جاذبه های سنگاپور
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

سفر به سنگاپور به عنوان یکی از کشور های بسیار زیبا و سرسبز برای افراد جذابیت زیادی دارد. این کشور که کشوری کوچک اما مدرن و پیشرفته در شرق آسیا می باشد، مساحت کمی داشته اما جالب است بدانید جزو ثروتمند ترین کشورهای جهان شناخته می شود. با این حال به طور حتم گردشگران زیادی سالانه اقدام به اخذ تور سنگاپور کرده و سفر به این کشور می تواند بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی باشد.

سفر به سنگاپور

کشورهای متعددی در دنیا وجود داشته که با وجود جاذبه های گردشگری و طبیعت بکر و زیبایش سالانه مقصد گردشگران زیادی قرار می گیرد. در این بین مشاهده می شود که سنگاپور نیز به عنوان یکی از کشورهای بسیار زیبا سالانه مقصد گردشگران زیادی قرار می گیرد. این کشور که کشوری جزیره ای در شرق آسیا است دارای اقامتگاه های بسیار لوکس، مراکز خرید پر زرق و برق و اماکن طبیعی متعددی بوده که با این حال سفر به سنگاپور می تواند بسیار ایده آل به نظر برسد. شهر سنگاپور پایتخت کشور هم نامش می باشد که جزو گرانترین شهرهای دنیا به شما رفته به طوری که در سالهای گذشته به عنوان نخستین شهر گران جهان نیز شناخته شده است.

کشور زیبای سنگاپور

جالب است بدانید مقایسه سنگاپور با تهران با اختلاف هزینه زیادی روبرو می باشد به طوری که هزینه خرید، اقامت و خورد، خوراک و حمل و نقل در این شهر و تهران بیش از ۸۰ درصد تفاوت دارد. با این حال افرادی که قصد سفر به سنگاپور را دارند باید در خصوص هزینه های سفر به این شهر و کشور اطلاعات جامعی به دست آورند.

بهترین زمان سفر به سنگاپور

با وجود اینکه کشور سنگاپور در فاصله بسیار نزدیک خط استوا قرار دارد طبیعتا هیچ فصلی حتی زمستان هم هوای این کشور سرد نیست به طوری که مشاهده شده بالاترین دمای هوا در این کشور حدود ۳۱ درجه سانتیگراد و پایین ترین دمای تقریباً ۲۰ درجه می باشد. رگبار های متعدد که در سراسر این کشور رخ میدهد موجب سرسبز بودن بسیار زیاد این کشور شده به طوری که گردشگران در اولین سفرشان به سنگاپور از دیدن این همه سرسبزی غافلگیر می شوند. این کشور دارای بارش های ناگهانی و شدیدی است که حتی در خشک ترین فصل سال هم اتفاق می افتد. با این حال می توان گفت یکی از بهترین فصول سفر به تور سنگاپور، بهار می باشد به طوری که این فصل جزو فصل های خشک و بی باران در سنگاپور بوده و دمای هوا نیز حول و هوش ۲۴ درجه سانتیگراد است.

همچنین فصل تابستان نیز که خشک ترین فصل سال در سنگاپور است به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها افراد زیادی این فصل را جهت بازدید از کشور زیبای سنگاپور انتخاب می کنند. فصل پاییز نیز فصلی تقریباً مناسب جهت سفر به تور سنگاپور می باشد زیرا با تمام شدن تابستان شاهد رکود ناگهانی در تعداد مسافران هستیم که این امر می تواند در کاهش قیمت هتل، غذا و فروشگاه ها بسیار تاثیرگذار باشد. اما فصل زمستان، فصل پر باران در این کشور است که به همین علت مسافران کمتری در این فصل به سنگاپور سفر کرده و قیمت ها نیز در این فصل کاهش چشمگیری پیدا می کند.

جاذبه های سنگاپور

بلیط هواپیما سنگاپور

برای خرید بلیط هواپیما سنگاپور و مشاهده از آخرین نتایج موقعیت بلیط هواپیما سنگاپور متقاضیان می توانند در قسمت جستجوی پرواز در سایت گلفام سفر ابتدا بلیط رفت و یا بلیط رفت و برگشت خود را انتخاب نمایند و سپس تعداد مسافران، تاریخ سفر، مقصد و مبداء را تعیین کنند و سپس با کلیک بر روی دکمه جستجو لیست پروازها در معرض دید کاربر قرار خواهد گرفت.در این قسمت مسافر با انتخاب نمودن مقصد و مبداء و البته وارد کردن سه حرف انگلیسی یا فارسی از آنها لیست پرواز شهرها در صفحه نمایش داده می شود. بنابراین مسافر مسیر خود را تعیین می نماید و با گلفام سفر به راحتی بلیط هواپیما سنگاپور را خریداری و رزرو خواهد نمود.

رزرو بلیط هواپیما سنگاپور

امروزه با توجه به ایرلاین های مختلف مسافران می توانند در نتایج جستجوی بلیط هواپیما سنگاپور بر اساس شرایطی که کاربر انتخاب نموده است را دریافت کنند. سایت گلفام سفر لیست بلیط های هواپیمایی را از ارزان ترین قیمت بلیط تا بالاترین نرخ بلیط نمایش می دهد. لذا متقاضیان می توانند اطلاعات دقیق هر بلیط پروازی به سنگاپور را از قبیل قیمت بلیط، کلاس پروازی، مدت پرواز، ساعت حرکت و زمان فرود، تاریخ پرواز و نام ایرلاین انتخاب شده را مشاهده نمایند. همچنین در بخش جزییات پرواز اطلاعات تکمیلی نظیر نوع هواپیما، نام فرودگاه، میزان حمل بار و سایر قوانین بلیط هواپیما سنگاپور ارائه شده است. کاربران با تایید نمودن پرواز مورد نظر و زدن دکمه رزرو به صفحه بعدی یعنی ثبت مسافران راهنمایی می شود.

در صورتی که مسافر متقاضی ارزان ترین بلیط هواپیما سنگاپور باشد و تمایل داشته باشد در ساعت خاصی با ایرلاین مخصوصی پرواز داشته باشد با استفاده از فیلترها مسافر می تواند نتایج جستجو را طبق فرودگاه، زمان پرواز، قیمت بلیط، خط هوایی و تعداد توقف ها سفارشی دهد. سایت ما برای انتخاب فرودگاه، لیستی از نام فرودگاه های سنگاپور مانند فرودگاه چانگی سنگاپور، فرودگاه پایگاه هوایی سنگاپور با نام پایا لبار، فرودگاه سلتر و فرودگاه ثنگه را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد.

بلیط هواپیما سنگاپور


رزرو هتل سنگاپور

با رزرواسیون اینترنتی در کوتاهترین زمان رزرو آنلاین هتل سنگاپور با ارزان ترین قیمت امکان پذیر خواهد بود. امروزه با توجه به سیستم اینترنتی رزرو هتل سنگاپور در سایت، امکان رزرو مهمانسرای کوچک، کلبه های روستایی و کوهستانی و البته لوکس ترین هتل های سنگاپور نیز فراهم آمده است. سایت ها با در نظر گرفتن تاریخ سفر لیست کاملی از هتل های سنگاپور را با آخرین قیمت های رزرو هتل سنگاپور در اختیار کاربر قرار می دهند. متقاضیان با وارد نمودن تعداد، تعداد اتاق ها، تاریخ ورود و تاریخ خروج و نوع اتاق لیستی از هتل های مطابق با درخواست خود را مشاهده خواهند نمود.

در این مرحله کاربر می بایست تعیین کند در هر اتاق چه تعداد مسافر قصد اقامت خواهند داشت. به فرض مثال در اتاق اول ۳ بزرگسال و در اتاق دوم یک کودک ۵ ساله به همراه دو بزرگسال سپس گلفام سفر عکس هتل و اتاق را به کاربر نشان داده و سفارش وی را رزرو می نماید. از این رو مسافر می بایست واچر هتل یا همان رسید رزرو هتل را دریافت نماید تا در زمان اخذ ویزا سنگاپور و هنگام اقامت در هتل قابل ارائه دادن باشد.

دانستنی های درباره کشورهای مختلف آسیایی





:: برچسب‌ها: تور سنگاپور, ویزای سنگاپور, قیمت تور سنگاپور, تور لوکس سنگاپور, تور ارزان سنگاپور, رزرو آنلاین هتل سنگاپور, هزینه سفر به سنگاپور, هزینه زندگی در سنگاپور, اب و هوای سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: