نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور بالی

بالی یک جزیره کوچک در کشور بزرگ اندونزی است کشور اندونزی همیشه به عنوان یک کشور مسلمان شناخته می شود اما مردم جزیره بالی هندو هستند جزیره بالی در میان دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است آب و هوای این جزیره با سایر نقاط کشور اندونزی بسیار تفاوت دارد و از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است جمعیت این جزیره بیش از ۳ میلیون نفر است یک کوه آتشفشانی در جزیره بالی وجود دارد که به زبان اندونزی مادر کوه نامیده می شود بلندی این کوه ۳۰۰۰ متر از سطح دریا است خاک کشاورزی جزیره بالی بسیار حاصلخیز است محصولی که در این جزیره کاشته می شود بیشتر برنج است یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره مزارع کاشت برنج در ارتفاعات جزیره بالی است که به صورت پلکانی شکل هستند جزیره بالی در جنوب خط استوا قرار گرفته است. شهر دنپازار مرکز اداری و بزرگترین شهر در جزیره بالی است طبیعت بسیار زیبای جزیره بالی گردشگران بسیاری را به این جزیره می کشاند در کنار شالیزارهای پلکانی برنج رودخانه های پر پیچ و خم و آبشار های بسیار زیبا که گردشگران بسیاری را برای بازدید به جزیره بالی می کشاند مراسم و آیین هایی که مردم جزیره بالی دارند در غالب فستیوال ها جشنوارههای گوناگون مسافران و گردشگران را از سراسر جهان به جزیره کوچک بالی می آورد این جزیره کوچک و زیبا یک مرکز برای طبیعت گردان در قاره آسیا و کل جهان به شمار می رود. شما با انتخاب تور بالی میتوانید از زیباییهای این جزیره دیدن کنید.

برای دیدن 10تا از جاذبه های جزیره زیبایبالی به سایت ما مراجعه کنید.

جزیره بالی

راهنمای سفر به بالی

کشور اندونزی که مجمع الجزایری است، دارای جزیره های متعددی بوده با این ها جزو محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می رود. در این بین جزیره کوچک و مرکز کشور اندونزی شهر بالی می باشد که دارای سواحل بسیار رویایی است و مردمی بسیار مهمان نواز داشته با این حال اگر شما هم تمایل دارید سفری در کشورهای آسیای داشته باشید پیشنهاد می شود حتماً به این جزیره زیبا سفر کنید. این جزیره از لحاظ جغرافیایی بین دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته و کوچکترین جزیره در بزرگترین مجمع الجزایر جهان است. زبان رسمی آنها اندونزیایی بوده و حدود چهار و نیم ساعت با تهران اختلاف ساعت دارد. جاذبه های متعددی در این جزیره وجود داشته که یکی از جذاب ترین آنها پارک های موجود در این جزیره است به طوریکه پارک پرندگان بالی که حدود ۲۵۰ گونه پرنده را در خود دارد همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود جلب می کند. پارک آبی واتربوم بالی نیز مجموعه ای از پارک های زنجیره ای بوده که تفریحات بسیار متنوع و هیجان انگیزی در آن قرار دارد. جهت سفر به شهر بالی باید ویزا تهیه کرده که مدارک مورد نیاز برای ویزای بالی فرم درخواست ویزا، شناسنامه و کارت ملی، گذرنامه دارای اعتبار حداقل ۶ ماه، دو قطعه عکس، بلیط هواپیما، تاییدیه رزرو هتل، نامه تمکن مالی و گردش حساب بانکی می باشد.

برای توضیحات بیشتر درباره راهنمای سفر به بالی از سایت ما دیدن نمایید.

تور بالی

برای دانستن بهترین زمان سفر به بالی از سایت ما دیدن فرمایید.

آب و هوای بالی

آب و هوای این جزیره زیبا استوایی است اما از ماه خرداد تا شهریور باد بسیار خنکی از جالب اقیانوس به طرف جزیره می بازد که هوای این جزیره را بسیار دلپذیر می کند در این فصل گردشگران بسیار زیادی به جزیره بالی مسافرت میکنند

آب و هوای بالی

کوه باتور

کوه باتور در شمال شرقی بالی واقع شده است و 1717متر ارتفاع دارد. این کوه یک آتشفشان نیمه فعال با چهار دهانه است. روزانه صدها نفر از قله باتور بازدید می کنند و به تماشای طلوع آفتاب در بالای کوه می نشینند. این آتشفشان فعال مقدس در منطقه کینتمانی در ارتفاعات مرکزی بالی قرار دارد و در فاصله زمانی حدود یک ساعت با ماشین از اوبود قرار دارد. پیاده روی در این قله نیز مدت هاست در لیست موارد برتر بالی قرار گرفته است. پیاده روی در مسیرهای پیاده روی حدود دو تا سه ساعت طول می کشد. مسیرهای هدایتی معمولاً شامل صبحانه است که تخم مرغ های آن توسط بخار آتشفشان فعال پخته می شوند. در تور بالی داشتن کفش های پیاده روی محکم، ضروری است و توصیه می شود کفش هایی با لایه های زیاد بپوشید.

هزینه های سفر به تور بالی

به طور کلی می توان گفت سفر به بالی همانند هر شهر دیگری هزینه هایی در بر خواهد داشت. به طوری که مهمترین این هزینه ها شامل هزینه اقامت، خورد و خوراک و حمل و نقل در بالی است. حال قبل از اینکه تور بالی را رزرو کنید باید توجه داشته باشید تنها مشکلی که در بالی نخواهید داشت مرتبط با اقامت است، زیرا در این جزیره بیش از 30 هزار مرکز اقامتی وجود داشته که می توانید با توجه به بودجه خود در یکی از این هتل ها و هاستل ها اقدام به رزرو اتاق کنید. توجه داشته باشید هزینه خورد و خوراک در شهر بالی نیز به گونه ای است که این شهر دارای انواع غذاهای خوشمزه بوده و با این وجود هر فردی با هر سلیقه ای که تور بالی را رزرو کند می تواند در این شهر غذا های خوشمزه میل نماید. رستوران های خیابانی و ساحلی بالی انواع غذاها را با بهترین کیفیت سرو می کنند. باید توجه داشته باشید قیمت منو های مک دونالد در شهر بالی به نسبت ارزان تر از رستوران های آن است.

هزینه سفر به بالی

در خصوص هزینه حمل و نقل نیز باید توجه داشته باشید که طبیعتاً هزینه تاکسی در این شهر از هزینه اتوبوس بیشتر بوده با این وجود اگر می خواهید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید بهتر است از اتوبوس ها جهت گشت و گذار در سطح شهر استفاده نمایید. نکته دیگری که در هنگام رزرو تور بالی باید به آن توجه داشته باشید، نسبت به هزینه خرید و سوغاتی است زیرا بسیاری از گردشگران در هنگام سفر به شهرها و کشورهای خارجی تمایل دارند برای عزیزانشان هدیه هایی بخرند. لازم است بدانید اگر در جزیره بالی بخواهید سوغاتی تهیه کنید، هیچگاه قیمتی که در ابتدا به شما گفتند را قبول نکنید زیرا با کمی چانه زدن می توانید محصول را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.

بلیط هواپیما بالی

در هنگام سفر به بالی رزرو بلیط هواپیما یکی از مهمترین مواردی است که گردشگران باید به آن توجه داشته باشند. بسیاری از افراد برای سفر به این جزیره از تورهای بالی استفاده کرده که در این تورها بلیط رفت و برگشت شما توسط مجریان تور تهیه شده و از این بابت هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد. لازم است بدانید از طریق سایت گلفام سفر نیز میتوانید تور بالی و یا بلیط هواپیمای بالی را به راحتی تهیه کرده که جهت این امر باید تاریخ سفر، نوع کلاس پروازی، ایرلاین و موارد این چنین را مشخص کرده تا بلیطی متناسب با شرایط شما ارائه شود. در اینجا شما می توانید بنا به آنچه تمایل دارید بلیط این شهر را به صورت آنلاین رزرو کنید.

دانستنی ها و جاذبه های دیگر بالی:بالی جزیره خدایان



:: برچسب‌ها: تور بالی, تور لوکس بالی, تور لحظه آخری بالی, قیمت تور بالی, رزرو آنلاین هتل بالی, تور ارزان بالی, بلیط هواپیما بالی, تور بالی نوروز, آب و هوای بالی, راهنمای سفر به بالی ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور آنتالیا، دومین شهر بزرگ ترکیه

تور آنتالیا بعد از تور استانبول از جمله تور های معروف و محبوب کشور ترکیه است که در برخی مواقع به دلیل زیبایی و جذابیت مکانی به عنوان تور های بزرگ و بسیار محبوب نامیده می شود. آنتالیا دومین شهر بزرگ ترکیه است. که از شهر های توریستی ترکیه محسوب می شود. آنتالیا در قسمت غربی ترکیه وجود دارد و یک قسمت بزرگی از تاریخچه و نشانه های فرهنگی ترکیه را در خود جای داده است. تور آنتالیا می توان از محبوب ترین و جذاب ترین تور های گردشگری در ترکیه بشمار آید چرا که آنتالیا به عنوان اولین اقامتگاه انسانی در کشور ترکیه می باشد. می توان برای روز های تعطیل و مناسبت های ویژه، اقدام به خرید سایر تور های مسافرتی نمایید که از جمله آنها تور آنتالیا و تور استانبول است. ترکیه در چند سال اخیر به عنوان یک کشور بسیار عالی در زمینه گردشگری در نظر گرفته می شود که از جمله شهر های جذاب و دیدنی آن می توان به آنتالیا، کوش آداسی و از همه مهم تر استانبول اشاره کرد.

برای دیدن بهترین مرکز خرید آنتالیا به سایت ما مراجعه کنید.

برای خرید بلیط تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه می توان به سادگی از همین سایت استفاده کرد و با امکانات و شرایط عالی یک مسافرت دل انگیز را تجربه می کنید. تور آنتالیا، در کنار تور استانبول و تور کوش آداسی با توجه به موارد متفاوتی تعیین هزینه می شود. به طور کلی اقلام متفاوتی در تعیین هزینه و کیفیت تور های مسافرتی تاثیر گذار هستند که از مهم ترین آنها می توان به تعداد روز ها و مکان مورد نظر اشاره کرد. تور های مخصوص شهر های ترکیه تقریبا با هزینه های یکسانی قیمت گذاری می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه در ادامه با ما همراه شوید.

شهر آنتالیا

خرید بلیط تور آنتالیا

جهت شرکت در سایر تور ها از جمله تور آنتالیا نیاز به خرید بلیط هواپیما آنتالیا دارید. شما می توانید به سادگی از طریق چندین روش مختلف اقدام به خرید انواع بلیط های تور های مختلف نمایید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارهای خرید و رزرو بلیط از طریق سیستم های کامپیئتری انجام می شود. شما می توانید به سادگی به اینترنت متصل شوید و با ورود به سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی و جساجوی ساده تور آنتالیا اقدام به خرید یا رزرو بلیط تور آنتالیا نمایید. آزانس های مسافرتی با خدمات متفاوتی اقدام به راه اندازی سایر تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا می کنند. بعلاوه اگر آدرس اینترنتی سایت آژانس هواپیمایی مورد نظر را در اختیار نداشتید، می توانید با جستجو در موتور های جستجو به سادگی چندین سایت معتبر جهت اطلاع از انواع تور های مسافرتی و زمان های موجود برای رزرو بلیط تور آنتالیا یا سایر تور های مسافرتی، بدست آورید.

برای اطلاع از راهنمای جامع خرید در آنتالیا به سایت ما سر بزنید.

تور های مسافرتی برای کسانی که تا به حال به یک مکان مشخص سفر نداشته اند و می خواهند از تمام مکان های گردشگری دیدن کنند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کسانی که آشنایی اندکی در مورد یک مکان خاص مانند آنتالیا دارند می توانند به سادگی از قسمت خرید بلیط هواپیما آنتالیا به صورت تکی یا چندین نفره اقدام به خرید بلیط آنتالیا یا مکان های دیگر نمایید. بهتر است بلیط های خود را از سایت های معتبر دارای نماد اعتماد و آژانس های مسافرتی شناخته شده تهیه کنید. بدین صورت دیگر نگرانی بابت تاخیر های بوجود آمده و مشکلاتی که می تواند در تور های مسافرتی بوجود آید نخواهید داشت. شما می توانید تنها با رزرو یا خرید بلیط هواپیما آنتالیا در زمان مشخص به شهر زیبای آنتالیا مسافرت کرده و علاوه بر استفاده از خدمات عالی تور مسافرتی با قیمت مناسب، شاهد انواع جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی شهر آنتالیا باشید. خرید بلیط هواپیما آنتالیا در هر قسمت از هواپیما با نظر خود شما و امکانات انتخابی شما امکان پذیر خواهد بود و می توان از مدت زمان سفر و تاریخ برگشت برای انجام سایر برنامه ریزی ها مطلع شد.

تور آنتالیا

آیا می خواهید در ارتباط با دسترسی فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر اطلاعات کسب کنید؟ به سایت ما سر بزنید.

آشنایی با فرهنگ و تاریخ کشور ترکیه با تور آنتالیا

تور آنتالیا، می تواند یک موقعیت مناسب برای مشاهده اولین سکونتگاه مردم ترکیه باشد. آنتالیا پس از استانبول به عنوان محبوب ترین شهر توریستی با مکان های گردشگری بسیار زیبا در ترکیه است که می تواند به عنوان اولین انتخاب هر کسی برای مسافرت در اوقات فراغت باشد. همانطور که کمی قبل اشاره شد بهتر است قبل از سفر به نقطه‌ای از زمین، اطلاعات لازم و کافی از تاریخچه و مکان های دیدنی، همچنین زبان و فرهنگ آن منطقه داشته باشید تا بتوانید نهایت استفاده را از سفر خود ببرید. با توجه به محبوبیت تور آنتالیا در بین تور ها، امکانات فوق العاده مناسبی برای مسافران در این شهر در نظر گرفته اند. تور آنتالیا می تواند در تمام ساعات شبانه روز و در تعداد روز های متفاوتی با توجه به نظر افراد انتخاب شود.

تور آنتالیا در آژانس های مسافرتی مختلف، با هزینه های متفاوتی خواهد بود که این تفاوت ها می تواند به دلایل بسیار زیادی باشد. هر کدام از این تور ها برنامه هایی برای نمایش جاذبه های گردشگری به مسافران دارند و زمان های متفاوتی را به این برنامه ها اختصاص می دهند. همچنین می توان گفت که مکان مورد نظر برای اقامت در آنتالیا و وعده های غذایی تداریک دیده شده در هر تور متفاوت بوده و تاثیر زیادی در قیمت های تور می گذارد. قبل از خرید بلیط تور آنتالیا بهتر است که انواع تور ها را بررسی کنید و تور سازگار و مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید. می توانید بهترین و مناسب ترین تور های مسافرتی را در این سایت مشاهده کنید که تور آنتالیا را با مناسب ترین قیمت برای شما در نظر گرفته است. بدین صورت می توانید با انتخاب یک تور عالی با شرایط بسیار مناسب، لذت یک سفر تفریحی گردشگری به شهر زیبای آنتالیا را تجربه کنید. تمام این امکانات به صورت اینترنتی از طریق سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی به شما معرفی شده و در صورت خرید به سادگی با روش های جدید می توان اقدام به پرداخت تمام هزینه های تور آنتالیا و یا سایر تور های مسافرتی نمایید.

جاذبه های آنتالیا

اطلاعات دیگر درباره آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است که یکی از کشور های است که مرز مشترک آبی با ایران دارد و فاصله کم این کشور تا ایران و لوکس بودن این شهر باعث شده گرشگران زیادی را از ایران حذب کند. این شهر با دارا بودن جاذبه های مدرنی که دارد و هر روز هم به تعداد آن ها اضافه می شود. مقصد خیلی جذابی برای گرشگران می باشد. انتخاب تور دبی مناسب می تواند انتخاب به نسب بهتری تا سفر شخصی به شهر دبی باشد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. سفر گروهی به دبی به شدت توصیه می شود زیرا جاذبه های گردشگری زیادی از جمله شهر بازی های مدرن می تواند جذابیت سفر گروهی را برای شما دو چندان کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که سفر به یک شهر لوکس طبیعتا هزینه های خاص خود را هم دارد که توصیه ما برای کاهش هزینه در سفر به دبی استفاده از تور دبی لحظه آخری است.

dobai tour

خط هوایی امارات یکی از بهترین خطوط هوایی در دنیا است که میتواند جذابیت سفر را از همان شهر مبدا برای شما به ارمغان بیاورد. تور دبی ارزان قیمت معمولا از پرواز های ارزان قیمت اسفاده می کند پس بنابراین اگر مبلغ برای شما مهم نیست و دنبال یک سفر لوکس هستید میتوانید از سفر با هواپیمایی امارات لذت ببرید که انتخاب یک تور دبی لوکس میتواند کمک به سزای به شما بکند. یک تور لوکس میتواند بهترین هتل ها بهترین خطوط هوایی و بهترین ها رو برای گردش در دبی برا شما رقم بزند. در سفر به دبی گزینه های زیادی برای خرید غذا است که ارزان یا گران بودن آن به انتخاب شما بستگی دارد. به طور مثال حمص غذایی خوشمزه و مقرون به صرفه ای است. اگر به دنبال کاهش هزینه سفر در دبی هستید جمعه بازار های این شهر را نیز از دست ندهید که میتواندی در آن جا غذا و نوشیدنی های ارزان قیمت پیدا کنید. در دبی با توجه به قیمت کم سیم کارت نیازی به رومینگ آن نمی باشد شما میتوانید با خرید یه سیم کارت 25 درهمی هزینه های تماس خود را نیز به حداقل برسانید. دبی بیش تر به برج هایش مشهور است، دیدن منظره غروب آفتاب در برج های سر به فلک کشیده دبی می تواند یک منظره بی نظیر را برای شما و همسفرانتان رقم بزند.

بلیط هواپیما به دبی

دبی، پرجمعیت ترین شیخ نشین در امارات متحده عربی بوده که در سواحل خلیج فارس واقع شده است. دبی شهری با 4110 کیلومتر مربع مساحت در صحرای عرب قرارگرفته است. تاریخ شهر دبی به 3 هزار سال پیش از میلاد بازمی گردد. دبی روزگاری یک روستای ماهیگیری کوچک بود. منطقه دیره از شرق در احاطه شهر امیرنشین شارجه و از جنوب در احاطه شهر آل عویر بوده و فرودگاه بین المللی دبی در جنوب این منطقه قرارگرفته است. برج های آسمان خراش مجلل دبی در جاده شیخ زاید هستند. دبی دومین شهر گران دنیاست.

dobai city

پرواز به دبی

مسافت پروازی بین تهران و دبی 1235 کیلومتر است. سریع ترین زمان پرواز مستقیم از دبی به تهران 1 ساعت و 50 دقیقه زمان می برود. 5 ایرلاین پرواز مستقیم در مسیر دبی-تهران ارائه می دهند. این ایرلاین ها عبارتند از: ماهان ایر ، فلای دبی، ایر عربیا، ایران ایر و امارات.

بلیط هواپیما دبی

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به دبی را انتخاب کنید و بلیط هواپیما به دبی را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.

فرودگاه دبی

فرودگاه بین المللی دبی (DXB) در سال 1960 افتتاح شد. در سال 2018 تعداد مسافران از 90 میلیون نیز گذشت و در حال حاضر سومین فرودگاه پررفت و آمد جهان است. این فرودگاه توان جابه جایی 3 میلیون تن بار در سال را دارد. فرودگاه دبی در سایتی با 2900 هکتار مساحت بنا شده و پروازهای بیش از 100 ایرلاین به بیش از 240 مقصد را در خود جای می دهد.

فرودگاه بین المللی دبی سه ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی دارد: ترمینال شماره 1: اصلی ترین ترمینال فرودگاه که اکثر پروازهای طولانی و ایرلاین های معتبر از این ترمینال انجام می شوند. ترمینال شماره 2: معمولا پروازهای منطقه ای و پروازهای خلیج فارس و جنوب آسیا از این ترمینال انجام می شوند. ترمینال شماره 3: مختص ایرلاین های امارت و کانتاس که از نظر وسعت و مساحت دومین ساختمان بزرگ جهان محسوب می شود.

dobai airplane

فاصله هوایی پرواز مستقیم دبی- تهران 1197 کیلومتر است و 2 ساعت و 10 دقیقه زمان می برود. فاصله هوایی مشهد-دبی حدود 1285 کیلومتر است و زمان پرواز دبی-مشهد حدود 2 ساعت و 40 دقیقه است. زمان پرواز دبی-شیراز حدود 1 ساعت و 25 دقیقه است. زمان پرواز دبی-اصفهان حدود 1 ساعت و 50 دقیقه است.

ترانسفر از فرودگاه دبی به شهر دبی

برای دسترسی از فرودگاه دبی به شهر دبی 3 راه وجود دارد: اتوبوس، مترو و تاکسی. فرقی ندارد هتل شما در کجای شهر قرارگرفته باشد، با اتوبوس حدود 1 ساعت و 20 دقیقه زمان برای رسیدن به هتل لازم است. قیمت بلیط اتوبوس از 2 دلار شروع می شود. مترو سریعترین راه دسترسی از فرودگاه دبی به هتل مورد نظر است که تقریبا 50 دقیقه زمان می برد. اما یادتان باشد که هزینه تاکسی اصلا با اتوبوس و مترو قابل مقایسه نیست و با اینکه شما را در 45 دقیقه به مقصد می رساند اما هزینه ای حدود 400 هزارتومان برای شما به همراه دارد. این نکته را نیز بدانید که فاصله فرودگاه دبی تا شهر تنها 5 کیلومتر است اما ساحل خلیج فارس و اکثر هتل ها 30-40 کیلومتر بیشتر فاصله دارند.

سایر خدمات مسافرتی دبی

با توجه به وجود سایت های متعدد شما می توانید به غیر از رزرو آنلاین بلیط هواپیما به دبی، هتل خود را از طریق سایت رزرو کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با شهر دبی، راهنمای سفر و مقالات معرفی متعددی در سایت های گردشگری موجود هستند.

dobai

شما با مراجعه به سایت ما می توانید در ارتباط با بهترین ساحل های دبی و شرایط ویزای دبی برای دختران و راهنمای سفر به دبی و سایر دانستنی های دبی اطلاعات کسب کنید.



:: برچسب‌ها: تور دبی, تور ارزان دبی, تور لحظه اخری دبی, تور دبی نوروزی, تور لوکس دبی, قیمت تور دبی, ویزای دبی, اب و هوای دبی, راهنمای سفر به دبی, هزینه های سفر به دبی, هزینه های زندگی در دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه

امروزه تور استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و سایر شهر های ترکیه محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور ما پیدا کرده اند که روزانه به طرفداران آنها افزوده می شود. از مهم ترین و محبوب ترین شهر های ترکیه، شهر توریستی استانبول است که همه شما با آن آشنایی دارید و حداقل یک مرتبه اسم آن را شنیده اید. به طور کلی می توان گفت از مکان ها مناسب برای مسافرت با هدف گردشگری و یا تفریح در ترکیه محسوب می شود که جاذبه های گردشگری بیار زیادی دارد. تور استانبول با توجه به علاقه بسیار زیاد افراد به ترکیه و شهر های آن برای تمام ساعات شبانه روز و روزهای هفته تدارک دیده می شود. با توجه به امکانات و شرایط مختلف تور های مختلف می توان هزینه های متفاوتی را برای سایر تور ها در نظر گرفت. سایر افراد با توجه به موقعیت و شرایط مربوطه اقدام به خرید بلیط تور استانبول می کنند و یا برخی از آنها ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما به صورت جداگانه سفر کنند.

با خرید بلیط تور استانبول می توانید بندر های زیبا را در کنار درختان نخل و لنگرگاه ها مشاهده کنید چرا که شهر استانبول به دریای مرمره راه پیدا می کند. نوع ساخت خانه های این شهر زیبا به گونه ای جالب و دل انگیز است به طوری که دارای خیابان های کم عرض و خانه های قدیمی است که فرهنگ قدیم و تاریخ این شهر را به بیننده معرفی می کند. این شهر زیبا با آب و هوای بادخیز عالی که دارد می تواند تنها با یکبار شرکت کردن در تور استانبول به سادگی زیبایی ها و هوای مطبوع را برای شما به ارمغان آورد و دلیلی دوباره برای مسافرت به این شهر زیبا برای شما فراهم سازد. از دیگر برجستگی های این شهر بزرگ نام بردن از آن به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا است.

تور استانبول

سفر به دومین شهر بزرگ ترکیه با تور آنتالیا

آنتالیا بعد از استانبول به عنوان یکی از شهر های مناسب برای مسافت با جاذبه های گردشگری فوق العاده است به به عنوان دومین شهر بزرگ ترکیه شناخته می شود. تور آنتالیا در حال حاضر به اندازه تور استانبول محبوبیت کسب کرده و این تنها به دلیل زیبایی ها و قسمت های تاریخی این شهر است. آب و هوای این شهر مدیترانه ای است و می تواند در تمام فصول برای گشت و گذار مسافرت باشد. تور آنتالیا با توجه به این نکته که محبوبیت بالایی پیدا کرده است، در حال حاضر بسیار زیاد تدارک دیده می شود. تنها تفاوتی که در این تور ها مشاهده می شود تعداد روز ها، مکان های اقامتی در آنتالیا، خدماتی که ارائه می شود و برنامه های گردشی در خود شهر آنتالیا است. آزانس های مسافرتی با توجه به نحوه برگزاری تور های مسافرتی انتخاب می شوند و تعداد برنامه های آنها تاثیر زیادی در به فروش رفتن بلیط های آنها دارد.

تور آنتالیا یک فرصت استثنایی برای تماشای تمام زیبایی ها و جاذبه های گردشگری آنتالیا برای شما فراهم می کند. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر می توان به پل آراپسو، تله کابین مخصوص آنتالیا، پارک فرهنگی آتاتورک، آبشار دودن، آبشار کورشونلو، پارک کارالی اوغلو و..... اشاره کرد. شاید برای شما جالب باشد که شهر آنتالیا به عنوان اولین شهر های ترکیه است که به عنوان سکونتگاه انتخاب شد. به نوعی تاریخ و گذشت زمان را در تمام بناها و قسمت های مختلف شهر می توان مشاهده کرد. علاوه بر تاریخچه بسیار جالب این شهر می توان با یک بار مسافرت به این شهر با زبان زیبای ترکی آشنا شد. اکثر افراد بدون توجه به شغل یا ملیت به ترکیه رفت و آمد دارند. بیشتر شهر استانبول را برای انجام کار های تجاری و خرید های مختلف ترجیح می دهند؛ ولیکن تور آنتالیا در اصل به دلیل تفریح و گردش برگزاری شده و خریداری می شود.

تور آنتالیا

خرید بلیط تور آنتالیا

جهت شرکت در سایر تور ها از جمله تور آنتالیا نیاز به خرید بلیط هواپیما آنتالیا دارید. شما می توانید به سادگی از طریق چندین روش مختلف اقدام به خرید انواع بلیط های تور های مختلف نمایید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارهای خرید و رزرو بلیط از طریق سیستم های کامپیئتری انجام می شود. شما می توانید به سادگی به اینترنت متصل شوید و با ورود به سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی و جساجوی ساده تور آنتالیا اقدام به خرید یا رزرو بلیط تور آنتالیا نمایید.

آزانس های مسافرتی با خدمات متفاوتی اقدام به راه اندازی سایر تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا می کنند. بعلاوه اگر آدرس اینترنتی سایت آژانس هواپیمایی مورد نظر را در اختیار نداشتید، می توانید با جستجو در موتور های جستجو به سادگی چندین سایت معتبر جهت اطلاع از انواع تور های مسافرتی و زمان های موجود برای رزرو بلیط تور آنتالیا یا سایر تور های مسافرتی، بدست آورید.

تور های مسافرتی برای کسانی که تا به حال به یک مکان مشخص سفر نداشته اند و می خواهند از تمام مکان های گردشگری دیدن کنند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کسانی که آشنایی اندکی در مورد یک مکان خاص مانند آنتالیا دارند می توانند به سادگی از قسمت خرید بلیط هواپیما آنتالیا به صورت تکی یا چندین نفره اقدام به خرید بلیط آنتالیا یا مکان های دیگر نمایید. بهتر است بلیط های خود را از سایت های معتبر دارای نماد اعتماد و آژانس های مسافرتی شناخته شده تهیه کنید.

بدین صورت دیگر نگرانی بابت تاخیر های بوجود آمده و مشکلاتی که می تواند در تور های مسافرتی بوجود آید نخواهید داشت. شما می توانید تنها با رزرو یا خرید بلیط هواپیما آنتالیا در زمان مشخص به شهر زیبای آنتالیا مسافرت کرده و علاوه بر استفاده از خدمات عالی تور مسافرتی با قیمت مناسب، شاهد انواع جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی شهر آنتالیا باشید. خرید بلیط هواپیما آنتالیا در هر قسمت از هواپیما با نظر خود شما و امکانات انتخابی شما امکان پذیر خواهد بود و می توان از مدت زمان سفر و تاریخ برگشت برای انجام سایر برنامه ریزی ها مطلع شد.
تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: تور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

خرید بلیط هواپیما کوش آداسی

جهت خرید بلیط هواپیما کوش آداسی می تواند مانند سایر بلیط های هواپیما یا تور های مسافرتی از طریق سایر سایت های اینترنتی انجام شود. کوش آداسی یکی از شهر های ساحلی کشور ترکیه است که زیبایی بی نظیری از دنیای امروزه را درون خود جای داده است. این شهر ساحل مخصوص دریای اژه را به خود اختصاص داده و توسط بناهای قدیمی و زیبای اطرافش تاریخچه غنی کشور ترکیه را به نمایش گذاشته است. شما می توانید خیلی راحت به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام به خرید بلیط هواپیما کوش آداسی نمایید. این نوع بلیط برای کسانی است که قبلا به این شهر زیبا سفر کرده اند و می توانند به تنهایی جهت بازدید دوباره شهر به آنجا مسافرت کنند. در صورتی که برای بار اول قصد سفر به کوش آداسی را دارید پیشنهاد می شود که از قسمت تور های مسافرتی اقدام به خرید بلیط مخصوص تور کوش آداسی نمایید.

بلیط هواپیما کوش آداسی می تواند برای زمان های مختلف و تعداد روز های متفاوت رزرو شده یا خریداری شود. کوش آداسی بعد از آنتالیا و استانبول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای دیدن جاذبه های گردشگری کشور ترکیه باشد. بهتر است قبل از سفر به این شهر یا هر مکانی که برای اولین بار قصد سفر به آنجا را دارید اطلاعاتی در مورد آن مکان یا شهر بدست آورید تا هنگام سفر به مشکلات غیر قابل حل بر نخورید. علاوه بر خود شهر مورد نظر که در اینجا منظور کوش آداسی است، بهتر است که اطلاعاتی در مورد انواع تور های مسافرتی، زمان بهینه برای مسافرت، نرخ های خرید بلیط هواپیما کوش آداسی و .... داشته باشید. این اطلاعات می تواند به شما در مورد انتخاب بهترین زمان و خرید بلیط با بهترین هزینه کمک کند. بدین ترتیب می توانید خیلی راحت برای میزان پول خود و روز های مورد نظر برنامه ریزی کرده و سپس اقدام به خرید بلیط هواپیما کوش آداسی نمایید.

بلیط هواپیما کوش آداسی

تور استانبول یا کنستانتینو پول قدیم

تور استانبول این روز ها به عنوان محبوب ترین تور های مخصوص کشور ترکیه بشمار می رود که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را درون خود جای داده است. استانبول به عنوان بزرگ ترین شهر ترکیه شناخته شده که در زمان های قدیم با نام قسطنطنیه که لفظ عربی همان کنستانتینو پول است، شناخته می شد. علاوه بر اینکه بزرگ ترین شهر در نظر گرفته می شود، می توان گفت که جزء پر جمعیت ترین شهر های ترکیه است که به عنوان مرکز اقتصادی و فرهنگی این کشور می باشد. دریای مرمره در کنار این شهر قرار دارد و از جمله شهر هایی است که هم در قاره اروپا و هم در قاره آسیا واقع شده است. همین دلیل زیبایی های این شهر را چندین برابر می کند. تور استانبول این فرصت را برای شما و تمام افراد علاقه مند به سفر فراهم می کند تا در مدت زمانی چند روزه با امکانات بسیار مناسب با تمام جاذبه های گردشگری این شهر زیبا آشنا شوید.

تور استانبول توسط بسیاری از آزانس های هواپیمایی راه اندازی می شود. با یک جستجوی کوچک در دنیای بزرگ اینترنت می توانید به سادگی چندین سایت متفاوت برای خرید بلیط تور استانبول پیدا کنید. تمام تور های استانبول دارای شرایط متفاوتی هستند. تعداد روز های مسافرت، مکان مورد نظر برای اقامت، هزینه در نظر گرفته شده و برنامه هایی که برای هر تور تدارک دیده شده، بعلاوه انواع وعده های غذایی برای هر تور متفاوت بوده و شما باید با توجه به مشخصات هر تور استانبول اقدام به خرید بلیط تور مربوطه نمایید. در صورتی که تا به حال به استانبول سفر نکرده اید ما به شما پیشنهاد می دهیم که حتما با یک تور استانبول مناسب سفر کرده و بتوانید تمام جاذبه ها و مکان های دیدنی این شهر را مشاهده کرده و یک سفر بسیار عالی را تجربه کنید. همانند سفر به کوش آداسی، بهتر است که قبل از سفر با تور استانبول، اطلاعات لازم را در رابطه با این شهر بدست آورید تا در صورت پیش آمدن مشکل حتی با درصد پایین بتوانید به سادگی آن را حل کنید.

تور کوش آداسی


تور آنتالیا، از بهترین شهر های توریستی ترکیه

تور آنتالیا بعد از تور استانبول از محبوب ترین تور های کشور ترکیه محسوب می شود که امروزه بسیار زیاد مورد استقبال علاقه مندان به مسافرت قرار گرفته است. آنتالیا در قسمت غربی ترکیه واقع شده است و آب و هوای مدیترانه ای عالی دارد. این شهر زیبا از قسمت جنوبی به دریای مدیترانه ختم می شود و از قسمت شمال به شهر بوردور می رسد. تور آنتالیا در قیمت های متفاوتی با توجه به خدمات ارائه شده و زمان های مشخصی در نظر گرفته می شود که در حال حاضر می توانید برای هر زمانی یک تور آنتالیا مناسب پیدا کنید. این شهر جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد که توسط تور آنتالیا می توانید از تمام آنها دیدن کنید.

از جمله جاذبه های گردشگری آنتالیا که در تور آنتالیا برای شما تدارک دیده می شود می توان به دیدار از تونک تپه، تله کابین آنتالیا، پارک فرهنگی آتاتورک، آبشار دودن، آبشار کورشونلو، پارک کارالی اوغلو و ... اشاره کرد. بهتر از قبل از سفر و همچنین خرید بلیط مخصوص تور آنتالیا اطلاعاتی در مورد تور های مختلف و مکان های دیدنی در آنتالیا بدست آورید. بدین صورت می توانید از خدمات و ویژگی های هر تور مطلع شده و با توجه به زمان های در نظر گرفته شده برای هر تور برنامه ریزی های مناسبی برای سفر خود انجام دهید.

یا حتی می توانید میزان هزینه مورد نظر خود را برآورد کرده و هزینه دریافتی برای هر سفر را بسنجید. در این حالت با خرید بلیط تور آنتالیا از یک آژانس هواپیمایی مناسب در یک زمان مشخص می توانید از جلوه های ویژه و جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا دیدن کرده و از یک سفر بسیار عالی با شرایط مناسب نهایت لذت را ببرید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی خدمات رزرو و خرید بلیط به صورت اینترنتی از طریق سایت های مختلف انجام می شود. همین امر می تواند کار شما را تا حد زیادی راحت کند.

تور کوش آداسی



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا, هزینه های زندگی در آنتالیا, تور استانبول, تور ارزان استانبول, اب و هوای استانبول, تور کوش آداسی, قیمت تور کوش آداسی, راهنمای سفر به کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

​تور آنتالیا

تور آنتالیا بعد از تور استانبول از جمله تور های معروف و محبوب کشور ترکیه است که در برخی مواقع به دلیل زیبایی و جذابیت مکانی به عنوان تور های بزرگ و بسیار محبوب نامیده می شود. آنتالیا دومین شهر بزرگ ترکیه است. که از شهر های توریستی ترکیه محسوب می شود. آنتالیا در قسمت غربی ترکیه وجود دارد و یک قسمت بزرگی از تاریخچه و نشانه های فرهنگی ترکیه را در خود جای داده است.

تور آنتالیا می توان از محبوب ترین و جذاب ترین تور های گردشگری در ترکیه بشمار آید چرا که آنتالیا به عنوان اولین اقامتگاه انسانی در کشور ترکیه می باشد. می توان برای روز های تعطیل و مناسبت های ویژه، اقدام به خرید سایر تور های مسافرتی نمایید که از جمله آنها تور آنتالیا و تور استانبول است. ترکیه در چند سال اخیر به عنوان یک کشور بسیار عالی در زمینه گردشگری در نظر گرفته می شود که از جمله شهر های جذاب و دیدنی آن می توان به آنتالیا، کوش آداسی و از همه مهم تر استانبول اشاره کرد.

برای خرید بلیط تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه می توان به سادگی از همین سایت استفاده کرد و با امکانات و شرایط عالی یک مسافرت دل انگیز را تجربه می کنید. تور آنتالیا، در کنار تور استانبول و تور کوش آداسی با توجه به موارد متفاوتی تعیین هزینه می شود. به طور کلی اقلام متفاوتی در تعیین هزینه و کیفیت تور های مسافرتی تاثیر گذار هستند که از مهم ترین آنها می توان به تعداد روز ها و مکان مورد نظر اشاره کرد. تور های مخصوص شهر های ترکیه تقریبا با هزینه های یکسانی قیمت گذاری می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور آنتالیا و سایر تور های ترکیه در ادامه با ما همراه شوید.

تور آنتالیا

اطلاعاتی مهم در مورد تور استانبول

تور استانبول با توجه به محبوبیت بیشتر میزان هزینه بیشتری را به خود اختصاص می دهد. اکثر افراد نام استانبول را شنیده اند و با جاذبه های گردشگری استانبول بزرگ آشنایی دارند. برای اطلاعات بیشتر باید به این نکته اشاره شود که استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه است که موقعیت گردشگری بسیار عالی دارد. امروزه می توان تور استانبول را مخصوص تمام روز های هفته در تمام قیمت ها پیدا کرد. برای خرید بلیط تور استانبول و یا خرید بلیط هواپیما شهر های ترکیه به صورت جداگانه می توان از روش های جدید آنلاین و سایت هایی در این زمینه استفاده کرد. شاید در این فکر باشید که مکان های جدید و خاص محبوبیت بیشتری در بین مسافران و گردشگران دارد، ولیکن باید به این نکته توجه کنید که مکان های قدیمی همواره جذابیت و زیبایی خود را بین سایر افراد حفظ کرده اند و روز به روز به تعداد علاقه مندان آنها افزوده می شود.

تور استانبول به دلیل وجود مکان های دیدنی و تاریخی بسیار زیاد در بین مسافران و گردشگران معروف شده است. در ادامه به برخی از این جاذبه های مسافرتی و گردشگری اشاره خواهیم کرد. در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که این شهر مرکز اقتصادی و فرهنگی کشور ترکیه محسوب می شود. موقعیت جغرافیایی استانبول به گونه ای است که در کنار دریای مرمره قرار گرفته و همین امر زیبایی آن را چندین برابر می کند. همچنین تنگه بسفر در کنار استانبول قرار دارد. یعنی شما با خرید بلیط تور استانبول علاوه بر یک شهر زیبا و تاریخی می توانید شاهد زیبایی های دریای زیبای مرمره باشید. یک نکته قابل توجه دیگر در مورد شهر استانبول این است که استانبول تنها شهری است که در دو قاره مختلف گسترده شده است. این دو قاره آسیا و اروپا هستند. استانبول از زمان های قدیم تا به امروز پیشرفت های زیادی داشته که با توجه به محبوبیت بسیار زیاد آن بین گردشگران روز به روز پیشفته تر می شود. پس با توجه به این نکته می توانید انتظار خورد را از یک سفر عالی با استفاده از تور استانبول برطرف کنید.

تور استانبول

تور کوش آداسی و جاذبه های گردشگری

تور کوش آداسی بعد از تور های آنتالیا و استانبول می تواند به عنوان یکی از محبوب ترین تور ها معرفی شود. یکی از شهر های ترکیه است که با عنوانی با معنای جزیره پرنده نام گذاری شده است. با توجه به علاقه روز افزون مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشور ما به کشور ترکیه می توان گفت که تور کوش آداسی هم می تواند در کنار تور استانبول و دیگر شهر های ترکیه برای مسافرت شما بسیار مناسب باشد. کوش آداسی به صورت جغرافیایی در فاصله 71 کیلومتر از آیدین ترکیه که یکی از شهرستان های مرکزی ترکیه محسوب می شود، واقع شده است. جاذبه های گردشگری کوش آداسی بسیار زیاد است که می تواند مورد علاقه اکثر مسافران و گردشگران قرار بگیرد.

از جمله جاذبه های گردشگری که با خرید بلیط تور کوش آداسی از آن بهره مند می شوید می توان به کاروانسرای اوکاز مخصوص محمد پاشا، دروازه قلعه، مساجد، ارگ قلعه در جزیره کبوتر و سایر مکان های جالب و دیدنی این شهر اشاره کرد. با توجه به تاریخی بودن این شهر می توان گفت که در تمام بناها و ساختمان های آن می توان به وجود تاریخ پی برد و به دوران عثمانی برگشت. زیبایی های این شهر زیبا غیر قابل توصیف است و در صورتی که نیاز به مشاهده زیبایی ها زمینی در طول تاریخ هستید رفتن به شهر زیبای کوش آداسی را به شما پیشنهاد می کنیم. می توان از روش های متفاوتی اقدام به خرید بلیط شهر کوش آداسی یا تور کوش آداسی نمایید.

یکی از این روش ها که به صورت حضوری است که در حال حاضر با توجه به پیشرفت دنیای اینترنت روز به روز کاربرد کمتری پیدا می کند. از روش های محبوب و بروز برای خرید سایر بلیت های مسافرتی می توان به سایت های اینترنتی اشاره کرد. امروزه شرکت های زیادی اقدام به فروش بلیت های تور های مسافرتی می کنند. با یک جستجوی کوتاه در مورد تور کوش آداسی، تور آنتالیا و یا تور استانبول می توان به سادگی تعداد زیادی سایت برای خرید پیدا کرد.

تور کوش آداسی



:: برچسب‌ها: تور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان, تور آنتالیا, قیمت تور آنتالیا, تور آنتالیا ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

خرید بلیط هواپیما ازمیر و تور های مسافرتی

جهت خرید بلیط هواپیما ازمیر یا سایر بلیط های مسافرتی می تواند از چندین روش استفاده کنید که ساده ترین این روش ها به صورت اینترنتی است. ازمیر، می توان گفت بعد از استانبول و آنتالیا که از زیباترین شهر های ترکیه هستند، به عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه شناخته می شود. شهر ازمیر از جمله شهر های بسیار زیبای ترکیه است که موقعیت تجاری و بندری بسیار عالی دارد. ساحل دریای زیبای اژه به این شهر بزرگ چسبیده است و زیبای های آن را چندین برابر می کند.

هر سال تعداد بسیار زیادی نمایشگاه های تجاری و صنعتی در شهر ازمیر برگزار می شود که همین امر می تواند یکی از دلایل خرید بلیط هواپیما ازمیر باشد. در حال حاضر اکثر شهر های ترکیه محبوبیت خاصی در زمینه های مختلف برای مسافرت پیدا کرده اند. علاوه بر ازمیر می توان به استانبول که در صدر آنها قرار دارد، آنتالیا، کوش آداسی اشاره کرد که زیبایی های دنیای حال حاضر را با شکلی خاص و متفاوت به نمایش گذاشته اند.

خرید بلیط هواپیما ازمیر ممکن است به دلایل متفاوتی انجام شود. علاوه بر کسانی که برای مشاهده زیبایی ها و جاذبه های گردشگری این شهر اقدام به خرید بلیط می کنند؛ افراد دیگری هم به دلیل شرکت در انواع همایش ها، به دلیل تحصیل در دانشگاه ها، اقامت، دید و بازدید نزدیکان و در نهایت آشنایی با تاریخچه این شهر اقدام به خرید بلیط هواپیمای ازمیر می کنند. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که برای اولین بار قصد مسافرت به این شهر را دارید و می خواهید یک سفر دلچسب را تجربه کنید، از قسمت تور های گردشگری مخصوص شهر ازمیر استفاده کنید. تور ازمیر می تواند با شرایط بسیار مناسب و ایده آل با بهترین قیمت تمام زیبایی ها و جاذبه های شهر ازمیر را در طول چند روز به شما نشان دهد. بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما ازمیر، اطلاعات کافی در مورد این شهر داشته باشید.

تور ازمیر

سفر به مرکز فرهنگ و اقتصاد ترکیه با تور استانبول

تور استانبول، می تواند برا ی هر گردشگری جالب و دیدنی باشد. تمام گردشگران دنیا که به دنبال منظره های خاص و متفاوت هستند حتما به استانبول سفر کرده اند و همواره به دنبال یک موقعیت مناسب برای تجربه دوباره سفر استانبول خود خواهند بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید استانبول، تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. تاریخچه فوق العاده استانبول در کنار تاریخچه مردم کشور ترکیه بسیار وسیع و دل انگیز بوده و می توان آثار و نشانه هایی از آن را در بناهای متفاوت شهر های دیدنی آن مشاهده کرد. تور استانبول از تور های مورد علاقه مردم کشور ماست که امروزه بسیار زیاد مورد استقبال قرار می گیرد.

از زمان های دور تا به امروز استانبول از مهم ترین شهر های ترکیه محسوب می شد. در صورتی که این شهر پایتخت کشور ترکیه نبوده ولی از مهم ترین و اصلی ترین مراکز کسب و کار و تجارت در کل کشور محسوب می شود. قیمت های متفاوت تور استانبول با توجه به شرایط و ویژگی های تور در نظر گرفته می شود که در هر آژانس مسافرتی متفاوت خواهد بود. با یک جستجوی کوچک می توانید انواع و اقسام تور های استانبول را مشاهده کنید که در نهایت چند تور مسافرتی متناسب با شرایط شما پیدا خواهد شد. ولیکن نکته قابل توجه در اینجا خرید بلیط یک تور استانبول مناسب با شرایط عالی و هزینه های بسیار منطقی است. در بین تمامی این تور ها تنها می تواند چند مورد مناسب پیدا کرد که با شرایط شما سازگار باشد. در این آژانس هواپیمایی می توانید انواع تور های مسافرتی از جمله تور استانبول و تور آنتالیا، دو عدد از بهترین تور های شهری ترکیه را با بهرتین شرایط و برنامه های عالی خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور های مسافرتی با ما همراه باشید.

تور آنتالیا

آشنایی با فرهنگ و تاریخ کشور ترکیه با تور آنتالیا

تور آنتالیا، می تواند یک موقعیت مناسب برای مشاهده اولین سکونتگاه مردم ترکیه باشد. آنتالیا پس از استانبول به عنوان محبوب ترین شهر توریستی با مکان های گردشگری بسیار زیبا در ترکیه است که می تواند به عنوان اولین انتخاب هر کسی برای مسافرت در اوقات فراغت باشد. همانطور که کمی قبل اشاره شد بهتر است قبل از سفر به نقطه ای از زمین، اطلاعات لازم و کافی از تاریخچه و مکان های دیدنی، همچنین زبان و فرهنگ آن منطقه داشته باشید تا بتوانید نهایت استفاده را از سفر خود ببرید. با توجه به محبوبیت تور آنتالیا در بین تور ها، امکانات فوق العاده مناسبی برای مسافران در این شهر در نظر گرفته اند. تور آنتالیا می تواند در تمام ساعات شبانه روز و در تعداد روز های متفاوتی با توجه به نظر افراد انتخاب شود.

تور آنتالیا در آژانس های مسافرتی مختلف، با هزینه های متفاوتی خواهد بود که این تفاوت ها می تواند به دلایل بسیار زیادی باشد. هر کدام از این تور ها برنامه هایی برای نمایش جاذبه های گردشگری به مسافران دارند و زمان های متفاوتی را به این برنامه ها اختصاص می دهند. همچنین می توان گفت که مکان مورد نظر برای اقامت در آنتالیا و وعده های غذایی تداریک دیده شده در هر تور متفاوت بوده و تاثیر زیادی در قیمت های تور می گذارد.

قبل از خرید بلیط تور آنتالیا بهتر است که انواع تور ها را بررسی کنید و تور سازگار و مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید. می توانید بهترین و مناسب ترین تور های مسافرتی را در این سایت مشاهده کنید که تور آنتالیا را با مناسب ترین قیمت برای شما در نظر گرفته است. بدین صورت می توانید با انتخاب یک تور عالی با شرایط بسیار مناسب، لذت یک سفر تفریحی گردشگری به شهر زیبای آنتالیا را تجربه کنید. تمام این امکانات به صورت اینترنتی از طریق سایت های مخصوص آژانس های مسافرتی به شما معرفی شده و در صورت خرید به سادگی با روش های جدید می توان اقدام به پرداخت تمام هزینه های تور آنتالیا و یا سایر تور های مسافرتی نمایید.

تور ازمیر



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا, هزینه های زندگی در آنتالیا, تور استانبول, تور ارزان استانبول, اب و هوای استانبول, تور ازمیر, تور ارزان ازمیر, رزرو آنلاین هتل ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور ارمنستان

ارمنستان از جمله کشورهایی است که می تواند به دلیل نیاز نداشتن به اخذ روادید یا اخذ ویزای ارمنستان برای ایرانیان به عنوان مقصد بسیار مناسبی انتخاب شود. مهمترین شهر این کشور یعنی ایروان که به عنوان پایتخت ارمنستان برگزیده شده است دارای بیشترین جاذبه های چشمگیر و خاص می باشد. ارمنستان به دلیل داشتن کلیساهای زیاد قدمت داشته و بناهای باستانی بی نظیر در کنار مناظر طبیعی و دیدنی های دلنواز توانسته به عنوان جلوه متفاوتی از زیباترین کشورهای دنیا به حساب آید.
شاید دلیل انتخاب آژانس مسافرتی گلفام سفر از تور ارمنستان همین زیبایی های منحصر به فرد این کشور باشد. گلفام سفر هر ساله در موقعیت های مختلف با همراهی بسیاری از گردشگران و توریست ها بازدید از ارتفاعات بی بدیل ارمنستان همچنین رفتن به سواحل دریاچه سوان و داشتن بهترین و جذاب ترین روزها را در کشور ارمنستان از دست نخواهد داد. بدون شک هر مسافری نمی تواند با اقامت چند روزه تمام زیبایی ها و جاذبه های ارمنستان را تماشا نماید بلکه باید بارها به این کشور سفر نماید تا متوجه شود که ارمنستان چه بهشت کوچکی بر روی این کره خاکی می باشد.

سفر به ارمنستان

آب و هوای ارمنستان

ارمنستان از نظر آب و هوا تقریبا با شرایط جوی و دمای فصلی آب و هوای کشور ایران مطابقت دارد. یعنی زمستان های سرد همراه با بارش برف و باران، تابستان های نسبتا گرم که گاهی اوقات دمای هوا در مرداد ماه تا ۴۰ درجه هم افزایش خواهد داشت، پاییزهای نسبتا خنک که ممکن است در ماه های آخر بارش باران دیده شود و بهار دل انگیز که با داشتن آب و هوای معتدل و مرطوب، ارمنستان را در بهترین شرایط آب و هوایی قرار می دهد. امروزه بیشتر مسافران تمایل دارند در فصل بهار و تابستان سفری به ارمنستان داشته باشند به طوری که گردش در دل طبیعت و صومعه های ارمنستان از جمله مهمترین گردش های سفر به این کشور به حساب می آید.

راهنمای سفر با تور ارمنستان

ارمنستان کشوری زیبا و سرسبز است که سالانه میزبان گردشگران مختلفی می باشد. این کشور را باید اولین کشوری در جهان دانست که در آن دین مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود پذیرفت. در طول تاریخ این کشور بازدید از مکان های تاریخی مسیحیت و سفر کردن از جمله کارهای بسیار مهم بوده است. در سفر با تور ارمنستان می توان از نظاره مکان های طبیعی و کوهنوردی در کوه های آرارات لذت بسیار زیادی برد. طولانی ترین خط تله کابین دنیا در ارمنستان است که از میان کوه های عبور می کند. مردم ارمنستان بسیار مهربان و مهمان نواز هستند. واحد پول رسمی در ارمنستان درام می باشد. زبان رسمی مردم این کشور زبان ارمنی است و از زبان روسی نیز در این کشور به میزان زیاد استفاده می شود. پایتخت ارمنستان شهر ایروان است.

هزینه های سفر با تور ارمنستان

برای سفر با تور ارمنستان لازم است که هزینه های مختلفی را پرداخت کنید. اولین هزینه مربوط به ویزای ارمنستان می باشد. پس از آن شما باید در سفر خود به ارمنستان برای مدت زمان اقامت خود هزینه های هتل را پرداخت کنید. هزینه بازدید از مکان های تفریحی و دیدنی در ارمنستان، هزینه حمل و نقل و هزینه خورد و خوراک از دیگر هزینه های ضروری سفر شما می باشند.

تور ارمنستان

قیمت تور ارمنستان

هر گردشگر و مسافری که می خواهد با تور ارمنستان سفر کند، اولین موضوعی را که بررسی می کند، قیمت تور ارمنستان می باشد. قیمت تور تأثیر بسیار مهمی روی انتخاب مسافران می گذارد. در سایت های ارائه دهنده تور ارمنستان انواع مختلف از تور این مقصد با قیمت های گوناگون درج می شود تا مسافران بتوانند پس از بررسی کامل تور مورد نظر خود را انتخاب کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت های ارائه دهنده تور ارمنستان است که مسافران پیش از سفر خود می توانند با مراجعه به این سایت به راحتی رزرو تور ارمنستان را انجام دهند.
در مورد اینکه چرا هر تور دارای قیمتی است باید گفت چون آژانس های ارائه دهنده تورهای مختلف، برای تور امکانات ویژه ای را در نظر می گیرند، لذا این تورها دارای قیمت های متنوعی هستند. قیمت گذاری تور ارمنستان با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، قیمت بلیط هواپیما ارمنستان، مدت زمان سفر با تور، نوع ایرلاین، زمان سفر و شرکت ارائه دهنده تور تعیین می گردد. در صورتی که می خواهید با تور ارمنستان سفر کنید و به دنبال راهی هستید که هزینه های سفر شما را کمتر کند، با تهیه بلیط ارزان قیمت ارمنستان می توانید سفر ارزان تری به ارمنستان داشته باشید. سایت گلفام سفر در برخی از ایام سال بلیط ارمنستان را با قیمت های مناسب تری عرضه می کند. شما با وارد شدن در این سایت پس از زدن گزینه های مبدا و مقصد می توانید شاهد تور ارمنستان با انواع و قیمت های مختلف باشید.

بلیط هواپیما ارمنستان

یکی از راه های سفر به ارمنستان استفاده از پرواز هوایی است که توسط ایرلاین های مختلف از مبداء های متفاوت به مقصد ارمنستان در فرودگاه زوارتنوتس مهمترین فرودگاه بین المللی ارمنستان انجام می گیرد. این فرودگاه روزانه پروازهای متعددی از کشورهای مختلف خصوصا کشور ایران را پذیرا می باشد. فرودگاه زوارتنوتس شامل سه ترمینال است که مسافران ایرانی این امکان را دارند با خرید و یا رزرو نمونه های متنوعی از بلیط های هواپیمایی آکونومی یا بیزینسی خود را به یکی از این ترمینال ها برسانند.
امروزه بلیط هواپیما ارمنستان توسط ایرلاین های مختلفی به مسافران ارائه می شود که آژانس مسافرتی گلفام سفر جهت رفاه حال مسافران ارمنستان این شرایط را به وجود آورده تا بدون وجود هیچ دغدغه ای در تور ارمنستان خریداری و رزرو بلیط هواپیما ارمنستان را انجام دهد. این آژانس مسافرتی معتبر می تواند همراه با خرید بلیط هواپیما ارمنستان امکانات دیگری نظیر رزرو آنلاین هتل ارمنستان ، بیمه مسافرتی، گشت شهری، ترانسفر، خدمات و تشریفات فرودگاهی را در اختیار مسافران قرار دهد.

انواع تور ارمنستان

انواع تور ارمنستان

همانطور که گفته شد تور ارمنستان در سایت گلفام سفر دارای انواع مختلفی است که افراد میتوانند متناسب با سلیقه شان نوعی از آن را انتخاب کنند. مثلا تور لوکس ارمنستان یکی از تورهای بینظیر این کشور بوده که برای افرادی که قصد سفر تفریحی به این کشور را دارند بسیار مناسب می باشد. اگرچه قیمت تور لوکس ارمنستان ممکن است زیاد باشد اما طبیعتاً با خدمات عالی که ارائه می شود نظر شما جلب خواهد شد. تور لحظه آخری دیگر تور ارائه شده در سایت گلفام سفر می باشد که قیمت نسبتا مناسب تری دارد.



:: برچسب‌ها: تور ارمنستان, تور ارزان ارمنستان, تور لوکس ارمنستان, تور لحظه اخری ارمنستان, قیمت تور ارمنستان, اب و هوای ارمنستان, هزینه های سفر به ارمنستان, هزینه های زندگی در ارمنستان, راهنمای سفر به ارمنستان, رزرو انلاین هتل ارمنستان, خرید انلاین تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر با تور آنتالیا و فرود در فرودگاه بین المللی آن

سفر با تور آنتالیا از مزیت های بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال با رزرو این تور تفریحی می توانید خرید بلیط رفت و برگشت را نیز به کارشناسان و کارمندان آژانس مربوطه بسپارید چرا که از مهمترین خدمات تورهای تفریحی و گردشگری رزرو بلیط های مسافرتی به مقصد می باشد. پس از رزرو بلیط هواپیما آنتالیا و آغاز سفر می بایست در فرودگاه بین المللی آنتالیا پرواز شما بنشیند. این نکته را در ابتدا یادآور شویم که طبق قوانین کشور ترکیه پروازهای ایرانی نمی توانند در فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا فرود آیند. در رابطه با این فرودگاه می توان اطلاعات مهمی را عنوان نمود. این فرودگاه در شرق شهر آنتالیا واقع شده و در فاصله ۱۰ کیلومتری آن می باشد از ترین ویژگی های این فرودگاه می توان به امکان پرواز به صورت به صورت معمولی و یا چارتری اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که افرادی که در این فرودگاه فرود می آیند میتوانند از تاکسی هایی که در اطراف آن به چشم می خورد برای رسیدن به هتل مورد نظر خود استفاده نمایند. این نکته را فراموش نکنید که در تور تفریحی آنتالیا تمامی تدابیر برای پرواز و فرود بسیار آسان در فرودگاه های مختلف آنتالیا در نظر گرفته شده که فرودگاه اسپارتا یکی از آنها محسوب می شود که شهر آنتالیا تا این مکان تنها سه ساعت فاصله دارد.

تور آنتالیا

جاذبه های دیدنی آنتالیا با تور آنتالیا

گردشگران و توریست هایی که تور آنتالیا را برای سفر خود به این شهر انتخاب می کنند می توانند به شکل برنامه ریزی شده از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در این شهر بازدید داشته باشند به طوری که از مهمترین جاذبه های آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • منطقه باستانی آسپندوس: شهر باستانی آسپندوس از قدیمی ترین مناطق شهر آنتالیا بوده که در زمان های قدیم در این مکان به خرید و فروش اسب می پرداختند و امروزه از این شهر می توان باقی ماده ای کلیسا، حمام ها و میدان اصلی را مشاهده کرد.
  • غار موزه کارائین: یکی از قدیمی ترین غارهای جهان بوده و قدمت آن را به دوران پارینه سنگی می دانند در درون این غار یک موزه بسیار کوچک نیز تاسیس کرده اند و اشیا کشف شده از این غار را در این موزه نگهداری می کنند.
  • پاموک قلعه: پاموک به معنای پنبه می باشد که این قلعه از سنگ های رسوبی حاصل از چشمه های آبگرم تشکیل شده است و از شکل و رنگ بسیار منحصر به فردی برخوردار است.
  • دروازه هادریان: یکی از تاریخی ترین و زیباترین بناهای شهر آنتالیا می باشد که قسمت های بسیار مختلفی از آن را در آنتالیای قدیم می توان مشاهده کرد.

قیمت تور آنتالیا

اماکن و امکانات تفریحی شهر

کوه تاختالی: کوه های تاختالی با ارتفاع 2300 متری در امتداد دریا قرار گرفته اند، با استفاده از تله کابین می توانید به بالای کوه رفته و علاوه بر لذت بردن از مناظر فوق العاده و عکاسی از امکانات رفاهی شامل رستوران و کافه ها استفاده کنید در صورتی که طرفدار ورزش های پرهیجان هستید و خرید آنلاین تور آنتالیا را دارید پاراگلایدر سواری و چتر بازی در ارتفاعات ساحل و کوه می تواند یک تجربه شگفت انگیز باشد. آکواریوم آنتالیا: زمانی که به شهر آنتالیا سفر کنید مسلما نام آکواریوم آنتالیا را از سایر توریست ها و تور لیدرها خواهید شنید. این آکواریوم شامل 40 آکواریوم تم دار و یک آکواریوم تونلی به طول 131 متر است که گفته می شود بزرگترین آکواریوم تونلی دنیا از این حیث می باشد. اگر از حیوانات آبزی و یا قدم زدن در یک تونل آبی برای شما جذاب است حتما بازدید از این مکان را در برنامه خود بگنجانید. تفریحات آبی: همانطور که گفته شد بخش قابل توجهی از شهر آنتالیا را سواحل تشکیل می دهند پس تفریحات آبی را می توان در هر نقطه از سواحل این شهر تجربه کرد فرقی نمی کند در هتل های مجاور ساحل مستقر هستید و یا با تورهای گردشگری در حال سفر هستید، تفریحات آبی برای تمام گردشگران مهیا می باشد، پس زمانی که تورهای آنتالیا را انتخاب کردید تفریحات آبی مثل غواصی، شنا و پاراسیلینگ را فراموش نکنید. پارک دلفین و باغ وحش آنتالیا: دلفین ها حیوانات جذاب و باهوشی هستند اگر دیدن نمایش دلفین ها و فوک ها را دوست دارید، پارک دلفین را فراموش نکنید، باغ وحش آنتالیا نیز برای دوستداران حیوانات بسیار جذاب است و با بازدید از این مکان می توانید حیوانات گوناگون را ببینید.

خرید در تور آنتالیا

همه به خرید کردن علاقه فراوان دارند. لذت هر سفر به خرید کردن است. اگر می خواهید آرامش داشته باشید در مراکز خرید گردش و خرید کنید. مراکز خرید در آنتالیا فراوان است. می توانید با مراجعه به مسئول تور آنتالیا از محل و زمان خرید اطلاع کسب کنید.در این شهر شما هر بودجه ای که داشته باشید باز هم می توانید خرید کنید و در بازارهای سنتی و مدرن آن گردش نمایید. برای کسانی که عاشق سفر هستند آنتالیا یک منطقه ویژه است. در این شهر شما همان طور که می توانید در آب شنا کنید و لذت ببرید. می توانید در دامنه کوه های بلند ان از ورزش مفرح اسکی لذت ببرید. اگر هم به باران و ترنم قطرات آن علاقه دارید. بازهم این منطقه به علاقه شما احترام می گذارد و شما را به باران های کوتاه و شاعرانه دعوت می کند.

خرید آنلاین تور آنتالیا

خرید بلیط آنتالیا

سفر با تور آنتالیا به این شهر دارای محاسن و معایبی است. اما اگر شما واقعا علاقه دارید که با تور به سفر بروید می توانید با تحقیق از یک تور مناسب به یک آژانس مسافرتی رفته و اقدام به خرید آنلاین بلیط آنتالیا کنید. اما همیشه هنگام خرید از سایت های گردشگری مراقب باشید تا در دام شیادان و کلاهبرداران نیفتید. همیشه از افراد مطلع در این زمینه اطلاعات بگیرید. و سپس اقدام به خرید تور آنتالیا کنید. با توجه به وجود هتل های بسیار در آنتالیا شما می توانید نسبت به هزینه ای که می خواهید در این سفر کنید اقدام به تهیه تور آنتالیا مناسب با بودجه خود نمایید. سایت گردشگری ما با برگزاری بهترین و مناسب ترین تورهای گردشی شما را به خرید از این سایت دعوت می نماید. در صورت بروز مشکل و یا داشتن پرسش همکاران ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. یک تور لذت بخش را با آژانس مسافرتی ما و تورهای گردشی ما تجربه کنید.



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفری ارزان و عالی با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از شهرهای پر گردشگر دنیا است. در سفر با تور بانکوک می توانید از مکان های دیدنی این شهر دیدن کنید و خاطرات بسیار خوشی را در ذهن خود ثبت نمایید. از طریق سایت گلفام سفر می توانید انواع تور بانکوک را با شرایط و قیمت های مختلف رزرو نمایید.

تور بانکوک

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.

از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

هزینه های سفر به تور بانکوک

اینکه گفته شود در سفر به بانکوک چه هزینه ای خرج خواهد شد، شاید گفته ای اشتباه باشد زیرا قیمت تور بانکوک تحت تاثیر عوامل بسیاری نرخ گذاری می شود. در واقع قبل از پرواز، مسافر با هزینه هایی در رابطه با نوع بلیط هواپیما بانکوک، انتخاب ایرلاین هوایی، هزینه های صدور ویزا و پاسپورت هزینه تور بانکوک، پرداخت هزینه رزرو هتل در نوع و درجه های مختلف و...قرار دارد در حین سفر هم خرید سوغاتی، سرو غذاهای محلی، بازدید از مکان های دیدنی به صورت متفرقه و.... همگی می توانند باعث شوند تا سفر به بانکوک در قیمت های گوناگونی به مسافران ارائه گردد.

بدون شک قیمت تور شهر بانکوک زمانی که مسافر از بلیط هواپیمایی بیزینسی استفاده نموده و بهترین خدمات ایرلاین را در اختیار داشته باشد و در بانکوک در هتل های پنج ستاره اقامت داشته باشد و فوق العاده ترین سرویس دهی را در تور لوکس بانکوک به خود تعلق دهد، تور بانکوک بالاترین قیمت را خواهد داشت.

تور لحظه آخری بانکوک

تور لوکس و تور لحظه آخری بانکوک

سفر به بانکوک را می توان با تورهای مختلفی انجام داد. نوع توری که با آن سفر می کنید بستگی به انتخاب شما، شرایط زمانی و میزان بودجه شما برای سفر دارد. اگر از بابت بودجه سفر نگرانی ندارید با تور لوکس که دارای امکانات بسیار زیاد است می توانید سفر کنید. در صورتی که می خواهید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، تور لحظه آخری بانکوک که اندکی پیش از شروع سفر بلیط آن فروخته می شود، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری برای افرادی مناسب است که محدودیتی برای سفر ندارند و در هر زمانی آماده سفر با تور بانکوک هستند.

رزرو آنلاین هتل بانکوک

یکی از شرایط سفر به بانکوک بعد از خرید بلیط هواپیما بانکوک، رزرو هتل در بانکوک می باشد. زیرا بدون ارائه دادن واچر هتل یا همان رسید رزرو هتل در بانکوک سفارت کشور تایلند برای مسافر ویزا صادر نخواهد کرد. بنابراین به هر روش ممکن می بایست محل اقامتی در بانکوک برای مسافر رزرو شود. از این رو آژانس مسافرتی گلفام سفر برای رفاه حال مسافران در تور بانکوک با شناختی که بر روی لوکس ترین هتل ها مانند هتل شانگری لا بانکوک، هتل بانیان تری، هتل میلینیوم هیلتون و دانستن خدماتی که هتل های ارزان قیمت مانند هتل ایبیس سیام، هتل مرکور سیام، هتل سوخومویت ارائه می دهند می تواند در اسرع وقت با رزرو آنلاین هتل بانکوک رسید هتل را به در اختیار مسافر قرار دهد. البته در رزرو آنلاین هتل بانکوک مسافران می توانند با وارد کردن هتل خاص و درخواست خدمات ویژه در رزرو هتل توسط گلفام سفر مشارکت داشته باشند.

رزرو هتل بانکوک

بلیط هواپیما بانکوک

به طور حتم لازمه رفتن به شهر بانکوک تهیه بلیط هواپیما بانکوک است که این راه می تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام گیرد. البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در موقعیت های مختلف سایت گلفام سفر شرایطی را فراهم آورده است تا مسافران بتوانند به راحتی با وارد شدن به سایت گلفام سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما بانکوک کنند. البته کاربر در این سایت این امکان را دارد تا قبل از خرید بلیط هواپیما بانکوک با لیست کاملی از پرواز های بانکوک آشنا شده و نوع بلیط هواپیما و البته تعداد ایرلاین های هوایی را در پروازهای متنوع با یکدیگر مقایسه نماید. بنابراین در خرید های اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک زمینه انتخاب برای مسافر بیشتر از خرید های حضوری فراهم است. از طرفی سایت گلفام سفر با خرید بلیط هواپیما بانکوک این فرصت را به مسافر داده تا با انتخاب تور بانکوک اقدامات لازم برای ویزای تایلند، رزرو هتل، ترانسفر و.....انجام گیرد.



:: برچسب‌ها: تور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()