معرفی شهر آنتالیا
نوشته شده توسط : آرزو آخوندزاده

معرفی شهر آنتالیا

شهر آنتالیا در مرکز استان آنتالیا واقع شده است. این استان در جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارد و جنوب آن را عمدتا سواحل دریای مدیترانه تشکیل می دهد. مساحت این شهر حدود 20 کیلومتر مربع می باشد و حدود 1.000.000 نفر جمعیت دارد. جمعیت این شهر به دلیل امکانات رفاهی مناسب و اقتصاد و امنیت آن روز به روز در حال رشد و افزایش است به طوری که جمعیت این شهر در چهار دهه گذشته حدود 10 برابر افزایش یافته است. از طرفی جمعیت این شهر در فصل های مناسب گردشگری به طور قابل توجهی افزایش می یابد به همین دلیل اقتصاد شهر و استان آنتالیا بر گردشگری استوار است. در ادامه بیشتر با جاذبه های گردشگری و آب و هوای آنتالیا آشنا خواهید شد.

تور آنتالیا

جاذبه های طبیعی شهر آنتالیا

آبشار دودن: این آبشار معروف ترین و محبوب ترین آبشار شهر می باشد که در شمال شرقی آنتالیا قرار گرفته است. در اطراف این آبشار سایبان ها و اماکن اقامتی برای گردشگران وجود دارد که با پرداخت هزینه قادر به استفاده از آنها خواهید بود. ساحل کنیالتی: شهر آنتالیا دارای سواحل متعددی است اما سواحل لارا و به خصوص کنیالتی دو ساحل پرطرفدار بین گردشگران می باشند. ساحل کنیالتی دارای امکانات رفاهی مناسب و همچنین فضای سبز زیبا و امن است و به خاطر نزدیک بودن به مرکز شهر پیشنهادی ویژه برای دوستداران دریا به حساب می آید. غار کارائین: غار کارائین می تواند یکی از شگفت انگیز ترین مکان ها برای گردشگران باشد. این غار به دوران پارینه سنگی تعلق دارد و شامل موزه ای با اشیایی متعلق به 160.000 سال پیش می باشد. این غار در کوه چان واقع شده است که پس از بازدید از آن می توانید به گشت و گذار در اطراف کوه بپردازید.

سفر با تور گردشگری آنتالیا به رستوران و کافه های این شهر

در سفر با تور آنتالیا می توانید برنامه ای نیز برای خوردن غذاهای محلی ترکیه و دیگر غذاهای جهان داشته باشید. می توانید در سفر با این تور به رستوران ها و همچنین کافه های متعدد این شهر مراجعه کنید. کافه و رستوران های شهر آنتالیا به یک یا دو مورد ختم نمی شوند که می توان به مهمترین آنها با عنوان اسب دیوانه اشاره کرد که جزء رستوران های شناخته شده بین المللی محسوب می شود. شما عزیزان می توانید برنامه های ویژه و شاخصی مانند ساعت های شاد را نیز در این رستوران مشاهده کنید. غذاخوری سراسر نیز یکی دیگر از رستوران ها شناخته می شود که عمارت ۳۰۰ ساله آن را میزبانی می کند.

مراکز خرید در سفر با تور تفریحی آنتالیا

در سفر با تور آنتالیا و یا هر تور مسافرتی دیگر مسافران و گردشگران می توانند برای خرید خود نیز برنامه مشخصی داشته باشند. آنتالیا دارای مراکز خرید متعددی است هر چند که تعداد آنها به مراکز خرید شهر استانبول کشور ترکیه نمی رسد. اگر بخواهیم از مراکز قدیمی, مدرن یا سنتی این شهر اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم می بایست به نام بازار اورینت اشاره کنیم. این بازار از جمله مراکز فروش فرش است که برای خرید فرش های گلیم و قالی می توانید به آن مراجعه کنید. منطقه دو سی مالتی نیز یکی دیگر از مراکزی است که در آن می توانید فروشگاه ها و مراکز بزرگ خرید را مشاهده کنید و هر آنچه نیاز دارید از آنها خریداری نمایید. البته بازار قدیمی آنتالیا نیز شناخته شده می باشد که می توانید با مراجعه به میدان ساعت که این بازار رو به روی آن است خرید خود

قیمت تور آنتالیا

مزایا سفر با تور استانبول

اگر شما نیز به دنبال سفر به شهر استانبول و بازدید از جاذبه های این شهر هستید می توانید با رزرو تور استانبول به راحتی به این هدف خود دسترسی داشته باشید. البته بسیاری از گردشگران و توریست ها قبل از رزرو تور مورد نظر خود به دنبال مزایای خرید آنلاین تور استانبول هستند تا از این طریق به راحتی بتوانند سفر خود را آغاز کنند. از مهمترین مزایای سفر با تور استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به همراه داشتن با تجربه ترین و حرفه ای ترین تور لیدر
  • امکان اقامت در یکی از بهترین هتل های استانبول
  • امکان بازدید از جاذبه های گردشگری بسیار متنوع در استانبول
  • آشنایی با همسفران بسیار خوش ذوق و خوش سلیقه
  • فرصت آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم استانبول
  • خرید بلیط هواپیمای استانبول به قیمت بسیار مناسب
  • ترانسفرهای بسیار راحت از فرودگاه تا هتل و برعکس
  • امکان جابه جایی بسیار راحت با ون ها یا اتوبوس های گردشگری در درون شهر
  • رزرو لوکس ترین رستوران های استانبول برای صرف لذیذترین غذاها

تور استانبول

جاذبه های گردشگری استانبول

استانبول مملو از مناطقی است که تماشای آنها عاری از لذت نخواهد بود و این جاذبه ها را می توان به دو نوع تاریخی و مدرن دسته بندی نمود. جاذبه های تاریخی متعددی در سطح شهر استانبول قرار دارند که در تور استانبول می توانید از آنها دیدن نمایید. جاذبه های مدرن این شهر از دیگر مناطقی هستند که ارزش دیدن خواهند داشت و به همین دلیل گشت و گذار در سطح شهر استانبول بسیار لذت بخش خواهد بود و می توانید بافت مدرن و تاریخی شهر را در کنار یکدیگر مشاهده نمایید. مساجد متعددی در شهر استانبول ساخته شده اند و با مراجعه به موزه های استانبول می توانید با فرهنگ و تاریخ این شهر آشنایی بیشتری پیدا کرده و سفر را برای خود بهتر و لذت بخش تر نمایید. استانبول سواحل متعددی دارد که این سواحل می توانند به عنوان بهترین مراکز تفریحی این شهر به شمار آیند و بی شک می توانید از انواع تفریحات دریایی متنوع در این سواحل لذت ببرید. با سفر به همراه تور استانبول نیز می توانید تمامی جاذبه های گردشگری استانبول را هدف قرار دهید و هیچ یک از آنها از قلم نخواهد افتاد.





:: برچسب‌ها: تور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا, هزینه های زندگی در آنتالیا, تور استانبول, تور ارزان استانبول, اب و هوای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: