چند نکته در مورد تور بانکوک
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور مالزی و جاذبه های گردشگری آن

تور مالزی فرصتی عالی برای گردشگران و توریستان می باشد تا که بتوانند از گنجینه های تاریخی و جاذبه های گردشگری کشور مالزی بازدید کنند. با تور مالزی می توان به کوالالامپور پایتخت مالزی رفت و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهر آشنا شد. جاذبه های گردشگری مالزی در سرتاسر این کشور پراکنده شده اند و لحظاتی بیاد ماندنی را برای مسافرین تور مالزی به ارمغان می آورند.

جاذبه های گردشگری کوالالامپور در تور مالزی

شهر کوالالامپور عروس مالزی می باشد و جاذبه های زیادی در قلب خود قرار داده است. این جاذبه ها دست ساز بشر هستند و بهتر است با تور مالزی از آنها بازدید کنید. بهترین شاخصه مالزی برج های دو قلوی پتروناس می باشد و بیشتر مردم جهان با آنها آشنا می باشند. استخرها، آبگیرها، رستوران ها و مراکز خرید بسیار زیادی در اطراف این برج ها قرار دارند. این دو برج از طریق پلی در بین طبقات 41 و 42 به هم مرتبط شده اند.

تور مالزی گلفام سفر

یکی دیگر جاذبه های شهر مالزی موزه ملی مالزی است. این موزه در نزدیکی باغ های دریاچه پردانا مستقر شده است که نشان دهنده تاریخچه باشکوه مالزی است. ساختمان این موزه از جمله بناهای دیدنی و معماری های بومی شهر می باشد که در دل خود گنج های زیادی را نهفته است.
برج کی ال در یک منطقه حفاظت شده جنگلی بوکیت شهر قرار دارد و محبوبیت زیادی برای مردم مالزی دارد. از بالای تراس آن می توان چشم انداز باشکوهی از شهر داشت.
افرادی که علاقمند به کاوش هستند می توانند به غارهای باتو یا همان میمونه ها بروند. این غارهای باشکوه در میان صخره ها قرار دارند و مجسمه های زیادی با قدمت 100 ساله در اطراف آن دیده می شود. با تور ارزان مالزی می توانید به دیدن مراسم و جشنواره هایی که در این غارها انجام می شود بروید.

نکاتی درباره خرید در تور ویتنام

نکاتی وجود دارد که شما باید در هنگام خرید در ویتنام مورد توجه قرار بدهید. یکی از این نکات این است که وقتی کالایی در این کشور خریداری می کنید توجه کنید که آیا ساخت خود کشور است یا اینکه از کشور های دیگر وارد شده است. اگر کالای مورد نظر شما ساخت کشور ویتنام باشد، ارزان خواهد بود ولی اگر وارداتی باشد خیلی گران می باشد. نکته دیگر درباره پول می باشد. بهتر است شما قبل از سفر خود، پول خود را به واحد پول کشور ویتنام یعنی دونگ تبدیل کنید چون خرید کردن با واحد پول خود کشور ویتنام بسیار ارزان تر از خرید با یورو یا دلار است. بهترین زمان برای خرید کردن در کشور ویتنام صبح زود و یا غروب می باشد. قانون بسیار خوبی که در این کشور وجود دارد این است که فروش کالا های کپی کالای اصل ممنوع است ولی با این وجود ممکن است در برخی مناطق شاهد کالاهای تقلبی و کپی باشید به همین دلیل باید در هنگام خرید دقت کافی را به خرج دهید.

مناطق شمالی ویتنام

مناطق شمالی ویتنام دارای دو فصل است یکی فصل خشک که از دسامبر تا مارس ادامه دارد و فصل دیگری که فصل بارانی نام دارد از آوریل تا سپتامبر ادامه دارد. مناطق شمالی همانطور که از نام های فصول آن مشخص است آب و هوای خشک و سرد دارد. برخی از گردشگران تور ویتنام به آب و هوای سرد و سفر در این فصل ها علاقمند هستند. بهترین زمان برای سفر به مناطق شمالی اواسط فصل خشک می باشد در این فصل با اینکه هوا خشک می باشد ولی باز هم از زیبایی های این کشور کم نمی کند. این منطقه از کشور در فصل های گرم آب و هوای گرم و خشک دارد ولی در فصل های سرما آب و هوای این منطقه بسیار سرد و خشک می شود.

مهمترین مراکز گردشگری در تور بانکوک

زمانی که شما تور بانکوک را خریداری می کنید، ممکن است در ابتدای ورود به شهر با وجود مراکز متعدد گردشگری و رفاهی که در این شهر وجود دارد کمی گیج شوید ولی در ادامه می توانید با استفاده از خدمات تور به راحتی به تمامی مراکز گردشگری شهر از جمله مراکز تاریخی و طبیعی دسترسی داشته باشید. مردم بانکوک بسیار خونگرم هستند و قطعا بازدید از شهر بانکوک می تواند تجربه ای دلنشین برای شما باشد. در ادامه مهمترین مراکز گردشگری در شهر بانکوک را به شما معرفی خواهیم کرد که شما می توانید با خرید تور این شهر از آنها بازدید به عمل آورید. در میان تمامی این مراکز گردشگری، شما می توانید خوراکی های خوشمزه تایلندی، چینی و آسیای دور را در این شهر و در رستوران های شیک یا رستوران های معمولی و دکه های خیابانی امتحان کنید.

از دیدن معبد سپیده دم غافل نشوید!

شاید بتوان گفت که در تور بانکوک ، معبد سپیده دم مهمترین مرکز گردشگری است که از آن دیدن می کنید. وات آرون درست بر روی رودخانه وا فو بنا شده است و نمادی از شهر بانکوک به شمار می رود. حتما جلوه این معبد به خصوص در شب هنگام برای شما جذاب و دیدنی خواهد بود و شما می توانید برای اینکه روز بسیار خوبی را در بانکوک داشته باشید، نیم روز را برای بازدید از معبد وات آرون اختصاص دهید. این معبد یکی از مهمترین معابد در کنار معبد بودای خوابیده است که از لحاظ تاریخی بسیار مهم بوده و می تواند نقطه شروع بسیار خوبی برای بازدید از شهر بانکوک باشد. در ادامه بیشتر با جاذبه های شهر بانکوک آشنا خواهید شد. این معبد برای بازدید 3 تا 4 ساعته گزینه ای بسیار مناسب است.

تور بانکوک

بازارهای شناور را از دست ندهید

همانطور که گفته شد، بانکوک با وجود مدرنیته ای که هم اکنون به خود گرفته است ولی مردمی سنتی دارد که هنوز مانند قدیم کسب درآمد می کنند. یکی از جاذبه های تور بانکوک که می تواند برای شما بسیار جذاب باشد، بازدید از بازارهای شناور شهر بانکوک در تایلند است. این بازارها که امروزه بسیار رایج شده اند در قسمت های مختلف رودخانه های تایلند در دسترس هستند و شما می توانید برای خرید میوه و سبزیجات تازه تایلندی از این بازارها دیدن کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این مراکز خرید را می توان عرضه میوه ای استوایی به نام دوریان معرفی نمود که میوه ای بسیار خوش طعم با طرحی خاص می باشد که شاید نتوانید در کشور خود این میوه را پیدا کنید. به همین دلیل توصیه می شود در بازدید از این بازارها حتما دوریان را تهیه کرده و میل کنید.

سفری با تور پاتایا

پاتایا از جمله مجمع الجزایری بوده که در کشور تایلند قرار دارد و سالانه تور پاتایا هزاران گردشگر را روانه آنجا می کند. این شهر به دلیل داشتن آب و هوای دریایی و معتدل از جمله شهرهایی است که دارای پارک های طبیعی گوناگون بوده و زیبایی منحصر به فردی را از آن خود کرده است. تور پاتایا برای سفر به شهر پاتایا بیشتر بازدید از سواحل دریایی، باغ های گل و دیدن ورزش های آبی را مورد هدف خود قرار می دهد. بهترین زمان سفر به این شهر توریستی اوایل اسفند ماه تا اواخر اردیبهشت ماه در ایران می باشد زیرا در این زمان از سال پاتایا پذیرای باران های ملایم و گرمی کمی است هر چند که چنین جزیره هایی هیچ گاه گرمی شدیدی را به خود نمی بینند. در این شهر معابد زیادی مربوط به بودایی ها وجود داشته که اجازه ی ورود به آنها برای گردشگران ضمن پوشیدن لباس مخصوص و همراه شدن با آداب بودایی انجام می گیرد.
بازدید از مراکز خرید زیبایی در شهر پاتایا جزء مهمترین برنامه های تور پاتایا بوده که از جمله این مراکز خرید مرکز سنترال فستیوال و مرکز رویال گاردن بوده که علاوه بر داشتن اجناس و کالاهای لوکس با مشهورترین برندهای جهانی دارای نمای ساختمانی زیبا هستند که سبب شده تا زیبایی ساختمان این مراکز توجه هر گردشگری را به سمت خود جلب نماید. در شهر پاتایا هتل های مشهوری برای رزرو هتل وجوذ دارد ،مانند هتل ورنادا، هتل دیاموند، هتل ویسپر و ... برای اقامت در این شهر توریستی بهترین مکان بوده که تور پاتایا سعی کرده بهترین شرایط اقامت را برای مسافران خود در نظر بگیرد.

معرفی شهر پاتایا

از شهرهایی که در کشور تایلند مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است شهر پاتایا می باشد. این شهر دارای سواحل دریایی فراوانی بوده که از نظر تفریحات دریایی توانسته سالانه پذیرای هزاران گردشگر و بازدید کننده باشد. تفریحاتی از قبیل موج سواری، حمام های متداول همراه با ماساژهای محلی، غواصی و ... در این شهر به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و سبب لذت بردن افرادی می شوند که به شهر پاتایا سفری داشته باشند.

بهترین زمان مسافرت به پاتایا

شهر پاتایا به دلیل اینکه مجمع الجزیره ای در کشور تایلند است و لذا دارای آب و هوای دریایی و معتدلی بوده که هر زمانی از سال می تواند لحظاتی خوش و دلپذیر را برای مسافران خود به ارمغان آورد. اما باز هم ماه های نوامبر تا فوریه یعنی از آبان ماه تا اواخر بهمن ماه شهر پاتایا بهترین هوا را داشته و از اقصی نقاط جهان بیشترین توریست را به خود می بیند. در این ماه از سال شهر پاتایا شاهد باران های ملایم و روزهای آفتابی بوده که تقریبا به روزهای بهاری کشور ایران شباهت داشته و سرشار از طراوت و شادابی می باشد. ماه های مارس تا می در شهر پاتایا یعنی از اسفند ماه تا اردیبهشت در ایران تور پاتایا بیشترین ازدیاد مسافران را داشته که لازم است برای رزرو تور پاتایا قبل از فرارسیدن اسفندماه اقدام شود.





:: برچسب‌ها: تور بانکوک , قیمت تور بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: