نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

دبی که از شهر های بزرگ امارات متحده عربی می باشد، یکی از شهر هایی است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است،ما قصد داریم در این مطلب شما را با تور دبی که از پرطرفدار ترین تور های گردشگری می باشد بیشتر آشنا کنیم و هر آن چه درباره این شهر توریستی نیاز است را برای شما ارائه دهیم.

تور ارزان دبی

دبی

از نظر موقعیت جغرافیایی دبی از شهر های امارات متحده عربی می باشد که در سواحل خلیج فارس در جنوب ایران در صحرای عرب واقع شده که به دلیل تغییراتی که در چند دهه اخیر در این شهر ایجاد شده، دبی را به یکی از شهر های توریستی مبدل کرده است. جاذبه های گردشگری، مراکز خرید لوکس، مراکز تفریحی و ... همگی موجب شده است تا هر ساله گردشگران بسیاری برای سفر به این شهر عربی از طریق تور ارزان دبی اقدام نمایند. پرواز به این شهر بسیار آسان می باشد و تقریبا تمامی آژانس های هواپیمایی در طول ماه به این شهر پرواز خواهند داشت. قطعا یکی از مهم ترین بخش های سفر، اقامت در محیطی مناسب با امکانات کامل می باشد که با اقامت در هتل های این شهر می توان در محیطی فوق العاده، اوقات خوشی را سپری نمود. با اخذ ویزای گردشگری دبی می توانید به این شهر سفر کرده و از جاذبه های گردشگری دبی لذت ببرید.هر ساله کنسرت های بسیاری نیز از خوانندگان سراسر دنیا در این شهر برگزار می شود که با سفر به شهر زیبای دبی، می توانید از لذت شرکت در کنسرت خوانندگان مطرح نیز بهره مند شوید.

اخذ ویزای دبی

قبل از سفر با تور لحظه آخری دبی باید ابتدا به اخذ ویزای دبی اقدام نمود. انواع ویزای دبی شامل: ویزای گردشگری، کاری، ترانسپورت و تجاری می باشد. طول مدت زمان ویزای توریستی دبی معمولا 2 هفته، 1 ماه و یا حداکثر 3 ماهه می باشد. توجه داشته باشید که در صورت اخذ ویزای یک ماهه شما می توانید با پرداخت هزینه ویزای خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید نمایید. از ویژگی های ویزای دبی عدم نیاز به انجام مصاحبه ی حضوری می باشد. آدرس سفارت امارات، واقع در غرب تهران، خیابان ایران زمین می باشد، اما توجه داشته باشید که به منظور دریافت ویزای توریستی نیاز به مراجعه به سفارت نبوده و از طریق آژانس های هواپیمایی می توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز به منظور اخذ ویزای دبی به قرار زیر می باشد:

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس جدید و رنگی با پیش زمینه ای سفید
  • فرم تکمیل شده از مشخصات فرد متقاضی
  • اطلاعات دقیق مرتبط با محل سکونت و یا محل کار

به منظور دریافت فرم و یا اطلاعات دقیق تر درباره مدارک مورد نیاز، می توانید به سایت سفارت امارات نیز مراجعه نمایید.

باید ها و نباید ها در تور دبی

هر کشور و حتی هر کدام از شهر های آن، قانون و فرهنگ خاص خود را دارند که در صورت سفر به آن جا باید به تمامی باید ها و نباید ها توجه نمود. در صورت سفر با تور لوکس دبی نیز باید به منظور پیشگیری از جریمه شدن به موارد ذیل توجه نمایید:

  1. حمل و یا مصرف هر گونه مواد مخدر ممنوع: در تمامی شهر های کشور امارات در صورت حمل و یا مصرف مواد مخدر می تواند منجر به جریمه هایی از جمله، حداقل 4 سال حبس و حتی اخراج از کشور امارات شود.
  2. به پوشش خود توجه کنید: فراموش نکنید که دبی از شهرهایی است که اغلب مردم آن مسلمان می باشند پس در صورت سفر با تور دبی باید به پوشش خود توجه نمایید و از پوشیدن هرگونه لباس بسیار باز و یا برهنه گشتن به خصوص در مراکز عمومی شهر خودداری نمایید در غیر این صورت به صورت قانونی با فرد متخلف برخورد خواهد شد.
  3. هر گونه توهین به اسلام و احکام حاکم بر دبی ممنوع: هر گونه سخن و یا رفتاری که توهین به دین مبین اسلام باشد، نوعی بی قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد. همچنین از توهین به سران حاکم بر طایفه های این شهر نیز خودداری نمایید.
  4. در رفتار با خانم ها دقت کنید: فرهنگ دبی به گونه ای است که شما به آسانی نمی توانید با خانم های غریبه معاشرت کنید پس در نحوه برخورد و رفتار خود با خانم ها در طی سفر با تور دبی توجه لازم را داشته باشید.
  5. فحش و ناسزا ممنوع: در حرکات فیزیکی و زبان بدن خود در ضمن صحبت کردن دقت نمایید، چرا که بیان هر نوع کلام غیر مودبانه و یا استفاده نا صحیح از زبان بدن، فرد را مشمول جرایم سنگینی خواهد کرد.

زمان مناسب برای سفر با تور دبی

با توجه به موقعیت جغرافیایی دبی، اغلب دارای هوای گرم و خشک می باشد. در فصل تابستان دمای هوا به اوج خود خواهد رسید که ممکن است سفر شما را اندکی سخت نماید این در حالی است که در فصل زمستان به دلیل بارش هایی هر چند اندک، دمای هوا اندکی کاهش یافته و خنک تر خواهد شد به همین دلیل در فصول سرد سال، دبی شاهد گردشگران بسیاری می باشد. اما اگر قصد دارید تا در زمان های خلوت با تور دبی سفر کنید و هزینه هایی نیز که به منظور محل اقامت پرداخت می کنید کاهش یابد، می توانید در فصل تابستان با تور دبی سفر نمایید.

تور دبی

اکثریت پرواز ها به مقصد دبی به طور مستقیم انجام می گردد. با توجه به این موضوع که برخی از پرواز ها به سایر کشور ها به طور مستقیم از ایران امکان پذیر نخواهد بود، ابتدا پرواز به دبی انجام خواهد شد و بعد از آن به کشور مقصد سفر خواهند کرد در نتیجه تمامی آژانس های هواپیمایی در طول هفته پروازهایی را به مقصد دبی خواهند داشت. هر یک از شرکت های هواپیمایی، پکیج تور ارزان دبی را به گونه ای متفاوت ارائه خواهند کرد. معمولا پکیج تور دبی شامل، بیمه سفر، تور لیدر فارسی زبان، رزرو هتل می باشد. که شما می توانید از آن ها بهره مند شوید.

بلیط های هواپیما برای سفر با تور دبی

به منظور سفر با تور دبی شما می توانید بلیط های سیستمی و یا لحظه آخری را تهیه نمایید.

  1. بلیط های لحظه آخری: اگر شما از دسته افرادی هستید که با چمدانی حاضر، همیشه آماده سفر می باشید ما به شما بلیط لحظه آخری را پیشنهاد می کنیم که شامل تخفیفات بسیاری می باشد و می تواند هزینه های سفر شما را تا حد زیادی کاهش دهد، به طوری که می توانید گاهی یک بلیط هواپیما را تنها با پرداخت هزینه ای برابر با بلیط اتوبوس تهیه نمایید. اما هزینه این بلیط برای تمامی افراد با سنین مختلف (کودک و یا بزرگسال) یکسان می باشد.
  2. بلیط های سیستمی: اگر از افرادی هستید که برای سفر خود باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشید برای سفر با تور دبی ما به شما بلیط های سیستمی را پیشنهاد می کنیم. جهت رزرو این دسته از بلیط ها حداقل دو هفته قبل از سفر با تور دبی اقدام نمایید. از ویژگی های خوب بلیط های سیستمی، تفاوت قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان می باشد.در صورت کنسلی می توانید پس از کسر شدن مبلغی از هزینه بلیط، مابقی آن را دریافت نمایید.

ویژگی های مراکز خرید دبی

دبی به عنوان پایتخت خرید در کل خاورمیانه شناخته شده است که شما می توانید با هر میزان توان مالی از فروشگاه های دبی خرید نمایید. در شهر دبی مالیاتی به منظور فروش کالا دریافت نمی شود، از طرفی نیز هزینه گمرک به منظور واردات کالا بسیار اندک می باشد. همین امر موجب شده تا مراکز خرید، کالا های خود را با قیمت هایی مناسب به فروش برسانند. از دیگر ویژگی های مراکز خرید این شهر که در صورت سفر با تور ارزان دوبی می توانید از آن ها بهره مند شوید، امکانات مرکز خرید ها می باشد که از این میان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. سیستم های تهویه و خنک کننده
  2. پارکینگ هایی با ظرفیت بالا
  3. محل بازی کودکان
  4. رستوران، فست فود و کافی شاپ
  5. سالن هایی جهت برگزاری کنسرت

توجه داشته باشید که امکانات نام برده شده، بسته به نوع مرکز خرید متفاوت خواهد بود.

تور دبی

معرفی مراکز خرید در تور دبی

در طی سفر با تور دبی هم مراکز خرید لوکس و لاکچری و هم مرکز و بازار هایی با قیمت هایی بسیار پایین و استثنایی را مشاهده خواهید کرد. که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

  1. دراگون مارت یکی از مراکز خرید بزرگ چینی در دبی بوده که تمامی کالاهایی که به فروش می رساند چینی می باشد.
  2. ابن بطوطه یکی از مراکز خرید ویژه ی دبی می باشد که بر اساس زندگی شخصیتی به این نام ساخته شده و از معماری ویژه ای نیز برخوردار است و توصیه می کنیم تا در صورت سفر با تور دبی از این مرکز خرید حتما دیدن نمایید.
  3. اوت لت مال از مراکز خرید معروف دبی می باشد که می توانید کالاهای برند را با قیمتی باور نکردنی خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید سوغاتی با قیمتی بسیار ارزان هستید ما به شما اوت لت مال را پیشنهاد می کنیم.

از دیگر مراکز خرید که در طول سفر با تور دوبی می توانید از آن ها دیدن نمایید می توان به اوت لت ویلیج، مرکاتو، برجمان، وافی، سیتی سنتر، مال امارات و دبی مال اشاره کرد. هر یک از این مراکز خرید ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که بازدید از آن ها در طول سفر با تور دبی خالی از لطف نیست.

سوغاتی های دبی چیست؟

هر ساله گردشگران بسیاری با تور دبی به این شهر سفر می کنند در نتیجه قصد داریم تا شما را با چند مورد از سوغاتی های این شهر آشنا نماییم تا در صورت سفر با تور دبی بتوانید یادگاری های زیبایی را برای عزیزان خود تهیه نمایید.

  1. از شاخصه های شهر دبی، برج خلیفه است، که مجسمه این برج در سایز و اندازه های متفاوت، از سوغاتی های مرسوم این شهر می باشد.
  2. پارچه و لباس با عکس و طرح هایی از شهر دبی از دیگر سوغاتی هایی می باشد که در صورت سفر با تور دبی می توان تهیه نمود.
  3. از پرطرفدار ترین سوغاتی ها می توان به خرمای بتیل اشاره کرد که طعم فوق العاده آن باعث شده تا با وجود قیمت بالایی که دارد باز هم از پرفروش ترین سوغاتی های دبی باشد و این خرما با آجیل های مختلف پر می شود که باعث شده تا طعمی متفاوت داشته باشد.
  4. عطر و ادکلن های عربی رایحه ای متفاوت دارند که معمولا سلیقه خاصی را می طلبند.
  5. از سوغاتی های با ارزش دبی می توان به خرید طلا اشاره کرد. در این شهر طلا فروشی های بسیاری وجود دارد که در صورت سفر با تور لوکس دوبی می توانید از آن ها دیدن کرده و طلای مناسب خود را خریداری نمایید.

دیگر سوغاتی های دبی شامل: تابلو فرش های دستباف، خنجر های طرح دار، ادویه های عربی و ... می باشد.

جاذبه های گردشگری دبی

قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری دبی آشنا کنیم تا قبل از سفر با تور دبی بتوانید آگاهی لازم با مکان های دیدنی دبی داشته باشید. با وجودی که دبی تنها چند دهه است که رونق گرفته و تبدیل به یک شهر توریستی شده است اما جاذبه های بسیاری برای گردشگران دارد. در ادامه درباره برخی از جاذبه های دبی توضیح خواهیم داد. مسجد جمیرا به دلیل معماری فوق العاده ای که دارد از محبوب ترین مکان های دیدنی دبی می باشد. جزیره نخل دبی که آوازه ی آن تقریبا به گوش همگان رسیده است علاوه بر جاذبه هایی که دارد، از جمله مکان های تفریحی نیز تلقی می شود. در این جزیره لوکس ترین رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و مراکز خرید ها و ... قرار گرفته اند.

بازدید از برج خلیفه در سفر با تور دبی

برج خلیفه یکی از شاخصه های شهر دبی می باشد. این برج که از مرتفع ترین ساختمان های جهان می باشد، از پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری دبی تلقی می شود. با تهیه بلیط می توانید وارد برج شده و از آن دیدن نمایید. با قرار گرفتن در طبقات فوقانی، می توانید تصویری بی نظیر و 360 درجه از شهر دبی را مشاهده نمایید. در صورت سفر با تور لحظه آخری دوبی دیدن از این برج به خصوص در شب را به شما توصیه می کنیم.

بازدید از موزه ی دبی در سفر با تور دبی

اگر مایل هستید تا اندکی مرور بر تاریخ داشته باشید می توانید به موزه ای که در قلعه ای به نام آل فهیدی قرار دارد بروید. این قلعه که به منظور حفظ و مراقبت از دبی ساخته شده است، امروزه به موزه ای پرطرفدار تبدیل گشته است. بلوک های مرجانی که دیوار های آن را تشکیل داده اند، جلوه ای خاص به این موزه داده است. این قلعه در دوره های مختلف نقش های متفاوتی داشته است که از این میان می توان به محل زندگی حاکم آن زمان و محل برگزاری جلسات مهم اشاره کرد. چنان چه با تور دبی به این شهر سفر کردید، بازدید از این موزه خالی از لطف نیست.

تفریحگاه های دبی

با سفر به همراه تور دبی قطعا در کنار خرید، بازدید از مناطق دیدنی و ... نیاز است تا اندکی نیز به تفریح بپردازید.

  1. آکواریوم دبی: آکواریومی در دل مرکز خرید دبی مال می باشد که طراحی آن به گونه ای متفاوت بوده و شما با بازدید از این آکواریوم می توانید بیش از 140 گونه از آبزیان را مشاهده کنید. از دیگر تفریح های مرتبط با این بخش می توان به غواصی در فضاهایی شیشه ای و یا سوار شدن بر قایق های شیشه ای اشاره نمود.

  2. سافاری: در صورت سفر با تور دبی حتما تجربه ی لذت بخشی با سافاری دبی کسب خواهید کرد. سافاری مجموعه ای است که شامل آفرود سواری، شتر سواری، قدم زدن بر روی شن های داغ و ... می باشد که همگی در دل صحرای دبی صورت می گیرد.
  3. شهربازی آی ام جی ورد: یکی از مهیج ترین مکان های تفریحی که در طی سفر با تور دبی می توانید از آن لذت ببرید، شهربازی سرپوشیده این شهر می باشد که از بزرگترین شهربازی های دنیا محسوب می شود. تمامی بازی های هیجان انگیز، ترسناک و ماجراجویانه را در این شهربازی تجربه خواهید کرد. در این مکان فروشگاه ها و رستوران های بسیاری نیز موجود می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مدت زمان بیشتری را در این شهربازی مانده و لذت ببرید.

هتل های دبی

از مهم ترین بخش های سفر با تور دبی، انتخاب محل اقامتی مناسب می باشد. از ویژگی های یک محل اقامت مناسب، علاوه بر امکانات و تجهیزات خوب، کیفیت در سرویس دهی نیز می باشد که باید به موقعیت جغرافیایی قرارگیری هتل نیز اشاره کرد. برای مثال هتل شما اگر به مرکز شهر نزدیک تر باشد قطعا راحت تر می توانید به مرکز خرید ها و دیگر بخش های شهر دسترسی پیدا نمایید. در ادامه شما را با تعدادی از هتل های دبی آشنا خواهیم کرد:

  1. برج عرب: این برج از مجهز ترین و مرتفع ترین هتل ها در کل دنیا می باشد این هتل هفت ستاره معماری فوق العاده و متفاوتی دارد که به شکل بادبان کشتی می باشد.
  2. رکسوس پریمیوم: این هتل در قلب شهر قرار گرفته است و دارای معماری کاملا مدرن می باشد و از لوکس ترین هتل های دبی به شمار می آید.
  3. هتل ال خلیج پالیس
  4. هتل آل ماها
  5. و ...

تر لوکس دبی

هر ساله افراد بسیاری با تور دبی به این شهر سفر می کنند که به منظور میزبانی هر چه بیشتر و بهتر هتل های بسیاری ساخته شده است که ما تنها به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم.

گلفام سفر در تمامی مراحل سفر در خدمت شما مسافرین محترم است.



:: برچسب‌ها: تور دبی, تور ارزان دبی, تور لحظه اخری دبی, تور دبی نوروزی, تور لوکس دبی, قیمت تور دبی, ویزای دبی, اب و هوای دبی, راهنمای سفر به دبی, هزینه های سفر به دبی, هزینه های زندگی در دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بهشت استوایی کجاست ؟

مالدیو؛ بهشت روی زمین

مالدیو بهشت روی زمین، یکی از رویایی ترین مجمع الجزایر در نزدیکی اقیانوس آرام است که حتی لقب بهشت استوایی را کسب کرده است. تور مالدیو را عموما برای ماه عسل و یا سفرهای لوکس از طریق سایت گلفام سفر رزرو می نمایند  که با ماسه های سفید و سواحل شنی سفید سفری فراموش نشدنی برای شما رقم می زند. مالدیو مجمع الجزایری از 1192 جزیره در اقیانوس هند است که ماله پایتخت آن است. مالدیو آرام ترین نقطه ی کره ی زمین محسوب می شود با وجود شور هیجانی که در ساحل بعضی از این جزایر برپاست، آرامش آبی اقیانوس بر تمام این ها چیره می شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بهشت روی زمین یا همان کشور مالدیو سفر کنیم و آن را بیشتر بشناسیم.

قیمت تور مالدیو

مالدیو کجاست؟

کشور کوچک مالدیو، همسایه هند و سریلانکا از جزایر کوچکی تشکیل شده است. دریاچه های فیروزه ای رنگ و زلال و کم عمق، سواحلی با شن های سفید، قایق سواری با قایق های کوچک و بزرگ تفریحی، هواپیماهای دریای، ورزش های آبی، کاخ ریاست جمهوری و موزه ملی و بازارهای محلی همه و همه از جذابیت های این کشور کوچک هستند. توسعه و رونق صنعت توریسم تحولات اقتصادی بسیاری را با خود به همراه داشتند. پایتخت کشور مالدیو، شهر «ماله» می باشد که به معروف ترین جزیره مالدیو می باشد و با ۱۵۰ هزار نفر شهروند، یکی از کم جمعیت ترین پایتخت های دنیا به حساب می آید.

 

اطلاعات کلی جزیره مالدیو

مالدیو جزیره ای در اقیانوس هند واقع در جنوب غربی هند می باشد. کشور مالدیو کوچکترین کشور در قاره آسیا می باشد. کمترین فاصله ای که مالدیو تا کرانه های هند دارد 600 کیلومتر است. مساحت خشکی های مجمع الجزایر 1192 جزیره مرجانیِ مالدیو برابر با 298 کیلومتر مربع است. از این بین 200 عدد از جزیره ها مسکونی بوده که 88 جزیره دارای اقامتگاه های گردشگری هستند. زبان رسمی کشور مالدیو زبان دیوهی و واحد پول روفیه است.

رزرو آنلاین تور مالدیو

آب و هوای جزیره مالدیو

با نزدیکی جزیره مالدیو به اقیانوس هند، آب و هوای مالدیو گرم استوایی است و دو فصل بارانی دارد. در مجموع مالدیو مقصد مناسب گردشگران علاقه مند به تفریحات آبی و ساحلی می باشد.

 

استان های مالدیو

  • استان ماتی اوتوروشامل آب‌سنگ ها الیف، آب‌سنگ ها دالو و آب‌سنگ شاویانی
  • ‏استان اوتوروشامل آب‌سنگ نونو، آب‌سنگ را، آب‌سنگ با و آب‌سنگ لاویانی
  • ‏استان مدو اوتوروشامل آب‌سنگ کافو، آب‌سنگ الیفو الیفو، آب‌سنگ الیفو دالو و آب‌سنگ واوو
  • استان مدوشامل آب‌سنگ میمو، آب‌سنگ فافو و آب‌سنگ دالو
  • ‏استان مدو دکونوشامل آب‌سنگ تا و آب‌سنگ لامو
  • استان ماتی دکونو: شامل آب‌سنگ گافو الیفو و آب‌سنگ گافو دالو
  • ‏استان دکونوشامل آب‌سنگ گناویانی و شهر آدو

 

دسترسی به مالدیو

برای سفر به مالدیو شما می توانید از خرید بلیط هواپیما  و پرواز به فرودگاه بین المللی شهر ماله، پایتخت مالدیو، بروید. طول پرواز از تهران تا ماله حدود 6 ساعت می باشد. ساعت ماله حدود 1.5 ساعت جلوتر از تهران می باشد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

هزینه حمل و نقل در مالدیو

 هزینه تاکسی در مالدیو با ورود 25 روفیه و به ازای هر کیلومتر 40 روفیه به مبلغ اضافه می شود. به طور میانگین یک تاکسی سواری برای شما 100 روفیه تمام می شود. خرید بلیط تک سفره اتوبوس در مالدیو 10 روفیه هزینه دارد.

جاذبه های توریستی مالدیو

برخی از جزایر تور مالدیو مختص گردشگری هستند. در این جزایر هتل‌هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندان آن از مهاجران کشورهای همسایه هستند. گردشگران مستقیماّ از فرودگاه بین‌المللی ماله به این جزایر می‌آیند. مردم عادی مالدیو، ارتباط چندانی با گردشگران خارجی ندارند. نام ماله از کلمه «ماهالای» گرفته شده که در زبان سانسکریت به معنای «خانه بزرگ» است و به طور کلی در این زبان این کلمه اشاره به قصر پادشاه دارد. این شهر مرکز همه فعالیت‌های تجاری است که از چهار بخش: هنویرو ، گالولهو ، مافانو و ماچانگولی تشکیل شده‌است. مسجد جامع ، موزه ملی ، مقر مولی آگ ، مسجد قدیمی و بازار ماهی از نقاط دیدنی شهر ماله می‌باشند.

  1. غواصی و اسنورکلینگ

اهمیت غواصی در مالدیو به قدری زیاد است که حتی نخست وزیر این کشور از هیات دولت خواسته است تا غواصی یاد بگیرند. به ‏دلیل قرار گرفتن این کشور در یکی از بکر ترین مکان های اقیانوس هند، یکی از بهترین مکان های دیدنی و بکر برای رزرو آنلاین هتل و گذراندن تعطیلات و استفاده از تفریحات آبی و زیر آبی، ‏جزایر زیبای این کشور می باشد.

  1. صخره های مرجانی / Banana Reef

در میان آب سنگ ماله ی شمالی، مقصد محبوب غواصان و شناگران برای تماشای صخره های مرجانی مرسوم به صخره موز لذت می باشد. این مکان ایده آب غواصان مبتدی و حرفه ای است. غارها، صخره های تاقی شکل و مرجان های نرم دارند. در مرکز این صخره، یک صخره‌ی تاقی شکل بزرگ وجود دارد که بر اثر جریان‌های اقیانوس تشکیل شده است. در این محدوده، انواع آبزیان زیبا و رنگارنگ زندگی می کنند. صخره‌ی مرجانی، یک منطقه‌ی محافظت ‌شده‌ی دریایی است.

  1. بندرگاه آتول / Atoll

به علت موقعیت جغرافیایی خاص مالدیو و راه های خشکی محدود به این جزیره، برای گشت و گذار موظفید از قایق و کشتی استفاده کنید. در بندرگاه آتول می توانید کشتی و قایق تفریحی شوار شوید و در اطراف مالدیو گردش کنید. همچنین مکانی مناسب غواصی است.

  1. موزه ملی مالدیو

موزه ملی ماله در پارک سلطان واقع شده که مجموعه ای ارزشمند از اشیای قیمتی و عتیقه بیانگر تاریخ و فرهنگ این جزیره را در خود جای داده است. موزه ملی ماله در تاریخ 19 نوامبر 1952 افتتاح شد.

رزرو هتل مالدیو

  1. مسجد جامع مالدیو

یکی از جاذبه های تاریخی تور مالدیو بازدید از مسجد السلطان بزرگ ترین مسجد کشور مالدیو است که در پایتخت آن بنا نهاده شده است. سال ساخت آن به 1656 میلادی بازمی‌گردد. این مسجد شامل یک مرکز اسلامی‌بزرگ نیز هست و نزدیک 5000 نفر می‌توانند در آن همزمان نماز بخوانند. گلدسته های طلایی و زیبای این مسجد بر زیبایی های شهر ماله افزوده است. بسیاری از قهرمانان و افراد معروف و شخصیت های تاثیرگذار مالدیو در این مسجد دفن شده اند.

 

  1. ریزورت های مالدیو

برخی از خاص ترین هتل ها و ریزورت های دنیا در مالدیو واقع شده اند. هتل هایی که دسترسی خاصی دارند؛ به صورتی که از هواپیما در فرودگاه پیاده می شوید و برای رسیدن به این ریزورت ها که هر کدام در جزیره ای مختص خود واقع شده اند باید از طریق قایق های تندرو یا هواپیماهای آبی اقدام کنید. اکثر هتل های لوکس مالدیو تعداد 4 الی 5 ستاره داشته و لوکس هستند. بسته به نوع خدمات و فاصله و نوع حمل و نقل، هزینه ای جداگانه از شما دریافت می کنند.

 

 



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جاذبه های تور آنتالیا

سفر با تور آنتالیا لذت بسیار زیادی دارد چرا که اینگونه تورهای مسافرتی سفر را برای گردشگران راحت تر می کنند. در سفر با تورهای مسافرتی و گردشگری آنتالیا تنها می توانید از اماکن دیدنی و تاریخی این شهر دیدن کنید. یکی از آنها غار کارائین می باشد. در کنار این مکان دیدنی می‌توانید از موزه تاریخی ایتالیا نیز دیدن نمایید. در سفر با تور می توانید به مراکز خرید مدرن و سنتی آنتالیا نیز مراجعه کرده و بهترین محصولات از برندهای شناخته شده را خریداری نمایید. در این شهر  رزرو هتل آنتالیا با قیمت‌های بالا, متوسط و پایین وجود دارد که در زمان رزرو تور آنتالیا می توانید به آنها توجه کنید. برای خوردن غذاهای ترکی رستوران های متعددی در سطح شهر وجود دارند که می توان به رستوران سراسر اشاره نمود.

جاذبه های تور انتالیا

سفر به دیدنی ترین مکان دنیا با تور آنتالیا

کشور ترکیه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و توریستی در دنیا محسوب می‌شود چرا که شهرهای بسیار زیبا و دیدنی را در خود جای داده است که یکی از آنها آنتالیا می باشد. اگر قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید توصیه می‌کنیم که از طریق رزرو تور آنتالیا اقدامات لازم را به انجام برسانید چرا که سفر کردن با این گونه از تورهای مسافرتی بدون هیچگونه کم و کاستی می‌تواند سفر را برای شما هیجان انگیز تر نماید. جالب است بدانید یکی از اماکن دیدنی در دنیا شهر آنتالیا شناخته می‌شود و این طبق گفته ابن بطوطه می‌باشد.

 از مهمترین مکان های دیدنی در شهر آنتالیا می‌توان به غار کارائین اشاره نمود هر چند مکان های تاریخی متعددی در آنتالیا به چشم می‌خورند که می‌توانند برای بسیاری از توریست جالب توجه باشند. اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در رابطه با این شهر زیبا و خوش آب و هوا کسب کنید می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. این نکته را فراموش نکنید که سفر کردن با تور تفریحی آنتالیا از مزیت‌های بسیاری برخوردار است که در ادامه به این موضوع نیز اشاره ای خواهیم داشت.

 تور آنتالیا 

 سفر با تور آنتالیا از مزیت‌های بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال با رزرو این تور تفریحی می توانید خرید بلیط رفت و برگشت را نیز به کارشناسان و کارمندان آژانس مربوطه بسپارید چرا که از مهمترین خدمات تورهای تفریحی و گردشگری رزرو بلیط های مسافرتی به مقصد می باشد. پس از خرید بلیط آنتالیا و آغاز سفر می بایست در فرودگاه بین المللی آنتالیا پرواز شما بنشیند. این نکته را در ابتدا یادآور شویم که طبق قوانین کشور ترکیه پروازهای ایرانی نمی توانند در فرودگاه بین‌المللی شهر آنتالیا فرود آیند. در رابطه با این فرودگاه می توان اطلاعات مهمی را عنوان نمود.

 این فرودگاه در شرق شهر آنتالیا واقع شده و در فاصله ۱۰ کیلومتری آن می‌باشد از ترین ویژگی های این فرودگاه می توان به امکان پرواز به صورت به صورت معمولی و یا چارتری اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که افرادی که در این فرودگاه فرود می آیند میتوانند از تاکسی هایی که در اطراف آن به چشم می‌خورد برای رسیدن به هتل مورد نظر خود استفاده نمایند. این نکته را فراموش نکنید که در تور تفریحی آنتالیا تمامی تدابیر برای پرواز و فرود بسیار آسان در فرودگاه‌های مختلف آنتالیا در نظر گرفته شده که فرودگاه اسپارتا یکی از آنها محسوب می شود که شهر آنتالیا تا این مکان تنها سه ساعت فاصله دارد.

رزرو هتل آنتالیا

جاذبه های گردشگری تور آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا برنامه ای کامل تدارک دیده شده تا مسافران و گردشگران بتوانند از آثار تاریخی برجسته این شهری دیدن کنند. جالب است بدانید آنتالیا به دلیل وجود مکان های تاریخی و قدیمی شناخته شده می باشد که می توان به منار شیاردار و هیراپولیس اشاره کرد. همچنین موزه تاریخی نیز در آنتالیا به چشم می‌خورد که در آن مجسمه های بزرگ و همچنین تئاتر پرده را می توان مشاهده نمود.

 نکته مهم و قابل توجه این است که استخوان فک بابانوئل نیز در این مجموعه قرار گرفته است. از مهمترین مکان های توریستی, تفریحی و تاریخی در این شهر می‌توان به دروازه دریانوس اشاره نمود. این دروازه که سال ساخت آن به سال 130 می رسد توسط امپراتوری روم بنا شده است. این نکته را فراموش نکنید که مدت‌ها قبل این دروازه به عنوان درب ورودی آنتالیا محسوب می شد. البته در کنار این آثار می‌توان به آثار دیگری مانند اسپندوس, هیراپولیس و چند مورد دیگر اشاره نمود که در سفر با تور لوکس آنتالیا می توانید از آن ها دیدن کنید.

 

معرفی رستوران و کافه های آنتالیا 

در سفر با تور آنتالیا می توانید برنامه ای نیز برای خوردن غذاهای محلی ترکیه و دیگر غذاهای جهان داشته باشید. می توانید در سفر با این تور به رستوران ها و همچنین کافه های متعدد این شهر مراجعه کنید. کافه و رستوران های شهر آنتالیا به یک یا دو مورد ختم نمی شوند که می‌توان به مهمترین آنها با عنوان اسب دیوانه اشاره کرد که جزء رستوران های شناخته شده بین‌المللی محسوب می‌شود. شما عزیزان می توانید برنامه های ویژه و شاخصی مانند ساعت های شاد را نیز در این رستوران مشاهده کنید. غذاخوری سراسر نیز یکی دیگر از رستوران ها شناخته می شود که عمارت ۳۰۰ ساله آن را میزبانی می‌کند. 

معرفی مراکز خرید در سفر با آنتالیا

 در سفر با تور آنتالیا و یا هر تور مسافرتی دیگر مسافران و گردشگران می‌توانند برای خرید خود نیز برنامه مشخصی داشته باشند. آنتالیا دارای مراکز خرید متعددی است هر چند که تعداد آنها به مراکز خرید شهر استانبول کشور ترکیه نمی رسد. اگر بخواهیم از مراکز قدیمی, مدرن یا سنتی این شهر اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم می بایست به نام بازار اورینت اشاره کنیم. این بازار از جمله مراکز فروش فرش است که برای خرید فرش های گلیم و قالی می توانید به آن مراجعه کنید.

 منطقه دو سی مالتی نیز یکی دیگر از مراکزی است که در آن می توانید فروشگاه ها و مراکز بزرگ خرید را مشاهده کنید و هر آنچه نیاز دارید از آنها خریداری نمایید. البته بازار قدیمی آنتالیا نیز شناخته شده می باشد که می توانید با مراجعه به میدان ساعت که این بازار رو به روی آن است خرید خود را به انجام برسانید. در آنتالیا مراکز خرید مارک مختلفی نیز مشاهده می‌شوند. پاساژ میگروس اوزدیلک پارک و چند مورد دیگر جزء این مراکز شناخته می شوند.

تورارزان آنتالیا

معرفی بهترین هتل های آنتالیا 

در سفر با تور آنتالیا می بایستی برای اقامت مسافران و گردشگران اقدام به رزرو آنلاین هتل نمایید. جالب است بدانید آنتالیا به عنوان مهد هتل های لوکس و مدرن کشور ترکیه شناخته می‌شود که با ورود به این شهر متوجه آسمان خراش هایی با این عنوان خواهید شد.

 اگر بخواهیم از هتل‌های شناخته شده این شهر چند مورد را عنوان کنیم می‌توانیم به دِلفین دیوا پریمیر اشاره‌ای داشته باشیم. دلفین پالاس نیز یکی دیگر از هتل‌های لوکس آنتالیا محسوب می‌شود. پودینگ مارینا رزیدنس به همراه هتل آی سی هتل رزیدنس نیز جزء هتل های مدرن و چند ستاره آنتالیا به شمار می روند. هرچند هتلها و اقامتگاههای ارزان نیز در این شهر وجود دارند که می توان به لیبرتی هتل لارا اشاره نمود.

 

 

  



:: برچسب‌ها: قیمت تور آنتالیا, تور لحظه آخری آنتالیا,تور آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از شهرهای پر گردشگر دنیا است. در سفر با تور بانکوک می توانید از مکان های دیدنی این شهر دیدن کنید و خاطرات بسیار خوشی را در ذهن خود ثبت نمایید. از طریق سایت گلفام سفر می توانید انواع تور بانکوک را با شرایط و قیمت های مختلف رزرو نمایید.

قیمت تور بانکوک

برای هر مسافر و گردشگری هزینه سفر یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که پیش از سفر خود به آن دقت می کند. انتخاب تور بانکوک توسط مسافران نیز بستگی به قیمت این تور دارد. سایت هایی که فروش تور بانکوک را انجام می دهند، روزانه انواع تور با قیمت های مختلف را ارائه می کنند. به کمک سایت گلفام سفر مسافران می توانت. انواع تور بانکوک را با قیمت های مختلف مشاهده کرده سپس یکی از این تورها را برای سفر خود انتخاب کنند. در این سایت انواع تورها با توجه به خدمات و امکانات که برای مسافران در نظر گرفته اند، دارای قیمت های گوناگونی هستند. مسافران ابن امکان را خواهند داشت که بررسی های لازم روی تورها و قیمت های آنها را انجام دهند سپس متناسب با شرایط خود یکی از این تورها را جهت سفر خود انتخاب نمایند.

تور ارزان بانکوک

به طور کلی قیمت تور بانکوک را بر اساس مواردی مانند بلیط هواپیما بانکوک، هزینه هتل محل اقامت، مدت زمان سفر، کلاس پروازی و نوع ایرلاینی که پرواز به سوی بانکوک با آن انجام می شود، تعیین می گردد. اگر قصد دارید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، می توانید پس از مراجعه به سایت گلفام سفر بلیط های پروازی ارزان قیمت به این شهر را پیدا کنید و سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید. ممکن است بسیاری از مسافران تصور خوبی نسبت به تورهای ارزان قیمت بانکوک نداشته باشند اما همیشه اینگونه نیست که در تورهای ارزان قیمت امکانات و کیفیت پایینی برای مسافران در نظر گرفته شود.

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.

از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

رزرو آنلاین هتل بانکوک

چون بانکوک شهری است که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد، سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. در شهر بانکوک هتل های بسیار زیادی جهت اقامت این مسافران ساخته شده است. با سفر در تور بانکوک شما می توانید طبق بودجه سفر خود در یکی از این هتل ها اقامت داشته باشید. برخی از این هتل هایی که در شهر بانکوک هستند چند ستاره و برخی دیگر هاستل های ارزان قیمت هستند. هتل های چند ستاره ای که در شهر بانکوک هستند با توجه به امکانات و خدماتی که دارند، معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

اگر به دنبال سفر ارزان تر در تور لحظه آخری بانکوک هستید، می توانید اقامتگاه ها و هاستل های این شهر را برای سفر خود رزرو کنید. جهت رزرو آنلاین هتل بانکوک به شیوه اینترنتی می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که از طریق آن می توان علاوه بر رزرو تور برای رزرو کردن هتل های این شهر نیز اقدام کرد. پس از وارد شدن به این سایت لیستی از هتل ها با خدمات و امکاناتی که دارند به همراه قیمت آن ها به شما نشان داده می شوند. شما متناسب با شرایط سفر خود می توانید هر یک از این هتل ها را برای اقامت خود رزرو کنید.

بلیط هواپیما بانکوک

تهیه بلیط بانکوک اولین چیزی است که باید قبل از سفر به این شهر برای آن اقدام کرد. بدون شک اگر خرید خود را برای بلیط بانکوک به روزهای اوج سفر و ایامی که گردشگر پذیری زیاد باشد، واگذاری کنید خرید بلیط برای شما سخت خواهد شد. در ایامی که یفر له بانکوک زیاد می باشد و تعداد مسافران این تپر زیاد باشد بهتر است که نسبت به تهیه بلیط رفت و بلیط برگشت بانکوک اقدام کنید تا هنگام برگشت خود با مشکلی مواجه نشوید. آیا می دانید بلیط هواپیما بانکوک با چه قیمتی فروخته می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت قیمت بلیط هواپیما بانکوک همیشه ثابت نبوده و بستگی به موارد بسیار زیادی دارد.

معمولا آژانس های مسافرتی که این بلیط را ارائه می دهند با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، زمان سفر، نوع فرودگاه مقصد، نوع پرواز و ... قیمت های مختلفی را برای بلیط هواپیما بانکوک در نظر می گیرند. مسافران می توانند برای تهیه این بلیط پس از وارد شدن به سایت این بلیط را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در خرید اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک می توان این بلیط را فوری و خیلی راحت رزرو کرد. همچنین مسافران می توان در هر مکانی و هر ساعتی از شبانه روز این بلیط را برای سفر خود خریداری کنند. خرید آنلاین بلیط بانکوک این امکان را به مسافران می دهد که با مقایسه قیمت ها بلیط مناسب برای خود را بهتر پیدا کنند.

بلیط هواپیما بانکوک

هزینه های سفر با تور بانکوک

سفر به تایلند شامل هزینه های مختلفی می باشد. از جمله این هزینه هایی که لازم است انجام شود، هزینه ویزا، هزینه هتل، هزینه خورد و خوراک، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه حمل و نقل شهری می باشد.

تور لوکس و تور لحظه آخری بانکوک

سفر به بانکوک را می توان با تورهای مختلفی انجام داد. نوع توری که با آن سفر می کنید بستگی به انتخاب شما، شرایط زمانی و میزان بودجه شما برای سفر دارد. اگر از بابت بودجه سفر نگرانی ندارید با تور لوکس بانکوک که دارای امکانات بسیار زیاد است می توانید سفر کنید. در صورتی که می خواهید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، تور لحظه آخری که اندکی پیش از شروع سفر بلیط آن فروخته می شود، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری برای افرادی مناسب است که محدودیتی برای سفر ندارند و در هر زمانی آماده سفر با تور بانکوک هستند.



:: برچسب‌ها: تور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از شهرهای پر گردشگر دنیا است. در سفر با تور بانکوک می توانید از مکان های دیدنی این شهر دیدن کنید و خاطرات بسیار خوشی را در ذهن خود ثبت نمایید. از طریق سایت گلفام سفر می توانید انواع تور بانکوک را با شرایط و قیمت های مختلف رزرو نمایید.

قیمت تور بانکوک

برای هر مسافر و گردشگری هزینه سفر یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که پیش از سفر خود به آن دقت می کند. انتخاب تور بانکوک توسط مسافران نیز بستگی به قیمت این تور دارد. سایت هایی که فروش تور بانکوک را انجام می دهند، روزانه انواع تور با قیمت های مختلف را ارائه می کنند. به کمک سایت گلفام سفر مسافران می توانت. انواع تور بانکوک را با قیمت های مختلف مشاهده کرده سپس یکی از این تورها را برای سفر خود انتخاب کنند. در این سایت انواع تورها با توجه به خدمات و امکانات که برای مسافران در نظر گرفته اند، دارای قیمت های گوناگونی هستند. مسافران ابن امکان را خواهند داشت که بررسی های لازم روی تورها و قیمت های آنها را انجام دهند سپس متناسب با شرایط خود یکی از این تورها را جهت سفر خود انتخاب نمایند.

تور ارزان بانکوک

به طور کلی قیمت تور بانکوک را بر اساس مواردی مانند بلیط هواپیما بانکوک، هزینه هتل محل اقامت، مدت زمان سفر، کلاس پروازی و نوع ایرلاینی که پرواز به سوی بانکوک با آن انجام می شود، تعیین می گردد. اگر قصد دارید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، می توانید پس از مراجعه به سایت گلفام سفر بلیط های پروازی ارزان قیمت به این شهر را پیدا کنید و سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید. ممکن است بسیاری از مسافران تصور خوبی نسبت به تورهای ارزان قیمت بانکوک نداشته باشند اما همیشه اینگونه نیست که در تورهای ارزان قیمت امکانات و کیفیت پایینی برای مسافران در نظر گرفته شود.

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.

از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

رزرو آنلاین هتل بانکوک

چون بانکوک شهری است که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد، سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. در شهر بانکوک هتل های بسیار زیادی جهت اقامت این مسافران ساخته شده است. با سفر در تور بانکوک شما می توانید طبق بودجه سفر خود در یکی از این هتل ها اقامت داشته باشید. برخی از این هتل هایی که در شهر بانکوک هستند چند ستاره و برخی دیگر هاستل های ارزان قیمت هستند. هتل های چند ستاره ای که در شهر بانکوک هستند با توجه به امکانات و خدماتی که دارند، معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

اگر به دنبال سفر ارزان تر در تور لحظه آخری بانکوک هستید، می توانید اقامتگاه ها و هاستل های این شهر را برای سفر خود رزرو کنید. جهت رزرو آنلاین هتل بانکوک به شیوه اینترنتی می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که از طریق آن می توان علاوه بر رزرو تور برای رزرو کردن هتل های این شهر نیز اقدام کرد. پس از وارد شدن به این سایت لیستی از هتل ها با خدمات و امکاناتی که دارند به همراه قیمت آن ها به شما نشان داده می شوند. شما متناسب با شرایط سفر خود می توانید هر یک از این هتل ها را برای اقامت خود رزرو کنید.

بلیط هواپیما بانکوک

تهیه بلیط بانکوک اولین چیزی است که باید قبل از سفر به این شهر برای آن اقدام کرد. بدون شک اگر خرید خود را برای بلیط بانکوک به روزهای اوج سفر و ایامی که گردشگر پذیری زیاد باشد، واگذاری کنید خرید بلیط برای شما سخت خواهد شد. در ایامی که یفر له بانکوک زیاد می باشد و تعداد مسافران این تپر زیاد باشد بهتر است که نسبت به تهیه بلیط رفت و بلیط برگشت بانکوک اقدام کنید تا هنگام برگشت خود با مشکلی مواجه نشوید. آیا می دانید بلیط هواپیما بانکوک با چه قیمتی فروخته می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت قیمت بلیط هواپیما بانکوک همیشه ثابت نبوده و بستگی به موارد بسیار زیادی دارد.

معمولا آژانس های مسافرتی که این بلیط را ارائه می دهند با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، زمان سفر، نوع فرودگاه مقصد، نوع پرواز و ... قیمت های مختلفی را برای بلیط هواپیما بانکوک در نظر می گیرند. مسافران می توانند برای تهیه این بلیط پس از وارد شدن به سایت این بلیط را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در خرید اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک می توان این بلیط را فوری و خیلی راحت رزرو کرد. همچنین مسافران می توان در هر مکانی و هر ساعتی از شبانه روز این بلیط را برای سفر خود خریداری کنند. خرید آنلاین بلیط بانکوک این امکان را به مسافران می دهد که با مقایسه قیمت ها بلیط مناسب برای خود را بهتر پیدا کنند.

بلیط هواپیما بانکوک

هزینه های سفر با تور بانکوک

سفر به تایلند شامل هزینه های مختلفی می باشد. از جمله این هزینه هایی که لازم است انجام شود، هزینه ویزا، هزینه هتل، هزینه خورد و خوراک، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه حمل و نقل شهری می باشد.

تور لوکس و تور لحظه آخری بانکوک

سفر به بانکوک را می توان با تورهای مختلفی انجام داد. نوع توری که با آن سفر می کنید بستگی به انتخاب شما، شرایط زمانی و میزان بودجه شما برای سفر دارد. اگر از بابت بودجه سفر نگرانی ندارید با تور لوکس بانکوک که دارای امکانات بسیار زیاد است می توانید سفر کنید. در صورتی که می خواهید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، تور لحظه آخری که اندکی پیش از شروع سفر بلیط آن فروخته می شود، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری برای افرادی مناسب است که محدودیتی برای سفر ندارند و در هر زمانی آماده سفر با تور بانکوک هستند.



:: برچسب‌ها: تور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

جاذبه های تور سنگاپور 

سنگاپور یکی از کشورهای جنوب شرقی قاره آسیا می باشد. این کشور با داشتن جاذبه های بسیار مقصد گردشگران و مسافران زیادی از گوشه و کنار دنیا می باشد. برای سفر به این کشور می توانید از طریق رزرو تور سنگاپور اقدام کنید. هزینه سفر به این کشور تقریبا بالا می باشد. سنگاپور دارای آب و هوای یکنواختی بوده و در آن بارندگی و میزان رطوبت بالا است. برای رزرو بلیط هواپیما سنگاپور و همچنین رزرو هتل سنگاپور این کشور برای مدت زمان اقامت خود می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کنید و تور سنگاپور را خیلی راحت به شیوه آنلاین رزرو کنید.

رزرو آنلاین بلیط سنگاپور

قیمت تور سنگاپور

مشابه دیگر تورهایی که برای مقاصد مختلف وجود دارد، قیمت تور سنگاپور نیز بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود. برخی از این عوامل که در قیمت تور سنگاپور نقش دارند، عبارتند از نوع ایرلاینی که قرار است سفر با آن انجام شود، تاریخ سفر، مدت زمان سفر، کلاس پروازی، نوع هتل محل اقامت و ...

بنابراین هزینه تور سنگاپور همیشه ثابت نیست. بسیاری از افراد می خواهند که سفر ارزان قیمتی داشته باشند. برای اینکه سفر به سنگاپور برای شما با هزینه کمتری انجام شود، رزرو کردن بلیط ارزان قیمت می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. لازم به ذکر است که همیشه بلیط ارزان قیمت به معنای بی کیفیت بودن نیست. بلیط های لحظه آخری و بلبط چارتری از جمله بلیط های ارزان قیمتی هستند که برای مقصد سنگاپور در نظر گرفته می شوند. سایت گلفام سفر یکی از مراکزی است که می توانید برای پیدا کردن تور سنگاپور به آن مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید قیمت انواع تورهایی که برای سنگاپور هستند را مشاهده کرده و مطابق با بودجه تعیین شده خود برای سفر یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

رزرو آنلاین هتل سنگاپور

مسافرانی که قصد دارند با تور به کشور سنگاپور سفر کنند یکی از دغدغه های اصلی که برای سفر خود خواهند داشت، پیدا کردن هتل مناسب برای اقامت خود است. در سنگاپور تنوع بسیاری از هتل های مختلف وجود دارد و مسافران می توانید برای مدت زمان اقامت خود مطابق با هزینه ای که برای سفر خود تعیین کرده اند، یکی از این هتل ها را رزرو نمایند. اگر می خواهید رزرو هتل سنگاپور را به راحتی ترتیب دهید، از طریق رزرواسیون آنلاین می توانید این کار را به سادگی انجام دهید. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که مسافران می توانند در سفر خود به سنگاپور با مراجعه به آن لیست هتل های مختلف این کشور را مشاهده کرده و یکی از آن ها را برای اقامت خود انتخاب نمایند. هزینه این هتل ها بستگی به موقعیت مکانی هتل، کلاس هتل و مدت زمان اقامت شما در هتل دارد. خدمات و امکانات هتل های این کشور بسیار متنوع می باشد.

خرید بلیط هواپیما

راهنمای سفر با تور سنگاپور

برای سفر با تور سنگاپور لازم است که با اطلاعات ضروری و نکات مهم درباره این کشور آشنا شوید. سنگاپور یک کشور گران قیمت است که در جنوب شرق آسیا قرار دارد. این کشور را می توان کوچک ترین کشوری نامید که در این بخش از آسیا واقع شده است. پارک های استوایی، باغ وحش زیبا، مراکز خرید متعدد، غذاهای وینی و هندی همگی از تفریحات و سرگرمی هایی هستند که در تور سنگاپور می توان از آن ها لذت کافی را برد. سنگاپور از نظر اختلاف ساعت با ایران ۴ ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. زبان رسمی مردم این کشور انگلیسی، ماندارین، تامیل مالایی است. واحد پول کشور سنگاپور دلار سنگاپور (SGD) بوده و فرودگاه بین المللی این کشور فرودگاه چانگی سنگاپور می باشد. از طریق سفر با تور سنگاپور می توانید سفر امن و راحتی داشته باشید و اطلاعات بیشتری در سفر خود کسب کنید. همچنین سفر با تور دارای این مزیت است که تور لیدر برای بازدید از مکان های دیدنی شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

 بلیط هواپیما سنگاپور

پیش از سفر به سنگاپور نیاز است که شما برای خرید بلیط هواپیما به مقصد یکی از فرودگاه های این کشور را رزرو نمایید. برای خرید و رزرو بلیط سنگاپور انواع مختلفی از بلیط ها برای این مقصد وجود دارند. از انواع مهم این بلیط ها می توان به بلیط سیستمی، بلیط چارتری، بلیط لحظه آخری و ... اشاره کرد. چون هریک از این بلیط ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند، مسافران طبق شرایطی که دارند می توانند هر کدام از این بلیط ها را رزرو کرده و سفر خود را با آن بلیط هواپیما و امکاناتی که دارد، انجام دهند. قیمت بلیط هواپیما سنگاپور بستگی به مواردی مانند شرکت هواپیمایی، نوع بلیط و ... دارد. یکی از روش های راحتی که از طریق آن می توانید بلیط هواپیما سنگاپور را تهیه کنید، شیوه خرید آنلاین است. شما با مراجعه به سایت گلفام سفر می توانید با زدن مبدا و مقصد سفر خود این بلیط را برای سفر خود رزرو کنید. امکان انتخاب بلیط هواپیما سنگاپور به صورت رفت و رفت و برگشتی برای مسافران وجود دارد. خرید آنلاین کمک می کند که شما این بلیط را خیلی فوری و به راحتی تهیه کنید.

رزرو هتل سنگاپور

هزینه سفر با تور سنگاپور

در سفر به سنگاپور یکی از موارد مهمی که برای مسافران وجود دارد، هزینه سفر می باشد. سنگاپور از جمله گران ترین کشورهای دنیا محسوب می شود. به طوری که در سال های پیش این شهر عنوان نخستین شهر گران دنیا را داشت. پس این کشور در مقایسه با شهر تهران یک کشور گران بوده و اختلاف هزینه بسیار با کشور ما دارد. مواردی مانند حمل و نقل، خرید، غذا و اقامت از جمله هزینه هایی هستند که در سفر با سنگاپور دارای ۸۰ تا ۱۴۰ درصد تفاوت سطح قیمت با کشور ما می باشد.

 

آب و هوای سنگاپور

در سفر با تور سنگاپور نیاز است که از وضعیت آب و هوایی این کشور اطلاع داشته باشید. این کشور چون دارای موقعیت جغرافیایی است که در کنار ساحل و آب می باشد، از آب و هوای ثابت و یکنواختی برخوردار می باشد. سنگاپور دارای رطوبت بالا و بارندگی زیادی است و در اکثر مواقع سال وضعیت آب و هوای این کشور به این گونه می باشد. دمای هوای این کشور بین ۲۵ تا ۳۱ درجه بوده و در ۴۰ درصد از روزهای سال این شهر دارای رعد و برق می باشد. رطوبت نسبی که در سنگاپور است بین ۷۰ تا ۸۰ درصد بوده و گرم ترین ماه سال در این کشور ماه آوریل و در ژانویه هوای این شهر بسیار خنک لست. همچنین مرطوب ترین ماه سال در این کشور ماه نوامبر می باشد.

 

تور لوکس و تور لحظه آخری سنگاپور

برای سفر با سنگاپور می توان تورهای مختلفی که به این مقصد می روند را رزرو کرد. هر کدام از این تورها دارای قیمتی بوده و در آن ها خدمات مختلفی برای مسافران در نظر گرفته می شود. مسافران طبق شرایط خود این امکان را دارند که هر کدام از این تورها را رزرو نمایند. تور لوکس سنگاپور دارای امکانات بسیار ویژه برای مسافران بوده و در آن خدمات بسیار خوبی در طول سفر به مسافران ارائه می شود. یکی دیگر از تورهایی که برای سنگاپور وجود دارد، تور لحظه آخری به این مقصد نی باشد. بلیط این تورها اندکی پیش از زمان سفر فروخته می شود و مسافران باید خیلی سریع برای خرید این بلیط اقدام کنند. بلیط  لحظه آخری سنگاپور معمولا دارای قیمت کمتری هستند. همچنین در این نوع تورها که از انواع تور چارتری محسوب می شوند، امکان کنسل کردن تور وجود ندارد. شما با رفتن در سایت گلفام سفر می توانید با هر یک از این تورها که تمایل دارید، به سنگاپور سفر کنید.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، گلفام سفر ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، تور سنگاپور، تور ارزان سنگاپور، تور لوکس سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بلیط هواپیما به ازمیر

ازمیر یکی از شهرهای معروف ترکیه و بعد از استانبول و آنکارا سومین شهر بزرگ بوده که در ساحل دریای اژه واقع شده است. ازمیر شهری تجاری، صنعتی و بندری است که به عنوان پایتخت منطقه اژه معروف است. نام قدیمی ازمیر (Smyrna) بود که در آتش سوزی حاصل از جنگ استقلال ترکیه در سال 1992 ویران شد. امروزه حدود 4 میلیون نفر جمعیت، یکی از مدرن ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. همچنین هتل ها، مراکز خرید، رستوران ها، بازارها و مکان های دیدنی و تفریحی تورازمیر، این شهر را به یکی از شهرهای توریست پذیر ترکیه بدل ساخته است. تاریخ سکونت در شهر ازمیر به 6500 سال پیش از میلاد باز می گردد. شهر باستانی افسوس نیز در جنوب شهر واقع شده است.
تو ازمیر

پرواز به ازمیر

مسافت پروازی بین تهران و ازمیر 2167 کیلومتر است. سریع ترین زمان پرواز مستقیم از ازمیر به تهران 1 ساعت و 37 دقیقه زمان می برود. هرچند که متوسط زمان پرواز از تهران به ازمیر حدود 3 ساعت و 15 دقیقه می باشد. 5 ایرلاین پرواز مستقیم در مسیر ازمیر-تهران ارائه می دهند.

چگونه به ازمیر سفر کنیم؟

بسته به شهر مبدا، روش هایی از قبیل هواپیما، قطار و اتوبوس برای دسترسی به ازمیر وجود دارند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر (Adnan Menderes Airport) در فاصله 18 کیلومتری جنوب مرکز ازمیر واقع شده است. پروازهای مستقیمی از شهرهای ایران به ازمیر وجود دارند که برای شما امکان سفر مستقیم به ازمیر را فراهم می کنند. البته اگر به شهرهای آنتالیا، استانبول یا آنکارا سفر کرده باشید نیز می توایند با پروازهای داخلی به ازمیر بروید. ایستگاه های قطار (Basmane) و (Alsancak) در ازمیر وجود دارند که می توانید با استفاده از سیستم ریلی ترکیه به آن ها دست یابید. همچنین ایستگاه اتوبوس ازمیر در شش کیلومتری شمال شرق این شهر قرار دارد که می توانید از شهرهای مختلف ترکیه به ازمیر بروید.

بلیط هواپیما ازمیر

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به ازمیر را انتخاب کنید و بلیط هواپیما به ازمیر را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.
بلیط هواپیما ازمیر

قیمت بلیط و میزان بار قابل حمل در پرواز به ازمیر

قیمت بلیط هواپیما ازمیر به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه ای تغییر می کند. مواردی مانند کلاس پروازی و شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیما بر روی قیمت بلیط تاثیر می گذارند. شرایط آب و هوایی بیش از تاثیر بر قیمت بلیط هواپیما بر میزان سفرها تاثیر بگذارد. همچنین قیمت بلیط ازمیر در فصل های مختلف تغییرات زیادی دارند و در فصل های لو سیزن (فصل های کم سفر) قیمت های بسیار ارزانتری برای آن ها در نظر گرفته می شود. به طور کلی مقدار بار مجاز در هر پرواز متقاوت است. بسته به ایرلاین مسافرتی، مسیر پروازی و کلاس پروازی، این میزان بین 20 تا 50 کیلوگرم متغیر است. البته میزان بار قابل حمل بر روی بلیط شما چاپ می شود و باید آن را در نظر داشته باشید. به طور مثال پرواز اطلس گلوبال به شما اجازه حمل 30 کیلوگرم بار برای هر بلیط می دهد.

بلیط چارتر یا سیستمی؟

بلیط چارتر به بلیط های هواپیمایی گفته می شوند که توسط یک آژانس یا دفتر خدمات مسافرتی برای بازه ای زمانی اجاره شده باشد. درحالی که بلیط سیستمی به بلیط های گفته می شود که خرید آن ها از آژانس گردشگری و خرید مستقیم از هواپیمایی فرقی ندارد، زیرا قیمت آن ها بر اساس مصوب خود شرکت هوایی می باشد. به همین دلیل شما با خرید بلیط چارتری می توانید بلیطی ارزان تر تهیه کنید. البته این نکته را در نظر بگیرید که بلیط سیستمی قابلیت کنسلی و استرداد داشته در حالی که بلیط های چارتری را در اکثر موارد نمی توانید کنسل کنید و یا با جریمه هایی بسیار سنگین امکان دارد.
بلیط هواپیما چارتر

فرودگاه عدنان مندرس ازمیر (Adnan Menderes Airport)

فرودگاه عدنان مندرس در 18 کیلومتری جنوب مرکز ازمیر قرار گرفته که نام آن به عدنان مِندرس، نخست وزیر سابق ترکیه مربوط می شود. این فرودگاه در سال 1987 به بهره برداری رسید. در سال 2006 ترمینال جدید پروازهای خارجی این فرودگاه افتتاح شد. بر اساس آمارها فرودگاه عدنان مندرس از لحاظ حجم مسافر در رده پنجم و از لحاظ حمل بار در رده چهارم کشور ترکیه قرار دارد.

مسیرهای پروازی از فرودگاه ازمیر

شما می توانید از فرودگاه ازمیر به مسیرهای: آدانا، آنکارا، آنتالیا، تور بدروم، دیاربکر، الازیغ، حاتای، استانبول، قونیه، ماردین، سامسون، ترابزون، آلبورگ، بارسلونا، بلفاست، برگامو، بیلبائو، بیلاند، بوردو، برست، کپنهاگ، سورک، دوبلین، لیون، مادرید، مارسی، نانتس، پال د مالورکا، پاریس، شانون، تل آویو، تولوز، منیز، ورونا، زاراگوزا، آمستردام، آتن، برلین، ارجان قبرس، فرانکورت، هانوور، لندن، مونستر، مونیخ، نورنبرگ، اسلو، استکهلم، اشتوتگارت، وین، زوریخ و تهران سفر کنید.

مسیرهای اصلی پرواز به ازمیر

پرواز چارتری ایرلاین اطلس گلوبال در فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فرود می آید. اطلس گلوبال، ترکیش ایرلانز، ایران ایر، هواپیمایی قشم، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی ماهان، پگاسوس ایرلاینز برخی از ایرلاین های محبوب مسیر ازمیر به تهران هستند. مسیرهای اصلی پرواز به ازمیر از شهر تهران بوده، اما امکان دارد به صورت مقطعی از برخی شهرهای بزرگ کشور نیز پرواز مستقیم به ازمیر وجود داشته باشد.

ترانسفر از فرودگاه عدنان به شهر ازمیر

پرواز به ازمیر به فرودگاه عدنان مندرس صورت می گیرید. برای رفتن به مرکز شهر علاوه بر استفاده از اتومبیل شخصی و تاکسی می توانید با استفاده از اتوبوس های واحد شهرداری اسهات (Eshot) ازمیر، خطوط اتوبوسرانی شرکت خدمات هوایی هاواش (Havas) و خطوط ریلی ایزبان (Izban) به شهر ازمیر دسترسی داشته باشید. همچنین اگر برای سفرتان از آژانس گردشگری تور تهیه کنید، هماهنگی های لازم برای ترانسفر رفت و برگشت شما توسط آژانس تقبل می شود.

قوانین و مقررات برای کنسلی و تغییر تاریخ

قوانین مربوط به تغییر تاریخ و کنسلی بلیط بر اساس بخشنامه های ارائه شده توسط خطوط هواپیمایی می باشند که در زمان رزرو بلیط در قسمت قوانین بلیط ذکر می شوند.

سایر خدمات مسافرتی ازمیر

با توجه به وجود سایت های متعدد شما می توانید به غیر از رزرو آنلاین بلیط هواپیما به ازمیر، هتل خود را از طریق سایت رزرو کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با شهر ازمیر، راهنمای سفر و مقالات معرفی متعددی در سایت های گردشگری موجود هستند.


:: برچسب‌ها: تور ازمیر , قیمت تور ازمیر , تور ازمیر ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

با جشن های ملی مالزی آشنا شوید

مالزی سرزمین فرهنگ و فستیوال هاست. مالزی در کنار پایتختی مدرن مملو از آسمان خراش ها و برج ها، طبیعتی زیبا، فرهنگی دوست داشتنی و غذاهای بی نظیر به شما ارائه می دهد. با وجود فرهنگ غنی و تنوع مذاهب در سرزمین سرزنده ی مالزی، فستیوال های بیشماری در طول سال در این کشور برگزار می شوند. شما می توانید با حضور در فستیوال و جشن های مالزی با فرهنگ و سنت های مالایی آشنا شوید. همچنین مراسم های مربوط به اسلام، مسیحیت، بودائیسم و هندوئیسم همگی در این کشور برگزار می شوند. جشنواره های مالزی معمولا به دو دسته ی فرهنگی و مذهبی تقسیم می شوند. جشنواره های مذهبی عبارتند از: سال نوی مسیحی، سال نوی چینی، دیپاوالی و حتی جشنواره هایی سنتی تر مانند برداشت سالانه و از این قبیل وجود دارند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در فستیوال های مالزی شرکت کنیم و با جشن های ملی در تور مالزی بیشتر آشنا شویم.

تور مالزی

  • جشن تایپوسام

شما میتوانید برنامه سفر خود را برای تور لوکس مالزی جوری برنامه ریزی کنید که با جشن تایپوسام همزمان باشد.
جشن تایپوسام (Thaipusam) فستیوالی مقدس در میان هندوهای تمیل (در جنوب هند) است که هر ساله در تاریخ 31 ژانویه به منظور قدردانی از خدای موروگان - خدای جنگ در باور هندوها - در غار باتو (Batu Cave) برگزار می شود. در تقویم ملی مالزی این جشن با نام «عید تایپوسام» ثبت شده و تعطیل رسمی است. جشن تایپوسام در اصل مربوط به هندوستان است. در این فستیوال می توانید شاهد سوراخ کردن های دردناک بدن و مراسم مذهبی باشید. جشن ها و فستیوال های هندی تایپوسام و دیوالی در کشورهای هند، مالزی و سنگاپور برگزار می شوند. جشن تایپوسام پرزرق و برق ترین مراسم تایپوسام در دنیاست.

جشن سال نوی چینی ها

جشن سال نوی چینی ها یکی از چندین جشن سال نو است که در مالزی برگزار می شود و بهترین زمان برای شرکت در تور مالزی است. در این مراسم در ماه فوریه خیابان های مالزی پر از رقص شیرها و اژدها شده و مردم با رقص و پایکوبی تلاش می کنند روح شیطان را بیرون کنند. جالب است بدانید در این فستیوال مردم در فروشگاه ها، خانه ها و حتی محل کارشان مشغول رقص هستند. همچنین اکثر مناطق شهر و مراکز خرید با فانوس های قرمز رنگ تزئین شده و بچه ها پاکت قرمز رنگ به دست می گیرند تا بزرگترها درون آن ها پول بگذارند، آن ها معتقدند این پول خوش شانسی می آورد. این جشنواره در طول 15 روز برگزار می شود.

  • جشن وساک

جشن وساک (Wesak) مختص بودایی های مالزی است، که در روز یکشنبه در زمان ماه کامل اجرا می شود. در مراسم وساک منظره دلنشینی از شمع و گل تا دوردست ها به چشم می خورد. جشن وساک مراسم و آداب مخصوص خود را دارد که برای گردشگران جذاب است. جشن وساک در طول ماه می در شهرها و معابد بودایی برگزار می شود.پس اگر قصد شرکت در جشن وساک رو دارید بلیط تور ارزان مالزی خود را برای ماه می رزرو کنید.

  • فستیوال دیپاوالی

فستیوال دیپاوالی (Deepavali) توسط هندوها برگزار می شود، به طوری که خانه هایشان را با چراغ ها تزئین می کنند تا نور بر تاریکی غلبه کند و شیطان را نابود کند. همچنین نقاشی های جالبی با برنج رنگارنگ از طرح های زیبا و رنگی می کشند. معمولا در این روز از افراد مسن تر خانواده هم دیدن می کنند و برای احترام، غذاهای لذیذ و خوشمزه هندی برای آن ها می برند.

برای خرید تور، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به سایت گلفام سفر مراجعه کنید.

فستیوال برداشت محصول کاماتان

فستیوال کاماتان (Kaamatan) در روز 30 و 31 ماه می در شهر صباح برگزار می شود و یکی از تجربه های جالب فرهنگ این سرزمین محسوب می شود. در این روز مردم به خانه های هم می روند و با غذا و نوشیدنی از هم پذیرایی می کنند و عده ای در خیابان ها مشغول جشن و پایکوبی هستند. رقص های این فستیوال برای گردشگران جالب و دیدنی می باشند.

  • روز ملی هاری مردکا مالزی

روز 31 آگوست برای وطن پرستی، وحدت و شادی مالایی ها با حضور همه نژادها و اعتقادات مختلف روز ملی مالزی (Hari Merdeka) جشن گرفته می شود. در روز ملی رهبران حکومتی و پادشاهان و ماموران کشور شرکت می کنند و از رژه های باشکوه خیابانی دیدن می کنند. در این روز شما می توانید در همه جای کشور پرچم مالزی را مشاهده کنید.گلفام سفر برگزار کننده تور ارزان مالزی میباشد و در تمامی مراحل با شما مسافرین محترم است.

  • فستیوال فانوس

قطعا با فستیوال فانوس (Lantern festival) چینی ها آشنایی دارید که البته به نام های فستیوال کیک ماه (Moon cake Festival) و جشنواره نیمه پاییز (Mid-autumn Festival) نیز شناخته می شود و هر ساله در تاریخ 15 آگوست در سراسر دنیا برگزار می شود. داستان فستیوال فانوس ریشه در فرهنگ باستانی چین دارد. شما می توانید به مدت دو ماه شاهد تزئینات زیبای فانوس در خیابان ها باشید و انواع طعم های کیک ماه را در فروشگاه های مالزی نوش جان کنید!

تور لوکس مالزی

  • جشنواره خرید مگاسل

جشنواره مگاسل مالزی (Malaysia Mega Sale) یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین فستیوال های مالزی است که 2 بار در سال برگزار می شود. در ماه جولای و آگوست شما می توانید در این جشنواره شرکت کنید و از حراج های 70% خرید کنید و با هزینه بسیارکم اجناس خوبی را تهیه کنید. همچنین مگاسل در تمام شهرهای مالزی برگزار می شود.

  • جشن گاوای دایاک

در جشن گاوای دایاک (Gawai Dayak) مردم محلی یعنی دایاک ها در روزهای اول و دوم ماه ژوئن هر سال با به تن کردن لباس های محلی یک رقص و آواز سنتی تمام عیار برای پایان فصل برداشت برنج برگزار می کنند. از جمله رسوم جشن دایاک کالزی می توان به رقص و آواز، جنگ خروس ها، نوشیدنی محلی تهیه شده از برنج (Tuak) و طبخ غذاهای خوشمزه اشاره کرد.

پیشنهاد ما برای شما شرکت در تور لحظه آخری مالزی در زمان جشن گاوای دایاک میباد.

  • جشن عید فطر

از آنجایی که جمعیت مسلمان زیادی در مالزی زندگی می کنند، عید فطر در پایان ماه رمضان برگزار می شود که از بزرگترین جشن های کشور و جزو تعطیلات رسمی محسوب می شوند. در عید فطر مردم غذاهای متنوع می پزند. ایام عید در مالزی به این صورت است که یک روز قبل و یک روز بعد از آن نیز تعطیل است و در کل جشن عید فطر سه روز به طول می انجامد.

  • جشن کریسمس

در تاریخ 22 تا 25 دسامبر هر سال هم به مناسبت جشن کریسمس در این کشور تعطیل رسمی است و جشن های مختلفی از جمله آتش بازی شب سال نو در این کشور با جمعیت مسیحیان بسیار کم برگزار می شود.



:: برچسب‌ها: تور مالزی, قیمت تور مالزی, رزرو آنلاین هتل مالزی, بلیط هواپیما مالزی, تور ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

ویتنام یکی از کشورهای تاریخی است که دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد. این کشور دارای دو بخش آب و هوایی معتدل و استوایی می باشد. جهت سفر با تور ویتنام می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید. در این سایت می توانید به راحتی رزرو هتل محل اقامت و همچنین رزرو بلیط هواپیما ویتنام را انجام دهید.

تور ویتنام

آب و هوای ویتنام

کشور ویتنام دارای دو منطقه آب و هوایی معتدل و استوایی می باشد. فصل بارانی یا مانسون تاثیر بسیار زیادی در آب و هوای این کشور دارد. روزهای آفتابی قابل توجهی نیز در ویتنام وجود دارد. در این کشور میزان بارش باران و رطوبت زیاد است و نواحی که به استوا نزدیک تر هستند و بخش های کوهستانی در ویتنام دارای آب و هوای معتدلی می باشند. میانگین دمای سالانه ویتنام حدود ۲۲ تا ۲۷ درجه سانتی گراد است. این کشور دو فصل مختلف دارد. از نوامبر تا آوریل فصل سرد در این کشور به طول می انجامد. ماه های مه تا اکتبر فصل گرم سال در ویتنام هستند. در جنوب ویتنام این اختلاف دما قابل توجه نمی باشد. در بخش های شمالی این کشور تفاوت دما را بیشتر می توان مشاهده کرد. اختلاف دما در این بخش حدود ۱۲ درجه سانتی گراد است.

راهنمای سفر به ویتنام

در کشور ویتنام مکان های طبیعی و دیدنی شگفت انگیزی وجود دارد که باعث شده گردشگران زیادی به این نقطه سفر کنند. غذاهای لذیذ، آداب و رسوم متفاوت، قلعه ها و پاگوداهای قدیمی موجب شده اند تا این کشور برای گردشگران بسیار محبوب باشد. معابد تاریخی، جزایر زیبا، معماری دیدنی، سواحل زیبا و مزارع پلکانی برنج از دیگر جذابیت هایی هستند که در سفر با تور لوکس ویتنام می توان از دیدن آنها لذت برد.

موزه های مختلف این کشور برای علاقه مندان به تاریخ مکان بسیار خوبی هستند. واحد پول در ویتنام دونگ (VND) است. زبان رسمی این کشور ویتنامی می باشد. از نظر اختلاف زمانی این کشور دو ساعت و نیم از کشور ما جلوتر می باشد. فرودگاه های بین المللی این کشور عبارتند از فرودگاه بین المللی دا نانگ، فرودگاه بین المللی کن دو، هوشی مین (شهر) فرودگاه سایگون و هانوی فرودگاه بین المللی نوا به

تور ارزان ویتنام

هزینه های سفر با تور ویتنام

سفر با تور ویتنام نیز مانند هر تور دیگری نیاز به پرداخت کردن هزینه های مختلف دارد. تهیه ویزای ویتنام اولین اقدام است که باید پیش از سفر انجام داد و این کار نیاز به صرف هزینه دارد. در تور ویتنام دیگر هزینه هایی که باید در نظر گرفت، عبارتند از: هزینه هتل محل اقامت، هزینه حمل و نقل در شهر، هزینه بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی و هزینه خوراک و مواد غذایی است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ویتنام

تهیه بلیط هواپیما ویتنام از جمله اقداماتی است که لازم است پیش از سفر به این مقصد انجام شود. شما برای اینکه سفر راحتی داشته باشید، بهتر است که برای سفر خود بلیط رفت و برگشت را رزرو کنید تا هنگام برگشتن به ایران مشکلی از بابت خرید بلیط نداشته باشید. معمولا در ایام اوج مسافرت ها امکان تهیه بلیط سخت می شود، پس بهتر است این کار را به روزهای آخر موکول نکنید. زمان سفر، فرودگاه مقصد، کلاس پروازی، نوع پرواز، تاریخ خرید بلیط، شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیما و میزان توقف هایی که در طول مسیر اتفاق می افتد از موارد مهمی هستند که روی قیمت نهایی بلیط هواپیما ویتنام تاثیر می گذارند. اگر می خواهید بلیط هواپیما ویتنام را به راحتی تهیه کنید، به جای خرید حضوری در آژانس های مسافرتی که موجب اتلاف وقت شما می شود و نیاز به هزینه های اضافی دارد، خرید اینترنتی بلیط هواپیما ویتنام گزینه بهتری خواهد بود. در خرید آنلاین بلیط هواپیما ویتنام شما در هر مکان و زمانی می توانید این بلیط را رزرو کنید. برای خرید راحت و فوری بلیط هواپیما ویتنام می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید.

رزرو آنلاین هتل در تور ویتنام

مسافرانی که می خواهند به ویتنام سفر کنند یکی از دغدغه های مهم آنها پیش از سفر پیدا کردن هتل مناسب برای مدت زمان اقامت خود در ویتنام می باشد. امروزه به کمک اینترنت به راحتی می توان رزرواسیون هتل مناسب برای اقامت در ویتنام را انجام داد. هتل های بسیار زیادی در ویتنام وجود دارد که ممکن است یافتن یک هتل مناسب در میان آنها برای مسافران سخت باشد. از طریق سایت گلفام سفر مسافران می توانند به راحتی شاهد هتل های ویتنام به همراه لیست قیمت های آنها و خدماتی که در آنها ارائه می شود، باشند. انتخاب هر هتلی بستگی به میزان بودجه مسافران خواهد داشت. معمولا قیمت هتل های ویتنام بستگی به خدمات و امکانات آن و دسترسی به نقاط مختلف و موقعیت مکانی آنها دارد. اگر در سفر خود دغدغه هزینه را ندارید، هتل های 5 ستاره ای که در ویتنام هستند، یک اقامت لوکس و بسیار خوب را به همراه امکانات زیاد به شما ارائه می دهند. هتل آپارتمان ها و هاستل هایی که در ویتنام هستند برای افرادی مناسب خواهند بود که به دنبال اقامت ارزانتر در این کشور هستند. پس از وارد شدن به سایت گلفام سفر شما می توانید با زدن مبدا و مقصد سفر خود شاهد لیست هتل ها در این کشور باشید و یک هتل مناسب را برای سفر خود رزرو کنید.

تور ارزان ویتنام

قیمت تور ویتنام

قیمت تور ویتنام از فاکتورهای مهمی است که هر مسافری پیش از سفر خود باید به آن توجه داشته باشد. انتخاب تور ویتنام بستگی بسیار زیادی به قیمت این تور دارد. مسافران این مقصد می توانند با وارد شدن در سایت شاهد انواع تورهای ویتنام با خدمات مختلف و قیمت های گوناگون باشند. هر مسافری پس از بررسی این تورها و قیمت های آنها می تواند یک تور مناسب برای سفر خود را انتخاب کند. در سایت گلفام سفر مسافران می توانند شاهد تورهای مختلف ویتنام باشند و یکی از این تورها را برای سفر خود انتخاب کنند. در تعیین قیمت یک تور ویتنام مواردی مانتد قیمت بلیط هواپیما ویتنام، مدت زمان سفر، نوع ایرلاین، کلاس پرواری و شرکت ارائه دهنده تور دخیل هستند. برای کم کردن هزینه های سفر خود و تور ارزان قیمت ویتنام می توان بلیط های پروازی ارزانتر را انتخاب کرد. همچنین رزرو هتل های ارزان تر در مقصد می تواند کمک بسیار زیادی به کم کردن هزینه ها در سفر باشد. در برخی از سایت های ارائه دهنده تور ویتنام مانند سایت گلفام سفر در ایام خاصی این تور با قیمت کمتری عرضه می شود. شما با وارد شدن به این سایت و بررسی مرتب آن می توانید تورهای مختلف با امکانات متنوع آنها را از نظر قیمتی با هم مقایسه کنید و توری که برای شما مناسب باشد را انتخاب کنید.

تور لوکس و تور لحظه آخری ویتنام

تورهایی که به مقصد ویتنام سفر می کنند در انواع مختلفی به مسافران ارائه می شود. فرق این نوع تورها در میزان و نوع خدمات و امکاناتی است که به مسافران عرضه می شود. خدمات فرودگاهی، گشت شهری، ترانسفر، بیمه مسافرتی و رزرو هتل از جمله امکانات تور ارزان ویتنام می باشد. اگر می خواهید با تور لوکس ویتنام سفر کنید لازم است بدانید که قیمت این تور نسبت به دیگر تورهای ارائه دهنده بیشتر خواهد بود. تور لحظه آخری ویتنام از انواع تور است که در صورتی که برای سفر خود دارای محدودیت زمانی نیستید، گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری ویتنام چون در مدت کوتاهی قبل از شروع سفر به فروش می رسد، دارای قیمت ارزان تری نسبت به دیگر انواع تور ویتنام می باشد.



:: برچسب‌ها: تور ویتنام, قیمت تور ویتنام, تور لوکس ویتنام, رزرو آنلاین هتل ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

یکی از پرطرفدارترین مقاصدی که بین تعداد بیشماری از گردشگران شناخته شده است تور دوبی می باشد. زیرا این شهر از جمله لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای خاورمیانه بوده که بیشترین جاذبه های گردشگری و البته بازارهای تجاری را در خود جای داده است. همچنین دبی در بردارنده ی بهترین برندهای جواهر، پوشاک، بهترین هتل ها، رستوران ها و....می باشد.

تور دبی

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

آب و هوای دبی

به دلیل اینکه شهر دبی در کمربند بیابانی قرار گرفته است دارای آب و هوای گرمسیری می باشد. دبی هر ساله تابستان های گرم و مرطوبی را تجربه کرده که ۴۱ درجه میانگین دمای موجود در دبی گزارش شده است. به طور کلی می توان گفت دبی هیچگاه فصل سرد و یا خنک به خود ندیده است به همین دلیل گلفام سفر در تور ارزان دبی بهار بیشترین لذت را برای مسافران مهیا می سازد. معمولا برای اکثر مسافرین، دمای هوای دبی تا پایان خرداد ماه قابل تحمل می باشد اما در مرداد و شهریور ماه کمتر کسی می تواند در خیابان های شهر دبی گشت و گذاری عادی داشته باشد. عموما در تابستان دمای دبی بسیار گرم همراه با رطوبت است اما در فصل پاییز و زمستان دبی می تواند مطبوع ترین حالت خود را داشته باشد.

راهنمای سفر به دبی

دبی از جمله شهرهایی به شمار می رود که از لحاظ داشتن میراث فرهنگی و بناهای تاریخی جالب توجه و بسیار غنی است. این شهر به واسطه مراکز خرید بزرگ و متنوع همچنین برج های بلند و زیبا طی چندین سال اخیر به مهمترین مقاصد گردشگری و توریستی در جهان تبدیل شده است. بیشترین کسانی که قصد همراهی گلفام سفر در تور لحظه آخری دبی را دارند تمایل دارند بلندترین ساختمان دنیا یعنی برج خلیفه همچنین فواره دبی، گالری های زیبا و فوق العاده دبی، بازار طلای دیره، بازار ادویه، مسجد جمیرا و...را تماشا نمایند. این شهر به دلیل همسایگی نزدیکی که با کشور ایران دارد تا حدودی از نظر آداب و رسوم و سنن غذا خوردن به ایرانیان شباهت دارند. در کوتاهترین زمان ممکن بیشتر ایرلاین های داخلی روزانه پروازهای متعددی را از شهرهای مختلف ایران به شهر دبی خواهند داشت لذا گلفام سفر سعی کرده است بهترین شرایط سفر را برای مسافرین خود در تور دبی مهیا سازد.

بلیط هواپیما در تور دبی

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دوبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت گلفام سفر با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور لوکس دوبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت گلفام سفر بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست.

بلیط هواپیما دوبی

تور لحظه آخری دبی

از عوامل مهمی که سبب شده است تا در مسیر تور دبی عرضه ی تور لحظه آخری دبی صورت بگیرد وجود چارترها می باشد که همین مسئله سبب شده است تا گردشگران، مسافران و توریست ها استقبال زیادی از سایت گلفام سفر داشته باشند. زیرا این سایت معتبر و مشهور در بیشتر فصل های سال در مسیر دبی، تور لحظه آخری دبی را با کمترین قیمت و بیشترین امکانات رفاهی ارائه می نماید. از آنجایی که تور لحظه آخری دبی در ساعات پایانی نزدیک به پرواز عرضه می شوند هیچ گاه مسافران نمی توانند از قبل بلیط های لحظه آخری را رزرو نمایند و این نمونه بلیط ها تنها در تعداد محدودی با استقبال بی نظیری فروخته می شوند. از این رو همراه بودن با گلفام سفر می تواند این فرصت مناسب را برای شما مهیا سازد.

رزرو آنلاین هتل در دبی

به دلیل اینکه دبی شهری تجاری و توریستی است هتل ها، مهمان خانه ها و هاستل های فراوانی در سراسر شهر وجود دارد که انتخاب هر کدام از آنها می تواند بنا به سلیقه و بودجه فرد صورت گیرد. اما اگر تمایل دارید تا قبل از رزرو آنلاین هتل دبی با نمای هتل، خدمات و نحوه سرویس دهی هتل، تعداد اتاق ها ،نوع تخت ها، شرایط اقامت و.....آشنا شوید بهتر است به صورت اینترنتی با گلفام سفر همراه شوید تا طی ارائه دادن لیست کاملی از هتل های لوکس گرفته تا مهمان خانه های ساده در دبی همراه با نمایش دادن عکس هتل ها و عکس هر یک از اتاق ها شرایط را برای رزرو هتل مهیا سازد.

قیمت تور دبی

هزینه های سفر به تور دبی به عوامل مختلفی نظیر نوع بلیط رفت و برگشت پروازی، وعده های غذایی، رزرو هتل در درجه و سطوح متنوع، گشت شهری، خدمات ایرلاین، هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری، نوع خدمات و تشریفات فرودگاهی و...بستگی دارد. در برخی موارد تور لوکس دبی با انتخاب مجلل ترین هتل ها و در اختیار داشتن بهترین نوع کلاس پروازی در مشهورترین ایرلاین ها همراه با بهترین خدمات از طرف گلفام سفر ارائه می شود اما در بیشتر زمان های سال مسافرین تمایل دارند همراه با گلفام سفر توری را انتخاب نمایند که سفری ارزان به دبی را همراه خواهد داشت. گلفام سفر با ارائه دادن تور مسافرتی دبی متعهد است تا در ارزان ترین قیمت با عضویت در تور بدون مشارکت مسافر تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل، اخذ ویزای دبی ، صدور پاسپورت، بیمه مسافرتی، در اختیار گذاشتن یک لیدر فارسی زبانی که کاملا به زبان فارسی تسلط داشته باشد، گشت شهری ، ترانسفر، در برخی موارد ارائه دادن سیمکارت و...را انجام دهد. در شرایطی که مسافر هتل خاص و یا ایرلاین خاص و یا شرایط فوق العاده ای را در دبی درخواست نماید. گلفام سفر با افزودن هزینه های بالاتری خواسته مسافر را اجرا نموده و در طی سفر مسافر را همراهی خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور آسیا ، خرید بلیط هواپیما ، رزرو آنلاین تور ، گلفام سفر، تور دبی، تور ارزان دبی، ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 آذر 1398 | نظرات ()