چند مورد در رابطه با بلیط بلغارستان
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

آب و هوای چهار فصل این کشور ساحلی لذت تور بلغارستان را برای شما چندین برابر می کند. بلغارستان به دلیل قرار گرفتن در ساحل زیبای دریای سیاه، دارای سواحل چشم نواز و دل انگیزی است. به جرات می توان گفت یکی از دلایل مهم تعداد بالای گردشگران این کشور، سواحل زیبای آن می باشد کشور بلغارستان در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است. این کشور زیبا و تاریخی اروپایی به دلیل وجود جاذبه های گردشگری فراوان، هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

تور بلغارستان

قبل از سفر به بلغارستان خوب است راجع به مناطق دیدنی و تفریحی آنجا اطلاعات دقیقی کسب نمایید تا بتوانید از تور بلغارستان استفاده کافی و لازم را ببرید. بلغارستان ارزانترین کشور اروپایی برای سفر می باشد. پایتخت بلغارستان شهری زیبا و خوش آب و هوا به نام سوفیا است. جمعیت بلغارستان چیزی در حدود ۷۳۶۴۵۷۰ نفر می باشد. جالب است بدانید رشد منفی این کشور در جهان حرف اول را می زند. واحد پولشان لف یا lev است. تقریبا ۸۵ درصد جمعیت بلغارستان، بلغاری تبار و ۱۵درصد بقیه ترک و کولی می باشند. در صادرات اسانس رز در دنیا تک می باشند. همچنین در صادرات ماشین آلات، کفش، آهن، فولاد و پوشاک بسیار فعال می باشند که این مساله در رشد اقتصادی کشور بلغارستان حائز اهمیت است. اکثر مردم بلغارستان مسیحی هستند و فقط تعداد کمی مسلمان در این کشور، زندگی می کنند.

برای آشنایی کامل با کشور بلغارستان به سایت ما مراجعه کنید.

آشنایی با بلغارستان

آب و هوای بلغارستان

کشور زیبای بلغارستان، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب است. بلغارستان در واقع کشوری، چهار فصل با هوای متعادل و مرطوب می باشد. به همین منظور تمام فصل های سال برای سفر مناسب است. تابستان های زیاد گرمی ندارد. همچنین زمستان های بسیار سرد و غیرقابل تحمل هم ندارد. بهترین فصل تور بلغارستان، اردیبهشت تا شهریور می باشد. در تابستان در طول روز حداکثر دما بین ۲5تا۳5 درجه سانتیگراد است. در طول شب در تابستان، دمای هوا خنک تر می باشد و دما بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است.

بلغارستان چون کشوری ساحلی است در ماه های خرداد و تیر، رطوبت به حداکثر میزان خود می رسد. در قسمت های جنوبی بلغارستان از سرمای هوا کاسته شده و دما گرمتر، و از رطوبت بالاتری برخوردار است. خوب است بدانید فصل پاییز در بلغارستان فصلی رویایی است با رنگهای متنوع طبیعت، که چشم های گردشگران را خیره می نماید. دمای هوا در فصل پاییز خنک و دلنواز می باشد. بسیاری از گردشگران فصل پاییز را برای گردش و پیاده روی کنار سواحل زیبای بلغارستان انتخاب می کنند.

آب و هوا و دریاهای بلغارستان

رزرو بلیط تور بلغارستان

برای تهیه بلیط تور و رزرو بلیط هواپیما بلغارستان به صورت آنلاین، اولین کار اطلاع از وضعیت بلیط های پرواز بلغارستان، می باشد. تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بلغارستان را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع بلیط پروازتان را از نظر رفت و برگشت یا فقط بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید.

نتایج پرواز بلغارستان برای شما قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بلغارستان بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بلغارستان را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بلغارستان سفر پر خاطره ای را در ذهن خود ثبت نمایید. اگر به سایت گلفام سفر مراجعه کنید به اطلاعات راجع به رزرو بلیط هواپیمای بلغارستان دسترسی پیدا می کنید و سفری آرام و دل انگیزی را آغاز می کنید.

تور بلغارستان

رزرو بلیط هواپیما تور بلغارستان

یکی از اقدامات مهم قبل از سفر رزرو بلیط تور بلغارستان است. شما می توانید بدون حضور فیزیکی به آژانس های هواپیمایی یا دفاتر فروش بلیط به صورت آنلاین، بلیط پرواز خود را تهیه نمایید که 24 ساعته این کار انجام پذیر است. ابتدا مقصد خود را انتخاب نمایید سپس لیست پروازهای خارجی روی صفحه نمایان می شود که بر اساس قیمت و کلاس پرواز از ارزانترین تا گران ترین بلیط را می توانید انتخاب نمایید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بلیط را از نظر ایرلاین، تاریخ و ساعت حرکت انتخاب نمایید. بلیط را می توانید از نظر رفت و برگشت یا فقط رفت انتخاب نمایید.

در آخر خدمات بلیط تور بلغارستان که شامل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تعداد توقف، زمان توقف و انتخاب فرودگاه برای شما نمایان می شود و بر اساس هزینه خود نوع بلیط پرواز به بلغارستان را خرید نمایید. از سایت گلفام سفر که یکی از سایت های فروش بلیط است می توانید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

برای اطلاع از نحوه دریافت ویزای بلغارستان به سایت ما مراجعه کنید.

رزرو هتل در تور بلغارستان

از دیگر اقدامات مهم قبل از پرواز به سمت بلغارستان رزرو هتل مورد نظر می باشد که اگر این کار را برای بعد از تور بلغارستان واگذار کنید باعث سر در گمی، اتلاف وقت و خستگی بیش از حد می شود یا حتی ممکن است هتل دلخواه شما با قیمت مناسب و متناسب با خدمات ارائه شده پیدا نکنید و به علت خستگی نتوانید محل اقامت مناسبی برای سفر خود تهیه کنید. از این رو شما می توانید به راحتی با یک رایانه به صورت آنلاین هتل اقامت مورد تایید خود را رزرو نمایید.

ستاره های هتل، وای فای رایگان، وعده های غذایی، تعداد شب های اقامت، تعداد اتاق ها، تعداد نفرات و دیگر خدمات رفاهی هتل از منو هایی می باشد که بر روی صفحه مانیتور شما ظاهر می شود و شما بر اساس هزینه مورد نظر خود کیفیت و نوع هتل را انتخاب و رزرو می کنید. موقعیت جغرافیایی هتل در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. هر چه هتل اقامت شما به مکان های تفریحی و گردشگری نزدیک تر باشد هتل از قیمت بالاتری برخوردار است. در بلغارستان هتل های گران قیمت در نزدیکی ساحل زیبا و چشم نواز قرار دارند. گردشگران بعد از پیاده روی در کنار ساحل و موج سواری در دریا از هتل محل اقامت خود بدون هیچ خستگی و زحمتی استفاده می نمایند.

آیا می خواهید درباره جاذبه های گردشگری بلغارستان اطلاعات کسب کنید؟ به سایت ما مراجعه کنید.

هتل های بلغارستان

راهنمای سفر با تور بلغارستان

کشور بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که پایتخت آن شهر صوفیا است. زبان رسمی مردم این کشور بلغاری بوده و ۸۵ درصد مردم آن بلغاری تبار هستند و بقیه مردم این کشور را تبار ترک و کولی تشکیل می دهند. لازم است بدانید بیشتر سواحل تفریحی این کشور در اطراف شهر وارنا واقع شده که با وجود تمیزی و بکر بودن این سواحل هر ساله افراد زیادی اقدام به اخذ تور بلغارستان و سفر به این کشور می کنند. از طرفی کلیسا های بسیار باشکوهی در جای جای این کشور قرار داشته که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. رستوران ها، سواحل و خیابان های قدیمی آن همه و همه جزو آن دسته از جاذبه های گردشگری کشور بلغارستان بوده که با این وجود طبیعتا است سفر به این کشور خالی از لطف نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر درباره راهنمای سفر به بلغارستان به سایت ما مراجعه کنید.

جاذبه های بلغارستان

سایر اطلاعات درباره بلغارستان:





:: برچسب‌ها: تور بلغارستان, تور ارزان بلغارستان, تور لوکس بلغارستان, تور لحظه آخری بلغارستان, قیمت تور بلغارستان, هزینه های سفر به بلغارستان, آب و هوای بلغارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: