و مراکز فروش متعددی می باشد که می توانید بهترین لحظات را در این شهر پشت سر بگذارید. در ادامه به بررسی دقیق این موارد پرداخته ایم:

بهترین تور آنتالیا

پرطرفدارترین تور آنتالیا

تور آنتالیا را می توان از جمله تورهای پرطرفدار دانست که این تور به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید و بی شک در این سفر می توانید بهترین لحظات را سپری نمایید. آنتالیا مرکز استان آنتالیا در ترکیه بوده و از اهمیت گردشگری بالایی برای این کشور برخوردار می باشد و به همین دلیل هر ساله شاهد سفر خیل عظیمی از گردشگران به این شهر هستیم. توجه داشته باشید که تور های متعددی به مقصد آنتالیا برگزار می شود که از این میان می توانید بهترین تور را انتخاب کرده و نسبت به سفر اقدام نمایید. سفر به همراه تور گلفام سفر می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد که سفر به این شهر را لذت بخش تر خواهد کرد. قبل از سفر به آنتالیا باید حتما با مواردی آشنایی داشته باشید تا پس از رسیدن به مقصد دچار سردرگمی نشوید و از جمله مهمترین آنها می توان به آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری مقصد اشاره نمود. آنتالیا علاوه بر جنبه گردشگری که دارد برای کسانی که تمایل به خرید عمده داشته باشند نیز مناسب خواهد بود و به همین دلیل در تمامی فصول سال شاهد حضور گردشگران متعددی در این شهر هستیم.

 

بهترین زمان شرکت در تور شهر آنتالیا

بی شک آشنایی داشتن با بهترین زمان رزرو آنلاین هتل آنتالیا می تواند سبب شود که بهترین و لذت بخش ترین سفر را تجربه نمایید. باید بداند که بهترین زمان سفر به آنتالیا را هم از نظر آب و هوا و هم از نظر هزینه ها می توان تعیین نمود و در این رابطه باید گفت: بهترین زمان سفر به آنتالیا از نظر آب و هوا فصول بهار و پاییز می باشد و در این فصول بهترین شرایط جوی را در این شهر شاهد هستیم و میزان بارش به صورت معقول می باشد.در فصل تابستان میزان بارش در کمترین مقدار بوده و دمای هوا نیز به حدی بالا نمی باشد که نتوانید به راحتی به گشت و گذار بپردازید. توجه داشته باشید که در فصل زمستان شاهد بارش برف در این شهر خواهیم بود و فضای شهر سفید پوش خواهد شد.

بهترین زمان شرکت در تور آنتالیا از نظر هزینه ها را نیز می توان فصولی دانست که گردشگران کمتری این شهر را هدف قرار می دهند و به همین دلیل جهت کنترل هزینه ها و کاهش دادن آن می توانید فصل های تابستان و زمستان را برای سفر انتخاب نمایید.

قیمت تور آنتالیا

مزایای سفر با تور به آنتالیا

سفر با تور آنتالیا مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  در سفر با تور آنتالیا می توانید بهترین لحظات را پشت سر بگذارید.
  •  در طول سفر به همراه تور بیمه هستید و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر به سفر خود ادامه دهید.
  •  مسئولین تور آنتالیا به منظور جلب رضایت مسافران یک فرد بومی را به عنوان تورلیدر انتخاب می نمایند که این فرد به دلیل آشنایی کاملی که با مراکز گردشگری منطقه دارد می تواند بهترین راهنما برایتان باشد.
  •  میزان هزینه های سفر با تور نیز پایین تر می باشد.
  •  به همراه تور آنتالیا می توانید تمامی مراکز گردشگری را هدف قرار دهید.
  •  مسئولین تور ابتدا یک برنامه برای سفر تنظیم می نمایند و تمامی مراحل دقیقا طبق برنامه پشت سر گذاشته خواهند شد.
  •  تور این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید به همراه دوستان و آشنایان خود یک سفر لذت بخش را تجربه نمایید.

خرید تور آنتالیا

شرکت در تور آنتالیا راه های مختلفی خواهد داشت که از این میان باید بهترین راه را انتخاب نمایید. در حالت کلی روش های شرکت در تور را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش حضوری مراجعه به آژانس های مسافرتی سطح شهر می باشد و با مراجعه به این مراکز می توانید با انواع تور ها با مقصد آنتالیا آشنایی پیدا کرده و تمامی مشخصات آنها را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که می توانید از مسئولین این آژانس ها راهنمایی های لازم را دریافت کرده و بهترین مورد را انتخاب نمایید. یکی از بهترین راه های شرکت در تور آنتالیا می توان به مراکز فروش بلیط و تور اینترنتی اشاره نمود که با مراجعه به این مراکز می توانید لیست کاملی از انواع تور ها را مشاهده نموده و از میان آنها بهترین مورد را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که با کلیک بر روی هر یک از تور ها می توانید مشخصات دقیق هر یک را به همراه قیمت دقیق مشاهده نمایید و امکان مقایسه تور ها و شرایط خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل آنتالیا با یکدیگر وجود خواهد داشت و به همین دلیل می توانید تور مورد نظر را انتخاب و در آن شرکت نمایید.

جاذبه های تور آنتالیا

قیمت تور های آنتالیا

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و در این رابطه باید گفت: قیمت تور آنتالیا را نمی توان یک رقم دقیق دانست چرا که تورهای متعددی را به مقصد آنتالیا شاهد هستیم و هر یک از آنها میزان هزینه متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. توجه داشته باشید که موارد متعددی بر تعیین قیمت تور تاثیرگذار خواهد بود و از جمله مهمترین آنها می توان به نوع هتلی اشاره نمود که در آن اقامت خواهید داشت. در سطح شهر آنتالیا هتل های متعددی فعالیت می کنند که به انتخاب خود می توانید هتل مورد نظر را انتخاب نمایید. هتل های آنتالیا را می توان از 5 تا 2 ستاره از یکدیگر تفکیک نمود که هتل های 5 ستاره میزان هزینه بالایی خواهند داشت. نوع بلیط نیز می تواند سبب تعیین قیمت شود چرا که بلیط های هواپیما به مقصد آنتالیا در انواع کلاس های پروازی ارائه می شوند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید بلیط آنتالیا

خرید بلیط هواپیما آنتالیا مهمترین موردی است که حتما باید قبل از سفر نسبت به خرید آن اقدام نمایید و البته در صورتی که به همراه تور گلفام سفر ، سفر  کرده باشید نیازی به خرید بلیط نخواهد بود و تمامی این مراحل توسط مسئولین تور پشت سر گذاشته خواهد شد. باید بدانید که بلیط های هواپیما را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که متناسب با خواسته خود می توانید بلیط هواپیما را انتخاب نمایید. هواپیما ها از نظر میزان خدماتی که ارائه می دهند از یکدیگر تفکیک خواهند شد. جهت خرید بلیط هواپیما باید حتما ویژگی های هر یک از بلیط ها را مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین مورد را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که بر روی بلیط تمامی مشخصات آن ذکر شده است.


 



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , قیمت تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

رابانکوک پایتخت کشور بسیار زیبای تایلند بوده با این حال شما با سفر به بانکوک می توانید آنچه را که از یک سفر بی نظیر انتظار دارید مشاهده کنید. زیر در این شهر بسیار زیبا، جاذبه های تاریخی و مدرن در کنار هم آمده اند و این امر موجب شده است جذابیت ویژه ای در شهر به وجود آید. جالب است بدانید بانکوک به شهر فرشته ها نیز شهرت دارد. حال برای این که بتوانید به راحتی اقدام به رزرو تور لحظه آخری بانکوک کنید، می توانید از سایت گلفام سفر استفاده کرده و پس از مشاهده انواع تورهای گردشگری این شهر، آنچه که برای شما مناسب تر به نظر می رسد را انتخاب کنید.

سفر به شهر رویایی بانکوک

سفر به بانکوک

کشور تایلند یکی از کشورهای آسیایی بوده که سالانه مقصد گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار می گیرد. پایتخت این کشور شهر بسیار زیبای بانکوک می باشد که پرجمعیت ترین شهر این کشور بوده و به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری در دنیا ترکیبی از مدرنیت و سنت بوده با این حال طبیعتا جاذبه های گردشگری متعددی در دل این شهر نهفته است. تور ارزان بانکوک به شما این امکان را می دهد که سفری هیجان انگیز و البته توأم با آرامش را تجربه کنید. مردم این کشور به قدری خونگرم هستند که ممکن است در طول سفر بخواهند به گرمی با شما صحبت کرده و توصیه هایی را در خصوص سفر به کشورشان به شما عرضه دارند.

بهترین زمان سفر به بانکوک

حال اگر شما هم قصد سفر به شهر بانکوک را دارید قبل از این که برنامه سفرتان را بچینید بهتر است در خصوص آب و هوای شهر بانکوک و کشور تایلند اطلاعاتی به دست آورده تا بتوانید بهترین زمان سفر با تور لوکس بانکوک را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شرایط جغرافیایی شهر بانکوک موجب شده که این شهر آب و هوای گرمسیری و بارانی داشته به طوری که گرم ترین ماههای سال در این شهر فروردین و اردیبهشت می باشد و سردترین ماه سال در بانکوک نیز دیماه است. لازم است بدانید به طور کلی می توان گفت این شهر دارای سه فصل گرم و خشک، بارانی و خنک است. با این وجود می توان گفت هیچ فصلی به طور مطلق جهت خرید بلیط هواپیمای بانکوک بد نمی باشد و هر فصلی جذابیت منحصر به فرد خود را برای سفر به بانکوک دارد.

اما پیشنهاد ما به شما این است که در فصل زمستان بین ماه های آبان تا اسفند اقدام به رزرو تور بانکوک کنید زیرا در این فصل با وجود مناسب بودن آب و هوای بانکوک می توانید سفری لذت بخش تر را تجربه نماید. در اواخر بهار و تابستان با وجود گرمای هوا طبیعتا سفر به این شهر چندان مناسب به نظر نمی رسد و از طرفی اواسط خرداد ماه نیز بارشهای در این شهر افزایش پیدا کرده که به همین دلیل کمتر کسی اقدام به سفر به این شهر می کند. البته باید توجه داشته باشید این موارد موجب می شود که هزینه های سفر به این شهر کاهش چشمگیری پیدا کند با این حال افرادی که تمایل دارند در هنگام سفر به بانکوک اقتصادی عمل کرده و در هزینه های سفر شان صرفه جویی کنند می تواند این فصل را جهت رزرو تور بانکوک انتخاب کنند.

هزینه های سفر به بانکوک

به طور کلی می توان گفت بانکوک شهر نسبتاً ارزان بوده و به همین دلیل نیاز نیست که در هنگام سفر به این شهر زیاد نگران هزینه ها باشید. توجه داشته باشید که هزینه های سفر به بانکوک شامل هزینه های اقامت، هزینه های خورد و خوراک، هزینه های بازدید از مراکز تفریحی و هزینه های رزرو بلیط می شود که شما می توانید با هزینه بسیار مناسبی در بهترین هتلهای این شهر اقدام به رزرو هتل کرده. همچنین باید توجه داشته باشید به جز هتل، اقامتگاه های متنوع دیگری نیز در این شهر وجود داشت که از لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه تر می باشد. با این حال سایت گلفام سفر این امکان را به شما می دهد که از طریق این سایت در شهر بانکوک تور مورد نظر تان را به صورت خرید آنلاین تور بانکوکاز سایت گلفام سفر خریداری نمایید. هزینه خورد و خوراک دیگر هزینه ای است که در هنگام سفر به بانکوک باید به آن توجه داشته باشد.

نکته ای که در مورد غذاهای تایلندی وجود دارد این است که باید توجه داشته باشید که غذاهای محلی این شهر برای ایرانیان چندان مناسب نیست زیرا فرهنگ غذایی مردم کشور تایلند با ایرانی ها تفاوت زیادی دارد. برای این که بتوانید علیرغم صرفه جویی در هزینه خورد و خوراک در هنگام سفر با خریدبلیط چارتری بانکوکاز غذاهای لذیذ نیز استفاده کنید بهتر است به رستوران های ایرانی این شهر رفته و غذا سفارش دهید.

شهر بانکوک

بلیط هواپیما بانکوک

همانطور که گفته شد یکی از خدمات ارائه شده در سایت گلفام سفر خرید بلیط هواپیما بانکوک از طریق این سایت می باشد. توجه داشته باشید یکی از پروازهای که از تهران به مقصد تایلند انجام می شود پرواز ماهان است که بدون توقف ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می کشد. پرواز ترکیش نیز به مقصد تایلند یک توقف دارد که بین ۲۷ تا ۳۲ ساعت به طول می انجامد. در خصوص قیمت بلیط هواپیمای تایلند باید توجه داشته باشید که این قیمت به موارد مختلفی چون نوع کلاس پرواز، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط و فصل رزرو بلیط بستگی دارد. حال در هنگام جستجو بلیط های بانکوک در سایت گلفام سفر می توانید تاریخ رفت و برگشت تان را مشخص کرده و انواع بلیط ها را مشاهده کرده و با مقایسه این بلیط ها آنچه که با شرایط شما مناسب را است را انتخاب کنید.

رزرو تور گردشگری بانکوک

علاوه بر این که در سایت گلفام سفر بلیط هواپیمای بانکوک ارائه می شود اگر شما هم قصد سفر به بانکوک را دارید باید توجه داشته باشید که می توانید از تورهای گردشگری که در این سایت ارائه می شود نیز استفاده کنید. به طور حتم سفر به کشورهای خارجی اگر به وسیله تورهای گردشگری باشد برای شما بهتر خواهد بود زیرا به همراه این تورها تورلیدر های فارسی زبانی هستند که در راهنمایی های کامل را به شما ارائه می دهند. همچنین ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تهیه بلیط رفت و برگشت و رزرو اقامتگاه مناسب از دیگر خدماتی است که توسط مجریان معتبر تور بانکوک برای شما در نظر گرفته شده است.

جاذبه های بانکوک

هتل های پیشنهادی در سفر به بانکوک

در خصوص هتل های بانکوک لازم است بدانید که بهتر است در هنگام سفر به این شهر هتل های ۵ ستاره آن را انتخاب کنید، زیرا هزینه هتل های پنج ستاره و سن ستاره این شهر تفاوت چندانی با هم ندارد اما خدماتی که در هتل های ۵ ستاره ارائه می شود از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است. حال توجه داشته باشید تعدادی از بهترین هتلهای این شهر عبارتند از:

  • هتل ابوا ات استیت تاور
  • هتل پنینسولا
  • هتل چاتریوم رزیدنسی ساتهون
  • هتل آماری واترگیت
  • هتل کورت یارد بای
  • هتل ای بیس ستورن

جاذبه های گردشگری بانکوک

همانطور که گفته شد به طور کلی شهر بانکوک دارای جاذبه های تاریخی و مدرن متعددی است با این حال هر گردشگری با هر سلیقه ای که به این شهر برود می تواند متناسب با سلیقه خود ار تعدادی از جاذبه های این شهر دیدن کند. در این بین شهربازی دریم ورلد که بزرگترین شهر بازی بانکوک است مکانی منحصر به فرد برای گذراندن اوقات فراغت می باشد. بازار سیار نیز دیگر جاذبه این شهر بوده که به شما تجربه خرید برروی آب را می دهد. موزه ملی این شهر نیز برای تاریخ دوستان جذابیت زیادی دارد به طوری که می توانند بیش از نیمی از روز خود را در این موزه بگذرانند. معبد وات سوسات یکی از معروف ترین معابد بانکوک بوده که فضایی بسیار زیبا و قدیمی دارد .



:: برچسب‌ها: تور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک, هزینه های سفر به بانکوک, ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور بالی

تور بالی یکی از تورهای پرطرفدار آسیایی می باشد زیرا این جزیره با وجود جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد، به بهشت طبیعت گردان معروف بوده و همواره می تواند جزو بهترین گزینه ها برای سفرهای تفریحی به شمار رود. توجه به هزینه های سفر و هتل های این شهر می تواند به شما کمک کند که سفری دلپذیرتر را تجربه نمایید. با این حال در سایت گلفام سفر سعی شده به مهمترین این موارد پرداخته شود.

تور بالی

راهنمای سفر به بالی

کشور اندونزی که مجمع الجزایری است، دارای جزیره های متعددی بوده با این ها جزو محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می رود. در این بین جزیره کوچک و مرکز کشور اندونزی شهر بالی می باشد که دارای سواحل بسیار رویایی است و مردمی بسیار مهمان نواز داشته با این حال اگر شما هم تمایل دارید سفری در کشورهای آسیای داشته باشید پیشنهاد می شود حتماً به این جزیره زیبا سفر کنید. این جزیره از لحاظ جغرافیایی بین دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته و کوچکترین جزیره در بزرگترین مجمع الجزایر جهان است. زبان رسمی آنها اندونزیایی بوده و حدود چهار و نیم ساعت با تهران اختلاف ساعت دارد. جاذبه های متعددی در این جزیره وجود داشته که یکی از جذاب ترین آنها پارک های موجود در این جزیره است به طوریکه پارک پرندگان بالی که حدود ۲۵۰ گونه پرنده را در خود دارد همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جلب می کند. پارک آبی واتربوم بالی نیز مجموعه ای از پارک های زنجیره ای بوده که تفریحات بسیار متنوع و هیجان انگیزی در آن قرار دارد. جهت سفر به شهر بالی باید ویزا تهیه کرده که مدارک مورد نیاز برای ویزای بالی فرم درخواست ویزا، شناسنامه و کارت ملی، گذرنامه دارای اعتبار حداقل ۶ ماه، دو قطعه عکس، بلیط هواپیما بالی، تاییدیه رزرو هتل، نامه تمکن مالی و گردش حساب بانکی می باشد.

هزینه های سفر به تور بالی

به طور کلی می توان گفت سفر به بالی همانند هر شهر دیگری هزینه هایی در بر خواهد داشت. به طوری که مهمترین این هزینه ها شامل هزینه اقامت، خورد و خوراک و حمل و نقل در بالی است. حال قبل از اینکه تور لوکس بالی را رزرو کنید باید توجه داشته باشید تنها مشکلی که در بالی نخواهید داشت مرتبط با اقامت است، زیرا در این جزیره بیش از 30 هزار مرکز اقامتی وجود داشته که می توانید با توجه به بودجه خود در یکی از این هتل ها و هاستل ها اقدام به رزرو اتاق کنید. توجه داشته باشید هزینه خورد و خوراک در شهر بالی نیز به گونه ای است که این شهر دارای انواع غذاهای خوشمزه بوده و با این وجود هر فردی با هر سلیقه ای که تور بالی را رزرو کند می تواند در این شهر غذا های خوشمزه میل نماید. رستوران های خیابانی و ساحلی بالی انواع غذاها را با بهترین کیفیت سرو می کنند. باید توجه داشته باشید قیمت منو های مک دونالد در شهر بالی به نسبت ارزان تر از رستوران های آن است. در خصوص هزینه حمل و نقل نیز باید توجه داشته باشید که طبیعتاً هزینه تاکسی در این شهر از هزینه اتوبوس بیشتر بوده با این وجود اگر می خواهید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید بهتر است از اتوبوس ها جهت گشت و گذار در سطح شهر استفاده نمایید. نکته دیگری که در هنگام رزرو تور ارزان بالی باید به آن توجه داشته باشید، نسبت به هزینه خرید و سوغاتی است زیرا بسیاری از گردشگران در هنگام سفر به شهرها و کشورهای خارجی تمایل دارند برای عزیزانشان هدیه هایی بخرند. لازم است بدانید اگر در جزیره بالی بخواهید سوغاتی تهیه کنید، هیچگاه قیمتی که در ابتدا به شما گفتند را قبول نکنید زیرا با کمی چانه زدن می توانید محصول را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.

آشنایی با شهر بالی

آب و هوای بالی

یکی دیگر از مواردی که در هنگام رزرو تور بالی وجود دارد، توجه به آب و هوای این جزیره است. به طوری که می توان با اطلاع از وضعیت آب و هوای بالی بهترین زمان سفر را انتخاب کرد. توجه داشته باشید با وجود شرایط جغرافیایی این جزیره و تلاقی دو اقیانوس بزرگ دنیا به طور کلی می توان گفت آب و هوای بالی گرم و استوایی بوده و میانگین دمای هوا سالانه در آن ۲۶ تا ۲۷ درجه و رطوبت حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد است. توجه داشته باشید بهترین زمان برای سفر به بالی بین ماه های اردیبهشت و شهریور بوده زیرا در این فصول شرایط آب و هوایی بسیار مساعد می باشد. اگر شما هم این فرصت را برای سفر به جزیره بالی انتخاب کنید می توانید در بخش غربی شبه جزیره از بهترین موج سواری ها استفاده کرده و تفریحات زیادی داشته باشید.

بلیط هواپیما بالی

در هنگام سفر به بالی رزرو بلیط هواپیما یکی از مهمترین مواردی است که گردشگران باید به آن توجه داشته باشند. بسیاری از افراد برای سفر به این جزیره از تورهای بالی استفاده کرده که در این تورها بلیط رفت و برگشت شما توسط مجریان تور تهیه شده و از این بابت هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد. لازم است بدانید از طریق سایت گلفام سفر نیز می توانید تور بالی و یا بلیط هواپیمای بالی را به راحتی تهیه کرده که جهت این امر باید تاریخ سفر، نوع کلاس پروازی، ایرلاین و موارد این چنین را مشخص کرده تا بلیطی متناسب با شرایط شما ارائه شود. در اینجا شما می توانید بنا به آنچه تمایل دارید بلیط هواپیما بالی را به صورت آنلاین رزرو کنید.

رزرو آنلاین هتل در تور بالی

یکی دیگر از خدماتی که در سایت گلفام سفر ارائه می شود، رزرو آنلاین هتل در بالی است. به طوری که شما قبل از رزرو تور بالی می توانید هتل های این شهر را مورد بررسی قرار داده و سپس با توجه به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید. حالا اگر تمایل دارید سفری تفریحی و بی نظیر به این شهر داشته باشید بهتر است با تعدادی از لوکس ترین هتل های بالی اندونزی آشنا شوید. هتل اس تی رجیس یکی از زیباترین و بی نظیر ترین هتل های ساحلی بالی بوده که در جنوب شبه جزیره ناسا قرار دارد. این هتل محل مناسب برای تجارت و همچنین سپری کردن اوقات فراغت است که دارای پیشخدمت های کارآزموده و مجرب می باشد. معماری این هتل به گونه ای است که یک استخر آب گرم در وسط ویلا واقع شده است. دیگر هتل بی نظیر بالی هتل آنانتارا سمیناک است که مکانی بسیار سرگرم کننده برای گردشگران می باشد. این هتل در خیابان شلوغ قرار گرفته و دارای پشت بامی بسیار زیبا است. رستوران آن به گونه ای است که در تمام طول روز غذا های بی نظیری سرو می کند. ساحل آن بسیار تمیز بوده و مکانی مناسب برای خانواده ها و زوج های جوان است.

قیمت تور بالی

قیمت تور بالی

در خصوص قیمت تور بالی باید توجه داشته باشید که در حال حاضر این تور گردشگری توسط سایت های متعددی ارائه شده است. همانطور که گفته شد می توانید از سایت گلفام سفر این تور را رزرو کنید. توجه داشته باشید قیمت تور بالی با توجه به خدمات ارائه شده و فصل رزرو تور متفاوت است به طوری که هرچه خدمات ارائه شده بیشتر باشد طبیعتاً قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود و از طرفی اگر به دنبال کاهش قیمت این تور هستید بهتر است در زمان هایی کم مسافر، اقدام به رزرو کنید.

انواع تور گردشگری بالی

به طور کلی می توان گفت تور بالی به ۲ نوع تور لوکس بالی و تور لحظه آخری بالی تقسیم می شود. افرادی که تمایل دارند تفریحی لوکس و بی نظیر داشته باشند می توانند تور لوکس بالی را انتخاب کنند اما افرادی که می خواهند سفری اقتصادی و به صرفه داشته باشند بهتر است به دنبال تور لحظه آخری باشند.



:: برچسب‌ها: تور بالی, تور لوکس بالی, تور لحظه آخری بالی, قیمت تور بالی, رزرو آنلاین هتل بالی, تور ارزان بالی, بلیط هواپیما بالی, تور بالی نوروز, آب و هوای بالی, راهنمای سفر به بالی ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی جاذبه های تور قبرس شمالی 

قبرس شمالی یکی از کشورهای زیبای دریای مدیترانه و از بهترین مقاصد گردشگری جهان است. طبیعت گردان، علاقمندان به طبیعت ساحلی و دریایی، گردشگرانی که نیاز به محیطی آرام و بدون تنش دارند همگی می توانند تور قبرس شمالی را برای سفر انتخاب کنند. جاذبه های قبرس شمالی تنها منحصر به طبیعت نیست، بلکه این کشور همچون همسایه اش، ترکیه تاریخی کهن دارد و می تواند توجه علاقمندان به تاریخ را به خود جلب کند. پیش از برنامه ریزی مقدمات سفر به قبرس برای آشنایی بیشتر با این تور قبرس شمالی با ما همراه باشید.

خرید تور قبرس

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی جزیره ای در دریای مدیترانه در جنوب ترکیه و البته سومین جزیره وسیع این منطقه است. قبرس شمالی در مرزهای جغرافیایی آسیا واقع شده است اما از لحاظ سیاسی وابسته به اروپا و یکی از کشورهای قاره سبز است. قبرس شمالی با سواحل زیبای خود معروف است و توانسته با انواع بازی های دریایی و جاذبه های تاریخی در صنعت گردشگری قد علم کند.

قبرس شمالی آب و هوایی مدیترانه ای دارد. زمستان هایی مطلوب ولی تابستان اندکی گرم است. در فصول سرد سال بارش برف و باران دارد، در عین حال در سواحل خنکای مطبوعی دارد که موجب محبوبیت تور قبرس شمالی در نیمه دوم سال شده است.  میانگین دمای هوای جزیره در زمستان 17 درجه و در تابستان 28 درجه است.

بهترین زمان سفر و رزرو آنلاین تور قبرس شمالی اوایل بهار تا اوایل پاییز است. در این فصول جزیره مملو از گردشگر است و هتل ها بهترین امکانات و تفریحات را ارائه می دهند. بهار بهترین زمان برای لذت بردن از طبیعت جزیره است اما پاییز هم طرفداران خود را دارد. همچنین اگر اهل اسکی هستید زمستان قبرس منتظر شماست. پس برای خرید تور قبرس شمالی و سفری هیجان انگیز تعلل نکنید.

قیمت تور قبرس شمالی

اخذ ویزای قبرس شمالی

قبرس یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است. اگرچه این جزیره زیبا و پرطرفدار هنوز به عضویت شینگن در نیامده اما مقررات سختی را برای صدور ویزا دارد. پس بهتر است از طریق تورهای گردشگری و تور خرید قبرس شمالی نسبت به اخذ ویزا اقدام کرده و نگرانی بیشتر نداشته باشید. همچنین فراموش نکنید ویزای قبرس در آینده برای پروسه اخذ ویزای شینگن دارای اهمیت بسیار است.

قبرس شمالی برای متقاضیان ایرانی ویزای توریستی، تجاری، تحصیلی و ویزای اقامت دائم صادر می کند. بین 8 تا 10 روز کاری صدور ویزای قبرس شمالی زمان نیاز دارد و البته سفارت این کشور در تهران شرایط را آسان کرده است.

ویزای توریستی قبرس برای سفر به جزیره و ثبت نام در تور حداکثر به مدت 2 هفته و به صورت سینگل یا یک بار ورود صادر می شود. برای اخذ این ویزا همان مدارک همیشگی پاسپورت و شناسنامه، عکس مطابق استانداردهای سفارت، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل، رزرو هتل خارجی و رزرو پرواز ضروری است. دیگر شرایط و مدارک این ویزا مشابه ویزای کشورهای اروپایی است که توسط مسئول تور قبرس شمالی برای شما توضیح داده خواهد شد.

انواع تور قبرس شمالی 

تورهای قبرس شمالی با قیمت های مختلف و با اهداف مختلف برنامه ریزی می شود. شما می توانید بنا بر هدف از سفر، بودجه در اختیار، شهرها و جاذبه های مورد علاقه برای بازدید، یکی از انواع تور قبرس شمالی را انتخاب کنید. همچنین بر اساس زمان سفر، آب و هوا قبرس شمالی در نیمه اول یا دوم سال قیمت تور می تواند متفاوت باشد.

 

مزایا و شرایط تور قبرس شمالی

با ثبت نام تور قبرس شمالی می توان گفت درصد رد ویزا کم خواهد شد، زیرا مسئول تور به همه نکات ضروری و مدارک توجه خواهد کرد. همچنین تور تمامی جاذبه های طبیعی و تاریخی را به فراخور سلیقه گردشگران در برنامه قرار خواهد داد، در نتیجه شما در سفر با تور لیدر مجرب همراه هستید و می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید

برنامه غذایی، گشت ها، تفریحات همگی منظم اعلام می شود و گردشگران با میل شخصی می توانند خارج از برنامه تور نیز به گشت و گذار بپردازند. تور لیدر با توجه به آشنایی پیشین با قوانین و زبان بومی بسیاری از مشکلات را مرتفع کرده، همچنین در سفر با تور نه تنها هزینه حمل و نقل شما کم می شود بلکه احتیاج به جستجو برای وسایل نقلیه ندارید.

تورهای قبرس از 3 شب و 4 روز تا 5 شب و 6 روز برنامه ریزی شده اند و با بهترین هواپیماهای ترکیش ایرلاین و اطلس گلوبال گردشگران ایرانی را به زیباترین جزیره دریای مدیترانه خواهد رساند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

لذت خرید اینترنتی بلیط

آژانس گلفام سفر برای آسایش شما عزیزان نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما را به راحت ترین حالت ارائه می دهد. برای خرید بلیط اینترنتی کافیست وارد سایت گلفام سفر بشوید و در صفحه نخست، شهر مبدا، شهر مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران و کلاس پروازی را انتخاب کرده و روی دکمه ی جستجو کلیک کنید. سپس لیست پرواز های موجود بر حسب ارزان ترین به گرانترین نمایش می دهد. شما می توانید با همراه داشتن کارت بانکی و کارت ملی برای خرید بلیط های پرواز داخلی و همراه داشتن کارت بانکی و پاسپورت برای خرید بلیط های پرواز خارجی اقدام کنید.

خرید بلیط هواپیما قبرس

خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی می تواند به نفعتان باشد! زیرا آژانس مسافرتی به صورت مستقیم با شرکت هواپیمایی در ارتباط است. شما می توانید از طریق آژانس مسافرتی گلفام سفر بلیط به اقصی نقاط دنیا خریداری کنید. این بلیط ها به دو صورت چارتری و سیستمی در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند. آژانس گلفام سفر چارترکننده مستقیم بلیط های هواپیما در بسیاری از مسیرهای محبوب ایرانیان است و شما با خرید از این آژانس می توانید از پرداخت هزینه بالا جلوگیری کنید. همچنین تیم مجرب بند الف در گلفام سفر می توانند برای شما عزیزان بلیط پرواز بیش از 900 ایرلاین به مقصد بیش از 70 کشور جهان رزرو کنند.

جاذبه های قبرس شمالی

قلعه سنت هیلاریون

یکی از بهترین مکان هایی که در تور قبرس شمالی منتظر شماست با نام قلعه هیلاریون مقدس یا سنت هیلاریون شناخته می شود. این قلعه قرن دهم، به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های جزیره قدمتی کهن دارد و در منطقه کوهستانی کایرنیا واقع شده است. سنت هیلاری ابتدا صومعه مومنان مسیحیت بود. اگرچه این بنا در قرن دهم بنا شد اما در قرن یازده برج و بارویی به آن اضافه شد و با اهداف نظامی توسط رومی ها تغییر کاربری داد.

در طبقه فوقانی خانواده سلطنتی امپراتور روم شرقی زندگی می کرد و طبقه های پایین نوعی محل اداره امور و مملکت داری بود. این قلعه چشم اندازی فوق العاده به ساحل دارد و از اصلی ترین برنامه های گشت و گذار تور است.

منطقه کوهستانی ترودوس

در جنوب غربی جزیره قبرس دهکده های سنتی و قدمی ترودوس در انتظار شماست. خیابان هایی سنگفرش شده، کلیساها و صومعه هایی کهن و مملو از تزئینات در تور قبرس از برنامه های بازدید هستند. تمامی جاذبه های ترودوس و کلیساهای باشکوه به نقاشی های قرون وسطایی مزین شده است. صومعه ها و کلیساهای این منطقه در لیست میراث جهانی ثبت شده و لذت سفر در تاریخ را به شما القا خواهد کرد.

تور قبرس

شهر لارناکا

شهر زیبای لارناکا در جنوب شرقی قبرس مملو از جاذبه های توریستی و سواحل تفریحی است. انواع بازی ها و تفریحات دریایی، هوای آفتابی در نیمه اول سال و آرامش محیط لارناکا به مقصد محبوب تور قبرس تبدیل کرده است.

کلیسای سنت لازاروس جاذبه تاریخی لارناکا است و میدان قدیمی شهر یعنی میدان تورکیش شما را به سفری در دل تاریخ سواحل مدیترانه دعوت خواهد کرد. علاوه بر همه این موارد لارناکا بهشت طبیعت گردان و علاقمندان حیات وحش است. فلامینگوها که در نیمه اول سال برای مهاجرت های فصلی از جزیره عبور می کنند، لارناکا را به مقصدی مناسب برای پرنده نگری تبدیل کرده اند.

خرید تورارزان قبرس شمالی

ساحل نیسی

مشهورترین جاذبه طبیعی قبرس ساحل دیدنی نیسی با شن های سفید است. در تور قبرس شمالی بدون شک سواحل در صدر لیست گردش قرار دارند، پس نیسی را از دست ندهید.  ساحل نیسی منطقه ای بکر و زیبا با انواع تفریحات و بازی های دریایی است. آب سواحل این منطقه شفاف و نیلگون است و علی رغم توجه گردشگران همچنان زیبا و لوکس باقی مانده است. تفریح در این ساحل یک روز از شما زمان خواهد گرفت و با انواع کافه ها و رستوران ها، امکانات متنوع و وسایل رفاهی تجربه ای ماندگار در این تور خواهد شد.

در نهایت باید گفت قبرس از جزایر زیبای مدیترانه با قوانین ویژه برای صدور ویزا است. با خرید تور قبرس شمالی به راحتی ویزای این کشور را گرفته و سفری فوق العاده را تجربه کنید.

 



:: برچسب‌ها: تور قبرس شمالی , تور لحظه آخری قبرس شمالی , رزرو آنلاین هتل قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

رزرو هتل و بلیط هواپیما در آنتالیا

رزرو هتل در آنتالیا به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در ترکیه، از جمله مهمترین خدماتی است که در سایت گلفام سفر ارائه می شود. از طرفی افرادی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارند می توانند جهت رزرو بلیط هواپیما آنتالیا و تور گردشگری این شهر نیز به این سایت مراجعه کنند. حال قبل از سفر به آنتالیا و رزرو هتل در آنتالیا بهتر است که با تعدادی از بهترین هتل های این شهر آشنا شوید.

رزرو هتل و بلیط هواپیما در آنتالیا

رزرو هتل در آنتالیا

کشور ترکیه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در منطقه می باشد زیرا طبیعت بسیار بکر و جاذبه های تاریخی متعددی در جای جای آن قرار گرفته است و نگاه افراد زیادی به سمت این کشور جلب می شود. در این بین لازم است بدانید شهر آنتالیا به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای این کشور، سالانه مقصد گردشگران متعددی از سراسر دنیا قرار می گیرد. با وجود اینکه این شهر ساحلی جزو شهرهای مدرن دنیا است مشاهده می شود اقامتگاه های بسیار لوکس و مجللی در آن قرار گرفته که افراد هنگام سفر با تور ارزان آنتالیا می توانند در آن اقدام به رزرو اتاق کنند. حال شما می توانید از سایت گلفام سفر ابتدا با انواع هتل های این شهر آشنا شده و سپس به راحتی اقدام به رزرو هتل در آنتالیا کنید.

رزرو هتل در آنتالیا و آشنایی با هتل ریکسوس

قبل از رزرو تور آنتالیا یکی از مهم ترین مواردی که باید مورد توجه افراد قرار گیرد، توجه به اقامتگاه های مقصد می باشد زیرا داشتن اقامتگاه مناسب جزو آن دسته از مواردی است که می تواند در کیفیت سفر تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. حال باید توجه داشته باشید یکی از بهترین هتل های این شهر هتل مجلل ریکسوس است که در سواحل ماسه ای شهر لارا قرار گرفته و بزرگترین استخر روباز منطقه را در خود دارد. این هتل بسیار لوکس تنها ۸ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله داشته و تمامی اتاقهای آن به دریا مشرف هستند که امکانات رفاهی متعددی از جمله سرویس پارکینگ رایگان، اینترنت، حمام، استخر آب گرم، سالن ورزشی و مرکز زیبایی اندام در این هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرد. همچنین میهمانان هتل ریکسوس می توانند پس از انتخاب هتل ریکسوس و رزرو هتل در آنتالیا در فعالیتهای غواصی و اسب سواری شرکت کنند. توجه داشته باشید با وجود ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی هتل باید بدانید که رزرو اتاق در این هتل برای افراد سیگاری پیشنهاد نمی شود.

رزرو هتل

هتل باروت لارا دیگر هتل مناسب آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا هتل باروت لارا می باشد که به افرادی که قصد رزرو آنلاین هتل آنتالیا را دارند پیشنهاد می شود در این هتل پنج ستاره که در فاصله ۱۰ دقیقه ای از ساحل آنتالیا و در فاصله ۱۰ کیلومتری از فرودگاه این شهر قرار دارد اقدام به رزرو اتاق کنند. این هتل امکانات بسیار متعددی در اختیار میهمانان خود قرار داده که مهمترین آنها شامل زمین تنیس، اسکواش، سالن بدنسازی، مینی گلف، مرکز ورزش های آبی، کافه، رستوران، استخر روباز و سرپوشیده، مرکز آب گرم و ماساژ، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و غیره می باشد. اتاق های هتل باروت بسیار شیک و مدرن بوده و بالکن رو به دریا دارد. این هتل ۴۶۵ اتاق داشته و صبحانه و ناهار و شام به صورت سلف سرویس است و کلیه نوشیدنی ها در این هتل به صورت رایگان نیز سرو می شود. حال اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا از طریق گلفام سفر را دارید و تمایل دارید هتل باروت را انتخاب کنید می توانید قبل از سفر این امر را انجام دهید.

رزرو هتل در آنتالیا و معرفی هتل کروانسرای

هتل بسیار مجلل کروانسرای با طرح یو شکل از جمله دیگر هتل های بی نظیر آنتالیا می باشد که تمامی اتاق های آن چشم اندازی بسیار زیبا به دریا دارد. امکانات فوق العاده ای که در این هتل ارائه می شود سفری رویایی را برای میهمانان خود به جا می گذارد. لازم است بدانید در این هتل شگفت انگیز، تفریحات روزانه و تفریحات شبانه تنوع زیادی داشته به طوری که میهمانانی که تحرک و فعالیت را ترجیح می دهند می توانند در زمین های فوتبال این هتل به فوتبال پرداخته و یا از بسیاری از ورزشهای آبی آن استفاده کنند. همچنین استخر آب گرم و مجهز به مرکز سلامتی و دیگر تفریحاتی که در کنار استخر ارائه می شود برای مهمانانی که علاقه مند به تفریحات آرامش بخش هستند بسیار مناسب است. استخر و سرسره های آبی، شهر بازی و فعالیت های هیجان انگیز دیگری نیز برای کودکان در نظر گرفته شده که با این وجود به طور حتم با انتخاب این هتل و رزرو هتل در آنتالیا فرزندان شما نیز می توانند سفری دلپذیر را تجربه کنند.

هتل کالیستا هتلی بی نظیر آنتالیا

یکی دیگر از انواع هتل هایی که در سایت گلفام سفر به مسافرانی که قصد رزرو هتل در

تور لحظه آخری آنتالیا را دارند پیشنهاد می شود، هتل کالیستا است. این هتل پنج ستاره در منطقه بلک قرار داشته که حدود ۵ دقیقه از ساحل فاصله دارد و از فرودگاه شهر نیز نیم ساعتی فاصله داشته و به دلیل امکانات متعددی که دارد جزو لوکس ترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا محسوب می گردد. به طوری که بیش از ۱۰ رستوران و کافه در این هتل وجود داشته و میهمانان می توانند خوشمزه ترین غذاها و نوشیدنی های بین المللی و ترکی را در آن میل کنند. مرکز آب گرم و ماساژ، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، پارک آبی، زمین تنیس، سونا و جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، زمین فوتبال و سالن بولینگ نیز از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده در هتل کالیستا آنتالیا می باشد. لازم است بدانید این هتل دارای ۶۰۰ اتاق بوده که اقامت و سرویس دهی در آن به صورت صبحانه ناهار و شام به صورت سلف سرویس است. با این حال شما می توانید با رزرو اتاق در این هتل آنتالیا سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

رزرو هتل گلفام سفر

رزرو اتاق در هتل پنج ستاره پورت نیچر

هتل پورت نیچر یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره آنتالیا بوده که جزو اقامتگاه های بسیار لوکس و بی نظیر آنتالیا به شمار می رود. با این حال اگر می خواهید در زمان سفر به آنتالیا در آرامش کامل باشید بهتر است در این هتل اقدام به رزرو اتاق کنید. این هتل در فاصله ۵۰ کیلومتری مرکز شهر و چهل کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. اتاق های هتل پورت نیچر بسیار لوکس و تمیز بوده و تمامی آنها بالکن خصوصی دارد. این هتل ۶۲۰ اتاق دارد که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شده و امکانات زیادی همچون چندین رستوران و کافه، مرکز تناسب اندام، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، پارک آبی، استخر رو باز و غیره دارد.

تور آنتالیا و رزرو بلیط هواپیما

حال با وجود آنچه در خصوص هتل های آنتالیا گفته شد اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا را داشته باشید می توانید با مطالعه ویژگی بهترین هتل های این شهر و با توجه به سلیقه خود بهترین آن را انتخاب کنید. همچنین لازم است بدانید در سایت گلفام سفر علاوه بر این که رزرو هتل در آنتالیا برای شما ممکن شده است می توانید تور مسافرتی مناسبی نیز با شرایط مورد نظر خود رزرو کنید و از طرفی باید توجه داشته باشید تهیه بلیط

تور هوایی آنتالیا یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام سفر و رزرو بلیط هواپیما آنتالیا باید مورد توجه قرار بگیرد. با این وجود شما می توانید به راحتی از طریق این سایت نوع کلاس پروازی و نوع ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از مشخص نمودن تاریخ سفر، بلیط تان را رزرو کنید و سپس به رزرو هتل در آنتالیا بپردازید.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

خرید آسان بلیط هواپیما 

بلیط هواپیما در کنار دیگر بلیط های مسافرتی عرضه می شود تا مسافران بتوانند با رزرو آن به مقصد مورد نظر خود سفر کنند. برای این نوع بلیط خدمات مختلفی در نظر گرفته می شود که می توان براساس آن ها سفری راحت را تجربه نمود. برای سفرهای داخلی خود نیز می توانید به رزرو این بلیط اقدام نمایید. بلیط های هوایی ایتالیا، کانادا و فرانسه را می توان از بلیط هایی برشمرد که میزان تقاضا برای رزرو آن ها بالاست. در زمان رزرو بلیط می بایست قیمت آن را نیز در نظر بگیرید. چندین عامل می توانند شما را در مطلع کردن نرخ بلیط های هوایی یاری رسانند. یکی از این موارد نوع امکانات و خدمات پرواز براساس کلاس های اکونومی، فرست و بیزینس کلاس می باشد. برای رزرو هر کدام از بلیط های داخلی و خارجی می توانید به سایت آژانس مسافرتی گلفام سفرمراجعه نمایید. در چند ثانیه برای شما شرایطی فراهم خواهد شد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین بلیط هوایی را رزرو کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با بلیط های هوایی کسب کنید.

نکاتی در مورد بلیط هواپیما چارتر

در صورتی که قصد خرید بلیط چارتر را دارید بهتر است به برخی از نکات در این خصوص توجه داشته باشید. بلیط های چارتر معمولا از بلیط های سیستمی ارزان تر هستند و به همین دلیل ممکن است زود پر شوند و بهتر است حداکثر تا دو روز پیش از پرواز بلیط خود را تهیه نمایید. همچنین این سری از بلیط ها معمولا تخفیفی برای کودکان و خردسالان قائل نشده و بهتر است اگر می خواهید بلیط هواپیما برای بزرگسالان تهیه نمایید، چارتر می تواند مورد مناسب برای شما باشد. خرید اینترنتی این سری از بلیط ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار رود. در واقع شما می توانید با خرید اینترنتی این سری از بلیط ها در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و در کوتاه ترین زمان بلیط خود را تهیه کنید. خرید اینترنتی  از سایت گلفام سفر برای صرفه جویی در هزینه ها می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. در هنگام خرید بهتر است در وارد کردن اطلاعات دقت داشته باشید چرا که این سری از بلیط ها قابلیت بازگشت و استرداد ندارند و ممکن است در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات از ورود شما به هواپیما جلوگیری شود

تور قبرس

بهترین زمان سفر به قبرس شمالی

 جزیره قبرس دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد که دارای تابستان های خشک و  زمستان های معتدل است. در قبرس شمالی در فصل تابستان با آب و هوای گرم رو برو خواهید شد و آسمان صاف و بدون ابر است. اما سواحل قبرس بسیار لذت بخش و فرصتی عالی برای بازدید مسافرین از سواحل مدیترانه ای می باشد. در فصل زمستان قبرس آب و هوایی معتدل دارد و با بارش باران و برف رو برو است. قبرس دارای بهترین آب و هوا است و دارای آب و هوای سالمی دارد. بهترین زمان سفرو رزو تور قبرس شمالی در فصل بهار و پاییز می باشد که آب و هوای خنک و ملایمی دارد. در صورتی که بخواهید زیبایی های آن را در تابستان ببینید، کلاه آفتاب گیر و کرم ضد آفتاب به همراه داشته باشید تا گرمای آن شما را غافلگیر نکند.

قیمت تور کوالالامپور

بهترین زمان رزرو تور کوالالامپور

شهر زیبای کوالالامپور دارای آب و هوایی استوایی و گرم است و همین آب و هوا باعث شده است تا این شهر در تمام فصول سال دارای آب و هوایی گرم و مرطوب باشد و این به دلیل موقعیت جغرافیایی و محل قرارگیری این شهر در نزدیکی خط استوا است. میانگین دمای هوا در شهر کوالالامپور، 2 درجه سانتی گراد است. بنابراین شما می توانید در هر فصلی از سال به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید. ماه ها بهمن و اسفند یکی از خنک ترین ماه ها در این شهر هستند و ماه مرداد نیز گرم ترین ماه در کوالالامپور است. سفر در ماه های دی و بهمن و همچینن ماه رمضان به این شهر بسیار می تواند برای شما جالب توجه باشد، زیرا در این ماه ها فستیوال ها و جشنواره های بسیار زیادی در این شهر برگزار می شود. بنابراین سعی کنید طی این ماه ها اقدام به خرید بلیط کوالالامپور نمایید.

تور استانبول

یکی از شهرهای بزرگ و مشهور کشور ترکیه، استانبول نام دارد که دارای قدمت زیادی است و در آن آثار تاریخی و دیدنی بسیار زیادی وجود دارد. استانبول به سبب آب و هوای بسیار خوبی که دارد و همچنین با وجود جاذبه های تماشایی خود، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان است. افراد زیادی از ایران نیز با تور استانبول به این شهر سفر می کنند. در تور استانبول شما می توانید از جاهای تاریخی و دیدنی این شهر دیدن کرده و به مراکز خرید این شهر سر بزنید. با رزرو اینترنتی تور استانبول، تور دهلی و... می توانید خدماتی مانند بیمه مسافرتی، رزرو هتل، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، کلاس پروازی مختلف و تاریخ سفر را برای سفر خود انتخاب کنید.

بهترین تور ترکیه 

آنتالیا یکی از شهرهای پر بازدید در تور ترکیه است. اگر قصد مسافرت و گردش دارید حتما به آنتالیا سفر کنید. سفر با تور آنتالیا یکی از پر جاذبه ترین سفرهای گردشگری است. اگر تعطیلات در پیش رو دارید توصیه ما به شما سفر به آنتالیا است.در این مقاله ما شما را با این شهر کشور ترکیه آشنا خواهیم کرد.

 

تور آنتالیا

شاید فکر کنید که این شهر فقط به خاطر خوش آب و هوایی مقصد گردشگران است اما این گفته درست نیست. دوست داران فرهنگ و هنر و تاریخ نیز می توانند به این شهر سفر کنند و از تاریخ پر بار این منطقه و آثار به جا مانده از گذشتگان در آن لذت ببرند.

 

شهر آنتالیا در تور آنتالیا

سفر کردن با تورهای مسافرتی گلفام سفر برای خیلی از افراد پر جاذبه تر از تنهایی سفر کردن است. اما فراموش نکنید که همیشه تورآنتالیا را از آژانس های مسافرتی خوب تهیه کنید. اگر در انتخاب تور دقت لازم را نکنید. حتما سفر برای شما لذت بخش نخواهد بود. در تور آنتالیا می توانید از مکان هایی دیدن کنید که شاید بیشتر شبیه به رویا باشد. برای صنعت توریسم آنقدر در این شهر کار شده است که هر فردی را به سوی این شهر برای گردش می کشاند. همچنین بازارها در این شهر اگر چه به مانند شهر استانبول نیست. اما چیزی کمتر از آن هم ندارد. مکان های تاریخی در این شهر را با تور آنتالیا ببینید. زیرا لذت آن دو برابر بیشتر خواهد شد.طاق نصرت هادریانوس، هیراپولیس و منار شیاردار از جمله این آثار دیدنی است.

 تور بالی


بسیاری از گردشگران و توریست هایی که به دنبال سفر به جزیره بالی هستند، می خواهند در بهترین زمان و شرایط آب و هوایی به این جزیره سفر داشته باشند. با توجه به اینکه جزیره مذکور در نزدیکی خط استوا واقع شده است دارای آب و هوای استوایی بوده و این موضوع نیز سهم بسیار زیادی را در جلب نظر گردشگران و توریست ها به سوی خود داشته است. توجه داشته باشید که میانگین دما در این جزیره در حدود 26 درجه سانتیگراد بوده و سواحل این جزیره در زمان طلوع و غروب خورشید بسیار دیدنی و جذاب می شود که بهترین فرصت را برای به ثبت رساندن شگفت انگیزترین تصاویر به وجود می آورد. مجریان برگزار کننده تور بالی نیز به این موضوع آگاه بوده و سعی بر آن دارند تا تورهای خود را در بهترین و مناسب ترین شرایط آب و هوایی این جزیره برگزار کنند و از این طریق رضایت مسافران خود را به دست بیاورند. از بهترین و مناسب ترین ماه هایی که می توانید به این جزیره سفر داشته باشید می توان به ماه های مه، جولای و ژوئن اشاره نمود البته زمان اوقات فراغت شما نیز در این امر دخیل خواهد بود و شما می توانید با توجه به اوقات فراغت خود یکی از بهترین توربالی را انتخاب و رزرو نمایید.برای تهیه بلیط هواپیما بالی میتوانید به وب سایت گلفام سفر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، گلفام سفر ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جذاب ترین تور گردشگری ترکیه

یکی از جذاب ترین تورهای گردشگری که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر نقاط جهان و به خصوص کشور ایران به سوی خود جلب کرده؛ تور استانبول است. افراد بسیاری برای تجربه یک سفر خوب و خاطره انگیز در کنار دوستان و خانواده خود استانبول را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مختصر و مفیدی را در خصوص تور استانبول در اختیار شما قرار دهیم تا قبل از شروع سفر به عنوان یک راهنما و مشاور خوب همراه شما باشیم.
تور گردشگری استانبول

آشنایی با شهر استانبول در کشور ترکیه

کشور ترکیه از جمله کشورهای توریستی جهان محسوب می شود و در بین گردشگران داخلی و خارجی از شهرت جهانی برخوردار می باشد. این کشور کوچک و زیبا در همسایگی شمال غربی ایران و بین 4 دریای مدیترانه، مرمره، سیاه و اژه واقع شده است. ترکیه با شهرهایی منحصر به فرد که هر یک از جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیاری برخوردار بوده اند؛ همواره مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد. استانبول به عنوان یکی از این شهرهای توریستی و دیدنی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری مخصوصا برای ایرانیان به شمار می آید که در کنار جاذبه های خاص خود و مراکز اقامتی و تجاری بیشمار ایام خوش و خاطره انگیزی را برای گردشگران تور استانبول به یادگار خواهد گذاشت.
مساحت شهر رویایی استانبول حدود 1830 کیلومتر مربع است و به عنوان یکی از شهرهای ساحلی کشور ترکیه در مجاورت دریای نیلگون مرمره و بین دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. همچنین 1.500.000 نفر از جمعیت ترکیه در این شهر زندگی می کنند و از نظر فرهنگ و آداب و رسوم در خیلی از موارد به ایرانیان شباهت دارند.

مناسب ترین زمان برای سفر با تور استانبول

بی شک در هر سفری مناسب ترین زمان ایام تعطیلات می باشد. توجه داشته باشید که اگر قصد صرفه جویی در هزینه های سفر خود را دارید، ایام تعطیلات گزینه مناسبی برای تور رویایی استانبول نخواهد بود و در این ایام به دلیل حجم بالای مسافران قیمت ها بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. فصل بهار و تابستان با زیبایی های بی نظیر خود همواره یکی از بهترین زمان ها برای دیدن جاذبه های گردشگری تور استانبول محسوب می شود. آب و هوای عالی فصل بهار در کنار ساحل و طبیعت سرسبز این شهر خیره کننده بوده و باعث هجوم مسافران به این شهر می شود.
البته این به این معنا نیست که فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان اصلا در تور استانبول توصیه نمی شود، بلکه هر یک از این فصل ها نیز در نوع خود منصر به فرد بوده و قیمت تور استانبول در این فصل ها ارزان تر از سایر ایام سال است. قدم زدن بر روی خیابان های سنگفرش شده در فصل پاییز و شنیدن صدای خش خش برگ ها به همراه بوی خاک باران خورده یکی دیگر از جذابیت این شهر در فصل پاییز است.
رزرو تور استانبول

جذابیت های شهر استانبول در کشور ترکیه

استانبول به عنوان شهری از دوگانگی ها شناخته می شود که جاذبه های طبیعی و مصنوعی آن به شیوه ای خارق العاده کنار هم قرار گرفته و مناظری حیرت انگیز را خلق کرده اند. همچنین در اکثر مناطق این شهر معماری سنتی و مدرن ساختمان های به شکلی زیبا در کنار یکدیگر به چشم می خورد. انواع هتل ها، مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات خود آماده خدمت رسانی به گردشگران تور استانبول بوده و اوقاتی خوش را برای آنها رقم خواهند زد. همچنین همانطور که گفته شد این شهر به عنوان یک شهر ساحلی در کشور ترکیه شناخته می شود و اسکله های ساحلی متعدد آن به همراه کافه ها و رستوران های متنوع و برخی از تفریحات و ورزش های آبی نظیر قایق سواری از جذابیت این شهر زیبا در تور استانبول محسوب می شود.

مکان ها و آثار تاریخی تور استانبول

مساجد عثمانی باشکوه و بناهای تاریخی متعددی در این شهر وجود دارد که به عنوان بخش کوچکی از جاذبه های تور گردشگری استانبول به شمار می آیند؛ هر یک از این مکان ها با معماری خاص و منحصر به فرد خود بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته و می توان به عنوان نمونه ای از آثار به یادماندنی استانبول به هر یک از موراد زیر اشاره کرد:
  • موزه تاریخی و معروف: پرا، ایاصوفیه (قصر سلطنتی حاجیا صوفیا)، هنرهای اسلامی، فرش، موزائیک، هنرهای زیبا، کارخانه راحمی کوچ، سنت ایرنه، چینعلی کوشک
  • مسجد: سلیمانیه، آبی سلطان احمد، ایاصوفیه، رستم پاشا، یتی
  • قصر و کاخ: توپکاپی، دولما باغچه، کوچوک سو، بیلربیی
  • عمارت: ایحلامور، ماسلاک
  • آب انبار باسیلیکا سیسترن
  • بازار بزرگ
  • برج گالاتا
  • میدان هیپودرومپارک آبی آکوالند
  • حصار روم ائلی یا دژ اروپایی
جاذبه های استانبول

جاذبه های طبیعی تور گردشگری استانبول

طبیعت همیشه سبز به همراه جزایر و سواحل متعدد دریای مرمره در این شهر همواره یکی از مناظر بی نظیر طبیعی در تور ارزان استانبول بوده و شامل جزایر پرنس، صدف، کینالی آدا، بورگاز آداسی، هیبلی آدا و بیوک آدا و سواحل زیبای (Burc)، نان استاپ، (suma ) می باشد. این مکان ها با فراهم کردم امکاناتی نظیر رستوران ها و کافه های ساحلی شیک، اجرای موسیقی زنده و برگزاری مهمانی ساحلی و همچنین ورزش های تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، جت اسکی، شنا و قایق سواری در تلاش هستند که اوقات خوشی را برای مسافران رقم بزنند.
نکته: مردم در هر یک از 4 جزیره معروف کینالی آدا، بورگاز آداسی، هیبلی آدا و بیوک آدا از درشکه به جای اتومبیل برای رفت و آمد استفاده می کنند.

خدمات ارائه شده در تور گردشگری استانبول

به طور کلی خدمات تور استانبول شامل پروازهای ایمن و متعدد، تعیین مدت اقامت بر اساس نظر شما، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه، وعده های غذایی و گشت شهری به همراه یک راهنما می باشد. در همین راستا شما برای انتخاب تور استانبول کافی است به صورت حضوری یا غیر حضوری به آژانس های گردشگری معتبر و یا سایت آنها مراجعه کرده تا از کلیه اطلاعات لازم را در خصوص هزینه، زمان و خدمات تور گردشگری استانبول در کشور ترکیه آگاه شوید.

قیمت تور استانبول

بعد از اطمینان از زمان و مقصد سفر خود با مراجعه به سایت آژانس های گردشگری می توانید از انواع تورهای در نظرگرفته شده در تاریخ مورد نظر برای شهر استانبول آگاه شده و متناسب با بودجه خود برای رزرو تور استانبول مورد نظر خود اقدام کنید. قیمت تور استانبول به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و با توجه به نوسانات بازار ارز و شرایط تحریم کشورمان نمی توان به صورت دقیق مشخص کرد تور استانبول در هر زمان از سال چه قیمتی دارد. از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت تور گردشگری استانبول می توان به زمان سفر، بلیط رفت و برگشت هواپیما، نوع و درجه هتل، مدت زمان اقامت و به طور کلی، تمامی خدماتی که در تور استانبول توسط آن آژانس گردشگری ارائه می شود؛ اشاره کرد.
برای خرید تور ازمیر و سایر تور های ترکیه میتوانید به وب سایت گلفام سفر مراجعه کنید.


:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , رزرو آنلاین هتل استانبول , بلیط هوایی استانبول , تور هوایی استانبول , خرید آنلاین تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی بهترین تور ترکیه 

آنتالیا یکی از شهرهای پر بازدید در تور ترکیه است. اگر قصد مسافرت و گردش دارید حتما به آنتالیا سفر کنید. سفر با تور آنتالیا یکی از پر جاذبه ترین سفرهای گردشگری است. اگر تعطیلات در پیش رو دارید توصیه ما به شما سفر به آنتالیا است.در این مقاله ما شما را با این شهر کشور ترکیه آشنا خواهیم کرد.

کمی در باره کشور ترکیه

کشور ترکیه به علت نزدیکی به کشور ما بسیار برای گردش مناسب است. آب و هوا در این کشور با وجود آب های محاصره کرده آن بسیار مطلوب است. شهر آنتالیا نیز یکی از شهرهای زیبا و منحصر به فرد کشور ترکیه است. به علت آب و هوای خوب و مناسب بیشتر گردشگران خارجی این شهر را برای سفر انتخاب می کنند.

تور آنتالیا

شاید فکر کنید که این شهر فقط به خاطر خوش آب و هوایی مقصد گردشگران است اما این گفته درست نیست. دوست داران فرهنگ و هنر و تاریخ نیز می توانند به این شهر سفر کنند و از تاریخ پر بار این منطقه و آثار به جا مانده از گذشتگان در آن لذت ببرند.

 

شهر آنتالیا در تور آنتالیا

سفر کردن با تورهای مسافرتی گلفام سفر برای خیلی از افراد پر جاذبه تر از تنهایی سفر کردن است. اما فراموش نکنید که همیشه تورآنتالیا را از آژانس های مسافرتی خوب تهیه کنید. اگر در انتخاب تور دقت لازم را نکنید. حتما سفر برای شما لذت بخش نخواهد بود. در تور آنتالیا می توانید از مکان هایی دیدن کنید که شاید بیشتر شبیه به رویا باشد. برای صنعت توریسم آنقدر در این شهر کار شده است که هر فردی را به سوی این شهر برای گردش می کشاند. همچنین بازارها در این شهر اگر چه به مانند شهر استانبول نیست. اما چیزی کمتر از آن هم ندارد. مکان های تاریخی در این شهر را با تور آنتالیا ببینید. زیرا لذت آن دو برابر بیشتر خواهد شد.طاق نصرت هادریانوس، هیراپولیس و منار شیاردار از جمله این آثار دیدنی است.

هیرا پلیس در پاموکاله

هیراپولیس یک شهر است اما افسانه ای و زیبا. این شهر بر فراز قله پاموکاله یک اثر تاریخی توریستی است. به طور حتم تا به حال نام چشمه های آب شور پاموکاله را شنیده اید. این چشمه ها رنگی است  و نمونه آن در ایران نیز وجود دارد. در تور آنتالیا دیدن از این شهر افسانه ای را هرگز از دست ندهید. هیرا پلیس و پاموکاله جزئی از میراث ثبت شده در یونسکو هستند.

گردش در مینی سیتی آنتالیا

شاید دوست داشته باشید در یک پارک کوچک قدم بزنید. اما این فقط یک پارک نیست. در مینی سیتی می توانید بسیاری از مناطق دیدنی و زیبای کشور ترکیه را در نمونه ای کوچک و مینیاتوری ببینید و لذت ببرید.

ساید: این منطقه مابین آنتالیا و آنالیا قرار دارد. افسانه ها می گویند که این محل وعده گاه کلئوپاترا و مارکوس آنتونیوس بوده است. یک تئاتر 2500 نفره نیز در این قسمت وجود دارد. در کنار آن نیز یک موزه باستان شناسی قرار دارد که دیدن از آن بدون لطف هم نیست.

جاذبه های تور آنتالیا

چند منطقه گردشی در تور آنتالیا

ساحل لارا یکی از سواحل زیبای آنتالیا است. در این منطقه آنقدر اماکن رفاهی و اقامتی زیاد است که در آن سر در گم خواهید شد. ساحل این منطقه برای شنا و تفریحات آبی بسیار مناسب است. اگر به این تفریحات علاقمند هستید این ساحل را انتخاب کنید. در این منطقه مراکز خرید نیز به تعداد وجود دارد. سادگی در رسیدن به این منطقه از مرکز شهر آنتالیا این قسمت را برای افراد دوست داشتنی تر کرده است.

کمر نیز یکی دیگر از مناطق گردشی در آنتالیا است. سعی کنید در تور لحظه آخری آنتالیا حتما از این منطقه نیز دیدن کنید. منطقه کمر در نزدیکی کوه توروس قرار دارد. برای همین برای دوست داران طبیعت و کوهنوردی بسیار مورد توجه است.اما این منطقه از هتل های لوکس و تجملی نیز بی بهره نیست. طبیعت و کوه و جنگل را در هتل های لوکس آن تجربه کنید.

بلک بهشتی است که بر روی زمین ساخته شده است. آب ها در سواحل این منطقه به حدی شفاف است که کف دریا را می توان به وضوح دید . برای گردشگران عاشق طبیعت و دریا این یک مکان جادویی و سحرانگیز است که شما را با خود به رویایی عمیق خواهد برد. در این منطقه شاهد اقامتگاه هایی با بسیاری از امکانات رفاهی خواهید بود.  در سفر با تور آنتالیا به این منطقه نیز سری بزنید.

سواحل زیبا در آنتالیا

ساحل المپوس: اگر شما در مورد تاریخ چیزی هم نمی دانید مشکلی نیست. اما این ساحل آن چنان شما را در خود فرو می برد که حس می کنید در گذشته این منطقه سفر می کنید. این منطقه یکی از بندرهای مهم در استان لیکیه بوده  و آن را به خاطر ثروت فراوانش می شناختند.

ساحل آلانیا: اگر به دنبال سفری بدون هزینه به یک ساحل هستید حتما در تور آنتالیا به این ساحل سفر کنید. اما فراموش نکنید اگر چه ابتدا هزینه ای برای ورود به آن پرداخت نمی کنید. اما برای استفاده از خدمات و باشگاه های موجود در آن هزینه دریافت می شود.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید در تور آنتالیا

همه به خرید کردن علاقه فراوان دارند. لذت هر سفر به خرید کردن است. اگر می خواهید آرامش داشته باشید در مراکز خرید گردش و خرید کنید. مراکز خرید در آنتالیا فراوان است. می توانید با مراجعه به مسئول تور ارزان آنتالیا از محل و زمان خرید اطلاع کسب کنید.در این شهر شما هر بودجه ای که داشته باشید باز هم می توانید خرید کنید و در بازارهای سنتی و مدرن آن گردش نمایید.

برای کسانی که عاشق سفر هستند آنتالیا یک منطقه ویژه است. در این شهر شما همان طور که می توانید در آب شنا کنید و لذت ببرید. می توانید در دامنه کوه های بلند ان از ورزش مفرح اسکی لذت ببرید. اگر هم به باران و ترنم قطرات آن علاقه دارید. بازهم این منطقه به علاقه شما احترام می گذارد و شما را به باران های کوتاه و شاعرانه دعوت می کند.

خرید بلیط آنتالیا

سفر با تور آنتالیا به این شهر دارای محاسن و معایبی است. اما اگر شما واقعا علاقه دارید که با تور به سفر بروید می توانید با تحقیق از یک تور مناسب به یک آژانس مسافرتی رفته و اقدام به خرید بلیط آنتالیا کنید. اما همیشه هنگام خرید از سایت های گردشگری مراقب باشید تا در دام شیادان و کلاهبرداران نیفتید. همیشه از افراد مطلع در این زمینه اطلاعات بگیرید. و سپس اقدام به خرید تور آنتالیا  و رزرو آنلاین هتل آنتالیا کنید. با توجه به وجود هتل های بسیار در آنتالیا شما می توانید نسبت به هزینه ای که می خواهید در این سفر کنید اقدام به تهیه تور آنتالیا مناسب با بودجه خود نمایید. سایت گردشگری ما با برگزاری بهترین و مناسب ترین تورهای گردشی شما را به خرید از این سایت دعوت می نماید. در صورت بروز مشکل و یا داشتن پرسش همکاران ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. یک تور لذت بخش را با آژانس مسافرتی ما و تورهای گردشی ما تجربه کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: تور ترکیه , قیمت تور ترکیه , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه نوروز , رزرو آنلاین هتل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

روسیه یکی از کشورهای توریستی قاره اروپا می باشد که سالانه گردشگران بسیار زیادی از آن بازدید می کنند، به همین علت در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا کمی درباره تور روسیه و جاذبه های گردشگری این کشور صحبت کنیم. اگر علاقه مند به آشنایی با کشور روسیه، جاذبه های گردشگری این کشور و همین طور مراکز خرید و هتل های این کشور هستید، بهتر از این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید و اطلاعاتی جامع و کامل درباره این کشور و تور روسیه به دست آورید.

تور روسیه

کشور روسیه

کشور روسیه پهناورترین کشور جهان می باشد که در قسمت های شمالی منطقه اوراسیا قرار گرفته است، بخشی از این کشور در آسیای شمالی قرار گرفته است و بخشی دیگر از آن در قاره اروپا واقع شده است. در اطراف این کشور دریاها و اقیانوس های زیادی از جمله اقیانوس آرام شمالی، اقیانوس منجمد شمالی، دریای بی رنگ، دریای ژاپن، دریای کاسپین و همینطور دریای سیاه قرار گرفته است. کشور روسیه دارای مساحتی بالغ بر ۱۷ میلیون کیلومتر مربع می باشد که از این لحاظ بزرگترین و پهناور ترین کشور دنیا است. بیشتر مناطق این کشور به ویژه مناطقی که در شمال این کشور و در نزدیکی سیبری هستند به دلیل سردی آب و هوا خالی از سکنه می باشند. پایتخت این کشور شهر مسکو است که به عنوان بزرگترین شهر قاره اروپا شناخته می شود، روسیه از لحاظ جمعیت نیز پرجمعیت ترین کشورهای جهان است و با جمعیتی بیش از ۱۴۴ میلیون نفر در رده نهمین کشور پرجمعیت دنیا قرار دارد.

برای راخنمایی بیشتر در خصوص خرید تور مسکو به لینک های زیر مراجعه بفرمایید.

آب و هوای روسیه

کشور روسیه در طول سال دارای آب و هوای متفاوتی می باشد که این اختلاف بسیار زیاد است، در برخی از روزهای سال دمای هوا به ۳۷ درجه سانتی گراد می رسد که در این دما معمولاً یخ های این منطقه شروع به ذوب شدن می کند، در برخی دیگر از روزها دمای هوای کشور روسیه به منفی ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد که معمولاً در فصل زمستان شاهد این اتفاق هستیم. ماه های جولای و آگوست گرمترین ماه های سال در کشور روسیه هستند که به همین دلیل در این ماه ها می توانید مسافران و گردشگران بسیار زیادی را در کشور روسیه مشاهده کنید که به تور روسیه رفته اند. در فصل زمستان معمولا توریست هایی به تور روسیه می روند که علاقه مند به برف و یخ می باشد، فصل زمستان در کشور روسیه بسیار برفی است و شما با سفر به این کشور در این فصل می توانید شاهد بارش برف در این کشور بوده و از جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبای آن در فصل زمستان دیدن کنید.

بازدید از میدان سرخ روسیه در تور روسیه

یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای کشور روسیه که در تور لحظه آخری روسیه حتما باید از آن دیدن کنید، میدان سرخ شهر مسکو است، این میدان را می توان مهم ترین میدان شهر مسکو دانست که جاذبه های گردشگری زیادی از جمله کاخ کرملین و همچنین کلیسای جامع سنت باسیل در این میدان قرار گرفته اند. تقریبا بیشتر خیابان های اصلی شهر مسکو روسیه به این میدان منتهی می شوند. در این میدان کنسرت های بسیار بزرگی برگزار می شود و خوانندگان معروف کشور روسیه و همچنین خوانندگان بزرگ دنیا معمولاً به صورت هفتگی در این میدان کنسرت های خود را برگزار می کنند. این میدان را می توان یک منطقه بسیار حساس در شهر مسکو به شمار می آید که در اطراف آن مناطق تجاری و اداری بسیار زیادی قرار دارد. اگر در تور روسیه موفق شوید که در یکی از هتل هایی که در این میدان قرار دارد اتاق رزرو کنید، می توانید به راحتی به بیشتر جاذبه های گردشگری و همینطور مراکز خرید این شهر دسترسی داشته باشید و به این ترتیب به میزان بسیار زیادی از هزینه های تور روسیه بکاهید.

کلیسای جامع شهر سنت پترزبورگ

کلیسای جامع شهر سنت پترزبورگ که با نام کلیسای کازان نیز شناخته می شود، یکی از بهترین بناهای کشور روسیه می باشد، یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می شود توریست ها در تور لوکس روسیه از این ساختمان دیدن کنند معماری فوق العاده زیبای آن است که در سبک کلاسیسیم روسی ساخته شده است. این کلیسا به عنوان یکی از بزرگ ترین عبادتگاه های کشور روسیه نیز شناخته می شود و محل دفن شخصیت معروفی چون فیلد مارشال کوتوزوف نیز می باشد. این کلیسا در مرکز شهر سنت پترزبورگ واقع شده است و در حال حاضر تنها کلیسای در حال کار ارتدوکس در این شهر می باشد. این کلیسا از آن جا که یک عبادتگاه بسیار مشهور در کشور روسیه به شمار می آید در روزهای مقدس افراد بسیار زیادی به آن مراجعه می کنند. شما نیز می توانید در تمامی روزهای هفته به این کلیسا مراجعه کنید و از معماری فوق العاده زیبای آن نهایت لذت را ببرید.

موزه هنرهای زیبای پوشکین

موزه هنرهای زیبای پوشکین یکی از آثار گردشگری هنری کشور روسیه می باشد که در شهر مسکو واقع شده است، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های هنری دنیا شناخته می شود که در آن می توانید آثاری از مصر باستان و یونان را مشاهده کنید. امروزه در این موزه بیش از ۷۰۰ هزار اثر هنری از دوره های مختلف تاریخی وجود دارد که علاقه مندان به تاریخ و هنر می توانند در تور روسیه از آن دیدن کنند. اگر علاقه مند به آثار باستانی می باشید حتما از این موزه دیدن کنید، مطمئن باشید در هیچ کجا دنیا نمی توانید این چنین مجموعه عظیمی از آثار تاریخی و باستانی را به صورت یکجا مشاهده کنید.

تور ارزان روسیه

بازدید از تئاتر مارتینسکی را از دست ندهید!

اگر علاقه مند به تئاترهای موزیکال هستید بازدید از تئاتر مارتینسکی در شهر سن پترزبورگ روسیه به شما توصیه می شود، این تئاتر یکی از بزرگترین تئاترهای موزیکال دنیا است که در تور روسیه حتما باید از آن دیدن کنید. نام دیگر این تئاتر تئاتر بال می باشد که به پاس زحمات سر گی کیروف به این نام نام گذاری شده است. معماری این ساختمان از نوع نئوکلاسیک می باشد که این نوع معماری در میان روس ها بسیار مشهور است. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده است این ساختمان بسیار محبوب باشد و در میان توریست ها از طرفداران بسیار زیادی برخوردار باشد، تزئینات و دکور داخلی این ساختمان است که به صورت منحصر به فردی طراحی شده اند.

قصر کاترین و پارک تزارسکو

قصر کاترین و پارک تزارسکو در واقع یک روستای بسیار معروف در کشور روسیه می باشد که مربوط به دوره امپراطوری در سن پترزبورگ است، اگر در تور روسیه علاقه مند هستید که از یک محیط کاملا محلی و روستایی و بسیار زیبا دیدن کنید، حتما به این روستا سفر کنید. در این منطقه می توانید قصر کاترین را با معماری فوق العاده زیبا و اتاق های کوچک و دیدنی و همینطور پارک بزرگی که در اطراف این قدر وجود دارد مشاهده کنید. در این پارک مجسمه ها و آثار هنری متعددی قرار گرفته است که جلوه زیبایی به این محیط بخشیده است. یکی از مهمترین ویژگی های گردشگری این منطقه این است که مهم نیست در چه فصلی از سال از آن دیدن کنید، در هر فصلی این منطقه دارای زیبایی های بسیار زیادی است.

مرکز خرید اروپتسکی در روسیه

کشور روسیه دارای مراکز خرید بسیار زیادی است که در تور روسیه می توانید خریدهای خود را از این مراکز خرید انجام دهید. مرکز خرید اروپتسکی یکی از مراکز خرید جدید این کشور می باشد که در سال ۲۰۰۶ در شهر مسکو افتتاح شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع مختلفی از برندهای بین المللی و جهانی را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید محصولات این برند ها کنید. این مرکز خرید امکانات فراوانی را برای راحتی توریست هایی که به تور روسیه آمده اند فراهم کرده است که از جمله آنها می توان به سینمای چند بعدی، فروشگاه مواد غذایی، سوپرمارکت و یک کافه کوچک برای استراحت اشاره کرد.

مرکز خرید گوم در روسیه

مجتمع تجاری گوم یکی از مراکز خرید بسیار معتبر در کشور روسیه می باشد که سالانه توریست های بسیار زیادی برای خرید سوغاتی و وسایل مورد نیاز خود به آن مراجعه می کنند. این مرکز خرید دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که یکی از عوامل مهم در جذب توریست هایی است که به تور روسیه رفته اند. مجتمع تجاری گوم در نزدیکی میدان سرخ و در مرکز شهر مسکو واقع شده است و بی شک می توان آن را بزرگترین مرکز تجاری کشور روسیه دانست. این مجتمع تجاری در سال ۱۸۹۳ میلادی تاسیس شده و دارای ۲۰۰ فروشگاه مختلف است که در هر طبقه می توانید محصولات مختلفی با برندهای مدرن دنیا را مشاهده کرده و اقدام به خرید آنها کنید. اگر در تور روسیه به دنبال یک مرکز خرید معتبر برای انجام خریدهای خود می گردید مجتمع تجاری گوم میتواند بهترین گزینه ای باشد که در مقابل شما قرار می گیرد.

کافه رستوران پوشگین در تور روسیه

اگر در تور روسیه قصد دارید به رستورانی بروید که به سبک قدیمی ساخته شده باشد، کافه رستوران پوشکین می تواند بهترین گزینه ای باشد که در مقابل شما قرار می گیرد. در این رستوران با مسافران و گردشگران همانند نجیب زاده ها رفتار می شود که همین موضوع باعث شده است بسیاری از توریست ها علاقه داشته باشند که حداقل یک بار در تور روسیه به این کافه رستوران مراجعه کند. کافه رستوران پوشکین دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که در سبک معماری باروک طراحی و ساخته شده است که یکی از مهم ترین مشخصه های آن کتابخانه های فراوانی است که بر دیوارهای این رستوران نصب شدند. این کافه رستوران دارای چهار بخش مختلف به نام های داروخانه، اتاق شومینه، طرح تابستانی و کتابخانه می باشد که در هر بخش برنامه های ویژه ای برای مسافران و گردشگران اجرا می شود.

بازدید از رستوران لافکالافکا در تور روسیه

رستوران لافکالافکا در کشور روسیه یکی از رستوران های خاص این کشور می باشد که دیوارهای آن از آجر و تیرهای آهنی ساخته شده اند. رنگ آمیزی دیوارهای این رستوران توسط رنگ های آرامش بخش و ملایم صورت گرفته است که همین موضوع باعث می شود تا در هنگام میل کردن غذا در این رستوران احساس آرامش داشته باشید. این رستوران یکی از رستوران های شلوغ کشور روسیه است که در صورتی که علاقه داشته باشید در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد غذای خود را صرف کنید، این رستوران می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. رستوران لافکالافکا غذاهای متنوعی را برای مشتریان فراهم می کند که با یکبار مراجعه به آن می توانید شب خاطره انگیزی را برای خود به وجود بیاورید.

هتل های روسیه

  • هتل 5 ستاره کورینتیا:

یک هتل 5 ستاره که بی شک جزء زیباترین هتل های روسیه است، اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی بسیار زیبا می باشند و تهویه مناسبی نیز دارند. از جمله امکانات آن می توان به حمام اختصاصی، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و ... اشاره کرد. این هتل امکان ترانسفر فرودگاهی را برای مسافران فراهم می کند تا به راحتی بتوانند خود را از فرودگاه به این هتل برسانند.

برای رزرو آنلاین هتل روسیه به سایت گلفام سفر مراجعه بفرمایید.

تور لحظه آخری روسیه

  • هتل ریتز کارلتون مسکو:

این هتل جزء هتل های برتر کشور روسیه است که در میدان سرخ شهر مسکو واقع شده است. در نزدیکی این هتل مرکز خرید گوم قرار دارد که با 3 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. از امکانات این هتل می توان مواردی همچون مرکز تناسب اندام، حمام خصوصی و با امکانات بسیار، رستورانی بسیار شیک و ... را نام برد. اگر علاقه مند هستید که در تور روسیه اقامت راحتی را داشته باشید به شما توصیه می کنیم حتما این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید.

  • هتل پولمن سوچی:

یکی از هتل های بسیار زیبا که در شهر معروف سوچی در روسیه واقع شده است، این هتل در مرکز شهر سوچی واقع شده و در نزدیکی آن جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. این هتل یک هتل 5 ستاره است که اتاق های آن بسیار لوکس هستند و امکانات بسیار زیادی را برای افرادی که به تور روسیه آمده اند فراهم کرده است.

  • هتل هلیپارک امپیر مسکو:

این هتل دارای موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای است که اطراف آن بسیاری از جاذبه های گردشگری روسیه قرار گرفته اند. اتاق های این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشند و تهویه مناسبی نیز دارند. این اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند. در این هتل یک رستوران نیز وجود دارد که می توانید وعده های غذایی خود را در تور روسیه در این رستوران میل کنید. در سر تا سر قسمت های این هتل شما به اینترنت رایگان به صورت وای فای دسترسی دارید و می توانید درون اتاق ها نیز از اینترنت رایگان استفاده کنید.

ویزای روسیه

برای رفتن به تور روسیه باید ابتدا اقدام به دریافت ویزای روسیه کنید، برای این که بتوانید ویزای روسیه را دریافت کنید باید ابتدا وقت سفارت روسیه را دریافت کنید که برای این کار می توانید وارد وب سایت سفارت روسیه شوید و اقدام به دریافت وقت سفارت روسیه کنید. بعد از دریافت وقت سفارت روسیه باید مدارک خود را آماده کنید تا در تاریخ مقرر به سفارت این کشور مراجعه کنید. آدرس سفارت روسیه در ایران در تهران، خیابان نوفل لوشاتو و پلاک 37 واقع شده است. در صورتی که قصد دارید قبل از مراجعه به این سفارت با آن تماس بگیرید، می توانید با شماره تلفن 66728873 تماس بگیرید.

سفارت این کشور در روزهای شنبه و چهارشبه تعطیل است و در سایر روزها نیز می توانید از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر به این سفارت مراجعه کنید، توجه داشته باشید که در صورت هر گونه مشکلی می توانید با شماره ی داده شده تماس حاصل کرده و مشکل خود را در صورت امکان به صورت تلفنی حل کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای روسیه

برای دریافت ویزای روسیه نیاز به مدارکی دارید که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

  • پاسپورت با دست کم شش ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس 3 در 4 که دارای پس زمینه سفید باشد و تصویر شما به صورت کامل در آن آمده باشد.
  • بلیط هواپیما روسیه
  • مدرک معتبر رزرو اتاق در هتلی در کشور روسیه
  • کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه اصل این مدارک
  • فرم کامل اطلاعات شخصی
  • فرم کامل تعهد بازگشت به کشور
  • مدارک مربوط به ازواج
  • مدارک مالی معتبر که تضمین کننده تمکن مالی شما برای رفتن به تور روسیه می باشد (پرینت حساب های بانکی شما)
  • در صورتی که دانشجو و یا دانش آموز هستید باید نامه اشتغال به تحصیل خود را به سفارت روسیه تحویل دهید.

بهترین زمان رفتن به تور روسیه

اگر قصد دارید در بهترین شرایط آب و هوایی به تور روسیه بروید بهتر است ماه های آوریل و می را برای این کار انتخاب کنید، در این ماه ها میانگین دمای کشور روسیه بین 10 درجه سانتی گراد و 15.6 درجه سانتی گراد می باشد و خورشید در بیشتر ساعت های روز می تابد و شما این فرصت را دارید که از جاذبه های گردشگری کشور روسیه در طول روز دیدن کنید. یکی دیگر از مزایای رفتن به تور روسیه در این موقع از سال این است که قیمت هتل های کشور روسیه هنوز به اوج خود نرسیده است و شما می توانید از هزینه های اقامت خود در کشور روسیه به میزان بسیار زیادی بکاهید. توریستی ترین فصل برای رفتن به تور روسیه فصل تابستان می باشد، در این موقع از سال آب و هوای روسیه بسیار خوب است و دمای هوا بالاست و شما در این کشور به هیچ وجه احساس سرما نمی کنید. در این فصل با این که توریست های زیادی در کشور روسیه هستند ولی هزینه اقامت در این کشور بسیار بالا است.



:: برچسب‌ها: تور روسیه, تور لوکس روسیه, تور ارزان روسیه, قیمت تور روسیه, ویزای روسیه, اب و هوای روسیه, راهنمای سفر به روسیه, هزینه های سفر به روسیه, راهنمای سفر به روسیه, بلیط هواپیما روسیه, رزرو انلاین هتل روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 | نظرات ()