چند نکته در مورد تور ترکیه
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی بهترین تور ترکیه 

آنتالیا یکی از شهرهای پر بازدید در تور ترکیه است. اگر قصد مسافرت و گردش دارید حتما به آنتالیا سفر کنید. سفر با تور آنتالیا یکی از پر جاذبه ترین سفرهای گردشگری است. اگر تعطیلات در پیش رو دارید توصیه ما به شما سفر به آنتالیا است.در این مقاله ما شما را با این شهر کشور ترکیه آشنا خواهیم کرد.

کمی در باره کشور ترکیه

کشور ترکیه به علت نزدیکی به کشور ما بسیار برای گردش مناسب است. آب و هوا در این کشور با وجود آب های محاصره کرده آن بسیار مطلوب است. شهر آنتالیا نیز یکی از شهرهای زیبا و منحصر به فرد کشور ترکیه است. به علت آب و هوای خوب و مناسب بیشتر گردشگران خارجی این شهر را برای سفر انتخاب می کنند.

تور آنتالیا

شاید فکر کنید که این شهر فقط به خاطر خوش آب و هوایی مقصد گردشگران است اما این گفته درست نیست. دوست داران فرهنگ و هنر و تاریخ نیز می توانند به این شهر سفر کنند و از تاریخ پر بار این منطقه و آثار به جا مانده از گذشتگان در آن لذت ببرند.

 

شهر آنتالیا در تور آنتالیا

سفر کردن با تورهای مسافرتی گلفام سفر برای خیلی از افراد پر جاذبه تر از تنهایی سفر کردن است. اما فراموش نکنید که همیشه تورآنتالیا را از آژانس های مسافرتی خوب تهیه کنید. اگر در انتخاب تور دقت لازم را نکنید. حتما سفر برای شما لذت بخش نخواهد بود. در تور آنتالیا می توانید از مکان هایی دیدن کنید که شاید بیشتر شبیه به رویا باشد. برای صنعت توریسم آنقدر در این شهر کار شده است که هر فردی را به سوی این شهر برای گردش می کشاند. همچنین بازارها در این شهر اگر چه به مانند شهر استانبول نیست. اما چیزی کمتر از آن هم ندارد. مکان های تاریخی در این شهر را با تور آنتالیا ببینید. زیرا لذت آن دو برابر بیشتر خواهد شد.طاق نصرت هادریانوس، هیراپولیس و منار شیاردار از جمله این آثار دیدنی است.

هیرا پلیس در پاموکاله

هیراپولیس یک شهر است اما افسانه ای و زیبا. این شهر بر فراز قله پاموکاله یک اثر تاریخی توریستی است. به طور حتم تا به حال نام چشمه های آب شور پاموکاله را شنیده اید. این چشمه ها رنگی است  و نمونه آن در ایران نیز وجود دارد. در تور آنتالیا دیدن از این شهر افسانه ای را هرگز از دست ندهید. هیرا پلیس و پاموکاله جزئی از میراث ثبت شده در یونسکو هستند.

گردش در مینی سیتی آنتالیا

شاید دوست داشته باشید در یک پارک کوچک قدم بزنید. اما این فقط یک پارک نیست. در مینی سیتی می توانید بسیاری از مناطق دیدنی و زیبای کشور ترکیه را در نمونه ای کوچک و مینیاتوری ببینید و لذت ببرید.

ساید: این منطقه مابین آنتالیا و آنالیا قرار دارد. افسانه ها می گویند که این محل وعده گاه کلئوپاترا و مارکوس آنتونیوس بوده است. یک تئاتر 2500 نفره نیز در این قسمت وجود دارد. در کنار آن نیز یک موزه باستان شناسی قرار دارد که دیدن از آن بدون لطف هم نیست.

جاذبه های تور آنتالیا

چند منطقه گردشی در تور آنتالیا

ساحل لارا یکی از سواحل زیبای آنتالیا است. در این منطقه آنقدر اماکن رفاهی و اقامتی زیاد است که در آن سر در گم خواهید شد. ساحل این منطقه برای شنا و تفریحات آبی بسیار مناسب است. اگر به این تفریحات علاقمند هستید این ساحل را انتخاب کنید. در این منطقه مراکز خرید نیز به تعداد وجود دارد. سادگی در رسیدن به این منطقه از مرکز شهر آنتالیا این قسمت را برای افراد دوست داشتنی تر کرده است.

کمر نیز یکی دیگر از مناطق گردشی در آنتالیا است. سعی کنید در تور لحظه آخری آنتالیا حتما از این منطقه نیز دیدن کنید. منطقه کمر در نزدیکی کوه توروس قرار دارد. برای همین برای دوست داران طبیعت و کوهنوردی بسیار مورد توجه است.اما این منطقه از هتل های لوکس و تجملی نیز بی بهره نیست. طبیعت و کوه و جنگل را در هتل های لوکس آن تجربه کنید.

بلک بهشتی است که بر روی زمین ساخته شده است. آب ها در سواحل این منطقه به حدی شفاف است که کف دریا را می توان به وضوح دید . برای گردشگران عاشق طبیعت و دریا این یک مکان جادویی و سحرانگیز است که شما را با خود به رویایی عمیق خواهد برد. در این منطقه شاهد اقامتگاه هایی با بسیاری از امکانات رفاهی خواهید بود.  در سفر با تور آنتالیا به این منطقه نیز سری بزنید.

سواحل زیبا در آنتالیا

ساحل المپوس: اگر شما در مورد تاریخ چیزی هم نمی دانید مشکلی نیست. اما این ساحل آن چنان شما را در خود فرو می برد که حس می کنید در گذشته این منطقه سفر می کنید. این منطقه یکی از بندرهای مهم در استان لیکیه بوده  و آن را به خاطر ثروت فراوانش می شناختند.

ساحل آلانیا: اگر به دنبال سفری بدون هزینه به یک ساحل هستید حتما در تور آنتالیا به این ساحل سفر کنید. اما فراموش نکنید اگر چه ابتدا هزینه ای برای ورود به آن پرداخت نمی کنید. اما برای استفاده از خدمات و باشگاه های موجود در آن هزینه دریافت می شود.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید در تور آنتالیا

همه به خرید کردن علاقه فراوان دارند. لذت هر سفر به خرید کردن است. اگر می خواهید آرامش داشته باشید در مراکز خرید گردش و خرید کنید. مراکز خرید در آنتالیا فراوان است. می توانید با مراجعه به مسئول تور ارزان آنتالیا از محل و زمان خرید اطلاع کسب کنید.در این شهر شما هر بودجه ای که داشته باشید باز هم می توانید خرید کنید و در بازارهای سنتی و مدرن آن گردش نمایید.

برای کسانی که عاشق سفر هستند آنتالیا یک منطقه ویژه است. در این شهر شما همان طور که می توانید در آب شنا کنید و لذت ببرید. می توانید در دامنه کوه های بلند ان از ورزش مفرح اسکی لذت ببرید. اگر هم به باران و ترنم قطرات آن علاقه دارید. بازهم این منطقه به علاقه شما احترام می گذارد و شما را به باران های کوتاه و شاعرانه دعوت می کند.

خرید بلیط آنتالیا

سفر با تور آنتالیا به این شهر دارای محاسن و معایبی است. اما اگر شما واقعا علاقه دارید که با تور به سفر بروید می توانید با تحقیق از یک تور مناسب به یک آژانس مسافرتی رفته و اقدام به خرید بلیط آنتالیا کنید. اما همیشه هنگام خرید از سایت های گردشگری مراقب باشید تا در دام شیادان و کلاهبرداران نیفتید. همیشه از افراد مطلع در این زمینه اطلاعات بگیرید. و سپس اقدام به خرید تور آنتالیا  و رزرو آنلاین هتل آنتالیا کنید. با توجه به وجود هتل های بسیار در آنتالیا شما می توانید نسبت به هزینه ای که می خواهید در این سفر کنید اقدام به تهیه تور آنتالیا مناسب با بودجه خود نمایید. سایت گردشگری ما با برگزاری بهترین و مناسب ترین تورهای گردشی شما را به خرید از این سایت دعوت می نماید. در صورت بروز مشکل و یا داشتن پرسش همکاران ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. یک تور لذت بخش را با آژانس مسافرتی ما و تورهای گردشی ما تجربه کنید.

 

 





:: برچسب‌ها: تور ترکیه , قیمت تور ترکیه , تور لحظه آخری ترکیه , تور ترکیه نوروز , رزرو آنلاین هتل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: