قیمت تورهای ارزان آسیایی
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

قیمت تورهای جذاب آسیایی

تور هند

کشور هندوستان کشوری بسیار زیبا اسرار آمیز است. از نظر جمعیت کشور هندوستان دومین کشور جهان است است و از نظر وسعت هفتمین کشور جهان به شمار می رود این کشور دارای فرهنگ ها و ادیان بسیار زیاد است که بعضی از این دین ها آیین ها و مراسم جالب و زیبایی را در خود دارند هندوستان در جنوب قاره آسیا قرار دارد. پایتخت این کشور دهلی نو است از شهرهای بزرگ هند می‌توان به کلکته ،مدرس، بیسور حیدرآباد، پونا و بمبئی یا به قول خودشان مومبای است. شهر بمبئی پرجمعیت ترین شهر کشور هندوستان است.کشور هندوستان دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پر باری است که پیشینه آن به پنج هزار سال پیش باز می گردد هندوستان را میتوان سرزمین نژادها زبان ها آیین ها و فرهنگهای گوناگون دانست در هند صدها زبان و هزاران گویش و لهجه وجود دارد. کشور هندوستان از زمان های بسیار دور با کشور ایران روابط فرهنگی بسیار زیادی داشته است. شما می توانید با انتخاب تور هند از جاذبه های این کشور دیدار کنید.

تور دهلی

قیمت تور دهلی

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که همگان به آن توجه ویژه ای دارند و در رابطه با قیمت تور دهلی می توان گفت: قیمت تور دهلی به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین موارد تاثیر گذار بر قیمت را می توان به نوع کلاس پروازی اشاره نمود چرا که هزینه های بلیط تاثیر مستقیم بر قیمت تور خواهد گذاشت. مهمترین مورد تاثیرگذار را می توان نوع هتلی دانست که در آن اقامت خواهید داشت چرا که هتل های دهلی را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این هتل ها خدمات و هزینه های متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت و می توانید متناسب با خواسته خود هتل را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که امکان کنترل این موارد وجود داشته و می توانید به صورت اختصاصی نوع بلیط، هتل و میزان خدمات را تعیین نمایید و به همین دلیل میزان قیمت تور دهلی قابل کنترل خواهد بود. کمترین هزینه ها را نیز می توانید زمانی شاهد باشید که گردشگران کمتری این کشور را به عنوان هدف انتخاب می نمایند.

تور سری لانکا

کشور سریلانکا در جنوبی ترین نقطه آسیا و در میان آبهای اقیانوس هند قرار دارد نام قدیمی این کشور سیلان بوده است در کتاب های تاریخی ایران به این کشور سراندیب را داده‌اند پایتخت این کشور شهر کلمبو است سریلانکا از قرن نوزدهم کشور انگلیس بود و یک سال پس از استقلال هندوستان کشور نیز به استقلال رسید جمعیت این کشور بیست میلیون نفر است ۷۵ درصد از برق در سریلانکا هندوآریایی هستند و ۱۱ از قوم تامیل. چای سیلان یکی از از معروفترین چای های جهان است و با کیفیت ترین چای جهان به شمار می رود طبیعت کشور سریلانکا برای طبیعت گردان می‌تواند بسیار جالب توجه باشد. ۷۰ درصد جمعیت کشور سریلانکا بودایی هستند و بقیه ادیان اسلامی و مسیحی سایر ادیان را دارند.

قیمت تور سریلانکا

شما با انتخاب تور سریلانکا می توانید از از جاذبه های های این کشور دیدار کنید. جزیره سریلانکا از دشت های تپه ماهوری در ساحل تشکیل شده است و کوهستان های آن تنها در مناطق مرکزی و جنوب قرار دارند بلندترین کوه سریلانکا تنها ۲۵۰۰ متر ارتفاع دارد. در کشور سریلانکا سد رودخانه وجود دارد که بلندترین رودخانه جهان ۳۳۵ کیلومتر درازا دارد که در مسیر رودخانه سریلانکا ۵۱ آبشار طبیعی با ارتفاع ۱۰ متر یا بیشتر وجود دارد بلندترین آبشار سریلانکا آبشار بامبار آکاندا است که بلندی آن ۲۶۳ متر است. در ساحل جزیره سریلانکا جنگل های حرا به بزرگی هفت هزار هکتار وجود دارد در سال ۲۰۰۴ میلادی یک سونامی بزرگ در آب اقیانوس هند به وجود آمد و خسارت های زیادی را به کشورهای اطراف اقیانوس وارد آورد اما همین جنگل های حرا سپر محافظ ای برای کشور سریلانکا شد و این سونامی خسارت کمتری را به کشور سریلانکا وارد کرد. شما میتوانید با مراجعه به سایت گلفام سفر ،قیمت تور سریلانکا را مشاهده نموده و اقدام به رزرو نمایید.

تور قبرس شمالی

آیا شما نیز به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری قبرس شمالی هستید؟ آیا می دانید که با رزرو تور قبرس شمالی می توانید از زیباترین جاذبه های این منطقه بازدید نموده و بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی نموده و جالب ترین اطلاعات را در این زمینه به دست بیاورید.

قبرس یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای جهان می باشد که در قسمت جنوب کشور ترکیه واقع شده است و از دو حکومت جدا تشکیل شده است که آن را قبرس شمالی یا قبرس ترکی و قبرس جنوبی یا قبرس یونانی تقسیم بندی نموده اند. توجه داشته باشید که این کشور هیچ راه خشکی برای رسیدن به کشورهای اطراف خود را نداشته و مانند یک جزیره در دل دریا واقع شده است که گردشگران و مسافرانی که قصد دارند به این کشور سفر کنند بایستی به شکل دریایی و هوایی اقدام کنند. رشد صنعت گردشگری در این کشور بسیار چشمگیر و بی نظیر می باشد به طوری که سالانه میلیون ها گردشگر از این کشور بازدید کرده و لحظات بی نظیری را در سواحل این کشور سپری می کنند. هم چنین معروف ترین سرمایه گذاران یونانی و ترکیه ای نیز سرمایه گذاری های بسیار کلانی را در این کشور انجام داده اند و همین امر سبب شده تا قبرس مورد توجه بسیاری از گردشگران باشد. امروزه شاهد برگزاری صدها تور قبرس شمالی به سوی این کشور هستیم که بی شک حجم قابل توجهی از گردشگران ورودی را گردشگران ایرانی شکل می دهند.

تور قبرس شمالی

خرید بلیط قبرس شمالی

برای خرید بلیط تور قبرس شمالی فرصت را از دست ندهید و تا به اتمام رسیدن ظرفیت موجود، بلیط مورد نظرتان را تهیه و خریداری کنید که به این منظور می توانید تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص نموده و با توجه به زمان اوقات فراغت تان، در اولین فرصت به دست آمده اقدام به خرید بلیط مورد نظر خود داشته باشید. شما می توانید ارزان ترین قیمت تور قبرس شمالی را از وب سایت پیش روی خودتان تهیه و خریداری کنید و سفر ارزان تری را به این کشور زیبا انجام دهید.





:: برچسب‌ها: تور دهلی،قیمت تور دهلی،تور سریلانکا، قیمت تور سریلانکا،تور قبرس شمالی، قیمت تور قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: