گلفام سفر
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

گلفام سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی گلفام سفر مفتخر است که بیشترین حجم مسافرین را به مسیرهای مختلف در سراسر جهان مخصوصاً در مسیرهای کشور ترکیه از جمله شهرهای آنتالیا ، استانبول از طریق پروازها و خطوط هوایی معتبر به خود اختصاص داده و با ایجاد پکیج ها و تورهای متنوع و جذاب و با کمترین هزینه برای مسافرین نقش مهمی را در صنعت توریسم و جهانگردی ایفا نمایند. افراد بسیاری هستند که روزانه با قصد سفرهای کاری و تفریحی برای رزرو بلیط و هتل به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کنند. گاهی شلوغی شهر، ترافیک و زمان بر بودن این رفت و آمد برای مراجعه کننده گان خسته کننده بوده است، اما اکنون این مشکل در جهان با راه اندازی سیستم یکپارچه رزرو بلیط و هتل حل شده است. شرکت گلفام سفر نیز با راه اندازی سایت رزرواسیون آنلاین برای شما امکان برقراری ارتباط یکپارچه با برترین سیستم های رزرو جهانی و همچنین ارتباط مستقیم با ایرلاین ها و کارگزاران مطرح را فراهم کرده است. شما می توانید به طور مستقیم بلیط هواپیما، هتل و تور مورد نظر خود را در سراسر دنیا به صورت غیرحضوری رزرو کرده و خدمات مختلف سفر را انتخاب نمایید.

بهترین فصل رزرو تور دبی

با توجه به اینکه به طور کلی آب و هوای دبی گرم می باشد، به طور حتم لازم است قبل از رزرو تور امارات، آب و هوای این شهر را مورد مطالعه قرار داده و بهترین فصل سفر به این شهر را ارزیابی کنید تا بتوانید سفری بی نهایت دلپذیر داشته باشید. توجه داشته باشید به طور کلی آب و هوا در دبی به دو فصل گرم و گرم تر تقسیم می شود. با این وجود می توان گفت بهترین زمان برای سفر به این شهر ماه های نوامبر تا مارس می باشد که در این ماه های به اصطلاح زمستانی، آب و هوای دبی به نسبت مناسب می باشد. البته توجه داشته باشید که در این ماه نیز رطوبت بالایی در این شهر برقرار است. از طرفی از ماه ژانویه به بعد انتظار بارش کم و بیش باران در این شهر وجود دارد که باید نکات مورد نیاز را رعایت کنید. 

جزیره بالی

بالی یکی از جزایر اندونزی است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب نموده است. بالی جزیره ای کوچک در بین مجمع الجزایر کبیر اندونزی می باشد که به جزیره خدایان معروف است. جزیره بالی یکی از پرگردشگرترین مناطق جهان به شمار می رود که مناسب بودن این جزیره برای سفر با تور بالی به این شهر را نشان می دهد. این جزیره 5620 کیلومتر مربع وسعت دارد و به دلیل فعال بودن آتشفشان مردم از زمین های حاصلخیز آن بهره برداری می نمایند.

کوه گدوان آگانگ که به عنوان مادر کوه ها شناخته می شود در جزیره بالی واقع شده است و ارتفاعی بیش از 3000 متر دارد که فعال می باشد. در بخش های شمال و جنوبی کوه های مرکزی به دلیل حاصلخیزی زمین مزارع برنج به چشم می خورد که تماشای آن برای گردشگران نیز لذت بخش خواهد بود. مناطق گردشگری متعددی در این جزیره قرار گرفته اند که زیبایی های منحصر به فردی خواهند داشت. هر زمانی از سال شاهد بازدید خیل عظیم گردشگران از این جزیره هستیم که آب و هوای مناسب آن برای بسیاری از گردشگران خوشایند می باشد.

تور جزیره مالدیو

ماه دسامبر تا آپریل، فصل داغ تور جزیره مالدیو به شمار می آید. در این زمان، بیشترین جمعیت گردشگران در کشور وجود دارد، البته شما در مالدیو، هیچ وقت احساس شلوغ بودن نخواهید کرد. قیمت اتاق ها و هزینه ها در این زمان، افرایش خواهد یافت؛ پس اگر در این زمان از سال به مالدیو سفر می کنید، خیلی زودتر، هتل و بلیط های هواپیمایتان را رزرو کنید. از ماه می تا نوامبر، شما جمعیت کمتری را در مالدیو می بینید و هزینه های هتل ها و حتی اقامتگاه های لوکس، هم پایین تر است. البته باید بدانید در این زمان از سال، ممکن است باران ببارد.

تور بنتوتا

بهترین زمان سفر با تور بنتوتا، با توجه به فصل های باد و باران های موسمی که در بنتوتا به علت موقعیت جغرافیایی با بارش و طوفان های شدید همراه می شوند، فصل زمستان در ماه های ژانویه، فوریه و آوریل با دمای میانگین ۲۷ درجه سانتی گراد و میزان بارش ۸ سانتی متر در ماه، است. بنتوتا در سال ۲۰۰۴ در اثر تسونامی اقیانوس هند تقریبا نابود شد، اما پس از آن حادثه با برنامه های گستره بازسازی به عنوان یک اقامتگاه کنار دریا به عرصه گردشگری بازگشت. تور ایروان بهترین زمان سفر به ایروان بر اساس آب و هوا، شانزدهم آوریل تا بیست و چهارم ژوئن (۲۷ فروردین تا ۳ تیر) و سوم سپتامبر تا بیست و یکم اکتبر (۱۲ شهریور تا ۲۹ مهر) است. میانگین دمای هوا در ایروان به صورت باورنکردنی متفاوت است. با توجه به رطوبت، هوا در نیمه ای از سال سرد و در نیمه دیگر دلپذیر است. احتمال بارش باران و یا برف در تمام سال محتمل است. ایروان در میان دیگر مقاصد گردشگری جهانی، از نظر آب و هوا، رتبه ۴۰ از ۱۰۰ را دارا است. اگر به دنبال سفر در گرم ترین ماه های سال هستید، در ماه جولای، آگوست و ژوئن به این شهر بروید. گرم ترین زمان سال در اواخر ماه جولای (اوایل مرداد) با دمای میانگین ۳۵٫۱ درجه سانتی گراد و حداقل دمای ۲۰٫۱ درجه سانتی گراد در شب ها است.

بهترین زمان سفر به دهلی

تور دهلی آنچه که ما به نام فصل تابستان می شناسیم در هند نام دیگری دارد. در واقع شهر دهلی دارای ۵ فصل است که فصل موسمی در دهلی همزمان با فصل تابستان در ایران است. این زمان، بارش های شدید باران های موسمی در هند شروع شده و هر چند که دمای هوا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد بود اما رطوبت بالاست. اگر به قدم زدن زیر باران علاقه دارید، ماه های تیر و مرداد بهترین زمان سفر به هند برای شما هستند. روزهای رمانتیک دهلی در این فصل خودنمایی می کند. این فصل زمانی است که می توانید سیب زمینی سرخ شده با سس تند سفارش دهید و در اطراف دهلی به قایق سواری روی دریاچه ها بروید.





:: برچسب‌ها: تور بالی، تور امارات، تور ایروان، تور بنتوتا، تور تفلیس، تور جزیره مالدیو، تور دهلی، تور سریلانکا ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: