بهترین زمان برای سفر به آنتالیا
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

بهترین زمان خرید تور آنتالیا 

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال رزرو و خرید تور آنتالیا هستند تا بتوانند در روزهای پایانی تابستان، یکی از بهترین و به یادماندنی ترین سفرهای خارج از کشور خود را با گلفام سفر رقم بزنند. گردشگران و توریست هایی که با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند می توانند از جاذبه های بسیار زیادی بازدید نموده و در یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های این شهر اقامت داشته باشند.

رزرو آنلاین تور آنتالیا

تور آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه می باشد به طوری که این شهر سالانه از میلیون های گردشگر داخلی و خارجی استقبال نموده و بزرگترین سهم را در پیشرفت و رشد صنعت گردشگری کشور ترکیه بر عهده داشته است. همین امر نیز سبب شده است تا بسیاری از مجریان آژانس های مسافرتی و هواپیمایی به دنبال تهیه و آماده کردن انواع تورآنتالیا باشند تا از این طریق توجه بسیاری از گردشگران را برای سفر به این شهر ترغیب کنند. تور آنتالیا یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین تورهای ممکن بوده و در سال های اخیر نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد جاذبه های دیدنی آنتالیا، هتل های شیک و رستوران های بسیار لوکس این شهر که با تور آنتالیا می توان از آنها بهره مند شد را به حضورتان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

جاذبه های دیدنی آنتالیا با تور آنتالیا

گردشگران و توریست هایی که تور آنتالیا را برای سفر خود به این شهر انتخاب می کنند می توانند به شکل برنامه ریزی شده از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در این شهر بازدید داشته باشند به طوری که از مهمترین جاذبه های آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-  منطقه باستانی آسپندوس: شهر باستانی آسپندوس از قدیمی ترین مناطق شهر آنتالیا بوده که در زمان های قدیم در این مکان به خرید و فروش اسب می پرداختند و امروزه از این شهر می توان باقی ماده ای کلیسا، حمام ها و میدان اصلی را مشاهده کرد.

- غار موزه کارائین: یکی از قدیمی ترین غارهای جهان بوده و قدمت آن را به دوران پارینه سنگی می دانند در درون این غار یک موزه بسیار کوچک نیز تاسیس کرده اند و اشیا کشف شده از این غار را در این موزه نگهداری می کنند.

- پاموک قلعه: پاموک به معنای پنبه می باشد که این قلعه از سنگ های رسوبی حاصل از چشمه های آبگرم تشکیل شده است و از شکل و رنگ بسیار منحصر به فردی برخوردار است.

- دروازه هادریان: یکی از تاریخی ترین و زیباترین بناهای شهر آنتالیا می باشد که قسمت های بسیار مختلفی از آن را در آنتالیای قدیم می توان مشاهده کرد.

تور آنتالیا

بهترین زمان خرید تور آنتالیا

یکی از مهمترین سوالات بسیاری از گردشگران و توریست هایی که می خواهند با تور آنتالیا به این شهر سفر کنند، بهترین زمان خرید این تور می باشد که در این خصوص می توان گفت، بهترین زمان خرید تور آنتالیا هم اکنون می باشد و گردشگران می توانند با توجه به شرایط اقتصادی و زمان فراغت خود، یکی از متنوع ترین تورهای آنتالیا را از وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری کنند تا بتوانند در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن از این شهر و جاذبه های بی نظیر آن بازدید داشته باشند. بهترین زمان بازدید از زیبایی های شهر آنتالیا نیز فصل تابستان می باشد و گردشگران از این رو علاقه مندی زیادی را برای خرید و رزرو تور آنتالیا از خود نشان می دهند تا بتوانند در این فرصت به دست آمده از جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا بازدید داشته باشند.

رزرو آنلاین هتل

هتل های اقامتی در آنتالیا

مجریان برگزار کننده تورهای آنتالیا سعی بر آن دارند تا بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات را برای گردشگران و مسافران خود ارائه دهند و برای این منظور نیز به دنبال رزرو آنلاین هتل آنتالیا و بهترین رستوران های هستند تا حس خاص و متفاوت بودن را برای مسافران خود القا نموده و توجه و رضایت آنها را به دست بیاورند. هتل های اقامتی که گردشگران می توانند با تور آنتالیا در این هتل ها اقامت داشته باشند از بهترین و معروف ترین هتل های این شهر به شمار می آید که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-  هتل کنکورد: هتل کنکورد از لوکس ترین و مجهزترین هتل های شهر آنتالیا بوده که در نزدیکی ساحل لارا واقع شده است و دارای اتاق های استاندارد در سطح بین المللی می باشد. از مهمترین امکانات این هتل می توان به رستوران و منو بسیار گسترده آن اشاره کرد.

-  هتل باروت لارا: یکی دیگر از زیباترین هتل های شهر آنتالیا می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و از مهمترین و بی نظیرترین امکانات این هتل می توان به مواردی از جمله سونا، سالن آرایشی و زیبایی، اسپا، اجرای موسیقی زنده و تیم انیمیشن اشاره نمود.

 

رستوران های لوکس آنتالیا

یکی دیگر از مهمترین دغدغه های گردشگران و مسافرانی که با تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند، بحث خورد و خوراک می باشد به طوری که گردشگران دوست دارند تا از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای این شهر و ترکیه میل کرده و مهمان شیک ترین و لوکس ترین رستوران های این شهر باشند که بیشک مجریان برگزار کننده تورهای آنتالیا نیز کاملا به این موضوع آگاه بوده و لوکس ترین رستوران های آنتالیا را به این منظور رزرو می کنند. از مشهورترین رستوران های این شهر در که تور آنتالیا نیز می توان آنها را مشاهده کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-  رستوران توبچو کباب: این رستوران یکی از بهترین و لذیذترین کباب های ترکیه را سرو می کند.

-  رستوران حسن آقا: اگر به دنبال غذاهای سنتی آنتالیا هستید می توانید رستوران حسن آقا را در اولویت های خود قرار دهید.

-  رستوران آلپ پاشا: رستوران مذکور در همه روزهای سال مملو از گردشگر بوده و شما می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در این رستوران مشاهده کنید.

خرید بلیط هواپیما آنتالیا

خرید بلیط آنتالیا

اگر شما نیز قصد دارید تا با خرید بلیط آنتالیا در اولین فرصت به دست آمده از جاذبه های بی نظیر و شگفت انگیز این شهر بازدید داشته باشید می توانید هم اکنون از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام به خرید و تهیه بلیط هواپیما آنتالیا داشته باشید. آنتالیا یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین شهرهای ترکیه بوده که سالانه میلیون ها گردشگر و توریست با تور آنتالیا یا به شکل انفرادی از این شهر بازدید می کنند تا بتوانند از نزدیک زیبایی های این شهر را تماشا کنند. شما نیز می توانند مانند سایر گردشگران و مسافران با توجه به زمان اوقات فراغت خود، اقدام به خرید بلیط هواپیما و یکی از مناسب ترین تورهای این شهر داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین سفرهای خود را به سوی این شهر رقم بزنید. سفر به آنتالیا در روزهای پایانی فصل تابستان پیش روی بی شک یکی از خاطره انگیزترین سفرهای شما خواهد بود.

 





:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور آنتالیا ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: