سفر به یاد ماندنی به ترکیه
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

تور آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی ترکیه است که به دلیل جاذبه های بسیار، آب و هوای خوب و مسافت نزدیک با ایران سالانه گردشگران زیادی از طریق تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. سفر با تور آنتالیا دارای مزایای بسیار زیادی است. مسافران تور آنتالیا جهت رزرو این تور می توانند به صورت اینترنتی وارد سایت شده و پس از مشاهده تورهای مختلف موردی که مناسب است را برای خود رزرو کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که در آن عرضه تور آنتالیا صورت می گیرد. با رزرو تور آنتالیا به صورت اینترنتی شما می توانید از خدمات مختلفی مانند بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و ... برخوردار شوید.

بلیط هواپیما آنتالیا

امروزه بلیط های مسافرتی به صورت اینترنتی عرضه می شوند و شما برای رزرو بلیط هواپیما آنتالیا می توانید به راحتی وارد سایت گلفام سفر شده و پس از مشاهده انواع بلیط یکی از آن ها را انتخاب کنید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما آنتالیا امکان انتخاب کردن کلاس پروازی، ایرلاین مورد نظر و خدمات دیگری برای شما وجود دارد. بلیط هواپیما آنتالیا در انواع مختلفی مانند بلیط چارتری، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری عرضه می شود. هر کدام از این بلیط ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و از نظر قیمت با یکدیگر فرق دارند. خرید آنلاین بلیط تور آنتالیا کمک می کند که شما این بلیط را خیلی فوری و راحت تهیه کنید. شما با وارد شدن به سایت پس از انتخاب مبدا و مقصد خود می توانید بلیط هایی با خدمات و قیمت مختلف مشاهده کنید و بلیط خود را به صورت رفت و یا رفت و برگشتی تهیه کنید.
تور آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا در کنار بازدید از مکان های دیدنی می توان به مراکز خرید این شهر نیز سر زد. در این مراکز خرید می توان هم خریدهای گران و هم خرید ارزان با قیمت معقول داشت.

مرکز خرید TerraCity در آنتالیا :

این مرکز خرید یکی از بهترین ها در کشور آنتالیا است که دارای ۴ طبقه بوده و در آن فروشگاه هایی وجود دارد که نمایندگی و عرضه کننده برندهای مشهور و مطرح در دنیا هستند. در این مرکز خرید می توان برای همه افراد خانواده پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات و لوازم مختلف را تهیه کرد. مک دونالد بسیار خوبی در این مرکز خرید است که می توانید در سفر خود با تور آنتالیا پس از خرید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید.

مرکز خرید MarkAntalya :

این مرکز خرید جزو بزرگترین مراکز خرید در آنتالیا محسوب می شود. در اینجا شما می توانید برندهای مشهور را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. در این مرکز خرید ۱۵۵ برند نمایندگی دارند. در مرکز خرید مارکت آنتالیا دنیای فشن و تکنولوژی را می توان به خوبی احساس کرد. در این مرکز خرید رستوران ها و کافه های بسیار زیادی وجود دارد که دارای معماری مدرن و طراحی جذاب هستند.
مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا - Ozdilek Park Antalya: مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا دارای جذابیت خاصی برای مسافران و افرادی است. شما در این مکان می توانید اجناس با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. در این مرکز خرید یک سینما وجود دارد که شما می توانید بهترین فیلم ها را در آن تماشا کنید. این مرکز خرید دارای ۳۰ کافه و رستوران می باشد و در طبقه دوم آن یک پارک وجود دارد که دارای وسایل بسیار مهیجی برای تفریح و سرگرمی است.

مرکز خرید Migros در آنتالیا :

مرکز خرید میگروس یکی از فروشگاه های شعبه دار و زنجیره ای بوده که در آن می توان اجناسی که اصل، برند و معتبر هستند را پیدا کرد. در صورتی که شما با تور آنتالیا سفر می کنید و برای خرید کردن برنامه ای ندارید، بهتر است حتما از این مرکز خرید دیدن کنید. سالانه گردشگران زیادی از مرکز خرید میگروس دیدن می کنند. در این مکان بیشتر از ۱۳۰ برند که دارای تنوع بسیار زیادی هستند وجود دارند و موجب محبوبیت هر چه بیشتر میگروس شده اند.

راهنمای سفر به تور استانبول

کشور ترکیه یکی از توریستی ترین کشورهای منطقه است، در این بین می توان گفت شهر استانبول با وجود این که دارای مقاصد گردشگری زیادی است در کشور ترکیه بسیار مهم تلقی می شود. این شهر بزرگترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور به شمار می رود. با وجود این که استانبول تنها شهر بزرگ جهان بوده که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد، طبیعتاً بازدید از آن جذابیت زیادی خواهید داشت.
لازم است بدانید این شهر در کنار دریای مرمره و تنگه بسفر واقع شده است و هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان به استانبول سفر می کند. افرادی که قصد رزرو تور استانبول را دارند باید توجه داشته باشند که به طور کلی این شهر، شهر نسبتاً امنی بوده و پلیس تقریباً در همه جای آن حضور دارد. به طور کلی می توان امنیت این شهر را با تهران مقایسه کرد بنابراین هر چه در تهران مراقب هستید باید در استانبول نیز مراقب باشید. مخصوصاً لازم است در مکان های شلوغ از گوشی همراه، مدارک، کیف و دیگر وسایل تان به خوبی مواظبت کنید.

هزینه های سفر با تور استانبول

به طور کلی اگر بخواهیم هزینه های زندگی در استانبول را بررسی کنیم می توان گفت هزینه های آن دو برابر ایران است. اما در خصوص هزینه های سفر به این شهر باید توجه داشته باشید که این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه رزرو آنلاین هتل استانبول یکی از مهمترین هزینه های سفر به استانبول است؛ حال لازم است بدانید با وجود این که استانبول جزو شهرهای بزرگ و پیشرفته جهان است طبیعتاً گزینه های متفاوت و متعددی در اختیار گردشگران قرار می گیرد. به طوری که شما می توانیددر لوکس ترین هتل های این شهر اقامت داشته یا با پرداخت هزینه کمتر آپارتمان ها و هاستل های با کیفیت و ارزان قیمت را انتخاب کنید. هزینه خورد و خوراک در تور استانبول دیگر هزینه ای است که باید به آن توجه داشته باشید.
استانبول مملو از رستوران ها و کافه های رنگارنگ بوده که در آن لذیذترین غذاها به خصوص کباب سرو می‌ شود. از آنجایی که تعداد رستوران های استانبول، همانند هتل های آن زیاد است می توانید برای داشتن سفری اقتصادی رستوران های ارزان قیمت را در شهر پیدا کنید که باید بداغ رستوران های زنجیره ای جزو رستوران های ارزان قیمت به شمار می رود. از طرفی با وجود اینکه شهر استانبول دارای برند های لباس و ترکیه ای متعددی است بی شک افراد زیادی تمایل دارند در هنگام سفر به استانبول خرید کنند که برای این امر بهتر است در ماه های خراج به استانبول بروید.
تور استانبول

آب و هوای استانبول

در مورد آب و هوای استانبول باید گفت با وجود شرایط جغرافیایی استانبول باید گفت این شهر به طور کلی در هر ناحیه تغییرات آب و هوایی متعددی دارد به طوری که شما در هنگام رزرو تور استانبول و سفر به این شهر سه نوع آب و هوای مختلف مدیترانه‌ای، گرمسیری و اقیانوسی را مشاهده خواهید کرد. در گرمترین ماه سال درجه هوا در این شهر ۲۴ درجه سانتیگراد می ‌باشد و سردترین ماه سال که فوریه است میانگین دما در استانبول ۶ درجه سانتیگراد است و همچنین میزان بارندگی نیز در این شهر ۱۰۰ میلیمتر در ماه ژانویه اندازه گیری شده است. حال لازم است بدانید تقریبا همه ماه سال جهت سفر به استانبول مناسب است اما اگر تمایل دارید که از هر نظر سفری دلپذیر داشته باشید انتخاب پاییز و بهار مناسب خواهد بود زیرا در این ماه علاوه بر دلچسب بودن هوا حراج ها و جشنواره های زیادی برگزار می شود.

راهنمای سفر با تور ازمیر

ازمیر سومین شهر معروف در ترکیه است. این شهر دارای جاذبه های بسیار زیادی می باشد. هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از ازمیر به سوی این شهر بندری سفر می کنند. جاذبه های این شهر آنقدر زیاد هستند که در سفر به این شهر نمی توان همه این جاذبه ها را دید. شهر ازمیر در کنار دریای اژه واقع شده است و در کنار آن آب های لاجوردی خلیج ازمیر را می توان تماشا کرد. در تور ازمیر مسافران می توانند زیبایی های این شهر را نظاره کنند. این شهر از گذشته تا کنون دارای اهمیت تجاری بالایی برای منطقه بوده است. در شهر ازمیر به دلیل تاریخ و فرهنگ غنی، تنوع فرهنگی بالایی وجود دارد. در طول تاریخ و دوره های مختلف فرمانروایان زیادی روی ازمیر سلطنت کرده اند. بازارهای محلی معروف ترکیه، تفریحات جذاب و سرگرم کننده، موزه های هنری و تاریخی جذاب و ... همه از جذابیت هایی هستند که در تور ازمیر گردشگران می توانند از دیدن آن ها لذت ببرند. اختلاف ساعت شهر ازمیر با تهران نیم ساعت عقب تر از تهران می باشد. زبان رسمی مردم این شهر ترکی بوده و واحد پول آن لیر ترکیه می باشد.
تور ازمیر

بلیط هواپیما ازمیر

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما ازمیر هستید، سایت گلفام سفر یکی از مراکزی است که به راحتی می توانید از طریق آن بلیط هواپیما ازمیر را تهیه کنید. در ازمیر یک فرودگاه بین المللی واقع شده که از طریق این فرودگاه شهر ازمیر در دسترس خواهد بود. برای سفر به ازمیر بهتر است رزرو بلیط هواپیما خود را از قبل انجام داده باشید. به ویژه در فصل تابستان به دلیل تعداد بالای مسافران بهتر است که رزرو این بلیط از قبل انجام گیرد. برای پروازهای مستقیم از شهر مبدا ابتدا باید وارد استانبول شده و پس از آن به ازمیر وارد شوید.
 

هزینه های سفر به تور ازمیر

اگر قصد دارید سفر ارزان قیمتی به شهر ازمیر داشته باشید، هزینه ای که روزانه برای سفر نیاز خواهید داشت حدود ۱۵۰ لیر ترکیه می باشد. اگر اهل چانه زدن باشید در شهر ازمیر می توانید تخفیف های بسیار زیادی را بگیرید. این شهر بسیار آرام بوده و برای سفر بسیار مناسب می باشد. برای افرادی که به دنبال سفر ارزان در ترکیه هستند، تور ازمیر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. در این شهر برای تفریحات ارزان دارای امکانات بسیار زیادی است. پروازهای ارزان، غذاهای ارزان و فعالیت های تفریحی مجانی همگی در تور ازمیر وجود دارند که گردشگران با وجود آن ها می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.
اگر به جای تاکسی از وسایل نقلیه عمومی در سفر با تور ازمیر استفاده کنید، از هزینه های سفر شما به میزان زیاد کاسته خواهد شد. همچنین برای کم کردن هزینه های سفر خود می توانید به جای صرف غذا در رستوران های شیک غذای خود را در رستوران های محلی و کوچک این شهر میل کنید.
کنیسه ها و کلیساهای متعدد، کاروانسراهای قدیمی با فضای سر سبز از جمله مکان های دیدنی هستند که در شهر ازمیر وجود دارند و بازدید از آن ها بسیار ارزان . حتی رایگان می باشد. همچنین علاقه مندان به تاریخ می توانند با هزینه های بسیار اندک به دیدن مکان های تاریخی این شهر بروند.

تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی از جمله شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که به دلیل داشتن مناطق باستانی فراوان، آب های زیبا کریستالی، غذاهای ترکی بی نظیرش، جزیره پرندگان و....امروزه تور کوش آداسی در بین توریست ها و گردشگران خصوصا مسافران ایرانی از استقبال خوبی برخوردار شده است. در این شهر سالانه مراسمات و
فستیوال های بیشماری برگزار می گردد که همراه شدن با قایق سواری های کروز می تواند دلیل مهمی برای جذب توریست به این شهر باشد. شهر کوش آداسی خود از نظر وسعت در موقعیت جغرافیایی کوچکی قرار دارد اما به دلیل قرار داشتن مناظر زیبا و جاذبه های گردشگری فراوانی مانند پامو کاله، میلیت، مریم آنا و... این شهر مورد توجه بسیاری از افراد در اقصی نقاط جهان واقع شده است. شهر کوش آداسی به دلیل اینکه در طول تاریخ بارها میان کشورهای بزرگ جهان دست به دست شده امروزه تداخلی از چند فرهنگ را در خود جای داده است که ساختمان های مدرن، زیبایی دریا، سازه های قدیمی و..می توانند نمایانگر این دوره های مختلف از تاریخ باشند به همین دلیل گلفام سفر با انتخاب تور کوش آداسی بازدید از مناظر شگفت انگیز این شهر در ترکیه را در اختیار مسافران بیشماری قرار داده است.
تور کوش آداسی

آب و هوای کوش آداسی

وجود آب و هوای گرم و مرطوب در شهر کوش آداسی نسبت به سایر شهرهای ترکیه سبب شده است تا جزیره کوش آداسی به مکان امن و مناسبی برای زیستگاه پرندگان متنوع باشد و کوش آداسی را با نام جزیره پرندگان بشناسند. این شهر بر خلاف سایر شهرهای دیگر در ترکیه کمتر بارش باران را در خود خواهد دید و اغلب روزهای سال دمای هوا در دمایی بالاتر از ۳۰ درجه جریان دارد. لذا گرمای وجود داشته در تابستان ها و فصل بهار می تواند موقعیت مناسبی را برای آبتنی و شنا در دریای اطراف کوش آداسی فراهم آورد. با این وجود فصل پاییز و زمستان در کوش آداسی اگرچه بارش باران ملاحظه می شود اما دمای هوا آنچنان سرد نخواهد شد که بارش برفی در این شهر دیده شود.

راهنمای سفر به تور کوش آداسی

برای سفر به چنین شهر ساحلی در ترکیه بهتر است قبل از سفر ساحل های بی نظیر کوش آداسی برای ورزش های آبی و شنا را شناخته سپس اقدام به سفر نمایید. بنابراین توصیه شده با سایت گلفام سفر همراه شوید تا با ساحل های فوق العاده در آب های شفاف و تمیز کوش آداسی مانند ساحل دان تاون که در میان اسکله و بندرگاه کوش آداسی واقع شده و ساحل شگفت انگیزی مانند ساحل زنان که بازدید برای عموم آزاد است همچنین ساحل الماس، ساحل شن های نقره ای، ساحل طلایی و دیگر جاذبه های گردشگری در شهر دیدنی کوش آداسی ...آشنایی کاملی پیدا کنید. البته اگر هتل اقامت مسافر در یکی از این ساحل ها انتخاب شود بدون شک سفر جذاب تری خواهید داشت. پس رزرو هتل را با گلفام سفر انجام دهید تا چنین موقعیت بی نظیری را از




:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما، تور مالزی، تور تایلند، تور بانکوک، تور ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: