نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر خاطر انگیز به مالدیو 

مالدیو از جمله کشورهای جزیره ای میباشد که در کناره های اقیانوس هند قرار داد و  شهر ماله پایتخت آن است.  امروزه دلیل علاقمندی بسیاری از افراد به تور مالدیو این است که مجمع الجزایر مالدیو ۱۱۹۲ جزیره کوچک مرجانی  همراه با تعداد زیادی آبسنگ را در خود جای داده است که البته ۲۰۲ جزیره در مالدیو مسکونی هستند. هر کدام از این جزیره ها خود به شهری کوچک شباهت دارند که گلفام سفر بازدید از آنها را در اختیار مسافران قرار می دهد.

رزرو آنلاین تور مالدیو

یکی از مقاصد گردشگری شگفت انگیز و ارزان قیمت برای گردشگران ایرانی مالدیو به شمار می رود. این کشور با داشتن  جاذبه های بی نظیری از قبیل سواحل زیبای مالهو ماله، مسجد قدیمی و تاریخی ماله فرای دی، موزه ملی مالدیو، جزیره هولهوله، ویلین جیلی، جزیره مارادو، جزیره گان، جزیره هیات وادهو، جزیره تاریخی میدهد، ساحل تیلافوشی و...می تواند لحظات خوشی را برای مسافران گلفام سفر رقم بزند. بدون شک تور مالدیو گلفام سفر بازدید از چشمه های آب گرم، تالاب های فیروزه ای و سواحل شنی سپید رنگ را از دست نخواهد داد. ماهیگیری، قایق سواری و لذت غواصی در تور مالدیو  از جمله لحظات دل انگیزی است که گلفام سفر در اختیار علاقمندان قرار می دهد. گلفام سفر بازدید از جزیره زیبای آنانتارا و نیاما را در برنامه سفر خود به مالدیو قرار داده است.

تور مالدیو

 

آب و هوای مالدیو

به دلیل قرار گرفتن مجمع الجزایر مالدیو در مجاورت اقیانوس هند آب و هوای مالدیو همیشه رطوبتی می باشد و همین امر سبب شده است تا مالدیو طبیعتی خاص و منحصر بفرد داشته باشد. اما اگر قصد دارید با گلفام سفر به مالدیو سفر کنید بد نیست بدانید که مالدیو از نظر موقعیت جغرافیایی در آب و هوای گرمسیری قرار گرفته است. لذا در بیشتر فصل های سال آب و هوا در مالدیو  مساعد می باشد. بنابراین با آژانس مسافرتی  گلفام سفر متقاضیان می توانند در یکی از پکیج های تور لحظه آخری مالدیو و یا تور لوکس مالدیو سفر خاطره انگیزی به مالدیو داشته باشند

 

راهنمای سفر با تور مالدیو

بهترین گزینه برای سفرهای خارجی می تواند تور مالدیو باشد زیرا این کشور از لحاظ مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری چنان شگفتی و عظمتی دارد که بسیاری از گردشگران عنوان بهشت کریستالی را به مالدیو لقب داده اند. آب های کریستال مانند و شفاف اقیانوس هند در کرانه های مالدیو به همراه سواحل شن های سپید رنگ  بدون شک می تواند هر بیننده ای را مسحور خود گرداند. لذا سایت گلفام سفر در نظر گرفته است تا با همراهی تور مالدیو در اکثر ماه های سال خصوصا ماه آوریل که مصادف با ماه اردیبهشت است و بهترین زمان سفر به مالدیو از نظر دمای هوا و صاف بودن هوا معروف می باشد سفر مناسبی به مالدیو داشته باشد.

لذا متقاضیان این امکان را دارند تا با عضویت در این تور همراه با گلفام سفر به مالدیو پرواز نمایند. زبان رسمی مردم مالدیو زبان دیوهی است اما لیدرهای گلفام سفر به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته و تمامی احتیاجات مسافران را در تور شهر مالدیو برطرف خواهند نمود. بدون شک مدیران تور مالدیو بهترین مراکز خرید در مالدیو را شناخته و آنها را در جهت خرید بهترین برندها و مناسب ترین سوغاتی های شهر مالدیو راهنمایی می کنند.

 

بلیط هواپیما مالدیو

مطمئنا برای سفر به مالدیو مسافران می بایست بلیط هواپیما مالدیو را تهیه نمایند. با توجه به این مسئله که بیشتر مسافران شناخت کافی بر روی نمونه بلیط های هواپیمایی ندارند و گاهی اوقات هزینه های بالایی  را بابت خرید بلیط های پروازی پرداخت می نمایند. بنابراین  سایت گلفام سفر در نظر دارد تا برای متقاضیان، خرید بلیط هواپیمای مالدیو را انجام دهد. از این رو  کسانی که تمایل دارند بلیط هوایی مالدیو را به دست آورند بهتر است به سایت گلفام سفر مراجعه نموده و با وارد نمودن مبداء ، مقصد همچنین  تاریخ و زمان پرواز و تعیین نمودن تعداد مسافران از کارگزاران سایت گلفام سفر درخواست نموده تا یکی از نمونه بلیط های هواپیمایی را خریداری یا رزرو نماید.

اما لازم است بدانید که همیشه رزرو بلیط هواپیما به صورت اینترنتی بهتر از خریدهای حضوری می باشد زیرا در خریدهای آنلاین مسافر این قابلیت را دارد تا لیست کاملی از پروازهای مالدیو را مشاهده نموده و مطابق با سلیقه و بودجه و تاریخ و زمان در نظر گرفته خود بلیط هواپیمای مالدیو را انتخاب و خریداری نماید.

رزرو تور مالدیو

رزرو آنلاین هتل در تور مالدیو

اقامتگاه های متفاوتی مانند مهمان خانه ها، هاستل ها و هتل های چند ستاره در مالدیو وجود دارد که هر کدام قیمت های منحصر بفردی را به خود اختصاص داده اند. در تور مالدیو بنا به انتخاب و هزینه ی مسافر این امکان وجود دارد تا یکی از هتل های مالدیو مانند هتل  ایادا مالدیو ، هتل ولاسارو، هتل پارادایس، هتل شرایتون، هتل سان آیلند و....انتخاب شود. البته برای رزرو هتل متناسب با سلیقه و بودجه مسافر سایت گلفام سفر شرایطی را مهیا ساخته است تا مسافران برای انتخاب گزینه ی مناسب با وارد شدن به وب سایت گلفام سفر بتوانند با موقعیت جغرافیایی هتل، تعداد اتاق ها، خدمات و سرویس دهی هتل، نوع دکوراسیون اتاق ها همچنین عکس هتل و اتاق و سایر فضاهای دیگر اتاق آشنا شده، قیمت اقامت در هتل را مشاهده نموده سپس با آگاهی کامل اقدام به رزرو آنلاین هتل در مالدیو نمایند.

 

قیمت تور لوکس مالدیو

کارگزاران سایت گلفام سفر علاوه بر در نظر داشتن نوع کلاس پروازی در بلیط هواپیما مالدیو، رزرو محل اقامت با توجه به نوع و درجه هتل، زمان و تاریخ سفر به مالدیو که در چه فصلی صورت گیرد همچنین برای تور مالدیو با توجه به پروازهای ایرلاین مختلف که به صورت توقف دار انجام می شود، قیمت های متنوعی را ارائه می دهد. جالب است بدانید پروازهای ایرلاین مختلف از تهران به مالدیو همگی از فرودگاه امام خمینی بین دو پرواز توقف دار به مقصد مالدیو خواهند رسید.

لذا هیچ ایرلاین در  ایران به طور مستقیم به مقصد مالدیو پرواز هوایی نخواهند داشت. لذا این توقف بین مسیر توانسته تا حد چشمگیری قیمت تور مالدیو را نسبت به تور سایر کشورهای خارجی کاهش دهد. از طرفی مسافران می توانند در شهر توقف یافته در مسیر تهران مالدیو سفر چند ساعته ای داشته باشند و با خرید یک بلیط هواپیما دو سفر را تجربه کنند. همانطور که مستحضر هستید همیشه قیمت تور مسافرتی در مناسبت ها و تعطیلات در سطح بالاتری قرار دارند لذا برای داشتن سفر ارزان به مالدیو بهتر است پاییز و زمستان همراه با گلفام سفر تور مالدیو را انتخاب نمایید.

رزرو آنلاین هتل مالدیو

تور لحظه آخری مالدیو

چارتر کننده ها که شرکت های مختلف آژانس هوایی هستند برای جذب مشتری در برخی از زمان های سال به دلایل مختلف بلیط های هواپیما مالدیو را با تخفیفات ویژه در درصدهای بالایی با عنوان تور لحظه آخری مالدیو عرضه می نمایند. گلفام سفر به عنوان برجسته ترین و معتبر ترین آژانس مسافرتی در نظر دارد تا با ارائه دادن تور لحظه آخری مالدیو این فرصت طلایی را در اختیار مسافران مالدیو قرار دهد.

چنین تور مسافرتی که در آخرین لحظات پرواز مالدیو اتفاق می افتد برای مسافران فرصتی را در نظر گرفته که بدون مشارکت مسافر نوع بلیط پروازی، رزرو هتل، گشت شهری، خدمات و تشریفات فرودگاهی، ترانسفر، بیمه مسافرتی، نوع ایرلاین و....فراهم شود. بنابراین بهتر است مسافرانی که اقدام به خرید تور لحظه آخری مالدیو می کنند تنها وسایل شخصی خود را آماده نموده و سفر ارزانی همراه با گلفام سفر به مالدیو داشته باشند. در چنین مسافرت هایی که شخص تور لحظه آخری را به دست می آورد دقیقا از خدماتی بهره مند می شود که مسافران با بلیط های عادی و نسبتا بالا تهیه نموده اند.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر با تور می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای سفر به نقاط مختلف باشد. از میان تورهای مطرح دنیا تور روسیه یکی از جذاب ترین و تماشایی ترین تورها بوده و شما می توانید در سفر به این کشور لحظات خوشی را سپری کنید. ما در این مطلب می خواهیم مزایای سفر با تور روسیه را برای شما بیان کرده و اطلاعات بسیار مهم و مفیدی را در زمینه سفر با تور به پهناورترین کشور دنیا را در اختیارتان قرار دهیم. روسیه به دلیل داشتن جاذبه های فراوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در کل دنیا بوده و با سفر به این کشور بی شک تجربه جدیدی را کسب خواهید کرد و سفری به یادماندنی خواهید داشت با گلفام سفر همراه باشید تا با این کشور پهناور آشنا بشید.

روسیه:

روسیه پهناورترین کشور دنیا می باشد که در قسمت شمالی اوراسیا واقع شده است. روسیه کشوری اروپایی و آسیایی است. این کشور چیزی حدود یک هشتم مساحت کل کره زمین را به خود اختصاص داده است و مساحتی حدود 170 میلیون کیلومتر مربع دارد. روسیه از طریق دریاهای اطراف خود با دریای برینگ، دریای سیاه، و دریای ژاپن مرز آبی مشترک دارد. همچنین روسیه با چهارده کشور اروپایی و آسیایی نیز مرز مشترک دارد. کشور روسیه از لحاظ جمعیت نیز رتبه نهم را در جهان به خود اختصاص داده و بر خلاف وسعت فراوانش رشد جمعیت در این کشور منفی بوده و تراکم جمعیت آن نیز کم می باشد. زبان رسمی مردم این کشور روسی بوده ولی خوب است که بدانید مردم این کشور به 27 زبان مختلف نیز صحبت می کنند. این کشور پهناور و سرد سیر دارای جاذبه های تماشایی فراوانی می باشد که سالانه توریست ها و گردشگران فراوانی از سایر نقاط دنیا به این کشور سفر می کنند. حتماً شما نیز با فرهنگ غنی و بسیار دیرینه این کشور نیز آشنایی دارید و با آثار معروف نویسندگان بزرگ روسی مانند داستایوفسکی و تولستوی آشنایی دارید.

تور روسیه

چرا به روسیه سفر کنیم:

کشور روسیه به دلیل وسعت فراوان و جاذبه های تماشایی تاریخی و طبیعی بی نظیرش به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در دنیا مطرح بوده و افراد بسیار زیادی تمایل به سفر کردن به این کشور پهناور را دارند. روسیه به دلیل فرهنگ کهن و قدیمی خود به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شده است. مردم کشور ما نیز به سفر به روسیه بسیار راغب بوده و تمایل دارند. شاید بتوان یکی از دلایل مهم سفر هموطنانمان به روسیه را عدم نیاز به ویزای روسیه دانست که سبب می شود ایرانیان به راحتی به این کشور سفر کنند. شما در سفر به روسیه به دلیل وسعت فراوان این کشور می توانید شرایط متفاوتی را در نقاط مختلف روسیه تجربه کند و جذابیت های فراوانی برای تمامی افراد با سلیقه های مختلف در روسیه وجود دارد. در کل این کشور پهناور رویایی می تواند مقصدی جالب برای گردشگری و گذراندن اوقاتی خوش باشد.

سفر به روسیه با تور روسیه:

سفر به روسیه با تور روسیه می تواند یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین سفرها برای شما باشد. شاید بر اساس تصورات معمول زمانی که اسم روسیه را می شنوید اولین چیزی که در ذهن شما تداعی می شود سرمای سیبری و سخت این کشور باشد اما باید بدانید که این کشور افسانه ای جاذبه های فراوانی برای بازدید و تماشا دارد که توصیه می کنیم حتماً به این کشور سفری داشته باشید. در تور روسیه شما بی شک مجذوب قصرهای مجلل و باشکوه، پارک های سرسبز، ساختمان های رنگارنگ و گنبدهای پیازی شکل با رنگ آمیزی رویایی و زیبای آن خواهید شد. تور گردشگری روسیه یکی از بهترین و جذاب ترین تورهای گردشگری در دنیا می باشد و شما با تور مسکو، تور شهر ساحلی بسیار زیبای سوچی و تور شب های سن پترزبورگ می توانید سفری رویایی و خاطره انگیز را برای خود بسازید.

آب و هوا در تور روسیه:

در کشور روسیه به دلیل گستردگی و وسعتی که دارد شما می توانید شرایط آب و هوایی متفاوتی را در این کشور تجربه کنید. مثلاً امکان دارد در یک منطقه هوا گرم و آفتابی باشد و در منطقه ای دیگر عکس این موضوع اتفاق بیفتد. در کل کشور روسیه دارای آب و هوای قاره ای مرطوب با زمستان هایی سرد و طولانی است و رسیدن دمای هوا در فصل زمستان در این کشور به زیر صفر امری عادی و معمول می باشد. زمستان و سرما در کشور روسیه بسیار طولانی است و مدت زمان گرما و تابستان نیز در این کشور کوتاه می باشد. در فصل بهار و تابستان شما می توانید شاهد بهترین شرایط آب و هوای روسیه پهناور و تماشایی باشید.

فرودگاه های روسیه در تور روسیه:

در تور لوکس روسیه اولین مکانی که شما به آن وارد می شوید فرودگاه های این کشور هستند. شهر مسکو پایتخت کشور روسیه دارای سه فرودگاه بین المللی می باشد که هر کدام از این فرودگاه ها قابلیت و امکانات فوق العاده ای دارند.

فرودگاه بین المللی شرمتیوو: این فرودگاه در فاصله 29 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و یکی از پرترددترین فرودگاه های این کشور محسوب می شود.

فرودگاه بین المللی دوموده دوو: فرودگاه دوموده دوو در فاصله 43 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده و بیشترین بار ترافیک هوایی شهر مسکو بر روی این فرودگاه می باشد.

فرودگاه بین المللی ونوکووا: این فرودگاه نیز یکی از پر ترددترین فرودگاه های کشور روسیه می باشد و در فاصله 28 کیلومتری از شهر قرار دارد و دسترسی به ایستگاه مترویی که در نزدیکی فرودگاه قرار دارد تردد را به این فرودگاه راحت و آسان کرده است.

بهترین زمان سفر با تور روسیه:

اگر برای انتخاب زمان سفر با تور روسيه در شک و تردید هستید باید بگوییم که زمستان های این کشور نیز تماشایی ها و دیدنی های خاص خود را دارد و اگر سردی هوا در این ایام شما را اذیت نمی کند و علاقمند به انجام ورزش های زمستانی و لذت بردن از این تفریحات هستید می توانید در زمستان نیز سفری به کشور روسیه داشته باشید. به دلیل مجاورت با دریا هوای این کشور در زمستان خشک نمی باشد و شاید دلیل قابل تحمل بودن سردی هوای این کشور رطوبت موجود در هوا باشد. اما علاقمندان به سفر در ایام و روزهای گرم می توانند اواخر بهار و تابستان را برای سفر خود انتخاب کنند. در این زمان کشور روسیه بهترین شرایط آب و هوایی را داشته و شما می توانید از طبیعت زیبای این کشور نیز لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری مسکو در تور روسیه:

مسکو پایتخت کشور روسیه و پرجمعیت ترین شهر این کشور می باشد. طبق آمار جمعیت این کشور حدود 13 میلیون نفر می باشد که مقام یازدهم را از لحاظ جمعیت به خود اختصاص داده است. این شهر در کنار رودخانه مسکو واقع شده و آثار تاریخی فراوان و جاذبه های تماشایی بی نظیری دارد. از معروف ترین و مشهورترین آثار تاریخی مسکو می توان کاخ کرملین را نام برد این کاخ قدمتی 2000 ساله دارد و یکی از معروف ترین نمادهای کشور روسیه می باشد. خطوط مترو مسکو نیز می تواند یکی از جاذبه های تماشایی این شهر باشد. خطوی مترو این شهر لقب طولانی ترین خط حمل و نقل در دنیا را به خود اختصاص داده و محیط مترو با نقاشی ها و آثار تماشایی فوق العاده ای تزیین شده اند که منظره خیره کنند و تماشایی را به وجود آورده اند. برای علاقمندان به نجوم و ستاره شناسی نیز آسمان نمای مسکو مکانی بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. این آسمان نما قدیمی ترین و بزرگترین آسمان نما در دنیا می باشد و تماشای آسمان در شب از این آسمان نما بسیار هیجان انگیز و رویایی خواهد بود.

جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ در تور روسیه:

شهر سن پترزبورگ یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین شهرهای کشور روسیه می باشد. این شهر دارای جاذبه های تماشایی فراوانی است که می توان سالن اپرا و باله، کلیسای جامع سنت ایزاک، موزه ارمیتاژ و تالار مارینسکی را نام برد. حتماً در سفر به شهر سن پترزبورگ روسیه به تماشای موزه های این شهر رفته و از آن ها دیدن کنید. علاقمندان به قدم زدن در سواحل سن پترزبورگ نیز با رفتن به خیابان های ساحلی نفسکی پروسپکت و خیابان ساحلی نوا می توانند لحظات خوشی را تجربه کرده و از زیبایی های این سواحل لذت ببرند.

مزایای سفر با تور روسیه:

تور روسیه یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای سفر به این کشور می باشد. اگر شما تور روسیه را برای سفر خود انتخاب کنید دیگر نگرانی بابت محل اقامت و بلیط هواپیما و از این قبیل مسائل را نخواهید داشت و با پرداخت قیمتی مناسب می توانید از سفر خود لذت برده و خاطراتی خوش را برای خود و همراهانتان رقم زنید. در سفر تور روسیه هزینه های شما نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داشت و این بخش در هر سفری مسئله مهم و قابل تاملی می باشد. از دیگر مزایای سفر با تور روسیه می توان به بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاه و لیدر فارسی زبان اشاره کرد که این مسائل همگی اگر جدا از تور و در سفر شخصی باشند می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. به طور کلی سفر با تور مخصوصاً به کشورهای مطرح و بزرگی مانند روسیه که به عنوان گران ترین کشورها مطرح هستند بهترین گزینه می باشد.

بلیط هواپیما روسیه

قیمت تور روسیه:

همان گونه که شما نیز می دانید تور روسیه به عنوان یکی از گران ترین تورها مطرح می باشد. عوامل متعددی در قیمت تور روسیه دخیل هستند که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • قیمت بلیط هواپیما : این مورد که پرواز شما به کشور روسیه با تور روسیه از چه خطوط هواپیمایی باشد می تواند در تعیین قیمت تور روسیه مؤثر باشد. به طبع پرواز با خطوط هواپیمایی ایرانی و یا پرواز با خطوط هوایی خارجی مانند ای 7 سیبریا، ایرفلوت و نوردویند اختلاف قیمت فاحشی خواهد داشت.
  • رزرو هتل و محل اقامت: قیمت هتل ها در کشور روسیه نیز مانند سایر نقاط دنیا بسته به خدمات ارائه شده در آن ها متفاوت می باشد و هتل نیز در تعیین قیمت تور نقشی مستقیم دارد.
  • زمان سفر و مدت اقامت: نکته اساسی دیگر که در قیمت تور تأثیر دارد زمانی است که شما برای سفر خود انتخاب کرده اید. سفر با تور روسیه در فصل های بهار و تابستان و در ایامی که جشنواره ها در این کشور برگزار می شود می تواند سبب افزایش قیمت تور روسیه شود. و بالعکس در فصل پاییز و زمستان به دلیل سرمای این کشور مردم زیاد به روسیه سفر نمی کنند شاهد کاهش قیمت تور روسیه خواهید بود. تعداد روزهای اقامت شما نیز در این کشور می تواند مهم و قابل توجه باشد و قیمت تور ارزان روسیه را تحت الشعاع قرار دهد.

تور لحظه آخری روسیه:

معمولاً آژانس های هواپیمایی اقدام به خرید سهمیه ای مشخص برای موسسه خود از سوی خطوط هواپیمایی می کنند و اگر تا پایان مهلت تاریخ مشخص شده نتوانند تمامی سهمیه خود را به فروش برسانند اقدام به فروش تور لحظه آخری می کنند و این اقدام نیز یک یا دو روز مانده به تاریخ پایان ثبت نام صورت می گیرد. در این ایام معمولاً قیمت تور 10 تا 50 درصد کاهش پیدا کرده و شما می توانید تورهایی با قیمت استثنایی پیدا کنید. معمولاً نیز تورهای لحظه آخری در تعطیلات سال نو میلادی، تعطیلات عید نوروز و تابستان بیشتر وجود دارند.

مزایای تور لحظه آخری:

مهم ترین مزیت و ویژگی تور لحظه آخری این است که شما با پرداخت هزینه ای بسیار کم در برخی مواقع نصف قیمت اصلی تور می توانید اقدام به خرید تور خود کنید. این در حالی است که تمامی خدمات ارائه شده به شما مطابق و برابر با خدمات ارائه شده به افرادی که تور را با قیمت اولیه خریداری کرده اند. اگر قصد سفر با تور روسیه را دارید آماده باشید و زمانی که با تور لحظه آخری روسیه مواجه شدید سریعاً نسبت به خرید آن اقدام کنید تا سفری مقرون به صرفه و استثنایی را تجربه کنید. فقط به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورت انصراف از سفر در تورهای لحظه آخری مبلغی به شما باز گردانده نخواهد شد.

غذاهای محلی در تور روسیه:

غذاهای روسی طعم و مزه دلچسبی دارند و شما در تور روسیه می توانید غذاهای محلی این کشور را تست کرده و از آن ها لذت ببرید. از مهم ترین و معروف ترین این غذاها می توان به سالاد روسی اشاره کرد که از ترکیب خیار شور به همراه سیب زمینی خرد شده، تخم مرغ، نخود فرنگی، سس مایونز و خامه ترش تهیه می شود. این سالاد با نام اولیویر نیز در روسیه شناخته می شود.

بلینی: این غذا شباهت بسیاری به کرپ فرانسوی دارد. بلینی غذای اصلی و بسیار مطلوب نزد مردم روسیه می باشد. بلینی از ترکیب گندم سیاه و آرد سفید، خاویار، ماهی سالمون، قارچ، شیر، مربا و خامه ترش تهیه می شود.

سالاد شوبا: شوبا سالادی بسیار محبوب نزد مردم روسیه بوده و در منوی تمامی رستوران های روسیه شما می توانید این سالاد را مشاهده کنید. ترکیب اصلی شوبا گوشت شاه ماهی نمک سود، چغندر، انواع سبزیجات آب پز، پیاز و سس مایونز می باشد.

فرهنگ و آداب و رسوم مردم روسیه:

برخلاف تصورات رایج در مورد مردم روسیه باید بگوییم که مردم این کشور بسیار خونگرم بوده و به واسطه فرهنگ کهن خود مردمی هستند که به مسائل فرهنگی بسیار اهمیت می دهند. مردم کشور روسیه به آداب و رسوم کهن خود بسیار پایبند بوده و تمامی مراسم سنتی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار می کنند. مردم این کشور به فرهنگ غنی خود افتخار کرده و توقع احترام از سوی تمامی مردم برای فرهنگ و عقاید خود را دارند. مردم این کشور به خانواده خود بسیار اهمیت می دهند و همواره در کنار اعضای خانواده خود بوده و جمعی صمیمی دارند.

هتل های مسکو و سن پترزبورگ در تور روسیه:

شهر مسکو نیز مانند سایر مناطق توریستی دنیا دارای هتل های بسیار زیاد با امکانات مختلفی می باشد. از معروف ترین و بهترین هتل های شهر مسکو می توان هتل هلیپارک امپیر، هتل هالیدی و هتل ریتزکارلتون را نام برد این هتل ها دارای امکانات مناسبی برای ارائه به مسافران خود هستند و شما در سفر به این شهر می توانید هتل هایی باقیمت های مناسب تر نیز پیدا کنید. اقامت در هاستل نیز گزینه مناسبی برای صرفه جویی در هزینه های شما می تواند باشد.

شهر سن پترزبورگ دارای هتل هایی معروف با امکانات فوق العاده ای می باشد. از بهترین هتل های این شهر نیز می توان هتل مسکو سن پترزبورگ، هتل کورینتیای سن پترزبورگ و هتل ودنسکی را نام برد. هتل های نام برده این شهر تمامی خواسته ها و انتظارات شما از اقامت در یک هتل لوکس را فراهم خواهند کرد.

اگر نمی خواهید در مدت زمان اقامت خود در این شهر هزینه زیادی برای هتل و محل اسکان خود پرداخت کنید پیشنهاد ما به شما هتل تریپ ادوایزر می باشد . اتاق های این هتل بسیار شیک و تمیز بوده و نسبت به قیمتی که برای اقامت خود در این هتل پرداخت می کنید خدمات قابل ملاحظه ای را دریافت می کنید شما میتواند رزرو آنلاین هتل مسکو را انجان دهید.

تور مسکو

هر آنچه لازم است درباره روسیه بدانیم:

  • شاید بتوان یکی از دلایل محبوبیت روسیه در میان مردم و تمایل به سفر به این کشور را آثار ثبت شده در یونسکو دانست. طبق آمار موجود هفده اثر از آثار تاریخی این کشور در یونسکو ثبت جهانی شده است.
  • ساعت رسمی این کشور یک ساعت و نیم از ساعت ایران عقب تر می باشد.
  • واحد پول کشور روسیه روبل می باشد.
  • بهترین گزینه حمل و نقل عمومی در این کشور مترو می باشد. مترو در روسیه بسیار وسیع و ارزان بوده و شما با پرداخت مبلغی اندک و به راحتی می توانید از شرقی ترین قسمت این کشور به غربی ترین نقطه سفر کنید.


:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور آسیا ، خرید بلیط هواپیما ، رزرو آنلاین تور ، گلفام سفر ، تور روسیه، تور ارزان روسیه، تور لوکس روسیه، آب و هوای روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر به کوش آداسی

تور کوش آداسی همانند دیگر تورهای ترکیه طرفداران زیادی دارد زیرا این شهر جزو زیباترین و معروف ترین شهرهای تفریحی در ترکیه می باشد. رزرو این تور به افرادی که تمایل دارند سفری تفریحی بی نظیری در تورهای ترکیه داشته باشند پیشنهاد می گردد. با این وجود لازم است که قبل از سفر به کوش آداسی از طریق سایت گلفام سفر، با نکات مهم در خصوص این شهر آشنا شده تا بتوانید سفر بی نظیر تری را تجربه کنید.

راهنمای سفر با تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی شهر بسیار زیبا با سواحل بکر و جنگل های کاج در کشور ترکیه می باشد. این شهر با وجود مناظر خیره کننده ای که دارد سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشد. لازم است بدانید این شهر ۳۰۰ روز از سال هوای آفتابی دارد. شب های زنده در کنار آب های زلال و آبی دریای اژه در این شهر تفریحات بی نظیری به وجود آورده که برای هر کسی می تواند جذاب باشد. توجه داشته باشید یک پارک آبی به نام آدالند در این شهر واقع شده که بزرگترین پارک آبی دنیا و جز مهمترین جاذبه های این شهر نیز به شمار میرود و همچنین شما را در شهر کوش آداسی می توانید به شنا، غواصی و اسکی روی آب پرداخته و از سواحل شنی و صخره های معروف این شهر لذت ببرید. علی رغم این موارد جالب است بدانید دیدنی های تاریخی هم در این شهر کم وجود ندارد به طوری که حمام ششصد ساله، کاروانسرای ۳۰۰ ساله و موارد دیگر در این شهر چند هزار ساله می تواند جذابیت زیادی برای تاریخ دوستان باشد.
در خصوص آب و هوای کوش آداسی باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای معتدلی داشته به طوری که تابستان های گرم و طولانی و زمستان هایش ملایم است. دمای هوا در این شهر در ماه های جولای و آگوست بوده و رطوبت هوا در تابستان در این شهر حدود ۴۰ درجه می باشد. با توجه به این موارد طبیعتا رزرو تور کوش آداسی در ماه های بهار و پاییز بسیار مناسب خواهد بود، زیرا آب و هوای بی نظیر که بر شهر حاکم است سفری دلپذیر برای تان مهیا می کند. البته افرادی که تمایل دارند جشن کریسمس بسیار پرشور و دلچسب را در کوش آداسی را مشاهده کنند می تواند فصل زمستان به این شهر زیبا سفر نمایند.
تور کوش آداسی

هزینه های سفر به تور کوش آداسی

در خصوص هزینه های سفر به کوش آداسی باید توجه داشته باشید با وجود این که این شهر ساحلی جزو زیبا ترین و در دسترس ترین مقاصد گردشگری برای بسیاری از گردشگران به خصوص ایرانیان می باشد طبیعتاً هزینه های سفر به این شهر مهم به شمار می رود که توجه داشته باشید به طور کلی این شهر فرودگاه ندارد و باید از فرودگاه ازمیر با ماشین به کوش آداسی بروید که برای رفتن به مرکز شهر می توانید هم از تاکسی، هم از اتوبوس و مینی بوس استفاده کنید.
توجه داشته باشید که برای کرایه تاکسی طبیعتاً نیاز به پرداخت هزینه بیشتر از اتوبوس دارید. هزینه اقامت در این شهر نسبتا متوسط است در خصوص هزینه خورد و خوراک در سفر به کوش آداسی می باشد که لازم است بدانید در این شهر غذا های بسیار متنوع با قیمت متوسط یافت می شود. پیشنهاد می شود در سفر به کوش آداسی از انواع ماهی های کبابی و کباب ها غذا های ترکی فراموش نکنید و برای یک بار هم که شده طعم آن ها را بچشید.
سفر به کوش آداسی

رزرو آنلاین هتل در تور کوش آداسی

اگر در هنگام سفر به کوش آداسی بخواهید به صورت شخصی سفر کنید طبیعتاً بهتر است قبل از اقدام به رزرو اتاق و اقامتگاه در این شهر کرده تا در هنگام ورود به کوش آداسی با مشکل روبرو نشوید. اما اگر اقدام به رزروآنلاین هتل کوش آداسی کنید طبیعتاً برای شما بهتر خواهد بود زیرا در این تورها هتل های مناسب رزرو شده که شما می توانید متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید. مثلاً یکی از انواع هتل های کوش آداسی  هتل آداکوله است این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار بوده و امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، ورزش های آبی، سونا، استخر روباز، مرکز ماساژ و غیره دارد.
دیگر هتل کوش آداسی هتل آکوا فانتزی است که در منطقه ساحلی افسوس واقع شده است، این هتل برای افرادی که به صورت خانواده ای به این شهر سفر می کنند و دوست ندارند حتی لحظه ای از اوقات لذت و خوشی خود را از دست بدهند پیشنهاد می شود زیرا به تعداد زیادی از اماکن توریستی و تفریحی شهر نزدیک است. اما اگر تمایل دارید که در هنگام سفر با تور کوش آداسی در جای ارزان قیمت اقامت داشته باشید می توانید ویلای پالم ۲۳ را انتخاب کنید که اقامتگاهی با امکانات ویژه و قیمت ارزان است.

بلیط هواپیما کوش آداسی

در هنگام رزرو تور کوش آداسی علاوه بر اینکه رزرو هتل متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد لازم است بدانید که بلیط هواپیما این شهر نیز از جمله مواردی است که توسط شما انتخاب می گردد به طوری که لازم است بدانید ایرلاین های مختلفی جهت رفتن به این شهر برای شما ارائه خدمت می کنند و همچنین می توانید متناسب با سلیقه تان کلاس پروازی را انتخاب کنید. مثلا فرست کلاس که یکی از بهترین کلاس های پروازی است خدمات ویژه ای را در تور کوش آداسی به شما ارائه داده که به طور حتم استفاده از آن بی نظیر خواهد بود. کلاس اقتصادی یا معمولی دیگر کلاس این بلیط بوده که با ارائه خدمات خوب قیمت نسبتاً ارزانی دارد.
آب و هوای کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی

یکی از مهمترین نکات در هنگام رزرو تور کوش آداسی در انواع مختلف از طریق سایت گلفام سفر توجه به قیمت این تور می باشد. لازم است بدانید همانطور که گفته شد انواع مختلفی از هتل ها در این تور گردشگری رزرو شده که طبیعتا این امر یکی از مهمترین مواردی است که در قیمت تور تاثیر می گذارد و از طرفی باید توجه داشته باشید زمان رزرو تور نیز تاثیر زیادی در قیمت آن دارد به طوری که اگر در فصل زمستان که افراد کمتری اقدام به سفر به این شهر می کنند تور کوش آداسی را رزرو کنید، می توانید با قیمت ارزان تر سفری دلپذیر داشته باشید. اما در فصل های پر مسافر از جمله عید نوروز که گردشگران بیشتری قصد سفر به این شهر و بازدید از جاذبه های آن را دارند سفر کنید، طبیعتا نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید و همچنین بیشتر هزینه ها در شهر کوش آداسی نیز چند برابر می شود.

تور لحظه آخری کوش آداسی

یکی از انواع دیگر تورهای ارائه شده در سایت گلفام سفر تور لحظه آخری می باشد. توجه داشته باشید این نوع به افرادی که در لحظه می توانند جهت سفر آماده شوند پیشنهاد شده که قیمت نسبتا ارزان تری در مقایسه با دیگر تور ها دارد. توجه داشته باشید تور لحظه آخری کوش آداسی معمولاً در فصل زمستان بیشتر موجود بوده زیرا در این فصل افراد کمتری اقدام به رزرو بلیط و سفر به این شهر می کنند.

تور لوکس کوش آداسی

دیگر تور ارائه شده در سایت گلفام سفر تور لوکس کوش آداسی می باشد که رزرو این تور به افرادی پیشنهاد می شود که در خصوص هزینه های سفر هیچ گونه مشکلی ندارند و فقط تمایل دارند که سفری بی نظیر را تجربه کنند. توجه داشته باشید در تور لوکس این شهر خدمات بی نظیر ارائه شده و طبیعتا شما می توانید سفری بسیار بی نظیر جذاب را تجربه کنید.


:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور کوش آداسی، آب و هوای کوش آداسی، گلفام سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر به بالی

بالی یک شهر بسیار مهم در اندونزی است که دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی می باشد. از طریق سایت گلفام سفر می توانید برای رزرو تور بالی اقدام کنید. آب و هوای این شهر گرم و استوایی است و بهترین زمان برای سفر به بالی ماه جولای و مه می باشد. بالی تقریبا یک شهر ارزان قیمت است و هزینه های سفر با تور بالی چندان زیاد نمی باشد.

آب و هوای بالی

شهر بالی در نزدیکی خط استوا واقع شده است. در نتیجه آب و هوایی که این شهر دارد، گرم و استوایی می باشد. این آب و هوا موجب جلب توجه هرچه بیشتر گردشگران بالی شده است. در این شهر میانگین دمای هوای سالانه حدود ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بوده و میزان رطوبت در آن تقریبا ۸۵ تا ۹۰ درصد می باشد. بالی فقط ۸۹۰ کیلومتر با خط استوا فاصله دارد. پس آب و هوای آن داغ و آفتابی می باشد. در این شهر طول روز حدودا ۱۲ ساعت است. در این شهر رطوبت بسیار بالا بوده و تقریبا ۷۵ درصد می باشد. در مناطق کوهستانی هوا بسیار خنک است و دمای هوا در این مناطق ۲۱ تا ۲۷ درجه سانتی گراد می باشد و در شب هوا بسیار سرد خواهد بود. این شهر دارای دو فصل متمایز است. بهترین زمانی که از نظر آب و هوایی می توان به بالی سفر کرد، ماه های جولای و مه است.

رزرو آنلاین هتل در بالی

پیدا کردن هتل مناسب همواره یکی از مواردی است که برای مسافران همیشه مهم می باشد. اگر شما نیز در سفر خود به بالی به دنبال یک هتل مناسب برای مدت زمان اقامت خود هستید، بهتر است از طریق سایت گلفام سفر نسبت به رزرو هتل برای این مقصد اقدام کنید. در بالی هتل های مختلفی وجود دارد که در آن ها امکانات و خدمات مختلفی به مهمانان هتل ارائه می شود. هر یک از این هتل ها دارای قیمتی هستند. شما می توانید در این سایت با مشاهده قیمت هتل ها و امکاناتی که دارد گزینه مناسب را برای اقامت خود رزرو کنید. رزرو انلاین هتل بالی موجب می شود که شما سفر خود را با خیال راحتی انجام دهید و نگرانی از بابت محل اقامت خود نداشته باشید. در مورد قیمت هتل های بالی باید گفت این قیمت بستگی به موقعیت مکانی هتل، کلاس هتل، امکانات و خدماتی که در آن ارائه می شود و مدت زمان اقامت دارد.

راهنمای سفر به تور بالی

یکی از شهرهای مهم اندونزی که مقصد مسافران مختلفی بوده و در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است، شهر بالی می باشد. در اینجا اطلاعات لازم در مورد این کشور را معرفی می کنیم تا راهنمای سفر شما با تور بالی باشد. در اطراف این شهر مناظر طبیعی بسیار خیره کننده ای وجود دارد. این شهر دارای سواحل بسیار زیبایی است که گردشگران می توانند به تفریحات آبی و ساحلی در آن بپردازند. این شهر دارای معابد بسیار با شکوه، طبیعت استوایی، سواحل دیدنی، هتل های لوکس، غذاهای محلی لذیذ و رستوران های جذابی است که موجب شده گردشگران تور بالی از سفر خود به این مقصد نهایت لذت را ببرند. شما برای سفر با تور بالی می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید و رزرو این تور را با قیمت مناسب انجام دهید. از نظر اختلاف ساعت شهر بالی ۴ ساعت و نیم از تهران عقب تر می باشد. زبان رسمی مردم این شهر اندونزیایی می باشد و واحد پول بالی روپیه (IDR) می باشد.

سفر به مالدیو

تور جزیره مالدیو از جمله پر طرفدار ترین و جذاب ترین تورهای ارائه شده در سایت گلفام سفر می باشد که افراد می توانند به راحتی از طریق این سایت انواع مختلف تور گردشگری این کشور را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند. توجه داشته باشید مالدیو کشوری جزیره ای در اقیانوس هند بوده که در جنوب غربی هند واقع شده است و به طور کلی ۳۲۸ هزار نفر جمعیت دارد. این کشور با وجود جاذبه های گردشگری و طبیعی متعددی که دارد سالانه مقصد گردشگران زیادی قرار می گیرد. به افرادی که تمایل به استفاده از جذاب ترین تفریحات ساحلی دارند پیشنهاد می شود حتما سفری به مالدیو داشته باشند.

آب و هوای مالدیو

کشور مالدیو کشوری گرمسیری بوده به طوری که مشاهده می شود در روزهای بسیاری از سال آفتابی است و دمای هوا در آن به طور متوسط ۳۰ درجه سانتی گراد می باشد. این امر موجب شده است که فصل بهار، تابستان و اوایل تابستان و پاییز آب و هوای گرم و خشکی بر منطقه حاکم باشد زمستان ها اما از گرمای هوا کمی کاسته شده و رطوبت هوا بالا است.

رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما مالدیو

رزرو بلیط و هتل یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام رزرو تور لوکس جزیره مالدیو مورد توجه افراد قرار می گیرد. با این وجود توجه داشته باشید این موارد جزو خدماتی است که در سایت گلفام سفر ارائه شده و شما می توانید به راحتی با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، کلاس پروازی بلیط خود را انتخاب کرده و با تعیین کردن مقصد، تاریخ سفر، مبدا و موارد دیگر بلیط هوایی با شرایط مورد نظرتان را دریافت کنید. همچنین توجه داشته باشید که داشتن اقامتگاه مناسب در مالدیو می تواند در دلپذیر تر شدن سفر شما تاثیر زیادی بگذارد. با این حال بهتر است قبل از سفر با تعدادی از بهترین هتل های این شهر آشنا شوید به و یکی از بهترین آنها را که با شرایط شما هم خوانی دارد را انتخاب کنید.

به طوری که باید بدانید یکی از پرطرفدار ترین هتل های این کشور هتل تاج اگز وتیکا ریزورت مالدیو بوده که در جزیره اختصاصی قرار دارد و جزء اقامتگاه های رمانتیک و اختصاصی به شمار می رود. این هتل پنج ستاره خدمات زیادی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. هتل لوکس سوث آری آتول که هتل پنج ستاره دیگری در مالدیو است در منطقه ساوث آری آتول می باشد که دارای طراحی داخلی به سبک روستایی است. هتل کنستانس حالا هالاولی یکی دیگر از اقامتگاه های بی نظیر این کشور می باشد که دارای ساحل اختصاصی بوده و تمامی تجهیزات و لوازم موج سواری و غواصی در دسترس میهمانان قرار دارد. همچنین هتل تفریحات زیادی را برای شما در نظر گرفته که مطمئن باشید به هیچ عنوان حوصله تان سر نخواهد رفت. هتل آدران هودوران دیگر هتل ۴ ستاره کشور مالدیو بوده که اتاق های بسیار تمیز و راحتی دارد و دارای اینترنت رایگان، کارکنان چند زبان خدمات ورزشی و تفریحی متعدد می باشد.

راهنمای سفر به تور مالدیو

یکی از رویایی ترین مقاصد توریستی و گردشگری در آسیا کشور مالدیو است که کشوری جزیره ای در اقیانوس هند می باشد. پایتخت این کشور شهر ماله است و جزایری متعددی نیز در این کشور قرار دارد. با وجود اینکه این کشور مجموعه جزایری در جنوب غربی کرانه های هندوستان است و بیش از هزار جزیره کوچک دارد طبیعتاً سفر به آن می تواند جذاب باشد. بین جزایر مختلف این کشور با قایق های پر سرعت پیموده می شود که خود یکی از جاذبه های این کشور به شمار می رود و می تواند برای افراد جذابیت های داشته باشد.

همچنین شما می توانید در مسیر خود ماهی های پرنده ،دلفین ها و بسیاری از آبزیان را از نزدیک ببینید که بدون شک برای تان جالب توجه است. همچنین در هنگام رزرو تور مالدیو باید توجه داشته باشید که برخی از جزایر این کشور به گردشگری اختصاص یافته و گردشگران می توانند مستقیما از فرودگاه بین المللی ماله به این جزایر بروند و سفری بی نظیر را تجربه کنند.



:: برچسب‌ها: تور بالی، تور امارات، تور ایروان، تور بنتوتا، تور تفلیس، تور جزیره مالدیو، تور دهلی، تور سریلانکا ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی جاذبه های تور کوالالامپور 

از بهترین تورهای آسیایی گلفام سفر می توان به تورهای تور پاتایا و تور مالدیو و تور کوالالامپور اشاره کرد که بسیار پرطرفدار می باشند بخاطر جاذبه های تفریحی و توریستی بسیار زیبایی که دارد با سفر به همراه این تور می توانید بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید. شرکت کردن در تور مزایای بسیاری خواهد داشت و از جمله مهمترین مزیت های آن میتوان به صرفه جویی در میزان هزینه های سفر اشاره نمود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم تا بتوانید بهترین روش را برای شرکت در تور انتخاب نمایید.

جاذبه های تور کوالالامپور

تور کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی بوده و به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی و تاریخی متعدد هر ساله میزبان عظیمی از گردشگران می باشد. کوالالامپور شهری پر جنب و جوش با فرهنگ غنی است که با سفر به آن می توانید بهترین لحظات را پشت سر بگذارید. تفریحات متعددی در این شهر انتظار شما را می کشند که می توانید میزان آدرنالین خون خود را در این مراکز به حداکثر رسانده و بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. برای سفر به کوالالامپور راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که بهترین راه را می توان انتخاب تور کوالالامپور دانست چرا که سفر به همراه تور می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد و بی شک با انتخاب آن هیچ گونه کمبودی در طول سفر نخواهید داشت. به دلیل محبوبیت کوالالامپور در میان مردم، شرکت های بسیاری اقدام به برگزاری این تور نموده اند که از میان آن ها باید بهترین شرکت را انتخاب نمایید. گلفام سفر یکی از بزرگترین آژانس های برگزار کننده تور به اکثر نقاط جهان می باشد که تور های متعددی را به مقصد کوالالامپور برگزار می کند که در این تور ها بیشترین خدمات را ارائه نموده و هیچگونه کمبودی از نظر میزان خدمات نخواهید داشت.

قیمت تور کوالالامپور

انواع تور کوالالامپور

تور کوالالامپور را می توان از جنبه های مختلف از یکدیگر تفکیک نمود که یکی از مهمترین جنبه های تفکیک آن را می توان به تعداد روز های سفر نسبت داد چرا که این تور در انواع روز های مختلف ارائه می شود تا همگان متناسب با سلیقه خود بتوانند در آن ها شرکت نمایند.که می توان گفت خدمات ارائه شده در تورهای مسافرتی سبب تمایز قیمت تور می شود.  شرکت گلفام سفر به منظور رفاه حال مسافران اقدام به ارائه خدمات اختصاصی سازی تور نموده است و به همین دلیل می توانید تور مورد نظر خود را خودتان طراحی نمایید و می توانید نوع هتل، بلیط و همچنین میزان خدمات تور را به صورت اختصاصی انتخاب کنید که این امر سبب شده بسیاری برای رزرو و خرید بلیط هواپیما ، تور به وب سایت این شرکت مراجعه نمایند و در هر زمان از سال می توانید تور کوالالامپور را در وب سایت گلفام سفر مشاهده نمایید.

 

خدمات تور کوالالامپور

بسیاری این سوال را دارند که سفر به همراه تور کوالالامپور چه مزیت هایی خواهد داشت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت تور کوالالامپور مزایای بسیاری خواهد داشت و از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به امکان بازدید از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر اشاره کرد و هیچ یک از آن ها از قلم نخواهند افتاد و در طول سفر خدمات کاملی به مسافران ارائه می شود که سبب لذت بخش تر کردن سفر خواهد شد و از جمله مهمترین خدماتی که گلفام سفر برای لذت بخش تر کردن  سفر ارائه می نماید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-  امکان رزرو آنلاین تور کوالالامپور و همچنین به صورت تلفنی از شرکت وجود خواهد داشت.

-  در همان ابتدای تور برنامه سفر برای همگان تفهیم شده و می توانید با نحوه گشت و گذار آشنا شوید.

-  تور لیدر می تواند به عنوان بهترین راهنما برایتان باشد که معمولا فردی بومی انتخاب می شود تا با جاذبه های این شهر آشنایی داشته باشد.

- در تمامی اوقات می توانید از خدمات ترانسفر استفاده کنید.

- رزرو هتل و بلیط بر عهده مسئولین تور بوده و شما نظاره گر درست انجام شدن کار ها خواهید بود.

-   با سفر به همراه تور کوالالامپور می توانید در میزان هزینه های سفر صرفه جویی داشته باشید.

رزرو بلیط هواپیما

قیمت تور کوالالامپور

قیمت از جمله مواردی است که حتما باید به آن توجه شود و در رابطه با قیمت تور کوالالامپور باید گفت برای این تور نمی توان قیمت دقیقی در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی بر قیمت تور کوالالامپور تاثیر خواهند گذاشت که از جمله مهمترین آن ها می توان به میزان خدمات ارائه شده در طول سفر اشاره کرد. نوع هتل نیز می تواند بر میزان قیمت تور تاثیرگذار باشد و به همین دلیل می توانید به جای انتخاب هتل 5 ستاره یک هتل 2 ستاره رزرو نمایید تا در میزان هزینه های سفر صرفه جویی داشته باشید. بلیط های هواپیما نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت خواهند بود. جهت مشاهده قیمت تور کوالالامپور مورد نظر خود می توانید به وب سایت اینترنتی گلفام سفر مراجعه نموده و پس از کلیک بر روی تور مورد نظر خود، ویژگی ها و همچنین قیمت تور را مشاهده نمایید. مسئولین این شرکت به منظور رفاه حال مسافران اقدام به ارائه بهترین خدمات با نازلترین قیمت ها نموده اند و به همین دلیل می توانید به سادگی در تور مورد نظر خود شرکت نمایید.

رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور

یکی دیگر از مهمترین خدماتی که گلفام سفر به مسافران ارائه می نماید را می توان رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور دانست که قبل از سفر حتما باید مورد توجه قرار گیرد. خرید بلیط هواپیما را می توان به عنوان جواز پرواز دانست و در صورت عدم خرید آن امکان پرواز وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که بلیط های هواپیما در حالت کلی به دو نوع سیستمی و چارتر دسته بندی می شوند که بلیط های سیستمی در تمامی اوقات یک قیمت دقیق داشته و بلیط های چارتر قیمت متفاوتی خواهند داشت و در مواقع مختلف می تواند قیمت مختلفی داشته باشد. کلاس های پروازی نیز سبب تمایز بلیط های هواپیما خواهند شد و این کلاس ها از روی میزان خدمات با یکدیگر متفاوت هستند و می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به انتخاب بلیط با کلاس پروازی مورد نظر خود نمایید. شرکت گلفام سفر بلیط انواع شرکت های هواپیمایی را با نازلترین قیمت ها به فروش می رساند و برای تور کوالالامپور می توانید انواع اقسام بلیط های هواپیما را از وب سایت این شرکت خریداری نمایید.

رزرو هتل کوالالامپور

رزرو هتل در کوالالامپور

داشتن محلی برای اقامت از جمله ضروریات سفر خواهد بود و هتل های متعددی در کوالالامپور فعالیت می نمایند که از میان آن ها می توانید بهترین هتل ها را شناسایی و رزرو نمایید. توجه داشته باشید که برای رزرو هتل کوالالامپور راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که یکی از این راه ها را می توان مراجعه به وب سایت اختصاصی هتل مورد نظر دانست اما این روش با مشکلاتی همراه بوده و به دلیل اینکه شیوه پرداخت آن دشوار می باشد کمتر مورد توجه قرار گرفته است و گلفام سفر به منظور رفاه حال مسافران اقدام به فراهم نمودن لیست کاملی از انواع هتل های کوالالامپور نموده است که می توانید پس از بررسی های لازم اقدام به رزرو بهتری هتل نمایید.

تور لحظه آخری کوالالامپور

یکی از تور های محبوب را می توان تور لحظه آخری کوالالامپور دانست که این تور می تواند بهترین لحظات را با نازلترین میزان هزینه ها برایتان به ارمغان آورد اما باید توجه داشته باشید که به دلیل ظرفیت محدود تور های لحظه آخری امکان  اتمام ظرفیت آن در مدت زمان کوتاه وجود خواهد داشت و به همین دلیل در صورت تمایل باید سریعا نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. با مراجعه به وب سایت گلفام سفر می توانید لیست کاملی از انواع تور های لحظه آخری را مشاهده نمایید.

 

 


 



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور کوالالامپور، تور ارزان کوالالامپور، تور لحظه آخری کوالالامپور، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر به شهر زیبای ازمیر

شهر ازمیر در کشور ترکیه واقع شده است که بعد از آنکارا و استانبول بزرگترین شهر تجاری، صنعتی و بندری می باشد. شهر ازمیر در غرب ترکیه و نزدیک به سواحل دریای اژه قرار گرفته است. تور ازمیر از جمله تورلوکس ازمیرو ارزان ترکیه، می باشد. ازمیر شهری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان و تاریخی، مکان دلچسب و خاطره انگیزی برای سفر می باشد.

تور ازمیر

راهنمای سفر با تور ازمیر

تاریخ سکونت در ازمیر به ۶۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد به همین دلیل ازمیر پر از اماکن تاریخی می باشد. سومین شهر بزرگ ترکیه است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی، از نظر تجاری، سیاسی، گردشگری و صنعتی در رتبه های برتر قرار دارد. به علت قرار گرفتن در کرانه های دریای اژه، دارای آب و هوای شرجی است. به علت دارا بودن مراکز مهم تجاری، شهر ازمیر به ترکیه ی کوچک معروف است. دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد و بهترین فصل سفر به ازمیر فصل بهار می باشد. تور ازمیر جزو ارزانترین تورهای ترکیه است و هر ساله گردشگران بسیاری از این شهر زیبا و بندری دیدن می کنند. بهترین غذاها و دیدنی ترین مکان ها در شهر ازمیر تجربه ای است که در هیچ سفر دیگری نمی توان یافت. شما می توانید با استفاده از سایت گلفام جهت رزرو بلیط هوایی ازمیر، انتخاب بهترین هتل ها با کمترین مبلغ و آشنایی با جاذبه های گردشگری ازمیر آگاه شوید و سفری ارزان با بهترین و بالاترین کیفیت را تجربه نمایید.

سفر به تور ازمیر

آب و هوای ازمیر

شهر ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای است.فصل بهار در شهر ازمیر دارای آب و هوای معتدل و ملایم می باشد. تابستان های این شهر به علت قرار گرفتن در کنار ساحل دریای اژه، گرم و شرجی است بنابراین فصل تابستان فصل مناسبی برای مسافرت به ازمیر نمی باشد. در فصل زمستان هوا بسیار سرد، همراه با بارش برف و باران فراوان می باشد پس زمستان هم فصل مناسب سفر به ازمیر نیست. اما فصل پاییز به علت کم شدن بارش ها و هوای معتدل و مطبوع، فصل بسیار مناسبی جهت مسافرت به شهر زیبا و توریستی ازمیر می باشد. با توجه به دمای معتدل بهاری و پاییزی این شهر، بهترین زمان تور ازمیر، فصل بهار و پاییز می باشد. در واقع آب و هوای ازمیر مانند آب و هوای ایران ۴ فصل می باشد که همین امر سبب رونق کشاورزی در این شهر توریستی و دلنشین شده است. البته با وجود گرمای تابستان به علت تعطیلی مدارس گردشگران بسیار زیادی در فصل تابستان از شهر ازمیر دیدن می کنند. بعضی گردشگران نیز فصل زمستان ازمیر را می پسندند و ترجیح می دهند، جاذبه های طبیعی این شهر را در فصل سرد زمستان نظاره گر باشند.

جاذبه های گردشگری و مراکز خرید ازمیر

اگر مایلید تور ازمیر خاطره ای فراموش نشدنی برای شما باشد حتما از مکان های دیدنی این شهر دیدن نمایید. در آلسانجاک به معماری تاریخی و سنتی ازمیر پی می برید. از ساحل زیبای کوردن بویا برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر جالب و طبیعی آن مکان استفاده کنید. مکان تفریحی دیگر ازمیر باغ وحش ازمیر می باشد که مساحت آن تقریبا 425 هزار متر مربع است. معروف ترین مکان دیدنی ازمیر برج ساعت می باشد این برج در میدان کناک قرار دارد. جالب است بدانید برج ساعت به دستان یک معمار فرانسوی ساخته شده است.

از جمله مراکز خرید ازمیر، فروشگاه آلسانژاک می باشد که مخصوص فروش پوشاک و لوازم الکترونیکی است. فروشگاه دیگر شهر زیبا و توریستی ازمیر، اسکله کوناک می باشد که در نزدیکی برج ساعت واقع شده است و دارای رستوران های مجلل و با کیفیت، سینما و فروشگاه های مدرن و زیبا می باشد. اگر برای خرید لوازم آرایشی، جواهرات و لباس های مارک دار به دنبال فروشگاه مناسبی هستید حتما از فروشگاه بزرگ و زیبای بالکووا دیدن نمایید و مطمئن باشید دست خالی بر نمی گردید. و خاطره خوش تور ازمیر را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. همچنین شهر زیبا و توریستی ازمیر دارای پارک های زیبا و دلنشینی جهت استفاده گردشگران و مسافران می باشد: از جمله این پارک ها می توان به کولتور پارک، پارک ادنان سایگون، پارک اینسان حاکلاری، پارک موامره سوکی و پارک تفریحی توگوت اوزال اشاره نمود.

جاذبه های گردشگری ازمیر

رزرو بلیط هواپیما در تور ازمیر

جهت رزرو و خرید بلیط هواپیما ازمیر اول از همه در قسمت پروازهای خارجی از آخرین وضعیت بلیط های ازمیر مطلع شوید. نوع بلیط را از نظر بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت، انتخاب کنید. سپس مبدا، مقصد، تاریخ پرواز، ساعت حرکت و تعداد مسافران تور ازمیر را مشخص و تایید کنید بعد از این مرحله بر روی گزینه جستجوی پرواز کلیک کنید تا نتیجه پرواز به شهر ازمیر برای شما قابل مشاهده شود. سپس لیست پروازها بر اساس اطلاعات خواسته شده و تکمیل شده توسط شما از ارزانترین تا گرانترین آنها روی صفحه ظاهر می شود و شما می توانید با دقت همه بلیط های پرواز به ازمیر را مشاهده نموده و بهترین پرواز با کمترین هزینه را انتخاب کنید. خدمات پروازهای ازمیر متفاوت می باشند.

تور لحظه آخری ازمیر

تور لحظه آخری به توری گفته می شود که چند ساعت مانده به زمان پرواز بلیط را با کمترین هزینه خرید می کنید. گاهی اوقات بنا به دلایلی آژانس های هواپیمایی و مسافرتی تعدادی بلیط فروخته نشده دارند که در دقیقه ۹۰مانده به پرواز آن ها را با قیمت ارزانتر می فروشند در واقع تور ارزان تری را پیشنهاد می کنند. افرادی که از تور لحظه آخری ازمیر استفاده می کنند باید تمام تجهیزات سفرشان مهیا و آماده باشد زیرا وقت و زمان کافی برای انجام کارهای پیش از سفر ندارند خوب است بدانید تور ازمیر از این قاعده مستثنی نبوده و شما می توانید با کمک گرفتن سایت گلفام از تور لحظه آخری ازمیر باخبر شوید وخرید آنلاین تور ازمیر را با کمترین هزینه تجربه نمایید. اما یکی دیگر از تورهای این شهر، تور لوکس ازمیر است که مسافران قصد دارند با پرداخت هزینه های بیشتر کاملا در رفاه بوده و از بهترین هتل ها، بهترین پروازها و بهترین خدمات در طول سفر بهره ببرند. خوشبختانه در گلفام سفر امکان رزرو تور ازمیر با هر بودجه مالی و خدمات مختلف برای مسافران و گردشگران عزیز وجود دارد.

تور لحظه آخری ازمیر

رزرو هتل در تور ازمیر

چنانچه تصمیم دارید به شهر زیبا و تاریخی ازمیر سفر کنید و نهایت استفاده از مدت زمان اقامت خود را در این شهر ببرید پیشنهاد ما به شما این است که قبل از سفر هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر چه هتل ها به مراکز تفریحی و گردشگری نزدیک تر باشند هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و بالعکس هتل های واقع در حاشیه شهر ارزانتر می باشند. قبل از رزرو آنلاین هتل ازمیر می توانید از خدمات و امکانات هتل، تعداد اتاق ها، مدرنیته بودن و غذاخوری هتل مطلع شوید. اگر می خواهید تور ازمیر هزینه کمتری برای شما در بر داشته باشد دقت نمایید هتل با کیفیت، با خدمات مناسب و ارزان قیمت انتخاب کنید. از جمله هتل های معروف ازمیر : هتل هیلتون ازمیر، هتل موون پیک ازمیر، سوئیسوتل گرند ایفس ازمیر و کایا ازمیر نرمال می باشد.

فرودگاه بین المللی ازمیر

فرودگاه ازمیر در 18 کیلومتری شهر زیبا و توریستی ازمیر واقع شده است. برخلاف قدمت تاریخی ازمیر این فرودگاه ساختمانی نوساز و مدرن دارد. در واقع تاریخ ساخت و بهره برداری از فرودگاه سال 2006 میلادی می باشد. خوب است بدانید فرودگاه بین المللی ازمیر بسیار فعال می باشد و هر ساله گردشگران و مسافران بسیاری از این فرودگاه به نقاط دیگر دنیا جا به جا می شوند. این فرودگاه دارای دو پایانه می باشد. یکی برای مسافران و گردشگران خارجی و دیگری برای مسافران داخلی در نظر گرفته شده است. این دو پایانه توسط راهروی متحرک به هم ارتباط دارند. این فرودگاه مدرن و نوساز دارای سالن همایش، غذاخوری مجلل و لوکس، فروشگاه و .... می باشد. در بیرون از محوطه فرودگاه تاکسی های مربوط به فرودگاه برای جابجایی گردشگران و مسافران قرار گرفته اند و تور ازمیر را با خاطره ای خوش همراه می کنند.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما،تور ازمیر، تور ارزان ازمیر، بلیط هوایی ازمیر، تور لوکس ازمیر، رزرو آنلاین هتل ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفری خاطره انگیز به شهر استانبول

استانبول بزرگترین شهر ترکیه، میان آسیا و اروپا قرار دارد و پر از جاذبه های دیدنی و تاریخی با قدمت 660 سال قبل از میلاد است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. برای سفر به استانبول خوب است بدانید این شهر در چه موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی قرار دارد. همچنین قبل از سفر بهتر است اطلاعاتی راجع به جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، هتل ها، رستوران ها و تهیه بلیط هوایی استانبول کسب کنید. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی راجع به سفر به استانبول به شما ارائه دهیم.
تور استانبول

سفر به استانبول

بسیاری از گردشگران ایرانی اولین مقصد سفر خارجی خود را شهر استانبول انتخاب می کنند. زیرا نسبت به سفرهای خارجی دیگر ارزانتر است. بهترین زمان مسافرت به شهر استانبول اوایل پاییز و اواخر بهار می باشد زیرا در فصل بهار بارش ها کاهش یافته و هوای آن طراوت خاص و ویژه ای دارد. همچنین در پاییز شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب است. استانبول پر از آثار تاریخی، تفریحی و مراکز خرید با قیمت های مناسب و بسیار ارزان می باشد. اگر به استانبول سفر می کنید، قدم زدن در خیابان استقلال، خوردن غذاهای خوشمزه ترکی و قایق سواری در تنگه بسفر را فراموش نکنید.
شهر استانبول در فصل تابستان به علت تعطیلی مدارس شلوغ تر از همیشه می باشد. در تابستان جشنواره های هنری و کنسرت های بزرگی برگزار می شود. جالب است بدانید برای سفر به استانبول و شهرهای دیگر ترکیه نیاز به گرفتن ویزا و دردسرهای خاص او را ندارید و تنها با اصل گذرنامه می توانید به این شهر خوش آب و هوا و توریستی سفر کنید. البته سفر به شهر استانبول به شرط آن است که بیش از 6 ماه از اعتبار گذرنامه شما نگذشته باشد در غیر این صورت باید تاریخ گذرنامه تمدید شود.
سفر به تور استانبول

جاذبه های گردشگری استانبول

جاذبه های گردشگری استانبول را می توان به سه بخش تاریخی، تفریحی و دیدنی تقسیم نمود. از طرفی دیگر مراکز خرید و پاساژهای استانبول نیز از مکان های دیدنی این شهر می باشند. از جاذبه های تاریخی می توان مساجد، کاخ ها و موزه های استانبول را نام برد. مسجد ایا صوفیه، مسجد آبی، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی که در منطقه سلطان احمد واقع شده اند. مسجد سلیمانی هفت برج گاتا، خانه خون آشام استانبول از دیگر مکان های تاریخی این شهر می باشند و اما معروفترین جاذبه های تفریحی استانبول شامل پل بسفر، سالن شب ترکی و پارک آبی آکوالند است.
گشت دریایی در تنگه بسفر و رفتن به حمام های ترکی و پارک های دیدنی استانبول از جمله پارک ژوراسیک لند می تواند لذت سفر به استانبول را برای گردشگران دو چندان کند. وجود سینماهای متعدد و رستوران های مدرن و باکیفیت از جمله دیگر مکان های دیدنی استانبول است. در سفر به توراستانبول بالن سواری بر فراز شهر بزرگ و دیدنی استانبول را فراموش نکنید زیرا بسیار هیجان انگیز می باشد و هیچگاه از خاطر شما فراموش نمی شود.
رزرو تور استانبول

تور استانبول

 

ممکن است این تصور را داشته باشید که اگر خودتان برای خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو هتل در استانبول اقدام نمایید هزینه کمتری پرداخت می نمایید. این تصور درست می باشد اما دردسرهای خاص خود را دارد. این در صورتی است که تورهای سفر به استانبول هزینه کمتری داشته و در عین حال بسیاری از برنامه های قبل از سفر را برای شما پیش می برند. زیرا به کمک مجریان تور استانبول از امور مربوط به این سفر راحت شده و یک سفر بی دغدغه و آرامش بخش خواهید داشت. در صورتی که قصد دارید سفری مطمئن و با برنامه ریزی را تجربه کنید، می توانید با ما در سایت گلفام سفر همراه شوید.

خدمات تور استانبول

از نمونه خدمات تور استانبول می توان به این موارد اشاره نمود: رزرو هتل چند ستاره با حداقل هزینه در بهترین مکان شهر و نزدیک به اماکن تفریحی، تاریخی و مراکز خرید در استانبول. از آنجایی که مراکز تاریخی و جاذبه های دیدنی استانبول در مرکز شهر واقع شده اند در نتیجه بهتر است هتل اقامت شما در مرکز شهر باشد تا در زمان صرفه جویی کنید و از تمام جاذبه ها دیدن نمایید. بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، گشت شهری جهت بازدید از مکان های مختلف و تفریحی، گشت رایگان در شهر، ارائه سیم کارت رایگان به مسافران، پایین ترین هزینه دریافتی از مسافرین در ایام خاص سال مانند ایام تعطیل و همچنین در برخی موارد ارائه بلیت پرواز با 20 کیلوگرم بار از دیگر خدمات ارائه شده در تورهای گردشگری استانبول می باشد.
خدمات سفر در تور استانبول

رزرو هتل در سفر به استانبول

قبل از سفر به استانبول هتل مورد نظر خود را پیدا نموده و پس از رسیدن به آنجا با خیال راحت و آسوده به محل اقامت خود دست پیدا کنید. با این کار در واقع علاوه بر صرفه جویی در زمان با آرامش بیشتری به سفر می روید. قیمت هتل ها در استانبول متفاوت می باشد. اگر در انتخاب هتل دقت نمایید می توانید هتل با کیفیت و خدمات بالا را با قیمت مناسب پیدا کنید و چند روز اقامت در آنجا را با خیال راحت سر کنید. اکثر هتل های این شهر به علت وجود جاذبه ها و مراکز خرید در منطقه بی اوغلو و فاتح قرار دارند. چنانچه تصمیم دارید در منطقه بی اوغلو هتل رزرو کنید؛ سعی نمایید در نزدیکی خیابان استقلال و یا میدان تکسیم باشید. حتی می توانید نزدیکی به برج گالاتا و اسکله کاباتاش انتخاب نمایید و اگر می خواهید در منطقه فاتح هتل رزرو کنید سعی کنید در نزدیکی موزه ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، مسجد احمد سلطان آب انبار بازیلیکا، بازار بزرگ و اسکله امینونو باشد.
جالب است بدانید با رزرو هتل در مرکز شهر و نزدیک به مراکز خرید و نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر در وقت و زمان شما صرفه جویی می شود. ولی باید این را در نظر داشته باشد که هزینه اقامت در این هتل ها نسبت به هتل های دور از شهر بسیار گرانتر است. یکی از خدمات سایت گلفام سفر کمک کردن شما برای رزرو بهترین هتل های استانبول با مناسب ترین قیمت ها است، پس برای انتخاب یک اقامتگاه خوب می توانید با این مجموعه همراه شوید.
رزرو تور استانبول

رزرو بلیط هواپیما استانبول

یکی دیگر از اقدامات مهم برای سفر به استانبول، رزرو بلیط هواپیما این شهر است. جهت رزرو بلیط هواپیمای استانبول از آخرین وضعیت بلیط های استانبول اطمینان حاصل نمایید در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط را انتخاب کنید. آیا بلیط رفت و برگشت می خواهید یا صرفا بلیط رفت؟ سپس جزئیات دیگر را تکمیل نمایید مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و غیره. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید، نتایج پرواز به استانبول برای شما به نمایش در می آید.
بر اساس اطلاعات داده شده بلیط ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز تا گرانترین پرواز قابل مشاهده است. همچنین می توانید اطلاعات دقیق تری نیز به دست آورید مانند: ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان حرکت، تعداد توقف، مدت زمان توقف و قیمت بلیط سفر به استانبول. در بخش جزئیات بیشتر اطلاعات شامل فرودگاه ها، نوع ایرلاین و قوانین بلیط استانبول دست یابید. شهر بزرگ استانبول دو فرودگاه دارد، یکی در بخش آسیایی و دیگری در بخش اروپایی شهر واقع می باشد. فرودگاهی را انتخاب کنید که به محل اقامت خود نزدیک باشد. اگر برای رزرو بلیط هواپیمای استانبول تردید دارید، می توانید از مشاوران سایت کمک گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت تور سفر به استانبول

عوامل متعددی در قیمت تور استانبول تاثیر می گذارد. از جمله این عوامل می توان به هتل و محل اقامت، که بستگی به ستاره هتل، خدمات آن و همچنین محل قرارگیری هتل از نظر موقعیت جغرافیایی دارد. از طرفی دیگر اگر هتل در مرکز شهر باشد به دلیل وجود تجمع مراکز خرید و اماکن تاریخی - تفریحی، گرانتر می باشد. اما اگر هتل در بیرون از شهر باشد معمولا ارزانتر است. همچنین نوع اتاق ارائه شده نیز در قیمت هتل تاثیر دارد. علاوه بر این موارد، تعداد شب اقامت، بلیط هواپیمایی رفت و برگشت استانبول، شرکت برگزار کننده، ساعت پرواز رفت و برگشت نیز در قیمت تور استانبول اثر گذار است.
یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت تور استانبول، تاریخ سفر به استانبول می باشد اصولا در فصل تابستان به علت تعداد زیاد گردشگران قیمت تور بالاتر می باشد. همینطور زمان سفر وسط هفته یا آخر هفته باشد نیز در هزینه سفر عامل مهمی است. عامل موثر دیگر بر قیمت تور استانبول زمان سفر در ایام تعطیل یا غیر تعطیل می باشد. در آخر نیز می توان به این نکته اشاره کرد که در زمان های خاص مانند ایام نوروز، یا برگزاری نمایشگاه و فستیوال و برگزاری مراسم های خاص قیمت تور استانبول متفاوت می باشد و نسبت به ایام دیگر بالاتر است.


:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور استانبول، تور ارزان استانبول، بلیط هوایی استانبول، رزرو بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

در این مقاله با تورهای زیر آشنا میشویم:

سفر به مالزی

مالزی کشوری بی نظیر و متفاوت است. بیشترین تفاوت این کشور با سایر همسایگان خود در فرهنگ و مذهب است. اغلب مردم مالزی مسلمان هستند. گذشته از این ها شرایط آب و هوایی بسیار ویژه ای در این منطقه حکمفرماست که تجربه چنین شرایطی شاید برای تک تک افراد جالب توجه باشد. مالزی یکی از کشورهای گردشگر پذیر آسیایی است که در سال های اخیر تلاش های بسیاری برای توسعه صنعت گردشگری خود کرده است. اگر تاکنون سفر به این کشور زیبا و پر جاذبه را تجربه نکردید، دیر نشده است. شما هم اکنون می توانید برای خرید تور مالزی و سفر به این کشور دیدنی اقدام نمایید.

تور مالزی

آب و هوای مالزی

آب و هوای مالزی، بسیار مرطوب است و به دلیل وجود اقلیم خاص در این منطقه و بادهای موسمی، بارندگی در کشور مالزی به وفور اتفاق می افتد. در مالزی دو فصل پر بارش وجود دارد. از نوامبر تا اواخر مارس میزان بارندگی به شدت زیاد است و بخش های شرقی مالزی همیشه درگیر بارش های موسمی هستند. از ماه مه تا سپتامبر بادهای موسمی دیگری، این بار از سمت غرب شروع به وزیدن می کنند و بخش های غربی این کشور را تحت تاثیر قرار می دهند. ماه جولای، کم بارش ترین ماه سال است و هوا به نسبت گرم می شود. البته در این ماه هم همچنان بادهای شدید و گرم، گهگاهی شروع به وزیدن می کنند. البته به طور کلی آب و هوای مالزی، گرم و مرطوب است. شاید علت این امر نزدیکی مالزی به خط استوا باشد که شرایط آب و هوایی استوایی بهره می برد.

بهترین زمان برای خرید تور مالزی

شرایط آب و هوای مالزی اغلب در تمام طول سال، بارندگی در این کشور دائمی است، بهتر است، خود را با این شرایط وفق دهید و بهترین زمان برای سفر با تور لوکس مالزی را انتخاب کنید. از نظر آب و هوایی، بهترین زمان برای سفر به مالزی، از اواخر ماه مارس تا اکتبر می باشد. در این موقع از سال به نسبت دیگر فصول، میزان بارندگی ها کم تر بوده و اغلب عصر ها باران می بارد. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که در این ایام سال، کشور مالزی با مشکل آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کند. اگر بخواهید در موقع رونق کار فستیوال های مختلف به این کشور سفر کنید، باید ماه ژانویه و فوریه را برای سفر انتخاب کنید. البته میزان بارندگی در این موقع از سال زیاد است.

سفر به ویتنام

در جنوب شرق آسیا کشوری زیبا و با فرهنگی جالب و خاص به نام ویتنام قرار دارد. ویتنام شاید برای بسیاری از افراد کشوری ناشناخته باشد و شاید حتی ندانید این کشور در کدام منطقه از جهان واقع شده است. اما به هر حال باید بگوییم ویتنام در سال های اخیر توانسته است، مانند دیگر کشورهای پر گردشگر نظیر تایلند، تلاش های بسیاری در جهت جذب توریست انجام دهد. اگر شما هم به فرهنگ مردم جنوب شرق آسیا علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم، حتما کشور ویتنام را در لیست مقاصد سفر خود قرار دهید. جالب است بدانید برخلاف چیزی که اکثر افراد تصور می کنند، ویتنام دارای چشم انداز های طبیعی فراوانی است و جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیار زیادی در این کشور واقع شده است. برای افرادی که اهل مسافرت و جهانگردی هستند، سفر به ویتنام خالی از لطف نیست.

سفر به ویتنام از طریق تور

سفر به ویتنام به طرق مختلفی امکان پذیر می باشد. شما می توانید خود خرید بلیط هواپیما ویتنام را انجام دهید و به این کشور سفر کنید یا این که می توانید از روش بهتر و به صرفه تری استفاده کرده و با خرید آنلاین تور ویتنام به این کشور دوست داشتنی آسیا سفر کنید. هر دو حالت امکان پذیر می باشد. اما اگر از طریق تور ویتنام اقدام کنید، دیگر لازم نیست، نگران برخی مشکلات احتمالی و هماهنگی های مختلف باشید. تمامی اقدامات لازم توسط تور شما انجام می شود و شما به راحتی و البته با صرف کمترین هزینه می توانید با اطمینان کامل به ویتنام سفر کرده، از مکان های دیدنی آن دیدن کرده و با خیال راحت و بدون داشتن دغدغه خرید بلیط و دیگر مسائل به کشور باز گردید. به ویژه اگر برای اولین بار است که می خواهید به این کشور سفر کنید، ریسک نکرده و مراحل کار را به یک تور مناسب بسپارید. البته به طور کلی نیز پیشنهاد می کنیم تمامی افراد تا جایی که امکان دارد، از خدمات تورها استفاده کنند و با خیال راحت به مسافرت بپردازند.

بهترین زمان خرید تور ویتنام از نظر آب و هوا

به طور کلی دارای آب و هوای ویتنام موسمی استوایی است. اما در قسمت شمال این کشور هوا کوهستانی و سرد است و زمستان های بسیار سردی دارد. در بخش جنوبی ویتنام آب و هوا کاملا استوایی می باشد. به طور کلی می توانیم بگوییم ویتنام تنها دارای دو فصل تابستان و زمستان می باشد. تابستان از ماه مه شروع شده و تا اکتبر ادامه می یابد. تقریبا می توانیم بگوییم تابستان از اواسط بهار آغاز شده و تا اواسط پاییز ادامه می یابد. زمستان هم از ماه نوامبر آغاز شده و تا آوریل ادامه دارد. حال با این اوصاف اگر بخواهیم بگوییم که بهترین زمان برای خرید تور ارزان ویتنام و سفر به این کشور چه موقع است، می توان گفت فصل بهار و پاییز زمان های بسیار مناسبی برای سفر به این منطقه می باشند. چرا که در این زمان ها آب و هوا حالت معتدل داشته و زیاد سرد یا خیلی گرم نیست.

بهترین زمان خرید تور ویتنام از نظر قیمت

در بخش قبل در مورد بهترین زمان سفر به ویتنام از نظر آب و هوا صحبت کردیم. همان طور که می دانید در فصل بهار و پاییز حجم مسافران و گردشگران بسیار زیادی به ویتنام سفر می کنند و در این زمان به تبع قیمت خدمات و امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد، به مراتب بیشتر از سایر مواقع سال است. از این رو اگر می خواهید یک سفر ارزان به ویتنام داشته باشید، شاید قیمت تور ویتنام در تابستان یا زمستان، گزینه مناسبی باشد. البته پیش از این کار از اطلاعات آب و هوای روزانه ویتنام آگاه شوید و سپس برای خرید تور ویتنام اقدام نمایید.

سفری خاطره انگیز به بانکوک همراه با تور بانکوک

بانکوک مرکز کشور تایلند بوده که در بخش جنوب شرقی آسیا واقع شده است. تایلند در سال های اخیر رشد چشم گیری در زمینه گردشگری داشته است و در حال حاضر در رده ی پر بازدید ترین کشورهای گردشگری جهان قرار دارد. در این کشور می توانید انواع فرهنگ ها را ببینید. جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی بسیار زیبایی در بانکوک قرار دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. اگر می خواهید سفر به جنوب شرق آسیا را آغاز کنید، پیشنهاد ما به شما شهر بانکوک است. البته بهتر است، پیش از انتخاب و سفر به این شهر، با شهر بانکوک بیشتر آشنا شوید

تور بانکوک

آب و هوای بانکوک

بانکوک در منطقه جنوب شرق آسیا قرار داشته و از این رو از شرایط آب و هوایی این منطقه پیروی می کند. آب و هوای بانکوک به طور کلی گرمسیری بوده و دارای دو فصل می باشد. 6 ماه در بانکوک بارش باران به وفور اتفاق می افتد و در 6 ماه بعدی شرایط آب و هوایی تغییر کرده و از رطوبت هوا کاسته می شود. تقریبا می توان گفت در تمام روزهای سال، دمای هوا بالا است و تحمل این شرایط، شاید برای مسافران خارجی سخت باشد. در بانکوک، ماه آوریل گرم ترین ماه سال است و رطوبت هوا به شدت کاهش پیدا می کند. اما به تدریج و در فصل تابستان، به دلیل وجود ابرهای باران زا، دمای هوا کمی کاهش پیدا می کند. فصل خشک سال از ماه نوامبر که مصادف با آبان ماه است، آغاز شده و تا آوریل ادامه پیدا می کند. بر عکس فصل بارانی بانکوک از ماه می آغاز شده و تا پایان اکتبر یعنی تا اوایل آبان ادامه پیدا می کند.

بهترین زمان برای خرید تور بانکوک

با توجه به این شرایط آب و هوایی خاص شاید شما هم می خواهید بدانید که بهترین زمان برای خرید تور بانکوک و سفر به این شهر چه زمانی است؟ اگر شرایط آب و هوایی برایتان اهمیت دارد، می توانیم بگوییم که بهترین زمان برای خرید تور بانکوک، از اوایل آبان تا اواسط فروردین می باشد. در این موقع از سال رطوت هوا به شدت کاهش می یابد و دمای هوا نیز مساعد تر می شود. بنابراین تحمل شرایط آب و هوایی بانکوک در این موقع از سال آسان تر است و توصیه می کنیم، تور بانکوک را در این بازه ی زمانی خریداری کنید. اما این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که خدمات شهری شامل هتل ها، فروشگاه ها، رستوران ها، مناطق تفریحی و ... در این موقع از سال گران تر خواهد بود و اگر با قیمت تور بانکوک در این موقع از سال مشکل دارید، می توانید زمان های دیگری را نیز برای خرید تور بانکوک انتخاب کنید. برای مثال شما می توانید اوایل نوامبر یا ماه های مارس و آوریل را برای سفر خود انتخاب کنید. در این ماه ها شرایط آب و هوایی ایده آل نیست؛ اما به نسبت دیگر ماه های سال قابل تحمل تر است و از طرف دیگر، هزینه های سفر به بانکوک نیز در این شرایط زمانی کم تر خواهد شد

آشنایی با تور تایلند

کشور تایلند یکی از کشورهای ساحلی آسیا است که مورد توجه تورهای مسافرتی بسیاری قرار دارد. در تایلند چند شهر بزرگ وجود دارد که می توانید در سفرهای خود از آنها دیدن کنید و در کنار استراحت در ساحل های تفریحی آن از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر نیز دیدن کنید و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند نیز آشنا شوید. تور تایلند یکی از تورهای گردشگری مهم در کشور تایلند به شمار می رود. به گونه ای که سالانه هزاران مسافر خارجی به تایلند آمده و در آن به گردش و تفریح مشغول می شوند. تایلند اگرچه شهر ساحلی کوچکی است، ولی به خاطر نزدیکی به شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند، دسترسی به آن نیز راحت است. آنچه باعث شده تا تور تایلند مورد توجه توریست ها قرار بگیرد، جمع شدن جاذبه های گردشگری تفریحی، تاریخی و فرهنگی در کنار امکانات تفریحی مناسب مثل هتل ها، بارها، استراحتگاه های ساحلی و ... است. در ادامه این مقاله به معرفی این جاذبه های گردشگری نیز خواهیم پرداخت.

بهترین زمان برای سفر به تایلند

تایلند یکی از شهرهای ساحلی کشور تایلند است که دارای آب و هوای خوبی نیز هست. دلیل این آب و هوای تایلند مساعد، نزدیکی تایلند به خط استوا و آب های اقیانوسی است که باعث شده تا این شهر کمتر هوای خیلی سرد را تجربه کند. به طور کلی می توان گفت که آب و هوای تایلند گرمسیری بوده و در تمام طول سال رطوبت بالایی دارد. زمستان های تایلند هم آب و هوای سردی نداشته و البته میزان بارش ها در آن کم است. فقط در ماه های مه تا نوامبر در این شهر باران می بارد و اوج بارش باران در تایلند مربوط به ماه سپتامبر است. این بارش ها نیز فقط به صورت رگباری و گذرا بوده و کمتر پیش می آید که یک روز تمام باران ببارد. با توجه به مواردی که گفتیم، به نظر می رسد بهترین زمان برای انتخاب تور ارزان تایلند ماه های اولیه بهار و ماه های اولیه پاییز باشد. روزهایی که هوا نه خیلی سرد است و نه آن قدر گرم می شود که قابل تحمل نباشد. نکته دیگری که وجود دارد این است که در این ماه ها جشن ها و مراسم های پر تعدادی در شهر پاتایا و شهرهای اطراف برگزار می شود؛ که می تواند بخشی از جاذبه های گردشگری تور تایلند نیز باشد.

جاذبه های گردشگری تور تایلند

مهمترین عامل محبوبیت تور لحظه آخری تایلند به خاطر ساحل های تفریحی آن است. ساحل جامتین یکی از همین استراحتگاه های ساحلی در تایلندست. یک ساحل شنی به وسعت شش کیلومتر که به دور از شهر قرار گرفته و امکانات تفریحی خوبی دارد. نونگ نوچ نیز یک باغ گرمسیری بزرگ است و از جاذبه های گردشگری تور تایلند به شمار می رود. در این باغ که امروزه به صورت یک پارک گردشگری در آمده، می توانید طعم انواع میوه های گرمسیری را بچشید و در آن به گردش بپردازید.
یکی از جاذبه های دیگر شهر، فیل های تایلندی است. مکانی که به جزیره فیل ها مشهور است و می توانید با بازدید از آنجا با زندگی فیل ها آشنا شوید و حتی فیل سواری کنید. جزیره مرجانی دیگر مکان تفریحی شهر تایلند ست که حتماً باید آن را تجربه کنید. یک جزیره با آب های شفاف و ساحل های شنی که می تواند تجربه منحصر به فردی برای مسافران باشد.

تور تایلند

جاذبه های تاریخی تور تایلند

همین طور که گفتیم شهر کوچک تایلند در کنار جاذبه های گردشگری تفریحی، دارای جاذبه های گردشگری تاریخی نیز هست. البته صنعت گردشگری شهر باعث شده تا امروزه مراسم های مذهبی کمتری در شهر برگزار شود. ولی هنوز خانه ها و مراکز قدیمی در شهر دیده می شوند. اغلب این خانه های قدیمی امروزه به هتل و بار تبدیل شده و مسافران تایلند می توانند از آنها دیدن کنند. تاریخچه شکل گیری بافت گردشگری در شهر پاتایا به اواخر جنگ جهانی دوم بر می گردد. در حقیقت این سربازان امریکایی بودند که برای نخستین بار ساحل های پاتایا را برای استراحت و گردش انتخاب کردند. بعدها در دهه 1980 میلادی شهرت تور تایلند همه گیر شده و این شهر مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفت. به همین خاطر بود که کشور تایلند و شهردار پاتایا تصمیم به سرمایه گذاری بیشتر بر روی جاذبه های گردشگری شهر گرفته و آن را به یک شهر تماماً توریستی تبدیل کردند. از جمله جاذبه های گردشگری تاریخی تور تایلند می توان به کوه بودا، بازار شناور پاتایا و رقص ها و جشن های سنتی مردم شهر اشاره کرد.

گلفام سفر ،سفری راحتی برای شما با رزرو هتل ، خرید بلیط هواپیما و ... فراهم خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور مالزی، تور تایلند، تور بانکوک، تور ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

روسیه یکی از کشورهای توریستی قاره اروپا می باشد که سالانه گردشگران بسیار زیادی از آن بازدید می کنند، به همین علت در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا کمی درباره تور روسیه و جاذبه های گردشگری این کشور صحبت کنیم. اگر علاقه مند به آشنایی با کشور روسیه، جاذبه های گردشگری این کشور و همین طور مراکز خرید و هتل های این کشور هستید، بهتر از این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید و اطلاعاتی جامع و کامل درباره این کشور و تور روسیه به دست آورید.

کشور روسیه

کشور روسیه پهناورترین کشور جهان می باشد که در قسمت های شمالی منطقه اوراسیا قرار گرفته است، بخشی از این کشور در آسیای شمالی قرار گرفته است و بخشی دیگر از آن در قاره اروپا واقع شده است. در اطراف این کشور دریاها و اقیانوس های زیادی از جمله اقیانوس آرام شمالی، اقیانوس منجمد شمالی، دریای بی رنگ، دریای ژاپن، دریای کاسپین و همینطور دریای سیاه قرار گرفته است. کشور روسیه دارای مساحتی بالغ بر ۱۷ میلیون کیلومتر مربع می باشد که از این لحاظ بزرگترین و پهناور ترین کشور دنیا است. بیشتر مناطق این کشور به ویژه مناطقی که در شمال این کشور و در نزدیکی سیبری هستند به دلیل سردی آب و هوا خالی از سکنه می باشند. پایتخت این کشور شهر مسکو است که به عنوان بزرگترین شهر قاره اروپا شناخته می شود، روسیه از لحاظ جمعیت نیز پرجمعیت ترین کشورهای جهان است و با جمعیتی بیش از ۱۴۴ میلیون نفر در رده نهمین کشور پرجمعیت دنیا قرار دارد.

آب و هوای روسیه

کشور روسیه در طول سال دارای آب و هوای متفاوتی می باشد که این اختلاف بسیار زیاد است، در برخی از روزهای سال دمای هوا به ۳۷ درجه سانتی گراد می رسد که در این دما معمولاً یخ های این منطقه شروع به ذوب شدن می کند، در برخی دیگر از روزها دمای هوای کشور روسیه به منفی ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد که معمولاً در فصل زمستان شاهد این اتفاق هستیم. ماه های جولای و آگوست گرمترین ماه های سال در کشور روسیه هستند که به همین دلیل در این ماه ها می توانید مسافران و گردشگران بسیار زیادی را در کشور روسیه مشاهده کنید که به تور روسیه رفته اند. در فصل زمستان معمولا توریست هایی به تور روسیه می روند که علاقه مند به برف و یخ می باشد، فصل زمستان در کشور روسیه بسیار برفی است و شما با سفر به این کشور در این فصل می توانید شاهد بارش برف در این کشور بوده و از جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبای آن در فصل زمستان دیدن کنید.

تور روسیه

بازدید از میدان سرخ روسیه در تور روسیه

یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای کشور روسیه که در تور روسیه حتما باید از آن دیدن کنید، میدان سرخ شهر مسکو است، این میدان را می توان مهم ترین میدان شهر مسکو دانست که جاذبه های گردشگری زیادی از جمله کاخ کرملین و همچنین کلیسای جامع سنت باسیل در این میدان قرار گرفته اند. تقریبا بیشتر خیابان های اصلی شهر مسکو روسیه به این میدان منتهی می شوند. در این میدان کنسرت های بسیار بزرگی برگزار می شود و خوانندگان معروف کشور روسیه و همچنین خوانندگان بزرگ دنیا معمولاً به صورت هفتگی در این میدان کنسرت های خود را برگزار می کنند. این میدان را می توان یک منطقه بسیار حساس در شهر مسکو به شمار می آید که در اطراف آن مناطق تجاری و اداری بسیار زیادی قرار دارد. اگر در تور روسیه موفق شوید که در یکی از هتل هایی که در این میدان قرار دارد اتاق رزرو کنید، می توانید به راحتی به بیشتر جاذبه های گردشگری و همینطور مراکز خرید این شهر دسترسی داشته باشید و به این ترتیب به میزان بسیار زیادی از هزینه های تور روسیه بکاهید.

کلیسای جامع شهر سنت پترزبورگ

کلیسای جامع شهر سنت پترزبورگ که با نام کلیسای کازان نیز شناخته می شود، یکی از بهترین بناهای کشور روسیه می باشد، یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می شود توریست ها در تور لوکس روسیه از این ساختمان دیدن کنند معماری فوق العاده زیبای آن است که در سبک کلاسیسیم روسی ساخته شده است. این کلیسا به عنوان یکی از بزرگ ترین عبادتگاه های کشور روسیه نیز شناخته می شود و محل دفن شخصیت معروفی چون فیلد مارشال کوتوزوف نیز می باشد. این کلیسا در مرکز شهر سنت پترزبورگ واقع شده است و در حال حاضر تنها کلیسای در حال کار ارتدوکس در این شهر می باشد. این کلیسا از آن جا که یک عبادتگاه بسیار مشهور در کشور روسیه به شمار می آید در روزهای مقدس افراد بسیار زیادی به آن مراجعه می کنند. شما نیز می توانید در تمامی روزهای هفته به این کلیسا مراجعه کنید و از معماری فوق العاده زیبای آن نهایت لذت را ببرید.

موزه هنرهای زیبای پوشکین

موزه هنرهای زیبای پوشکین یکی از آثار گردشگری هنری کشور روسیه می باشد که در شهر مسکو واقع شده است، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های هنری دنیا شناخته می شود که در آن می توانید آثاری از مصر باستان و یونان را مشاهده کنید. امروزه در این موزه بیش از ۷۰۰ هزار اثر هنری از دوره های مختلف تاریخی وجود دارد که علاقه مندان به تاریخ و هنر می توانند در تور ارزان روسیه از آن دیدن کنند. اگر علاقه مند به آثار باستانی می باشید حتما از این موزه دیدن کنید، مطمئن باشید در هیچ کجا دنیا نمی توانید این چنین مجموعه عظیمی از آثار تاریخی و باستانی را به صورت یکجا مشاهده کنید.

بازدید از تئاتر مارتینسکی را از دست ندهید!

اگر علاقه مند به تئاترهای موزیکال هستید بازدید از تئاتر مارتینسکی در شهر سن پترزبورگ روسیه به شما توصیه می شود، این تئاتر یکی از بزرگترین تئاترهای موزیکال دنیا است که در تور روسیه حتما باید از آن دیدن کنید. نام دیگر این تئاتر تئاتر بال می باشد که به پاس زحمات سر گی کیروف به این نام نام گذاری شده است. معماری این ساختمان از نوع نئوکلاسیک می باشد که این نوع معماری در میان روس ها بسیار مشهور است. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده است این ساختمان بسیار محبوب باشد و در میان توریست ها از طرفداران بسیار زیادی برخوردار باشد، تزئینات و دکور داخلی این ساختمان است که به صورت منحصر به فردی طراحی شده اند.

قصر کاترین و پارک تزارسکو

قصر کاترین و پارک تزارسکو در واقع یک روستای بسیار معروف در کشور روسیه می باشد که مربوط به دوره امپراطوری در سن پترزبورگ است، اگر در تور روسیه علاقه مند هستید که از یک محیط کاملا محلی و روستایی و بسیار زیبا دیدن کنید، حتما به این روستا سفر کنید. در این منطقه می توانید قصر کاترین را با معماری فوق العاده زیبا و اتاق های کوچک و دیدنی و همینطور پارک بزرگی که در اطراف این قدر وجود دارد مشاهده کنید. در این پارک مجسمه ها و آثار هنری متعددی قرار گرفته است که جلوه زیبایی به این محیط بخشیده است. یکی از مهمترین ویژگی های گردشگری این منطقه این است که مهم نیست در چه فصلی از سال از آن دیدن کنید، در هر فصلی این منطقه دارای زیبایی های بسیار زیادی است.

مرکز خرید اروپتسکی در روسیه

کشور روسیه دارای مراکز خرید بسیار زیادی است که در تور روسیه می توانید خریدهای خود را از این مراکز خرید انجام دهید. مرکز خرید اروپتسکی یکی از مراکز خرید جدید این کشور می باشد که در سال ۲۰۰۶ در شهر مسکو افتتاح شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع مختلفی از برندهای بین المللی و جهانی را مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید محصولات این برند ها کنید. این مرکز خرید امکانات فراوانی را برای راحتی توریست هایی که به تور روسیه آمده اند فراهم کرده است که از جمله آنها می توان به سینمای چند بعدی، فروشگاه مواد غذایی، سوپرمارکت و یک کافه کوچک برای استراحت اشاره کرد.

مرکز خرید گوم در روسیه

مجتمع تجاری گوم یکی از مراکز خرید بسیار معتبر در کشور روسیه می باشد که سالانه توریست های بسیار زیادی برای خرید سوغاتی و وسایل مورد نیاز خود به آن مراجعه می کنند. این مرکز خرید دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که یکی از عوامل مهم در جذب توریست هایی است که به تور روسیه رفته اند. مجتمع تجاری گوم در نزدیکی میدان سرخ و در مرکز شهر مسکو واقع شده است و بی شک می توان آن را بزرگترین مرکز تجاری کشور روسیه دانست. این مجتمع تجاری در سال ۱۸۹۳ میلادی تاسیس شده و دارای ۲۰۰ فروشگاه مختلف است که در هر طبقه می توانید محصولات مختلفی با برندهای مدرن دنیا را مشاهده کرده و اقدام به خرید آنها کنید. اگر در تور روسیه به دنبال یک مرکز خرید معتبر برای انجام خریدهای خود می گردید مجتمع تجاری گوم میتواند بهترین گزینه ای باشد که در مقابل شما قرار می گیرد.

کافه رستوران پوشگین در تور روسیه

اگر در تور روسیه قصد دارید به رستورانی بروید که به سبک قدیمی ساخته شده باشد، کافه رستوران پوشکین می تواند بهترین گزینه ای باشد که در مقابل شما قرار می گیرد. در این رستوران با مسافران و گردشگران همانند نجیب زاده ها رفتار می شود که همین موضوع باعث شده است بسیاری از توریست ها علاقه داشته باشند که حداقل یک بار در تور روسیه به این کافه رستوران مراجعه کند. کافه رستوران پوشکین دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد که در سبک معماری باروک طراحی و ساخته شده است که یکی از مهم ترین مشخصه های آن کتابخانه های فراوانی است که بر دیوارهای این رستوران نصب شدند. این کافه رستوران دارای چهار بخش مختلف به نام های داروخانه، اتاق شومینه، طرح تابستانی و کتابخانه می باشد که در هر بخش برنامه های ویژه ای برای مسافران و گردشگران اجرا می شود.

بازدید از رستوران لافکالافکا در تور روسیه

رستوران لافکالافکا در کشور روسیه یکی از رستوران های خاص این کشور می باشد که دیوارهای آن از آجر و تیرهای آهنی ساخته شده اند. رنگ آمیزی دیوارهای این رستوران توسط رنگ های آرامش بخش و ملایم صورت گرفته است که همین موضوع باعث می شود تا در هنگام میل کردن غذا در این رستوران احساس آرامش داشته باشید. این رستوران یکی از رستوران های شلوغ کشور روسیه است که در صورتی که علاقه داشته باشید در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد غذای خود را صرف کنید، این رستوران می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. رستوران لافکالافکا غذاهای متنوعی را برای مشتریان فراهم می کند که با یکبار مراجعه به آن می توانید شب خاطره انگیزی را برای خود به وجود بیاورید.

تور لوکس روسیه

هتل های روسیه

  • هتل 5 ستاره کورینتیا:

یک هتل 5 ستاره که بی شک جزء زیباترین هتل های روسیه است، اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی بسیار زیبا می باشند و تهویه مناسبی نیز دارند. از جمله امکانات آن می توان به حمام اختصاصی، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و ... اشاره کرد. این هتل امکان ترانسفر فرودگاهی را برای مسافران فراهم می کند تا به راحتی بتوانند خود را از فرودگاه به این هتل برسانند.

  • هتل ریتز کارلتون مسکو:

این هتل جزء هتل های برتر کشور روسیه است که در میدان سرخ شهر مسکو واقع شده است. در نزدیکی این هتل مرکز خرید گوم قرار دارد که با 3 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. از امکانات این هتل می توان مواردی همچون مرکز تناسب اندام، حمام خصوصی و با امکانات بسیار، رستورانی بسیار شیک و ... را نام برد. اگر علاقه مند هستید که در تور مسکو اقامت راحتی را داشته باشید به شما توصیه می کنیم حتما این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید.

  • هتل پولمن سوچی:

یکی از هتل های بسیار زیبا که در شهر معروف سوچی در روسیه واقع شده است، این هتل در مرکز شهر سوچی واقع شده و در نزدیکی آن جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. این هتل یک هتل 5 ستاره است که اتاق های آن بسیار لوکس هستند و امکانات بسیار زیادی را برای افرادی که به تور روسیه آمده اند فراهم کرده است رزرو هتل پولمن سوچی یکی از بهترین گزینه ها برای سفر است.

  • هتل هلیپارک امپیر مسکو:

این هتل دارای موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای است که اطراف آن بسیاری از جاذبه های گردشگری روسیه قرار گرفته اند. اتاق های این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشند و تهویه مناسبی نیز دارند. این اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند. در این هتل یک رستوران نیز وجود دارد که می توانید وعده های غذایی خود را در تور روسیه در این رستوران میل کنید. در سر تا سر قسمت های این هتل شما به اینترنت رایگان به صورت وای فای دسترسی دارید و می توانید درون اتاق ها نیز از اینترنت رایگان استفاده کنید.

ویزای روسیه

برای رفتن به تور روسیه باید ابتدا اقدام به دریافت ویزای روسیه کنید، برای این که بتوانید ویزای روسیه را دریافت کنید باید ابتدا وقت سفارت روسیه را دریافت کنید که برای این کار می توانید وارد وب سایت سفارت روسیه شوید و اقدام به دریافت وقت سفارت روسیه کنید. بعد از دریافت وقت سفارت روسیه باید مدارک خود را آماده کنید تا در تاریخ مقرر به سفارت این کشور مراجعه کنید. آدرس سفارت روسیه در ایران در تهران، خیابان نوفل لوشاتو و پلاک 37 واقع شده است. در صورتی که قصد دارید قبل از مراجعه به این سفارت با آن تماس بگیرید، می توانید با شماره تلفن 66728873 تماس بگیرید.

سفارت این کشور در روزهای شنبه و چهارشبه تعطیل است و در سایر روزها نیز می توانید از ساعت 10 صبح تا 13 ظهر به این سفارت مراجعه کنید، توجه داشته باشید که در صورت هر گونه مشکلی می توانید با شماره ی داده شده تماس حاصل کرده و مشکل خود را در صورت امکان به صورت تلفنی حل کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای روسیه

ویزای روسیه

برای دریافت ویزای روسیه نیاز به مدارکی دارید که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

  • پاسپورت با دست کم شش ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس 3 در 4 که دارای پس زمینه سفید باشد و تصویر شما به صورت کامل در آن آمده باشد.
  • بلیط هواپیما روسیه
  • مدرک معتبر رزرو اتاق در هتلی در کشور روسیه
  • کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه اصل این مدارک
  • فرم کامل اطلاعات شخصی
  • فرم کامل تعهد بازگشت به کشور
  • مدارک مربوط به ازواج
  • مدارک مالی معتبر که تضمین کننده تمکن مالی شما برای رفتن به تور روسیه می باشد (پرینت حساب های بانکی شما)
  • در صورتی که دانشجو و یا دانش آموز هستید باید نامه اشتغال به تحصیل خود را به سفارت روسیه تحویل دهید.

بهترین زمان رفتن به تور روسیه

اگر قصد دارید در بهترین شرایط آب و هوایی به تور روسیه بروید بهتر است ماه های آوریل و می را برای این کار انتخاب کنید، در این ماه ها میانگین دمای کشور روسیه بین 10 درجه سانتی گراد و 15.6 درجه سانتی گراد می باشد و خورشید در بیشتر ساعت های روز می تابد و شما این فرصت را دارید که از جاذبه های گردشگری کشور روسیه در طول روز دیدن کنید. یکی دیگر از مزایای رفتن به تور روسیه در این موقع از سال این است که قیمت هتل های کشور روسیه هنوز به اوج خود نرسیده است و شما می توانید از هزینه های اقامت خود در کشور روسیه به میزان بسیار زیادی بکاهید. توریستی ترین فصل برای رفتن به تور روسیه فصل تابستان می باشد، در این موقع از سال آب و هوای روسیه بسیار خوب است و دمای هوا بالاست و شما در این کشور به هیچ وجه احساس سرما نمی کنید. در این فصل با این که توریست های زیادی در کشور روسیه هستند ولی هزینه اقامت در این کشور بسیار بالا است.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور آسیا ، خرید بلیط هواپیما ، رزرو آنلاین تور ، گلفام سفر ، تور روسیه، تور ارزان روسیه، تور لوکس روسیه، آب و هوای روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

دانستنی های تور ارمنستان

ارمنستان به عنوان یکی از همسایه های شمالی ایران و یکی از بهترین کشورهای نزدیک به ایران برای گردشگری به شمار می رود و شما می توانید با خرید تور ارمنستان از این کشور بازدید نمایید. این کشور شاید وسعت چندانی نداشته باشد ولی یکی از خوش آب و هوا ترین و بهترین کشورهای مقصد برای ایرانیان به خصوص برای گردشگری در تابستان و بهار به شمار می رود. با وجود اینکه سالیان زیادی از احداث این کشور نمی گذرد ولی ارمنستان امروزه خانه ای برای بسیاری از آثار تاریخی می باشد و مردم این کشور به خوبی از ایرانیان پذیرایی می کنند. برای بازدید از ارمنستان می توانید از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان برای خرید تور این کشور اقدام نمایید. در ادامه شما را با مهمترین مراکز گردشگری در کشور ارمنستان بیشتر آشنا خواهیم نمود و در انتها به شما خواهیم گفت که با استفاده از چه روشی می توانید بهترین تور ارمنستان را خریداری کرده و برای سفر راهی این کشور شوید. ارمنستان مراکز گردشگری بسیار زیادی دارد و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی باشد که می خواهند به کشوری نزدیک، تاریخی و خوش آب و هوا سفر داشته باشند.

تور ارکمنستان

چرا باید تور ارمنستان را خریداری نماییم؟

بسیاری از کسانی که علاقمند به سفر ارمنستان می باشند، می توانند با خرید تور این کشور سفری بسیار آسان به این کشور داشته باشند. ارمنستان کشور کوچکی است و به همین دلیل در بازه چند روزه می توان برای بازدید به تمامی قسمت های این کشور سفر داشت و برای اینکه در سفر اتلاف وقت نداشته باشید می توانید از وب سایت دلتابان برای خرید تور کشور ارمنستان اقدام نمایید. ارمنستان یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ آب و هوایی به شمار می رود و به خصوص در فصل تابستان بسیاری از توریست ها به این کشور می روند. خرید تور برای اینکه بدون دغدغه از هتل و بلیط هواپیما بتوانید سفری خوب به ارمنستان داشته باشید می تواند گزینه ای مناسب باشد. برای خرید تور ارمنستان می توانید از وب سایت دلتابان استفاده کنید چرا که به راحتی می توانید از طریق این سایت و در کوتاه ترین زمان ممکن، تور، بلیط هواپیما و یا هتل خود را رزرو نمایید. این روش برای خرید از سراسر کشور در دسترس است.

مراکز گردشگری در تور ارمنستان

یکی از مهمترین ویژگی های خرید تور این کشور را می توان بازدید از بیشتر مراکز گردشگری ارمنستان دانست. در واقع شما می توانید با استفاده از این روش به راحتی از مراکز تفریحی، تاریخی و طبیعی ارمنستان بازدید نمایید. از مهمترین مراکز تفریحی که در کشور ارمنستان بیشتر مورد توجه بوده اند می توان به معبد گارنی، کلیسای گغارت، شهر مذهبی اجمیازین، شهر جرموک، دره گل ها، شهر اشتاراک، دریاچه سوانو میدان جمهوری شهر ایروان قدیم یاد کرد. همچنین در شهر ایروان که پایتخت ارمنستان می باشد شما می توانید از مراکز خرید و یا مراکز تفریحی دیدن کرده و در رستوران های سنتی این شهر ساعات خوشی را داشته باشید. ارمنستان یکی از بهترین گزینه های گردشگری برای ایرانیان می باشد و همه ساله بسیاری از گردشگران ایرانی به کشور ارمنستان سفر می کنند.

قیمت تور ارمنستان

مراکز تاریخی ارمنستان متعلق به چه دوره ای است؟

اگر برای شما جذاب است که به کشورهای تاریخی سفر داشته باشید، خرید تور ارزان ارمنستان را در برنامه خود قرار دهید. این کشور بسیاری از مراکز تاریخی مهم در دنیا را در خود جای داده است و بسیاری از کلیساهای این کشور از لحاظ تاریخی و دینی دارای اهمیت بسیار زیادی نزد ارامنه می باشند. همچنین بسیاری از کاخ های قدیمی در این کشور قرار دارند که از هزاره های پیشین هستند ولی شما می توانید برخی از آثار تاریخی مربوط به سده های اخیر را نیز در این کشور مشاهده نمایید. به طور کلی ارمنستان برای کسانی که به گردش های تاریخی علاقمند می باشند می تواند گزینه ای بسیار جذاب به شمار رود و همه ساله بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند.

مراکز تفریحی و خرید ارمنستان را از دست ندهید

ارمنستان کشوری بسیار جذاب برای خانواده ها و کسانی است که خرید وسایل مختلف را در سفر دوست دارند و می خواهند در سفر به کشورهای جدید، وسایل تازه ای را تهیه کنند. در ارمنستان شما می توانید از مراکز خرید ایروان بهترین لباس های مارک دار را از اوت لت ها با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید که قطعا برای شما جذاب خواهد بود. تور لوکس ارمنستان برای کسانی که می خواهند از این مراکز بازدید نمایند می تواند گزینه ای عالی باشد. البته بهتر است بدانید که سالن های تئاتر و سینما به همراه کافه ها و رستوران های ارمنستان نیز از مهمترین مراکز گردشگری هستند که در این کشور وجود دارند و بازدید از آنها خالی از لطف نخواهد بود. قدم زدن در خیابان های ایروان می تواند حس بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

پارک ها و کوهستان های ارمنستان

یکی از جذابیت های دیگری که در تور ارمنستان نباید از آن غافل شد را می توان پارک ها و کوهستان های ارمنستان دانست. آب و هوای ارمنستان بسیار خوب است و قطعا اگر فصل بهار و تابستان را برای سفر به این کشور انتخاب کنید می توانید از تمامی این زیبایی ها استفاده کنید. حتی بسیاری از جذابیت های تاریخی این کشور مانند کلیسای گغارت در نزدیکی مراتع سرسبز ارمنستان واقع شده است و از این حیث ارمنستان می تواند یک گزینه بسیار جذاب برای خانواده ها به شمار رود. برای اینکه بتوانید سفری خوب و آسان به ارمنستان داشته باشید و همچنین از زیبایی های طبیعی آن بهره ببرید، انتخاب اوایل بهار و اواخر تابستان به همراه اوایل پاییز می تواند بهترین زمان برای بازدید از کشور ارمنستان به شمار رود.

تور ارمنستان
تور ارمنستان یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به این کشور به شمار می رود. شما می توانید برای خرید تور ایروان ارمنستان ، خرید بلیط هواپیما ارمنستان یا تور ارمنستان به صورت مستقیم از طریق سایت آژانس مسافرتی دلتابان اقدام نمایید. سفر به ارمنستان می تواند یکی از تجربه های لذت بخش برای زندگی شما باشد و برای اینکه بتوانید بسیار آسان به این کشور سفر داشته باشید می توانید از وب سایت دلتابان در سراسر کشور برای خرید تور ارمنستان اقدام نمایید. دلتابان با تجربه ای چندین ساله که در زمینه برگزاری تور کشور ارمنستان دارد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی باشد که می خواهند سفری خاطره انگیز به کشور ارمنستان داشته باشند. این کشور با تمامی ویژگی های خود می تواند بهترین انتخاب برای خانواده های ایرانی به شمار رود. برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید تور ارمنستان و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان دلتابان ارتباط برقرار نمایید.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور ارمنستان،تور ارزان ارمنستان، تور لوکس ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()